• سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان
  • تبلیغات گوگل

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

با مجری گوگل در صفحه اول باشیم

با مجری گوگل در صفحه اول باشیم

با مجری گوگل در صفحه اول باشیم

مجری گوگل یک کلید واژه فراگیر در عرصه تبلیغات است مجری گوگل میتواند تبلیغات شمارا به بهترین نحو هدایت و مدیریت کند در این صفحه به این مطلب مهم پرداخته ایم.

مجری گوگل,برترین مجری گوگل,مجری گوگل کیست,تبلیغات مجری گوگل,مهارت مجری گوگل,مشاوره مجری گوگل,تخصص مجری گوگل,نقش مجری گوگل,تاثیر مجری گوگل,شناخت مجری گوگل

با مجری گوگل در صفحه اول باشیم

کلیدواژه مجری گوگل

اهمیت ارتباط با مجری گوگل در تبلیغات

صفحه اول گوگل مهمترین و حساسترین جایگاه برای صاحبان صنایع و دارندگان وب سایت میباشد.

هنگامیکه میخواهیم سایت خود را با استفاده از سئو و یا آگهی بهینه کنیم باید با مجری گوگل مشورت نماییم.

وظیفه مجری گوگل ارائه بهترین راهکارها برای چگونی تبلیغات و بررسی کلیدواژه درخواستی مشتری است.

میلیونها نفر روزانه از صفحه اول گوگل بازید میکنند و نیازهای علمی و آموزشی خود را ازین طریق انجام میدهند.

وجود میلیونها سایت فروشگاه اینترنتی با پرداخت آنلاین نشانگر اهمیت این موتور جستجوی قوی است.

مجری گوگل میتواند به شما کلیدواژه هایی پیشنهاد بدهد تا بتوانید در زمان کوتاهتری به خواسته خود برسید.

 شما یک وب سایت دارید و می خواهید تا حد امکان تردد داشته باشید تا مردم بتوانند از خدمات کسب و کار شما استفاده کنند.
بیشتر مردم آنچه را که در صفحه اول گوگل جستجو می کنند دریافت می کنند. آنها اغلب زحمت دیدن صفحات باقیمانده را نمی دهند.
ظاهر شدن در موقعیت اول در موتور جستجوی گوگل برای پرس و جو ضروری است .
به سادگی ، زیرا مردم تمایل دارند روی اولین نتیجه ای که توسط گوگل بازگردانده می شود کلیک کنند.
اکثریت مردم نسبت به نتایج به دست آمده توسط گوگل اطمینان زیادی دارند. در این شرایط ، آنها از 3 یا 4 نتیجه اولیه برگشت داده شده توسط گوگل تجاوز نمی کنند.

مطالعات ثابت می کند که 94 درصد از کلیک های گوگل از صفحه اول گوگل است. بنابراین ، ضروری است که کسب و کار خود را در صفحه اول Google قابل مشاهده کنید و برای این کار به یک استراتژی سئو موثر نیاز دارید.

 لینک های قوی مجری گوگل

گوگل محبوبترین موتور جستجوی جهان

محبوب ترین موتور جستجوی جهان گوگل با سهم بازار 84.14٪ و 89.9٪ از سهم بازار برای جستجوهای انجام شده در تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی است. کسب و کارها در Google قابل مشاهده هستند و رتبه بالاتری نسبت به رقبای خود دارند.

مزایای تبلیغات آنلاین و Google Ads

تبلیغات آنلاین به شما امکان می دهد تبلیغات خود را به افرادی که احتمالاً به محصولات و خدمات شما علاقه مند هستند نشان دهید ، در حالی که افرادی که علاقه ای ندارند را فیلتر کنید. و می توانید پیگیری کنید که آیا این افراد روی تبلیغات شما کلیک کرده اند یا خیر. تبلیغات آنلاین همچنین به شما این امکان را می دهد تا با مشتریان بالقوه خود از چندین دستگاه - رایانه رومیزی ، لپ تاپ ، رایانه لوحی و تلفن های هوشمند استفاده کنید.

با مجری گوگل در صفحه اول باشیم

مزایای Google Ads

Google Ads به شما امکان می دهد از مزایای تبلیغات آنلاین استفاده کنید: تبلیغات خود را به افراد مناسب ، در مکان مناسب و در زمان مناسب نشان دهید. Google Ads مزایای متعددی را ارائه می دهد ، اما مهمترین آنها در اینجا آمده است:

1. تبلیغات خود را هدف قرار دهید

هدف گذاری به شما این امکان را می دهد تا تبلیغات خود را برای دسترسی به افرادی با علایق خاص - یعنی افرادی که به محصولات و خدمات شما علاقه مند هستند - نشان دهید و تبلیغات مربوطه را به آنها نشان دهید.

Google Ads روش های متفاوتی را برای هدف گذاری ارائه می دهد که بعداً به تفصیل به آنها می پردازیم. در حال حاضر ، در اینجا نگاهی به انتخاب هایی که با تبلیغات آنلاین دارید می توانید کمپین های بازاریابی خود را بیشتر مورد هدف قرار دهید:

  • کلمات کلیدی: کلمات یا عبارات مربوط به محصولات و خدمات شما ، که برای نشان دادن تبلیغات شما در هنگام جستجوی مشتریان برای آن اصطلاحات یا بازدید از وب سایت های مربوطه استفاده می شود.
  • مکان آگهی: تبلیغات خود را در صفحات نتایج جستجوی Google و وب سایت هایی که بخشی از شبکه های جستجو و نمایش Google هستند نشان دهید.
  • سن ، مکان و زبان: سن ، موقعیت جغرافیایی و زبان مشتریان خود را انتخاب کنید.
  • روزها ، زمانها و فراوانی: تبلیغات خود را در ساعات یا روزهای خاصی از هفته نشان دهید و تعداد دفعات نمایش تبلیغات خود را تعیین کنید.
  • دستگاه ها: تبلیغات شما می تواند در همه انواع دستگاه ها نمایش داده شود و شما می توانید تبلیغات خود را در چه دستگاه هایی و در چه زمانی نمایش دهید.

2. هزینه های خود را کنترل کنید

Google Ads به شما این امکان را می دهد که چگونه پول خود را خرج کنید. حداقل وجود ندارد و شما می توانید میزان هزینه خود را در ماه ، در روز و در هر آگهی انتخاب کنید. شما فقط زمانی پرداخت می کنید که شخصی تبلیغ شما را کلیک کند.

3. موفقیت خود را بسنجید

با استفاده از Google Ads ، اگر شخصی روی تبلیغ شما کلیک کرده باشد ، متوجه خواهید شد. اگر آنها روی تبلیغ شما کلیک کردند و سپس کار ارزشمندی را برای تجارت شما انجام دادند - محصول شما را خریداری کردند ، برنامه شما را بارگیری کردند یا با سفارش تلفن کردند - شما نیز می توانید آن را پیگیری کنید.

با دیدن اینکه کدام تبلیغات کلیک می کنند و کدام تبلیغ نمی کنند ، همچنین به سرعت خواهید دید که در کمپین خود کجا سرمایه گذاری کنید. این به نوبه خود می تواند بازده سرمایه گذاری شما را افزایش دهد.

شما می توانید اطلاعات ارزشمند دیگری ، از جمله هزینه ای که به طور متوسط ​​برای تبلیغات که منجر به خرید آنلاین مشتریان یا تماس های تلفنی شما می شود ، دریافت کنید. همچنین می توانید از ابزارهای تحلیلی برای آگاهی از عادات خرید مشتری خود استفاده کنید - برای مثال ، تا چه مدت ، آنها تمایل دارند قبل از خرید درباره محصول شما تحقیق کنند.

4- کمپین های خود را مدیریت کنید

Google Ads همچنین ابزارهایی را برای مدیریت و نظارت آسان بر حساب ها به شما ارائه می دهد.

اگر چندین حساب Google Ads را مدیریت می کنید ، حساب مدیر مرکز مشتری من (MCC) یک ابزار قدرتمند است که می تواند در وقت شما صرفه جویی کند. این به شما امکان می دهد همه حساب های Google Ads خود را از یک مکان واحد مشاهده و مدیریت کنید.

همچنین می توانید حساب Google Ads خود را بصورت آفلاین با Google Ads Editor ، یک برنامه رومیزی رایگان و قابل بارگیری مدیریت کنید که به شما امکان می دهد به سرعت و به راحتی تغییراتی در حساب خود ایجاد کنید. با Google Ads Editor ، می توانید اطلاعات حساب خود را بارگیری کنید ، کمپین های خود را آفلاین ویرایش کنید و سپس تغییرات خود را در Google Ads بارگذاری کنید. می توانید از Google Ads Editor برای مدیریت ، ویرایش و مشاهده چندین حساب به طور همزمان ، کپی یا جابجایی موارد بین گروه های تبلیغاتی و کمپین ها ، و لغو و انجام مجدد تغییرات متعدد هنگام ویرایش کمپین ها استفاده کنید.

اگر شما یک تبلیغ کننده هستید که می خواهید از تعداد نجومی جستجوهای روزانه خود در Google استفاده کنید و به سرعت توجه مورد نیاز خود را به دست آورید ، راهی بهتر از ثبت نام برای استفاده از Google وجود ندارد تبلیغات

Google Ads چیست؟

برگرفته از راهنمای همه کاره ما در Google Ads :

Google Ads برنامه تبلیغات آنلاین Google است ، این برنامه به شما امکان می دهد تبلیغات آنلاین ایجاد کنید تا به مخاطبانی که به محصولات و خدمات ارائه شده علاقه مند هستند دسترسی پیدا کنید. پلتفرم Google Ads بر اساس تبلیغات با پرداخت کلیک (PPC) اجرا می شود ، یعنی شما باید هر بار که بازدیدکننده تبلیغ شما را کلیک می کند ، هزینه پرداخت کنید.

اما وسایل و روشهای تبلیغاتی زیادی وجود دارد. تعیین اینکه کدامیک برای کسب و کار شما مناسب است دشوار است. افراد تأثیرگذار و فروشندگان همیشه به شما می گویند در این زمینه سرمایه گذاری کنید و در آن سرمایه گذاری کنید بدون اینکه دلیل آن را واقعاً توضیح دهید.

10 مزیت Google Ads

بنابراین می خواهید پاسخ "چرا از Google Ads استفاده کنید؟"

مزایای بزرگ زیادی وجود دارد. در اینجا فقط چند مورد وجود دارد.

1. دسترسی گسترده گوگل

امروزه گوگل خود را فراتر از یک نام تجاری به فعل رسانده است. اصطلاح "Google" در فرهنگ لغت Merriam Webster تعریف شده است

چرا از Google Ads MW استفاده کنید

و این به این دلیل است که ، در حال حاضر ، هنگامی که مردم سوالی دارند که نیاز به پاسخ به اولین ایستگاه آنها معمولاً Google است.

آیا می خواهید بدانید آیا راه حلی برای آن کمردردی که تجربه کرده اید وجود دارد؟

گوگل کنید

آیا می خواهید بدانید آیا ابزاری وجود دارد که همکاری در صفحه فرود بعد از کلیک را آسان تر می کند؟

گوگل کنید

موتور جستجو بیش از 2 تریلیون جستجوی ناپسند مانند این را در سال انجام می دهد. یعنی بیش از 5 میلیارد جستجو در روز.

در میان آنها افرادی هستند که به دنبال راه حل مشکلاتی هستند که کسب و کار شما می تواند ارائه دهد. اگر تا به حال از اینترنت استفاده کرده اند ، به احتمال زیاد پاسخ چیزی را در گوگل جستجو کرده اند. و اگر بتوانید به آنها در یافتن پاسخ کمک کنید ، حتی اگر با یک تبلیغ باشد ، به احتمال زیاد شما را نسبت به رقیبتان انتخاب می کنند.

2. قابلیت هایی که امکان طیف وسیعی از هدف گیری ها را فراهم می کند

با Google ، برای هر مشاغل و هر مشتری در هر مرحله از سفر خریداری چیزی وجود دارد .

پیشنهاد دادن کلمات کلیدی کلمات کلیدی مانند "نرم افزار حسابداری" تبلیغ شما را در مراحل اولیه فرآیند تحقیق محصول نشان می دهد و به شما امکان می دهد قسمت بالای قیف خود را با دو تکنیک بسیار ساده اما قدرتمند پر کنید:

  • اطلاعات آنها را با صفحه فرود پس از کلیک خود ثبت کنید و شروع به ارسال مطالب آموزنده ای کنید که قدرت شما را ثابت می کند.
  • اگر آنها تبدیل نمی شوند ، از نرم افزار retargeting برای عقب کشیدن آنها استفاده کنید.

یکی دیگر از تکنیک های قدرتمند برای افزودن به پایگاه مشتری ، مناقصه بر روی کلمات کلیدی طولانی مانند "نرم افزار حسابداری برای بازاریابان مستقل" است. اینها به طور کلی هزینه کمتری دارند و برای جلب توجه افرادی که به دنبال چیزی هستند که شما ارائه می دهید ، ارزش آن را دارند. بیشتر مواقع افرادی که رشته های کلیدی طولانی و مشخصی را جستجو می کنند ، هدف بیشتری دارند . و هدف چیزی است که باعث می شود افرادی که در تبلیغات با آنها تماس می گیرید بسیار ارزشمند باشند (در ادامه بیشتر).

3. قصد مهار

بزرگترین تفاوت بین افرادی که با Google Ads به آنها دسترسی دارید و افرادی که با سایر انواع تبلیغات به آنها دسترسی دارید ، هدف آنهاست.

به عنوان مثال ، در رسانه های اجتماعی ، مردم به دنبال تبلیغات نیستند. آنها به دنبال راه حلی برای مسائلی نیستند که زندگی روزمره آنها را درگیر کرده است. آنها به دنبال عکس های نوزاد و عکس های تعطیلات و به روز رسانی خانواده هستند. و وقتی برای کسی تبلیغ می کنید که نمی خواهد برای او تبلیغ شود ، احتمال بیشتری وجود دارد که با آن ارتباط برقرار کنید.

با این حال ، در شبکه جستجو ، شما برای افرادی که نمی خواهند تبلیغ شوند تبلیغ نمی کنید. شما برای افرادی تبلیغ می کنید که به دنبال چیز خاصی هستند ، مانند بهترین بستر صفحه فرود پس از کلیک برای آژانس ها:

چرا از آژانس های Google Ads استفاده کنید

و هنگامی که تبلیغ شما ظاهر می شود ، به آنها کمک می کند تا به جای وقفه در تجربه مرور آنلاین ، پاسخ را بیابند.

برخی از کارشناسان حتی تبلیغات جستجو را نوعی بازاریابی ورودی در مقابل تبلیغات برون شهری می دانند زیرا به شخصی که اولین قدم را برای جستجوی آن برداشته است کمک می کنند. با استفاده از تبلیغات ، اجازه دهید مشتریان احتمالی به سراغ شما بیایند ، سپس به آنها در یافتن پاسخ ها کمک کنید ، و زمانی که آماده بیرون آوردن کیف پول خود هستید ، موقعیت خود را برای کسب و کار آنها تعیین می کنید.

4. کنترل کامل کمپین های خود را در هر زمان حفظ کنید

شما برای اجرای کمپین های تبلیغاتی که تا آنجا که افراد می توانند به تبلیغات برسند ، مجبور بودید از موانع عبور کرده و از نوار قرمز ضخیم عبور کنید. شروع و پایان آن کمپین ها مستلزم صرف زمان و منابعی است که بهتر است در جاهای دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

از سوی دیگر ، خرید فضای تبلیغاتی با نرم افزار - که به عنوان "تبلیغات برنامه ای" نیز شناخته می شود - حتی برای یک کارمند آموزش دیده به راحتی انجام می شود. با آموزش ، آنها می توانند کمپین ها را شروع و متوقف کنند ، با قیمت مناسب به افراد مناسب برسند و همه را فوراً انجام دهند. به این ترتیب ، می توانید منابع و زمان خود را به سایر ابتکارات فشرده اختصاص دهید.

5. هر بودجه ای را به میز بیاورید

بردن یک کلیک می تواند صدها دلار برای برخی از مشاغل هزینه داشته باشد. در صنعت حقوقی ، کلمات کلیدی طولانی وجود دارد که به ازای هر کلیک به 1000 دلار می رسد :

چرا از تبلیغات گوگل گران ترین کلمات کلیدی استفاده می کنید

اما اکثر کلمات کلیدی هزینه چندانی ندارند. و حتی اگر این کار را انجام دهند ، مزیت استفاده از تبلیغات می تواند بودجه روزانه ، حداکثر پیشنهادات و موارد دیگر را محدود کند. به این ترتیب ، می توانید اطمینان داشته باشید که حتی اگر مانند یک شاهین حساب خود را کنترل نکنید ، هرگز بیش از آنچه می خواهید هزینه نمی کنید. دینش تاکور می گوید :

شما کنترل کامل و کاملی بر بودجه کمپین های Google Ads خود دارید. جایی که می توانید همه چیز را کنترل کنید ، از حداکثر پیشنهاد روی آگهی گرفته تا بودجه روزانه کمپین.

همچنین می توانید تصمیم بگیرید که چقدر می خواهید در هر ماه هزینه کنید و بودجه را بر اساس نمودار عملکرد تنظیم کنید. هنگامی که یک تبلیغ بسیار خوب عمل می کند ، می توانید هزینه تبلیغات را برای آن افزایش دهید تا نتایج دلخواه را افزایش دهید. این کار به طور معکوس باعث کاهش هزینه تبلیغات در یک تبلیغ ضعیف می شود. اما شما همچنین می توانید آن را فوراً قبل از از دست دادن سکه دیگر متوقف کنید.

 

6. مشاهده نتایج ارائه شده در قالب قابل فهم در Google Ads

اگر ندانید که چه غلطی می کنید ، هیچ ایده ای برای بهبود آن ندارید. برخی از داشبوردهای تجزیه و تحلیل تقریباً غیرممکن است که بفهمیم آن چیست.

خوشبختانه گوگل همه چیز را ساده و قابل فهم می کند. اطلاعات اساسی مانند کلیک ها ، نمایش ها ، بودجه کلمات کلیدی و غیره را بیابید یا با ادغام Google Analytics دقیق تر شوید. این به شما امکان می دهد دقیقاً ببینید رفتار بازدیدکنندگان در وب سایت شما چگونه است - درست تا جایی که آنها کلیک کرده اند ، بعد کجا رفته اند و مدت زمانی که در آنجا گذرانده اند.

7. نتایج سریع تری نسبت به سئو کسب کنید

بهینه سازی موتورهای جستجو هنوز ستون اصلی سایتهایی است که بیشترین بازدید را دارند. پست ها و صفحاتی که در صفحه اول مشاهده می کنید فقط با کلمات کلیدی مورد بررسی دقیق نوشته نشده اند. آنها همچنین در سایت هایی هستند که تعداد زیادی بک لینک در طول زمان جمع آوری کرده اند (هنوز رتبه اول عامل رتبه بندی صفحات وب است).

سالها طول می کشد تا بتوانید یکی از صفحات خود را در اولین موقعیت مورد نظر برای یک عبارت جستجوی کلمات کلیدی گسترده مشاهده کنید. برخی از مشاغل هرگز آن را نخواهند دید.

با شروع کار با گوگل ، شانس شما برای جهش سریع همه نتایج ارگانیک در صفحه نتایج موتورهای جستجو به طور تصاعدی افزایش می یابد و همچنین آسان تر می شود. هیچ جستجویی بی پایان برای پیوندهایی وجود ندارد که صفحه شما را اندکی بالا بیاورد. در صفحه فرود بعد از کلیک هیچ گونه تردیدی در مورد چگالی کلمات کلیدی وجود ندارد. شروع به اجرای تبلیغات کنید و شانس را افزایش دهید که مردم اولین چیزی که شما را می بینند ، در صفحه ای شبیه به این ، که نتایج ارگانیک حتی تا زیر صفحه نمایش داده نمی شود:

چرا از نتایج اولیه Google Ads استفاده کنید

8. آگاهی از نام تجاری را افزایش دهید

وقتی مردم "تبلیغات گوگل" را می شنوند ، بیشتر به فکر ایجاد ترافیک از طریق تبلیغات پرداخت به ازای کلیک در صفحات نتایج موتورهای جستجو هستند. اما ، تبلیغات گوگل بسیار بیشتر از این است. آنها همچنین می توانند یک ابزار عالی برای ایجاد آگاهی از نام تجاری باشند - چیزی که تحقیقات نشان می دهد چیزی است که بازاریابان با عملکرد برتر در اولویت قرار می دهند:

چرا از آگاهی از نام تجاری Google Ads استفاده کنید

قبل از توضیح ، اجازه دهید به طور خلاصه معنی واژه "مارک" را بررسی کنیم. چند دهه پیش ، دیوید اوگیلوی شاید بهترین تعریف را ارائه دهد:

"مجموع نامشهود ویژگی های یک محصول: نام ، بسته بندی و قیمت ، تاریخچه ، شهرت و نحوه تبلیغات آن."

تقویت نام تجاری ، شخصیت ، شهرت و غیره همه برای ایجاد اعتماد با بازدیدکنندگان ضروری است. هرچه بیشتر این موارد را به طور مداوم تکرار کنید ، نام تجاری شما قوی تر می شود و اعتماد بیشتری به مشتریان احتمالی کسب می کنید. و اعتماد چیزی است که در نهایت باعث خرید و مشتریان وفادار شما می شود.

از طریق شبکه جستجوی آگهی ها ، حتی اگر مشتریان بالقوه کلیک نکنند ، مارک شما ، نام تجاری شما ، آنچه را که ارائه می دهید و هر چیز دیگری که از نسخه و برنامه های افزودنی خود برای نمایش استفاده می کنید ، می بینند . و از طریق شبکه نمایش تبلیغات ، حتی می توانید آگاهی از نام تجاری را با انتخاب نمایش تبلیغات خود برای افراد بیشتر در اولویت قرار دهید. از تمرکز بر روی کلیک یا تبدیل (بیشتر روی استراتژی های مناقصه در هر لحظه.) هر دو استراتژی به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا ویژگی های مهم کسب و کار خود را تقویت کرده و به نوبه خود ، نام تجاری آن را تقویت کنند.

9. تبدیل بیشتری بدست آورید

وقتی گوگل تصمیم می گیرد با مرور مشتریان ، کدام تبلیغات دیده شوند ، تجربه صفحه فرود پس از کلیک را در نظر می گیرند. طبق صفحه پشتیبانی AdWords :

تجربه صفحه فرود پس از کلیک ، اندازه گیری آگهی ها در این است که وب سایت شما به چه میزان به افرادی که بر روی تبلیغات شما کلیک می کنند دقیقاً همان چیزی را که به دنبال آن هستند ، می دهد-سریع و بدون زحمت. صفحه فرود پس از کلیک ، URL ای است که افراد پس از کلیک روی آگهی شما به آن می رسند ، و تجربه ای که ارائه می دهید بر رتبه آگهی شما و بنابراین CPC و موقعیت شما در حراج تبلیغ تأثیر می گذارد. اگر به وب سایت هایی اشاره کنند که تجربه کاربری ضعیفی را ارائه می دهند ، ممکن است تبلیغات شما کمتر (یا اصلاً) نشان داده نشود.

شبکه های تبلیغاتی که تجربه صفحه فرود را در اولویت قرار نمی دهند به شما امکان می دهند کاربران اینترنت را به هر صفحه قدیمی هدایت کنید. این می تواند یک صفحه اصلی ، یک صفحه "درباره" باشد - و این به سرعت بودجه شما را از بین می برد زیرا بازدیدکنندگان نمی خواهند آنچه را که در تبلیغ خود به آنها قول داده اید جستجو کنند.

اما حتی برای مشاهده تبلیغات خود در شبکه گوگل ، به یک صفحه فرود بسیار متقاعد کننده بعد از کلیک نیاز دارید. و هنگامی که یک صفحه فرود بسیار متقاعد کننده پس از کلیک ایجاد می کنید ، هزینه تبلیغات را به دلیل دو مورد به ویژه افزایش می دهید:

  • مطابقت پیام
  • طراحی متمرکز

در فصل 2 از جامع ترین راهنمای صفحه فرود پس از کلیک روی وب ، درباره آنها بیشتر بدانید .

10. حداکثر رساندن ROI با استراتژی های مختلف مناقصه

یک صفحه فرود قانع کننده پس از کلیک برای ایجاد رضایت از Google تنها چیزی نیست که ROI تبلیغات شما را به حداکثر برساند. تیم Ads برای کمک به شما در دستیابی به اهداف خاص بازاریابی در حالی که بودجه خود را کم می کنید ، چندین استراتژی پیشنهادات مختلف ایجاد کرده است :

  • اگر هدف شما افزایش بازدیدکنندگان وب سایت است ، پیشنهاد قیمت CPC است.
  • اگر سعی می کنید آگاهی از نام تجاری را افزایش دهید ، پیشنهاد CPM ، که مخفف "هزینه در هر هزار نمایش قابل مشاهده" است ، همان چیزی است که Google توصیه می کند. با استفاده از این استراتژی ، شما مبلغی را انتخاب می کنید که حاضرید برای 1000 نفر بپردازید تا تبلیغات خود را به صورت کامل مشاهده کنید. فقط در شبکه نمایش Google در دسترس است ، نه در شبکه جستجو.
  • پیشنهاد CPA همان چیزی است که Google به تبلیغ کنندگان توصیه می کند هنگام تمرکز بر تبدیل مانند خرید یا ثبت نام از آن استفاده کنند.

به این ترتیب ، اگر هدف اصلی شما افزایش آگاهی از نام تجاری است. اگر Google سعی می کرد تبلیغات شما را فقط به افرادی ارائه دهد که بیشترین شانس را برای کلیک یا تبدیل دارند ، می توانید تبلیغات خود را به افراد بیشتری نشان دهید. و برعکس نیز کار می کند.

اگر هدف شما اقدامی در پایین قیف است مانند کلیک یا تبدیل. شما می توانید برای آن پیشنهاد دهید ، و گوگل تبلیغات شما را در بین مردم کاهش می دهد و در عوض آن را به افرادی نشان می دهد که احتمال تبدیل آنها بیشتر است.

چرا از Google Ads استفاده کنیم؟

اگر می پرسید "چرا از Google Ads استفاده کنم؟" در حال حاضر باید بپرسید "چرا که نه؟"

این شبکه چیزی برای مشاغل با هر اندازه با بودجه های متفاوت و اهداف تبلیغاتی متفاوت دارد. مخاطبان هدف مختلف - اکثر آنها حداقل یکبار در زندگی خود از Google برای یافتن پاسخ یک مشکل استفاده کرده اند. بنابراین در دریایی از جستجوهای به ظاهر بی پایان - بیش از 2 تریلیون در سال - چرا یک سطل نمی اندازید تا ببینید چقدر درآمد می توانید به دست آورید؟

علاوه بر این ، Instapage به تازگی یک Advertising Attribution Solution اضافه کرده است ، که در آن می توانید هزینه هر بازدید کننده و هزینه سرب را در Instapage ، در هر تنوع ، پیگیری کنید.