با مجری گوگل در صفحه اول باشیم
با مجری گوگل در صفحه اول تبلیغات کنیم.مجری گوگل باید دارای مهارتهای تحلیلی قوی و توانایی تفسیر دادهها برای تصمیمگیری استراتژیک باشد . مجری گوگل باید مهارتهای ارتباطی عالی داشته باشد و قادر به همکاری موثر با مشتریان و تیمهای داخلی باشد . مجری گوگل باید قادر به مدیریت کارای چندین حساب و اولویتبندی وظایف برای رسیدن به بازههای زمانی باشد .
الگوی توصیف شغل مجری گوگل
به عنوان مجری گوگل , شما مسئول مدیریت و بهینهسازی تبلیغات گوگل مشتریان برای هدایت تبدیل و دستیابی به اهداف تجاری آنها خواهید بود . شما دادههای عملکرد را تجزیه و تحلیل خواهید کرد , تحقیق کلیدی انجام دهید , کپی آگهی ایجاد کنید , و استراتژیهای مناقصه را برای اطمینان از حداکثر roi اجرا کنید. همچنین با مشتریان همکاری نزدیکی خواهید داشت تا گزارشها و توصیههای منظم برای بهبود مستمر کمپین , ایجاد روابط قوی و اعتماد ارائه دهید. مهارتهای ارتباطی قوی , توجه به جزئیات و اشتیاق به بازاریابی دیجیتال برای موفقیت در این نقش ضروری هستند .
وظایف مجری گوگل
وظایف مجری گوگل عبارتند از:
تهیه و مدیریت تبلیغات گوگل برای اطمینان از تحقق اهداف مشتری یا فراتر رفتن از آن .
انجام تحقیق و تحلیل کلید واژه برای شناسایی فرصتهای بهبود عملکرد کمپین .
ایجاد صفحات کپی و فرود که برای تبدیل و ارتباط بهینه شدهاند .
پایش و تعدیل پیشنهادها , بودجهها , و هدف حداکثر کردن roi و دستیابی به kpi ها .
ارائه گزارشها و تحلیل عملکرد منظم به مشتریان , برجستهسازی حوزههای موفقیت و فرصتهای بهبود .
درک قوی از روندهای صنعت , بهترین الگوها , و ویژگیهای جدید و یا به روز رسانی های موجود در پلت فرم آگهی گوگل را حفظ کنید.
همکاری با تیمهای cross شامل خلاقیت , تجزیه و تحلیل و مدیریت حساب برای اطمینان از همسویی کمپین ها با استراتژیهای کلی مشتری .
مدیریت همزمان چندین حساب مشتری و اولویتبندی موثر حجم کاری .
به طور موثر با مشتریان ارتباط برقرار کنید تا به روز رسانی ها , توصیهها , و پرداختن به هر گونه نگرانی یا سوالی را ارائه دهید.
شرح شغلی مجری گوگل
هنگام نوشتن شرح شغلی برای مجری گوگل , بر برجسته کردن مهارتها و شایستگیهای کلیدی مورد نیاز برای این نقش تمرکز کنید . از زبان شفاف برای توصیف موقعیت و مسئولیتهای آن استفاده کنید و مطمئن شوید که اطلاعات مربوط به فرهنگ شرکت و هر جنبه منحصر به فرد این شغل را در بر میگیرد . بر فرصت رشد و توسعه تاکید کنید و تصویری از اینکه موفقیت در این نقش چگونه به نظر میرسد ترسیم کنید.
مدیران حساب آگهیهای گوگل مسئول مدیریت تبلیغات آنلاین برای مشتریان هستند . این شامل راهاندازی , بهینهسازی و نظارت بر فعالیتها برای افزایش تبدیلات و roi است. آنها تحقیقات کلیدی را انجام میدهند , نسخه آگهی بنویسند و دادهها را تجزیه و تحلیل میکنند تا تصمیمات آگاهانه بگیرند . مدیر موفق حساب آگهیهای گوگل باید با تبلیغات گوگل , دانش seo و مهارتهای ارتباطی قوی برای ارتباط موثر با مشتریان تجربه کند . برای مثال , یک مدیر حساب کاربری گوگل ممکن است با یک مشتری کار کند تا یک کمپین تبلیغاتی ایجاد کند که راهاندازی محصول جدید را ارتقا دهد و تنظیمات هدفگذاری را تنظیم کند تا به یک مخاطب خاص برسد .
شخصی با نقش مدیر حساب آگهیهای گوگل معمولا ً در بخش بازاریابی یا تبلیغات یک سازمان کار میکند . به طور روزانه , آنها با اعضای مختلف تیم مانند تیم بازاریابی دیجیتال , سازندگان محتوا , طراحان گرافیک و تحلیلگران داده همکاری نزدیکی دارند . تعاملات آنها همچنین ممکن است به بخشهای دیگر مانند تیمهای فروش و محصول نیز گسترش یابد تا همسویی استراتژیهای بازاریابی با اهداف کلی کسبوکار تضمین شود. آنها معمولا ً به مدیر یا مدیر ارشد در بخش بازاریابی یا تبلیغات , مانند مدیر بازاریابی دیجیتال , مدیر بازاریابی , یا رئیس تبلیغات گزارش میدهند .
مجری گوگل کلمه کلیدی مهمی است
مجری تبلیغات گوگل را هرگاه کسی بشنود و یا بخواند فقط یک موضوع در ذهن او پدید میآید و آنهم شرکت ها و افرادی که در کار تبلیغات کلیکی یا (ppc) هستند.
شرکت هایی هستند که میتوانند با ارائه پنل و دریافت شارژ در ازای کلیک آگهی مشتریان را در صفحه اول گوگل قرار دهند.
اما کلمه مجری گوگل را وقتی به فارسی جستجو میکنید بیشتر در باره موسس و یا کارمندان . همکاران گوگل صحبت کرده و آنان را معرفی کرده است.
اما مجری تبلیغات گوگل میتواند یک موضوع دیگر را در بر داشته باشد و آن هم افراد،شرکت ها و مجموعه هایی هستند که با طراحی سایت و سئو و ایجاد سایت های تبلیغات رایگان یا پولی فعالیت دارند.
مجری تبلیغات گوگل میتواند انواع تبلیغات را ارائه نماید که به چند مورد بصورت خلاصه اشاره میکنیم.
•تبلیغات متنی که بصورت متن بوده و توسط سفارش دهنده به نمایش درمیآید.
•تبلیغات بنری یکی از سرویس های گوگل ادز است که به مشتریان خود اجازه میدهد تبلیغات خود را در قالب بنر نمایش دهند.
•تبلیغات ویدئویی که میتواند معرفی محصولات و یا خدمات یک شرکت باشد.
تمام این روش های تبلیغاتی را که به آن اشاره کردیم میتوان از فعالیت های مجری گوگل برشمرد.
مجری گوگل در تبلیغات نمایشی
مجری گوگل در تبلیغات نمایشی نیز یکی از عناوین مهم است که میتواند اجرای این نوع تبلیغات برای هر کسب و کاری مزایای فراوانی داشته شد.
تبلیغات نمایشی نوعی از تبلیغات است که شما بر حسب میزان نمایش هزینه ای را پرداخت خواهید کرد.
به عنوان مثال شما یک پلن شامل 1000 کلیک خریداری میکنید و بابت هر بار کلیکی که روی تبلیغات شما انجام شود مبلغی کسر خواهد شد.
تبلیغات نمایشی فقط به تبلیغات بنر محدود نمیشود و میتواند شامل ویدئو و سایر فرمت ها نیز باشد.