• مجری تبلیغات

جام ارژنگ:مرکز تبلیغات،طراحی سایت و سئو

جام ارژنگ با بیش از 1000 نمونه سایت در صفحه اول گوگل

۳۰ روش تبلیغات موثر برای ترویج کسب‌وکار

تبلیغات موثر را بهتر بشناسیم

30 روش تبلیغات موثر برای رشد و ترویج کسب و کار و مشاغل کوچک در این صفحه از سایت جام ارژنگ قرار داده شده است.
تبلیغات موثر چیست و روش های تبلیغات موثر کدامند؟
برای بقا و رشد , کسب‌وکار شما به مشتریان نیاز دارد . برای رسیدن به مشتریان باید کسب‌وکار خود را ارتقا دهید . در روزه‌ای خوب گذشته , این موضوع تصمیم گرفتن بین آگهی , بروشور , کارت‌پستال یا آگهی روزنامه محلی بود .
بنابراین اگر در تلاش هستید تا بهترین راه برای ارتقای کسب‌وکار خود را پیدا کنید ; یا حتی آنچه که انتخاب می‌کنید , تنها نیستید و ( b ) در مکان مناسب .
موتورهای جستجو ( یعنی گوگل جستجو و نقشه‌ها ) .
کانال‌های رسانه‌های اجتماعی ( شامل facebook , اینستاگرام , twitter , linkedin , یوتیوب , TikTok و Pinterest ) .
فهرست دایرکتوری آنلاین ( بیشتر از آنچه که فکر می‌کنید برای آن‌ها وجود دارد ! ( جامعه محلی شما ( رویدادها , sponsorships و مطبوعات ) .
ارتقای کسب‌وکار شما یک اجبار است اگر می‌خواهید از رقبای خود جدا شوید و به مشتریان خود مراجعه کنید , پس بیایید با محبوب‌ترین کانال شروع کنیم : گوگل .
تبلیغات موثر

پروفایل کسب‌وکار گوگل خود را ایجاد و تایید کنید

پروفایل کسب‌وکار گوگل خود را ایجاد و تایید کنید ( عبارت گوگل برای فهرست بندی گوگل ) چیزی است که به کسب‌وکار شما اجازه می‌دهد تا نتایج نقشه‌های گوگل , بخش محلی نتایج جستجوی گوگل , و غیره را نشان دهد . و مکان - پانل دانش سمت راست در نتایج جستجو . با بهتر شدن گوگل و بهتر شدن نتایج آن به مکان جستجوگر , این فهرست رایگان باید اولویت بالایی باشد .
کلید استفاده از پروفایل کسب‌وکار شما برای ارتقا کسب‌وکار شما , بررسی مالکیت فهرست بندی شما از طریق حساب تجاری گوگل آزاد شما است . زمانی که مالکیت دارید , می‌توانید لیست خود را برای نشان دادن نتایج جستجو و جستجوی مرتبط بیشتر بهینه‌سازی کنید .
بهترین راه برای ارتقا رتبه‌بندی کسب‌وکار در نتایج جستجوی محلی اگر شما در گوگل نقشه رتبه‌بندی می‌کنید یا در گروه محلی ( همانطور که در بالا مشاهده شد ) صفحات نتایج منظم ( این کار بسیار شدنی است ) , کسب‌وکار شما اساسا ً خود را ارتقا می‌دهد . حتی بهتر است, شما می‌توانید پست‌های خود را مستقیما ً در لیست گوگل خود منتشر کنید و در زمانی که آن‌ها نیت بالایی دارند , تبلیغات جذاب را در مقابل مخاطبین خود قرار دهید .

ایجاد وب سایت برای تبلیغات

ایجاد یک وب سایت یک وثیقه بازاریابی است , مهم نیست که کسب‌وکار و یا مشتریان شما چقدر قدیمی باشند . وب سایت شما رفتن به مشتریان فعلی و آینده است . حتی اگر آن‌ها شما را در رسانه های اجتماعی یا گوگل پیدا کنند , می‌خواهند به وب سایت شما بروند و , مانند لیست گوگل شما , به شما کمک می‌کند تا کسب‌وکار خود را در طول ساعت ارتقا دهید .
یک وب سایت کسب‌وکار خوب نه تنها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی در و خودش عمل می‌کند , بلکه داستان کسب‌وکار شما را تعریف می‌کند و اطلاعات تماس را فراهم می‌کند , و نشان‌دهنده شخصیت برند شما و ویژگی‌های متمایز شما است - بلکه برای اندازه‌گیری موفقیت نیز ضروری است .
برای مثال وب سایت یکی از بهترین راه‌ها برای ارتقای کسب‌وکار شما است , زمانی که تبلیغ می‌کنید , به صفحات فرود نیاز دارید که در وب سایت شما زندگی می‌کنند . زمانی که اطلاعات مفیدی را در رسانه‌های اجتماعی ارسال می‌کنید , باید به خانه خود در وب سایت تان متصل شود . با تمام کانال‌های بازاریابی که در وب سایت شما جریان دارند , می‌توانید از تجزیه و تحلیل برای مشاهده اینکه کدام استراتژی‌ها بهترین کار را می‌کنند و بینش ارزشمندی در مورد مخاطبین خود کسب کنید , استفاده کنید .
اگر چه راه‌حل‌های کاملا ً رایگان برای گرفتن یک وب سایت در محل کسب‌وکار شما وجود دارد , اما اگر در مورد ارتقای کسب‌وکار خود جدی هستید , باید به شکلی از وب سایت پرداخت‌شده حرکت کنید . داشتن نام دامنه خودتان , ظاهر و احساس حرفه‌ای , و توانایی مقیاس و اضافه کردن مشخصه‌ها در صورت نیاز برای رشد ضروری هستند .

سئو نقش مهمی در تبلیغات دارد

اجرای بهینه‌سازی موتور جستجو یک چیز برای شما است که کسب‌وکار خود را ارتقا دهید ; این کار دیگری برای گوگل است تا کسب‌وکار شما را ارتقا دهد . سئو مجموعه‌ای از روش‌هایی است که کسب‌وکار شما را با الگوریتم رتبه‌بندی گوگل همسو می‌کند . اما از آنجا که این الگوریتم برای استفاده از یادگیری ماشین و رفتار کاربر برای تولید دقیق‌ترین و کیفیت نتایج برای جستجوگران توسعه‌یافته است , بهینه‌سازی موتورهای جستجو واقعا ً بهینه‌سازی برای جستجوگران است - به ویژه آن‌هایی که به دنبال چیزی هستند که باید ارائه کنید .
سئو تنها یک تاکتیک نیست , بلکه تاکتیک‌های بسیاری که به طور جمعی برای بهبود رتبه شما با هم‌کار می‌کنند . همچنین , از آنجا که گوگل نتایج مکانی عالی دارد , شما به اندازه خرده فروشان بزرگ فرصت دارید که در صفحه اول گوگل ظاهر شوید - بدون اینکه یک سنت خرج کنید ! ( البته , به استثنای هزینه‌ها برای گرفتن یک وب سایت ) .
کسب و کاره‌ای کوچک که در بهترین راه برای ترویج تاکتیک‌های تجارت سئو ظاهر می‌شوند , شامل موارد زیر می‌شوند :
اضافه کردن کلمات مرتبط ( صنعت و مکان محور ) به مکان‌های خاص در وب سایت شما .
تولید محتوای اصلی با کیفیت بالا به طور منظم با تصاویر برچسب دار .
حفظ سرعت و امنیت بالای صفحه .
زمانی که کسب‌وکار شما در نتیجه بالا رتبه‌بندی می‌شود , گوگل اساسا ً کسب‌وکار شما را برای شما تبلیغ می‌کند - و نه تنها برای هر کسی , بلکه برای افرادی که به دنبال چیزی هستند که باید ارائه کنید .

ایجاد وبلاگ تبلیغات

ما فقط در استراتژی قبلی به این موضوع دست یافته‌ایم , اما محتوا یک محرک مهم سئو است که واقعا ً شایسته رده خود به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی است . یک وبلاگ برای کسب و کارها لازم است . البته , شما می‌توانید در مورد نقاط عطف و رویدادها برخی پست ایجاد کنید , اما یک وبلاگ تجاری سودآور چیزی است که محتوای آموزشی تولید می‌کند , با صدای برند شما , حول سوالات و اصطلاحات مشتریان ایده‌آل شما در گوگل جستجو می‌کنند .
بهترین راه برای تبلیغ پست این سوالات و اصطلاحات کلمات کلیدی نامیده می‌شوند , و هر چه محتوای بیشتری برای هدف قرار دادن این کلمات کلیدی ایجاد کنید , فرصت‌های بیشتری برای کسب و کارتان ایجاد می‌کنید تا در صفحات نتایج موتور جستجو نشان دهید . پست‌های وبلاگ بزرگ می‌توانند هر کدام از موارد زیر باشند :
چگونه پست‌های آموزشی و فهرست استراتژی‌ها و منابع یا مصاحبه با یک پست رهبری متخصص صنعت ( مانند پست‌های مدیریتی / الگو , مشتریان را به عنوان مثال در تحقیقات فصلی معرفی می‌کند .

محتوای خود را اشتراک گذاری نمایید

محتوای خود را یک وبلاگ به اشتراک بگذارید که نشان می‌دهد تخصص , approachability و اشتیاق واقعی شما برای کمک به مخاطبین شما ابزار تبلیغاتی عالی برای یک کسب‌وکار است . پس فقط پست چاپ نکنید - آن‌ها را تبلیغ کنید ! در رسانه‌های اجتماعی , از طریق خبرنامه‌های ایمیل , یا حتی آن‌ها را به راهنماهای دانلود تبدیل کنید تا به شما کمک کنند تا رهبری را جمع‌آوری کنید . با این حال , اگر با shareability در ذهن خود محتوا را تولید کنید , پست‌های وبلاگ شما احتمالا ً توسط دیگر وب سایت‌های معتبر که به سایت شما در سایت خود یا رسانه‌های اجتماعی متصل می‌شوند , مورد توجه قرار خواهند گرفت .
فقط به یاد داشته باشید که هر چه ترافیک بیشتری به سایت خود وارد کنید , مهم است که مطمئن شوید محتوای شما به سرعت بار می‌کند . برای وب سایت‌های بزرگ و / یا در حال رشد , یک CDN می‌تواند اطمینان حاصل کند که محتوای شما به سرعت تحویل داده می‌شود . گزینه‌های زیادی وجود دارد .

تبلیغات در صفحه اول گوگل

تبلیغ گوگل در حالی که سئو یکی از بهترین استراتژی‌های بازاریابی است , یک استراتژی بلند مدت است که می‌تواند هفته‌ها طول بکشد , حتی ماه‌ها طول می‌کشد تا نتایج را مشاهده کند . برای مواجهه فوری , و اگر بودجه دارید , تبلیغات گوگل راهی برای رفتن است . آگهی‌های گوگل در بالای صفحات موتورهای جستجو , بالای لیست‌های ارگانیک و محلی نمایش داده می‌شوند. و موتورهای جستجو در دسترس , گوگل نه تنها به این دلیل که بزرگ‌ترین سهم ترافیک موتور جستجو را کنترل می‌کند , بلکه به دلیل سطح بالای انعطاف‌پذیری , ویژگی‌های ساختمان ad و معیارهای عملکرد دقیق آن نیز بسیار محبوب است .
بهترین راه برای تبلیغ آگهی‌های تجاری - گوگل با اینکه تسلط بر تبلیغات گوگل زمان می‌برد و همچنین تلاش و خطا زیاد است , یک کمپین بهینه ارزش سرمایه‌گذاری را دارد . تبلیغات بر روی گوگل می‌تواند از طریق تبلیغات متنی در شبکه جستجو یا تبلیغات برچسب دار روی شبکه نمایش انجام شود . اگر آماده شروع هستید , برنامه آموزشی گام‌به‌گام ما را در مورد نحوه اجرای آگهی گوگل دنبال کنید .فقط به یاد داشته باشید که هر چه ترافیک بیشتری به سایت خود وارد کنید , مهم است که مطمئن شوید محتوای شما به سرعت بار می‌کند . برای وب سایت‌های بزرگ و / یا در حال رشد , یک CDN می‌تواند اطمینان حاصل کند که محتوای شما به سرعت تحویل داده می‌شود . گزینه‌های زیادی وجود دارد .

بهینه کردن لیست دایرکتوری ها

لیست‌های خود را بهینه کنید , یک چیز برای ایجاد فهرستی است , اما یک چیز دیگر برای بهینه‌سازی آن است . با پر کردن هر زمینه‌ای در پروفایل ها , اضافه کردن عکس ها , و جمع‌آوری بررسی‌ها , می‌توانید جذابیت کسب‌وکار خود را بهبود بخشید و در جستجوهای خود بالاتر از رقبا قرار دهید . همچنین مهم است که مطمئن شوید که اطلاعات شما در تمام لیست‌های شما با اطلاعات وب سایت شما سازگار است . تناقضات می‌توانند باعث شوند که گوگل تردید را درباره قابل‌اعتماد بودن شما بالا ببرند . در نهایت , مطمئن شوید که لیست لیست خود را بررسی کرده و هر گونه عدم دقت را ثبت کنید , که می‌تواند زمانی اتفاق بیفتد که فهرست  پر جمعیت باشند .

با مخاطبان خود حرف بزنید

ما فقط به بررسی آنلاین مشتری اشاره کردیم , اما چون بررسی‌ها برای کسب و کاره‌ای کوچک و محلی بسیار مهم هستند , شایسته بخش خود هستند .
کلمه دهان یکی از قدرتمندترین و قدرتمندترین راه ارتقای کسب‌وکار شما به افراد درست است . شهادت مشتریان در وب سایت خود عالی است , اما بررسی روی سکوهای رسمی مانند گوگل , فیس بوک و Yelp حتی بهتر است .
بهترین راه برای ترویج گزارش‌های تجاری - گوگل این وب سایت‌ها می‌تواند نوردهی شما را افزایش دهد , و چون آن‌ها برای جلوگیری از بررسی‌های تقلبی یا اسپم تدابیری دارند , مردم به بازبینی‌های اینجا بیش از هر جای دیگر اعتماد دارند . علاوه بر این , بررسی‌ها عامل اصلی رتبه‌بندی نتایج جستجوی محلی هستند .

مجری تبلیغات

جام ارژنگ : طراحی سایت ، سئو