جام ارژنگ:مرکز تبلیغات،طراحی سایت و سئو
جام ارژنگ با بیش از 1000 نمونه سایت در صفحه اول گوگل
اهداف تبلیغات
اهداف تبلیغات
اهداف تبلیغات چیست؟در این صفحه با 6 روش و اهداف تبلیغات آشنا میشوید.جام ارژنگ مجری تبلیغات در صفحه اول گوگل.
اهداف تبلیغات,معرفی اهداف تبلیغات,شناخت اهداف تبلیغات,مجری تبلیغات,اصول تبلیغات,روش تبلیغات,تبلیغات پرداختی,تبلیغات پولی,نحوه تبلیغات,تاثیر تبلیغات
محصول شرکت شما آنقدر خوب است که شما مطمئن هستید مشتریان برای آن زمانی که از وجود آن یاد میگیرند , سر و صدا خواهند کرد . چطور تمام سروصدا و رقابت را برای توجه آنها به آنها قطع میکنید تا در مورد آن به آنها بگویید ؟ در یک کلمه تبلیغات .
کسب و کارها تا زمانی که کسبوکار وجود داشتهاست , تبلیغات بودهاند :
قدیمیترین رکورد تبلیغات تکه پاپیروس است که قدمت آن به ۳۰۰۰ سال قبل از میلاد میرسد که در آن یک مصری باستانی به نام Hapu ادعا کرد " بهترین پارچه … که به خواستههای شما بافته شدهاست " را پیشنهاد میدهد . " این تبلیغ به درخواست ویور برای بازگشت یک برده فراری اضافه شد .
دیوارهای شهر باستانی رومی پومپئی با هزاران آگهی " بیلبورد " پوشیده شده بود که گلادیاتورها را تبلیغ میکردند , گرچه بیشتر آنها به شکل گرافیتی بودند .
اولین آگهی ثبتشده یک اعلان بود که در سال ۱۴۷۲ در انگلستان منتشر شد و یک کتاب دعا جدید اعلام کرد .بسیاری از نوآوریهای امروز در تبلیغات شکل دیجیتال دارند ; با این حال رسانههای سنتی چاپ و پخش همچنان راههای جدیدی برای افزایش آگاهی مصرف کنندگان از برندها و محصولاتی که شرکتهای مختلف از سراسر جهان عرضه میکنند, پیدا میکنند . شش نوع تبلیغات برجسته در این راهنما پیچیدگی رو به رشد تبلیغات تبلیغاتی را نشان میدهد که مزایای روشهای تبلیغات دیجیتال را با استفادههای جدید در standbys قدیمی ترکیب میکند .
آینده تبلیغات امروز شکل میگیرد , زیرا تبلیغات در سکوهای سنتی و دیجیتال , شخصی سازی , اطلاعرسانی بیشتر , و هدفمند شدن دقیقتر مخاطبان حاشیهای میشوند .
اهداف تبلیغات چیست
اهداف تبلیغاتی چیزی هستند که یک شرکت امیدوار است با برگزاری کمپین تبلیغاتی به آن دست یابد . شرکتها معمولا ً اهداف تبلیغاتی را به اهداف بزرگتر شرکت مانند افزایش فروش , مشتریان یا ترافیک وب متصل میکنند. شما ممکن است اهداف خود را به بازههای زمانی یا معیارهای دیگر متصل کنید تا موفقیت خود را اندازهگیری کنید . اهداف انعطافپذیر را درنظر بگیرید تا مطمئن شوید که میتوانید آنها را به روز کنید چون به بازخورد مشتری و تغییرات بازار پاسخ میدهید .
یک شرکت معمولا ً میتواند هر هدف را به یکی از سه هدف اصلی تبلیغات طبقهبندی کند :
اطلاعرسانی : تبلیغات اطلاعرسانی از حقایق یا ویژگیهای اثباتشده برای تبلیغ محصولات یا خدمات استفاده میکند. یک شرکت ممکن است دلیلی منطقی برای خرید یک مشتری فراهم کند .
متقاعد کننده : تبلیغات متقاعد کننده تبلیغاتی است که تلاش میکند مشتریان بالقوه را متقاعد کند چرا آنها ممکن است از درگیر شدن با یک برند سود ببرند . تبلیغات متقاعد کننده اغلب به احساسات مخاطبان هدف اعتراض میکنند . هدف اصلی تبلیغات متقاعد کننده , تاثیر گذاشتن بر مصرف کنندگان برای تصمیمگیری است .
یادآور : تبلیغات , یا تبلیغات قدرتمند , زمانی است که یک شرکت با مشتریان موجود برای یادآوری محصولات , خدمات یا ارزشهای شرکت درگیر میشود . شرکتها ممکن است از این تاکتیک تبلیغاتی برای تشویق مشتریان برای ادامه خرید با آنها استفاده کنند .
زمانی که اهداف تبلیغاتی برای شرکت خود تعیین میکنید , میتواند به شما کمک کند تا به اهداف کلی کسبوکار خود برسید . زمانی که اهداف خاصی تعیین کردید , میتوانید وضعیت فعلی شرکتی که برای آن کار میکنید را تحلیل کرده و برنامهای برای دستیابی به اهداف خود تهیه کنید . تنظیم اهداف تبلیغاتی نیز میتواند به شما کمک کند تا فروش , تعامل مشتری و آگاهی از برند را افزایش دهید که میتواند به رشد کسبوکار شما کمک کند .
تبلیغات چیست(مجری تبلیغات)
تبلیغات هر نوع ارتباطی پرداختشده از یک اسپانسر یا منبع شناختهشده است که توجه به ایدهها , کالاها , خدمات یا خود اسپانسر را جلب میکند . بیشتر تبلیغات بجای افراد به سمت گروهها هدایت میشود و تبلیغات معمولا ً از طریق رسانهها مانند تلویزیون , رادیو , روزنامه و اینترنت تحویل داده میشود . تبلیغات اغلب در impressions اندازهگیری میشوند ( تعداد دفعاتی که مصرفکننده در معرض تبلیغات قرار میگیرد ) .
تبلیغات شکلی قدیمی از ترفیع با ریشه است که حتی به دوران باستان باز میگردد . در دهههای اخیر , فعالیتهای تبلیغاتی به شدت تغییر کردهاست ; چرا که فنآوری جدید و رسانهها به مصرف کنندگان اجازه دادهاند تا از مکانهای تبلیغات سنتی عبور کنند . از اختراع کنترل از راه دور , که به مردم اجازه میدهد بدون ترک کردن مبل تبلیغات را نادیده بگیرند , برای ثبت دستگاههایی که به مردم اجازه میدهند برنامههای تلویزیونی را تماشا کنند , اما تبلیغات سنتی رو به افول است . در سراسر هیاتمدیره , بینندگان تلویزیون پراکنده شدهاند و رتبهبندی کاهشیافته است .
مزایا و معایب تبلیغات(مجری تبلیغات)
تبلیغات به عنوان روشی برای ارتباطات بازاریابی دارای مزایا و معایبی است . از نظر مزایا , تبلیغات وقتی سازمانی در ارائه خود و محصولات خود در یک مجمع عمومی سرمایهگذاری میکند , حس اعتبار یا مشروعیت ایجاد میکند . تبلیغات میتوانند حس کیفیت و دوام را منتقل کنند , این ایده که یک شرکت یک شرکت یک شرکت در شب نیست . تبلیغات به بازاریابان این امکان را میدهد تا در فواصل زمانی که از نظر استراتژیک انتخاب شدهاند پیام را تکرار کنند. تکرار باعث میشود که مخاطبان هدف پیامی را ببینند و به یاد بیاورند که نتایج آگاهی - ساختمان را بهبود میبخشد . تبلیغات میتواند با نمایش افراد و موقعیتهایی که هیجانانگیز یا درگیر هستند , علاقه انسان و درام ایجاد کند. میتواند احساسات , تصاویر و نمادهایی را معرفی کند که تمایل را تحریک میکنند و نشان میدهد که چگونه یک محصول یا برند با رقبا قابلمقایسه است . در نهایت , تبلیغات یک وسیله نقلیه عالی برای ساخت برند است , زیرا میتواند ارتباطات منطقی و احساسی با یک شرکت ایجاد کند یا آن را به حسننیت ترجمه کند . با پیچیدهتر شدن تبلیغات با رسانههای دیجیتال , این ابزار قدرتمندی برای پیگیری رفتارها , علایق و ترجیحات مصرف کنندگان است که به تبلیغ کنندگان اجازه میدهد تا محتوای خیاط بهتری داشته باشند و به مصرف کنندگان فردی ارائه دهند . از طریق قدرت رسانههای دیجیتال , تبلیغات به یاد ماندنی یا سرگرمکننده میتواند بین دوستان تقسیم شود و تاثیرات ویروسی و بیننده به شدت افزایش یابد .
عیب اصلی تبلیغات هزینه است . بازاریابان سوال میکنند که آیا این روش ارتباطی در رسیدن به گروههای بزرگ واقعا ً مقرونبهصرفه است یا خیر . البته , هزینهها بسته به رسانه تغییر میکنند و تبلیغات تلویزیونی برای تولید و مکان بسیار گران هستند . در مقابل , تبلیغات چاپی و دیجیتال بسیار ارزانتر هستند . در کنار هزینه , سوال این است که تبلیغات به چه تعداد میرسد . تبلیغات به راحتی در بازار رسانههای شلوغ امروزی تنظیم میشوند . حتی تبلیغاتی که در ابتدا توجه را به خود جلب میکنند میتوانند در طول زمان کهنه شوند . در حالی که تبلیغات دیجیتال قابل کلیک و تعاملی هستند , رسانههای تبلیغاتی سنتی نیستند . در دنیای اینترنت, اندازهگیری موفقیت تبلیغات و ارتباط مستقیم آن با تغییرات در ادراکات یا رفتار مصرفکننده برای بازاریابان دشوار است . از آنجا که تبلیغات یک طرفه است , معمولا ً فرصت مستقیم کمی برای بازخورد و تعامل مصرفکننده وجود دارد , به ویژه از سوی مصرف کنندگانی که اغلب احساس میکنند تحتتاثیر پیامهای رقابتی بازار قرار گرفتهاند .
هدف اول تبلیغات معرفی برند است
آگاهی از برند اندازهگیری این است که مصرف کنندگان چقدر با برند شما آشنا هستند . به عنوان یک هدف تبلیغاتی , شما ممکن است اهداف عددی و یا درصدی را برای تعداد افرادی که میخواهید برند خود را تشخیص دهید تنظیم کنید . به ایجاد تبلیغاتی توجه کنید که لوگو , رنگ برند و تصاویر به یاد ماندنی شما را در بر میگیرد تا وقتی خرید میکنید , مصرفکننده ممکن است برند شما را به یاد بیاورد . این هدف اغلب هر سه هدف تبلیغاتی را با هم ترکیب میکند : یادآوری مصرف کنندگان درباره برند , متقاعد کردن آنها برای انتخاب برند و آگاه کردن آنها از برند خود .
هدف دوم تبلیغات افزایش ترافیک است
ترافیک میتواند به این معنی باشد که چند نفر از وب سایت , پروفایل و یا سایر صفحات شما بازدید میکنند. همانند آگاهی از برند , شما ممکن است هدف خود را برای افزایش ترافیک وب توسط تعدادی از بازدیدکنندگان مشخص قرار دهید . موتورهای جستجو و تصاویر قابل کلیک دو شکل تبلیغات دیجیتال هستند که میتوانند ترافیک شما را افزایش دهند . اگر تبلیغات آنلاین جالب باشد , مصرف کنندگان ممکن است روی آن کلیک کنند . سپس آگهی میتواند آنها را به وب سایت شما هدایت کند که میتواند ترافیک شما را افزایش دهد . به طور مشابه , شرکتها گاهی اوقات در نتایج موتور جستجو به تبلیغات میپردازند . کاربران اینترنتی ممکن است این نوع تبلیغات را ببینند اگر به دنبال عبارات کلیدی خاصی باشند .
هدف سوم تبلیغات تعامل با افراد است
تعامل :نحوه تعامل افراد با محتوای آنلاین و پروفایل های رسانههای اجتماعی است . شما میتوانید یک مخاطب فعال را انتخاب کنید که اغلب یا یک مخاطب منفعل را درگیر کند که ممکن است بدون درگیر شدن به پستهای شما نگاه کند. برای افزایش درگیری میتوانید از مخاطبین خود بازخورد بگیرید . سپس میتوانید از آن بازخورد برای به روز رسانی محتوای خود استفاده کنید و مخاطبین خود را به طور موثرتری هدف قرار دهید .
یک راه دیگر برای بهبود درگیری حضار حمایت از یک بخشش است . برای مثال , یک شرکت ممکن است از یک بخشش حمایت کند که مردم را ملزم میکند دوستان خود را برچسب بزنند یا یک پست رسانهای اجتماعی را به اشتراک بگذارند . این امر ممکن است بر اعضای منفعل مخاطب تاثیر بگذارد تا بیشتر با برند تعامل داشته باشند و همچنین آگاهی از برند را افزایش دهند .
هدف چهارم تبلیغات ایجاد علاقه در افراد است
اهداف مربوط به علاقه چند رسانهای معمولا ً میزان علاقه مشتریان به محتوای شما را اندازهگیری میکنند . برای مثال , شما میتوانید ببینید که چند نفر از ابتدا تا انتها یک ویدئو تماشا میکنند . تنظیم علاقه چند رسانهای به عنوان هدف میتواند به شما در تعیین موارد زیر کمک کند :
کیفیت محتوایی که مخاطب شما به دنبال آن است : انگیزه دادن به مردم برای تماشای فیلمهای کامل , خواندن پستهای وبلاگ کامل یا مشارکت کامل در دیگر محتوای آنلاین شرکت شما , به روز رسانی محتوای شما برای اطمینان از مشارکت آن است . شما میتوانید یاد بگیرید که چگونه محتوای خود را به طور موثر با انجام تحقیقات بازار به روز رسانی کنید , که میتواند به شما کمک کند مشخص کنید که رقبا چه کار میکنند .
مدتزمان مناسب برای محتوای خود : اگر علاقمند به بهبود تعامل مخاطبین با محتوای خود هستید , اندازهگیری کنید که افراد چقدر پستهای وبلاگ شما را میخوانند یا ویدئوهای شما را تماشا میکنند . سپس سعی کنید محتوای کوتاهتر یا محتوایی را ایجاد کنید که پیام اصلی را به سرعت تحویل میدهد .
علاقه کلی به محتوای خود : شما میتوانید معیارهایی مانند شمارش دید را بررسی کنید و دوست دارید به شما کمک کنید تا مشخص کنید که چند نفر به محتوای شما علاقه دارند .
هدف پنجم تبلیغات افزایش مشتریان است
تولید سرب روشی برای افزایش تعداد مشتریان بالقوه است که علاقمند به خرید محصولات یا خدمات از شرکت شما هستند . با استفاده از هر دو استراتژی اطلاعرسانی و متقاعد کننده , شما ممکن است در بازارهای جدید تبلیغ کنید تا مشتریان احتمالی جدید را ایجاد کرده و با مشتریان جدید ارتباط برقرار کنید . استفاده از تبلیغات موتور جستجو نیز میتواند یک روش موثر برای ایجاد مشتریهای جدید باشد . برای مثال , اگر فردی از موتور جستجو برای پیدا کردن سگ واکر استفاده کند , ممکن است شرکت شما را در نتایج جستجو ببینند و با شما تماس بگیرند .
هدف ششم تبلیغات ایجاد هیجان است
هدف تبلیغات ممکن است ایجاد هیجان در اطراف یک محصول جدید یا برند شما باشد . شما میتوانید از عناوین برجسته , رنگهای روشن و اعلامیههای روشن برای جلب توجه مخاطبین هدف خود استفاده کنید . اگر هیجان هدف تبلیغاتی شماست , میتوانید موفقیت خود را در کلیک , فروش یا رسانههای اجتماعی به دنبال آن اندازهگیری کنید . این میتواند به شما کمک کند درک کنید که تبلیغات شما چقدر موثر است و مشخص کنید که آیا روشی مشابه برای جلب توجه برای مبارزات آینده انتخاب کنید یا خیر .