• مجری تبلیغات

سئو گوگل مپ و رتبه بندی نقشه گوگل

سئو گوگل مپ باعث رشد کسب و کار آنلاین شما مبشود

سئو گوگل مپ چگونه به ترافیک سایت ما کمک میکند

گوگل مپ یکی از قویترین ابزار مکان یابی در موتورهای جستجو است و سئو گوگل مپ باعث شهرت برند شما میشود.
سئو گوگل مپ چنانچه بخوبی انجام شود شما میتوانید کسب و کار خود را بصورت آنلاین در معرض دید همه قرار دهید.
سئو گوگل مپ میتواند شما را در رده بندی سه گانه جستجو قرار دهد و افراد میتوانند شما را در نزدیکی خود پیدا کنند.
سئو گوگل مپ بعنوان بهینه سازی محلی میتواند کسانی را که در نزدیکی شما هستند بعنوان مشتری به شما وصل کنند.

سئو گوگل مپ

چگونه گوگل مپ را سئو کنیم

گوگل مپ یک سرویس نقشه برداری آنلاین است که به کاربران امکان می دهد اطلاعات جغرافیایی مانند موقعیت مکانی یک کسب و کار را جستجو کنند.به منظور رتبه بندی در نقشه های گوگل، مهم است که نقشه خود را با کلمات کلیدی و توضیحات مناسب بهینه کنید.راه های زیادی برای رتبه بندی در نقشه های گوگل وجود دارد. رایج ترین راه از طریق سئو گوگل مپ (بهینه سازی موتور جستجو) است. این را می توان با افزودن کلمات کلیدی و توضیحات در فیلدهای مناسب هنگام ارسال یک لیست جدید یا ویرایش لیست موجود انجام داد.

استراتژی سئو گوگل مپ

استراتژی های سئو نقشه های گوگل جزء کلیدی بازاریابی دیجیتال و سئو هستند. استراتژی‌های بهینه‌سازی نقشه‌های گوگل را می‌توان برای افزایش ترافیک وب‌سایت، جذب بیشتر و بهینه‌سازی سایت برای رتبه‌بندی بهتر استفاده کرد.
اولین قدم این است که در مورد کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود تحقیق کنید. گام بعدی این است که عنوان و توضیحات کسب و کار خود را در نقشه گوگل بهینه کنید. مرحله آخر ایجاد یک صفحه Google My Business و پیوند آن با سایر حساب های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر است.
چگونه فهرست نقشه های گوگل خود را برای دید بیشتر بهینه کنید نقشه های گوگل یک سرویس نقشه برداری آنلاین رایگان است که امکان مشاهده و ویرایش نقشه ها را در اختیار کاربران قرار می دهد. گوگل مپ به ابزاری محبوب برای کسب‌وکارها تبدیل شده است تا مکان‌های خود را برجسته کرده و مسیرها را ارائه دهند.
با بهینه سازی آدرس خود در گوگل مپ می توان دید در گوگل مپ را افزایش داد.
این کار با ویرایش فهرست نقشه انجام می‌شود تا شامل اطلاعات اضافی مانند ساعات کاری، شماره تلفن و غیره باشد. برای بهینه‌سازی فهرست نقشه‌های گوگل خود این مراحل را دنبال کنید:
اطمینان حاصل کنید که فهرست نقشه به روز است.
ساعات کاری خود را اضافه کنید
شماره تلفن و اطلاعات وب سایت
اگر برای رزرو آنلاین و/یا خدمات تحویل در دسترس هستید، این اطلاعات را در فهرست نقشه خود قرار دهید.

سئو گوگل مپ

سئو گوگل مپ چیست؟

سئو گوگل مپ مهمترین ابزار بازاریابی است.سئو گوگل مپ قویترین ابزار برای پیداکردن مشتریان جدید است.
با سئو گوگل مپ در سایت جام ارژنگ همراه شوید.
فهرست بندی نقشه‌های گوگل یک ابزار بازاریابی مهم برای کسب‌وکار شما است . این کار می‌تواند به شما کمک کند که توسط مشتریان جدید کشف شوید , بالاتر از رقبا بایستید , و کسب‌وکار بیشتری ایجاد کنید - همه به صورت رایگان . اما این مزایا تنها در صورتی قابل‌دستیابی هستند که لیست شما قابلیت دید قوی داشته باشد , و فقط به این دلیل که کسب‌وکار شما در یک منطقه لیست شده‌است به این معنی نیست که گوگل به طور خودکار آن را برای جستجو در آن منطقه رتبه‌بندی خواهد کرد .

چگونه گوگل مپ را سئو کنیم

گوگل مپ یک سرویس نقشه برداری آنلاین است که به کاربران امکان می دهد اطلاعات جغرافیایی مانند موقعیت مکانی یک کسب و کار را جستجو کنند.به منظور رتبه بندی در نقشه های گوگل، مهم است که نقشه خود را با کلمات کلیدی و توضیحات مناسب بهینه کنید.راه های زیادی برای رتبه بندی در نقشه های گوگل وجود دارد. رایج ترین راه از طریق سئو گوگل مپ (بهینه سازی موتور جستجو) است. این را می توان با افزودن کلمات کلیدی و توضیحات در فیلدهای مناسب هنگام ارسال یک لیست جدید یا ویرایش لیست موجود انجام داد.
 

استراتژی سئو گوگل مپ

استراتژی های سئو نقشه های گوگل جزء کلیدی بازاریابی دیجیتال و سئو هستند. استراتژی‌های بهینه‌سازی نقشه‌های گوگل را می‌توان برای افزایش ترافیک وب‌سایت، جذب بیشتر و بهینه‌سازی سایت برای رتبه‌بندی بهتر استفاده کرد.
اولین قدم این است که در مورد کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود تحقیق کنید. گام بعدی این است که عنوان و توضیحات کسب و کار خود را در گوگل مپ بهینه کنید. مرحله آخر ایجاد یک صفحه Google My Business و پیوند آن با سایر حساب های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر است.
چگونه فهرست نقشه های گوگل خود را برای دید بیشتر بهینه کنید نقشه های گوگل یک سرویس نقشه برداری آنلاین رایگان است که امکان مشاهده و ویرایش نقشه ها را در اختیار کاربران قرار می دهد. گوگل مپ به ابزاری محبوب برای کسب‌وکارها تبدیل شده است تا مکان‌های خود را برجسته کرده و مسیرها را ارائه دهند.
با بهینه سازی آدرس خود در گوگل مپ می توان دید در گوگل مپ را افزایش داد.
این کار با ویرایش فهرست نقشه انجام می‌شود تا شامل اطلاعات اضافی مانند ساعات کاری، شماره تلفن و غیره باشد. برای بهینه‌سازی فهرست نقشه‌های گوگل خود این مراحل را دنبال کنید:
اطمینان حاصل کنید که فهرست نقشه به روز است.
ساعات کاری خود را اضافه کنید
شماره تلفن و اطلاعات وب سایت
اگر برای رزرو آنلاین و/یا خدمات تحویل در دسترس هستید، این اطلاعات را در فهرست نقشه خود قرار دهید.
 

سئو گوگل مپ چه اهمیتی دارد

سئو گوگل مپ

کسب و کار خود را در دسته بندی مناسب قرار دهید

هنگامی که کسب و کار خود را از طریق Google Maps اضافه می کنید، می توانید دسته اصلی مربوط به سرویس خود یا کلمه کلیدی که آن را توصیف می کند را مشخص کنید . و این به شما کمک می کند تا در بازارهای تخصصی خود رتبه بهتری کسب کنید.

همچنین می توانید تا پنج دسته دیگر اضافه کنید و توصیه می شود از همه آنها استفاده کنید. اصلی را به خوبی انتخاب کنید و مطمئن شوید که بقیه دارای کلمات کلیدی محلی هستند که اطلاعات اضافی را ارائه می دهند (به عنوان مثال، یک رستوران چینی در مادرید).

سئو گوگل مپ

فرآیند سئو گوگل مپ

سئوی نقشه های گوگل فرآیندی است که از طریق آن حضور آنلاین یک شرکت برای Google Maps بهینه می شود تا در اینترنت دیده شود.
این به مجموعه‌ای از استراتژی‌ها اشاره دارد که به یک کسب‌وکار کمک می‌کند در رتبه‌بندی بسته‌های محلی Google ظاهر شود. از این نظر می توان آن را وظیفه سئوی محلی در نظر گرفت .
اهمیت سئو در Google Maps این است که این راهی برای دستیابی به دید بالقوه برای برند است. طبق یک مطالعه، عملا 70 درصد از کاربران گوشی های هوشمند بیشتر از نقشه گوگل استفاده می کنند. و با توجه به اینکه این دستگاه برتر در زندگی ما است، اگر شرکتی بخواهد جست و جوی خود را جدی بگیرد، نمی تواند فرصت رتبه بندی در گوگل مپ را از دست بدهد.

فهرست کسب و کار خود را در نمایه کسب و کار Google بهینه کنید

کسب‌وکار خود را در نمایه کسب‌وکار Google (تا پیش از این با نام «Google برای کسب‌وکار من» شناخته می‌شد، ثبت کنید. به خاطر داشته باشید که اگر گوگل اطلاعات زیادی در مورد آن داشته باشد، یافتن فهرست شما آسان تر خواهد بود . بنابراین، باید کامل باشد، شامل اطلاعاتی مانند اطلاعات تماس (ارائه یک شماره محلی)، ساعات کاری و وب سایت شرکت.
مهم است که اطلاعات را تکرار نکنید، زیرا گوگل شرکت‌هایی را که داده‌های یکسان چندین بار ظاهر می‌شوند جریمه می‌کند. همه چیزهایی را که مفید نیستند حذف کنید و بررسی کنید که تمام اطلاعاتی که ظاهر می شوند صحیح هستند.

 

عکس ها را به فهرست کسب و کار خود اضافه کنید

اگر عکس های کسب و کار خود را در فهرست خود قرار دهید، گوگل را مجذوب خود خواهید کرد. این به شما شانس بیشتری برای رتبه بندی در نقشه های گوگل می دهد. از سوی دیگر، تشخیص تصویر موتور جستجو توسط فناوری های پیشرفته پشتیبانی می شود و شروع به نمایش آنها در نتایج جستجوی محلی می کند.

سئو گوگل مپ و بازاریابی

نظرات مثبت را دریافت کنید

اگر نظراتی دارید که تصور خوبی از کسب و کار شما می دهد، کاربران آن را با چشمان بهتری می بینند و بیشتر "وسوسه می شوند" آن را امتحان کنند. به همین دلیل، نباید دریغ کنید که به مشتریان پیشنهاد دهید تا نظر خود را در Google Maps بیان کنند، البته بدون اینکه آنها را ملزم به انجام این کار کنید. این تمرین یکی از موثرترین تکنیک های سئو محلی است.

برای تبلیغات جستجوی محلی پرداخت کنید

یک فرصت عالی برای کسب و کار برای دریافت بهترین نتایج، سرمایه گذاری در تبلیغات جستجوی محلی است، زیرا به شما کمک می کند بازدیدکنندگان را جذب کنید.

می‌توانید از تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) که در بالای فهرست‌های محلی ظاهر می‌شوند و پین‌های تبلیغاتی که فقط در تلفن همراه نمایش داده می‌شوند، استفاده کنید و وقتی کاربران روی آنها کلیک می‌کنند، اطلاعاتی در مورد کسب و کار شما می‌بینند.

نقشه گوگل مپ را در سایت خود قرار دهید

یکی دیگر از گزینه‌های ارتقاء رتبه‌بندی محلی این است که نقشه گوگل را در وب‌سایت خود قرار دهید زیرا به Google تأیید می‌کند که کسب‌وکار شما در جایی است که واقعاً در آن قرار دارد . مطمئن شوید که همان آدرسی را که در فهرست نمایه کسب و کار Google شما نشان داده می‌شود، قرار دهید.

به طور منظم در فهرست کسب و کار خود منتشر کنید

می‌توانید انتشاراتی ایجاد کنید که مستقیماً در فهرست Google Maps شما نمایش داده می‌شوند. به این ترتیب، موتور جستجو تفسیر می کند که شما به طور فعال فهرست خود را مدیریت می کنید و این را هنگام رتبه بندی کسب و کار شما در نظر می گیرد.

ما شما را تشویق می‌کنیم که قدرت فهرست‌های کسب‌وکار در Google Maps را دست کم نگیرید، زیرا آنها منبع مفیدی از اطلاعات در SERP هستند. آنها به کاربران این امکان را می دهند که داده های مورد نیاز خود را به سرعت دریافت کنند و بدون شک می توانند سرنخ های بیشتری برای کسب و کار شما ایجاد کنند. اکنون که می دانید چگونه در نقشه های گوگل رتبه بندی کنید، این فرصت را از دست ندهید.

اهمیت گوگل مپ را بدانیم

نقشه‌های گوگل یکی از بزرگ‌ترین , در دسترس و رایگان خدمات نقشه آنلاین در جهان است .
این محصول - مانند موتور جستجوی گوگل - به حروف الفبا و غیره تعلق دارد و به کاربران خدمات مختلفی ارائه می‌دهد . از یک سو , سرویس نقشه‌ها می‌تواند برای تعیین مکان خود استفاده شود , از سوی دیگر , ابزار گزینه‌های ناوبری را ارائه می‌دهد . با استفاده از نقشه‌های گوگل می ‌توان از نقطه a به نقطه b راه‌هایی یافت . در اینجا کاربران می‌توانند انتخاب کنند که آیا با پیاده , با دوچرخه , با حمل و نقل عمومی یا با خودرو به راه خود ادامه می‌دهند .
 
به منظور تعیین مکان یک کاربر , نقشه‌های گوگل می‌توانند از هر دو داده gps در گوشی‌های هوشمند و سلول‌های رادیویی سیار استفاده کنند. تعیین مکان به کمک ناوبری gps دقیق‌تر است .
 
تعیین مکان : کاربران با گوشی‌های هوشمند می‌توانند موقعیت خود را با نقشه‌های گوگل مشخص کنند . به طور کلی , برای این کار به یک ارتباط اینترنتی نیاز است .
 
برنامه‌ریز مسیر : نقشه‌های گوگل می‌توانند مسیرهای مختلفی را نمایش دهند . ابزار از داده‌های مختلفی برای این کار استفاده می‌کند. مسیرهای پیاده , دوچرخه سواران , رانندگان اتومبیل , حمل و نقل عمومی یا هواپیماها ممکن است . نقشه‌ها اطلاعات مربوط به حمل و نقل عمومی و خطوط هوایی از سوی ارائه دهندگان خدمات مربوطه را از طریق یک api خاص دریافت می‌کنند.
 
جستجو برای فروشگاه‌ها , رستوران‌ها یا شرکت‌ها : نقشه‌ها به طور مشابه با جستجوی گوگل معمولی کار می‌کنند , تنها مربوط به نقشه‌ها و مناطق است.
 
رتبه‌بندی مکان‌ها : کاربران ثبت‌شده می‌توانند مکان‌ها , رستوران‌ها یا شرکت‌ها را از طریق نقشه‌های گوگل رتبه‌بندی کنند.
 
ادغام نتایج جستجوی گوگل : اگر داده‌های نقشه‌های گوگل با نتایج جستجو تلفیق شوند , بازدیدکنندگان اطلاعاتی را در مورد زمان باز کردن یا تردد مکان‌ها دریافت می‌کنند . رتبه‌بندی کاربران دیگر نیز نمایش داده می‌شود .
 
گوگل زمین : این نرم‌افزار سرویس نقشه است که می‌تواند به صورت رایگان به عنوان یک برنامه یا برنامه برای pc دانلود شود. گوگل زمین به طور مشابه با یک جهان دیجیتال با یک تابع زوم کار می‌کند . کاربران می‌توانند از دید خارجی جهان به فروشگاه‌های خرده‌فروشی زوم کنند .
 
به سادگی اضافه کردن کسب‌وکار به نقشه‌های گوگل به این معنی نیست که وقتی افراد به دنبال محصولات یا سرویس‌های شما می‌گردند , ظاهر خواهد شد . صاحبان کسب‌وکار ارزش نشان دادن در موقعیت غالب روی نقشه‌های گوگل و در طول زمان , بازار نقشه‌های گوگل رقابتی شده‌است . اکنون صاحبان کسب‌وکار و تبلیغ کنندگان باید سخت کار کنند تا فهرست گوگل خود را تهیه کنند تا در نتیجه بالا که در عکس صفحه زیر نشان‌داده شده‌است ظاهر شوند .
 
وقتی شما با ما برای نقشه‌های گوگل از سرویس‌های seo ثبت‌نام می‌کنید , ما هر چیزی را که لازم است برای انجام این کار به شما ارائه می‌دهیم . ما لیست شما را برای شما ایجاد خواهیم کرد تا یک ظاهر حرفه‌ای داشته باشد و با اضافه کردن عکس‌های عالی برای مشتریان و چشم‌انداز شما , ایجاد یک توصیف دوستانه seo و انجام هر جز از نقشه‌ها برای اطمینان از اینکه به طور کامل بهینه شده‌است , احساس کنید . ما همچنین گوگل پلاس را راه‌اندازی خواهیم کرد , کانال و صفحه یوتیوب شما را بهینه می‌کنیم , لیست‌های تجاری در بسیاری از شاخه‌های شناخته‌شده دیگر و بیشتر ایجاد می‌کنیم. زمانی که شما در نقشه‌های گوگل با یک لیست نقشه بهینه لیست می‌شوید , چندین کاربر موبایل محلی را در نزدیکی خود به سرعت جذب می‌کنید ,

نگاهی به اهمیت گوگل مپ

دستیابی به نتایج جستجوی سازگار نشان دادن کسب‌وکار شما در نقشه‌های گوگل باید اولویت بالایی در تلاش‌های بازاریابی محلی شما باشد . اما بر خلاف بسیاری از عوامل رتبه‌بندی مرموز گوگل , بهینه‌سازی لیست کسب‌وکار من گوگل می‌تواند نتایج ملموس فوری ارائه دهد . اگر شما یک کسب‌وکار ثابت هستید , شانس آن وجود دارد که در حال حاضر برخی از این تاکتیک‌ها را اجرا کنید اما نه همه آن‌ها را.
گرفتن زمان برای اطمینان از این که همه این نکات را اجرا کرده‌اید نه تنها به رتبه کسب‌وکار شما برای نقشه‌های گوگل کمک خواهد کرد بلکه به شما در جستجوی ارگانیک نیز کمک خواهد کرد .
هر تجارتی که آنلاین و برون‌خط عمل می‌کند باید فهرستی از کسب‌وکار من گوگل داشته باشد . این کار به کسب‌وکار شما اجازه می‌دهد تا در میان تبلیغات پرداخت‌شده , نقشه‌های گوگل , و جستجوهای ارگانیک و نمودار دانش گوگل ظاهر شود .
GMB بر جستجوهای محلی برای خدمات و شرکت‌های آجر و ملات متمرکز است .
زمانی که کسب‌وکار شما در نقشه‌های گوگل ( براساس کلیدواژه یا جستجوی نام تجاری آن ) نمایش داده می‌شود , یک نقطه مکانی را در نقشه‌های گوگل فراهم می‌کند و اطلاعاتی درباره کسب‌وکار شما شامل بازبینی , ساعت عملیات , آدرس و غیره فراهم می‌کند .
همچنین می‌توانید گراف‌های دانش ( سمت راست ) را ببینید . آن‌ها با اطلاعات اضافی مانند تصاویر , لوگو , سوالات و پاسخ‌ها , snippets وب سایت , به روز رسانی ها, پروفایل ‌های اجتماعی و جستجوهای مشابه گام برمی دارند ( تنظیم شرکت تان برای نشان دادن زمانی که جستجوی کسب‌وکار یا موضوعی انجام می‌شود .
زمانی که مشتریان در حال جستجو و انجام تلاش‌های خود هستند , گوگل منبع منحصر به فرد اعتماد فوری و اعتبار برای کسب‌وکار شماست .
سئو گوگل مپ

برای سئو گوگل مپ از مجا شروع کنیم

سئو گوگل مپ تنها شامل کسب و کارهایی هستند که دارای پروفایل کسب‌وکار گوگل هستند ( همچنین به نام گوگل کسب‌وکار من نیز شناخته می‌شوند ) , بنابراین برای اینکه واجد شرایط حضور در یک بسته نقشه باشید , باید یکی برای کسب‌وکار خود داشته باشید .
هیچ قانون سخت و سریعی برای گرفتن موقعیتی برای کسب‌وکار شما در بالای مجموعه نقشه گوگل برای جستجوهای مرتبط وجود ندارد . همانند سایر عناصر غنی در گوگل SERP , رتبه‌بندی در گوگل map group مبتنی بر الگوریتم‌های پویا است . تکنیک‌ها و استراتژی‌های زیادی وجود دارند که با اصول اولیه شروع می‌شوند : اطمینان حاصل کنید که اطلاعات دقیق است ( نام شرکت , آدرس , خدمات و غیره ) . این اصول  برای داشتن فرصت ضروری هستند .
این تضمینی نیست که شما برای جستجوی خاص به جایگاه ۳ برتر در گروه نقشه گوگل برسید . برای بهبود شانس خود , شما باید بر روی یک استراتژی بزرگ‌تر محلی سئو برای کسب‌وکار خود کار کنید .

سئو گوگل مپ به چه منظور انجام میشود

چرا گوگل مپ را سئو کنیم

چرا گوگل مپ را سئو کنیم؟
تحقیقات نشان می‌دهد که نقشه‌های گوگل یک برنامه ناوبری ارجح برای ۶۷ % مصرف کنندگان است . و با توجه به اینکه مصرف کنندگان به ندرت به دنبال یافتن مکان برای رفتن هستند , لازم است مطمئن شوید که لیست نقشه‌های گوگل شما برای نشان دادن اولین بار برای جستجوهای مربوطه بهینه شده‌است .
تحقیقات همچنین نشان می‌دهد که این مصرف کنندگان در فهرست کسب‌وکار نقشه‌های گوگل از یک کلید واژه ( معروف به کشف ) بیشتر ( 84 % زمان ) جستجو می‌کنند تا از جستجوی نام تجاری ( معروف به مستقیم ) . که گفته می‌شود , مهم است که لیست شما در نقشه‌های گوگل رتبه بالایی برای این اصطلاحات داشته باشید که مشتریان احتمالی شما در حال جستجو هستند .
دلیل دیگر رتبه‌بندی بر روی نقشه‌های گوگل این است که در صورت امکان , سه فهرست نقشه‌های گوگل بالا در نتایج جستجوی گوگل منظم نمایش داده خواهند شد . و با ۴۶ % جستجو در گوگل که قصد محلی دارد , نشان دادن در آن " بسته ۳ محلی " می‌تواند به شدت دید کسب‌وکار شما را افزایش دهد .
چگونگی رتبه‌بندی بالاتر روی نقشه‌های گوگل - نمونه محلی
رتبه‌بندی بالاتر در نقشه‌های گوگل معمولا ً به معنی رتبه‌بندی در صفحه اول جستجوی گوگل است .
دلیل سوم برای رتبه‌بندی بالاتر در نقشه‌های گوگل این است که کارهایی که برای رتبه‌بندی بالاتر انجام می‌دهید کیفیت لیست شما را بهبود بخشیده و روش‌های متعددی برای مصرف کنندگان برای درگیر کردن با کسب‌وکار شما اضافه می‌کند . با ۸۶ % مصرف کنندگان با استفاده از نقشه‌های گوگل برای بررسی یک کسب‌وکار , این امر فرصت‌های زیادی را برای افزایش تعامل ایجاد می‌کند .
چگونه لیست کسب‌وکار خود را در نقشه‌های گوگل رتبه‌بندی کنید بنابراین چگونه لیست کسب‌وکار خود را برای نشان دادن بالاتر در نقشه‌های گوگل تهیه می‌کنید ? درست مانند این که چگونه بهینه‌سازی در صفحه و خارج از صفحه برای سئو وب سایت محلی وجود دارد , سئو در لیست و خارج از لیست برای لیست تجاری سئو وجود دارد .

چگونه کسب و کار خود را به گوگل مپ معرفی کنیم

البته اگر در وهله اول یک نقشه گوگل نداشته باشید , نمی‌توانید کسب‌وکار خود را به نقشه‌های گوگل اضافه کنید و یا بازاریابی موفق گوگل را انجام دهید . اگر قبلا ً یک قسمت دارید از این بخش صرف‌نظر کنید . اگر لیستی ندارید و یا مطمئن نیستید , مراحل زیر را دنبال کنید تا کسب‌وکار خود را به نقشه‌های گوگل اضافه کنید :
۱. به سایت Google.com / maps یا برنامه گوگل روی گوشی هوشمند خود بروید و به دنبال نام تجاری خود بگردید .
۲. اگر در منوی پایین افتادنی با مکانی در کنار آن ظاهر شود , پس فهرستی دارید ! به بخش بعدی بروید .
چگونگی رتبه‌بندی بالاتر در نقشه‌های گوگل وجود دارد
۳. اگر نام تجاری شما ظاهر نشود , یک گزینه را در منوی پایین افتادنی خواهید دید تا " یک مکان گم‌شده اضافه کنید . "
چگونه در نقشه‌های گوگل رتبه بالاتری کسب کنیم و مغازه نشانه مکان گم‌شده را اضافه کنیم
زمانی که روی آن کلیک کنید , به شما توصیه می‌شود که نام , رده و مکان خود را ارائه دهید .
چگونه در نقشه‌های گوگل رتبه بالاتر بگیرید و مکان خود را به نقشه‌های گوگل اضافه کنید
چیزی که باید در اینجا ذکر شود این است که هر کسی در دنیا می‌تواند یک کسب‌وکار به نقشه‌های گوگل اضافه کند. بنابراین , حتی اگر خودتان این کار را نکرده اید , هنوز بهتر است چک کنید و مطمئن شوید که لیست کسب‌وکار شما وجود ندارد . و نگران نباشید : مهم نیست که چه کسی است , کسی که کسب وکار شما را به نقشه‌های گوگل اضافه می‌کند , بر این لیست کنترل ندارد . تنها کسی که با اثبات مالکیت کسب‌وکار ادعا می‌کند این کنترل را دارد .

با سئو گوگل مپ بهتر دیده میشوید

سئو گوگل مپ
سئو گوگل مپ مهمترین ابزار بازایابی است.
با جام ارژنگ مجری سئو همراه باشید.

قابلیت دید با سئو گوگل مپ

استراتژی‌های بهینه‌سازی نقشه‌های گوگل جز کلیدی بازاریابی دیجیتال و سئو هستند . از استراتژی‌های بهینه‌سازی نقشه‌های گوگل می ‌توان برای افزایش ترافیک به وب سایت , ایجاد تبدیلات بیشتر و بهینه‌سازی سایت برای رتبه‌بندی بهتر استفاده کرد.
اولین قدم تحقیق در مورد کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکار است . گام بعدی بهینه‌سازی عنوان و توصیف کسب‌وکار شما در نقشه‌های گوگل است . مرحله نهایی ایجاد یک صفحه کسب‌وکار گوگل است و آن را با دیگر حساب‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و تویی‌تر مرتبط می‌کند.
چگونه نقشه‌های گوگل خود را برای نقشه‌های گوگل دید بیشتر , یک سرویس نقشه‌برداری آنلاین رایگان است که امکان نمایش و ویرایش نقشه‌ها را به کاربران می‌دهد . نقشه‌های گوگل به ابزاری محبوب برای کسب و کارها تبدیل شده‌اند تا موقعیت خود را برجسته کرده و جهت ارائه دهند .
قابلیت دید در نقشه‌های گوگل را می‌توان با بهینه‌سازی آدرس خود در نقشه‌های گوگل افزایش داد .

سئو محلی گوگل مپ

سئو محلی به کسب و کارها کمک می‌کند تا در نقشه‌های گوگل و موتور جستجوی گوگل رتبه بالاتری داشته باشند.
سئو محلی یک استراتژی بازاریابی است که به کسب و کارها کمک می‌کند تا با هدف قرار دادن موقعیت خود در موتور جستجو رتبه بالاتری کسب و کارها را کسب کنند . این یک استراتژی بازاریابی است که از قدرت اینترنت برای رسیدن به مشتریانی که در آن نزدیکی هستند استفاده می‌کند. سئو محلی می‌تواند از طریق نقشه‌های گوگل , موتور جستجوی گوگل و دیگر سکوهای آنلاین مانند facebook و twitter انجام شود .
برای همه صاحبان کسب‌وکار مهم است که بدانند چگونه سئو محلی می‌تواند به آن‌ها در رشد کسب‌وکار کمک کند .
نتیجه‌گیری : اهمیت سئو گوگل مپ در یک استراتژی بازاریابی محلی گوگل ابزاری قدرتمند برای بازاریابی محلی است . از آن می‌توان برای ایجاد انواع مطالب استفاده کرد که به رتبه‌بندی کسب‌وکار شما در گوگل کمک می‌کند .
سئو گوگل مپ در مورد اطمینان از این است که کسب‌وکار شما روی نقشه لیست شده‌است و بالاترین رتبه ممکن را در موتور جستجو دارد .

مجری تبلیغات

جام ارژنگ : طراحی سایت ، سئو