جام ارژنگ:مرکز تبلیغات،طراحی سایت و سئو
جام ارژنگ با بیش از 1000 نمونه سایت در صفحه اول گوگل
تبلیغات کلیکی گوگل
تبلیغات کلیکی گوگل
تبلیغات کلیکی گوگل یا ppc که مخفف عبارت pay per click است یکی از مهمترین روش تبلیغات است.با تبلیغات کلیکی همراه شوید.
تبلیغات کلیکی,ppc,pay per click,تبلیغات کلیکی گوگل,اهمیت تبلیغات کلیکی,مجری تبلیغات کلیکی,هزینه تبلیغات کلیکی,پنل تبلیغات کلیکی
چه در مورد بازاریابی PPC کمی شنیده باشید و چه در مورد یادگیری بیشتر کنجکاو هستید , یا قبلا ً میدانید که میخواهید از PPC برای بازاریابی کسبوکار خود استفاده کنید , اما مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید , شما به محل درست آمدهاید ! این اولین درس در دانشگاه PPC است که مجموعهای از دورههای راهنما است که هر چیزی را که لازم است در مورد PPC بدانید را به شما یاد میدهد تا آن را برای شما عملی کند .
ppc یا تبلیغات کلیکی گوگل
PPC تبلیغات کلیکی گوگل برای پرداخت هر کلیک , مدلی از تبلیغات دیجیتال است که در آن تبلیغات دهنده هر بار که یکی از تبلیغات آنها کلیک میشود , هزینه پرداخت میکند . اساسا , شما برای بازدید هدفمند از وب سایت ( یا صفحه فرود یا برنامه کاربردی ) پرداخت میکنید . وقتی PPC درست کار میکند , هزینه ناچیز است زیرا کلیک ارزش بیشتری نسبت به آنچه که برای آن پرداخت میکنید دارد . برای مثال , اگر برای یک کلیک ۳ دلار پرداخت کنید , اما نتایج کلیک در یک فروش ۳۰۰ دلاری , پس شما سود هنگفتی کردهاید .
آگهیهای PPC در اشکال و اندازههای مختلف ( در واقع ) وجود دارند و میتوانند از متن , تصاویر , ویدئو یا ترکیبی ساخته شوند . آنها میتوانند در موتورهای جستجو , وب سایتها , سکوهای رسانههای اجتماعی و بیشتر ظاهر شوند.
تبلیغات کلیکی یکی از محبوبترین اشکال تبلیغات پولی است . این برنامه به تبلیغ کنندگان اجازه میدهد تا در یک لینک تحت حمایت موتور جستجو , زمانی که کسی در حال انجام جستجو در رابطه با ارائه کسبوکار خود است , برای تبلیغ تبلیغ تبلیغ کنند . برای مثال , اگر ما روی کلید واژه " حسابرسی تبلیغات گوگل " پیشنهاد کنیم , تبلیغ ما برای کلاس عملکرد تبلیغات گوگل رایگان ما ممکن است در SERP برای آن یا جستجوی مرتبط ظاهر شود .
تبلیغات گوگل یکی از محبوبترین سیستمهای تبلیغاتی PPC در جهان است . پلتفرم آگهیهای گوگل به شرکتها امکان میدهد تا تبلیغات را ایجاد کنند که در موتور جستجو گوگل و دیگر ویژگیهای گوگل ظاهر میشوند .
هر بار که جستجو آغاز میشود , گوگل به درون مجموعه تبلیغات میرود و مجموعهای از برندگان را انتخاب میکند تا در صفحه نتایج موتور جستجو ظاهر شوند .
زمانی که تبلیغ کنندگان آگهی ایجاد میکنند , آنها مجموعهای از کلمات کلیدی را برای هدف قرار دادن تبلیغ انتخاب کرده و پیشنهادی را بر روی هر کلیدواژه قرار میدهند . بنابراین اگر روی کلمه کلیدی " مورد نظرتان " پیشنهاد میکنید , به گوگل میگویید که میخواهید تبلیغ تان برای جستجو در مورد مطابقت یا ارتباط با فرزند خواندگی حیوانات خانگی ظاهر شود ( بیشتر بر روی انواع تطابق کلمات کلیدی در اینجا ) .
گوگل از مجموعهای از فرمولها و یک فرآیند مزایده استفاده میکند تا تصمیم بگیرد کدام تبلیغات برای هر جستجو ظاهر میشوند . اگر تبلیغ شما وارد مزایده شود , برای اولین بار امتیاز کیفی از یک تا ۱۰ براساس ارتباط آگهی تان با کلیدواژه , نرخ کلیک مورد انتظار شما و کیفیت صفحه فرود به شما میدهد .
سپس امتیاز کیفیت خود را با حداکثر قیمت ( بیشترین مبلغی که میخواهید برای کلیک روی آگهی پرداخت کنید ) ضرب خواهد کرد تا رتبه آگهی تان مشخص شود . تبلیغات با بالاترین رتبه تبلیغ آنهایی هستند که نشان میدهند .
این سیستم به برنده شدن تبلیغ کنندگان اجازه میدهد تا با هزینهای که متناسب با بودجه آنها است به مشتریان بالقوه برسند . این اساسا ً نوعی مزایده است .
تحقیقات کلید واژه برای PPC میتواند بسیار زمانبر باشد , اما بسیار مهم است . کل کمپین PPC شما حول کلمات کلیدی ساخته شدهاست و موفقترین تبلیغ کنندگان گوگل به طور مداوم رشد میکنند و فهرست کلمات کلیدی PPC را اصلاح میکنند . اگر شما فقط یکبار تحقیق کلید واژه را انجام دهید , زمانی که اولین کمپین خود را ایجاد میکنید , احتمالا ً صدها هزار کلمه ارزشمند , بلند دم , کمهزینه و بسیار مرتبط را از دست دادهاید که میتواند ترافیک را به سایت شما هدایت کند .
انواع تبلیغات کلیکی ppc
PPC یک مدل تبلیغاتی کلیکی آنلاین است که در آن تبلیغ کنندگان هر بار یک کاربر روی یکی از تبلیغات آنلاین خود کلیک میکنند .
انواع مختلفی از تبلیغات PPC وجود دارد , اما یکی از رایجترین انواع تبلیغات جستجو پرداختشده است . این تبلیغات زمانی ظاهر میشوند که مردم با استفاده از موتور جستجو مانند گوگل به دنبال چیزهای آنلاین میگردند - به خصوص زمانی که در حال انجام جستجوهای تجاری هستند , به این معنی که آنها به دنبال چیزی برای خرید هستند . این میتواند هر چیزی از یک جستجوی تلفن همراه باشد ( کسی که به دنبال " پیتزا نزدیک من " در تلفن خود است ) تا جستجوی خدمات محلی ( کسی که به دنبال دندانپزشک یک لولهکش در منطقه خود است ) برای خرید یک روز هدیه ( مادر ) . همه این جستجوها تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک را تحریک میکنند.
در تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک , تبلیغات راهاندازی کسبوکار تنها زمانی شارژ میشوند که کاربر در واقع بر روی آگهی خود کلیک کند , بنابراین نام " پرداخت به ازای هر کلیک " . "
سایر اشکال تبلیغات PPC شامل تبلیغات نمایشی ( به طور معمول , تبلیغات بنر ) و remarketing است.