• مجری تبلیغات

جام ارژنگ:مرکز تبلیغات،طراحی سایت و سئو

جام ارژنگ با بیش از 1000 نمونه سایت در صفحه اول گوگل

ارکان اصلی سئو

ارکان اصلی سئو

ارکان اصلی سئو کدامند؟بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو بر چه پایه و ارکان شناخته شده قرار دارد؟

جذب بازدیدکنندگان مناسب سایت هنوز هم یک معیار بسیار مهم برای موفقیت کسب‌وکار است . با ۵۴ درصد مصرف کنندگان به دلیل جستجوی ارگانیک به عنوان روشی که معمولا ً سایت‌هایی که بازدید می‌کنند را یافته‌اند , تلاش‌های شما در بهینه‌سازی موتور جستجو بسیار مهم است .
موفقیت سئو یک پدیده شبانه نیست , شما باید زمان و صبر را وقف موفقیت کنید . مهم است که در بالای آخرین تغییرات الگوریتم‌های گوگل بمانید و یک استراتژی ایجاد کنید که اهداف خاص شما را برآورده کند . اگرچه بخش بزرگی از آن فراتر از تحلیل ساده کلمات کلیدی است و تناسب را در حضور کلی وب شما در نظر می‌گیرد .
یک طرح قوی سئو شامل حوزه‌های کلیدی مختلفی از جمله : یک استراتژی با توافق بر سر اهداف , بودجه و تاکتیک‌ها ; تحقیق کلیدی نشان داد که حجم , رقابت و ارتباط را تحلیل می‌کند ; بهینه‌سازی وب سایت که به بهترین الگوها , اجرای موفق بازاریابی , پایبند است .
مزایای یک استراتژی سئو خوب اجرا شده شامل رتبه‌بندی بالاتر قابلیت دید وب سایت در موتورهای جستجو و ترافیک ارگانیک بیشتر به وب سایت شما است. سئو قدرتمند همچنین به بازدیدکنندگان وب سایت واجد شرایط که براساس اطلاعات مربوطه به وب سایت شما می‌روند و همچنین اعتبار ذاتی در دنیای دیجیتال را می‌دهد .

حالا بیایید عمیق‌تر به ارکان اصلی سئوبپردازیم .

ساخت لینک مهمترین بخش سئو است

ساخت لینک تقریبا ً همیشه چالش برانگیزترین بخش سئو است , در حالی که یکی از مهم‌ترین بخش‌های اجرای استراتژی موفق سئو است . بک لینک ها، لینک‌های دیگر وب سایت به وب سایت شما هستند . تعداد بک لینک ها , ارتباط صفحات پیوندی , و کلمات کلیدی که در متن لنگر استفاده می‌شوند بر موقعیت صفحه شما در نتایج جستجو تاثیر می‌گذارند . لینک‌های یک دامنه تنها یک‌بار شمارش می‌شوند.
لینک‌های طبیعی پیوندهایی هستند که از طریق وب سایت‌هایی ارائه می‌شوند که انتخاب می‌کنند به محتوای شما لینک دهند . برعکس , ساختمان لینک دسترسی به لینک‌های ایجاد شده توسط وبلاگ نویسان ایمیل برای بک لینک ها , ارسال سایت‌ها به دایرکتوری , یا پرداخت فهرست هر نوع از موارد اشاره دارد.

متن لنگر در سئو

متن لنگر متنی قابل کلیک در یک متن است . متن لنگر شما باید مربوط به صفحه‌ای باشد که شما با آن مرتبط هستید چون کلمات موجود در متن لنگر به تعیین رتبه‌بندی صفحه شما کمک می‌کند . برای مثال , اینجا کلیک کنید , حالا بخوانید و غیره , همه نمونه‌های بد از متن لنگر هستند . اگر شما در مورد اصول سئو می‌نویسید , لینک کلمات کلیدی مرتبط با آن عبارت .

کلیدواژه در سئو

چگالی کلید واژه درصد زمان یک کلمه کلیدی یا عبارت است از یک صفحه وب در مقایسه با تعداد کل کلمات در صفحه . در زمینه بهینه‌سازی موتور جستجو , چگالی کلید واژه را می‌توان برای تعیین اینکه آیا صفحه وب مربوط به یک کلید واژه یا عبارت کلیدی مشخص است , استفاده کرد.

برچسب alt برای سئو تصاویر

برچسب alt احتمالا ً مهم‌ترین فاکتور بهینه‌سازی تصویر است . alt نماد جایگزین است و اگر تصویر را نمی‌توان نشان داد یا بیش از حد طول می‌کشد تا بار شود , متن در برچسب alt به جای تصویر نمایش داده می‌شود .

نقش نشانی اینترنتی در سئو

یک نشانی اینترنتی که به‌خوبی ساخته شده‌است , موتورهای جستجو را به عنوان نشانه‌ای آسان برای درک آنچه صفحه وب پوشش خواهد داد , فراهم می‌کند . در حالی که استفاده از یک نشانی اینترنتی که شامل کلمات کلیدی است می‌تواند دید یابی سایت شما را بهبود بخشد , خود نشانی‌های اینترنتی به طور کلی تاثیر مهمی بر توانایی یک صفحه برای رتبه‌بندی ندارند . اشتباه عمده بسیاری از وب سایت‌ها ایجاد نشانی‌های اینترنتی غیر بی‌ارزش را به سادگی شامل یک کلیدواژه در آن‌ها می‌کند .

عنوان از ارکان اصلی سئو است

عنصر عنوان یک صفحه به معنای توصیف دقیق و مختصر محتوای یک صفحه است . برای تجربه کاربر و بهینه‌سازی موتور جستجو بسیار مهم است . همیشه کلمات کلیدی مهم را نزدیک به جلو قرار دهید و مطمئن شوید که برچسب عنوان تان توصیفی و قابل خواندن است .

توصیف متا نقش مهمی در سئو دارد

برچسب توصیف متا به عنوان توصیف کوتاه محتوای یک صفحه وجود دارد . موتورهای جستجو از کلمات کلیدی یا عبارات در این برچسب برای رتبه‌بندی استفاده نمی‌کنند , اما Meta منبع اصلی برای قطعه متن نمایش‌داده‌شده در زیر فهرست نتایج هستند . توصیف متا می‌تواند طول داشته باشد , اما موتورهای جستجو عموما ً snippets را طولانی‌تر از ۱۶۰ کاراکتر قطع خواهند کرد , بنابراین به طور کلی عاقلانه است که در این محدوده باقی بمانند .

خلاصه مطلب ارکان اصلی سئو

سئو نیازمند تحقیق و پشتکار است و نمیتوان توقع داشت که یک شبه محقق شود.

برای انجام سئو باید در ابتدا کلیدواژه های پرجستجو و رقابتی را بشناسیم.

استفاده از کلمات کلیدی طولانی نقش مهمی در سئو دارد.

استفاده از برچسب و تگ گذاری تصاویر در سئو بسیار مهم است.

 



مجری تبلیغات

جام ارژنگ : طراحی سایت ، سئو