• مجری تبلیغات

جام ارژنگ:مرکز تبلیغات،طراحی سایت و سئو

جام ارژنگ با بیش از 1000 نمونه سایت در صفحه اول گوگل

چرا ایمیل داشته باشیم

چرا ایمیل داشته باشیم

چرا ایمیل داشته باشیم؟این سوالی است که کاربرد ایمیل چیست و چرا برای حضور در دنیای وب باید ایمیل داشته باشیم.

ایمیل,اهمیت ایمیل,کاربرد ایمیل,رمز ایمیل,بازاریابی ایمیل,تجارت ایمیل,ساخت ایمیل,مارکتینگ ایمیل,اکانت ایمیل,محتوای ایمیل

امروزه برای ثبت نام در هر وب سایت یا شبکه اجتماعی داشتن یک ایمیل ضروریست.برای ثبت نام در شبکه های بزرگ اجتماعی مانند فیس بوک،توئیتر،اینستاگرام و یوتیوب داشتن ایمیل امری ضروری است.

ما اغلب در حساب Gmail خود ایمیل‌ها را دریافت می‌کنیم که به طور خودکار علامت‌گذاری می‌شوند . هر بار این ایمیل‌ها برای ما مهم هستند و تبدیل به یک چیز آزار دهنده برای آن‌ها می‌شوند . بنابراین , در اینجا مراحل لازم برای پی‌گیری تنظیمات نشانگر اهمیت در میل میل برای رهایی از این مشکلات وجود دارد .

چرا باید ایمیل داشته باشیم

چرا باید ایمیل داشته باشیم

ایمیل یا پست الکترونیکی در یاهو و گوگل عبارتست از اکانت پست الکترونیکی که برای استفاده از مزایای تبلیغات به کار میرود.

با رشد رشد افزون استفاده از تلفن همراه و وجود هزاران اپلیکیشن رایگان داشتن اکانت گوگل یا همان جیمیل ضروری است.

در این صفحه از سایت جام ارژنگ دلایل داشتن یک پست الکترونیکی را بررسی میکنیم این پست الکترونیکی میتواند جیمیل،یاهو ، بینگ و انواع دبپر پست های الکترونیکی باشد.

 ایمیل یا جیمیل در صفحه اول گوگل

ایمیل چیست

ایمیل یا پست الکترونیکی یک روش برای تبادل سریع پیامها از یک سیستم به سیستم دیگر با کمک اینترنت است.این پیام منحصر به یک شخص یا سیستم خاص نیست شما میتوانید یک پیام را برای چندین ایمیل یکجا بفرستید.

از طریق ایمیل میتوان ارتباطات تجاری را بدون دغدغه و در کمال امنیت انجام داد.میتوان دسته بندی برای پیامهای رسیده ایجاد کرد.فرض کنید شما با 10 شرکت مبادله تجاری دارید در این صورت میتوانید با ایجاد برچسب پیامهای رسیده از این 10 شرکت را بصورت مجزا نگهداری نمایید.

چرا باید در گوگل ایمیل داشته باشیم

اکثر ایمیل ها با موضوع خاصی ارسال میشوند لذا میتوانید ایمیل هایتان را بر اساس موضوع دسته بندی و ذخیره نمایید.

یکی از مهمترین جنبه های ایمیل رعایت احترام طرف مقابل است.یعنی وقتی پیامی برای ایمیل مخاطب ارسال میکنید او میتواند پیام را خوانده و بعد در فرصت مناسبی بدان پاسخ گوید.

ایمیل ایجاد مزاحمت ندارد و چنانچه ایمیلی را مزاحم تشخیص دادید میتوانید او را هرزنامه تشخیص داده تا دیگر برای شما ارسال نشود.

مزایای ایمیل را بیشتر بدانیم

مزیت اصلی ایمیل آن است که نیاز به کاغذ ندارد و این بسیار باعث صرفه جویی در هزینه های شرکتها و افراد میشود.شما میتوانید تمام مطالب خود را اعم از عکس و متن و PDF را برای مخاطبانتان براحتی ارسال نمایید.تمام ایمیل هایتان را با استفاده از فضاییکه در اختیارتان گذاشته میشود میتوانید ذخیره نمایید.

میتوانید برای ایمیل های دریافتی پاسخ های آماده داشته باشید مانند پیام تشکر یا اینکه بزودی جوابگو خواهیم بود.

نقش موثر جیمیل را بشناسیم.

اگر شما مثلا یک وبلاگ داشته باشید و در آن محتوای خود را به اشتراک بگذارید و خوانندگان وبلاگتان سوالات متعددی داشته باشند میتوانند از طریق جیمیل که اعلام کرده اید برایتان پیام بگذارند.

سازمان ها ،نهادها و شرکتها و موسسات علمی،فرهنگی و صنعتی میتوانند تبلیغات خود از طریق جیمیل برایتان ارسال کنند.

دسترسی به آخرین اخبار روز که در هر زمینه ای باشد از طریق پست الکترونیکی قابل دریافت است.

در هر پلتفرم تبلیغاتی که میخواهید ثبت نام کنید داشتن پست الکترونیکی ضروری است.

مثلا در اینستاگرام ،فیسبوک و توئیتر میخواهید ثبت نام کنید بدون داشتن ایمیل برایتان مقدور نیست.

از طریق ایمیل میتوانید بازاریابی کنید محصولات و کالا و خدمات خود را میتوانید از طریق ایمیل انبوه به دیگران معرفی نمایید.

در ایمیل میتوانید فایل های خود را بصورت پیش نویس ذخیره کنید و نگران فضای مصرفی نباشید.

ایمیل از هر سیستمی در دسترس شماست.

ایمیل را میتوانید روی هر سیستمی دریافت کنید روی کامپیوتر،تبلت و گوشی تلفن همراه براحتی میتوانید نامه های رسیده را بخوانید و یا نامه نگاری کنید.

هنگامیکه گوشی تلفن همراه جدیدی میخرید برای اینکه بتوانید از امکانات آن بطور کامل استفاده کنید و اطلاعات شما تحت محافظت قرار بگیرد از شما پست الکترونیکی درخواست میکنند.

نحوه ساختن یک جیمیل در گوگل

اما چگونه میتوانیم یک جیمیل برای خودمان بسازیم؟

ساختن ایمیل یا پست الکترونیکی براحتی در گوگل امکان پذیر است.

مراحل ساخت یک جیمیل را برایتان انجام میدهیم تا کسانیکه هنوز نمیتوانند برای خودشان ایمیل اختصاصی بسازند این روش را بیاموزند.

ابتدا مروزگز گوگل خود را باز کرده و کلمه جیمیل را وارد کنید طبق عکس زیر برایتان فهرستی ظاهر میشود.

ایمیل یا جیمیل چه نقشی دارند.

همانطور که مشاهده میکنید فهرستی در صفحه اول گوگل ظاهر میشود که یکی از آنان که با نقطه چین مشخص گردیده لینک ساختن جیمیل است روی آن کلیک کرده وارد مرحله بعدی میشوید.

در قسمت بعد وارد مرحله ساخت اکانت یا حساب یا ساخت جیمیل میشوید.

به تصویر زیر کاملا توجه کنید:

مراحل ساخت ایمیل در گوگل.

در تصویر بالا 5 شماره برایتان مشخص کرده ایم که باهم مروز میکنیم:

  1. نام خود را وارد کنید مثلا jam که نام اول جام ارژنگ است.
  2. نام خانوادگی را وارد کنید مانند arzhang که دومین بخش جام ارژنگ است.
  3. نام کاربری دلخواهتان را وارد کنید مانند این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید چنانچه نام دلخواهتان آزاد باشد پست الکترونیکی مشابه ایمیل جام ارژنگ در اختیار شما قرار میگیرد.
  4. در این قسمت رمز یا گذرواژه دلخواهتان را وارد میکنید تا کسی نتواند به محتویات ایمیل شما دسترسی داشته باشید وقتی رمز را وارد کرده اید از شما درخواست میشود که مجددا تکرار نمایید.
  5. در این قسمت روی دکنه بعدی کلیک میکنید تا وارد مرحله نهایی ساخت اکانت شوید.

 همانطور که مشاهده کردید ساخت اکانت در گوگل بسیار آسان بوده و نیازی به تخصص خاص ندارد و کاملا رایگان میباشد.

جیمیل دارای سیستم برچسب گذاری است.

در جیمیل پس از خواندن نامه هایتان چنانچه تعدادی را نیاز ندارید میتوانید حذف کنید اما ممکن است نامه هایی را که از محل کارتان یا دوستانتان را که دریافت میکنید تمایل به ذخیره داشته باشید میتوانید با ایجاد برچسب بنام هرکدام یک صندوق ذخیره داشته باشید و ایمیل های دریافتی را در آنجا نگهداری نمایید.

امنیت در ایمیل مهم است.

وقتی شما در اینترنت آنلاین میشوید ممکن است هزاران جستجو را مشاهده کنید یا سایتی را ببینید که مناسب کارشماست وقتی بخواهید از آخرین مطالب آن وب سایت باخبرشوید ایمیل تنها گزینه پیش روی شماست باعضویت در خبرنامه آن سایت تمام مطالب روزانه یا هفتگی به شما میرسد.

اگر در این بین ایمیل هایی بیاید که حاوی مطالب نامناسب باشد میتوانید آنرا به گوگل بعنوان هرزنامه معرفی کنید.

اگر با ایمیلتان وارد سیستم شوید سابقه جستجوهایتان ثبت میشود وقتی مجددا وارد گوگل میشوید میتوانید تمام سوابق خود را ببینید یا میتوانید براحتی از سوابق خود پشتیبان بگیرید.

شما میتوانید حتی منویی در بالای صفحه گوگل درست کنید و سایت های مورد علاقه خود را دسته بندی کرده و که مرتب بدانها دسترسی داشته باشید.

تمام این مزایا موقعی برای شما فعال میشود که ایمیل داشته باشید.

خب اکنون وارد مبحث درآمدی و تبلیغاتی ایمیل میشویم جاییکه به آن بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ میگویند.

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیل

بازاریابی ایمیلی یکی از سودآورترین روش های بازاریابی آنلاین است که میتوانید آنرا بصورت رایگان انجام دهید.

ایمیل مارکتینگ ارسال نامه ها به ایمیل های شرکتهای تجاری و موسسات و افرادیست که دارای ایمیل یا پست الکترونیکی هستند.

از طریق ایمیل میتوانید کالا و خدمات خود را بصورت متن یا Pdf یا فیلم ارسال نمایید و مشتریان جدیدی پیداکنید.

بازاریابی از طریق ایمیل را جدی بگیرید و بعنوان یک روش کسب درآمد از آن استفاده کنید.

بازاریابی ایمیلی نوعی تبلیغات مستقیم و بدون واسطه است. 

نقش ایمیل در شبکه های اجتماعی.

شما میتوانید از طریق ایمیل و شماره تلفن در اینستاگرام ثبت نام کنید برخی از افراد فقط از طریق شماره تلفنشان اینکاررا میکنند اما چنانچه با ایمیل ثبت نام کنید و ایمیلتان را در پروفایل اینستاگرامتان نمایش دهید و حتی مدتی هم نباشید کاربران اینستا میتوانند از طریق ایمیل با شما ارتباط برقرار کنند.

در یوتیوب بدون ایمیل نمیتوانید فیلم تبلیغاتی خود را به اشتراک بگذارید یوتیوب بزرگترین سرویس آپلود فیلم درجهان است جتی میتوانید یک فیلم ده ساعته را در آن به نمایش بگذارید.

ایمیل نقش بسزایی در دنیای امروز دارد میتواند برای شما کسب درآمد کند.

هزاران اپلیکیشن وجود دارند که میتوانید بروز رسانی آنها را از طریق ایمیل دریافت نمایید.

برچسب های گوگل در باره بازاریابی ایمیلی

ایمیل موقت  ایمیل فیک   ایمیل من   ایمیل یکبار مصرف   ایمیل یاهو   ایمیل aol     ایمیل afc
ایمیل aut    ایمیل app    ایمیل bcc    ايميل booking     ایمیل domain       ایمیل example
ایمیل exchange   ایمیل exchange چیست     ایمیل follow up     ايميل facebook
ایمیل gmail     ايميل hotmail    ايميل hotmail جديد

نشانی ایمیل چیست

قبل از ارسال ایمیل ، شما به یک نشانی پست الکترونیکی نیاز دارید که برای شما بی‌نظیر است . برای اینکه این کار را انجام دهید ، باید برای یک حساب با یک ارایه‌دهنده ایمیل ثبت‌نام کنید . در وهله اول ، تامین‌کننده ایمیل شما همان شرکتی خواهد بود که دسترسی به اینترنت شما را فراهم می‌کند - یک ISP معمولا ً با یک نشانی پست الکترونیکی ، هنگامی که برای خدمات خود ثبت‌نام می‌کنند ، مشتریان آن را تامین می‌کند .
شما می‌توانید این را با چیزی بیشتر شخصی و یا کاربر پسند کنید ، و ISP همچنین به شما این امکان را می‌دهد که حساب‌های پست الکترونیکی بیشتری را با addresses مختلف به عنوان بخشی از بسته اینترنتی خود راه‌اندازی کنید . راه‌های دیگری هم برای گرفتن آدرس ایمیل وجود دارد و بسیاری از افراد بیش از یک ( برای مثال ، یکی برای کار و دیگری برای استفاده خانگی دارند ، به همین روش که یک نفر می‌تواند از دو آدرس پستی استفاده کند : جایی که آن‌ها زندگی می‌کنند و کجا کار می‌کنند .

وب میل چیست

Webmail یک حساب ایمیل است که از طریق وب سایت آنلاین قابل‌دسترسی است . شما از سایت بازدید می‌کنید تا نامه تان را بخوانید و همچنین نامه خود را ارسال و ارسال کنید .
این به این معنی است که شما باید متصل شوید ( اگر اینترنت شما وصل نباشد ، پس شما نمی‌توانید به webmail دسترسی داشته باشید ) ، اما راحتی این کار این است که تمام ایمیل‌های شما در همان مکان باقی می‌مانند و آن‌ها روی کامپیوتر شما جا نمی‌گیرند .

شما معمولا ً می‌توانید از طریق وب سایت ISP خود به ایمیل خود دسترسی داشته باشید . حساب‌های کاربری رایگان مختلفی هم در دسترس هستند .
شامل Gmail ( سرویس پست گوگل ) ، Outlook.com ( که قبلا ً به عنوان هات میل شناخته می‌شد ) و Yahoo ! نامه .
همه آن‌ها به یک روش کار می‌کنند ، به شما اجازه می‌دهند تا ایمیل بفرستید و پیام‌ها را در inbox به صورت پوشه‌ها سازمان دهی کرده و برای جلوگیری از بمباران شدن توسط junkmail کسل به آن‌ها فیلتر اضافه کنید .
تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که به وب سایت بروید ، روی گزینه کلیک کنید و جزئیات شخصی مانند نام ، تاریخ تولد و جنسیت را ذکر کنید . سپس آدرس ایمیل و رمز عبور خود را انتخاب خواهید کرد .

فراموشی گذرواژه ایمیل

اکثر مردم برای ردیابی کلمه عبور خود دچار مشکل شده‌اند . ممکن است وسوسه شده باشید که از همان گذرواژه برای همه چیز استفاده کنید ( باز بسیاری از افراد انجام می‌دهند ) اما این غیرعاقلانه است : شما به قفل متفاوتی برای هر در حضور اینترنت نیاز دارید . اغلب گفته می‌شود که نباید کلمه عبور خود را یادداشت کنید .
اما در حقیقت این روش کمی ریسک برای پی‌گیری آن‌ها است - به خصوص اگر این احتیاط اضافی را در نظر بگیرید ، بگویید ، صفحه کاغذ را در یک کتاب ویژه در قفسه‌های شما قرار دهید ( فقط فراموش نکنید که کدام کتاب را بخوانید) .
یک راه‌حل با تکنولوژی بالا ، ثبت‌نام با یک مدیر گذرواژه آنلاین است . به طور خلاصه ، حفظ گذرواژه شما کار دشواری نیست ، از جمله آن‌هایی که به حساب‌های مختلف ایمیل شما دسترسی دارند .

فهرست ایمیل چیست


فهرست ایمیل چیست ?
یک لیست ایمیل به سادگی فهرستی از ایمیل‌ها است که کسب و کارها از بازدید کنندگان / مشتریانی که می‌خواهند اطلاعات , به روز رسانی , تخفیف , و سایر جزئیات مربوط به کسب‌وکار شما را در یک فرمت دیجیتال دریافت کنند که به صندوق پستی شان ارسال می‌شود .
فهرست‌های ایمیل مهم هستند زیرا بازاریابی ایمیل بهترین راه برای ارتباط با مشتریان در مقابل مشتریان است . رسانه‌های اجتماعی . در واقع , شما به جای توییت کردن به جای توییت کردن, احتمال بیشتری برای کلیک بیشتر از طریق ایمیل دارید . همچنین , ایمیل زمان‌های بسیار بیشتری در کسب مشتریان جدید نسبت به فیسبوک و تویی‌تر دارد .
ابزارهای مورد علاقه خود را به فعالیت‌های تبلیغاتی متصل کنید تا ابزارهای مورد علاقه خود را به تبلیغات متصل کنید تا بر روی پلت فرم , وب سایت شما , وب سایت و بیشتر متصل شوند .
ساختمان فهرست ایمیل چیست ?
به منظور استفاده از ارتباط با مشتریان از طریق لیست ایمیل , شما باید روی یک ساختمان لیست ایمیل کار کنید .
ایجاد لیست ایمیل عمل به دست آوردن افراد بیشتر برای اشتراک ایمیل‌های شما است . اگر یک شرکت cta در صفحه اصلی خود دارید , این کار به عنوان یک منبع برای ایجاد لیست ایمیل شما عمل می‌کند . هر چه راه‌های بیشتری بتوانید بازدیدکنندگان را به اشتراک ایمیل تشویق کنید , لیست ایمیل شما قوی‌تر خواهد بود .
چگونه یک لیست ایمیل می‌سازید ?
تعدادی از بهترین تجارب در هنگام ایجاد یک لیست ایمیل وجود دارد که ما از آن به زیر خواهیم رفت . اما ابتدا , این ویدئو را برای یک راهنمای گام‌به‌گام در مورد نحوه ساخت یک لیست ایمیل نگاه کنید :
همان طور که قبلا ً ذکر شد , شما می‌خواهید به بازدیدکنندگان فرصت‌های بیشتری برای اشتراک ایمیل خود اختصاص دهید . چند روش می‌توانید این کار را انجام دهید :
شرکت cta برای اشتراک هر صفحه از صفحات وب سایت خود که در وب سایت شما روی وب سایت شما کلیک می‌کند , چند نمونه از اینکه چگونه شرکت‌ها از طریق وب سایت‌های اینترنتی خود به ایمیل شما می‌آیند را توضیح می‌دهند .

بازاریابی ایمیلی 

این روزها , به نظر می‌رسد که بازاریابی ایمیلی در همه جا وجود دارد . به عنوان مثال , اگر اخیرا ً چیزی را به صورت آنلاین خریداری کرده‌اید , شانس به شما این امکان را می‌دهد تا برای ایمیل ثبت‌نام کنید . این یکی از فرم‌های قدیمی‌تر بازاریابی ایمیلی است , چرا که به دنبال تبدیل مشتریان اولین بار به نیروهای منظم است. با این حال حتی قبل از آمازون و دیگر behemoths خرده‌فروشی آنلاین , بازاریابی ایمیلی به عنوان یک روش مهم برای رسیدن به مشتریان در حال ظهور بود .
البته ، بسیاری از ما وسوسه می‌شویم که به بازاریابی ایمیلی با اهمیت کمتری از زمانی که قبلا ً بود فکر کنیم . بعد از همه اینها ، innovations مانند spam spam و دسته‌بندی مقوله ، این ایمیل‌ها را کمی کم‌تر آشکار می‌سازد . علاوه بر این ، ما گزینه‌های دیگری مانند بازاریابی رسانه‌ای اجتماعی داریم که از آن زمان ظهور کرده‌اند . با این حال ، این به این معنا نیست که بازاریابی ایمیلی از اهمیت برخوردار است . کاملا ً برعکس . اجازه دهید به دلایلی که در ورای اهمیت مستمر بازاریابی ایمیلی وجود دارد نگاهی بیندازیم .

اگر ما اهمیت بازاریابی ایمیلی را درک کنیم , مهم است که این واژه را تعریف کنیم . به طور خلاصه , بازاریابی ایمیلی استفاده از ایمیل‌های قانونی برای اهداف بازاریابی است . این اهداف می‌توانند شامل همه چیز از اعلام فروش داغ برای نگهداری افراد به روز شده در اخبار شرکت باشند . در قلب این رویکرد , لیست ایمیل است . این یک لیست از کاربرانی است که به شرکت شما و محصولات یا خدمات آن به همراه آدرس ایمیل خود علاقه‌مند هستند .
بازاریابان با یک مجموعه از ابزارهای بازاریابی ایمیلی , فعالیت‌های بازاریابی ایمیلی را انجام خواهند داد . اینها اغلب شامل ارسال تبلیغات در طول سال , به هر شکلی هستند که قرار است در آن شرکت کنند . چنین تبلیغاتی برای تحریک خرید از طریق انگیزه‌ها در نظر گرفته می‌شوند . علاوه بر این , استراتژی بازاریابی ایمیل ممکن است شامل بحث‌هایی در مورد این باشد که یک شرکت چگونه از کارمندان خود مراقبت می‌کند .

 

با توجه به اینکه چه عواملی بر اهمیت بازاریابی ایمیلی تاثیر می‌گذارند? خوب, برای شروع, خوب است.بازاریابان هنوز از بازاریابی ایمیل استفاده می‌کنند زیرا آمار بازاریابی ایمیل نشان می‌دهد که این بازاریابی بسیار موثر است.این فعالیت‌ها می‌توانند با استفاده از ابزارهای مناسب سفارشی شوند و در نتیجه تمایل به ماندن در طول زمان دارند.بهتر است بسیاری از هزینه‌های مربوط به بازاریابی ایمیلی معقول بوده و به فروشندگان وابسته باشد.همه این ها به این معنی است که بازاریابی ایمیلی برای بازاریاب‌های مناسب است, اما دلایل دیگری نیز وجود دارد که چرا این روش مهم باقی می‌ماند.

تقریباً هر کسی از ایمیل استفاده می‌کند شما یک بزرگ‌سال را می‌شناسید که از ایمیل استفاده نمی‌کند? احتمال این وجود دارد که اگر آن‌ها در کشور زندگی کنند یا شهروند ارشد باشند.البته, در کشورهای توسعه‌یافته, افرادی وجود دارند که انتخاب می‌کنند از ایمیل استفاده نکنند و یا به دلایل کمی از آن‌ها استفاده نکنند, اما این موارد کم‌تر و بیشتر است.برای اکثر ما, ایمیل در همه جا حاضر است.

 

ایمیل و تجارت 

ایمیل چه تاثیری در تجارت دارد؟

آیا داشتن ایمیل برای کسب و کار و تجارت ضروری است؟

ایمیل میتواند برای ورود به دنیای اینترنت یک ضرورت انکار ناپذیر باشد و شاید به جرات بتوان گفت که بدون ایمیل قادر به ورود به بازار ارتباطات جهانی نخواهیم بود.

مهم نیست که در چه کاری هستید , ایمیل شما را معرفی کرده‌است . این تکنولوژی شگفت‌انگیز , که حالا چند دهه قدمت دارد, به شما اجازه می‌دهد تا در عرض چند ثانیه پیام‌ها را در سراسر جهان ارسال کنید , تقریبا ً برای آزادی . از یک لپ‌تاپ یا گوشی هوشمند , می‌توانید از ایمیل برای انجام کسب‌وکار از ساحل و یا اتاق جلسات و به معنای واقعی در هر جایی بین آن‌ها استفاده کنید . اگر چه تعداد کمی از آن‌ها برای پست معمولی باقی می‌مانند , ایمیل می‌تواند همه اصول اولیه را کنترل کند : سفارش , صدور قبض , قراردادها , بیانیه‌ها و چیزهای دیگر .

ایمیل چه مزایایی دارد

برقراری ارتباط از طریق ایمیل تقریبا ً فوری است ، که ارتباطات را با انتشار سریع اطلاعات و ارائه پاسخ سریع به سوالات مشتریان تقویت می‌کند . این امر همچنین امکان حل مساله سریع‌تر و فرآیندهای کسب‌وکار ساده‌تر را میسر می‌سازد . در نتیجه ، صاحبین کسب و کاره‌ای کوچک می‌توانند کاره‌ای بیشتری در زمان کمتری انجام دهند .

ایمیل موانع منطقه‌ای و زمانی برای کسب و کارها را کاهش می‌دهد . کارکنان یا پیمانکاران از سراسر دنیا می‌توانند بدون توجه به موقعیت خود ارتباط برقرار کنند . به همین ترتیب , مشتریان می‌توانند سوالات فروش و درخواست‌های پشتیبانی از طریق ایمیل را براساس برنامه زمانی خودشان ارسال کنند .

ایمیل به شرکت‌های تجاری اجازه می‌دهد تا مخاطبان هدف را هدف قرار دهند . مشتریان می‌توانند برای دریافت ارتباطات ایمیل در مورد محصولاتی که متعلق به خودشان , فروش و یا اقلام جدید هستند را انتخاب کنند . مشتریانی که ایمیل‌های مورد نظر را براساس ترجیحات خود دریافت می‌کنند , احتمالا ً پذیرای آن‌ها خواهند بود . بازاریابی ایمیلی نیز می‌تواند مشتریان را براساس وضعیت خود با یک کسب‌وکار هدف قرار دهد . برای مثال , یک کسب‌وکار می‌تواند پیام‌ها را به مشتریان جدید , مشتریان موجود و مشتریان تکرار کند .

ایمیل می‌تواند به افزایش بهره‌وری کمک کند . صاحبین کسب‌وکار می‌توانند با لیست‌های توزیع ایجاد شده, به طور خودکار اطلاعات را براساس یک موضوع و یا ارسال اطلاعات به افراد خاص به صورت نیاز ارسال کنند . اکثر نرم‌افزارهای پست الکترونیکی , ویژگی‌های سفارشی سازی را فراهم می‌کنند که شما می‌توانید برای نوع کار انجام‌شده , حجم پیام‌های ایمیل روزانه و نیازهای کارگر را انجام دهید . استفاده موثر از ایمیل می‌تواند وابستگی به مشاوره‌های رو به رو و جلسات را کاهش دهد .

انتقال ارتباطات از طریق پست فیزیکی به ایمیل می‌تواند منجر به‌صرفه جویی قابل‌توجه در هزینه‌های هزینه , ذخایر حمل و نقل و منابع کارمند شود . کسب و کارها همچنین می‌توانند هزینه‌های پشتیبانی خدمات مشتریان را با تمرکز بر گزینه‌های پشتیبانی از مشتری به جای خدمات مبتنی بر تلفن , کاهش دهند .

در دهه‌های گذشته , هنگامی که ایمیل جدید بود , کسب و کارها به سرعت به مطلوبیت , سرعت و هزینه پایین آن رسیدند . امروزه , ایمیل یک سرویس نزدیک به همه جا حاضر است ; تقریبا ً هر کس حداقل یک حساب ایمیل دارد که آن را باید برای ارتباطات تجاری مدرن تبدیل کرد .

ایمیل نوین بیش از یک پیغام متنی ساده شده‌است . شما می‌توانید flyers رنگارنگ و جذاب را با استفاده از همان زبان نشانه‌گذاری Hypertext ( HTML ) که برای ساختن وب سایت استفاده می‌شود , ایجاد کنید . فایل‌های Email یک راه سریع و مناسب برای به اشتراک گذاشتن Adobe Portable فرمت فایل ( PDF ) , صفحات گسترده و تقریبا ً هر نوع فایل کامپیوتری ۲۵ MB یا کم‌تر فراهم می‌کند . روزه‌ای تقلا کردن برای ماشین فکس برای گرفتن یک قرارداد امضا شده وجود دارد ; فن‌آوری الکترونیکی در حال حاضر به شما و شرکای کسب‌وکار خود اجازه می‌دهد تا قراردادهای دیجیتال را به راحتی از طریق ایمیل امضا کنند .

یک مزیت تجاری مهم از ایمیل توانایی پردازش خودکار پیغام‌های ورودی و خروجی به طور خودکار است . نرم‌افزار می‌تواند به طور خودکار ایمیل‌های دریافتی از طریق فرستنده , محتوا یا سوژه را وارد کند . آن می‌تواند به طور اتوماتیک با ارسال اخطارهای تایید و پاسخ به پیام‌ها پاسخ دهد . همچنین نرم‌افزارها می‌توانند به طور معمول پیام‌هایی مانند reminders , خبرنامه‌ها و بیانیه‌ها بدون دخالت انسان ارسال کنند .

ایمیل به عنوان یک روش موثر برای ارسال پیام‌های یک طرفه یا شرکت در تعامل دو طرفه است که نمیتواند دارای فوریت زمانی هستند . زمانی که کارمندان ایمیل را به همکاران و یا مشتریان ارسال می‌کنند ، گیرنده می‌تواند به ایمیل دسترسی داشته و پاسخ آن‌ها را زمانی که فرصت دارند ، پاسخ دهند . ارسال ایمیل به هنگام نیاز به یک واکنش سریع نیاز به حرکت خوب دارد . زمانی که زمان از ماهیت است ، صحبت کردن با فردی در فرد ، ارسال یک پیغام فوری ، یک متن ، یا ایجاد تماس تلفنی یک روش بهتر است .

ایمیل شرکت‌ها را قادر ساخته‌است تا تیم‌های کاری گسترده و متنوع ‌تری داشته باشند . کارمندان می‌توانند تعامل داشته باشند و بدون نیاز به مکالمه رودررو با یکدیگر هم‌کاری کنند . در این موارد , شرکت‌ها از تیم‌های کاری مجازی که در آن کارکنان در پروژه‌های مشابه کار می‌کنند و وظایف کاری استفاده می‌کنند, استفاده می‌کنند . این تیم‌ها اغلب از نرم‌افزار تیم مجازی برای به اشتراک گذاشتن فایل‌ها و برگزاری جلسات مجازی استفاده می‌کنند , اما آن‌ها همچنین ارتباطات الکترونیکی را به عقب و جلو می‌فرستند . در شرکت‌های جهانی , ایمیل به کارکنان اجازه می‌دهد تا در سراسر مرزه‌ای کشور ارتباط برقرار کنند .

یکی از اشکالات رشد شایع در ایمیل ، استفاده از ارتباطات شخصی بیشتر است . کارمندان فروش و خدمات می‌توانند استفاده بیش از حد از ایمیل را در تماس با مشتریان احتمالی و ارسال تایید و تشکر از ایمیل‌های شما استفاده کنند . اعضای گروه کاری اغلب ترجیح می‌دهند که پشت میزه‌ای خود بنشینند و به جای اینکه در دفتر کار کنند ، ایمیل‌ها را ارسال کنند تا شخصا ً با یک هم‌کار تعامل داشته باشند.
ارسال یک ایمیل فرصت بازخورد فوری گیرنده را از بین می‌برد . با توجه به مقاله‌ای که توسط روان‌شناسی سایبری منتشر شده‌است، فقدان نشانه‌های غیر کلامی می‌تواند منجر به سو تفاهم شود ، به خصوص زمانی که طنز یا طعنه و کنایه نیز در آن دخیل هستند . استفاده بیش از حد از ایمیل ، ارتباط داخلی و خارجی را کاهش می‌دهد و می‌تواند اثربخشی را در ارتباط کاهش دهد .

اضافه‌بار ایمیلی یک مشکل رو به رشد برای بسیاری از کارگران است . کارمندان گاهی اوقات خیلی گرفتار گیر شدن در ایمیل می‌شوند , و دیگر وظایف مهم شغلی را نادیده می‌گیرند . مدیرانی که زمان زیادی صرف خواندن و پاسخ به ایمیل‌ها با شرکا , فروشندگان , کارگران و مشتریان می‌کنند , زمان کمتری برای آموزش , آموزش و انگیزه زیردستان خود دارند . فروشنده‌ها که به تعداد زیادی از ایمیل‌های داخلی و مشتری واکنش نشان می‌دهند , زمان کمتری برای جلسات فروش رو به رو خواهند داشت . برای کنترل این چالش , برخی افراد هر روز ۳۰ تا ۶۰ دقیقه از وقت ایمیل را برنامه‌ریزی می‌کنند .
ظهور هوش مصنوعی ( AI ) باعث ایجاد فرصت‌های جدید و چالش‌هایی برای ایمیل در چند سال گذشته شده‌است . به عنوان مثال هوش مصنوعی می‌تواند باعث ایجاد پاسخ دهندگان هوشمند شود و به طور خودکار وقایع مهم را بدون مداخله شما به تقویم شما اضافه کند . این کار همچنین به حصول اطمینان از عدم موفقیت ایمیل‌های مهم کمک می‌کند . 

مجری تبلیغات

جام ارژنگ : طراحی سایت ، سئو