• مجری تبلیغات

جام ارژنگ:مرکز تبلیغات،طراحی سایت و سئو

جام ارژنگ با بیش از 1000 نمونه سایت در صفحه اول گوگل

مجری تبلیغات گوگل

مجری تبلیغات گوگل

مجری تبلیغات گوگل,صفحه اول گوگل,مجری گوگل,مجری صفحه اول,تبلیغات صفحه اول گوگل,مشاوره رایگان تبلیغات,مشاور تبلیغات گوگل,مشاور سئو,مجری تبلیغات ارزان.
مجری گوگل به شخص یا شرکتی اطلاق میشود که از طرف گوگل دارای گواهینامه ارای تبلیغات به صاحبان وب سایت هایی میباشد که مایلند در سریعترین زمان در صفحه اول گوگل تبلیغات کنند.
این سایت ها با علامت AD و یا آگهی در صفحه اول گوگل با کلیدواژه درخواستای خود مشخص میگردند.
تبلیغات صفحه اول گوگل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و تمام وبلاگ نویسان و صاحبان وب سایت ها با موضوعات متعدد سعی دارند تا خدمات و محصولات خود را در صفحه اول گوگل به نمایش بگذارند.
بی تردید صفحه اول گوگل اهمیت فراوانی در رشد و رونق کسب و کار دارد اما اینکه چگونه باید در صفحه اول گوگل قرار بگیریم موضوع این صفحه از سایت جام ارژنگ است.
برای حضور در صفحه اول گوگل دو راه وجود دارد اول اینکه از طریق تبلیغات کلیکی یا پولی سایت خود را در صفحه اول به نمایش بگذاریم که اینکار هزینه بسیاری میخواهد اما از نظر زمان بسیار سریع است.
دوم سئو یا بهینه سازی وب سایت که بسیار زمانبر اما ماندگاری آن طولانیتر است.
 مجری تبلیغات گوگل

اهمیت حضور در صفحه اول گوگل چیست:مجری گوگل

بسیاری از مردم قصد دارند در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل به دست آورند .
چرا ؟
از آنجا که ظاهر شدن در بالای نتایج آلی ، قابلیت دید و اعتماد را بهبود می‌بخشد ، ترافیک وب سایت را هدایت می‌کند .
الگوریتم گوگل به طور پیوسته تغییر می‌کند، اما یک چیز ثابت می‌ماند - اولین صفحه گوگل بیشتر ترافیک را به دست می‌آورد .
با توجه به Backlinkoآمار ، تنها ۰.۷۸ % از جستجوگران گوگل روی صفحه دوم کلیک کردند . بنابراین ، حتی اگر مهم‌ترین کلمات کلیدی شما در صفحه ۲ شما را نشان دهد، ترافیک به طور نابرابر در تمام نتایج آن صفحه تقسیم می‌شود .
علاوه بر آن ، نتایج جستجوی گوگل غنی‌تر شده‌اند - آن‌ها صفحات دانش را نمایش می‌دهند، تکه‌هایی را نشان می‌دهند، نتایج جستجوی محلی را نشان می‌دهند ، و چیزهای بیشتری را نشان می‌دهند .
در حالی که این ویژگی‌ها ، با ارائه پاسخ بهتر به درخواست‌های آن‌ها ، به دنبال آن هستند ، همچنین به این معنی است که رقابت بیشتری برای ترافیک وجود دارد . این موضوع به خصوص از زمان کاهش ترافیک در زمانی که شما از اولین صفحه وب سایت گوگل فراتر می‌روید ، صادق است .(مجری گوگل)

مجری گوگل

هدف از تبلیغات صفحه اول گوگل:مجری گوگل

اگر شما یک وب سایت جدید را راه‌اندازی می‌کنید , شانس شما در صفحه اول گوگل به شدت کم است . این به خصوص اگر می‌خواهید کلیدواژه محبوب را هدف قرار دهید که موضوع یا صنعت گسترده را پوشش می‌دهد .
در هنگام جستجو برای این کلمه کلیدی در گوگل ، اولین صفحه‌ای که شما می‌بینید وب سایت‌های بسیار معتبر هستند .
برای یک مبتدی تقریبا ً غیر ممکن است که این وب سایت‌هایی را که در طول چندین سال اداره قلمرو خود و یک لینک ها را ساخته‌اند ، شناسایی کنیم .(مجری گوگل)
بنابراین چگونه می‌توانید در صفحه اول گوگل کار کنید ؟
خوب ، شما می‌توانید از هدف‌گیری کلمات کلیدی بسیار رقابتی اجتناب کرده و برای کلمات کلیدی دم دراز استفاده کنید . معمولا ً کلمات کلیدی با یک کلمه یا عبارت دو کلمه برای رقابت بیش از کلمات کلیدی طولانی‌تر دشوار است .
با در نظر گرفتن مثال قبلی ، اگر می‌خواهید صفحه اول گوگل را بخرید ، می‌توانید آن کلیدواژه را با اضافه کردن جزییات بیشتر مشخص کنید .
اگر به شما توجه کنید ، خواهید دید که بسیاری از پست‌های در ردیف بالا حتی موضوع دقیق کلمه کلیدی شما را هدف قرار نمی‌دهند . بنابراین اگر یک مقاله با کیفیت بالا برای کلید واژه دم دراز خلق کنید ، SEO برای شرکت‌های نوپا در سال ۲۰۲۲ کمک می‌کند ، " شما احتمالا ً شانس این را دارید که در صفحه اول گوگل به دست آورید .(مجری گوگل)
از یک ابزار جستجوی کلید واژه خوب مانند Wordtracker یا Semrush برای انجام تحقیق کلید واژه استفاده کنید و مرتبط‌ترین کلمات کلیدی را برای وب سایت خود پیدا کنید . همچنین می‌توانید کلمات کلیدی در حال اجرا را بیابید و کلیدواژه ‌های بلند دم خود را ایجاد کنید .
این استراتژی به شما کمک می‌کند از رقابت با بازیکنان ارشد خودداری کنید در حالیکه هنوز در حال مدیریت اولین صفحه گوگل هستید .
همچنین ، شما فقط باید این استراتژی را برای ایجاد محتوای جدید دنبال کنید ، اما همچنین می‌توانید محتوای قدیمی خود را برای کلمات کلیدی دم - دم بهینه کنید . بنابراین انجام یک حسابرسی محتوا ، و به روز رسانی و بهینه‌سازی مقالات قدیمی تان که در سایت SERPs ( نتایج موتور جستجو ) به خوبی رتبه‌بندی نشده اند ) .
در حالی که در مورد چگونگی رسیدن به اولین صفحه گوگل با کلمات کلیدی مناسب ، نمی‌توانیم نقش بازی شده با هدف جستجو را نادیده بگیریم .
هدف جستجو هدف از جستجوی جستجوگران است . به همین دلیل است که یک نوع پرس و جو برای جستجوی یک جستجوی جستجو مهم است ، چرا که به شما کمک می‌کند تا محتوایی ایجاد کنید که نیازهای مخاطبین خود را برآورده کند .(مجری گوگل)

تبلیغات صفحه اول گوگل

3 راه تبلیغات گوگل 

۳ راه برای پخش کد گوگل تبلیغ در سال ۲۰۲۲

با استفاده از یک استراتژی موثر گوگل ( قبلا گوگل ادوردز ) ، هر چه بیشتر سرمایه‌گذاری کنید ، مشتریان بیشتر و فروش بیشتری خواهید داشت . خوشبختانه ، راه‌هایی برای رهایی از آگهی‌های تبلیغاتی گوگل آگهی‌ها یا کوپن برای اعتبار آگهی با چک کردن ارائه دهندگان موجود ، سایت‌های کوپن ، یا رفتن به گوگل وجود دارد . ببینید چطور می‌توانید یک نسخه رایگان از تبلیغات گوگل تبلیغ کنید که به ارزش صدها آگهی تبلیغاتی رایگان برای جهش دادن به استراتژی تبلیغاتی آنلاین تان ارزش دارد .

ارائه دهندگان برنامه‌های خرید برنامه‌ها و ارتقا با یک کد promo رایگان برای تبلیغ گوگل غیر معمول نیست . به عنوان مثال , برخی از شرکت‌های سرویس میزبانی وب WordPress تنها شامل کوپن‌های گوگل تبلیغ با صدها دلار اعتبارات تبلیغاتی رایگان می‌باشند .
از WordPress استفاده نمی‌کنید ؟ مشکلی نیست . در یک وب سایت تجاری کوچک ، builders و Wix نیز با تبلیغ رایگان گوگل تبلیغ خواهند آمد . در اینجا برخی از ارائه دهندگان شما می‌توانید استفاده کنید ( یا در نظر بگیرید ) که کوپن‌های گوگل تبلیغ رایگان ارائه می‌کنند :

وب سایت‌های جستجو برای تبلیغ گوگل

سایت‌های aggregate می‌توانند راهی خوب برای پیدا کردن یک کد گوگل تبلیغ برای اعتبارات مطابق با ادوردز ( AdWords AdWords باشند . یکی از بهترین is این است که از آن زمان ، برخلاف دیگر سایت‌های کد کوپن گوگل ، نتایج آن مستقیما ً از گوگل در مقابل شرکت‌های طرف ثالث می‌باشد . اگر برای تبلیغ گوگل تازه‌کار نیستید ، سایت‌هایی مانند RetailMeNot و Coupons.com را امتحان کنید تا کده‌ای ویدئو برای کاربران موجود پیدا کنید .
این سایت به طور دوره‌ای به سایت‌های کوپن برای ضبط کدها ارزش دارد . این کار به خصوص اگر شما یک کاربر جدید نیستید و نمی‌تواند از سود جدید مشتری - تنها از حساب‌های موجود استفاده کند ، مفید است . استفاده از کده‌ای آن برای گوگل آگهی‌ها بسیار رایج است که در طول تعطیلات و رویداده‌ای خاص در دسترس باشند ، بنابراین برای بررسی حول و حوش تعطیلات به یک نکته اشاره می‌کنند .

دریافت اعتبار رایگان از گوگل

در آخر , اما قطعا ً شما می‌توانید تبلیغات رایگان را از گوگل به دست آورید . رفتن مستقیما ً به منبع , یکی از بهترین روش‌ها برای گرفتن کده‌ای ویدئویی و اعتبارات تبلیغاتی رایگان است . گوگل نه تنها اعتبار تبلیغ رایگان مصرف کنندگان را عرضه می‌کند تا به آن‌ها کمک کند شروع شوند , اما همچنین به طور دوره‌ای اعتبارات تبلیغاتی رایگان به کاربران موجود ارایه می‌دهد . این شامل برنامه‌های ویژه مانند اعتبارات آزاد به سازمان‌های غیرانتفاعی می‌شود .

تبلیغات گوگل را مستقیما ً چک کنید تا کده‌ای ویدئویی فعلی را چک کنید و در مورد برنامه‌های خاص خود برای سازمان‌های غیر انتفاعی و شرکت‌های کوچک و متوسط ( SMBs ) اطلاعات بیشتری کسب کنید . در اینجا چند مورد از محبوب‌ترین برنامه‌های گوگل تبلیغ برای اعتبارات تبلیغاتی رایگان وجود دارد :

مشوق‌های کاربر جدید و برگشت : اگر شما در گوگل تبلیغ شوید یا در یک زمان تبلیغ نکنید ، گوگل پس از اینکه ۵۰۰ دلار برای کمک به شما صرف می‌کنید ۵۰۰ دلار به شما پرداخت خواهد کرد . آگهی‌های گوگل تبلیغ خود را چک کنید تا ببینید آیا هیچ یک از اعتبارات و انگیزه‌های موجود در گوگل را دارید یا خیر . همچنین می‌توانید این کدها را در هنگام راه‌اندازی پروفایل تجاری گوگل راه‌اندازی کنید ( لیره ) .

مجری صفحه اول گوگل

10 مرحله تبلیغات گوگل

اگر شما تنها با تبلیغ گوگل تبلیغ می‌کنید ، متوجه شوید که چگونه حساب خود را در ۱۰ مرحله تنظیم کرده و تبلیغ خود را در گوگل شروع کنید تا کسب‌وکار شما رشد کند. در نهایت ، شما می‌خواهید تبلیغ خود را به حداکثر برسانید به طوری که بیشتر طول بکشد و بازده بالاتری را صرف هزینه تبلیغ کند ( ROAS ) .
کمک به بودجه شما با حذف کلمات کلیدی منفی ، با استفاده از صفحات فرود با کیفیت بالا که تبدیل ، بهینه‌سازی تبلیغات و استفاده از یک سرویس مدیریت تبلیغ حرفه‌ای می‌شود . علاوه بر این، استفاده از سایر سکوهای جستجو مانند Microsoft Ads ( Ads Bing ) یا پرداخت اجتماعی ، مانند تبلیغات فیس بوک را در نظر بگیرید .

کلمات کلیدی منفی در تبلیغات گوگل

کلمات کلیدی منفی را به فهرست کلیدواژه منفی خود اضافه کنید : کسب و کارها یک تن تبلیغات تبلیغاتی را بر روی کلمات کلیدی بی‌ربط هدر می‌دهند . از این کار با مرور کلمات کلیدی شامل در جستجوهای نمایش زمانی که آگهی‌های شما نمایش داده شدند و اضافه کردن هر کلیدواژه غیر مرتبط یا کیفیت پایین به فهرست کلیدواژه منفی خود اجتناب کنید . به این ترتیب آگهی‌های شما در جستجوهای منتهی به این کلمات کلیدی نمایش داده نمی‌شوند .

اسنفاده ار صفحات فرود جهت تبلیغات گوگل

استفاده از صفحات فرود با کیفیت : گرفتن کلیک عالی است , اما تبدیل کردن به تبدیل‌های مذهبی حتی بهتر است . برای کلیک کردن روی صفحاتی که به طور موثر تبدیل به صفحات نمی‌شوند , پول هدر ندهید . در عوض یاد بگیرید چطور صفحات فرود ایجاد کنید که تبدیل به افزایش بازگشت شما به سرمایه‌گذاری شود ( ROI ) .

آکهی های تبلیغاتی

آگهی‌های تبلیغاتی : برای رسیدن به بالاترین قیمت , باید مرتبا ً تبلیغات خود را بهینه کرده و بهبود بخشید . برای انجام این کار , شما باید اطلاعات تبلیغ خود را از نظر مذهبی دنبال کنید تا بدانید چه کار می‌کند و چه چیزی نیست , و چیزی که نیاز دارید تغییر کند. با توجه به فعالیت‌های تبلیغاتی تان , می‌توانید CPC خود را کاهش دهید ( CPC ) , که به شما کمک می‌کند برای بودجه خود بیشتر کلیک کنید و بازده بالاتری در فعالیت‌های خود داشته باشید .

بازدهی سرمایه با تبلیغات گوگل

بازدهی سرمایه را با خدمات مدیریت تبلیغ افزایش دهید : اگر شما متخصص تبلیغات گوگل نیستید و فرصت یادگیری ندارید, برون سپاری گزینه بهتری است . آژانس‌های تبلیغاتی تجاری کوچک با خدمات مدیریت تبلیغ مانند as و بازاریابی Lyfe خدمات مقرون‌به‌صرفه برای بهبود فعالیت‌های شما دارند .

سکوهای تبلیغاتی گوگل

دیگر سکوهای جستجوی پرداختی را امتحان کنید : تبلیغ گوگل تنها سکوی جستجوی پرداختی یا ارزان‌ترین آگهی نیست . تنوع بخشیدن به تنوع و استفاده از تبلیغ مایکروسافت برای کمک به تبلیغ خود را در نظر بگیرید . همانند گوگل آگهی‌ها , راه‌هایی برای آزاد شدن credit تبلیغ مایکروسافت وجود دارد - در حقیقت , بسیاری از میزبان‌ها , سازندگان سایت , و نرم‌افزارها هم کده‌ای تبلیغاتی تبلیغاتی مایکروسافت را به صورت رایگان عرضه می‌کنند .

تبلیغات اجتماعی گوگل

سعی کنید تبلیغات اجتماعی را بپردازید : با استفاده از تبلیغات اجتماعی پرداخت‌شده ، مانند تبلیغات فیس بوک ، بودجه تبلیغات خود را بیشتر افزایش دهید . متوسط CPC معمولا ً کم‌تر از Google آگهی‌ها است ، و این فرصت منحصر به فرد برای رسیدن به مخاطبان خاص با استفاده از گزینه‌های هدف‌گیری پیشرفته را می‌دهد . کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه‌های تبلیغات فیس بوک و یا ارزیابی مزایا و معایب فیس بوک تبلیغات در مقابل تبلیغات گوگل .

مجری گوگل

تبلیغات گوگل مقرون به صرفه است

تبلیغ گوگل یک راه مقرون‌به‌صرفه برای به دست آوردن قابلیت دید آنلاین و افزایش فروش برای کسب‌وکار شما فراهم می‌کند . علاوه بر تبلیغات گوگل , شما می‌توانید اعتبار کسب‌وکار خود را در پروفایل تجاری گوگل ( که قبلا ً به نام Google My شناخته می‌شود) را نیز تایید و لیست کنید . این مرحله رایگان است و به ارتقای دید کسب‌وکار شما با جستجوگران محلی کمک می‌کند .

هزینه تبلیغات گوگل

هزینه تبلیغات در گوگل متفاوت است , و اینکه چقدر باید بودجه داشته باشید به این بستگی دارد که کسب‌وکار شما چقدر می‌تواند پس‌انداز کند . این به این دلیل است که تبلیغ گوگل بر روی یک کلیک ( PPC ) کار می‌کند , که در آن شما تنها برای کلیک روی آگهی خود هزینه می‌کنید و نه با تعداد دفعاتی که تبلیغ شما نشان می‌دهد . این هزینه ( CPC ) شما نامیده می‌شود . CPC از کم‌تر از ۲۰ سنت به بیش از ۳۰ سنت برای هر کلیک تغییر می‌کند . با این حال , میانگین CPC تنها زیر ۳ دلار است .

میزان زمان تبلیغات گوگل

میزان زمان مورد نیاز برای مدیریت تبلیغات گوگل به طور گسترده متفاوت است , اما می‌تواند قابل‌توجه باشد , به خصوص برای کسب و کارها با بسیاری از کلمات کلیدی . کسب و کارها محدود به زمان از استفاده از خدمات تبلیغاتی PPC مانند Hibu یا Lyfe برای ساختن و مدیریت تبلیغات از طرف شما سود خواهند برد . به همین ترتیب , Fiverr گزینه خوبی برای خدمات مدیریت تبلیغات ارزان‌قیمت توسط افراد حرفه‌ای مستقل به میزان ۵ دلار است .

 

 

مجری تبلیغات

جام ارژنگ : طراحی سایت ، سئو