• مجری تبلیغات

جام ارژنگ:مرکز تبلیغات،طراحی سایت و سئو

جام ارژنگ با بیش از 1000 نمونه سایت در صفحه اول گوگل

سئو چیست

سئو چیست و چرا باید سایت خود را سئو کنیم

سئو چیست و چه تاثیری در کسب و کار دارد؟چرا باید سایت خود را سئو کنیم؟در این مجموعه مطالب مهمی در باره سئو آورده ایم.

سئو چیست

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو

سئو مخفف بهینه‌سازی موتور جستجو است. به عبارت ساده , سئو به معنای فرآیند بهبود وب سایت شما برای افزایش دید خود در گوگل , مایکروسافت بینگ و سایر موتورهای جستجو در هر زمان که مردم به دنبال آن می‌گردند است .

هر چه صفحات شما در نتایج جستجو بهتر دیده شوند , احتمال بیشتری وجود دارد که شما پیدا شده و روی آن کلیک کنید . در نهایت , هدف بهینه‌سازی موتور جستجو کمک به جذب بازدیدکنندگان وب سایت است که به مشتریان , مشتریان یا مخاطبان تبدیل خواهند شد که به بازگشت ادامه می‌دهند .

سئو عالی

سئو فنی

بهینه‌سازی عناصر فنی یک وب سایت برای موفقیت سئو ضروری و اساسی است .
همه اینها با معماری شروع می‌شود - ایجاد وب سایتی که می‌تواند با موتورهای جستجو سینه‌خیز و نمایه شده باشد .
شما می‌خواهید کشف و دسترسی به تمام محتویات صفحات خود را برای موتورهای جستجو آسان کنید ( برای مثال متن , تصاویر , ویدئو ) . چه عناصر فنی در اینجا مهم هستند : ساختار نشانی اینترنتی , ناوبری , اتصال داخلی و بیشتر .
تجربه نیز یک عنصر مهم سئو فنی است . موتورهای جستجو بر اهمیت صفحاتی که به سرعت بار می‌کنند و تجربه خوبی از کاربر ارائه می‌دهند , تاکید می‌کنند. عناصری مانند نشانه‌های اصلی وب , دوستانه بودن و قابلیت استفاده موبایل , https و اجتناب از نفوذ , همه مواد را در سئو فنی تاثیر میگذارند. .
حوزه دیگری از بهینه‌سازی فنی , داده‌های ساختار یافته . اضافه کردن این کد به وب سایت شما می‌تواند به موتورهای جستجو کمک کند تا محتوای شما را بهتر درک کنند و ظاهر شما را در نتایج جستجو افزایش دهند .
بعلاوه , خدمات میزبانی وب , سیستم مدیریت محتوا و امنیت سایت همگی در سئو نقش دارند .

سئو درون صفحه

تجارت الکترونیک سئو

تجارت الکترونیک سئو : عناصر دیگر سئو شامل بهینه‌سازی صفحات مقوله , صفحات محصول , ناوبری وجهی , ساختارهای پیوند داخلی , تصاویر محصول , بازبینی محصول , طرح و بیشتر است.

سئو خارج صفحه

موتورهای جستجو چگونه کار میکنند

اگر می‌خواهید افراد کسب‌وکار خود را از طریق جستجو - بر روی هر سکو - پیدا کنند - باید فرآیندهای فنی پشت نحوه کار موتور را درک کنید - و سپس اطمینان حاصل کنید که تمام " علایم " مناسب را برای تاثیر بر آن دید فراهم می‌کنید .
هنگام صحبت در مورد موتورهای جستجوی وب سنتی مانند گوگل , چهار مرحله جداگانه جستجو وجود دارد :
Crawling : موتورهای جستجو از crawlers برای کشف صفحات وب با دنبال کردن پیوندها و استفاده از sitemaps استفاده می‌کنند.
Rendering : موتورهای جستجو چگونگی استفاده از اطلاعات html , جاوااسکریپت و css را تولید می‌کنند .
نمایه‌سازی : موتورهای جستجو محتوای و فراداده صفحاتی که کشف کرده‌اند را تجزیه و تحلیل می‌کنند و آن‌ها را به یک پایگاه‌داده اضافه می‌کنند ( اگرچه هیچ تضمینی برای هر صفحه‌ای در وب سایت شما وجود ندارد ) .
رتبه‌بندی : الگوریتم‌های پیچیده به انواع سیگنال‌ها نگاه می‌کنند تا مشخص کنند که آیا یک صفحه مرتبط است یا نه و کیفیت کافی برای نشان دادن زمانی که جستجوگران وارد یک پرس و جو می‌شوند .
اما بهینه‌سازی برای جستجوی گوگل با بهینه‌سازی برای سایر platforms مانند یوتیوب یا آمازون متفاوت است .

تحقیق سئو

تحقیق سئو

تحقیق بخش کلیدی سئو است . برخی از انواع تحقیقاتی که عملکرد سئو را بهبود می‌بخشد عبارتند از :
تحقیق حضار : درک مخاطب یا بازار هدف مهم است . آن‌ها چه کسانی هستند آن‌ها چه سوالاتی دارند که شما می‌توانید پاسخ دهید ؟
کلید واژه : این فرآیند به شما کمک می‌کند اصطلاحات جستجوی مرتبط و ارزشمندی را که افراد در صفحات خود استفاده می‌کنند شناسایی و وارد کنید - و درک کنید که چقدر تقاضا و رقابت برای این کلمات کلیدی وجود دارد .
تحقیق رقیب : رقبای شما چه می‌کنند ؟ نقاط قوت و ضعف آن‌ها چیست ؟ آن‌ها چه نوع محتوایی منتشر می‌کنند ؟
تحقیق برند / کسب‌وکار / مشتری : اهداف آن‌ها چیست - و سئو چگونه می‌تواند به آن‌ها در رسیدن به این اهداف کمک کند ؟
تحقیقات وب سایت : انواع ممیزی‌های سئو می‌توانند فرصت‌ها و مسائل موجود در وب سایتی را کشف کنند که از موفقیت در جستجوی ارگانیک جلوگیری می‌کنند . برخی از ممیزی‌ها برای بررسی : سئو فنی , محتوا , پروفایل لینک .
تجزیه و تحلیل SERP : این به شما کمک می‌کند تا هدف جستجو برای یک پرس و جو مشخص را درک کنید ( یعنی , تجاری , تبادلی , اطلاعاتی یا ناوبری ) و محتوایی ایجاد کنید که احتمال کسب رتبه یا دید بیشتر است .

سئو تکنیکال

استراتژی سئو

یک استراتژی سئو برنامه اقدام بلند مدت شماست . شما باید اهداف و برنامه‌ای را برای رسیدن به آن‌ها تعیین کنید .
به استراتژی سئو به عنوان نقشه راه فکر کنید مسیری که به احتمال زیاد می‌گیرید در طول زمان تغییر و تحول خواهد کرد - اما مقصد باید روشن و بدون تغییر باقی بماند .
برنامه سئو ممکن است شامل چیزهایی مانند :
تعیین اهداف و انتظارات ( مانند بازه‌های زمانی / نقاط عطف ) .
تعریف و همسویی kpi ها و متریک‌های معنادار .
تصمیم‌گیری درباره چگونگی ایجاد و پیاده‌سازی پروژه‌ها ( داخلی , خارجی یا ترکیبی ) .
هماهنگی و ارتباط با سهامداران داخلی و خارجی .
انتخاب و پیاده‌سازی ابزارها / فن‌آوری .
استخدام , آموزش و سازماندهی یک تیم .
بودجه‌بندی .
اندازه‌گیری و گزارش نتایج .
مستندسازی استراتژی و فرآیند .

وقتی همه تحقیقات انجام شود , زمان آن است که ایده‌ها را به عمل تبدیل کنیم. یعنی :
ایجاد محتوای جدید : توصیه به تیم محتوای خود در مورد آنچه باید ایجاد شود .
توصیه یا اجرای تغییرات یا بهبودها به صفحات موجود : این می‌تواند شامل به روز رسانی و بهبود محتوا , اضافه کردن پیوندهای داخلی , گنجاندن کلمات کلیدی / موضوعات / موجودیت‌ها , یا شناسایی راه‌های دیگری برای بهینه‌سازی بیشتر آن باشد.
حذف محتوای قدیمی , قدیمی یا با کیفیت پایین : انواع محتوایی که به خوبی رتبه‌بندی نمی‌شوند , تبدیل ترافیک یا کمک به شما برای رسیدن به اهداف سئو .

شما باید بدانید که چه زمانی چیزی در وب سایت شما اشتباه می‌کند یا می‌شکند . پایش حیاتی است .
شما باید بدانید که آیا ترافیک به یک صفحه بحرانی سقوط می‌کند یا نه , صفحات کند , غیر حساس می‌شوند یا از این شاخص خارج می‌شوند , کل وب سایت شما برون‌خط , قطع ارتباط و یا هر تعداد دیگری از مسائل فاجعه‌بار بالقوه است .

اندازه گیری سئو

اندازه گیری سئو

اگر سئو را اندازه نگیرید , نمی‌توانید آن را بهبود بخشید . برای تصمیم‌گیری در مورد سئو باید از آن‌ها استفاده کنید :
تجزیه و تحلیل وب سایت : ایجاد و استفاده از ابزارها ( حداقل , ابزارهای رایگان مانند تجزیه و تحلیل گوگل , کنسول جستجوی گوگل و ابزارهای Webmaster بینگ ) برای جمع‌آوری داده‌های عملکرد .
ابزارها و platforms : سکوهای " همه در یک " ( یا suites ) زیادی وجود دارند که ابزارهای متعددی ارائه می‌دهند , اما شما همچنین می‌توانید از ابزارهای سئو برای پی‌گیری عملکرد در کاره‌ای خاص استفاده کنید . یا اگر منابع و هیچ یک از ابزارهای بازار دقیقا ً همان کاری را که می‌خواهید انجام ندهید , می‌توانید ابزار خود را بسازید .
بعد از جمع‌آوری داده‌ها , باید درباره پیشرفت گزارش دهید . شما می‌توانید گزارش‌ها را با استفاده از نرم‌افزار یا به صورت دستی تهیه کنید.
گزارش دهی عملکرد باید یک داستان تعریف کند و در بازه‌های زمانی معنادار انجام شود که معمولا ً با دوره‌های گزارش قبلی مقایسه می‌شود ( برای مثال , سال در طول سال ) . این به نوع وب سایت بستگی دارد ( معمولا این به صورت ماهانه , فصلی و یا چند فاصله دیگر خواهد بود ) .

عناصر درون هر گروه یا زیر گروه عواملی هستند که باید در نظر بگیرید اگر می‌خواهید دید و رتبه‌بندی ارگانیک سایت خود را افزایش دهید . در گوشه بالا - راست هر عنصر , مقداری وجود دارد که به شما کمک می‌کند وزن یا اهمیت آن عنصر خاص را درک کنید - هر چه تعداد بیشتر باشد , وزن بیشتری دارد .
گروه‌های سئو در صفحه و خارج از صفحه هر کدام دارای زیرگروه‌های متعددی هستند و هر بخش از این سئو seo به شما کمک می‌کند تا آن جنبه خاص سئو را هدایت کنید .

عوامل سئو

عوامل سئو در خلا وجود ندارند . عناوین html خوب بهینه , محتوای نازک را جبران نمی‌کنند . اگر موتورهای جستجو نتوانند به راحتی صفحات شما را زیر پا بگذارند , سرعت تند سایت کمک نخواهد کرد. به بیان ساده‌تر , داشتن چندین عامل مثبت می‌تواند شانس موفقیت شما را افزایش دهد , اما عوامل منفی می‌توانند این احتمالات را بدتر کنند .

سئو
عوامل سئو در صفحه روی عوامل سئو جدول تناوبی جدول ۸۰۰ - ۸۰۰ فاکتورهای رتبه‌بندی جستجوی روی صفحه تقریبا ً کاملا در کنترل ناشر هستند . همچنین این جایی است که تعادل دادن به نیازهای مخاطبین شما با دوستانه کردن موتور جستجو صفحات شما مهم است .
عنوان صفحه یا مقاله , عمق تحقیق , کلمات کلیدی مورد استفاده و غیره باید با توجه به نیازهای مخاطب خاص خود مورد استفاده قرار گیرد . عناوین html , متن لنگر و بیشتر باید سرنخ‌هایی برای موتورهای جستجو و مخاطبین شما در مورد ارتباط محتوای شما ارائه دهند. معماری سایت شما باید به جستجوی crawlers موتور در مسیر سایت شما کمک کند و به کاربران کمک کند تا آنچه را که دنبالش هستند پیدا کنند .

seo

seo فرآیند رتبه‌بندی سایت

 seo فرآیند رتبه‌بندی سایت شما تا حد ممکن در گوگل است , زمانی که فردی در ( یا هر چیزی که شما می‌فروشید , ترفیع , یا صحبت در مورد آن ) .
هر چه رتبه سایت تان بالاتر باشد , کسب‌وکار شما بیشتر قابل‌مشاهده است , و ترافیک و فروش بیشتر کسب‌وکار شما احتمالا ً ایجاد می‌شود .
بهینه‌سازی موتور جستجو علم بهبود یک وب سایت برای افزایش قابلیت دید آن در هنگام جستجوی محصولات یا خدمات است . هر چه وب سایت در موتورهای جستجو بیشتر دیده شود , احتمال بیشتری وجود دارد که برند کسب‌وکار را تسخیر کند .
قابلیت دید وب سایت معمولا ً با جایگذاری یا رتبه‌بندی صفحات نتایج موتور جستجو اندازه‌گیری می‌شود . و شرکت‌ها همیشه برای اولین صفحه رقابت می‌کنند , جایی که به احتمال زیاد بیش‌ترین توجه را جلب می‌کنند .
با استفاده از گوگل به عنوان مثال , SERPs اغلب آگهی‌های ویژگی را در بالای صفحه نمایش می‌دهد . اینها موقعیت‌هایی هستند که کسب و کارها مایل به پرداخت هزینه برای تضمین قرار دادن در صفحه اول هستند . در زیر تبلیغات فهرست جستجوی منظم هستند که بازاریابان و موتورهای جستجو به آن به عنوان نتایج جستجوی ارگانیک اشاره می‌کنند. هدف از فرآیند سئو افزایش نتایج جستجوی آلی یک کسب‌وکار و هدایت ترافیک جستجوی آلی به سایت است . این امر بازاریابان داده را قادر می‌سازد تا بین ترافیک که از کانال‌های دیگر به وب سایت می‌آیند , مانند جستجوی پرداخت‌شده , رسانه‌های اجتماعی , ارجاع و راهنمایی و ترافیک جستجوی ارگانیک تمایز قائل شوند .

what is seo
ترافیک جستجوی آلی معمولا ً با کیفیت بالاتر است زیرا کاربران فعالانه به دنبال یک موضوع خاص , محصول یا سرویس هستند که برای آن یک سایت ممکن است رتبه داشته باشد . اگر کاربر آن سایت را از طریق موتور جستجو پیدا کند , می‌تواند منجر به تعامل بهتر برند شود .
در حالی که راهی برای حداکثر کردن نتایج وجود دارد , دستکاری کامل الگوریتم‌های جستجو تقریبا ً غیرممکن است . کسب و کارها اغلب به کوتاه‌ترین مسیر به سمت نتایج ایده‌آل با کم‌ترین مقدار تلاش نگاه می‌کنند , اما سئو  نیازمند عمل و زمان زیادی است . هیچ استراتژی سئو وجود ندارد که امروز با انتظار نتایج روشن فردا چیزی تغییر کند . سئو  یک پروژه بلند مدت با فعالیت روزانه و فعالیت ثابت است.
موتورهای جستجو از ربات‌ها برای سینه‌خیز رفتن به تمام صفحات وب سایت , دانلود و ذخیره‌سازی آن اطلاعات در مجموعه معروف به شاخص استفاده می‌کنند. این شاخص مانند یک کتابخانه است و وقتی کسی به دنبال چیزی در آن می‌گردد , موتور جستجو به عنوان کتابدار عمل می‌کند . موتور جستجو اطلاعات مرتبط را از پرس و جو جستجو بیرون می‌کشد و محتوای کاربران مرتبط با آنچه که به دنبالش بودند را نشان می‌دهد . الگوریتم های موتور جستجو صفحات وب را در این شاخص تحلیل می‌کنند تا ترتیب این صفحات را روی صفحه نمایش دهند .

سئو چیست

عوامل مختلف تاثیرگذار در سئو

صدها عامل وجود دارند که به محتوای این شاخص وارد یک SERP می‌شوند . با این حال , آن‌ها به پنج عامل کلیدی تبدیل می‌شوند که به تعیین اینکه کدام نتایج برای یک پرس و جوی جستجو بازگردانده می‌شوند , کمک می‌کنند .

معنای نامه پرس و جو . برای بازگشت نتایج مربوطه , الگوریتم باید ابتدا اطلاعاتی را که کاربر در جستجوی آن است , مشخص کند. این هدف نامیده می‌شود . برای درک نیت , الگوریتم به دنبال درک زبان است . تفسیر اشتباه‌ات املایی , مترادف و اینکه برخی کلمات به معنای چیزهای مختلف در زمینه‌های مختلف هستند, همگی در درک نیت جستجوگر الگوریتم نقش دارند . برای مثال , موتورهای جستجو باید قادر به تشخیص بین " باس " به عنوان یک ماهی و " باس " به عنوان یک ابزار باشند . هدف براساس اصطلاحات جستجوی اضافی , جستجوی تاریخی , جستجوی مکان و نمایش اطلاعات صحیح است .
ارتباط صفحات وب . این الگوریتم محتوای صفحه وب را تحلیل می‌کند تا ارزیابی کند که آیا سایت‌ها حاوی اطلاعاتی هستند که کاربر به دنبال آن است یا خیر . این بعد از اینکه قصد تاسیس شد . اگر صفحه وب شامل کلمات کلیدی مورد استفاده در جستجو باشد , یک سیگنال اساسی برای ارتباط خواهد بود . این شامل نمایش در جلد یا صفحه است . اما فراتر از تطابق کلید واژه , موتورهای جستجو از داده‌های تعامل جمعی برای تعیین اینکه آیا صفحه مربوط به کوئری جستجو است یا خیر استفاده می‌کنند. این به داده‌های anonymized از جستجوهای قبلی نگاه می‌کند تا صفحه را با کوئری مطابقت دهد .

سئو
کیفیت محتوا . هدف موتورهای جستجو اولویت‌بندی معتبرترین منابع موجود است . هوش ساخته‌شده در الگوریتم‌ها می‌تواند مشخص کند که کدام صفحات تخصص , صلاحیت و قابلیت اعتماد را در ارتباط با هدف نشان می‌دهند .
قابلیت استفاده از صفحات وب . طراحی وب و دسترسی نقش مهمی در رتبه‌بندی جستجو ایفا می‌کنند. این الگوریتم به دنبال این است که چگونه سایت در مرورگرهای مختلف ظاهر می‌شود , اگر برای انواع مختلف دستگاه طراحی شده‌باشد - - مانند desktops , تبلت و تلفن‌ها - - و اگر زمان‌های بارگذاری صفحه برای کاربران با اتصالات اینترنتی آهسته‌تر خوب کار کند .
زمینه و تنظیمات . موتورهای جستجو و الگوریتم‌های آن‌ها از اطلاعات مربوط به تاریخچه جستجوی گذشته و تنظیمات جستجو برای کمک به تعیین اینکه کدام نتایج در آن لحظه برای کاربر مفیدتر هستند , استفاده می‌کنند. کشور و مکان را می‌توان برای ارائه محتوای مرتبط با منطقه‌ای که فرد از آن جستجو می‌کند , استفاده کرد.

مزایای سئو

بهینه‌سازی موتور جستجو یک فعالیت بازاریابی ضروری برای ایجاد یک وب سایت یا کسب‌وکار در وب است . اما همچنین مزایای دیگری نیز برای شرکت‌ها فراهم می‌کند.
ایجاد اعتماد و اعتبار
سایت‌هایی که رتبه بالایی در SERPs دارند از بالاترین کیفیت و قابل‌اعتماد ترین آن‌ها محسوب می‌شوند . نتایج نشان داد که در صفحه اول بیش‌ترین ارتباط را دارد و منجر به اعتبار بیشتر برای کسب‌وکار یا وب سایت می‌شود . داشتن محتوای مناسب در سایت و تجربه خوب کاربر به رتبه‌بندی وب سایت کمک خواهد کرد .
یک مزیت رقابتی فراهم می‌کند
وقتی سو. خوب به طور مداوم مستقر شود , آن‌هایی که این کار را بیشتر و بهتر انجام می‌دهند , رقابت را از بین خواهند برد . بسیاری از کسب و کارها احساس می‌کنند که نمی‌توانند در اولین صفحه نتیجه جستجو باشند . اما اگر تیمی به سمت آن هدف کار کند و جلوتر از رقابت باشد , آن‌ها یک مزیت رقابتی خواهند داشت .
به افراد بیشتری می‌رسد
سئو به جذب هر کاربر با قصد در هر زمان , صرف‌نظر از فاز سفر مشتری که کاربر در آن است , کمک می‌کند . این کتاب بر کلمات کلیدی و عبارات برای جذب مخاطب به محصولات و خدمات خاص تکیه دارد. کسب و کارها می‌توانند لیستی از کلمات کلیدی ایجاد کنند که برای آن‌ها می‌خواهند رتبه بگیرند , سپس محتوای اطراف آن کلمات کلیدی را می‌سازند .
پشتیبانی بازاریابی محتوا
با داشتن فهرستی از کلمات کلیدی برای رتبه‌بندی و ایجاد محتوای پیرامون آن کلمات کلیدی , کاربران احتمال بیشتری برای یافتن اطلاعاتی که در جستجوی آن‌ها هستند , دارند . محتوا و سئو در هماهنگی با یکدیگر کار می‌کنند. یک سایت با ایجاد محتوای مفید و با کیفیت بالا که برای آن کلمات کلیدی بهینه می‌شود , بهتر رتبه‌بندی خواهد شد. اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی در عناوین , meta و بدنه محتوا وجود داشته باشند, رتبه‌بندی برای این اصطلاحات را بهبود بخشند .

مزایای سئو
در اینجا چند نکته برای ایجاد استراتژی بازاریابی محتوای سئو آورده شده‌است.
رتبه بهتری در جستجوهای محلی
استفاده از جستجوهای محلی بیشتر رایج می‌شود و کاربران به دنبال محصولات یا خدمات هستند . " " برای بهبود فهرست در این جستجوها , یک شرکت می‌تواند حساب کسب‌وکار من گوگل ایجاد کند و فهرست جستجوهای محلی را بهینه کند . همراه با آن و محتوای محلی در وب سایت , یک کاربر احتمال بیشتری برای مشاهده نتایج جستجوی محلی در queries دارد .
درک محیط وب
کاربرانی که تا به امروز در اینترنت everchanging می‌مانند بهتر می‌توانند نیازهای seo را برای یک وب سایت اجرا کنند . با ماندن تا به امروز , کسب و کارها بهتر می‌توانند درک کنند که جستجو چگونه کار می‌کند و تصمیمات آگاهانه ‌تری در مورد چگونگی تغییر و تطبیق استراتژی‌های خود اتخاذ می‌کنند .
نسبتا ً ارزان
شرکت‌ها برای داشتن استراتژی موثر seo باید در زمان و منابع سرمایه‌گذاری کنند تا موثر باشند . شرکت‌هایی وجود دارند که می‌توانند به عنوان کارشناسان seo برای مدیریت استراتژی‌ها استخدام شوند , اما شرکت‌هایی با تیم مناسب می‌توانند خودشان این کار را انجام دهند .
گرفتن نتایج قابل‌سنجش
ابزار و داده‌های تحلیلی وجود دارند که می‌توانند برای اندازه‌گیری اثربخشی تلاش‌های seo استفاده شوند . تجزیه و تحلیل گوگل می‌تواند اطلاعات جامعی در مورد ترافیک ارگانیک فراهم کند. داده‌ها شامل صفحاتی هستند که مشتریان با آن‌ها درگیر هستند و کلمات کلیدی مورد استفاده در جستجو هستند. این داده‌ها را می‌توان با اقدامات مورد نظر ارجاع داد تا ببیند seo چگونه در تعامل یا اکتساب مشتری نقش داشته‌است .

مجری تبلیغات

جام ارژنگ : طراحی سایت ، سئو