• مجری تبلیغات

جام ارژنگ:مرکز تبلیغات،طراحی سایت و سئو

جام ارژنگ با بیش از 1000 نمونه سایت در صفحه اول گوگل

تجربه وبلاگ نویس یا بلاگر در وب

تجربه وبلاگ نویس یا بلاگر در وب

چگونه بلاگر شویم؟چرا وبلاگ نویس شویم؟با تجربه بهتر میتوانیم یک بلاگر یا وبلاگ نویس خوب بشویم.

از سال ۱۹۹۹ , میلیون‌ها نفر خود را در وبلاگ نویس ابراز کرده‌اند . از پست‌های دقیق تقریبا ً در مورد هر تنوع اپل می‌توانید تصور کنید که یک وبلاگ اختصاصی به هنر وبلاگ نویسی , توانایی به اشتراک گذاری آسان , انتشار و بیان خود در وب در هسته ماموریت وبلاگ نویس قرار دارد . همانطور که وب به طور مداوم تکامل می‌یابد , ما می‌خواهیم مطمئن شویم که هر کسی که از وبلاگ نویس استفاده می‌کند تجربه آسان و شهودی دارد که محتوای خود را به وب منتشر می‌کند .
به همین دلیل است که ما به آرامی یک تجربه وب پیشرفته برای وبلاگ نویس معرفی کرده‌ایم . با کلیک کردن بر روی وبلاگ نویس جدید در قسمت ناوبری سمت چپ , رابط جدیدی را به یک چرخش دهید .

علاوه بر احساس تازه , وبلاگ نویس در حال حاضر به وب پاسخگو است و استفاده از آن در دستگاه‌های تلفن همراه را آسان‌تر می‌کند . با سرمایه‌گذاری در یک بس‌تر وب بهبود یافته , این امکان را برای ویژگی‌های جدید در آینده فراهم می‌کند .

وبلاگ نویس کیست

وبلاگ نویس کسی است که به طور منظم برای یک مجله یا وب سایت آنلاین می‌نویسد . یک وبلاگ نویس سیاسی ممکن است گزارش هفتگی درباره رویداده‌ای کنونی ارائه دهد.
یک وبلاگ نویس شخصی یک وب سایت را نگه می‌دارد که ممکن است شامل مطالب دفتر خاطرات , عکس‌ها و لینک‌های دیگر باشد . چنین وبلاگ سابقه‌ای از این است که چگونه وبلاگ نویس روزه‌ای تعطیلات , تعطیلات آخر هفته , کتاب‌ها و فیلم‌هایی که او تماشا می‌کند و غیره را سپری می‌کند . وبلاگ نویسان مد ممکن است عکس از لباس‌ها و یا لینک به سایت‌های خرید بگیرند و وبلاگ نویسان فرهنگ پاپ ممکن است برنامه‌های تلویزیونی شب گذشته را مرور کنند. وبلاگ نویس از وبلاگ می‌آید که اولین بار در سال ۱۹۹۸ به عنوان مختصر نویسی برای وبلاگ استفاده شد.

تجربه نو برای بلاگر یا وبلاگ نویس

صفحه Stats مجدد به شما کمک می‌کند تا با برجسته کردن جدیدترین پست خود روی مهم‌ترین داده‌های وبلاگ خود تمرکز کنید .

یک صفحه نظرات جدید به شما کمک می‌کند با مناطقی که به توجه شما نیاز دارند , مانند میانه‌روی توضیح , راحت‌تر با خوانندگان ارتباط برقرار کنید .

وبلاگ نویسان شکست می‌خورند چون متوجه نمی‌شوند که وبلاگ نویسی یک کسب‌وکار است که نیازمند تلاش , زمان و توجه است . برخی وبلاگ نویسان به دلیل اینکه مخاطبان خود را تحقیق نمی‌کنند , محتوای خود را براساس آن هماهنگ نمی‌کنند , به طور متناقض وبلاگ می‌سازند , از بهترین شیوه‌های seo استفاده نمی‌کنند , یا محتوای خود را ترویج نمی‌کنند .

تا جایی که می‌توانید پست وبلاگ خود را پس از انتشار آن‌ها بخوانید و دوباره بخوانید , خواننده مورد نظر نیستید .
زمانی که وبلاگ نویسی را شروع می‌کنید , ایده‌ها در زمان‌های تصادفی - در دوش , در حین دویدن , یا در هنگام تلفن به سراغ شما می‌آیند . در حالی که ایده‌ها ممکن است در لحظات تصادفی مطرح شوند , اما خود ایده‌ها نباید تصادفی باشند .

دلیل وبلاگ نویسی این است که مشکلات را برای مخاطبین خود حل کنید و در نهایت برای رشد کسب‌وکار خود . بنابراین , همه ایده‌های پست وبلاگ شما باید به این اهداف رشد کمک کنند . آن‌ها باید به مسائل در صنعت شما رسیدگی کنند و به سوالات خاص و نگرانی‌های شما پاسخ دهند .
به کمک نیاز دارید تا بفهمید این اهداف چیست و چگونه به آن‌ها رسیدگی کنید ? با مدیر خود درباره اهداف بزرگ‌تر شرکت صحبت کنید , و سپس جلسه‌ای را با فردی در تیم فروش برنامه‌ریزی کنید تا ببینید چه سوالاتی اغلب پرسیده می‌شوند .
پس از هر دو جلسه , باید بدانید که چه اهدافی را باید به دست آورید و ایده‌هایی درباره چگونگی دستیابی به آن‌ها داشته باشید .

اگر می‌خواهید محتوای وبلاگ تان به خوبی اجرا شود ( برای مثال ترافیک , راهنمایی و فروش ایجاد کنید ) , باید با مخاطبین خود طنین‌انداز شود و آن‌ها را وادار به اقدام کند .
یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که می‌توانید مرتکب شوید این است که فرض کنید اگر واقعا ً مخاطبین خود را در نظر نگرفته اید و یا اقداماتی را که می‌خواهید انجام دهند .
" شخصیت شما اساس هر چیزی است که ایجاد می‌کنید . HubSpot کریستینا Perricone , مدیر سابق بازاریابی محتوا , گفت : " نوشتن برای خودتان همیشه با مخاطبان مورد نظر شما همخوانی ندارد . "
او ادامه می‌دهد : " اگر در عوض با درده‌ای , چالش‌ها و اهداف شخصیت خود صحبت کنید و آن‌ها احساس می‌کنند که با آن‌ها صحبت می‌کنید , احتمال بیشتری وجود دارد که در صفحه بمانند و پیشنهاد شما را تغییر دهند . "

چرا وبلاگ نویسی کنیم

دلایل زیادی برای شروع یک وبلاگ برای استفاده شخصی و تنها چند وبلاگ قوی برای وبلاگ نویسی تجاری وجود دارد. وبلاگ نویسی برای کسب‌وکار , پروژه‌ها , یا هر چیز دیگری که ممکن است شما را به پول برساند , هدف بسیار ساده‌ای دارد - برای رتبه‌بندی وب سایت تان در گوگل SERPs , a . k . a . visibility را افزایش دهید .
به عنوان یک کسب‌وکار , شما به مصرف کنندگان تکیه می‌کنید تا محصولات و خدمات خود را خریداری کنید . به عنوان یک کسب‌وکار جدید , شما به وبلاگ نویسی تکیه می‌کنید تا به مصرف کنندگان بالقوه کمک کنید و توجه آن‌ها را جلب کنید . وب سایت شما بدون وبلاگ نویسی نامرئی باقی می‌ماند , در حالی که اجرای یک وبلاگ شما را قابل جستجو و رقابتی می‌سازد .
بنابراین , هدف اصلی یک وبلاگ ارتباط شما با مخاطبین مربوطه است . یکی دیگر افزایش ترافیک و ارسال کیفیت به وب سایت تان است .
هر چه پست‌های وبلاگ تان بیشتر و بیشتر باشند , احتمال کشف و بازدید وب سایت تان بیشتر است . این بدان معناست که یک وبلاگ یک ابزار موثر تولید سرب است . یک تماس عالی برای اقدام ( cta ) به محتوای خود اضافه کنید و ترافیک وب سایت تان را به راهنمایی با کیفیت بالا تبدیل خواهد کرد . همچنین یک وبلاگ به شما این امکان را می‌دهد که اقتدار niche را به نمایش بگذارید و یک برند بسازید .
وقتی از دانش niche برای ایجاد پست‌های اطلاع‌رسانی و تعامل استفاده می‌کنید , اعتماد را به مخاطبین خود ایجاد می‌کند . وبلاگ نویسی عالی باعث می‌شود کسب‌وکار شما معتبرتر به نظر برسد , که به ویژه اگر برند شما هنوز جوان و نسبتا ً ناشناخته است مهم است . این امر حضور مرجع آنلاین و حفره‌ای را همزمان تضمین می‌کند .

برنامه وبلاگ نويسي,دانلود وبلاگ نويسي,دانلود برنامه وبلاگ نويسي,دانلود نسخه جديد  وبلاگ نويسي,دانلود برنامه ي وبلاگ نويسي,دانلود برنامه جديد وبلاگ نويسي,دانلود نسخه جديد  وبلاگ نويسي,دانلود نسخه جديد برنامه  وبلاگ نويسي,برنامه توپ وبلاگ نويسي,دانلود برنامه توپ وبلاگ نويسي

 

مجری تبلیغات

جام ارژنگ : طراحی سایت ، سئو