• مجری تبلیغات

جام ارژنگ:مرکز تبلیغات،طراحی سایت و سئو

جام ارژنگ با بیش از 1000 نمونه سایت در صفحه اول گوگل

طراحی و سئو سایت جرثقیل

طراحی و سئو سایت جرثقیل

مجری طراحی و سئو سایت جرثقیل

طراحی و سئو سایت جرثقیل :یک طراحی موثر وب سایت جرثقیل باید عملکرد مورد نظر خود را با انتقال پیام خاص خود در حین تعامل همزمان با مهمان انجام دهد . عوامل متعددی مانند سازگاری , رنگ‌ها , تایپوگرافی , تصویرسازی , سادگی و عملکرد در طراحی وب سایت خوب جرثقیل نقش دارند .در طراحی وب سایت جرثقیل عوامل کلیدی زیادی وجود دارند که به چگونگی درک آن کمک می‌کنند . یک وب سایت خوب طراحی‌شده می‌تواند به ایجاد اعتماد و هدایت بازدیدکنندگان برای اقدام کمک کند . ایجاد یک تجربه عالی کاربر شامل این است که مطمئن شوید طراحی وب سایت جرثقیل شما برای کاربردپذیری ( فرم و زیبایی‌شناسی ) بهینه‌سازی شده‌است و استفاده از آن چقدر آسان است.

طراحی سایت جرثقیل

طراحی سایت جرثقیل در گوگل

طراحی سایت جرثقیل یکی از مهمترین بخش های جستجو در صفحه اول گوگل است.فرآیند طراحی سایت جرثقیل مدرن جایی است که هنر , فن‌آوری , و روان‌شناسی در طول زمان با ظهور رونده‌ای جدید , با یکدیگر ملاقات می‌کنند . این ترکیبی از فراست فنی , طراحی انسان محور و چشم هنر است . اگر این فرآیند به خوبی اجرا شود , توجه و تبدیل مشتری به مشتری فورا ً افزایش می‌یابد .وب سایت شما مرکز سیستم اکو دیجیتال شما است , این تجربه زمانی اهمیت دارد که مشتری وارد شود .با تمرکز بر هدف شرکت , قصد برند و کیفیت تجربه , می‌توانید داستانی جذاب برای جذب و حفظ توجه مردم بسازید . کلید آن پیروی از فرآیندی است که با استراتژی فراگیر کسب‌وکار شما همسو است . طراحی سایت خوب جرثقیل بیش از یک زیبایی‌شناسی جذاب ارائه می‌دهد : به مردم کمک می‌کند تا محصول , شرکت و برندسازی را از طریق شاخص‌های مختلف درک کنند.

طراحی سایت جرثقیل

طراحی و سئو سایت جرثقیل

طراحی و سئو سایت جرثقیل.زمانی که مخاطبین شما از وب سایت جرثقیل شما دیدن می‌کنند، اولین برداشت آن‌ها از کسب‌وکار شما را به آن‌ها می‌دهد . آن‌ها در عرض چند ثانیه کسب‌وکار شما را قضاوت خواهند کرد . در این چند ثانیه اول ، شما می‌خواهید تاثیر مثبتی بر روی مخاطبین خود داشته باشید .اگر وب سایت شما غیر جذاب و یا قدیمی به نظر برسد ، مخاطبین شما بلافاصله تاثیر منفی بر کسب‌وکار شما خواهند داشت . آن‌ها وب سایت شما را جذاب نخواهند یافت ، که آن‌ها را از صفحه شما دور می‌کند . شما این کار را از دست خواهید داد چون آن‌ها صفحه شما را برای صفحه رقیب ترک خواهند کرد .طراحی سایت جرثقیل مهم است زیرا این امر نشان می‌دهد که چگونه مخاطبین شما برند شما را درک می‌کنند . تاثیری که شما بر روی آن‌ها می‌گذارید ، می‌تواند آن‌ها را وادار به ماندن در صفحه خود کند و در مورد کسب‌وکار شما یاد بگیرد یا صفحه شما را ترک کند و به رقیب تبدیل شود . یک طراحی سایت جرثقیل و سئو خوب به شما کمک می‌کند که بازدیدکنندگان را در صفحه خود نگاه دارید. 

طراحی سایت جرثقیل باید قوی انجام شود

طراحی سایت جرثقیل باید قوی انجام شود و با سئو کلیدواژه جرثقیل در صفحه اول گوگل باشید.افراد به وب سایت‌های طراحی ضعیف اعتماد ندارند . اگر آن‌ها طرح ضعیف شما را ببینند یا اطلاعات قدیمی به نظر برسند , به سایت شما اعتماد نخواهند کرد . آن‌ها ممکن است به سایت شما به عنوان یک کهنه یا سایه‌دار نگاه کنند , چون شما یک طرح وب به روز شده‌ای ندارید .به شخصی فکر کنید که به دنبال یک سفارش کلی با یک شرکت تولیدی است . آن‌ها مقدار زیادی پول خرج می‌کنند , که به این معنی است که اگر طراحی وب سایت شما اعتماد را منتقل نکند , آن‌ها برای تحقق سفارش خود کار دیگری خواهند کرد .از طرف دیگر , یک وب سایت حرفه‌ای اعتماد به مخاطبین خود را نشان می‌دهد . آن‌ها به کسب‌وکار شما اعتماد خواهند کرد و احساس راحتی بیشتری نسبت به آن دارند .مهم است که به مخاطبین خود اعتماد کنید تا آن‌ها در سایت شما بمانند . زمانی که بازدیدکنندگان دیگر در سایت شما می‌مانند , فرصت‌های بیشتری برای کسب و کارتان ایجاد می‌کنید تا این مشتریان را ثبت کنید.

طراحی سایت جرثقیل

در طراحی سایت جرثقیل باید راحتی بازدید برای کاربران را در نظر بگیرید.۸۸ درصد خریداران آنلاین می‌گویند که پس از تجربه بد کاربر به وب سایت باز نمی‌گردند .این موضوع نشان‌دهنده اهمیت طراحی وب سایتی است که هدایت و استفاده از آن برای مشتری آسان است . یک وب سایت اسکن می‌شود , نه خواندن . در نتیجه , اولین تجربه یک وب سایت تاثیر ماندگاری بر ذهن کاربر می‌گذارد . سهولت استفاده از وب سایت یکی از مهم‌ترین عوامل در طراحی وب سایت جرثقیل است .برای آسان کردن تجربه کاربر از وب سایت , آن را ساده اما معنادار نگاه دارید . از دیدگاه کاربر فکر کنید و سفر آن‌ها را تجسم کنید . سوالاتی مانند " چه اطلاعاتی برای آن‌ها کلیدی است ؟ " کدام صفحات به احتمال زیاد بازدید می‌کنند ؟ چه سوالاتی ممکن است داشته باشند ؟ آیا درک وب سایت آسان است ؟ باید برای ایجاد وب سایت آسان در نظر گرفته شود .هنگامی که ما بر روی وب سایت مشتری کار می‌کنیم , با درگیر کردن افراد با پس‌زمینه‌های مختلف ( طراحی / کاربر ) یک چک تجربه کامل کاربر اجرا می‌کنیم . این کار یک نمای چشم پرنده از سهولت استفاده از وب سایت را برای ما فراهم می‌کند. با داشتن تمام این اطلاعات , ما شروع به طراحی ساختار ناوبری , ایجاد چیدمان محتوای پایه , و شامل عناصر طراحی می‌کنیم.

نقش محتوا در طراحی سایت جرثقیل

نقش محتوا در طراحی سایت جرثقیل بسیار حیاتی است.یک وب سایت تمیز , ساده و سازگار اگر محتوا ساده و آسان قابل هضم نباشد , بی‌ارزش خواهد بود . افرادی که به سایت شما می‌رسند باید فورا ً درک کنند که شما چه کار می‌کنید , چه محصولات و خدماتی ارائه می‌کنید و چرا باید با شما تجارت کنند .محتوای زیادی می‌تواند برای بازدیدکنندگان طاقت‌فرسا باشد , و مردم دوست ندارند برای فهمیدن اینکه کسب‌وکار شما در مورد چه چیزی است وقت صرف خواندن بندهای محتوی کنند . محتوای کافی برای روشن کردن کاری که انجام می‌دهید و ارائه کلیدواژه مناسب برای موتورهای جستجو فراهم کنید , اما بازدیدکنندگان را در یک شلوغی متن از دست ندهید.همانطور که طراحان داخلی پس از رنگ آمیزی دیوارها متوقف نمی شوند، زمانی که چیدمان، طرح رنگ، حروف چاپی و عناصر زیبای انتخابی خود را انتخاب کردید، کار شما تمام نمی شود. وقت آن است که مبل را وارد کنید و تصاویر خانوادگی را به دیوار بیاویزید - با توجه به نحوه تعامل پیام های شما با طراحی شما.بازدیدکنندگان سایت و مشتریان بالقوه شما به سرعت اطلاعات می خواهند - آیا برند شما قابل اعتماد است؟ با تجربه؟ آیا قادر به ارائه محصولات و خدمات درجه یک هستید؟ با توجه به گستره توجه کوتاه افراد و اولین برداشت های سریع برق آسا، برقراری ارتباط واضح بسیار مهم است. اطلاعات باید به راحتی قابل خواندن و هضم باشد.به هر کلمه با دقت نگاه کنید: آیا واقعاً به آن نیاز دارید؟ بهره وری کلیدی است، زیرا کلمات اضافی می توانند مانع از فروش اصلی برند شما شوند. از سرفصل ها و متن نمایش برای سازماندهی بخش ها استفاده کنید و به سرعت به خوانندگان خود اطلاع دهید که چه اطلاعاتی ارائه می دهید. به جای استفاده از جملات طولانی و نامرتب، لیست های طولانی را به لیست های مرتب یا نامرتب تقسیم کنید. فقط کوتاه و شیرین فکر کنید!در مورد استراتژی محتوا ، فراموش نکنید که فراتر از وبلاگ یا صفحه اصلی خود نگاه کنید. مطمئن شوید که صفحات "درباره" و "تماس" شما لحن مناسبی دارند و اطلاعات درستی را منتقل می کنند. به عنوان مثال، یک وبلاگ نویس سبک زندگی می خواهد سفر شخصی و خانوادگی خود را به اشتراک بگذارد، در حالی که یک مشاور املاک احتمالا بیشتر بر نتایج حرفه ای تمرکز خواهد کرد.

طراحی سایت جرثقیل ویژه موبایل

در طراحی سایت جرثقیل موبایل دوستانه بودن یا در برخی موارد , تلفن همراه استاندارد جدید است . حدود ۵۰ درصد کل ترافیک وب سایت از دستگاه‌های تلفن همراه است . اگر وب سایت واکنشگرا ندارید که به طور یکپارچه در میان انواع دستگاه‌ها کار می‌کند , پس عقب می‌مانید . این نیاز به زمان است تا اطمینان حاصل شود که وب سایت‌ها در دسترس بوده و بر روی همه دستگاه‌ها کار می‌کنند .به همین دلیل , پاسخگویی نیز یکی از مهم‌ترین عوامل مهم کاربری است که در طراحی یک وب سایت مورد توجه قرار می‌گیرد . مهم است که بازدید کنندگان تجربه مشابهی از وب سایت بدون توجه به ابزار مورد استفاده داشته باشند . بنابراین , پاسخگویی به تمام عناصر وب سایت خود شامل ناوبری , چیدمان , فراخوانی به کنش , عملکرد و سفر کاربر را دو برابر کنید .به جلو رفتن , پاسخگویی گزینه‌ای نخواهد بود . این بخش اساسی طراحی وب خواهد بود . به همین دلیل است که در لیست ما از مهم‌ترین عوامل مهم برای طراحی وب سایت جرثقیل قرار دارد.

در طراحی سایت جرثقیل باید نظرات کاربران را مد نظر داشته باشیم.رایج‌ترین اشتباه که مردم مرتکب می‌شوند این است که یک وب سایت براساس خواسته‌های شما و آنچه که دوست دارید ساخته می‌شود و نه براساس آنچه دیگران نیاز دارند .چیزهای غیر ضروری مانند صفحه بزرگ درباره ما , پویانمایی فلاش نامناسب , موسیقی و غیره را پست نکنید .آنچه باید توجه کنید اطلاعات کلیدی در مورد محصولات و محتوا , اطلاعات تماس و مکان است . متنی بنویسید که تمام دنیا را با وقار به شما نشان دهد .بسته به موضوع آن و کسب‌وکار که در آن هستید , چیزهایی وجود دارند که باید در سایت شما نیز پیدا شوند . برای مثال , برای رستوران‌ها , داشتن یک منوی لازم است . اگر چندین شاخه دارید , فهرست مکان‌ها مهم است . اگر یک فروشگاه اینترنتی دارید , به تصاویر کیفیت محصول نیاز دارید . برای یک کسب‌وکار مبتنی بر خدمات , لازم است که پشتیبانی کیفی مشتری و همچنین نظرات بازدیدکنندگان داشته باشیم.

ضرورت طراحی سایت جرثقیل

بدون داشتن وب سایت جرثقیل, مردم از کجا می‌دانند که شما یک کسب‌وکار واقعی هستید ؟ آن‌ها از کجا خواهند فهمید که شما فقط یک فرد تصادفی نیستید که از زیرزمین مادرشان خارج می‌شود ؟ وب سایت برای ارائه مدرک اجتماعی و ایجاد اعتبار به عنوان یک کسب‌وکار ضروری است . این نشان می‌دهد که مشتریان احتمالی در مورد کاری که می‌کنید جدی هستید و چیزی برای ارائه دارید . فقط در مورد آن فکر کنید : آیا احتمال خرید بیشتر از یک شرکت با یک وب سایت یا بدون آن وجود دارد ؟ پاسخ واضح است . بنابراین اگر می‌خواهید در تجارت موفق شوید , در یک وب سایت سرمایه‌گذاری کنید . این بهترین راه برای ارائه مدرک اجتماعی و ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه است .اگر وب سایت ندارید , به گونه‌ای که واقعا ً در کسب‌وکار نیستید . به این دلیل است که مردم انتظار دارند که کسب و کارها وب سایتی داشته باشند که بتوانند در مورد کاری که می‌کنید بیشتر یاد بگیرند , نظرات مشتری را بخوانند و مدرک اجتماعی بگیرند که شما یک کسب‌وکار معتبر هستید . اگر وب سایت ندارید , به طور موثر به مشتریان احتمالی می‌گویید که ارزش زمان یا پول آن‌ها را ندارید . رفتار مشتری اغلب با آنچه دیگران در مورد کسب‌وکار شما می‌گویند هدایت می‌شود. مردم انتظار دارند وب سایت شما را ببینند تا اطلاعات بیشتری در مورد برند کسب کنند . از آنجا که خریداران آینده در حال حاضر به دنبال شما آنلاین هستند , از جمله بازدید مشتریان از سایت شما راهی عالی برای تحت‌تاثیر قرار دادن خریداران بالقوه و ارائه مدرک اجتماعی است.

طراحی سایت جرثقیل باید گویا باشد

یک طراحی عالی سایت صنایع جرثقیل در عرض سه ثانیه , باید به بازدیدکنندگان بگوید که کسب‌وکار چه چیزی باید ارائه کند . این جایی است که تیتر یا عنوان سایت جرثقیل شما وارد می‌شود . ممکن است فقط چند کلمه باشد , اما این یکی از مهم‌ترین نسخه‌های وب سایت شماست .بسیاری از افراد ممکن است به وب سایت شما مراجعه کنند و شما سخت تحت فشار قرار خواهید گرفت تا چند کلمه را پیدا کنید که برای همه به خانه ضربه می‌زند . در عوض , تی‌تر خود را برای هدف قرار دادن یک سوم افرادی که به احتمال زیاد از محصول شما راضی هستند بنویسید .عنوان را روشن و ساده نگاه دارید . هر چیزی که برای کار نیاز دارید , همه چیز در یک مکان . " این کار ساده و در عین حال قدرتمند است - نیازی به رمزگشایی اصطلاحات تخصصی برای فهمیدن نیست.

طراحی سایت جرثقیل باید قابل پیمایش باشد

طراحی وب سایت صنایع جرثقیل باید به راحتی قابل پیمایش باشد و آیتم های منو باید به راحتی از هر صفحه قابل دسترسی باشد. بیننده باید همیشه دقیقا بداند که در کجای وب سایت قرار دارد و به راحتی به جایی که دوست دارد باشد دسترسی داشته باشد. نقشه سایت ایده بسیار خوبی است و در صورت وجود از آن استفاده می شود. این امر ابتدایی به نظر می رسد اما بیشتر وب سایت ها را می توان در این زمینه بهبود بخشید. به یاد داشته باشید، بین یک منوی تعاملی و یک منوی مزاحم، خط باریکی وجود دارد، بنابراین عملکرد باید ایده باشد.ناوبری قوی فراتر از منوی اصلی در هدر شما گسترش می یابد. برای مثال، برای طرح‌های طولانی، سنگین یا یک صفحه‌ای، ممکن است بخواهید فلش‌های جهت‌دار را اضافه کنید که به هدایت کاربران در هر بخش کمک می‌کند. اکثر سایت‌ها همچنین با افزودن دکمه چسبنده «بازگشت به بالا» که بازدیدکنندگان را سریعاً به بالای صفحه بازمی‌گرداند، سود خواهند برد .در نهایت، منوی ناوبری فوتر را نادیده نگیرید. کاربران تمایل دارند دورتر از آنچه انتظار دارید حرکت کنند و برخی از برندها حتی تا 50 درصد بیشتر با پاورقی بهینه شده شاهد تبدیل‌های بیشتری بودند. اگر خواننده‌ای به اندازه کافی در اطراف خود مانده است تا بتواند به انتهای صفحه اصلی یا صفحه فرود شما برسد، به جای دیگری برای رفتن یا انجام کار دیگری نیاز دارد، مانند ثبت نام برای به‌روزرسانی‌های ایمیل از کسب و کار شما.

طراحی سایت جرثقیل و عوامل بصری

طراحی بصری مهمترین اصل در یک وب سایت صنایع جرثقیل است.مردم موجودات بصری گرا هستند و استفاده از گرافیک عالی راه خوبی برای جذاب تر کردن وب سایت شماست. وب سایت شما تقریباً 1/10 ثانیه برای تحت تأثیر قرار دادن بازدیدکننده - و مشتری بالقوه شما دارد و به آنها اطلاع می دهد که وب سایت و تجارت شما (توسط پروکسی) - قابل اعتماد و حرفه ای است. با این حال، مهم است که زیاده روی نکنید. اسکرول متن، انیمیشن، و معرفی فلش باید در طراحی وب خود به مقدار کم و فقط برای تأکید بر یک نقطه برای حداکثر تأثیر استفاده شود.

سئو سایت جرثقیل

سایت صنایع جرثقیل شما باید سئو شده باشد.مهم نیست که طراحی وب سایت شما چقدر آموزنده، زیبا و آسان برای استفاده باشد، بی فایده است مگر اینکه وب پسند باشد. مهم است که طراحان وب شما کلیدهای کارکرد وب سایت شما را بر روی تمام مرورگرهای اصلی بدانند و از متا تگ ها، تگ های تصاویر استفاده کنند و به سئو (بهینه سازی موتور جستجو) کاملاً آشنا باشند. عوامل زیادی بر قرارگیری موتور جستجو و ظاهر بصری سایت شما تأثیر می گذارد، بنابراین مطمئن شوید که طراحان وب شما چیزهای خود را می دانند.

ظاهر کلی سایت جرثقیل

ظاهر کلی سایت جرثقیل شما، البته، یکی از اجزای مهم طراحی وب است. ما از این اصطلاحات گسترده برای پوشش طیف وسیعی از واکنش هایی که می خواهید بازدیدکنندگان وب سایت شما داشته باشند استفاده می کنیم. برداشت های اولیه بسیار مهم هستند، بنابراین می خواهید به محض بارگذاری صفحه وب، مخاطبان هدف خود را شگفت زده کنید. کاربران تنها 50 میلی ثانیه زمان می‌برند تا درباره وب‌سایت یا کسب‌وکار شما نظر بدهند ، و این تعیین می‌کند که آیا آنها بمانند یا ترک کنند.این بدان معناست که طراحی شما باید با تعدادی صفت آرامش بخش همسو باشد: باید ساده، آشنا، شهودی، تمیز و در دسترس باشد. از فضاهای خالی (یا بالشتک‌ها و حاشیه‌ها) زیاد استفاده کنید تا به عناصر سایت خود فضایی برای تنفس بدهید و از طرح‌های شبکه‌ای برای سازماندهی و منظم نگه داشتن موارد طراحی استفاده کنید.عکاسی قوی، نمادها یا گرافیک‌ها اطلاعات تکمیلی را برای متن شما فراهم می‌کنند، اما مطمئن شوید که تصاویر مکمل یکدیگر و برندی هستند که می‌خواهید نشان دهید.هر قسمت از وب سایت شما باید بر اساس سلسله مراتب بصری که می خواهید به آن اختصاص دهید قرار گیرد.

بازدیدکنندگان سایت همیشه عجله دارند. آنها را مجبور نکنید برای اطلاعات کار کنند. تجربه کاربری نقش کلیدی در کمک به بازدیدکنندگان وب سایت جرثقیل برای استفاده، درک و ماندن در وب سایت شما دارد. ناوبری واضح و منطقی با سلسله مراتب واضح ایجاد کنید. از طرح‌بندی‌های ثابت و نشانه‌های بصری برای عملکرد در سراسر سایت استفاده کنید.سایت شما باید هم «جستجوگران» را راضی کند – که به دنبال چیزی خاص هستند و هم «مرورگرها» – که فقط به دنبال آن هستند. به کاربران کمک کنید تا وظایف خود را با جستجوی در محل به سرعت انجام دهند و با پیشنهاد محتوای مرتبط و به حداقل رساندن بن بست ها آنها را درگیر کنید.اینترنت به یکی از موثرترین و کارآمدترین روش‌ها برای برآورده کردن نیازهای روزمره مردم تبدیل شده‌است . آن به هر کسی فرصتی برای ملاقات با افراد جدید , انجام کسب‌وکار , کشف استعدادهای جدید , رشد اقتصادی و تقریبا ً هر چیزی که منجر به فعالیت‌های انسانی می‌شود , فراهم کرده‌است .نامیدن قرن ۲۱ به عنوان عصر دیجیتال در واقع عبارت درست است . پیشرفت‌های اخیر در فن‌آوری برای کسب و کاره‌ای آنلاین آسان‌تر شده‌است تا محصولات یا خدمات خود را به طور موثر ارتقا دهند ، در حالی که به دامنه وسیع‌تری از بازارهای مشتری می‌رسند . با این حال ، این تحولات رقابتی شدیدتر در میان تجارت‌های آنلاین در صنعت تجارت الکترونیک ایجاد می‌کنند . بنابراین ، در حال تبدیل شدن به یک واکنش طبیعی برای این شرکت‌ها برای یافتن راه‌حل‌هایی است که می‌تواند به آن‌ها مزیت پیشی گرفتن از رقبا برای مدت‌زمان طولانی را بدهد . این جایی است که خدمات طراحی وب و بهینه‌سازی موتور جستجو یا سئو در تلاش برای ارتقای رتبه سایر شرکت‌ها با قرار دادن در بالای سایت‌های موتور جستجوی اصلی ، نقش بزرگی را ایفا می‌کنند .در اغلب موارد ، مشتریان آنلاین در محصول یا خدمات به دنبال جعبه جستجو یک موتور جستجو مانند گوگل هستند . به همین دلیل است که در هر چیزی که فرد ممکن است نیاز به جستجوی آن داشته باشد ، می‌تواند به عبارت " گوگل " فکر کند . بنابراین ، ماندن در بالای این مکان برای یک جایگاه خاص ، یک مزیت بسیار بزرگ است چرا که مشتریان به احتمال زیاد از وب سایت برتر بازدید می‌کنند و از آن عبور می‌کنند . با این حال ، وب سایت‌هایی با طراحی ضعیف و ویژگی‌های پیچیده توسط اغلب مشتریان رد می‌شوند . بنابراین ، یک ضرر فوری در فروش بالقوه و مشتریان جدید وجود دارد . این موارد تاسف‌بار است که متخصصان طراحی وب سعی می‌کنند از آن دوری کنند ، به خصوص زمانی که به مشتریانی مربوط می‌شود که تجارت‌های کوچک دارند .هدف اولیه این شرکت‌های طراحی وب ، کمک به شرکت‌های کوچک و متوسط برای رشد فروش آن‌ها به توسعه آینده است . آن‌ها وب سایت‌های منحصر به فرد و وب سایت‌های مرتبط را برای مشتریان خود مطابق با نیازهای خاص خود ایجاد می‌کنند . آن‌ها در حال بررسی جایگاه خاص ، مشتریان و نوع محصولات یا خدماتی هستند که آن‌ها می‌توانند داشته باشند تا بتوانند وب سایت‌هایی را بسازند که دارای ارتباط باشند . فرآیند طراحی وب با توجه به نیازهای مشتری ، نگرانی‌ها و سپس آموزش آن‌ها در مورد چگونگی کار فرآیند توسعه وب آغاز می‌شود . هدف همیشه ایجاد یک وب سایت ساده و روشن است که توسط متخصصان شرکت‌های طراحی وب طراحی شده‌است.

طراحی سایت جرثقیل تاثیر زیادی بر روی این دارد که بازدیدکنندگان چقدر آسان بتوانند منابع سایت شما را ببینند.طراحی سایت جرثقیل شما باید یافتن این چیزها را تا حد ممکن آسان کند - در غیر این صورت شما کاربران خود را ناامید کرده و آن‌ها را به طور بالقوه دور کنید . استفاده از قراردادهای استاندارد را مانند قرار دادن خدمات اولیه در ناوبری اصلی خود , و نشان دادن شماره‌تلفن خود در گوشه سمت راست بالای سایت خود در نظر بگیرید .حتی اگر وب سایت شما به طور کامل عمل کند , طراحی وب سایت بد ممکن است باعث شود کاربران احساس کنند استفاده یا پیدا کردن آنچه که نیاز دارند سخت‌تر است . دو محقق ژاپنی در واقع مطالعه‌ای در این زمینه انجام دادند. آن‌ها دو دستگاه خودپرداز ایجاد کردند که به طور یک‌سان کار می‌کردند , اما یکی به طرز زیبایی طراحی شده‌بود , و دیگری نبود . کاربران گزارش دادند که دستگاه خودپرداز زیبا در واقع بهتر کار می‌کند . بنابراین طراحی وب خوب هم بر قابلیت استفاده و هم ادراک ما از قابلیت استفاده تاثیر می‌گذارد.

مجری تبلیغات

جام ارژنگ : طراحی سایت ، سئو