جام ارژنگ:مرکز تبلیغات،طراحی سایت و سئو
جام ارژنگ با بیش از 1000 نمونه سایت در صفحه اول گوگل
سئو یا بهینه سازی
سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو
سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو به چه معناست؟چرا باید سایت خود را برای موتورهای جستجو سئو کنیم؟
بهینه سازی موتورهای جستجو جستجو(سئو)چیست
بهینهسازی موتور جستجو علم بهبود یک وب سایت برای افزایش قابلیت دید آن در هنگام جستجوی محصولات یا خدمات است . هر چه وب سایت در موتورهای جستجو بیشتر دیده شود , احتمال بیشتری وجود دارد که برند کسبوکار را تسخیر کند .
قابلیت دید وب سایت معمولا ً با جایگذاری یا رتبهبندی صفحات نتایج موتور جستجو اندازهگیری میشود . و شرکتها همیشه برای اولین صفحه رقابت میکنند , جایی که به احتمال زیاد بیشترین توجه را جلب میکنند .
با استفاده از گوگل به عنوان مثال , SERPs اغلب آگهیهای ویژگی را در بالای صفحه نمایش میدهد . اینها موقعیتهایی هستند که کسب و کارها مایل به پرداخت هزینه برای تضمین قرار دادن در صفحه اول هستند . در زیر تبلیغات فهرست جستجوی منظم هستند که بازاریابان و موتورهای جستجو به آن به عنوان نتایج جستجوی ارگانیک اشاره میکنند. هدف از فرآیند سئو افزایش نتایج جستجوی آلی یک کسبوکار و هدایت ترافیک جستجوی آلی به سایت است . این امر بازاریابان داده را قادر میسازد تا بین ترافیک که از کانالهای دیگر به وب سایت میآیند , مانند جستجوی پرداختشده , رسانههای اجتماعی , ارجاع و راهنمایی و ترافیک جستجوی ارگانیک تمایز قائل شوند .
ترافیک جستجوی آلی معمولا ً با کیفیت بالاتر است زیرا کاربران فعالانه به دنبال یک موضوع خاص , محصول یا سرویس هستند که برای آن یک سایت ممکن است رتبه داشته باشد . اگر کاربر آن سایت را از طریق موتور جستجو پیدا کند , میتواند منجر به تعامل بهتر برند شود .
سئو چگونه کار میکند
در حالی که راهی برای حداکثر کردن نتایج وجود دارد , دستکاری کامل الگوریتمهای جستجو تقریبا ً غیرممکن است . کسب و کارها اغلب به کوتاهترین مسیر به سمت نتایج ایدهآل با کمترین مقدار تلاش نگاه میکنند , اما سئو نیازمند عمل و زمان زیادی است . هیچ استراتژی سئو وجود ندارد که امروز با انتظار نتایج روشن فردا چیزی تغییر کند . seo یک پروژه بلند مدت با فعالیت روزانه و فعالیت ثابت است.
موتورهای جستجو از رباتها برای سینهخیز رفتن به تمام صفحات وب سایت , دانلود و ذخیرهسازی آن اطلاعات در مجموعه معروف به شاخص استفاده میکنند. این شاخص مانند یک کتابخانه است و وقتی کسی به دنبال چیزی در آن میگردد , موتور جستجو به عنوان کتابدار عمل میکند . موتور جستجو اطلاعات مرتبط را از پرس و جو جستجو بیرون میکشد و محتوای کاربران مرتبط با آنچه که به دنبالش بودند را نشان میدهد . الگوریتم های موتور جستجو صفحات وب را در این شاخص تحلیل میکنند تا ترتیب این صفحات را روی صفحه نمایش دهند .
کدام الگوریتم برای بهینه سازی موتورهای جستجو ارزیابی میشود
صدها عامل وجود دارند که به محتوای این شاخص وارد یک SERP میشوند . با این حال , آنها به پنج عامل کلیدی تبدیل میشوند که به تعیین اینکه کدام نتایج برای یک پرس و جوی جستجو بازگردانده میشوند , کمک میکنند .
معنای جستجو چیست
معنای نامه پرس و جو . برای بازگشت نتایج مربوطه , الگوریتم باید ابتدا اطلاعاتی را که کاربر در جستجوی آن است , مشخص کند. این هدف نامیده میشود . برای درک نیت , الگوریتم به دنبال درک زبان است . تفسیر اشتباهات املایی , مترادف و اینکه برخی کلمات به معنای چیزهای مختلف در زمینههای مختلف هستند, همگی در درک نیت جستجوگر الگوریتم نقش دارند . برای مثال , موتورهای جستجو باید قادر به تشخیص بین " باس " به عنوان یک ماهی و " باس " به عنوان یک ابزار باشند . هدف براساس اصطلاحات جستجوی اضافی , جستجوی تاریخی , جستجوی مکان و نمایش اطلاعات صحیح است .
ارتباط صفحات وب
ارتباط صفحات وب . این الگوریتم محتوای صفحه وب را تحلیل میکند تا ارزیابی کند که آیا سایتها حاوی اطلاعاتی هستند که کاربر به دنبال آن است یا خیر . این بعد از اینکه قصد تاسیس شد . اگر صفحه وب شامل کلمات کلیدی مورد استفاده در جستجو باشد , یک سیگنال اساسی برای ارتباط خواهد بود . این شامل نمایش در جلد یا صفحه است . اما فراتر از تطابق کلید واژه , موتورهای جستجو از دادههای تعامل جمعی برای تعیین اینکه آیا صفحه مربوط به کوئری جستجو است یا خیر استفاده میکنند. این به دادههای شناخته شده از جستجوهای قبلی نگاه میکند تا صفحه را با کوئری مطابقت دهد .
کیفیت محتوا
کیفیت محتوا . هدف موتورهای جستجو اولویتبندی معتبرترین منابع موجود است . هوش ساختهشده در الگوریتمها میتواند مشخص کند که کدام صفحات تخصص , صلاحیت و قابلیت اعتماد را در ارتباط با هدف نشان میدهند .
قابلیت استفاده از صفحات وب
قابلیت استفاده از صفحات وب . طراحی وب و دسترسی نقش مهمی در رتبهبندی جستجو ایفا میکنند. این الگوریتم به دنبال این است که چگونه سایت در مرورگرهای مختلف ظاهر میشود , اگر برای انواع مختلف دستگاه طراحی شدهباشد - - مانند desktops , تبلت و تلفنها - - و اگر زمانهای بارگذاری صفحه برای کاربران با اتصالات اینترنتی آهستهتر خوب کار کند .
زمینه و تنظیمات
زمینه و تنظیمات . موتورهای جستجو و الگوریتمهای آنها از اطلاعات مربوط به تاریخچه جستجوی گذشته و تنظیمات جستجو برای کمک به تعیین اینکه کدام نتایج در آن لحظه برای کاربر مفیدتر هستند , استفاده میکنند. کشور و مکان را میتوان برای ارائه محتوای مرتبط با منطقهای که فرد از آن جستجو میکند , استفاده کرد. برای مثال , کسی که به دنبال " فوتبال " در انگلستان جدید است نتایج متفاوتی نسبت به کسی که برای پرس و جوی مشابه در انگلستان وارد میشود , بدست میآورد .
مزایای سئو
بهینهسازی موتور جستجو یا سئو یک فعالیت بازاریابی ضروری برای ایجاد یک وب سایت یا کسبوکار در وب است . اما همچنین مزایای دیگری نیز برای شرکتها فراهم میکند.
- سایتهایی که رتبه بالایی در SERPs دارند از بالاترین کیفیت و قابلاعتماد ترین آنها محسوب میشوند . نتایج نشان داد که در صفحه اول بیشترین ارتباط را دارد و منجر به اعتبار بیشتر برای کسبوکار یا وب سایت میشود . داشتن محتوای مناسب در سایت و تجربه خوب کاربر به رتبهبندی وب سایت کمک خواهد کرد .
- وقتی سئو خوب به طور مداوم مستقر شود , آنهایی که این کار را بیشتر و بهتر انجام میدهند , رقابت را از بین خواهند برد . بسیاری از کسب و کارها احساس میکنند که نمیتوانند در اولین صفحه نتیجه جستجو باشند . اما اگر تیمی به سمت آن هدف کار کند و جلوتر از رقابت باشد , آنها یک مزیت رقابتی خواهند داشت .
- سئو به جذب هر کاربر با قصد در هر زمان , صرفنظر از فاز سفر مشتری که کاربر در آن است , کمک میکند . این کتاب بر کلمات کلیدی و عبارات برای جذب مخاطب به محصولات و خدمات خاص تکیه دارد. کسب و کارها میتوانند لیستی از کلمات کلیدی ایجاد کنند که برای آنها میخواهند رتبه بگیرند , سپس محتوای اطراف آن کلمات کلیدی را میسازند .
- با داشتن فهرستی از کلمات کلیدی برای رتبهبندی و ایجاد محتوای پیرامون آن کلمات کلیدی , کاربران احتمال بیشتری برای یافتن اطلاعاتی که در جستجوی آنها هستند , دارند . محتوا و seo در هماهنگی با یکدیگر کار میکنند. یک سایت با ایجاد محتوای مفید و با کیفیت بالا که برای آن کلمات کلیدی بهینه میشود , بهتر رتبهبندی خواهد شد. اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی در عناوین , meta و بدنه محتوا وجود داشته باشند, رتبهبندی برای این اصطلاحات را بهبود بخشند .
- در جستجوهای محلی بهتر است که استفاده از جستجوهای محلی رایجتر شود و کاربران به دنبال محصولات یا خدمات هستند . " " برای بهبود فهرست در این جستجوها , یک شرکت میتواند حساب کسبوکار من گوگل ایجاد کند و فهرست جستجوهای محلی را بهینه کند . همراه با آن و محتوای محلی در وب سایت , یک کاربر احتمال بیشتری برای مشاهده نتایج جستجوی محلی در queries دارد .
- درک کاربران محیط وب که تا به امروز در اینترنت everchanging میمانند بهتر میتواند نیازهای seo را برای یک وب سایت اجرا کند . با ماندن تا به امروز , کسب و کارها بهتر میتوانند درک کنند که جستجو چگونه کار میکند و تصمیمات آگاهانه تری در مورد چگونگی تغییر و تطبیق استراتژیهای خود اتخاذ میکنند .
- شرکتها برای داشتن استراتژی سئو موثر نسبتا ً ارزان باید در زمان و منابع سرمایهگذاری کنند تا موثر باشند . شرکتهایی وجود دارند که میتوانند به عنوان کارشناسان سئو برای مدیریت استراتژیها استخدام شوند , اما شرکتهایی با تیم مناسب میتوانند خودشان این کار را انجام دهند .
- نتایج قابل شمارش را بدست آورید , ابزارها و دادههای تحلیلی وجود دارند که میتوانند برای اندازهگیری اثربخشی تلاشهای seo استفاده شوند . تجزیه و تحلیل گوگل میتواند اطلاعات جامعی در مورد ترافیک ارگانیک فراهم کند. دادهها شامل صفحاتی هستند که مشتریان با آنها درگیر هستند و کلمات کلیدی مورد استفاده در جستجو هستند. این دادهها را میتوان با اقدامات مورد نظر ارجاع داد تا ببیند seo چگونه در تعامل یا اکتساب مشتری نقش داشتهاست .
سئو دارای چه تکنیک هایی است
کلیدواژه تحقیق و انتخاب . انجام تحقیقات کلید واژه بر روی عباراتی که بیشترین مطلوبیت را برای رتبهبندی دارند . کسب و کارها باید بر روی کلمات کلیدی تمرکز کنند که حجم جستجوی بالایی دریافت میکنند تا برای موتورهای جستجو مناسب باشند . نگاه کردن به کلمات کلیدی برتر رقبا نیز فرصتی برای ایجاد یک استراتژی برای رقابت با آنها فراهم میکند .
ایجاد محتوای کیفی . هنگامی که استراتژی کلید واژه در جای خود قرار دارد , استراتژی محتوا دنبال میشود . با ایجاد محتوای کیفی مرتبط با خوانندگان و پرس و جو جستجو آنها , صفحات بیشتر به نظر میرسند .
ایجاد عناوین صفحات منحصر به فرد و meta . عناوین صفحه باید شامل کلیدواژه فوکوس صفحه باشند . و meta باید خلاصهای کوتاه از آنچه یک کاربر باید انتظار داشته باشد که در صفحه یاد بگیرد باشند . این عناصر در SERPs نمایش داده میشوند و احتمالا ً چیزی هستند که مردم برای اطلاع دادن به clicks استفاده میکنند .
از پرداخت برای هر کلیک برای تکمیل ترافیک ارگانیک استفاده کنید. تبلیغات پرداختشده میتواند با دادن یک خروجی به بازاریابان برای تست برچسب عنوان و توصیف متا که در SERPs نشانداده شدهاست , به بهبود نرخ کلیک ارگانیک کمک کند. با اطمینان از قرار دادن صفحه اول , این تبلیغات نتایج جستجوی آلی را تقلید میکنند تا ببینند کاربران entices برای کلیک کردن چه نسخه کپی میکنند . که میتواند برای تنظیم عناوین صفحه و توصیف متا با نتایج ارگانیک استفاده شود .
از متن alt با تصاویر استفاده کنید. از متن alt برای توصیف تصویری بر روی صفحه وب استفاده میشود. این امر برای رباتها که برای درک آنچه تصویر نشان میدهد , در حال خزیدن است , حیاتی است . همچنین به صورت شفاهی توصیف میکند که تصویر برای افرادی که از نظر بصری آسیب میبینند چیست . این همچنین فرصت دیگری برای ورود کلمات کلیدی است .
slug . یک کرم نشانی اینترنتی بخشی از نشانی اینترنتی است که منحصر به یک صفحه خاص است . همچنین این حوزهای است که در آن مهم است که کلید واژه تمرکز را در ارتباط با آنچه در صفحه است قرار دهیم .