• مجری تبلیغات

جام ارژنگ:مرکز تبلیغات،طراحی سایت و سئو

جام ارژنگ با بیش از 1000 نمونه سایت در صفحه اول گوگل

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان و تبلیغات رایگان

تبلیغات ارزان و تبلیغات رایگان در گوگل دارای جستجوی فراوانی است.سایت های تبلیغات ارزان و تبلیغات رایگان بسیار وجود دارند.

زمانی که در یک کسب‌وکار کوچک با بودجه محدود کار می‌کنید , واقعا ً ممکن نیست که برای یک برنامه بازاریابی ایمیلی بسیار زیاد هزینه کنید .
با تبلیغات رایگان در شبکه های اجتماعی میتوانید به کسب و کار خود رونق ببخشید.

اضافه کردن محصولات و سرویس‌های شما به سایت‌های تبلیغاتی رایگان یک راه سریع , آسان و مقرون‌به‌صرفه برای کسب و کارتان برای به دست آوردن نوردهی است . این امر به ویژه برای تجارت‌های محلی درست است .
اکثر سایت‌های تبلیغات رایگان برای کسب و کاره‌ای محلی در یک طرح و ساختار تبلیغات طبقه‌بندی‌شده ساخته می‌شوند .
با این حال , همانطور که خواهید دید , شروع لیست ما بر دیگر گزینه‌های تبلیغات رایگان متمرکز است که بسیاری از بازاریابان در جستجوی فضای اضافه رایگان هستند .
و به لطف سایت‌های تبلیغات تجاری رایگان , شما مجبور نیستید بین رسیدن به مخاطبین هدف خود و صرف تمام بودجه بازاریابی محدود خود برای یک کمپین انتخاب کنید .

تبلیغات ارزانراههای تبلیغات ارزان و رایگان

۱. از گوگل کسب‌وکار من برای بهینه‌سازی جستجوی محلی استفاده کنید.
یکی از قدرتمندترین راه‌های آزاد برای تبلیغ کسب‌وکار شما از طریق گوگل کسب‌وکار من است که شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا حضور خود را در گوگل جستجو و نقشه‌های گوگل مدیریت کنند . این ابزار می‌تواند رتبه‌بندی شما را در نتایج جستجوی محلی تقویت کند.
رتبه‌بندی بالا در جستجوی محلی نشان می‌دهد که شما یک شرکت قانونی و مرتبط هستید : اگر شش ماه پیش بسته بودید رتبه # ۱ در گوگل برای " مکان‌های پیتزا نزدیک من " را نداشتید . به علاوه , اگر شما در جستجوی محلی رتبه بالایی داشته باشید , مصرف کنندگان بیشتری کسب‌وکار شما را بر سر یک رقیب انتخاب خواهند کرد . در دنیای پر سرعت امروز , راحتی کلید است .

2. شرکت در رویداده‌ای شبکه‌ای و mixers .
ارتباط با افراد حرفه‌ای در رویداده‌ای شبکه سازی صنعت فرصتی عالی برای ملاقات با مصرف کنندگان بالقوه در جایی است که مشتاق بحث درباره کسب‌وکار شما هستند . موضوعات برجسته رویداده‌ای شبکه سازی تضمین می‌کند که شما با رهبری با صلاحیت بالا ملاقات می‌کنید . به عنوان مثال , یک رویداد " بهترین کسب‌وکار فن‌آوری سال ۲۰۲۰ " در درجه اول با شرکت کنندگانی پر خواهد شد که به فن‌آوری و کسب‌وکار علاقه‌مند هستند .
به ویژه برای کسب و کاره‌ای کوچک که به دنبال ایجاد اولین ارتباطات خود هستند , شبکه سازی فرصتی برای بیرون آوردن نام شما , ملاقات با شرکای بالقوه و یافتن فرصت‌های رشد است . علاوه بر این , این کار شما را تا به امروز در روند کاری خود نگه می‌دارد .

3. در یک انجمن یا رویداد محلی صحبت کنید.
همانند شبکه سازی , صحبت کردن در یک رویداد درباره یک موضوع مرتبط با صنعت شما راه دیگری برای نشان دادن تخصص شما است . دادن یک سخنرانی فکری و قدرتمند توجه شما را به خود جلب خواهد کرد و از طریق ارتباط , کسب‌وکار شما , که می‌تواند آگاهی از برند را افزایش دهد و ثابت کند که کسب‌وکار شما صلاحیت حل چالش‌های مصرف‌کننده را دارد .
برای شروع , درباره موضوعات مختلف و داوطلبانه در رویداده‌ای مختلف شبکه‌های اجتماعی و قراردادهای اتحادیه‌های تجاری صحبت کنید. اگر از صحبت کردن عمومی می‌ترسید ( نگران نباشید , بسیاری از ما هستیم ) , می‌توانید در یک بخش محلی برای بهبود بازی ثبت‌نام کنید .

4. تبلیغات geo فیس بوک را اجرا کنید.
فیس بوک قابلیت تبلیغاتی هدفمند تری نسبت به هر سکوی دیگر دارد . علاوه بر این که می‌توانید به نوع خاصی از مصرف کنندگان براساس علایق یا توصیف شغل تبلیغ کنید , می‌توانید افرادی را که متناسب با این معیارها در یک مکان خاص هستند , هدف قرار دهید .
با قرار دادن چند دلار در روز در پشت یک کمپین geo فیس بوک , شما در طول زمان یک محل ایجاد خواهید کرد . اطمینان حاصل کنید که به ارسال مطالب بزرگ و همچنین حفظ این مخاطبان جدید ادامه دهید .

5. در تبلیغات مستقیم پست سرمایه‌گذاری کنید.
با پست مستقیم , خواهید دانست که مخاطبین مناسب در منطقه نزدیک شما در حال دریافت ترفیع هستند .
در حالی که یک دسته از mailers ممکن است برای هدایت تن کسب‌وکار کافی نباشد , انجام فعالیت‌های توزیع مکرر تعداد تاثیراتی که شما بر روی مخاطبین خود ایجاد می‌کنید را افزایش خواهد داد , که به نوبه خود آگاهی از برند را تحریک می‌کند و شما را در راس ذهن نگه می‌دارد .
به طور شگفت‌انگیز , روش‌های رایگان زیادی برای تکمیل تلاش‌های تبلیغاتی پرداخت‌شده وجود دارد . با گنجاندن تاکتیک‌های تبلیغاتی رایگان در استراتژی خود می‌توانید برخی هزینه‌های غیرضروری را حذف کرده و بودجه خود را به نمایشنامه‌های عمیق‌تر و بلند مدت اختصاص دهید .

6. پست مهمان برای دیگر وبلاگ‌ها بنویسید .
چند مزیت عمده برای ارسال مهمان برای یک وبلاگ به خوبی شناخته‌شده وجود دارد . شما می‌توانید از ارتباط با مخاطبین این وبلاگ بهره‌مند شوید , و همچنین می‌توانید خود را به عنوان یک رهبر فکری در صنعت خود ایجاد کنید .
از آنجا که ارسال مهمان در یک وبلاگ محبوب به شما امکان دسترسی به یک مخاطب تثبیت‌شده و مقامات حوزه بالا را می‌دهد , این کار گاهی اوقات مفیدتر از ارسال به وبلاگ خودتان است . علاوه بر این , شما می‌توانید از مقاله خود به وب سایت خود لینک دهید و به شما لینک ورودی می‌دهد که قدرت دامنه شما را افزایش می‌دهد و می‌تواند رتبه وب سایت خود را در موتورهای جستجو افزایش دهد .

7. محتویات linkedin را منتشر کنید.
linkedin سکویی برای ارتباط با متخصصان است , به همین دلیل است که این مکان بزرگی برای به اشتراک گذاشتن محتوای مرتبط با کسب‌وکار است . پلتفرم وبلاگ نویسی linkedin به شما اجازه می‌دهد تخصص خود را در صنعت خود نشان دهید .
ارتباطات شما و دیگر اعضای linkedin با پست‌های شما درگیر می‌شوند و آن‌ها را به اشتراک می‌گذارند و ترفیع رایگان برای شما انجام می‌دهند . با تقریبا ً نیمی از ترافیک رسانه‌های اجتماعی که از linkedin به سایت‌های شرکت b2b می‌آیند , اگر محتوای linkedin را منتشر نکنید و تبلیغ نکنید , فرصت از دست رفته‌است .

8. پست در رسانه‌های اجتماعی .
امروزه رسانه‌های اجتماعی برای بسیاری از استراتژی‌های بازاریابی حیاتی هستند . خوشبختانه , بیشتر انواع سکوهای و پست‌های رسانه‌های اجتماعی حتی برای کسب و کارها آزاد هستند . در حالی که بسیاری از platforms به شما اجازه تبلیغ می‌دهند , اما اگر در بودجه هستید , هنوز می‌توانید برای هیچ هزینه‌ای پست یا توییت کنید .
platforms را انتخاب کنید که بهترین آن‌ها برای مخاطبین شما مناسب است. سپس , لینک‌های پست , عکس‌ها , ویدئوها , یا پست‌های متنی در مورد شرکت , محصول راه‌اندازی می‌شود , یا هر رویداد دیگری که می‌خواهید تبلیغ کنید .
فیس بوک , تویی‌تر و linkedin مکان مناسبی برای شروع بیشتر کسب و کارها هستند . همه آن‌ها راهی برای به اشتراک گذاشتن ویدئو , متن , عکس , و پست‌های مبتنی بر لینک و داشتن پایگاه‌های کاربر بزرگ ارائه می‌دهند . برای یادگیری بیشتر در مورد دیگر اشکال رسانه‌های اجتماعی , این پست را بررسی کنید .

9. با سکوهای عکس و ویدئو آزمایش کنید.
در حالی که facebook , twitter , و linkedin می‌توانند سکوهای بزرگی برای شروع باشند , گسترش به platforms مانند اینستاگرام یا Pinterest به شما فرصت‌های بیشتری برای نشان دادن عکس‌های محصول و یا پذیرش استراتژی بسیار بصری بازاریابی the می‌دهد .
صرف‌نظر از گسترش آگاهی با تصاویر رایگان محصول یا سرویس تان , اغلب سکوهای اجتماعی از جمله facebook , ویژگی‌های ویدئو و داستان زنده ارائه می‌دهند که به شما اجازه می‌دهد تا ارتقا ویدئویی مرتبط با محصولات خود ایجاد کنید . به عنوان مثال , شما ممکن است از داستان‌های اینستاگرام یا فیس بوک به عنوان یک خروجی برای انتشار آموزش‌های نحوه استفاده از محصولات خود استفاده کنید .
از آنجا که این ویدیوها و عکس‌ها در سطح اجتماعی قرار دارند , شما همچنین می‌توانید با hashtagging کردن آن‌ها , ایجاد توضیحات جالب , و تشویق طرفداران برای واکنش با اقداماتی مانند " لایک " یا نظرات آن‌ها را افزایش دهید .

تبلیغات ارزان با روش های زیر

۱. ادعا کنید که تمام پروفایل ‌های کسب‌وکار آزاد شما به ترتیب خاصی فهرست نشده اند , اما این یکی به دلایلی در صدر قرار دارد : اهمیت ادعای صفحات کسب‌وکار شما در گوگل , Yelp , فیس بوک , و هر صنعتی خاص .
درصد از کسب و کارها پروفایل ‌های کسب‌وکار گوگل خود را ادعا نکرده اند. این دیوونگیه . برای کسب و کاره‌ای کوچک امروز هیچ چیز مهم‌تر از حضور آنلاین محکم ( بله , حتی برای فروشگاه‌های کوچک و محلی ) وجود ندارد و بدون برداشتن این مرحله , هر پولی که شما تصمیم بگیرید , به سادگی مشتریان بالقوه خود را به سمت دیگر شرکت‌ها هدایت خواهد کرد .

مردم قبل از بازدید از فروشگاه‌های محلی سایت‌های بازبینی آنلاین را برای " اثبات اجتماعی " بررسی می‌کنند. 97 % مشتریان مقالات آنلاین را برای تجارت‌های محلی می‌خوانند . و ۸۸ % افراد به این نظرات به اندازه خانواده یا دوستان توصیه شخصی اعتماد دارند.
بنابراین , کاملا ً ضروری است که کسب‌وکار شما در جستجوهای آنلاین محلی به خوبی ظاهر شود , و این تا زمانی که شما رسما ً تمام صفحات کسب‌وکار خود را مطالبه نکنید , امکان پذیر نیست . علاوه بر این , تحقیقات نشان می‌دهد که کسب و کارهایی که لیست خود را در چندین سایت بازبینی کسب‌وکار آنلاین ادعا می‌کنند ۵۸ % پول بیشتری به دست می‌آورند !

۲. وقتی پروفایل کسب‌وکار خود را ادعا کردید , تمام نظرات را بخوانید و پاسخ دهید , می‌توانید به بازبینی‌های آنلاین پاسخ دهید . این نه تنها مودبانه است , بلکه ضروری است … و تبلیغات رایگان موثر است . زمانی که به طور مناسب به بررسی پاسخ می‌دهید , به مشتریان فعلی و بالقوه نشان می‌دهید که به طور کامل در فرآیند مراقبت از مشتریان خود درگیر هستید .
و از آنجا که ۹۷ % از مردم گزارش‌های آنلاین را برای تجارت‌های محلی می‌خوانند , بازبینی‌های شما ( و " رتبه‌بندی ستاره " که نتایج آن است) اولین مقدمه‌ای هستند که تقریبا ً همه مشتریان احتمالی شما باید به کسب‌وکار شما مراجعه کنند .
کسب و کاره‌ای هوشمند همچنین بازبینی‌های آنلاین را نه به عنوان یک دردسر , بلکه به عنوان بینش‌های ارزشمند در مورد مشتریان خود می‌بینند . شرکت‌های بزرگ میلیون‌ها دلار پرداخت می‌کنند تا یاد بگیرند مشتریان آن‌ها درباره آن‌ها چه فکر می‌کنند , اما اگر به نظرات توجه کنید , می‌توانید آن بینش را کاملا ً آزاد کنید .
منتقدان ممکن است مشکلاتی را با کارمندان , محصولات , یا امکاناتی که باید حل شوند نشان دهند , و هنگامی که پاسخ می‌دهید و نشان می‌دهید که به هر موضوعی پاسخ می‌دهید , اعتبار ایجاد می‌کنید و این حقیقت را تبلیغ می‌کنید که شما دائما ً برای ارائه بهترین خدمات ممکن تلاش می‌کنید .
عمیق‌تر شوید : چگونه به بررسی‌های منفی پاسخ دهید
مهم‌ترین دلیل ? همانطور که در مقاله خود در مورد چگونگی پاسخ به بازبینی‌های گوگل بحث می‌کنیم , مطالعات نشان می‌دهند که وقتی شرکت‌ها شروع به پاسخ به بررسی‌ها می‌کنند , تعداد کل بازبینی‌های دریافت‌شده و رتبه‌بندی کلی آن‌ها را افزایش می‌دهند . و رتبه‌بندی بهتر به معنای تبلیغات رایگان بیشتر , مشتریان بیشتر و درآمد بیشتر در جیب شما است.
تحقیقات نشان می‌دهد که کسب و کارهایی که به طور منظم به بازبینی‌های کسب‌وکار آنلاین خود پاسخ می‌دهند درآمد بیشتری کسب می‌کنند !
براساس مقاله‌ای توسط Chatmeter.com , گوگل تایید کرده‌است که " پاسخ به بررسی‌ها , سئو محلی شما را بهبود می‌بخشد . و کورنل گزارش داد که افزایش یک ستاره در رتبه‌بندی شما می‌تواند درآمد شما را تا ۳۹ درصد افزایش دهد .

۳. کسب‌وکار خود را در وب سایت‌های تجارت آزاد پست کنید که هر چه افراد بیشتری در مورد کسب‌وکار شما بدانند , افراد بیشتری تصمیم می‌گیرند از شما خرید کنند . اینترنت ده‌ها سایت فهرست تجاری رایگان دارد که به کسب و کاره‌ای محلی کمک می‌کنند تا در معرض قرار گرفتن بیشتر قرار بگیرند و لیست کردن کسب‌وکار شما در این سایت‌ها نه تنها به شما کمک می‌کند که در مقابل مشتریان قرار بگیرید , بلکه سئو محلی را بهبود می‌بخشد .

۴. یک وب سایت برای افشای کامل کسب‌وکار خود ایجاد کنید : در حالی که ساخت یک وب سایت رایگان است ( اگر بدانید چگونه از html یا دیگر کد استفاده کنید - و آموزش‌های رایگان در دسترس هستند ) , شما باید هزینه کمی بپردازید . با این حال , هر کسب و کاری به یک وب سایت نیاز دارد , بنابراین ما هزینه نسبتا ً پایین of را هزینه لازم , شبیه نگه داشتن چراغ‌ها در محل فیزیکی خود در نظر می‌گیریم . این فقط بخشی از هزینه انجام تجارت است .

برچسب های تبلیغات ارزان در گوگل

تبلیغات ارزان,متن تبلیغات ارزان فروشی,پیج تبلیغات ارزان,راه های تبلیغات ارزان,عکس تبلیغات ارزان
روش های تبلیغات ارزان,چاپ تبلیغات ارزان,پیج برای تبلیغات ارزان,لوگو تبلیغات ارزان,بنر تبلیغات ارزان
تبلیغات ارزان ایتا,تبلیغات ارزان اینستاگرام,تبلیغات ارزان اینستا,تبلیغات اینترنتی ارزان,تبلیغات ارزان در اصفهان
تبلیغ ارزان در اینستاگرام,انواع تبلیغات ارزان,تبلیغات رایگان,تبلیغات اینترنتی,تبلیغات ارزان تلگرام
تعرفه تبلیغات ارزان,تبلیغات ارزان در اینستاگرام,تبلیغات ارزان در ایتا,تبلیغات ارزان در تلگرام
تبلیغات ارزان دایرکت,تبلیغات ارزان در گوگل,تبلیغات ارزان در سایت

 

 

مجری تبلیغات

جام ارژنگ : طراحی سایت ، سئو