• مجری تبلیغات

جام ارژنگ:مرکز تبلیغات،طراحی سایت و سئو

جام ارژنگ با بیش از 1000 نمونه سایت در صفحه اول گوگل

9 اصل طراحی سایت

9 اصل طراحی سایت

طراحی سایت مهمترین عامل رشد و شکوفایی کسب و کار است.9 اصل طراحی یک سایت خوب در گوگل در اینجا آمده است.

یک طراحی وب سایت موثر باید عملکرد مورد نظر خود را با انتقال پیام خاص خود انجام دهد و در عین حال بازدیدکننده را درگیر کند. عوامل متعددی مانند ثبات، رنگ ها، تایپوگرافی، تصاویر، سادگی و عملکرد به طراحی خوب وب سایت کمک می کنند.

برنامه طراحي سايت,دانلود طراحي سايت,دانلود برنامه طراحي سايت,دانلود نسخه جديد  طراحي سايت,دانلود برنامه ي طراحي سايت,دانلود برنامه جديد طراحي سايت,دانلود نسخه جديد  طراحي سايت,دانلود نسخه جديد برنامه  طراحي سايت,برنامه توپ طراحي سايت,دانلود برنامه توپ طراحي سايت,دانلود برنامه زيبا طراحي سايت,دانلود نسخه قبلي برنامه طراحي سايت,دانلود کرک برنامه  طراحي سايت, رمز برنامه طراحي سايت,کيجين برنامه طراحي سايت,نسخه جديد برنامه  طراحي سايت,سايت برنامه طراحي سايت,سايت  طراحي سايت,برنامه جديد طراحي سايت,نقد برنامه طراحي سايت,خريد برنامه طراحي سايت

اصول طراحی خوب وب سایت

هنگام طراحی یک وب سایت، عوامل کلیدی زیادی وجود دارد که به نحوه درک آن کمک می کند. یک وب سایت خوب طراحی شده می تواند به ایجاد اعتماد کمک کند و بازدیدکنندگان را برای اقدام راهنمایی کند. ایجاد یک تجربه کاربری عالی شامل اطمینان از اینکه طراحی وب سایت شما برای قابلیت استفاده (شکل و زیبایی شناسی) و استفاده از آن آسان است (عملکرد) بهینه شده است.

هدف طراحی سایت

وب سایت شما باید نیازهای کاربر را برآورده کند. داشتن یک هدف ساده ساده در همه صفحات به کاربر کمک می کند تا با آنچه شما ارائه می دهید تعامل داشته باشد. هدف وب سایت شما چیست؟ آیا اطلاعات عملی مانند "چگونه راهنمایی کنیم" را به شما می‌دهید؟ آیا این یک وب سایت سرگرمی مانند پوشش ورزشی است یا محصولی را به کاربر می فروشید؟ اهداف مختلف زیادی وجود دارد که وب سایت ها ممکن است داشته باشند، اما اهداف اصلی مشترک در همه وب سایت ها وجود دارد.

  1. تشریح تخصص
  2. ساختن شهرت شما
  3. تولید سرنخ
  4. فروش و مراقبت های پس از آن

سادگی طراحی وب سایت

سادگی بهترین راه برای در نظر گرفتن تجربه کاربری و قابلیت استفاده از وب سایت شما است. در زیر راه هایی برای دستیابی به سادگی از طریق طراحی آورده شده است.

تصویرسازی در طراحی سایت

تصویرسازی هر جنبه بصری مورد استفاده در ارتباطات است. این شامل عکاسی ثابت، تصویرسازی، ویدئو و همه اشکال گرافیکی است. همه تصاویر باید گویا باشند و روح شرکت را تسخیر کنند و به عنوان تجسم شخصیت برند آنها عمل کنند. بیشتر اطلاعات اولیه ای که ما در وب سایت ها مصرف می کنیم بصری است و به عنوان اولین برداشت، مهم است که از تصاویر با کیفیت بالا برای ایجاد تصور حرفه ای و اعتبار در ذهن بازدیدکنندگان استفاده شود.

زنگ در طراحی سایت

رنگ قدرت انتقال پیام ها و برانگیختن پاسخ های احساسی را دارد. یافتن پالت رنگی متناسب با برند شما به شما این امکان را می دهد که بر رفتار مشتری خود نسبت به برند خود تأثیر بگذارید. انتخاب رنگ را به کمتر از 5 رنگ محدود کنید. رنگ های مکمل خیلی خوب کار می کنند. ترکیب رنگ های دلپذیر باعث افزایش جذب مشتری و ایجاد حس خوبی در کاربر می شود.

ناوبری در طراحی وب سایت

ناوبری سیستم راهیابی است که در وب سایت هایی استفاده می شود که در آن بازدیدکنندگان در تعامل هستند و آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا می کنند. ناوبری وب سایت کلید حفظ بازدیدکنندگان است. اگر ناوبری وب سایت گیج کننده باشد، بازدیدکنندگان تسلیم می شوند و آنچه را که نیاز دارند در جای دیگری پیدا می کنند. ساده، شهودی و ثابت نگه داشتن ناوبری در هر صفحه کلیدی است.

ترتیب چیدمان در طراحی سایت

سلسله مراتب بصری چیدمان عناصر به ترتیب اهمیت است. این کار بر اساس اندازه، رنگ، تصاویر، کنتراست، تایپوگرافی، فضای خالی، بافت و سبک انجام می شود. یکی از مهمترین کارکردهای سلسله مراتب بصری ایجاد یک نقطه کانونی است. این به بازدیدکنندگان نشان می دهد که مهمترین اطلاعات کجاست.

محتوا در وب سایت

یک وب سایت موثر هم طراحی عالی دارد و هم محتوای عالی. استفاده از محتوای عالی با زبان جذاب می تواند بازدیدکنندگان را با تبدیل آنها به مشتری جذب و تحت تاثیر قرار دهد.

طرح بندی مبتنی بر شبکه

گریدها به ساختار طراحی شما و سازماندهی محتوای شما کمک می کنند. شبکه به تراز کردن عناصر در صفحه و تمیز نگه داشتن آن کمک می کند. طرح‌بندی مبتنی بر شبکه، محتوا را در یک ساختار شبکه‌ای سفت و سخت با ستون‌هایی مرتب می‌کند، بخش‌هایی که در یک ردیف قرار می‌گیرند و احساس تعادل می‌کنند و نظم را تحمیل می‌کنند و به یک وب‌سایت زیبایی‌شناختی منجر می‌شوند.

سرعت بارگذاری وب سایت

انتظار برای بارگذاری یک وب سایت باعث از دست دادن بازدیدکنندگان می شود. تقریباً نیمی از بازدیدکنندگان وب انتظار دارند که یک سایت در 2 ثانیه یا کمتر بارگذاری شود و به طور بالقوه سایتی را که بارگذاری نشده است در عرض 3 ثانیه ترک می کنند. بهینه سازی اندازه تصویر به بارگذاری سریعتر سایت شما کمک می کند.

طراحی سایت متناسب با موبایل

افراد بیشتری از تلفن یا دستگاه های دیگر خود برای مرور وب استفاده می کنند. مهم است که وب‌سایت خود را با طرح‌بندی واکنش‌گرا بسازید، جایی که وب‌سایت شما می‌تواند با صفحه‌های مختلف تنظیم شود.

اهمیت داشتن وب سایت

اهمیت داشتن یک وب سایت در اینترنت امروزه به احتمال زیاد صرف نظر از نوع کاربران است، یک وب سایت می تواند کارهای زیادی را برای کسب و کارهای کوچک تا غول های بزرگ انجام دهد تا رقابتی تر و بهبود کسب و کار باشد. از این رو، توسعه وب سایت ها لزوماً در چند سال گذشته سابقه داشته است.صرف نظر از نوع و اندازه کسب و کار شما، باید اهمیت یک وب سایت برای کسب و کار را درک کنید و قبل از بررسی خدمات شما، باید یک وب سایت برای افراد و مشتریانی داشته باشید که نیاز به حضور آنلاین کسب و کار شما دارند. اگر مردم با شما و شرکت شما ناآشنا باشند، شما را در نظر نخواهند گرفت.داشتن یک وب سایت در زمینه های آموزشی، پزشکی، مالی ، کسب و کارهای کوچک و سایر موارد به اندازه کسب و کارهای با اندازه متوسط ​​یا بزرگ مهم است زیرا هر نوع وب سایت نقش خاص خود را در بازار فعلی به منظور ایجاد دارد. کسب و کار و جذب چشم انداز. از آنجایی که امروزه بیشتر جستجوها و خریدها در اینترنت انجام می شود، داشتن یک وب سایت تجاری برای شرکت شما الزامی است.حضور آنلاین تاثیرگذار برای مشاغل ضروری است. کاربران اطلاعات کاملی در مورد یک کسب و کار می خواهند و یک وب سایت مکانی عالی برای ارائه آن است. هرچه کاربران اطلاعات بیشتری در مورد یک کسب و کار داشته باشند، احتمال بیشتری دارد که به آن شرکت اعتماد کنند و به آن وفادار باشند. حضور شما در وب چیزی است که شما را از رقبای خود متمایز می کند، و وب سایت شما اولین جایی است که مشتریان بالقوه زمانی که به دنبال کسب و کار هستند به آن مراجعه می کنند.اهمیت داشتن یک وب‌سایت تجاری، حضور قوی آنلاین در کسب‌وکارتان است، با قرار گرفتن در مرکز دنیای دیجیتال، یک وب‌سایت بال‌های گسترده‌ای را برای کمک به شما در ایجاد اعتبار تجاری با استفاده از استراتژی‌ها و ابزارهای مختلف بازاریابی باز می‌کند.برای درک اهمیت وب سایت، باید بازار فعلی را در نظر بگیرید.

یافتن مشتری از طریق طراحی سایت

یافتن مشتری از طریق طراحی سایت :زمانی که مصرف کنندگان می خواهند درباره کسب و کار شما اطلاعات بیشتری کسب کنند، باید مکانی داشته باشید تا مشتریان را به آنجا بفرستید.وب سایت شما نه تنها به شما فرصتی برای ایجاد اعتبار و اقتدار می دهد، بلکه به شما کمک می کند خود را از رقبا متمایز کنید.اهمیت  یک وب سایت  برای بازاریابی به تمام جنبه های استراتژی بازاریابی دیجیتال شما گسترش می یابد.به عنوان ستون فقرات حضور آنلاین شما، هر نوع ارتباط و محتوایی.یا، تبلیغاتی که به صورت آنلاین قرار می دهید، مصرف کننده را به وب سایت شما باز می گرداند.به این ترتیب، مهم است که وب سایت شما به مصرف کنندگان یک ایده واضح از آنچه برند شما در مورد آن است و انواع محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید، ارائه دهد.وب‌سایت شما به‌عنوان «پایه اصلی» عمل می‌کند که در آن می‌توانید مشتریان را زمانی که می‌خواهند خرید کنند، بفرستید. یا درباره محصول یا خدمات خاصی که ارائه می کنید بیشتر بیاموزید.اهمیت  وب سایت برای بازاریابی محتوا نیز قابل توجه است. محتوای شما به مکانی برای زندگی نیاز دارد.چه پست های وبلاگ باشد و چه توضیحات محصول، شما به مکانی برای نمایش آن اطلاعات نیاز دارید تا مشتریان بالقوه بتوانند آن را پیدا کنند.وب سایت شما مکان مناسبی برای نگهداری تمام محتوای عالی است که کسب و کار شما برای اطلاع رسانی ایجاد می کند. و مخاطبان هدف خود را درگیر کنید - درست مانند پست وبلاگی که در حال حاضر می خوانید، این اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.وب سایت شما همچنین نقش مهمی در بازاریابی ایمیلی شما دارد.

اهمیت طراحی سایت برای افزایش فروش

اهمیت طراحی سایت برای افزایش فروش.فروش برای هر کسب و کاری حیاتی است. این تنها راهی است که می توانید شرکت خود را راه اندازی کنید.و بهبود فروش بهترین راه برای بهبود سلامت و موفقیت کسب و کار شما است. اهمیت  یک وب سایت  برای فروش را نمی توان نادیده گرفت.با حضور آنلاین از طریق وب سایت خود، می توانید به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید.هرچه به مشتریان بیشتری در اینترنت دسترسی پیدا کنید، فرصت های بیشتری برای فروش دارید.توسعه یک وب سایت به طور خودکار مشتریان پولی را به کسب و کار شما نمی آورد.با این حال، از طریق بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو.می‌توانید شانس خود را برای آوردن سرنخ‌های واجد شرایط که احتمال خرید بیشتری دارند، افزایش دهید.نه تنها یک وب سایت به شما کمک می کند فرصت های فروش خود را افزایش دهید، بلکه دسترسی شما را برای فروش افزایش می دهد.با یک وب سایت، می توانید محصولات و خدمات خود را به صورت شبانه روزی بفروشید.شما مجبور نیستید به طور مداوم با سرنخ ها درگیر باشید زیرا آنها می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را از سایت شما دریافت کنند.علاوه بر این، وب سایت شما کانال دیگری برای فروش ارائه می دهد.علاوه بر فروش محصولات و خدمات خود به صورت آنلاین.شما می توانید اطلاعات مورد نیاز مصرف کنندگان را برای تصمیم گیری آگاهانه خرید در اختیار آنها قرار دهید.در واقع، محتوایی که در سایت شما وجود دارد به عنوان یک فروشنده اضافی عمل می کند.کمک به مشتریان برای دریافت اطلاعات مورد نیاز و متقاعد کردن آنها در مورد مزایای محصولات یا خدمات شما.

با طراحی سایت به اهداف خود برسید

با طراحی سایت به اهداف خود برسید.در دنیای دیجیتال، جایی که رفتارهای مصرف‌کننده روزانه تغییر می‌کند، کسب‌وکارها باید خود را با خواسته‌های مصرف‌کننده سازگار کنند. یکی از کارآمدترین راه ها برای رسیدن به این هدف، داشتن یک وب سایت تجاری است. حتی هنوز در مرحله ایده، بسیاری از کسب‌وکارها از قبل وب‌سایت‌های خود را برنامه‌ریزی می‌کنند – و اینکه چگونه به رشد شرکت کمک می‌کنند. یک وب‌سایت حرفه‌ای با باز کردن فرصت‌های مهم برای افزایش سودآوری، مانند جذب مشتریان جدید و جذب مجدد مشتریان موجود، دستیابی به شراکت‌های استراتژیک، دسترسی به بازارهای جدید، اندازه‌گیری بازگشت سرمایه، ایجاد آگاهی از برند یا آزمایش محصولات، به کسب‌وکار ارزش می‌افزاید.وب سایت شما به شما امکان می دهد کاری را انجام دهید که هیچ کانال دیگری قادر به انجام آن نیست – ایجاد تقاضا برای محصولات خود برای افرادی که هنوز در مرحله خرید نیستند.با انجام سئو در موضوعات مرزی بیشتر، می توانید به طور هوشمندانه بازدیدکنندگان را به خرید راه حلی برای مشکلاتشان هدایت کنید. از طرف دیگر، می توانید تصمیم بگیرید که برای افرادی که به محصولات شما علاقه نشان می دهند، تبلیغ کنید. از طرف دیگر، حتی می توانید بازاریابی دهان به دهان خود را با برنامه های تشویقی تکمیل کنید.این را تصور کنید - کسی که در باغ خود مشکل دارد، با جستجوی یک محصول شروع نمی کند. در عوض، آنها ابتدا بررسی می کنند که مشکل چیست و چه چیزی باعث آن می شود. آنها هنوز آماده خرید نیستند - اما با حضور و پاسخگویی فوری به سؤالات آنها، درها را برای تبدیل آنها به مشتری باز می کنید.وب سایت شما دریچه ای به سوی بازار جهانی است. با یک وب سایت، می توانید در مناطق جغرافیایی دوردست به مخاطبان دسترسی پیدا کنید. این چیزی است که شما معمولاً برای رسیدن به مکان‌های فیزیکی به منابع زیادی نیاز دارید.هر مشتری بالقوه ای که به اینترنت دسترسی داشته باشد می تواند از هر کجای دنیا به وب سایت شما دسترسی داشته باشد - و با شما تجارت کند. این مزیت درها را به روی رشد و گسترش سریعتر باز می کند - که به نوبه خود می تواند گسترش فروشگاه های فیزیکی شما را تکمیل کند.

با طراحی سایت در دسترس همگان باشید

با طراحی سایت در دسترس همگان باشید.چه به دنبال تقویت سریع یا یک استراتژی افزایش مقیاس باشید، یک وب سایت به شما کمک می کند به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنید. با استفاده از تبلیغات در پلتفرم های محبوب مانند تبلیغات گوگل و فیس بوک ، می توانید محصولات خود را به افراد مرتبطی که در غیر این صورت آنها را در نظر نمی گیرند نشان دهید.فیس بوک با ۲.۷ میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان ، بزرگترین پلتفرم رسانه اجتماعی است و می‌توانید مطمئن باشید که مشتریان هدف شما در حال حاضر در آن هستند. به طور مشابه، تسلط 86.6 درصدی گوگل در بازار جستجو تضمین می کند که تبلیغات شما به افراد مناسبی که قبلاً محصولات شما را جستجو می کنند، برسد.چنین پلتفرم هایی به شما کمک می کنند تا پیشنهادات لیزری هدفمندی را ایجاد کنید که مخاطبان مرتبط را جذب می کند. به عنوان مثال، بر اساس رفتار جستجو (کلمات کلیدی)، وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنند یا علاقه‌مندی‌هایی که پلتفرم برای کاربر مرتبط می‌داند.یکی از مزایای بزرگ داشتن یک وب سایت فروش محصولات یا خدمات شما در شبانه روز است. شما مجبور نیستید با یک وب سایت "روزانه تعطیل کنید" - در حالی که هنوز درآمد غیرفعال دارید .به سادگی تعبیه یک تقویم به مشتریان شما این امکان را می دهد که روزها قبل شما را رزرو کنند - حتی اگر زمانی که این اتفاق می افتد خواب باشید.به طور مشابه، داشتن وب‌سایتی که از معاملات تجارت الکترونیک پشتیبانی می‌کند به این معنی است که می‌توانید حتی قبل از اینکه از رختخواب بیرون بیایید، مجموعه‌ای از سفارش‌ها را پر کنید – که برای تجارت بسیار عالی است.اگر محصولات فیزیکی دارید، درک زنجیره تامین شما بدون وب سایت برای شرکای بالقوه بسیار دشوارتر است. این امر تعیین دقیق مکان هایی که ممکن است بتوانید با آنچه آنها ارائه می دهند را بهبود بخشید دشوارتر می کند.یک وب سایت درها را به روی آن باز می کند زیرا به سرمایه گذاری زمان بسیار کمتری از شرکای بالقوه نیاز دارد تا بفهمید آیا آنها برای شما مناسب هستند یا خیر. علاوه بر این، شرکت شما را نیز به آن‌ها معرفی می‌کند، که از آن برای تعیین اینکه آیا شما شخصیت مناسبی دارید یا خیر، استفاده می‌کنند.در حالی که تبلیغات در اکثر پلتفرم‌های سنتی به شما اجازه نمی‌دهد مستقیماً بازده خود را اندازه‌گیری کنید، همه چیز در فضای آنلاین متفاوت است. یک وب سایت به شما این امکان را می دهد که نه تنها از طریق تبلیغات به مخاطبان جدید دست یابید، بلکه موارد را قابل اندازه گیری نیز می کند.پلتفرم‌ها و ابزارهای مدرن برای تجزیه و تحلیل دیجیتال به شما این امکان را می‌دهند که دقیقاً نحوه و مکان نمایش آگهی خود را ردیابی کنید - و چقدر از آن درآمد کسب می‌کنید. این بدان معناست که به نوعی، یک وب سایت به شما امکان می دهد یک شرکت بسیار لاغرتر و بوت استرپ را اداره کنید.در اصل، شما در مورد اینکه کدام کمپین ها عملکرد خوبی دارند، بازخورد فوری دریافت می کنید. در این صورت، می‌توانید به سرعت تبلیغاتی را که سر سوزن را تکان نمی‌دهند متوقف کنید - و فقط روی تبلیغات سودآور تمرکز کنید

مجری تبلیغات

جام ارژنگ : طراحی سایت ، سئو