جام ارژنگ

 

جام ارژنگ جام ارژنگ جام ارژنگ

سئو دوستانه یا seo friendly صفر تا صد 

سئو دوستانه یا seo friendly صفر تا صد یک وب سایت قابل نمایش در دسکتاپ،موبایل و تبلت و کلیه سیستم ها.سئو دوستانه یعنی ار صفر تا صد توسط جام ارژنگ اجرا میشود.

سئو دوستانه یعنی یک وب سایت در تمام سیستمها براحتی و بدون درهم ریحتگی نمایش داده شود.

سئو دوستانه یعنی ساختار یک پست واضح و قابلیت خوانایی داشته باشد.

سئو دوستانه یعنی ایجاد نوعی از محتوا که موتورهای جستجو به راحتی آنرا درک کرده و رتبه وب سایت را بالا ببرد.

سئو دوستانه یعنی صفحه وب سایت شما دارای یک محتوا با طول مناسب باشد و موضوع صفحه با عنوان آن مرتبط باشد.

اگر میخواهید وب سایت خود را به بهترین نحو سئو کنید و در صفحه اول گوگل قرار بگیرید با جام ارژنگ تماس بگیرید.

سئو صد در صد موفق یک وب سایت با سئو دوستانه

مطالبی که در این صفحه از سایت جام ارژنگ در باره سئو دوستانه میخوانید:

آیا می‌خواهید کسب‌وکار شما بدون افزایش بودجه بازاریابی رشد کند ? پس مطمئن شوید که محتوای دوستانه سئو را تولید می‌کنید .

محتوای سئو دوستانه یا seo friendly نوع محتوایی است که به روشی ایجاد می‌شود که به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا آن را رتبه‌بندی کنند . اگرچه برخی بازاریابان فکر می‌کنند که این به این معنی است که باید با کلمات کلیدی پر شود , واقعا ً به آن‌ها کمک می‌کند تا موتورهای جستجو پیدا کنند , درک کنند و محتوای خود را به موضوعی که سعی دارید پوشش دهید متصل کنند .

سئو دوستانه صد در صد به سایت شما کمک میکند

وب سایت‌های موتور جستجو بهینه ( seo ) با قدرت ثابت و رتبه پروفایل backlink خوب در موتورهای جستجو بالاتر است .

اگر وب سایت شما در صفحه اصلی نمایش داده شود , شما کلیک , سهام , دوست و تعامل مشتری بیشتری خواهید داشت .
اگر کسی صفحه شما را پیدا نکند , حتی بهترین مقالات نوشته شده بی‌فایده هستند .

نیازی به گفتن نیست , اگر می‌خواهید کسب و کارتان رونق پیدا کند , باید مطمئن شوید که مطالب سئو دوستانه  را می‌نویسید .
 تفکر و پیش‌بینی زیادی وجود دارد که به نوشتن محتوای قوی سئو می‌پردازد .
اما وقتی اصول اولیه را یاد بگیرید و آن‌ها را در فرآیند تولید محتوای خود قرار دهید , خواهید دید که نتایج خوبی بدون اضافه کردن به حجم کاری شما ایجاد خواهد کرد .
این کار را با برخی فعالیت‌های تبلیغاتی مانند فرستادن خبرنامه‌های بازاریابی ایمیلی به لیست تماس‌ها و یک قیف بازاریابی خوب انجام دهید , و خوب است که بروید .
اما بیایید به موضوع محتوای بهینه سئو توجه کنیم .

سئو صفر تا صد توسط جام ارژنگ مجری سئو در صفحه اول گوگل.

سئو صفر تا صد در سایت جام ارژنگ

دوستی سئو به چه معناست ؟
محتوای دوست سئو نوع محتوایی است که به روشی ایجاد می‌شود که به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا آن را بالاتر رتبه‌بندی کنند .
اگرچه برخی بازاریابان فکر می‌کنند که این به این معنی است که باید با کلمات کلیدی پر شود , واقعا ً به آن‌ها کمک می‌کند تا موتورهای جستجو پیدا کنند , درک کنند و محتوای خود را به موضوعی که سعی دارید پوشش دهید متصل کنند .
همانطور که در این مقاله می‌خوانید , ایجاد مطالب دوستانه سئو بسیار بیشتر از اسپری کردن کلمات کلیدی در اطراف پست‌های شما , ویدئو و دیگر اشکال محتوا است .

اگر میخواهید یک سئو 100 در صد موفق برای وب سایت خود داشته باشید با جام ارژنگ تماس بگیرید.

با سئو دوستانه seo friendly صد در صد رتبه عالی خواهید گرفت

صفر تا صد با سئو دوستانه (seo frienly)

اگر میخواهید سئو را از صفر تا صد برای وب سایت خود انجام دهید باید مطمئن شوید سئو دوستانه و قواعد آنرا رعایت میکنید.
استفاده از عناوین خبری و زیر عنوان ها کارهای متعددی را برای بهینه‌سازی seo انجام می‌دهد .
اول اینکه, نوشتن شما را خواناتر می‌کند و بنابراین خواندن برای خوانندگان شما آسان‌تر می‌شود. مردم احتمال بیشتری دارند چیزهایی را که خواندن آن‌ها آسان است به اشتراک بگذارند .
همین مساله برای ربات‌های موتور جستجو نیز صادق است. زمانی که در سایت شما سینه‌خیز بروید , تی‌ترهای خبری شما را خواهند شناخت و از آن‌ها برای درک بهتر محتوای شما استفاده می‌کنند , مانند کدام بخش مهم‌ترین و غیره .
همچنین داشتن عنوان و زیر عنوان اشباع کلید واژه را افزایش می‌دهد , اما به یاد داشته باشید که از آن برای بازی سیستم سو استفاده نکنید .

نقش لینک داخلی و خارجی در سئو

لینک داخلی و خارجی یکی از عناصر مهم سئو دوستانه است که میتواند 100 در 100 در کسب رتبه و رسیدن به صفحه اول گوگل مهم باشد.

یکی از راه‌های رتبه‌بندی موتورهای جستجو , تعداد backlinks است که به دست می‌آورند .
محتوای خوب تمایل زیادی به لینک دارد - هم داخلی و هم خارجی .
اگر می‌خواهید ترافیک را هدایت کنید و محتوای قدیمی‌تر خود را بالاتر ببرید , نمی‌توانید فراموش کنید که از پست‌های جدیدتر به آن‌ها لینک دهید .
این کار به ربات‌های موتور جستجو - و افراد - کمک می‌کند تا بهترین مقالات شما را پیدا کنند .
به علاوه , ارتباط با وب سایت‌های با کیفیت بالا , اعتبار وب سایت شما را افزایش می‌دهد . هر چه لینک‌ها بهتر باشند , صفحه شما در نتایج جستجو رتبه بیشتری خواهد داشت .
همچنین استفاده از منابع معتبر در بدن متن شما اعتماد را به خوانندگان شما ایجاد می‌کند .

محتوای سایت شما باید طولانی باشد

محتوا نویسی یکی از مهمترین روش های کسب رتبه در صفحه اول گوگل است

 گوگل در چند سال گذشته نشان داده‌است که اولویت بیشتری به محتوای طولانی‌تر و با کیفیت بالاتر می‌دهد . هدف آن‌ها ارائه بهترین پاسخ‌های ممکن به کاربران است و این مساله اغلب به داشتن پست‌های که کامل‌ترین پاسخ را به درخواست کاربر می‌دهند , منجر می‌شود .
نوشتن ۳۰۰ کلمه دیگر کافی نیست . اما این مساله همچنین در مورد آبیاری محتوای شما نیست .
نگاهی به گزارش‌های تجزیه و تحلیل گوگل خود بیندازید و ببینید کدام پست بیش‌ترین تعامل را برای شما ایجاد می‌کند . کدام یک از آن‌ها بیشتر بازدید می‌شوند و کدام یک برای طولانی‌ترین مدت خوانده می‌شوند . و سپس , کدام یک از آن‌ها بیش‌ترین تبدیلات را تولید می‌کند , یعنی خبرنامه ‌های علامت دار .
سپس از آن اطلاعات برای پیدا کردن روشی استفاده کنید که بهترین کار را برای آشیان شما انجام می‌دهد .

با سئو دوستانه در صفحه اول گوگل باشید

سایت شما باید در تمام سیستم ها مانند موبایل،تبلت،لپ تاپ و کامپیوتر بخوبی قابل نمایش باشد.

تصاویر برای جذاب کردن محتوای شما ضروری هستند . احتمال خرید افراد از شرکتی که وب سایت آن‌ها عکس‌های جذاب و مرتبط دارد بسیار بیشتر است .
شما می‌توانید عکس‌ها را با اضافه کردن کلمات کلیدی به فایل‌های تصویر و ارائه برچسب‌های alt بهینه کنید.
دقت کنید که اندازه عکس را نیز بهینه کنید . عکس‌هایی که خیلی بزرگ هستند زمان بار را کاهش می‌دهند و به seo آسیب میرسانند .
بدون به خطر انداختن دید یا کیفیت تصویر را تا حد ممکن کوچک کنید . بسیاری از ویراستاران تصویر به شما اجازه خواهند داد که این کار را با ویژگی‌های توکار آن‌ها انجام دهید . اگر شما آن را نگرفته اید , یک جایگزین برنامه Squoosh است , یک ابزار رایگان که به شما اجازه می‌دهد فایل‌های تصویر خود را به سرعت تغییر اندازه دهید و فشرده کنید .

چرا سئو دوستانه مهم است؟

♥افزایش اعتبار - یک وب سایت سئو دوستانه به ساخت اعتبار برند کمک خواهد کرد , زیرا کاربران معمولا ً نتیجه جستجوی بالا را به عنوان مرجع در جایگاه خود می‌بینند .

بهبود تجربه کاربر - گوگل و دیگر موتورهای جستجو تجربه کاربر را به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل رتبه‌بندی می‌بینند . در نتیجه , یک طراحی وب سئو دوستانه رضایت کلی کاربر را بهبود می‌بخشد .

•کاهش هزینه‌ها - سئو یک روش مقرون‌به‌صرفه برای تولید پیشتاز و فروش است . این کار می‌تواند با کاهش نیاز شما به تبلیغات پرداخت‌شده یا دیگر تاکتیک‌های بازاریابی به شما کمک کند تا در طولانی‌مدت پول خود را پس‌انداز کنید .

•افزایش وب سایت‌های دوست‌دار ترافیک - سئو پتانسیل رتبه‌بندی بیشتر در نتایج موتور جستجو و رانندگی بیشتر را دارد , زیرا نتیجه بالا معمولا ً حدود ۳۲ درصد از کل کلیک را به خود اختصاص می‌دهد .

•ایجاد یک وب سایت سئو دوستانه به دلیل به روز رسانی مکرر الگوریتم نیازمند کار مداوم است. علاوه بر این , ممکن است زمانی برای بهبود رتبه خود داشته باشید .

 

سئو دوستانه آرتیکل اول

 در این مقاله درباره چگونگی ایجاد وب سایت‌های سئو دوستانه , ویژگی‌های چنین وب سایت‌هایی را به اشتراک می‌گذاریم و همچنین اینکه چگونه استراتژی‌های سئو در کمپین بازاریابی آنلاین شما مفید هستند .

تکنولوژی به آسانی می‌تواند کالاها و خدماتی که نیاز دارند را به دست آورد . با رشد بازار آنلاین , تمام کاری که باید برای دسترسی به یک محصول یا سرویس خاص انجام دهید , ورود به موتور جستجو و کلید کلمات کلیدی مربوطه است . شما با کسب و کاره‌ای مختلفی ارائه خواهید شد که این محصول را ارائه می‌دهند و این روشی است که تکنولوژی کسب کالا و خدمات را ساده کرده‌است . یک روند که با استفاده از موتورهای جستجو پدیدار شده‌است این است که مردم معمولا ً از وب سایت‌هایی بازدید می‌کنند که در رتبه‌بندی صفحات نتایج موتور جستجو بالا به نظر می‌رسند .
برای ایجاد ترافیک بیشتر به وب سایت , کسب‌وکار باید تلاش کند تا به رتبه‌بندی بالاتری برای کلمات کلیدی مرتبط در فرآیندی که به بهینه‌سازی موتور جستجو معروف است , دست یابد .

ویژگی‌های یک وب سایت سئو دوستانه 

در اینجا برخی از ویژگی‌های مهم یک وب سایت آورده شده‌است که برای موتورهای جستجو بهینه شده‌است .

عنوان سایت سئو دوستانه چگونه است

توصیف عنوان و صفحه یک وب سایت باید محتوای سئو را برای یک وب سایت به رتبه بالا در هنگام سوال کردن کلمات کلیدی مرتبط با موتورهای جستجو برساند . عنوان و توصیف صفحه نیز باید منحصر به فرد باشد تا از تکرار محتوا جلوگیری شود.
طول ایده‌آل برای عناوین صفحه ۶۰ نویسه است در حالی که توصیف صفحه نباید از ۱۵۰ کاراکتر تجاوز کند . از کلمات کلیدی مرتبط برای عناوین و توضیحات صفحه استفاده کنید اما مراقب باشید که آن‌ها را که یکی از روش‌هایی است که به شدت توسط موتورهای جستجو تنبیه می‌شود , پر نکنید .

سرعت بارگذاری سایت در سئو دوستانه

سرعت بارگذاری وب سایت یکی از عناصر مهم سئو دوستانه است.چقدر سریع باره‌ای وب سایت در رتبه‌بندی موتورهای جستجو قرار دارند . سرعت بار صفحه بر تجربه کاربر تاثیر می‌گذارد و موتورهای جستجو از این اطلاعات در رتبه‌بندی وب سایت‌ها برای کلمات کلیدی خاص استفاده می‌کنند. تحقیقات نشان می‌دهد که افراد ممکن است وقتی بیش از ۳ ثانیه طول می‌کشد تا بار کنند وب سایت را ترک کنند و به دلیل سرعت کم بار , نرخ بالا بازتاب را نشان دهند , این وب سایت جریمه خواهد شد و رتبه‌بندی ضعیفی در SERPs خواهد داشت . موتورهای جستجو از کاربران خود می‌خواهند که زمان خوبی را به صورت آنلاین داشته باشند و به همین دلیل است که وب سایت‌هایی که برای بار کردن بیش از حد طول می‌کشند را فهرست می‌کنند .

یک وب سایت ممکن است برای بار کردن برای آن دارای عناصر بصری سنگین مانند تصاویر و ویدیوهایی باشد که سرورها را مجبور به اجرای درخواست‌های متعدد http هنگام راه‌اندازی آن‌ها می‌کند . بنابراین , Webmasters باید با استفاده از این رسانه‌ها مراقب باشند تا مطمئن شوند وب سایت آن‌ها روشن است . تصاویر و ویدئوها به بهبود جذابیت بصری وب سایت‌ها کمک می‌کنند , اما webmasters نباید از آن‌ها در محتوای seo استفاده کند زیرا می‌تواند تجربه کاربر را با دشوار کردن بار کردن وب سایت‌ها خراب کند .

نشانی اینترنتی سایت سئو دوستانه

نشانی‌های اینترنتی صفحات مختلف وب سایت نیز می‌توانند برای بهبود عملکرد موتور جستجو یک وب سایت استفاده شوند . توصیف نشانی اینترنتی باید حاوی کلمات کلیدی مناسب برای شناسایی و رتبه‌بندی وب سایت در هنگام انجام جستجو باشد . محتوای نشانی اینترنتی باید در حالت پایین‌تر با عبارات جداگانه جدا شده از خط خط باشد .

ساختار محتوای سئو دوستانه

صفحات وب باید یک ساختار محتوای سئو دوستانه  برای افزایش تجربه کاربر داشته باشند. موتورهای جستجو از نرخ بازتاب برای وب سایت‌های لیست از صفحات نتایج موتور جستجو استفاده می‌کنند و به همین دلیل صفحات وب نیاز به یک ساختار خوب با جریان منطقی دارند که کاربران را به صرف وقت بیشتر در وب سایت ترغیب می‌کند . صفحات باید یک تی‌تر و یک منوی داشته باشند که هدایت صفحه را برای کاربران آسان می‌کند . محتوای صفحه باید به درستی با عناوین فرعی ساختار یافته شود که پیدا کردن آنچه که به دنبال آن هستند برای بازدیدکنندگان آسان خواهد بود .
تصاویر و ویدئوها جذابیت وب سایت‌ها را بهبود می‌بخشند , اما ما نباید بیش از حد از آن‌ها استفاده کنیم , زیرا این کار می‌تواند با آهسته کردن وب سایت‌ها , UX را خراب کند .

محتوای خوب ترافیک را به یک وب سایت هدایت می‌کند. از سوی دیگر , محتوای نوشتاری ضعیف , بازدیدکنندگان را تعقیب می‌کند و به سرعت بالایی منجر می‌شود که دلیل کافی برای گوگل است تا به وب سایت رتبه پایینی در جستجو بدهد . بنابراین , Webmasters باید تلاش کند تا محتوای شگفت انگیزی ایجاد کند که با مخاطبان وب سایت تشدید می‌شود .
محتوای منتشر شده در یک وب سایت نیز نباید در هیچ جای دیگری در وب جهانی یافت شود . موتورهای جستجو وب سایت‌ها را با محتوای تکراری مجازات می‌کنند و به همین دلیل است که webmasters باید بر انتشار محتوای منحصر به فرد تاکید کند . ابزارهای آنلاین مانند Copyscape می‌توانند برای بررسی منحصر به فرد بودن محتوای وب سایت که قرار است منتشر شود , استفاده شوند .

سئو دوستانه باعث افزایش ترافیک میشود

وب سایت‌هایی که از نکات نوشتاری سئو دوستانه  پیروی می‌کنند می‌توانند ترافیک ارگانیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنند . با احتمال بیشتر کاربران آنلاین در ۳ وب سایت برتر که پس از جستجو ظاهر می‌شوند , وب سایت‌ها در صورت بهینه‌سازی وب سایت‌های خود برای موتورهای جستجو بازدیدکنندگان بیشتری دریافت می‌کنند .

استراتژی‌های برجسته در بالا استفاده از وب سایت شما را برای مردم آسان می‌کند و این کار تجربه کاربر را به شدت افزایش می‌دهد . بازدیدکنندگان بیشتر در وب سایت‌ها می‌مانند و این امر تا حد امکان سرعت بازتاب وب سایت را پایین نگه می‌دارد .

کاربران آنلاین به وب سایت‌هایی که رتبه بالاتری در SERPs دارند , اعتماد دارند. با استراتژی‌های سئو که در بالا ذکر شد , اعتبار برند شما افزایش خواهد یافت و این به شما کمک خواهد کرد تا با محصولات و خدمات خود به افراد بیشتری برسید .

وب سایت‌های دوست‌دار سئو همیشه ترافیک ارگانیک ایجاد می‌کنند و این امر نیاز به تبلیغات پرداخت‌شده برای هدایت بازدیدکنندگان به یک وب سایت را کاهش می‌دهد . صاحبان وب سایت مجبور به پرداخت مبلغ زیادی برای کمپین ‌های PPC یا سایر استراتژی‌های بازاریابی آنلاین نخواهند بود و قادر خواهند بود این پول را در سایر خیابان‌ها مانند پالایش محصول سرمایه‌گذاری کنند .

راهنمای کامل سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو، کم هزینه ترین و موثرترین راه برای هدایت ترافیک به وب سایت شما است. اما سئو دقیقا چیست و چگونه کار می کند؟ چگونه می توانید سئو را برای شما کارساز کنید؟ این چیزی است که در این راهنما یاد خواهید گرفت.

برای بسیاری از ما امروزه، زمانی که به چیزی نیاز داریم – چه پاسخ، یک ایده، یک محصول، یک استراتژی یا یک خدمت – با پرسیدن از موتورهای جستجو شروع می کنیم. گوگل به تنهایی 3.5 میلیارد جستجو در روز دریافت می کند. بنابراین همانطور که موتورهای جستجو در زندگی ما اهمیت پیدا کرده اند، آنها نیز جزء لاینفک بسیاری از استراتژی های بازاریابی کسب و کار شده اند. در واقع، جستجوی ارگانیک به عنوان بالاترین کانال بازگشت سرمایه توسط 49 درصد از بازاریابان در نظر گرفته شده است

 

سئو دوستانه
image source

جستجوی ارگانیک فقط یک نام فانتزی برای نتایج موتورهای جستجوی معمولی و غیر تبلیغاتی است و روشی که بازاریابان از جستجوی ارگانیک به عنوان کانال بازاریابی استفاده می کنند از طریق بهینه سازی موتور جستجو یا سئو است.

بنابراین چگونه می توانید از قدرت موتورهای جستجو برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید؟ در این راهنمای کامل سئو، همه چیزهایی را که برای رتبه بالاتر در گوگل، جذب ترافیک بیشتر به سایت و بهبود شهرت برند خود نیاز دارید، یاد خواهید گرفت.

سئو برای چیست

SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو است. بیایید آن را در زمینه وب سایت شما تجزیه کنیم.

جستجو: وقتی افراد می خواهند پاسخی برای یک سوال یا محصول یا خدماتی که نیازهایشان را برآورده می کند بیابند، چه کاری انجام می دهند.

موتور جستجو: سایتی (مانند گوگل یا بینگ) که در آن شخص می تواند جستجوی مذکور را انجام دهد.

بهینه سازی موتور جستجو: کاری که شما انجام می دهید تا موتور جستجوی گفته شده را برای اتصال جستجوی گفته شده با سایت خود انجام دهید.

image source

 

تعریف رسمی سئو:


بهینه‌سازی موتور جستجو مجموعه‌ای از شیوه‌های فنی و محتوایی است که با هدف همراستایی یک صفحه وب‌سایت با الگوریتم رتبه‌بندی موتورهای جستجو انجام می‌شود تا بتوان آن را به راحتی پیدا کرد، خزیده، فهرست‌بندی کرد و در SERP برای جست‌وجوهای مرتبط ظاهر کرد.

تعریف ساده تر از سئو


سئو عبارت است از بهبود ساختار و محتوای وب سایت شما به طوری که صفحات آن توسط افرادی که در جستجوی آنچه شما ارائه می دهید از طریق موتورهای جستجو می توانند کشف شوند.

ساده ترین تعریف سئو:
سئو کاری است که شما برای رتبه بالاتر در گوگل و جذب ترافیک بیشتر به سایت خود انجام می دهید.

بله، گوگل تنها یکی از موتورهای جستجوی بسیاری است. بینگ وجود دارد. موتورهای جستجو دایرکتوری حتی اینستاگرام یک موتور جستجو است. اما عبارات «گوگل» و «موتور جستجو» با تصاحب 92 درصد از سهم بازار، برای مقاصد و اهداف این پست مترادف هستند.

سئو دوستانه
image source

اهمیت سئو چیست

مردم در جستجوی هر نوع چیزهایی هستند که هم به طور مستقیم و هم به طور مستقیم با کسب و کار شما مرتبط است. اینها همه فرصت هایی برای ارتباط با این افراد، پاسخ به سؤالات آنها، حل مشکلات آنها و تبدیل شدن به یک منبع قابل اعتماد برای آنها است.

ترافیک بیشتر وب سایت: زمانی که سایت شما برای موتورهای جستجو بهینه شده است، ترافیک بیشتری دریافت می کند که مساوی با افزایش آگاهی از برند و همچنین…

مشتریان بیشتر: برای بهینه سازی سایت شما، باید کلمات کلیدی را مورد هدف قرار دهد - اصطلاحاتی که مشتریان / بازدیدکنندگان ایده آل شما جستجو می کنند - به این معنی که ترافیک مرتبط بیشتری دریافت خواهید کرد.

شهرت بهتر: رتبه بالاتر در گوگل باعث ایجاد اعتبار فوری برای کسب و کار شما می شود. اگر گوگل به شما اعتماد می کند، پس مردم به شما اعتماد می کنند.

ROI بالاتر: شما پولی را در وب سایت خود و کمپین های بازاریابی که به صفحات وب سایت شما باز می گردند، اختصاص می دهید. یک سایت با عملکرد برتر، ثمرات آن کمپین ها را بهبود می بخشد و سرمایه گذاری شما را ارزشمند می کند.

انواع سئو

گوگل و سایر موتورهای جستجو در هنگام رتبه بندی محتوا فاکتورهای مختلفی را در نظر می گیرند و به همین دلیل سئو جنبه های مختلفی دارد. سه نوع اصلی سئو سئو داخلی، خارج از صفحه و سئو فنی است:

سئو داخلی: بهینه سازی کیفیت و ساختار محتوا در یک صفحه. کیفیت محتوا، کلمات کلیدی و تگ های HTML بازیگران کلیدی برای سئو داخلی هستند.

سئوی خارج از صفحه: دریافت لینک سایت های دیگر و سایر صفحات در سایت شما به صفحه ای که می خواهید بهینه سازی کنید. بک لینک ها، لینک های داخلی و شهرت MVP های خارج از صفحه شما هستند.

سئوی فنی: بهبود عملکرد کلی سایت شما در موتورهای جستجو. امنیت سایت (گواهینامه های SSL)، UX و ساختار در اینجا کلیدی هستند.

سه نوع سئوی بالا برای وب سایت ها و وبلاگ ها استفاده می شود، اما برای سه زیرگروه سئو نیز کاربرد دارند:

سئوی محلی: رتبه بندی کسب و کار شما تا حد امکان در نقشه های گوگل و نتایج محلی SERP. نظرات، فهرست‌ها و بهینه‌سازی نمایه کسب‌وکار Google در اینجا مهم‌ترین هستند.

سئوی تصویر: ترکیبی از استراتژی های درون صفحه و فنی برای رتبه بندی تصاویر در صفحات وب سایت شما در جستجوی تصاویر گوگل.

سئوی ویدیو: ترکیبی از استراتژی‌های درون صفحه، فنی و خارج از صفحه برای رتبه‌بندی ویدیوهای شما در نتایج ویدیوی YouTube یا Google.

سئو چگونه کار میکند

بنابراین، چگونه گوگل تعیین می کند که کدام صفحات در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) برای هر درخواست داده شده ظاهر شود؟ چگونه این به ترافیک وب سایت شما تبدیل می شود؟ بیایید نگاهی به نحوه عملکرد سئو بیندازیم.

  • خزنده های جستجوی گوگل به طور مداوم وب را اسکن می کنند، میلیاردها صفحه وب را در فهرست خود جمع آوری، دسته بندی و ذخیره می کنند. وقتی چیزی را جستجو می‌کنید و گوگل نتایج را می‌آورد، از فهرست خود بیرون می‌کشد، نه از خود وب.
  • گوگل از فرمول پیچیده ای (به نام الگوریتم) برای سفارش نتایج بر اساس تعدادی معیار (عوامل رتبه بندی – که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت) از جمله کیفیت محتوا، ارتباط آن با عبارت جستجو، وب سایت (دامنه) استفاده می کند. متعلق به، و بیشتر است.
  • نحوه تعامل افراد با نتایج سپس بیشتر به گوگل نشان می دهد که هر صفحه راضی کننده است (یا نیست) که در الگوریتم نیز لحاظ می شود.
  • به عبارت دیگر، سئو مانند یک سیستم بازخورد پیچیده عمل می کند - برای نشان دادن دقیق ترین، قابل اعتماد ترین و مرتبط ترین نتایج برای هر جستجوی داده شده با استفاده از ورودی شما، گوگل و جستجوگران. نقش شما تولید محتوایی است که تجربه، تخصص، اقتدار و الزامات اعتماد Google (E-E-A-T) را برآورده کند، که نیازهای جستجوگران را برآورده کند.
  •  

 

 

جام ارژنگ

سلام شما از طریق واتساپ با جام ارژنگ تماس گرفته اید.لطفا پیامتان را بگذارید.

... تماس با واحد پشتیبانی
Close and go back to page

جام ارژنگ