• سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان
  • تبلیغات گوگل

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

سئو عالی

فهرست مطلب

با سئو عالی در گوگل باشیم

سئو عالی

با سئو عالی در صفحه اول گوگل باشیم.

مجری تبلیغات گوگل با سئو عالی

سئو عالی چگونه تحقق میپذیرد نقش یک مجری سئو در رساندن یک وب سایت به صفحه اول گوگل چیست؟

سئو چیست؟ seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتور های جستجو است.

چگونه سئو عالی و حرفه ای میتواند یک وب سایت را به صفحه اول گوگل برساند.

سئو را میتوان در یک جمله فرآیند بهبود سایت شما برای افزایش بازدید دانست.

زمانیکه مردم خدمات یا محصولات مرتبط با کار و کسب شما را در گوگل یا بینگ جستجو  میکنند هرچه بازدید از وب سایت شما بیشتر باشد احتمال خرید از شما نیز بیشتر میگردد.

بنابر این سئو عالی را میتوان به هدایتگری تشبیه کرد که کاربران و جستجوگران به سمت سایت شما میکشاند و رونق کسب و کار شما را باعث خواهد شد.

در این صفحه در باره نحوه هدایت و رسانیدن یک وب سایت به صفحه اول گوگل از طریق بهینه سازی موتورهای جستجو بطور کامل مطالبی را بیان کرده ایم.

آنچه که در این صفحه مد نظر ماست افزایش تجربه کاربری است تا تمام راههایی که میتواند یگ سئو عالی و حرفه ای را پدید آورد با کاربران عزیز در میان گذارده باشیم

سئو چیست چگونه سایت خود را سئو کنیم

فهرست محتویات صفحه سئو عالی

  1. سئو ارزان از نگاه کارشناسان.
  2. سئو دم دراز یا long tail چیست.
  3. به 5 دلیل سایت خود را سئو کنیم.
  4. سئو عالی با هدف جامع نگری
  5. تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو.
  6. پیشنهادات یک مجری سئو.
  7. تاثیرات یک سئو عالی و حرفه ای در ارتقای رتبه وب سایت کدامند.
  8. نقش کلمات کلیدی در سئو عالی بسیار مهم و حیاتی است.
  9. مجری سئو با تبلیغات عالی در صفحه اول گوگل.
  10. یک مجری سئو باید محتوای عالی ایجاد نماید.
  11. چگونه میتوانیم مطمئن شویم که سئو عالی سایتمان را انجام داده ایم.
  12. مشخصات یک سئو عالی کدام است.
  13. افزایش ترافیک سایت اولین هدف سئو عالی است.
  14. مدت اقامت عامل اصلی سئو سایت.
  15. نقش تعیین کننده عناصر بصری در سئو عالی.
  16. طراحی ریسپانسیو عامل موثر بر سئو.
  17. سئو بر کسب و کار ما بسیار تاثیرگذار است.
  18. ایجاد محتوا برترین تکنیک سئو عالی است.
  19. نقش تصاویر در یک سئو عالی انکارناپذیر است.
  20. چگونه با سئو خود را نمایش دهیم.
  21. مشخصات یک محتوای خوب سئو.
  22. 6نوع سئو را بشناسیم.
  23. در باره سئو خارج از صفحه بیشتر بدانیم.
  24. مجری سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو.
  25. تفاوت سئو و تبلیغات پولی

مجری تبلیغات با سئو عالی در گوگل

سئو ارزان از نگاه کارشناسان

یکی از مهمترین نکاتی که در بحث ارائه خدمات سئو مطرح میشود سئو ارزان است.

سئو ارزان مخالفان و موافقان زیادی دارد و بسیاری از افراد و شرکت ها بسته هایی بنام سئو ارزان ارائه میدهند و برخی دیگر معتقدند اصولا چیزی بنام سئو ارزان وجود ندارد.

خب همانگونه که میدانید سئو دارای تکنیک ها و روش های خاصی است که باید بترتیب و دقیق اعمال شود و اصولا این تکنیک ها بگونه ای نیستند که شما بتوانید برخی از آنان را نادیده بگیرید.

مثلا سئو فنی یا تکنیکال که در باره ساختار سایت اعم از سرعت بارگذاری سایت و طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنشگرا که قابلیت نمایش در موبایل و تمام سیستمهاست و یا سئو خارج از صفحه که در باره لینک سازی و دریافت پیوند از سایت های دیگر است.

هیچکدام از موارد فوق را نمیشود کنار گذارد زیرا نتیجه مطلوبی عاید وب سایت شما نخواهد شد.

بنابر این نمیشود بسته پیشنهادی ارزان قیمت برای سئو تعیین کرد و این ارزان بودن یعنی اینکه برخی از این تکنیک ها انجام نخواهد شد.

مجری تبلیغات صفحه اول گوگل با سئو

استدلال مخالفان سئو ارزان این است چنانچه یک یا چند تکنیک از بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو انجام نشود وب سایت شما هرگز به هدف خود که رسیدن به صفحه اول گوگل است نخواهد رسید.

دقیقا همین نکته صحیح است بسته ارزان سئو یعنی انجام یکسری عملیات ناقص و بی نتیجه و یا کم نتیجه.

اما در مقابل طرفداران و پیشنهاد دهندگان سئو ارزان نظری دیگری دارند و معتقدند تمام کسانیکه میخواهند وب سایت خود را سئو کنند نمیتوانند هزینه زیادی را متقبل شوند و برای شروع نیاز نیست که یک سئوی جامع و کارآمد داشته باشند.

این گروه بیشتر روی کلمات کلیدی بلند کار میکنند مثلا شما فروشنده کفش هستید به شما پیشنهاد میدهند که شما را با فروشنده کفش مردانه در تهران به صفحه اول گوگل میآوردند.

این مطلب یک سئو ناقص است چون محتوانویسی زمان میبرد اجرای تکنیک های بهینه سازی زمانبر است و  متصدی و مجری سئو با توجه به مبلغی که پرداخت میکنید هرگز چنین زمانی را برای سئوسازی سایت شما صرف نمیکند.

تصاویر شما در سئو ارزان بهینه سازی نمیشوند.لینک سازی و دریافت بک لینک صورت نمیگیرد.و شاید دهها تکنیک سئو از قلم خواهد افتاد.

سئو عالی و سئو ارزان در صفحه اول گوگل

اما نتیجه و خلاصه سئو ارزان چیست؟

سئو ارزان فقط و فقط یک شعار تبلیغاتی و مشتری جذب کن است و پایانی جز ناامیدی برای صاحب وب سایت ندارد و هرگز در موتورهای جستجو نمیتواند وارد عرصه رقابت با سایت های رقبا شود.

هرگز به سئو ارزان فکر نکنید سئو باید کاملا دقیق و بر مبنای اصول اعلام شده موتورهای جستجو باشد.

سئو دم دراز یا long tail چیست

یکی از مهمترین روش های بهینه سازی سایت استفاده از سئو دم دراز یا بلند که متشکل از سه کلمه یا بیشتر است و میتواند نتیجه خوبی را عاید ما نماید در این قسمت مطرح میکنیم.

فرض کنید شما در تهران اشتغال به فروش مواد غذایی دارید.اگر بخواهید کلیدواژه مواد غذایی را در ابتدا هدف قرار دهید با ایندکسی حدود 100 میلیون برخورد میکنید.

بنابر این باید روش دیگری بیابید.

این روش سئو دم دراز یا long tail است.

با توجه به مکان خود میتوانید مثلا عبارت"فروشنده مواد غذایی در خیابان لاله زار تهران"را بعنوان یک کلیدواژه در نظر بگیرید که هم رقابت کمتری دارد و هم زودتر میتوانید خود را به صفحه اول برسانید.

بسیاری از سایت های بزرگ را که در صفحه اول گوگل مشاهده میکنید با همین کلمات دم بلند مطرح شده اند.

مثلا همین صفحه ما که با عبارت"سئو عالی دارای چه مشخصاتی است"کارخود را شروع کرده است.

کلمات دم بلندتری نیز وجود دارد که بیشتر از 5 کلمه هستند.

گوگل اخیرا اعلام کرده که 15درصد از عبارات مورد جستجو جدید هستند.

فرض کنید میخواهید پاساژی بوشهری را در خیابان لاله زار تهران پیداکنید.آیا فقط مینویسید پاساژ بوشهری؟یا اینکه تایپ میکنید "پاساژ بوشهری در خیابان لاله زار تهران"؟یعنی دقیقا بسیاری از کاربران مطلب را بطور کامل تایپ کرده و سپس جستجو را شروع میکنند.

سئوی دم بلند تکنیکی برای افزایس ترافیک ارگانیک وب سایت است .کلمات دم دراز را هدف قرار میدهد چون حجم رقابت کمتری دارند و از نرخ جستجوی پایینتری برخوردار هستند.

دلایل استفاده از سئوی دم دراز بطور خلاصه عبارتند از:

الف:از طریف سئو دم دراز به مخاطبان و سایت های مورد نظرتان سریعتر دست پیدا خواهید کرد.

ب:رقابت در جستجو از طریق سئو دم دراز کاهش می یابد.

ج:نرخ تبدیل را بهینه سازی کرد و بهبود میبخشد به عنوان مثال فردی بدنبال جستجوی لباس کاراته میباشد وقتی لباس کاراته را جستجو میکند و شما ممکن است در سایت خود در باره لباس کاراته توضیح داده باشید او راضی نخواهد بود بنابر این جستجوی عبارت "تولید کننده لباس کاراته در تهران"یک عبارت خاص است که کاربر جستجو میکند.هم ترافیک جستجوی کمتری دارد و هم سریعتر به سایت مورد نظر دسترسی خواهد داشت.

به 5 دلیل سایت خود را سئو کنیم.

یکی از پرسش های متداول کاربران این است که اصولا چرا باید سایت خود را سئو کنیم.

سئو چه تاثیراتی میتواند داشته باشد و چگونه میتواند بر کسب و کار ما تاثیرگذار باشد.

در این بخش 5 دلیل مهم برای اینکه سایت خود را سئو کنیم را مورد کنکاش قرار داده ایم.

تاثیر اول سئو مشاهده و رتبه بندی است

همانطور که میدانید اکثر کاربران بیشتر تمایل دارند تا فقط لینک سایت های مستقر در صفحه اول گوگل را ببینند.صفحات دوم و سوم از اهمیت بسیار کمتری به نسبت صفحه اول برخوردار هستند.سئو به شما کمک میکند تا در نتایج جستجو به رده های بالاتری رسیده و در معرض دید همگان قرار بگیرید.

خب اگر بیشتر دیده شوید چه اتفاقی میفتد؟

مسلم است باز کسب و کار شما رونق می یابد.مشتریان زیادی به شما مراجعه میکنند.درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

پس اولین برای اینکه متقاعد بشویم تا سایت خود را سئو کنیم عنصر مشاهده  رده بندی است.

سئو عامل افزایش ترافیک وب است

اگر مشتریان و کاربران نتوانند شما را از طریق موتورهای جستجو پیداکنند طبیعی است فرصت های فروش شما از بین میرود.سئو به شما کمک میکند تا از طریق موتورهای جستجو بهتر دیده شوید.

سئو عامل جذب اعتماد است

هر چه رتبه شما در موتورهای جستجو بالاتر برود و در نتایج جستجوی بالاتری قرار بگیرید شرایط فروش شما بهتر میشود.کاربران به شما اعتماد بیشتری پیدامیکنند وقتی میبینند که سایت شما در صفحه اول گوگل است متوجه میشوند که شما هزینه زیادی کرده اید و تمام الگوهای سئو را بخوبی رعایت نموده اید.

سئو عامل تجربه کاربر است

مسلم است وقتی با یک مطلب در صفحه اول گوگل قرار میگیرید به معنای آن است که محتوای شما برای موتورهای جستجو بهینه شده است.محتوای شما از سایت دیگری کپی نشده است. یقینا موتورهای جستجو بدنبال مطلب اصلی و اورجینال هستند.

همین صفحه سئو عالی که توسط جام ارژنگ بهینه سازی شده یک محتوای اورجینال است از جایی کپی نشده است و اکون در رتبه اول گوگل قرار دارد.

سئو کلید رشد نماد شماست

سئو عامل رشد و ترقی برند و نماد شماست.وقتی سایت شما در صفحه اول گوگل قرار بگیرد و صدها هزار نفر از آن بازدید نمایند طبیعی است که لوگو یا برند شما در خاطرات باقی میماند.

مانند بسیاری از سایت های معتبر که کاربان اسم لاتین سایت را نمیدانند اما نام برند در خاطرشان مانده است. 

سئو عالی با هدف جامع نگری

در سئو عالی هدف شما ساخت و نگهداری بهترین وب سایت وکه شما در آن سعی نمیکنید که موتورهای جستجو را فریب دهید.

برای رسیدن به اهداف عالی سئو زمان و تلاش خود را سرمایه گذاری کنید.

کار بر روی بهبود صفحات و داشتن یک وب سایت با کیفیت احتمال افزایش رتبه شما را بالاتر میبرد.

گوگل میخواهد بهترین نتایج جستجو را برای کاربرانش نمایش دهد و بهترین نتایج آنهایی هستند که دارای محتوای عالی باشند سایتشان کاربر پسند،پر محتوا و سریع و قابل دسترس باشد.

رویکرد سئو نه تنها برای سایت شما بهتر است بلکه به کاربران نیز کمک میکند تا مطالب دلخواه خود راحتتر و سریعتر بیابند.

اما اینکه چگونه باید محتوای خود را سئو کنید و چه عواملی بر رتبه بندی تاثیر گذار است سوالی است که باید در مورد آن مطالعه کرد.

کار سئو این است که به موتورهای جستجو نشان دهد که محتوای سایت شما بهترین است.

سئو عالی شامل فعالیتهایی که ارتقای رتبه سایت شمارا به ئنبال دارد مانند:

  • شناسایی کلمات کلیدی مرتبط با ترافیک خوب.
  • ایجاد محتوای خوب برای کاربران و موتورهای جستجو.
  • لینک های مرتبط دریافتی از سایت های معتبر با رتبه بالا.
  • اندازه گیری نتایج جستجو و بررسی آمار ارائه شده از طری گوگل وبمستر و گوگل آنلایتیکس.
  • ایجاد عنوان مرتبط با صفحات وب سایت 
  • شرح کامل متا و استفاده از heading بطوریکه h1 ,h2,h3 بخوبی در آن وجود داشته باشد.
  • دقت کردن در کدهای html که کدها دقیق و خوانا برای موتورهای جستجو باشند.
  • جایگزین کردن عنوان و شرح تصاویر با استفاده از Alt که موتورهای جستجو از ماهیت تصاویر باخبر گردند.
  • عدم استفاده از تکنیک های سئو کلاه سیاه که موجب جریمه و پنالتی شدن صفحه یا سایت میگردد.

تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو

یکی از عمده ترین سوالات کاربران این است که حضور در شبکه های اجتماعی چه تاثیری میتواند بر سئو یک وب سایت داشته باشد.

همانطوز که میدانید بزرگترین چالش برای یک وب سایت جذب مخاطب است یعنی بازدید از سایت شما افزایش یابد.

وقتی شما مطلبی را در سایت خود منتشر کنید و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید کاربران تمایل پیدامیکنند که از سایت شما بازدید نمایند.

حتی میتوانید مطلب خود را بصورت خلاصه در شبکه های اجتماعی قرار داده و از کاربران بخواهید برای مشاهده ادامه مطلب به سایت شما وارد شوند.

یک ویدئوی کوتاه که در شبکه های اجتماعی مثل یوتیوب ،فیس بوک و اینستاگرام به اشتراک گذارده شود میتواند عامل موثری در افزایش بازدید وب سایت شما شود.

هرچقدر بازدید از طریق شبکه های اجتماعی به سایت شما بیشتر شود که اصصلاحا به آن ترافیک ارگانیک میگویند اعتبار وب سایت شما بیشتر شده و بر رتبه سایت شما افزوده میشود.

اگر فقط بگوییم چون در صفحه اول گوگل هستیم پس کار ما تمام شده تفکر جالبی نیست باید در تمام فضای وب تبلیغات سایت خود را داشته باشیم.

کاربرانیکه از طریق تمام موتورهای جستجو می آیند مانند گوگل،یاهو،بینگ و آمازون ووو باعث افزایش رتبه سایت شما میگردند.

سئو عالی عنصر اصلی تبلیغات گوگل

پیشنهادات یک مجری سئو

  1. در سئو به کاربر خود فکر کنید.
  2. محتوای سئو خود را گسترش دهید.
  3. عنوان صفحه را با محتوا یکی کنید.
  4. در باره کلمات کلیدی تحقیق کنید.
  5. از ابزار سنجش سئو استفاده کنید.
  6. از راهنمایی های گوگل آنالایتیک بهره ببرید.
  7. سئو را فقط برای موتورهای جستجو بکار نبرید مخاطبانتان مهمتر هستند.
  8. سئو فنی سایت خود را جدی بگیرید.

تاثیرات یک سئو عالی و حرفه ای در ارتقای رتبه سایت کدامند؟

رعایت الگوی بهینه سازی موتورهای جستجو امری ضروریست.

چنانچه الگوی بهینه سازی وب سایت که از طرف موتورهای جستجو اعلام شده را به دقت اجرا نماییم افزایش ترافیک بسیاری بدست خواهیم آورد که باعث ارتقای رتبه وب سایت ما میشود.

ایجاد یک محتوای عالی که بتواند باعث افزایش تجربه کاربر شود از اصول اولیه بهینه سازی وب سایت است.

سئو عالی یعنی بکار گیری تمام ریزه کاری های بهینه سازی اعم از عناوین و متا و هدینگ ها .

پیاده کردن نقشه سایت و راهنمایی کاربر برای رسیدن به نقاط دلخواه وب سایتمان میتواند افزایش رضایت موتورهای جستجو را در پی داشته باشد. 

سئو عالي,مجري سئو,سئو حرفه اي,سئو ارزان,سئو گوگل,سئو رايگان,سئو سايت,سئو وبلاگ,سئو وب سايت

نقش کلمات کلیدی در سئو عالی بسیار مهم و حیاتی است.

آیا کلمات کلیدی تنها تکنیک سئو هستند؟

مدت هاست که کلمات کلیدی تنها تکنیک سئو نیستند، اما این به این معنا نیست که آن‌ها هنوز حیاتی نیستند.
تفاوت در این است که امروزه کلمات کلیدی باید به دقت مورد تحقیق قرار گیرند، به دقت انتخاب شوند، و با دقت در محتوای شما مورد استفاده قرار گیرند تا موثر باشند.

اما کلمات کلیدی چه هستند؟ کلمات کلیدی عبارت هستند از کلمات و عباراتی هستند که چشم‌انداز برای پیدا کردن محتوای آنلاین از آن‌ها استفاده می‌کنند، و سپس آن برندها می‌توانند برای اتصال با چشم‌اندازها و خدمات خود برای اتصال استفاده کنند.
در هنگام انجام مراحل کلیدی تحقیق کلید واژه، مهم است به دنبال آن‌هایی بگردید که دارای نرخ جستجوی بالا و رقابت کم هستند و کلمات کلیدی دم - دراز را برای کار در محتوای شما انتخاب می‌کنند.
علاوه بر کلید واژه اولیه، شما باید کلیدواژه های ثانویه و ثالث داشته باشید چون آن‌ها هنوز به کسب‌وکار شما ارزش ارائه می‌کنند.
در نهایت، از کلمات کلیدی برای بهینه‌سازی تمام عناوین، نشانی‌های اینترنتی، و دیگر عناصر در صفحه سئو

مجری سئو عالی و ارزان و تضمینی در صفحه اول گوگل

مجری سئو با تبلیغات عالی در صفحه اول گوگل

مجری سئو به کسی اطلاق میشود که بر تکنیک های سئو مسلط بوده و بتواند با ایجاد کلیدواژه مناسب سایت مشتری خود را در صفحه اول گوگل قرار دهد.

وظایف یک مجری سئو بررسی میزان رقابت سایت ها و رصدکردن کلیدواژه های مهم مرتبط با نوع کسب و کار و حرفه مشتری است.

مجری سئو عالی و حرفه ای در صفحه اول گوگل

یک مجری سئو باید محتوای عالی ایجاد نماید.

نقش محتوا در سئو خارج از صفحه را بدانیم.

سئو خارج از صفحه شامل روش‌های بهینه‌سازی بیرونی است که میتوانند رتبه سایت شما را تحت تاثیر قرار دهند.

تکنیک اصلی مورد استفاده در این صفحه سئو یک ساختمان پیوند و یا بک لینک است، زیرا کیفیت سایت شما از سایت‌های خارجی به موتورهای جستجو می‌گوید که سایت شما با ارزش و با کیفیت بالا است که به ساخت قدرت کمک می‌کند.

تاکتیک‌های بسیاری برای ایجاد سئو خارج از صفحه وجود دارد، و برخی از بهترین شیوه‌های کنونی شامل وبلاگ نویسی، ایجاد تعداد بسیاری از اینفوگرافیک ها که به اشتراک گذاشته می‌شوند، نوعی از سئو خارج صفحه بوده که میتواند سایت شما را مورد اعتماد موتورهای جستجو نماید.

سئو عالی چه اهدافی را در گوگل دنبال میکند؟

چگونه میتوانیم مطمئن شویم که سئو عالی سایتمان را انجام داده ایم.

سایت های کنترل کننده سئو وب سایت در گوگل

برای اینکه بتوانیم سئو وب سایتمان را بسنجیم سایت های فراوانی در گوگل وجود دارند که به آنها seo checker یا بررسی کننده سئو میگویند.

شما میتوانید وارد یکی ازین سایت ها شده و با واردکردن آدرس سایتتان از میزان سئو وب سایتتان باخبر گشته و نقاط ضعف و قوت سایت یا صفحه خورا بدانید.

همچنین گوگل آنالایتیکس بهترین مرجع برای کنترل میزان سئو و آمار کلی سایت و درک تعداد ترافیک ارگانیک است.

 

با سئو عالی در صفحه اول گوگل باشیم.

مشخصات یک سئو عالی کدام است؟

سئو عالی یعنی بهینه سازی موتورهای جستجو با رعایت تمامی الگوریتم ها و مقررات اعلام شده که مورد تایید گوگل است.

ایجاد محتوای بکر و ناب که باعث افزایش تجربه کاربر میشود و کاربر با خواندن آن به مفهومی نو میرسد.

درج تصاویر با کیفیت مطلوب و تگ گذاری مرتباط با آن تصویر از گزینه های اجرای یک سئو عالی میباشد.

عدم کپی نمودن مطالب از سایت های دیگر که اصطلاحا بدان سرقت ادبی گویند از عناصر سئو عالی است.

سئو عالی یعنی استفاده از کلیدواژه پرکاربرد که در رابطه با انگیزه ایجاد وب سایت یا وبلاگ باشد.

با یک سئو عالی میتوانید افزایش نرخ کلیک را باعث شوید و کاربران فراوانی را به وب سایت خودتان بکشید.

اهداف سئو عالی در صفحه اول گوگل چیست

افزایش ترافیک سایت اولین هدف سئو عالی است.

نقش بازدید ارگانیک در بهبود رتبه سایت

ترافیک ارگانیک یعنی مراجعه کاربران از طریق موتورهای جستجو به سایت شما.

مثلا سایت جام ارژنگ با کلیدواژه سئو عالی در صفحه اول گوگل است هنگامیکه کاربران سئو عالی را گوگل جستجو کرده و وارد سایت جام ارژنگ شوند این بازدید را ارگانیک میگویند.

افزایش ترافیک وب یکی از اهداف اصلی سئو است و وقتی بازدید و رتبه‌بندی‌ها را افزایش می‌دهید ترافیک را افزایش می‌دهید.
بنابراین اگر می‌خواهید افراد بیشتری از طریق یک موتور جستجو وب سایت شما را پیدا کنند، پس شما باید از روش‌های سئو استفاده کنید که به شما در رتبه‌بندی میان پنج سایت برتر  کمک نماید.

صفحه اول گوگل با سئو و تبلیغات عالیو

مدت اقامت عامل اصلی سئو عالی

 مدت اقامت یعنی از زمانیکه کاربر وارد سایت شما میشود تا زمانیکه از سایت شما خارج شوند مدت اقامت یا dwell گویند که این مدت زمان بسیار تاثیر گذار است.

این زمان اقامت  به طور غیر مستقیم به موتورهای جستجو مانند گوگل می‌گوید که محتوای شما چقدر برای خواننده ارزشمند است. منطقی به نظر می‌رسد که هر چه بیشتر در صفحه خرج شوند، بیشتر به آن‌ها مربوط می‌شود.

سئو عالی در صفحه اول گوگلمجری سئو

نقش تعیین کننده عناصر بصری در سئو عالی

عناصر بصری در وبلاگ شما می‌تواند بر سرعت صفحه تاثیر بگذارد، اما این تنها چیزی نیست که می‌تواند این سرعت  را جابه‌جا کند. کد غیر ضروری و استفاده بیش از حد از متصل شونده‌های غیر ضروری هم می‌تواند به یک وب سایت تنبل نیز کمک کند. حذف کد آشغال می‌تواند به صفحات شما کمک کند که سریع‌تر بار شوند و در نتیجه سرعت صفحه را بهبود می‌بخشند.

سئو عالی در صفحه اول گوگل

طراحی ریسپانسیو عامل موثر بر سئو

نمایش سایت در موبایل بسیار بر رتبه سئو موثر است.

 بهینه‌سازی سایت  برای تلفن همراه عاملی است که بر روی معیارهای سئو تاثیر خواهد گذاشت. اما چه چیزی دقیقا به معنای بهینه‌سازی یک وب سایت برای موبایل است؟ قاعده قانون گذاری این است که اشیا را ساده نگه دارید. بسیاری از موضوعات سایت پیش از ساخت این روزها در حال حاضر دوست‌دار نمایش موبایلی هستند، بنابراین تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک دکمه  را کمی جا به جا کنید و یک فونت سایز در آن بزرگ کنید. سپس، مراقب نحوه عملکرد سایت خود با استفاده از داشبورد آنالایتکس گوگل و اجرای یک تست سرعت سایت همراه باشید.

تبلیغات در گوگل با سئو عالی

سئو بر کار و کسب ما بسیار تاثیرگذار است.

نگاهی بر نقش سئو در رونق تجارت

صاحبان مشاغل گاهی از خود میپرسند سئو برای ما چه تاثیری دارد و چرا باید برای حضور در صفحه اول گئگل هزینه ای را متقبل شویم.

برای پاسخ به این سوال که سئو چه نقشی میتواند در پیشبرد کارو کسب و شغل ما داشته باشد باید به ذکر مثالی بپردازیم.

فرض کنید در خارج از شهر کارگاهی دارید و کالایی تولید میکنید که مورد نیاز اکثر افراد جامعه است.

برای شناساندن خود حتما کارت ویزیت چاپ میکنید و شماره و آدرس خود را بر روی آن درج مینمایید.

حالا حساب کنید بقیه مشاغل نیز چنین کنند آنوقت تصور کنید مردم چقدر کارت ویزیت باید همراه خود حمل کنند.

اما صفحه اول گوگل اینکار را آسان کرده تمام اطلاعات شما مانند رزومه کاری،تصاویر محصولات و آدرس و نقشه محل کار شما در آن قرار دارد.

اما داشتن سایت به تنهایی کفایت نمیکند حتی اگر زیباترین سایت جهان را داشته باشید وقتی کاربران از آن بی خبر باشند نتیجه ای عاید شما نمیشود.

اینجا سئو گره گشای کار شماست وقتی با کلیدوازه خاص خودتان مثلا فروشنده انواع کفش ورزشی در صفحه اول گوگل باشید سیل تقاضا به سوی شما سرازیر میشود.

 مجر تبلیغات در گوگل با سئو عالی

ایجاد محتوا برترین تکنیک سئو عالی است

برای رسیدن به صفحه اول گوگل فقط محتوا ایجاد کنید.

شاید کلمه محتوا پادشاه است را شنیده باشید؟این جمله از بیل گیتس است.

محتوا بهترین تکنیک سئو برای رسانیدن یک وب سایت به صفحه اول گوگل است.

یک محتوای خوب میتواند میلیونها کاربر را به سایت شما هدایت کرده و ترافیک بالایی بدست بیاورید و رتبه سایتتان افزایش پیدا کند.

محتوای خوب از نظر کاربران یعنی محتوایی که باعث افزایش تجربه و اطلاعات آنها شود.

وقتی کاربری وارد سایت شما میشود هنگام خروج مطلبی آموخته باشد.

سئو عالی مبتنی بر ایجاد یک محتوای عالی ،ناب و بکر است .

محتوا میتواند شامل متن،عکس،فیلم و موسیقی،انیمیشن و اینفوگرافیک باشد.

بیایید به صفحه اول گوگل و نقش  جایگاه آن در رونق کسب و کار خود بیشتر بیندیشیم.

مجری تبلیغات با سئو عالی در گوگل

نقش تصاویر در یک سئو عالی انکار ناپذیر است.

چگونه تصاویر را سئو کنیم.

تصاویر جذابترین روش جذب مخاطب است بسیاری از کاربران در گوگل با دیدن یک عکس روی آن کلیک کرده و وارد سایت میشوند.

گاهی دیدن یک عکس زیبا از لباس عروس و یا لوازم آرایش زنانه ،یا گل و سایر چیزها باعث تحریک بیننده برای مراجعه به وب سایت شما میشود.

سایتی که فاقد تصاویر باشد بی روح است مانند اتاقی خالی میماند که اثری از فرش و مبل و پرده و لوازم تزیینی نیست.

وقتی تصویر را در صفحه سایت خود میگنجانید از Alt غافل نشوید حتما تصویر خود را با شرح بگذارید.

اگر تصویر را از سایتی دیگر برداشته اید حتما منبع آن را ذکر کنید.

در تصاویرتان میتوانید شرح کوتاه و مختصر از نام خودتان و کالا و خدماتی که ارائه میکنید بگنجانید تا کاربر را هدایت نماید.

از نقشی که تصاویر در سئو سایتتان دارد غافل نشوید و گالری های متعددی ایجاد کنید تا بیننده را سرگرم کند.

چگونه با سئو خود را نمایش دهیم؟

برای اینکه بتوانیم یک سئو موفق داشته باشیم حتما لازم نیست با کلیدواژه های سخت و مشکل که دارای رقابت سنگینی هستند کار خود را شروع کنیم.

فرض کنید فروشنده کفش چرمی مردانه در تهران هستید اگر همین عبارت را سئو کنید و در باره مطلب و محتوا ایجاد کنید بسیار سریعتر نمایان میشوید این عبارت را اصطلاحا سئو دم دراز گویند.

اما مثلا بخواهید با واژه کفش به صفحه اول گوگل بیایید شاید زمان بسیار طولانیتری را باید صرف کنید و احتمالا بیش از یکی دو سال طول بکشد تا به صفحه اول گوگل برسید.

کار کردن بر روی کلیدواژه های عام مانند آب،خاک،زمین،کتاب بسیار سخت است این کلمات از رقابت بسیار بالایی برخوردار هستند هم زمان زیادی از شما میگیرند و هم احتمال اینکه در کوتاه مدت به صفحه اول گوگل برسند تقریبا درصد بسیار کمی دارند.

شما اگر بر روی یک کلیدواژه که تک سیلابی باشد بخواهید کار کنید استراتژی جالبی نیست.خیلی زود شما را خسته و مایوس میکند.

کلیدواژه های تک سیلابی بسیار سخت هستند و اصلا ممکن است برای شما کارایی نداشته باشند یک کلیدواژه سخت و سهمگین مانند "فیلم"تمام انرژی شما را میگیرد.اما اگر مثلا سئو سایت خود را اینگونه انجام دهید"دانلود رایگان فیلم"شاید زودتر به صفحه اول گوگل برسید و بازخورد بهتر و بازدید بیشتری بیابید.

در شروع کار روی کلیدوازه های مرتبط با شغل خود تحقیق کنید ببینید همکاران و رقبا و سایر کسانیکه دارای سایت بوده و شغلی همانند شما دارند از چه کلیدواژه هایی استفاده کرده اند.

استفاده از کلیدواژه های مشابه رقبا خیلی زودتر شما را وارد میدان رقابت میکند بازدید بیشتری خواهید گرفت و رتبه سایت شما افزونی میگیرد.

محتوای تکراری در سایت خود ایجاد نکنید مثلا برخی از سایت ها 100 صفحه خود را اختصاص به کلمه فیلم داده اند این عمل تکرار محتواست.

میتوانید از عباراتی نظیر "دانلود فیلم پدرخوانده آل پاچینو " یا "دانلود فیلم صورت زخمی" یا دانلود رایگان فیلم های کلاسیک" و عباراتی نظیر این برای صفحات خود ایجاد کرده و محتوای مرتبط را به آن نسبت دهید.

طول یک محتوا در سایت حداقل باید 500 کلمه باشد یعنی وقتی یک صفحه در وب سایت خود ایجاد میکنید متنی که درون آن قرار میدهید حداقل باید 500 کلمه باشد تا بتواند حداقل نظر موتورهای جستجو را درک کرده باشد.

وقتی سایت های بزرگ مانند سایت نیل پاتل https://neilpatel.com/what-is-seo/ را مشاهده میکنید میبینید حداقل 3000 کلمه را در یک صفحه بکار برده اند.

یک مطلب کوتاه هرگز نمیتواند منظور شما را به کاربر انتقال دهد بنابر این وقتی صفحه ای ایجاد میکنید سعی کنید مطلب را بطور کامل درک کرده و آنرا برای کاربران شرح و بسط دهید.

مشخصات یک محتوای خوب سئو

محتوا پادشاه سئو است.این حرف بیل گیتس موسس مایکروسافت است او معتقد است برای اینکه بتوانیم قوی باشیم باید محتوای خوبی داشته باشیم و محتوا را پادشاه سئو میداند.

اما اینکه یک محتوای خوب باید چگونه ایجاد شود و چه مشخصه هایی دارد تا بتواند بر روی سئو تاثیر گذار باشد به تعدادی ازین مشخصه ها اشاره میکنیم.

محتوای خوب باید سوالات خوانندگان را پیش بینی کند.

شما هنگام نوشتن یک محتوا باید آنرا بگونه ای بنویسید که خوانندگان پس از اتمام خواندن سوالی برایشان باقی نماند.

باید سوالات خوانندگان را حدس بزنید مثلا در باره کفش چرمی مردانه میتوانید این سوالات را حدس بزنید:

  1. سایزهای کفش تولید شما از چه شماره ای شروع میشود و به چه شماره ختم میشود.
  2. رنگبندی کفش های تولید شما چگونه است.
  3. آیا تمام کفش های شما دارای بند هستند.
  4. قیم کفش های شما چند است.
  5. جنس زیره کفش شما از چه موادی است.
  6. دوام کفش شما حدودا چه مدت است.
  7. 7 آیا پس از خرید کفش خود را توسط پست برای خریدار ارسال میکنید.

 تمام این سوالات در ذهن کاربران شما بوجود می آید و شما باید این سوالات را حدس بزنید این اولین خصیصه و علامت یک محتوای خوب است.

محتوا خوب سئو باید مستند باشد.

این بخش حساس نوشتن محتوای تاثیرگذار در سئو است.محتوای شما باید مستند بوده و دارای منبع و ماخذ قابل مراجعه باشد.

شما هرگز نمیتوانید با یکسری مطلب بی پایه و اساس مخاطبان خود را جذب کنید کاربران بسیار تمایل دارند تا در محتوای شما بدنبال منبع قابل مراجعه باشند.

محتوای سئو باید مانند یک داستان باشد.

اصولا محتوانویسی موقعی جذاب میشود که با مثالهای قابل لمس همراه باشد برای فهماندن منظورتان به کاربران میتوانید از لطیفه و داستان و قصه بهره ببرید.

اگر مطلبی در ذهن دارید و میخواهید آنرا تعریف کنید سعی کنید آنرا بصورت داستان روایت کنید.

نمونه داستانی اهمیت سئو را میتوان اینگونه شرح داد:

آقا و خانوم الف یک زن و شوهر بازنشسته بودند که روزها در منزل سرگرمی نداشتند و از طرفی مایل به کسب درآمد بودند.آنها سایتی را طراحی کردند و شروع به نوشتن مقاله نمودند مقالات آنان در باره طبیعت،رشد درختان و انواع حشرات و حیواناتی بود که در باغ و لابلای درختان یافت میشود.

سپس آنها به این فکر افتادند که این مطالب را با دیگران به اشتراک بگذارند.پس شروع کردند و در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی مطالب خود را اشتراک گذاری نمودند و کم کم کاربران زیادی به سایت آنان مراجعه کرده و از آنان سوالات فراوانی در باره مطالبشان پرسیدند.

وقتی یکسایت خاصیت پذیرش کامنت را داشته باشد کم کم افزایش ترافیک ارگانیک باعث ارتقای رتبه وب سایت میشود.

به همین راحتی شما میتوانید مطالب خود را در قالب یک مثال که برای کاربر دارای جذابیت و گیرایی باشد سایت خود را معروف نمایید.

6 نوع سئو را بشناسیم

در این بخش نگاهی گذرا به تقسیمات سئو داریم که شامل سئو فنی یا تکنیکال،سئو داخل صفحه،سئو خارج صفحه،سئو محلی،سئو فروشگاهی و سئو یوتیوب که مختصر در باره هر کدام توضیحاتی ارائه میکنیم.

اگر میخواهید ترافیک بیشتری جذب کنید باید به این تقسیم بندی سئو توجه بیشتری کنید.سئو فقط بکار بردن کلمات کلیدی نیست .سئو فقط نوشتن مطلب زیبا نیست کارهای فراوانی باید انجام شود تا وب سایت شما در صفحه اول گوگل قرار گیرد.

از مطلب مجری گوگل ما بازدید نمایید.

سئو فنی یا تکنیکال

سئو فنی همانگونه از نامش پیداست بر مسایل فنی یک وب سایت اشاره میکند مانند سرعت سایت،نمایش در سیستم موبایلی،اجرای صحیح کدهای Html و حذف لینک های شکسته.

برخی از افراد سئوی تکنیکال را بخشی از سئوی فنی میدانند.در سئوی فنی ساختار کلی سایت مورد توجه قرار میگیرد که مهمترین بخش آن طراحی قالب سایت است که باید ریسپانسیو یا واکنشگرا باشد.

با توجه به استفاده روزافزون کاربران از تلفن همراه و جستجوی مطالب از طریق موبایل ،طبیعی است که اولین اولویت یک وب سایت واکنشگرا بودن آن است.سایت باید قابلیت نمایش در تمام سیستم ها اعم از تبلت،لب تاپ،کامپیوتر و موبایل را دارا باشد.

سرعت لود و بارگذاری سایت از اهم توجه در بخش سئو فنی است.اگر سایت شما کند باشد و دیر بارگذاری شود بخش اعظمی از بازدیدکنندگان خود را از دست میدهید.استفاده از هاست های بی کیفیت و غیر استاندارد و همچنین کدهایی که باعث کندشدن سرعت سایت میشود عوامل تخریب وجهه یک وب سایت است.

سئوی درون صفحه 

سئوی درون صفحه معمولا به محتوای سایت میپردازد.بهینه سازی محتوا از وظایف سئو درون صفحه است.کلمات کلیدی و تراکم آن در درون صفحات،عنوان صفحه و متا که باید دقیقا مرتبط باشند و همچنین محتوای صفحه که باید هماهنگ و در ارتباط با عنوان و شرح متا باشد.تگ گذاری تصاویر نیز مربوط به همین حوزه است.

شاید بتوان گفت که سئو درون صفحه مهمتر از سایر بخش ها است جاییکه شما نیاز به خلاقیت دارید.باید محتوا ایجاد کنید بدون اینکه از جایی کپی کرده باشید و برای اینکار نیاز به مطالعه و تحقیق بیشتری دارید.

سئوی خارج صفحه

توضیح کامل این بخش شاید کمی مشکل به نظر برسد.آنجاییکه شما باید لینک سازی کنید.یعنی سایت خود را با سایت های بزرگ و پربازدید مرتبط سازید.در شبکه های اجتماعی باید مطلب و صفحات خود را به اشتراک بگذارید.رسانه های اجتماعی بزرگی مانند فیسبوک،یوتیوب و اینستاگرام جای خوبی برای سئو خارج صفحه هستند.

برخی از وب سایت های بزرگ هستند که لینک شما را به اشتراک میگذارند و اینجا برای شما ایجاد بک لینک میشود یعنی کاربران آن سایت ها لینک شما را میبینند و به وب سایت شما مراجعه میکنند.

از اشتراک گذاری سایت خود در رسانه های اجتماعی و سایت های پربازدید غفلت نکنید.

در باره سئوی خارج از صفحه بیشتر بدانیم

سئو خارج صفحه به کلیه تکنیک هایی اشاره میکند که موجب بهبود موقعیت یک وب سایت در نزد موتورهای جستجو میشود. افزایش رتبه یک وب سایت از نتایج سئو خارج صفحه میباشد.وقتی مطلبی بسیار عالی از خودتان ارائه میدهید و یک سایت معتبر آنرا در درون خودش تبلیغ میکند یا اصطلاحا به شما پیوند میدهد و کاربران از طریق آن پیوند به سایت شما مراجعه میکنند این عمل مصداق سئو خارج صفحه بوده و باعث افزایش رتبه سایت شما میشود.

یکی از دلایلی که سایت های بزرگ روزبروز بزرگتر و معروفتر میشوند این است که سایت های دیگر به آنان لینک میدهند مثلا شما سایتی دارید و مطلبی رو از یک سایت بزرگ لینک میدهید هرچه لینک و بک لینک بیشترشود بازدید زیادترمیشود و ترافیک ارگانیک بیشتری بدست میاید.

وقتی شما در صفحه اول گوگل قراربگیرید هرچقدر کاربران روی لینک شما کلیک میکنند ترافیک بیشتری نصیب سایت شمامیشود و این باعث قویتر شدن موقعیت سایت شما میشود.

مجری سئو  و بهینه سازی موتورهای جستجو

مجری سئو با توجه به تغییر مداوم الگوریتم های موتورهای جستجو حقیقتا وظیفه دشواری دارد.نقش مجری سئو بهبود بخشیدن وضعیت یک وب سایت است.تا تعداد بازدیدکنندگان را افزایش ببخشد.

زمانی مسئولیت مجری سئو فقط محدود به تحقیق در باره کلمات کلیدی و ایجاد محتوا و ایجاد لینک بود.اما امروزه تکنیک های بهینه سازی بسیار تکامل یافته و رسیده به صفحه اول گوگل بسیار مشکل گردیده است.

یک مجری سئو باید تکنیک ها و استراتژی های بهینه سازی موتورهای جستجو را بخوبی شناسایی کند.این فرآیند باعث میشود تا مشتریان بیشتری بتوانند سایت شما را ببینند.لینک های بیشتری ایجاد کند که منجر به افزایش سود شود.

مجری سئو باید درک عمیقی از عملکرد موتورهای جستجو داشته باشد.همانگونه که میدانید گوگل امروزه قویترین موتور جستجوی حال حاضر جهان است.رسیده به صفحه اول گوگل با توجه به فشردگی رقابت نیاز به دانستن الگوریتم های گوگل دارد.باید بدانیم قوانینی که برای بهینه سازی وضع شده کدامند و چگونه میتوانیم آن را اجرا نماییم. 

شاید در گذشته میتوانستند با انباشته کردن کلمات کلیدی در یک وب سایت به صفحه اول گوگل برسند اما امروزه این عمل نه تنها موفقیت آمیز نیست بلکه باعث جریمه میگردد.

در قدیم براحتی محتوای دیگر سایت ها را کپی کرده و در سایت خود قرار میدادند اما اکنون بلافاصله صفحه شما را از نتایج جستجو حذف میکنند.

قانون کپی رایت اجازه نخواهد داد شما از محتوای دیگران استفاده کنید.باید خودتان تولید محتوا کنید.

مجری سئو هدف گذاری در یک وب سایت را با توجه به سفارش مشتری انجام میدهد.

تفاوت سئو با تبلیغات پولی

 تفاوت سئو با تبلیغات پولی آنجاست که برای تبلیغات کلیکی وقتی در صفحه اول هستید باید هزینه پرداخت کنید.بابت هرکلیک از شما پولی دریافت میشود.اما وقتی با سئو به صفحه اول گوگل برسید دیگر از شما وجهی دریافت نمیشود.

شما وقتی با سئو در صفحه اول گوگل قرار بگیرید هرچقدر کلیک بیشتری روی سایت شما انجام شود رتبه سایتتان بالاتر میرود.هرچقدر بازدیدکنندگان بیشتری جذب سایت شما بشوند ماندگاری شما در صفحه اول گوگل طولانیتر میشود.

مثلا در تبلیغات کلیکی شما یک پکیج شامل 1000 کلیک را خریداری میکنید با هرکلیک مبلغی از شارژ شما کسر گردیده و پس از پایان 1000 کلیک ،تبلیغ شما از صفحه اول گوگل برداشته میشود.

چگونه مجری گوگل را سئو کرده ایم

مجری گوگل یکی از کلیدواژه های پرکاربرد در صفحه اول گوگل است.

مجری گوگل به شرکتها و موسساتی گفته میشود که دارای گواهینامه رسمی از طرف گوگل هستند و کارشان ارائه خدمات تبلیغاتی به سایت هایی است که مایلند خیلی سریع در صفحه اول گوگل خود را تبلیغ کنند.

جام ارژنگ با ارائه یک محتوای ناب و آموزشی و کاربرپسند توانسته است رتبه صفحه اول گوگل را بخود اختصاص دهد.

در این صفحه از سایت جام ارژنگ که با عنوان مجری گوگل مورد جستجو قرار میگیرد مطالب بسیار مهمی در باره اهمیت تبلیغات گوگل آمده است.

اصولا محتوا به گفته بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت پادشاه سئو است یعنی میتوان با ارائه محتوای قوی صفحه اول گوگل را تسخیر کرد.

تبلیغات در صفحه اول گوگل برای هرکار و کسبی بسیار ضروریست وقتی سایت شما در صفحه اول گوگل قرار بگیرد میلیونها بازدید کننده روزانه سایت شما را میبینند و این مطلب به جذب مشتریان جدید منجر میگردد.

نمونه کامل اینکه محتوا نویسی حرف اول و آخر را در سئو میزند همین صفحه مجری گوگل است.

قبل از شروع به ایجاد محتوا باید بخوبی در باره کلیدواژه مورد نظرتان تحقیق نمایید.

مجری گوگل با بیش از 8 میلیون ایندکس یکی از شلوغترین صفحات گوگل است.

باید صفحه خود را به گونه ای معرفی نمایید که از طرف موتورهای جستجو قابلیت خوانایی بسیار عالی داشته باشد.

ایجاد محتوا بدون رعایت اصول صحیح محتوانویسی نمیتوان به تنهایی کارگر بیفتد و حتما باید موارد اساسی محتوانویسی را بخوبی رعایت کرد.

یکی از مهمترین مسایلی که یک صفحه را میتواند به رده های بالای موتورهای جستجو برساند عنوان صفحه است.

عنوان صفحه باید دقیقا بیانگر محتویات صفحه باشد.مثلا وقتی ما صفحه مجری گوگل را ایجاد کردیم محتوایی ارائه دادیم تا کاربران با خواندن آن با تبلیغات صفحه اول گوگل بطور کامل آشنا شوند.