• مجری تبلیغات

جام ارژنگ:مرکز تبلیغات،طراحی سایت و سئو

جام ارژنگ با بیش از 1000 نمونه سایت در صفحه اول گوگل

۵ اصول اساسی سئو

۵ اصول اساسی سئو برای افزایش ترافیک وب سایت شما

اصول اساسی سئو کدامند؟در این پست با 5 اصل اساسی سئو آشنا میشوید.جام ارژنگ مجری سئو در صفحه اول گوگل.

اصول اساسی سئو

بهینه‌سازی موتور جستجو (سئو)سنگ بنای تجارت الکترونیک است . اگر شما فروشنده آنلاین هستید , نمی‌توانید پایه مشتریان وفادار خود را در صفحه ۶ در نتایج جستجو رشد دهید . مطالعات زیادی اهمیت سئو را آشکار کرده‌اند و در اینجا چند آمار برای اثبات آن آورده شده‌است :

  1. به طور متوسط , ۳۰ % ترافیک وب در سطح جهانی از جستجو ناشی می‌شود که ۸۴ % آن متعلق به گوگل است.
  2. ۷۵ % کاربران هرگز از صفحه اول نتایج جستجو عبور نمی‌کنند .
  3. براساس گزارش Hubspot , seo دومین کانال موثر برای کسب مشتریان در سال ۲۰۲۲ ( پس از رسانه‌های اجتماعی ) است.
  4. اولین موقعیت در نتایج جستجوی آلی گوگل دارای نرخ کلیک ۲۸ % است.

با توجه به تمام این ارقام , مساله این نیست که آیا شما باید یک استراتژی سئو خوب برای وب سایت خود ایجاد کنید یا خیر بلکه این کار را به طور موثر انجام دهید . در اینجا اصول اولیه سئو برای افزایش ترافیک وب سایت در بلند مدت آورده شده‌است.

سئو

کلمات کلیدی عنصر اساسی سئو هستند

اگر سئو لنگر تجارت آنلاین باشد , کلمات کلیدی عنصر اصلی سئو هستند . هر صفحه در وب سایت شما باید یک استراتژی کلید واژه با دقت طراحی‌شده را دنبال کند تا تاثیر بیشتری بر الگوریتم‌های موتور جستجو گوگل بگذارد .
به همین دلیل برای هر صفحه به یک کلید واژه خاص نیاز دارید . در اینجا رایج‌ترین راه برای پیدا کردن کلمات کلیدی برای موضوعات شما آورده شده‌است :

  • طوفان فکری : اولین قدم نوشتن تمام کلمات کلیدی است که می‌توانید به تنهایی به آن فکر کنید .
  • کلید واژه : گوگل برنامه‌ریز کلیدی را برای کمک به webmasters برای رسیدن به مخاطب هدف توسعه داد .
  • گوگل جستجو : شما همچنین می‌توانید به دنبال صفحات مرتبط با کسب‌وکار بگردید و پیشنهادها گوگل را همانطور که در این سوال تایپ می‌کنید ببینید .
  • q & a وب سایت‌ها : سایت‌هایی مانند Quora هر روز هزاران سوال دریافت می‌کنند . آن را بررسی کنید تا سوالات مکرر پرسیده شده را ببینید و صفحاتی بسازید که دقیقا ً به همان سوالات پاسخ دهند .

برچسب عنوان دومین عنصر سئو است

برچسب عنوان دومین عنصر سئو است که شما باید در نظر بگیرید زیرا الگوریتم‌های موتورهای جستجو تی‌ترهای شما را تحلیل می‌کنند تا سوژه را شناسایی کرده و آن را در میان پست‌های مشابه قرار دهند . کلمات کلیدی نقش مهمی در این زمینه ایفا می‌کنند.
هر عنوان باید حاوی یک کلید واژه نزدیک به آغاز باشد و به گوگل اجازه دهد تا ارتباط محتوای شما را تشخیص دهد . علاوه بر این , شما می‌توانید نام برند را در یک عنوان ذکر کنید , زیرا این باعث می‌شود خوانندگان بالقوه درک کنند که چه کسی پشت پست مخفی شده‌است .
تی‌تر روزنامه‌ها نیز باید مسحور کننده باشند , که به این معنی است که آن‌ها باید علاقه کاربر را القا کنند . عنوان خوب به عنوان یک درخواست برای اقدام عمل عمل می‌کند - از مردم دعوت می‌کند که با محتوای شما درگیر شوند . اگر در مورد کارایی عنوان مطمئن نیستید , ابزارهای آنلاین مانند تحلیلگر عنوان CoSchedule را بررسی کنید . این برنامه یک امتیاز عنوان ایجاد می‌کند و ساختار کلی , دستور زبان و خوانایی عنوان شما را تحلیل می‌کند.

توصیف متا در سئو

توصیف متا اگرچه متا کلمات کلیدی دیگر تاثیری در جهان سئو ندارند , ویژگی‌های دیگری مانند توصیف متا هنوز هم نشان‌دهنده یک عامل بهینه‌سازی قدرتمند هستند . یک کاربر متوسط به دو چیز قبل از باز کردن صفحه وب - تی‌تر وب و توصیف متا نگاه می‌کند.
دومی همیشه زیر عنوان صفحه وب در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می‌شود . موتورهای جستجو کلمات کلیدی را در توصیف متا برجسته می‌کنند , بنابراین آن را به یک تقویت‌کننده شرکت واقعی تبدیل می‌کنند - این کار مردم را تشویق می‌کند تا روی لینک کلیک کنند و محتوای شما را بررسی کنند .

مطالب با کیفیت بالا نقش مهمی در سئو دارند

مطالب با کیفیت بالا را که می‌توانید یاد بگیرید و از هر ترفند سئو در جهان استفاده کنید منتشر کنید , اما به شما کمک نخواهد کرد تا ترافیک را به دست آورید مگر اینکه محتوای با کیفیت بالا را در وب سایت خود منتشر کنید . شما فقط باید پست‌های مربوطه ایجاد کنید , پدیده‌های مربوط به موقعیت را توضیح دهید و مشکلات کاربران را حل کنید.
به همین دلیل است که پست‌های وبلاگ طولانی‌تر می‌شوند - نوشتن یک تحلیل خوب و پوشش موضوعات از هر زاویه‌ای کلمات بیشتری می‌گیرد . با توجه به این تحقیق , طول پست وبلاگ ایده‌آل اکنون حدود ۱,۶۰۰ کلمه است . با این حال , متن ساده تنها می‌تواند شما را تا اینجا برساند .
از محتوای چندرسانه‌ای استفاده کنید تا محتوای خود را برای یک کاربر متوسط جذاب‌تر کنید . برای مثال , بازبینی‌های محصول بهترین نتایج برای خرده فروشان آنلاین را تولید می‌کنند. این نوع محتوای ویدئو به کاربران اجازه می‌دهد تا اطلاعات بیشتری در مورد محصولات یا سرویس‌های شما کسب کنند و آن‌ها را تشویق به تکمیل خرید با نگاه کردن می‌کنند.

حسابرسی سئو

اگر می‌خواهید میزان بهره‌وری وب سایت را در طولانی‌مدت حفظ کنید , حسابرسی منظم سئو الزامی است . هر بار در مدتی که نیاز دارید تمام وب سایت را بررسی کنید و نقاط ضعیفی را پیدا کنید که شما را آرام می‌کنند . این مجموعه‌ای از روش‌های مختلف است :

  1. هر صفحه را برای meta و توصیف بررسی کنید.
  2. بهینه‌سازی کلید واژه را برای هر پست بررسی کنید.
  3. ساختار نشانی اینترنتی مقالات خود را تحلیل کنید .
  4. علائم alt را روی تصاویر بررسی کنید.
  5. انجام تست دوستانه موبایل برای دیدن آن وب سایت شما برای استفاده از گوشی هوشمند به درستی بهینه شده‌است .

تمام این مراحل به شما کمک خواهند کرد تا ارزش سئو را در وب سایت بیابید . همچنین شکاف‌ها و کاستی‌ها را برجسته می‌کند , بنابراین شما می‌توانید محتویات را بهبود بخشید یا عناصر گم‌شده را برای افزایش پتانسیل سئو اضافه کنید .

 

 

مجری تبلیغات

جام ارژنگ : طراحی سایت ، سئو