سئو گوگل مپ
با سئو گوگل مپ تجارت کنید
سئو گوگل مپ مهمترین سکوی تبلیغات برای کسب و کار است.
سئو گوگل مپ مهمترین پلتفرم برای بازاریابی و جذب مشتری است.
سئو گوگل مپ میتواند باعث ارتقای رتبه وب سایت شما گردد.
سئو گوگل مپ
سئو گوگل مپ قویترین ابزار تبلیغات است
گوگل مپ ابزار قدرتمندی است که میتواند به شما در رشد کسبوکار کمک کند . اگر مشتریان بالقوه در جستجوی خدمات در منطقه محلی خود باشند , احتمالا ً شما را نیز خواهند یافت ! اطمینان حاصل کنید که اطلاعات صحیح در مورد محصولات یا تواناییهایی که شما ارائه میدهید , زمانی که کسی در گوگل جستجو میکند , بیش از همیشه منجر به فروش و فروش بیشتری خواهد شد - همه به لطف اینترنت قابلرویت هستند , جایی که بیش از ۸۰ درصد مصرف کنندگان اول میروند .
سئو گوگل مپ روشی است که کسبوکار شما را در نقشههای گوگل برای کلمات کلیدی خاص قابلمشاهده میسازد. همانطور که ممکن است از این نام حدس زده باشید , هدف در اینجا بهینهسازی یک موسسه است به طوری که نزدیک یا نزدیک به آن به نظر میرسد وقتی کسی این شرایط را جستجو میکند تا جایی را که نیاز به رفتن دارند پیدا کند !
سئو چیست
سئو مجموعهای از روشهای طراحیشده برای بهبود ظاهر و موقعیت یابی صفحات وب در نتایج جستجوی آلی است . برجستهترین راهی که افراد میتوانند محتوای آنلاین , استراتژی سئو را پیدا کنند , به شما کمک خواهد کرد تا ترافیک بیشتری را در وب سایت خود با افزایش دید کاربران در هنگام جستجوی اطلاعات درباره چیزی خاص و یا گشتن همزمان در سایتهای مختلف به دست آورید !
کاوشگر از یک صفحه وب شناختهشده شروع میشود و از لینکهای داخلی به صفحات داخل آن سایت و صفحات خارجی پیروی میکند و اطلاعات مربوط به تمام محتوایی که میتواند در اینترنت پیدا کند را جمعآوری میکند . این فرآیند به موتورهای جستجو مانند گوگل یا بینگ کمک میکند تا درک کنند که هر وب سایت با استفاده از کلمات کلیدی در عناوین آنها و دیگر دادههای حساس به بافت , چه اطلاعاتی دارد , که تواناییهای جستجوی بهتری را در میان سکوهای مختلف , از جمله دستگاههای تلفن همراه که بیشتر افراد در حال مرور میکنند , ایجاد میکند !
کاوشگر از یک صفحه وب شناختهشده شروع میشود و از لینکهای داخلی به صفحات داخل آن سایت و صفحات خارجی پیروی میکند و اطلاعات مربوط به تمام محتوایی که میتواند در اینترنت پیدا کند را جمعآوری میکند . این فرآیند به موتورهای جستجو مانند گوگل یا بینگ کمک میکند تا درک کنند که هر وب سایت با استفاده از کلمات کلیدی در عناوین آنها و دیگر دادههای حساس به بافت , چه اطلاعاتی دارد , که تواناییهای جستجوی بهتری را در میان سکوهای مختلف , از جمله دستگاههای تلفن همراه که بیشتر افراد در حال مرور میکنند , ایجاد میکند !
سئو گوگل مپ چیست
گوگل مپ ابزاری است که جهتهای گامبهگام , اطلاعات درباره کسبوکارهای محلی و بیشتر را فراهم میکند . میتواند از طریق مرورگر وب یا به عنوان یک برنامه کاربردی بر روی دستگاههای موبایل شما برای کمک به شما در اطراف شهر استفاده شود !
اینترنت عمیقا ً بر نحوه تحقیق و یافتن کسبوکار تاثیر گذاشتهاست . گوگل مپ در سال ۲۰۰۵ راهاندازی شد و به یک ابزار ضروری برای بازاریابان آنلاین با واسط آسان استفاده تبدیل شد که به شما اجازه میدهد هر مکان یا آدرس خیابانی را به سرعت مشخص کنید - حتی اگر هیچ خیابانی قابلرویت نباشد ! برای موفقیت در این صنعت , باید اطمینان حاصل کرد که کسبوکار آنها از بقیه متمایز است و رتبه گوگل بالاتری نسبت به هر شرکت دیگر دارد .
سئو گوگل مپ فرآیند بهینهسازی وب سایت شما برای نمایش در گوگل است . هر چه ترافیک بیشتری از موتورهای جستجو به دست آورید , شانس بهتری برای رتبهبندی ارگانیک و افزایش آگاهی از برند برای کسب و کارهایی که میخواهند خدمات یا محصولات خود را ابتدا نشان دهند , زمانی که مشتریان بالقوه شروع به جستجوی اطلاعات آنلاین درباره آنها میکنند .
اینترنت عمیقا ً بر نحوه تحقیق و یافتن کسبوکار تاثیر گذاشتهاست . گوگل مپ در سال ۲۰۰۵ راهاندازی شد و به یک ابزار ضروری برای بازاریابان آنلاین با واسط آسان استفاده تبدیل شد که به شما اجازه میدهد هر مکان یا آدرس خیابانی را به سرعت مشخص کنید - حتی اگر هیچ خیابانی قابلرویت نباشد ! برای موفقیت در این صنعت , باید اطمینان حاصل کرد که کسبوکار آنها از بقیه متمایز است و رتبه گوگل بالاتری نسبت به هر شرکت دیگر دارد .
سئو گوگل مپ فرآیند بهینهسازی وب سایت شما برای نمایش در گوگل است . هر چه ترافیک بیشتری از موتورهای جستجو به دست آورید , شانس بهتری برای رتبهبندی ارگانیک و افزایش آگاهی از برند برای کسب و کارهایی که میخواهند خدمات یا محصولات خود را ابتدا نشان دهند , زمانی که مشتریان بالقوه شروع به جستجوی اطلاعات آنلاین درباره آنها میکنند .
شروع سئو گوگل مپ
اولین قدم برای سئو گوگل مپ این است که اطمینان حاصل کنید که جزئیات کسبوکار شما کامل و اطلاعات دقیق به روز , کلید موفقیت در کسبوکار من گوگل است . ضروری است که پروفایل های آنلاین خود را سازگار نگه دارید تا مشتریان بالقوه بتوانند شما را پیدا کنند . برای مثال , شماره تماس تلفنی و آدرس ایمیل باید با آنچه در گوگل اطلاعات حساب من ( GMB ) ظاهر میشوند مطابقت داشته باشند ! اطمینان حاصل کنید که پروفایل خود را مرتب و دقیق نگه دارید تا مشتریان احتمالی بتوانند آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند !
ارسال منظم به پروفایل کسبوکار گوگل مزایای متعددی دارد . برای شروع , به موتور جستجو اجازه میدهد بداند که شما هنوز فعال هستید و یک کسبوکار را اداره میکنید که به معنای دید بهتر در جستجوهای محلی است ; انتشار پستهای پر از کلمات کلیدی که در منطقه او هدف قرار گرفتهاند به بهبود رتبهبندی برای این شرایط کمک خواهد کرد ! شما میتوانید کلمات کلیدی را که در ناحیه شما هدف قرار گرفتهاند پست کنید و یا به طور خاص برای افراد محلی که ممکن است در حال جستجو باشند محتوا ارائه دهید ! گوگل در مورد رتبهبندی شما در موتور جستجو آنها است , بنابراین ارسال منظم به پروفایل کسبوکار شما به بهبود دید و رتبهبندی کمک خواهد کرد .
تایید موقعیت مکانی در گوگل مپ
تایید موقعیت فیزیکی کسبوکار شما گوگل کسبوکار من ابزار قدرتمندی است که میتواند کسبوکار محلی شما را در اینترنت ارتقا دهد . شما میتوانید از مرحله تایید موقعیت خود در راهاندازی کسبوکار من گوگل صرفنظر کنید . اگر میخواهید از آن در سراسر کشورها یا مناطق مختلف استفاده کنید , بدون محدودیت در مورد این که چه نوع محتوایی برای کاربران در سایر مکانها ظاهر خواهد شد, مفید است زیرا هیچ روش درستی سنجی وجود ندارد ! شما به هیچ روش تایید نیازی ندارید , که این سرویس را به ویژه اگر میخواهید حضور بینالمللی بدون محدودیت داشته باشید , مفید میسازد ! شما میتوانید بسته به آنچه راحتتر است , از طریق تماسهای تلفنی یا مکالمات ویدئویی انتخاب کنید! گوگل همیشه به دنبال راههایی برای کمک به رشد کسبوکار خود است , که به این معنی است که آنها ابزارهای مختلفی در دسترس دارند .
با تمام این مزایا برای اجرای تبلیغات , تعجبی ندارد که بسیاری از شرکتها این استراتژی را انتخاب میکنند . و اگر میخواهید شرکت شما توسط مشتریان در نقشههای گوگل دیده شود و تعداد بازبینیهای خود را افزایش دهد , پس پرداخت آگهی به شما کمک خواهد کرد تا مطمئن شوید که همه چیز در هر دو دسته مثبت باقی میماند !
با تمام این مزایا برای اجرای تبلیغات , تعجبی ندارد که بسیاری از شرکتها این استراتژی را انتخاب میکنند . و اگر میخواهید شرکت شما توسط مشتریان در نقشههای گوگل دیده شود و تعداد بازبینیهای خود را افزایش دهد , پس پرداخت آگهی به شما کمک خواهد کرد تا مطمئن شوید که همه چیز در هر دو دسته مثبت باقی میماند !
بک لینک برای سئو گوگل مپ
زمانی که به دنبال رتبهبندی بالاتر در گوگل هستید , ساخت backlinks محلی بخش مهمی از این فرآیند است . بهترین راه برای رسیدن به backlinks , ایجاد روابط با شاخههای تجاری محلی است . یک لینک از یک وب سایت مورد اعتماد دیگر به شما کمک خواهد کرد تا مطمئن شوید که سایت شما رتبهبندی میشود و میتواند ترافیک بیشتری به کسبوکار شما یا آنها وارد کند ! متصل کردن پروفایل کسبوکار شما در گوگل کسبوکار من نیز به افزایش رتبه در بلند مدت کمک خواهد کرد !
گوگل مپ را به سایت خود اضافه کنید
نقشههای گوگل سکوی رفتن برای بسیاری از مردم برای پیدا کردن تجارتهای محلی است . اما آیا میدانستید که زمانی که آنها روی لیست کسبوکار شما کلیک میکنند , اگر حضور آنلاین داشته باشند , احتمال بیشتری برای آنها وجود دارد ? این به معنای رانندگی ترافیک و ایجاد رهبری است! راهحل طراحی وب گوگل برای مبتدیان عالی است . با تمهای زیادی میتوانید از وب سایت خود استفاده کنید و شروع به ساختن stylesheets , چیدمان ها, یا حتی انیمیشن کنید . برای بررسی سرویس ساخت لینک از این صفحه بازدید کنید.
کسب رتبه با سئو گوگل مپ
کسب رتبه بالاتر در فهرست گوگل مپ برای هر کسبوکار کوچک به بزرگ که به دنبال هدف قرار دادن بازار محلی است , ضروری است . و هنگامی که به دست آوردن مخاطبان هدفمند محلی میرسد , نمیتوانیم انکار کنیم که با استفاده از بهینهسازی گوگل مپ تاثیر عظیمی وجود دارد .
بازاریابی گوگل مپ به سمت آسانترین , سریعترین و موثرترین راهحل برای ارتقای برند شما در اینترنت پیشرفت کردهاست . اگر لیستی از کسبوکار گوگل به خوبی بهینه دارید , شانس آن است که مخاطبین هدف شما به راحتی شما را در نقشههای گوگل پیدا کنند وقتی که به دنبال نوع یا دسته کسبوکار شما در منطقه شما میگردند .
بازاریابی گوگل مپ به سمت آسانترین , سریعترین و موثرترین راهحل برای ارتقای برند شما در اینترنت پیشرفت کردهاست . اگر لیستی از کسبوکار گوگل به خوبی بهینه دارید , شانس آن است که مخاطبین هدف شما به راحتی شما را در نقشههای گوگل پیدا کنند وقتی که به دنبال نوع یا دسته کسبوکار شما در منطقه شما میگردند .
نکات مهم سئو گوگل مپ
گوگل مپ و رفتار مصرف کننده
رفتار مصرفکننده هنگام جستجوی کسبوکار:قبل از اینکه برای بازاریابی گوگل مپ تبلیغ کنید , مهم است که ابتدا درک کنید که چگونه مصرف کنندگان از موتور جستجوی گوگل برای پیدا کردن یک محصول یا ارائهدهنده خدمات استفاده میکنند . بدین ترتیب میتوانید استراتژی نقشههای گوگل خود را با رفتار مشتریان احتمالی خود هماهنگ کنید .
تعجبی ندارد که گوگل به عنوان موتور جستجوی بازدید شده وارد میشود و در سال ۶۲ بیش از ۶۲ میلیون بازدید از آن انجام میدهد و سهم بازار بیش از ۹۲ درصد را در اختیار دارد . با این گفته , شما میتوانید استراتژی خود را بر بهینهسازی کسبوکار خود برای رتبهبندی بالاتر بر روی گوگل متمرکز کرده و در نقشههای گوگل نشان دهید .
سئو گوگل مپ باعث افزایش دید میشود
در طول سالها جستجو در اینترنت نیز به شدت تغییر کردهاست . به جای جستجو برای یافتن پاسخ به سوالات , افراد بیشتری در حال حاضر از نقشههای گوگل برای جستجو جهت نزدیکترین پارک , محل پیتزا , خواربار , رستوران و یا حتی بیمارستان استفاده میکنند . ما همچنین از اینترنت برای بررسی معاملات یا پیشنهادها خاص یا بررسی نظرات و پستهای مشتری قبل از تصمیمگیری خرید یا استفاده از خدمات آنها استفاده میکنیم .
با توجه به اینکه مشتریان چگونه از نقشههای گوگل و موتور جستجوی گوگل استفاده میکنند , یکی از سوالات مهم که صاحبان باید از خود بپرسند این است که آیا استراتژیهای بازاریابی نقشههای گوگل آنها به آنها اجازه میدهد تا در بالای بستهبندی اسنک محلی ظاهر شوند . داشتن دید آنلاین به ترافیک مستقیم به وب سایت شما کمک خواهد کرد و افراد بیشتری را به مکان فیزیکی شما خواهد آورد .
با توجه به اینکه مشتریان چگونه از نقشههای گوگل و موتور جستجوی گوگل استفاده میکنند , یکی از سوالات مهم که صاحبان باید از خود بپرسند این است که آیا استراتژیهای بازاریابی نقشههای گوگل آنها به آنها اجازه میدهد تا در بالای بستهبندی اسنک محلی ظاهر شوند . داشتن دید آنلاین به ترافیک مستقیم به وب سایت شما کمک خواهد کرد و افراد بیشتری را به مکان فیزیکی شما خواهد آورد .
چرا سئو گوگل مپ مهم است؟
به عنوان تعداد زیادی از مصرف کنندگان از نقشههای گوگل برای جستجوی موسسات تجاری در نزدیکی محل خود استفاده میکنند , شما میتوانید با برنامهریزی دقیق بازاریابی نقشههای گوگل و سئو گوگل مپ رقابت کنید .
جستجوی صدا در حال تبدیل شدن به یک روند در حال ظهور است .
مصرف کنندگان بیشتر و بیشتر نیز هر روز از جستجوی صدای گوگل استفاده میکنند . در واقع , بیش از ۲۰ درصد جستجوهای همراه با استفاده از جستجوی صدا انجام میشود . با حدود ۴۰ میلیون آمریکایی که در حال حاضر صاحب یک گوشی هوشمند هستند و تعداد قابلتوجهی از کسانی که از فنآوری برای خرید یا بازدید از یک وب سایت استفاده میکنند , تعجبآور نیست که این روند در آینده نزدیک همچنان افزایش یابد .
این روند با سئو گوگل مپ چه ارتباطی دارد ?
جستجوی صدا فقط برای خرید اقلام آنلاین نیست . همچنین میتوانید از آن برای تحقیق محصولات و خدمات به منظور تصمیمگیری آگاهانه و یا یافتن یک کسبوکار خاص در نقشههای گوگل استفاده کنید . شما باید به بهترین استراتژی بازاریابی گوگل برای بهینهسازی کسبوکار خود برای جستجوی صدا فکر کنید .
جستجو از طریق دستگاههای تلفن همراه بسیار مرتبط است .
بسیاری از مردم از تلفنهای همراه و دستگاههای مشابه خود برای مرور وب سایتها , مغازهها و مقایسه قیمتها به صورت آنلاین استفاده میکنند , مجلات را میخوانند و نزدیکترین مکان را برای رفتن به نقشههای گوگل پیدا میکنند . این مصرف کنندگان از سرعت و راحتی دستگاههای تلفن همراه در مقابل کامپیوترهای خود لذت میبرند .
با رشد روزافزون جستجوهای همراه , باید با در نظر گرفتن استراتژیهای بازاریابی نقشههای گوگل با این اطلاعات در ذهن شروع کنید .
اگر میخواهید در جستجوهای محلی رتبه بالاتری داشته باشید یا اگر میخواهید در بالای صفحه بمانید , باید تا به امروز با روند فعلی رفتار مصرفکننده هماهنگ باشید . به این ترتیب , شما فرصتهایی را برای رسیدن به مشتریان احتمالی خود در نقشههای گوگل و هر سکوی دیگر از دست نخواهید داد .
جستجوی صدا در حال تبدیل شدن به یک روند در حال ظهور است .
مصرف کنندگان بیشتر و بیشتر نیز هر روز از جستجوی صدای گوگل استفاده میکنند . در واقع , بیش از ۲۰ درصد جستجوهای همراه با استفاده از جستجوی صدا انجام میشود . با حدود ۴۰ میلیون آمریکایی که در حال حاضر صاحب یک گوشی هوشمند هستند و تعداد قابلتوجهی از کسانی که از فنآوری برای خرید یا بازدید از یک وب سایت استفاده میکنند , تعجبآور نیست که این روند در آینده نزدیک همچنان افزایش یابد .
این روند با سئو گوگل مپ چه ارتباطی دارد ?
جستجوی صدا فقط برای خرید اقلام آنلاین نیست . همچنین میتوانید از آن برای تحقیق محصولات و خدمات به منظور تصمیمگیری آگاهانه و یا یافتن یک کسبوکار خاص در نقشههای گوگل استفاده کنید . شما باید به بهترین استراتژی بازاریابی گوگل برای بهینهسازی کسبوکار خود برای جستجوی صدا فکر کنید .
جستجو از طریق دستگاههای تلفن همراه بسیار مرتبط است .
بسیاری از مردم از تلفنهای همراه و دستگاههای مشابه خود برای مرور وب سایتها , مغازهها و مقایسه قیمتها به صورت آنلاین استفاده میکنند , مجلات را میخوانند و نزدیکترین مکان را برای رفتن به نقشههای گوگل پیدا میکنند . این مصرف کنندگان از سرعت و راحتی دستگاههای تلفن همراه در مقابل کامپیوترهای خود لذت میبرند .
با رشد روزافزون جستجوهای همراه , باید با در نظر گرفتن استراتژیهای بازاریابی نقشههای گوگل با این اطلاعات در ذهن شروع کنید .
اگر میخواهید در جستجوهای محلی رتبه بالاتری داشته باشید یا اگر میخواهید در بالای صفحه بمانید , باید تا به امروز با روند فعلی رفتار مصرفکننده هماهنگ باشید . به این ترتیب , شما فرصتهایی را برای رسیدن به مشتریان احتمالی خود در نقشههای گوگل و هر سکوی دیگر از دست نخواهید داد .
عوامل تاثیرگذار بر سئو گوگل مپ
مصرف کنندگان بیشتر و بیشتر قبل از تصمیمگیری در حال مطالعه بازبینی هستند .
ما قبلا ً میدانیم که برای هر نوع کسبوکار , موضوع را بررسی کنید زیرا آنها نظر مشتریان شما را در مورد برند شما نشان میدهند . و اکثر افراد با استفاده از نقشههای گوگل برای جستجوی یک کسبوکار محلی به خصوص آنهایی که قبلا ً تلاش نکرده اند , برای تصمیمگیری آگاهانه به بازبینی تکیه خواهند کرد . و گوگل این را میداند , به همین دلیل است که آنها به کاربران اجازه میدهند تا کسبوکار را براساس رتبهبندی فیلتر کنند . بنابراین یک بررسی بد نه تنها بر نحوه درک شما در صنعت تاثیر میگذارد , بلکه بر رتبهبندی شما نیز تاثیر میگذارد . معیارهای CTR برای سئو گوگل مپ حیاتی هستند , بنابراین شروع به اندازهگیری آنها با هر مشتری بالقوه یا مشتریان جدید که ممکن است بازی کنند , مهم است !
با تاثیر زیاد بررسیها بر تصمیمگیری , استراتژی بازاریابی نقشههای گوگل شما باید شامل نظارت فعالانه بر نظرات باشد . فعال بودن به معنای پاسخ دادن به نظرات شما به موقع است. اگر بازبینی منفی وجود دارد , فورا ً به این نگرانی رسیدگی کنید و با لحنی بنویسید که بهترین نشان از شخصیت برند شما دارد . بیشتر اوقات , اگر به این نگرانی رسیدگی کنید , حتی یک مشتری بدبخت میتواند یکی از مشتریان وفادار شما باشد .
علاوه بر این , به عنوان عوامل گوگل در کیفیت و کمیت نظرات مشتریان در رتبهبندی کسبوکار گوگل , ایده خوبی برای شروع برنامهریزی برای چگونگی دستیابی به ارزیابیهای کیفی بیشتر است .
ما قبلا ً میدانیم که برای هر نوع کسبوکار , موضوع را بررسی کنید زیرا آنها نظر مشتریان شما را در مورد برند شما نشان میدهند . و اکثر افراد با استفاده از نقشههای گوگل برای جستجوی یک کسبوکار محلی به خصوص آنهایی که قبلا ً تلاش نکرده اند , برای تصمیمگیری آگاهانه به بازبینی تکیه خواهند کرد . و گوگل این را میداند , به همین دلیل است که آنها به کاربران اجازه میدهند تا کسبوکار را براساس رتبهبندی فیلتر کنند . بنابراین یک بررسی بد نه تنها بر نحوه درک شما در صنعت تاثیر میگذارد , بلکه بر رتبهبندی شما نیز تاثیر میگذارد . معیارهای CTR برای سئو گوگل مپ حیاتی هستند , بنابراین شروع به اندازهگیری آنها با هر مشتری بالقوه یا مشتریان جدید که ممکن است بازی کنند , مهم است !
با تاثیر زیاد بررسیها بر تصمیمگیری , استراتژی بازاریابی نقشههای گوگل شما باید شامل نظارت فعالانه بر نظرات باشد . فعال بودن به معنای پاسخ دادن به نظرات شما به موقع است. اگر بازبینی منفی وجود دارد , فورا ً به این نگرانی رسیدگی کنید و با لحنی بنویسید که بهترین نشان از شخصیت برند شما دارد . بیشتر اوقات , اگر به این نگرانی رسیدگی کنید , حتی یک مشتری بدبخت میتواند یکی از مشتریان وفادار شما باشد .
علاوه بر این , به عنوان عوامل گوگل در کیفیت و کمیت نظرات مشتریان در رتبهبندی کسبوکار گوگل , ایده خوبی برای شروع برنامهریزی برای چگونگی دستیابی به ارزیابیهای کیفی بیشتر است .