جام ارژنگ:مرکز تبلیغات،طراحی سایت و سئو
جام ارژنگ با بیش از 1000 نمونه سایت در صفحه اول گوگل
سئو گوگل مپ
11 نکته سئو گوگل مپ
سئو گوگل مپ مهمترین پلتفرم تبلیغات کسب و کار است.11 نکته سئو گوگل مپ در این صفحه از سایت جام ارژنگ کورد بجث است.
برنامه سئو گوگل مپ,دانلود سئو گوگل مپ,دانلود برنامه سئو گوگل مپ,دانلود نسخه جديد سئو گوگل مپ,دانلود برنامه ي سئو گوگل مپ,دانلود برنامه جديد سئو گوگل مپ,دانلود نسخه جديد سئو گوگل مپ,دانلود نسخه جديد برنامه سئو گوگل مپ,برنامه توپ سئو گوگل مپ,دانلود برنامه توپ سئو گوگل مپ
نکات سئوی گوگل مپ که باید به آنها پایبند باشید
نکته 1 - مطمئن شوید که یک آدرس فیزیکی در شهر مورد نظر خود دارید
اطمینان از داشتن یک آدرس فیزیکی ثابت برای منطقه ای که می خواهید به صورت محلی بهینه سازی کنید، اساسی است. علاوه بر این، آدرس خاصی که محل شما در آن قرار دارد باید در داخل یا تا حد امکان نزدیک به منطقه مورد نظر شما باشد.
نکته 2 - از Google My Business (GMB) به درستی استفاده کنید
Google اهمیت GMB را افزایش داده است - به این معنی که هر اطلاعات تجاری که به آن اضافه می کنید در جستجوی Google، Google Maps و Google+ منعکس می شود. هدف از این کار این است که مشتریان بدون توجه به دستگاهی که استفاده میکنند، شما را به راحتی پیدا کنند.
هنگام ایجاد یا توسعه بیشتر GMB خود برای SEO محلی، اطمینان حاصل کنید که:
- GMB شما به طور کامل و دقیق با اطلاعات مرتبط و سازگار پر شده است.
- مکان GMB که فهرست کردهاید توسط مالک تأیید شده است.
- شهر و شهر خاصی که هدف شماست در عنوان صفحه فرود GMB ذکر شده است.
- دستههای اصلی GMB با محصول شما مطابقت دارند و با دستهبندی جستجوی گستردهتری مطابقت دارند.
نکته 3 - اطمینان حاصل کنید که NAP در وب سایت شما با NAP در GMB مطابقت دارد
به غیر از آدرس فیزیکی شما، NAP (نام، آدرس و شماره تلفن)، باید با نام واقعی کسب و کار شما مطابقت داشته باشد، و هر جا که این جزئیات به صورت آنلاین ظاهر می شوند، باید یکسان باشد.
به طور خاص، باید از یک الگوی دقیق برای NAP خود در هر کجا که از این جزئیات استفاده میکنید استفاده کنید - چه در وبسایت شما، «Google برای کسبوکار من» (GMB)، حساب Google+ یا سایر وبسایتها و فهرستهای فهرست راهنما باشد.
نکته 4 - مراقب باشید که وب سایت شما نقشه ای از موقعیت مکانی شما داشته باشد
علاوه بر داشتن اطلاعات تماس در وب سایت خود، بسیار مهم است که یک نقشه واقعی در وب سایت خود داشته باشید تا مکان دقیق شما را نشان دهد. کد اضافه کردن نقشه به محل شما را می توان به صفحه مخاطبین در وب سایت شما اضافه کرد.
علاوه بر این، برخی از اطلاعات فهرست شده در زیر نیز برای داشتن وب سایت شما و به طور خاص در صفحه وب مخاطبین بسیار مفید خواهد بود:
- ساعات کار و بسته شدن فروشگاه
- مسیرهای رانندگی به محل شما از مکان های دیدنی شناخته شده
- لینک تماس تلفنی برای تماس مستقیم با تلفن همراه
- پیوندهای رسانه های اجتماعی و گزینه های اشتراک گذاری
نکته 5 - مطمئن شوید که مکان های تجاری مختلف دارای صفحه وب مجزا هستند
اگر کسب و کار شما دارای چندین شعبه یا مکان است، ایجاد صفحات وب مجزا که به طور مناسب برای هر مکان خاص بهینه شده باشند بسیار مهم است.
نکته 6 - به هر محصول/خدمت صفحه وب مجزای خود را بدهید
اگر محصولات یا خدمات مختلفی دارید، اطمینان حاصل کنید که هر کدام صفحه وب خود را با جزئیات مرتبط و خاص دارند. این صفحات متمایز را می توان از یک صفحه پیوند داد که تمام محصولات یا خدمات موجود در مجموعه شما را خلاصه می کند.
نکته 7 - از نقل قول ها به درستی استفاده کنید
دریافت استناد در فهرستهای اصلی جهانی و منطقهای، و همچنین در فهرستهای محلی، برای سئوی محلی حیاتی است. استنادها می توانند به ایجاد اعتبار و اعتبار برای وب سایت شما کمک کنند و مهمتر از آن، ترافیک مفیدی را به وب سایت شما هدایت کنند.
علاوه بر این، اگر وبسایتی ندارید (به هر حال باید)، فهرستهای محلی میتوانند دید بیشتری را ارائه دهند.
هنگامی که به نقل قول ها فکر می کنید، اطمینان حاصل کنید که:
- نقل قول های شما ثابت است.
- نقل قول هایی که استفاده می کنید از وب سایت هایی با کیفیت خوب هستند.
- شما از آن استفاده می کنید و راهی پیدا می کنید تا کسب و کار خود را در مقالات روزنامه های محلی و پست های وبلاگ ذکر کنید.
- شما به تعداد دامنه های محلی مرتبط و دامنه های مرتبط با صنعت دارید که کسب و کار شما را در یک نور مثبت ذکر می کنند.
نکته 8 - مراقب باشید که وب سایت شما دارای محتوای عالی و منحصر به فرد باشد
برای جلوگیری از جریمه شدن، باید اطمینان حاصل کنید که تمام صفحات وب شما دارای محتوای منحصر به فرد هستند. علاوه بر این، «نرخ پرش»، «نرخ کلیک» و «زمان حضور در سایت» بیش از هر زمان دیگری مهم هستند – و باید اطمینان حاصل کنید که محتوایی دارید که به اندازه کافی غنی باشد تا مخاطبان خود را درگیر خود نگه دارد.
این همچنین به این معنی است که وب سایت شما باید جذاب، آسان برای استفاده و به اندازه کافی همه کاره باشد تا به راحتی در دستگاه های مختلف با وضوح صفحه نمایش متفاوت استفاده شود.
علاوه بر این، سئوی ارگانیک معمولی هنوز نقش مهمی در رتبه بندی محلی گوگل ایفا می کند. بنابراین استراتژی کسب و کار آنلاین شما باید بر روی سئوی ارگانیک خوب تمرکز کند.
تکنیکهای سئو آفلاین و آنلاین به شما کمک میکنند تا به رتبهبندی «3-pack» مطلوب صعود کنید، و اگر میخواهید در کتابهای خوب Google باقی بمانید، مطمئن شوید که در تکنیکهای سئوی اسپم افراط نکنید. دستورالعمل های SEO توصیه شده توسط گوگل را به طور کامل دنبال کنید.
نکته 9 - بررسی های کسب و کار و وب سایت خود را به حداکثر برسانید
Google بررسیهای مربوط به کسبوکارها را کاملاً جدی میگیرد، زیرا افرادی که به دنبال اطلاعات شخصیشده هستند، نظرات را بررسی میکنند تا بینشهایی در مورد آنچه که کسبوکار واقعاً ارائه میدهد و اینکه آیا به آنها سود میرساند یا خیر، بررسی میکنند.
در حالی که بحث های زیادی در مورد بهترین راه برای دریافت نظرات وجود دارد ، تشویق مشتریان خود به نوشتن نظرات درباره کسب و کار شما ضرری ندارد. البته، حفظ استانداردهای بالا و دادن بیش از حد انتظار مشتریان به شما اطمینان می دهد که نظرات خود را به راحتی دریافت می کنید.
هرگز وسوسه نشوید که نظرات جعلی خود را بنویسید یا از چنین ترفندهایی استفاده کنید. اگر این کار را انجام دهید و گرفتار شوید، آسیبی که می تواند به شهرت تجاری شما وارد کند، غیرقابل حذف خواهد بود. ارزش ریسک کردن را ندارد!
نکته 10 - پیوندهای ورودی خود را بهینه کنید و از آنها استفاده کنید
برای توسعه اعتبار و شهرت خوب به عنوان یک کسب و کار محلی، کسب و کار شما باید توسط سایر مشاغل در محله محلی شما شناسایی شود. پیوندهای سایر وب سایت های محلی به وب سایت شما می تواند بسیار مفید باشد.
راههای مختلفی برای کسبوکارهای محلی برای دریافت پیوند وجود دارد . میتوانید از یک وبینار یا ملاقات حمایت مالی کنید، یک رویداد اجتماعی را میزبانی کنید، کمک مالی کنید، چیزی را که دوست دارید به صورت محلی تبلیغ کنید و با افراد برجسته و تأثیرگذاران ارتباط برقرار کنید.
به علاوه، هنگام ایجاد یا توسعه بیشتر لینکسازی برای سئوی محلی، اطمینان حاصل کنید که:
- لینک های ورودی معتبر یا با کیفیت خوب به دامنه شما
- پیوندهای ورودی با کیفیت خوب به URL صفحه فرود GMB شما
- کلمات کلیدی مبتنی بر مکان در متن لنگر پیوندهای ورودی به دامنه شما
- تعداد زیادی لینک ورودی به دامنه شما از دامنه های محلی مرتبط
- تنوع لینک های ورودی به دامنه شما
نکته 11 - از کلمات کلیدی به طور موثر استفاده کنید
اطمینان حاصل کنید که از کلمات کلیدی مرتبط و موضوعی محصول یا خدمات در عنوان کسب و کار GMB خود، در بررسی ها، در محتوای وب سایت خود و در دامنه استفاده می کنید.
تا کنون ثابت شده است که اجرای سئوی گوگل مپ برای چندین وب مستر و صاحبان مشاغل محلی بسیار چالش برانگیز است زیرا عادات ضعیف بهینه سازی محلی هنوز عمیقاً ریشه دوانده است. این بدان معنی است که درک بهتر دستورالعملها و بهترین شیوههای گوگل بهطور کلی، بهویژه زمانی که صحبت از سئوی محلی میشود، برای عملکرد خوب بسیار مهم است.
سئو گوگل مپ را بشناسیم
گوگل مپ و بازاریابی
گوگل مپ و تاثیر سئو گوگل مپ در تبلیغات صفحه اول گوگل عنوان این صفحه از جام ارژنگ است.سئو گوگل مپ نیز کلیدواژه مهم و حیاتی در صفحه اول گوگل است.
گوگل مپ,سئو گوگل مپ,تاثیر سئو گوگل مپ,اهمیت گوگل مپ,تبلیغات گوگل مپ,متخصص سئو گوگل مپ,رتبه سئو گوگل مپ,پروفایل گوگل مپ,بازاریابی گوگل مپ,تجارت گوگل مپ
سئو گوگل مپ چه اهمیتی در معرفی کسب و کار دارد؟
tags=گوگل مپ,سئو گوگل مپ,پروفایل گوگل مپ,حساب گوگل مپ,تصاویر گوگل مپ,ساخت گوگل مپ,اکانت گوگل مپ
از آنجایی که گوگل مپ یک پادشاه ناوبری است منبع ترافیک عظیمی دارد. این مزیت لغزشی باعث میشود گوگل مپ میتواند بهترین دوست شما در مورد سئوی محلی باشد.
نه تنها به تقویت حضور شما در نتایج جستجوی محلی کمک می کند، بلکه مزایای گوگل مپ نیز کسب و کار شما را به یک مرجع محلی در صنعت شما و مکانی مناسب برای مشتریان محلی تبدیل می کند.
سئو گوگل مپ چه اهمیتی برای کسب و کار دارد
سئو گوگل مپ یکی از عبارات مهم برای دو گروه است.
گروه اول کسانی هستند که مایلند از طریق گوگل مپ در صفحه اول گوگل قرار بگیرند و کار و کسی خود را معرفی نمایند.
گروه دوم کسانی هستند که دست اندرکار سئو و طراحی سایت هستند و شغلشان سئو است و با این عبارت بدنبال جلب مشتریان جدیدی هستند.
هنگامیکه شما یک کار و کسی را جستجو میکنید در صفحه اول گوگل نقشه هم ظاهر میشود و تعدادی از سایت ها همراه گوگل مپ ظاهر میشوند.
البته لازم به ذکر است که فقط سه سایت و عنوان همراه گوگل مپ در صفحه اول گوگل ظاهر میشود.
بازاریابی از طریق گوگل مپ
سئو گوگل مپ یعنی افزایش دید محلی
چگونه در گوگل مپ رتبه بندی شویم
نقشه گوگل بخشی از سئو محلی است
نقشههای گوگل بخش مهمی از سئو محلی است که در آن محتوای وب سایت و فهرست کسبوکار خود را برای نقشههای گوگل بهینهسازی میکنید . زمانی که پروفایل کسبوکار گوگل خود را با سرویس مکان یاب خود بهینه کردید , ممکن است به صورت خودکار روی نقشههای گوگل ظاهر شوید .
با این حال , کارهای بیشتری برای بهینهسازی پروفایل شما در کسبوکار من در گوگل وجود دارد. وب سایت شما , عوامل خارج از صفحه و استراتژی بازاریابی محتوا همگی نقش دارند . بهینهسازی جستجوی محلی گوگل برای کلمات کلیدی خاص در منطقه شما در نهایت بهترین نتایج را به دست خواهد آورد .
در زمینه برند SERPs ( آنچه که مخاطبین شما وقتی نام برند گوگل شما را میبینند ) , یک بسته نقشه محلی معمولا ً تنها زمانی نمایش خواهد داد که شرکت چندین خروجی در منطقه داشته باشد . در این مورد , بسته نقشه حاوی فهرستی از چندین خروجی آن زنجیره خواهد بود. اگر تنها یک خروجی در منطقه وجود داشته باشد , گوگل یک پانل اختصاصی را در سمت راست روی رومیزی ( در بالای موبایل ) نشان خواهد داد .
برای یک برند خاص , شما میتوانید این مثال جالب از برند Slack را بررسی کنید که ارتباطی را به دفتر سانفرانسیسکو آنها با گوگل کسبوکار من و یک بسته نقشه دفتر آنها در نیویورک نشان میدهد .
یک بسته نقشه نیز میتواند در یک SERP برند ظاهر شود وقتی نام شرکت مبهم است . یک مثال ( افراطی ) : اگر نام تجاری محلی " مغازه کفش " باشد , احتمالا ً یک بسته نقشه برای جستجو در این نام تجاری در بیشتر شهرها ظاهر خواهد شد .
کسب و کار گوگل
اضافه کردن شرکت شما به کسبوکار من ( GMB ) اولین قدم برای پیدا کردن در نقشهها است . فهرست کسبوکار نقشههای گوگل یک پلت فرم رایگان است که توسط گوگل تهیه میشود و به کسبوکار اجازه میدهد تا اطلاعات آنلاین خود را مدیریت کند . این شامل نام تجاری , آدرس , شمارهتلفن , وب سایت , ساعات عملیات و غیره است .
برای شروع , به business.google.com بروید و روی " اضافه کردن کسبوکار خود به گوگل کلیک کنید . " سپس , از راهنماییهای وارد کردن اطلاعات کسبوکار خود پیروی کنید . وقتی کارتان تمام شد , گوگل برای فعال کردن لیست یک سنجاق در پست برای شما میفرستد .
اکنون که لیست GMB شما ایجاد شدهاست , زمان آن رسیده که آن را برای رتبهبندی در نقشهها بهینهسازی کنید. در اینجا چند نکته آورده شدهاست :
عوامل زیادی وجود دارند که گوگل در هنگام تصمیمگیری درباره اینکه کدام کسبوکار باید در فهرست نقشهها نشان دهد , به آنها نگاه میکند. اما چند کار کلیدی وجود دارد که شما میتوانید برای افزایش شانس رتبهبندی خود انجام دهید .
اول , اطمینان حاصل کنید که چرت زدن ( نام , آدرس و شمارهتلفن ) در تمام پلتفرم ها ثابت باشد . این شامل وب سایت , فهرست GMB و پروفایل های رسانههای اجتماعی است. اطلاعات خواب متناقض گوگل را گیج میکند و به رتبهبندی شما آسیب میرساند .
دوم , تا جایی که ممکن است , بررسی با کیفیت بالا انجام دهید. گوگل در تعیین اینکه کدام کسب و کارها در نقشهها نشان داده شوند , وزن زیادی بر روی بررسیها میگذارد . هر چه بررسیهای مثبت تری داشته باشید , شانس بهتری برای رتبهبندی دارید .
یک فاکتور مهم رتبهبندی برای نقشههای گوگل نام تجاری شماست . شما میتوانید این کار را در ابتدا در ایجاد نام تجاری خود انجام دهید و کلمات کلیدی که کسبوکار شما را توصیف میکنند و آنچه انجام میدهید را در بر بگیرید . برای مثال , اگر در تهران سئوکار هستید , میخواهید " سئو گوگل مپ " و " تهران " را به نام تجاری خود در نظر بگیرید . برای مثال " سئو گوگل مپ در تهران " یا " سئو گوگل مپ ارزان " .
این مساله زمانی که میخواهید کسبوکار را خارج از این مناطق گسترش دهید محدودیتهایی ایجاد میکند , اما به رتبهبندی در مراحل اولیه کسبوکار کمک میکند .
مطالب مهم سئو گوگل مپ
سئو گوگل مپ عامل کسب رتبه است
نقش تصاویر در سئو گوگل مپ
تصاویر محصولات , فروشگاه , تیم و هر چیز دیگری که به مشتریان احتمالی مربوط باشد را در نظر بگیرید . همچنین میتوانید ویدیوهایی اضافه کنید که راهی عالی برای نشان دادن کسبوکار شما به جزئیات بیشتر هستند .
ما کسب و کارهایی را پیدا کردهایم که همیشه ۱۰۰ + عکس را در گروه نقشه بالاتر میبرند , در واقع , اگر به برگه دید در داشبورد نگاه کنید , گوگل به شما نشان میدهد که شما چند عکس در مقایسه با رقبای خود دارید .
همیشه هدف داشتن عکس و بررسی بیشتر از رقیب اصلی خود است .
اهمیت سئو گوگل مپ
سئو گوگل مپ باعث افزایش دید میشود
توجه مشتریان احتمالی با گوگل Business را جلب کنید . تیم ما استراتژیها و تاکتیکهای لازم را برای افزایش ارتباط محلی , رتبهبندی آنلاین , دید و نوردهی برای کسبوکار شما به شما میدهد . ما همچنین آخرین روندها و جدیدترین ویژگیها را دنبال میکنیم تا به مشتریان خود مزیت محرک اولیه بدهیم . این به شما این امکان را میدهد که جلوتر از رقبای خود بمانید و به خط پایین کسبوکار خود سود ببرید .
با هماهنگ کردن اطلاعات آنلاین خود به مناطق محلی که در آن کار میکنید , با مخاطبین محلی خود صحبت میکنید و مناسبترین راه ممکن را فراهم میکنید .
چرا رتبه بالا در گوگل مپ مهم است
تحقیقات نشان میدهد که نقشه گوگل , برنامه ناوبری ترجیحی برای ۶۷ % مصرف کنندگان است . و با مصرف کنندگانی که به دنبال مکانی برای رفتن هستند , بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید که لیست نقشههای گوگل برای اولین بار برای تحقیقات مرتبط بهینه شدهاست .
تحقیقات همچنین نشان میدهد که این مصرف کنندگان فهرستهای کسبوکار گوگل را از یک کلمه کلیدی ( معروف به " کشف " ) که اغلب ( 84 % از زمان ) را جستجو میکنند تا از جستجوی نام تجاری ( معروف به " مستقیم " ) , به پایان میرسانند . گفته میشود , مهم است که فهرست شما برای این اصطلاحات , رتبه بالایی در گوگل داشته باشد .
دلیل دیگر برای رتبهبندی در نقشههای گوگل این است که سه فهرست نقشههای گوگل در صورت امکان در نتایج جستجوی گوگل مرتب خواهند شد . و با ۴۶ % جستجو در گوگل که قصد محلی دارید , نشان میدهد که " بسته محلی ۳ " میتواند دید شما را افزایش دهد .
سومین دلیل برای رتبه بالاتر در نقشههای گوگل این است که کارهایی که شما برای رتبهبندی بالاتر انجام میدهید کیفیت فهرست شما را بهبود میبخشد و چند راه برای مصرف کنندگان به کسبوکار شما اضافه میکند . با ۸۶ % مصرف کنندگان با استفاده از نقشههای گوگل برای بالا بردن یک کسبوکار , این امر فرصتهای زیادی را برای افزایش تعامل ایجاد میکند .
ابزار سئو گوگل مپ
گوگل مپ ابزاری قدرتمند است که میتواند به شما در رشد کسبوکار شما کمک کند . اگر مشتریان احتمالی در جستجوی خدمات در محدوده محلی خود باشند , آنها نیز به احتمال زیاد شما را پیدا خواهند کرد ! اطمینان از اطلاعات صحیح در مورد آنچه که ارائه میدهید , زمانی که فردی در گوگل جستجو میکند , مشتریان و فروش بیشتری را پیش از هر زمانی به شما نشان میدهد - همه به لطف آن که به صورت آنلاین قابلمشاهده باشند , که بیش از ۸۰ % مصرف کنندگان اولین بار میروند .
گوگل , یک روش برای نمایان کردن کسبوکار شما در نقشههای گوگل برای کلمات کلیدی خاص است . همانطور که ممکن است از نام این نام حدس زده باشید , هدف در اینجا بهینه سازی یک موسسه است به طوری که وقتی کسی به دنبال این اصطلاحات بگردد تا پیدا کند که آنها باید به کجا بروند .
سئو گوگل مپ مجموعهای از روشهایی است که برای بهبود ظاهر و موقعیت صفحات وب در نتایج جستجوی آلی طراحی شدهاند . مهمترین راهی که مردم میتوانند به صورت آنلاین در اینترنت پیدا کنند , استراتژی سئو به شما کمک میکند که با افزایش دید خود در میان کاربران , ترافیک بیشتری در وب سایت خود پیدا کنید .
کاوشگر از یک صفحه اینترنتی شناختهشده شروع میشود و لینکهای داخلی را به صفحات داخل آن سایت و مکانهای خارجی دنبال میکند , اطلاعات درباره تمام محتویات آن را جمعآوری میکند. این فرآیند به موتورهای جستجو مانند گوگل یا بینگ کمک میکند که هر وب سایت را با استفاده از کلمات کلیدی در عناوین و دیگر دادههای حساس به بافت آشنا کنید , که باعث افزایش تواناییهای جستجو در سراسر platforms مختلف میشود, از جمله دستگاههای موبایل که در حال حاضر بیشتر مردم در آن به مرور میپردازند .
چرا گوگل مپ را سئو کنیم
اینترنت به شدت تحتتاثیر نحوه تحقیق و یافتن کسبوکار قرار گرفتهاست . گوگل مپ در سال ۲۰۰۵ راهاندازی شد و به یک ابزار ضروری برای بازاریابهای آنلاین با رابط کاربری آسان آن تبدیل شد که به شما این امکان را میدهد که هر مکان یا آدرس خیابانی را به سرعت مشخص کنید - حتی اگر هیچ خیابانی دیده نمیشود . برای موفقیت در این صنعت بریدن , باید اطمینان حاصل کرد که کسبوکار آنها از بقیه متمایز است و رتبهبندی گوگل بالاتر از هر شرکت دیگری است .
نقشه گوگل , فرآیند بهینهسازی وب سایت شما برای حضور در وب سایت Google's است . هر چه ترافیک بیشتری از موتورهای جستجو به دست آورید , شانس بهتری برای رتبهبندی در رتبهبندیهای آلی و افزایش آگاهی از برند برای کسب و کارهایی که میخواهند محصولات یا محصولات خود را به صورت آنلاین نشان دهند , استفاده کنید .
ضرورت تکمیل پروفایل در گوگل مپ
اطمینان حاصل کنید که جزئیات کسبوکار شما کامل و اطلاعات دقیق به روز , کلید موفقیت در کسبوکار من گوگل است . ضروری است که پروفایل های آنلاین خود را سازگار نگه دارید تا مشتریان بالقوه بتوانند شما را پیدا کنند . برای مثال , شماره تماس تلفنی و آدرس ایمیل باید با آنچه در گوگل اطلاعات حساب من ( GMB ) ظاهر میشوند مطابقت داشته باشند ! اطمینان حاصل کنید که پروفایل خود را مرتب و دقیق نگه دارید تا مشتریان احتمالی بتوانند آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند !
موقعیت شما در گوگل مپ
موقعیت فیزیکی کسبوکار گوگل را بررسی کنید , کسبوکار من ابزار قدرتمندی است که میتواند کسبوکار محلی شما را در اینترنت ارتقا دهد . شما میتوانید از مرحله تایید موقعیت خود در زمان راهاندازی کسبوکار خود صرفنظر کنید . اگر میخواهید از آن در کشورهای مختلف و یا مناطق مختلف بدون محدودیت استفاده کنید , چه نوع محتوا برای کاربران در مکانهای دیگر ظاهر خواهد شد , چرا که هیچ رویه درستی وجود ندارد ! شما نیاز به هر گونه روش تایید دارید , که این خدمت را به ویژه اگر میخواهید حضور بینالمللی بدون محدودیت میخواهید , مفید میسازد ! شما میتوانید از تماسهای تلفنی و یا چت تصویری انتخاب کنید , بسته به what's راحت است ! گوگل همیشه به دنبال راههایی برای کمک به شما برای رشد کسبوکار خود است که به این معنی است که آنها ابزارهای مختلفی در دسترس دارند .
اهمیت بهینه سازی موتور جستجو
اهمیت بهینهسازی موتور جستجو . الگوریتم گوگل یک ماشین پیچیده و در حال تغییر است , اما یک چیز که در طول سالها ثابت باقی میماند ? توضیحات دقیق تری با ثبت کلمات کلیدی به وب سایت خود اضافه کنید تا نشان دهید وقتی افراد برای چیزهایی مانند " رستورانهای نزدیک من " جستجو میکنند , میتوانید ترافیک بیشتری را از آنهایی که به دنبال مکانهای نزدیک به اینترنت میگردند , ثبت کنید ! زمان افتتاح کسب و کار میتواند تفاوت بزرگی را در میزان موفقیت شما در رتبهبندی شما داشته باشد . اگر مشتریان احتمالی بدانند که دفتر شما باز است , آنها فرصتهای بیشتری برای انتخاب خواهند داشت و ممکن است تصمیم بگیرند که به جای دیگری به جای دیگری بروند , به این دلیل که بهترین خدمات کشف شدهاست !
ارسال پست به گوگل مپ
ارسال منظم به پروفایل کسبوکار گوگل مزایای متعددی دارد . برای شروع , به موتور جستجو اجازه میدهد تا بداند که شما هنوز فعال هستید و یک کسبوکار را اداره میکنید که به معنی قابلرویت کردن بهتر در جستجوهای محلی است ; پستها پر شده از کلمات کلیدی که در ناحیه او هدف قرار میگیرند , به بهبود رتبهبندی این اصطلاحات کمک خواهند کرد . شما میتوانید با کلمات کلیدی که در منطقه شما هدف قرار میگیرند و یا به طور خاص برای افراد محلی که ممکن است جستجو کنند , پست کنید ! گوگل در مورد رتبهبندی شما در موتورهای جستجو است , بنابراین ارسال منظم به پروفایل کاری شما به بهبود دید و رتبهبندی کمک میکند .
کنترل رتبه در گوگل مپ
برای دیدن رتبهبندی معنادار روی نقشه گوگل , باید به طور جدی به بررسی آن بپردازید . بهترین روش این است که مودبانه نظرات خود را بررسی کنید , و با اینکه ممکن است به نظر برسد که یک انگیزه برای مشتریان شگفتی ایجاد میکند , این امر درست مانند ستارههای بیشتری است که لزوما ً به معنی رتبهبندی بهتر صفحات نتایج موتور جستجو هستند ( SERPs ) . شما همچنین به محتوای کیفی بالایی نیاز دارید که شامل بازخورد مثبت و منفی است, بنابراین عدم تعادل در نظرات درباره کسبوکار و یا خدمات شما در اینجا وجود ندارد !
گوگل مپ را به سایت خود متصل کنید
نقشههای گوگل , پلت فرم برای بسیاری از مردم برای پیدا کردن تجارتهای محلی است . اما آیا میدانستید که وقتی روی لیست کسبوکار شما کلیک میکنند , اگر حضور آنلاین داشته باشد , شانس خوبی برای آنها وجود دارد ? این به معنی رانندگی و ایجاد مشتریهای احتمالی است! راهحل طراحی وب سایت Google's برای مبتدیان عالی است . این کار با موضوعات زیادی همراه است که میتوانید از آن برای خارج کردن وب سایت خود از زمین استفاده کنید و شروع به ساخت stylesheets , چیدمان و یا حتی animations کنید . مراجعه به این صفحه برای بررسی خدمات ساخت لینک .
گوگل مپ را در شبکه های اجتماعی لینک دهید
هرچه سیگنالهای اجتماعی بیشتری تولید کنید , رتبه بالاتری در نقشههای گوگل خواهد داشت . برای افزایش این تعداد تعامل و ایجاد یک سیگنال به اندازه کافی قدرتمند برای اهداف رتبهبندی , شما باید خود را از طریق پستهای فیس بوک یا به روز رسانی های توییتر که تصاویر / ویدیوهایی از چیزی که کسبوکار منحصر به فرد در این صنعت دارد , تبلیغ کنید !
استراتژی سئو گوگل مپ
آیا استراتژی سئو گوگل مپ تمام مناطق جستجو را پوشش میدهد ؟ رتبهبندی برند شما در اولین موقعیت گوگل SERPs یک فرآیند روزمره است . نقشههای گوگل از جمله ابزارهایی است که کسب و کارهای کوچک میتوانند برای رتبهبندی بالاتر در گوگل و رسیدن به مشتریان بالقوه بیشتر از جوامع محلی استفاده کنند.
سئو گوگل مپ یک فرآیند ساده است که میتواند موقعیت بهتری را در جستجوهای گوگل تضمین کند. سئو گوگل مپ فرآیندی است که حضور آنلاین یک شرکت در نقشههای گوگل با آن بهینهسازی میشود تا آن را در اینترنت بیشتر نمایان سازد .
آن به مجموعهای از استراتژیها اشاره میکند که به کسب و کاری کمک میکند که در موقعیتهای بالای بستههای نقشه محلی ظاهر شود . به این معنی که می توان آن را یک تکلیف سئو محلی دانست .
استراتژی سئو گوگل مپ
آیا شما از خودتان این سوال را میپرسید : " من در گوگل بالاتر از این قرار دارم ? " اگر اینطور است , هر مالک وب سایت به امید یافتن پاسخ به هر مالک وب سایت پیوسته . همه سعی دارند در گوگل بالاتر رتبهبندی کنند . این که آیا این یک تازهوارد به بازار یا یک برند جهانی ثابت است یا خیر , یک جنگ مداوم برای ضربه زدن به آن نقطه بالا در جستجوهای گوگل وجود دارد .
برای کسب و کارهای محلی , یک جنبه وجود دارد که میتواند نقش مهمی در تلاشهای محلی سئو ایفا کند : نقشههای گوگل . با راهنمای گوگل , در هیچ زمانی یک متخصص خواهید شد .
سئو گوگل مپ چه تاثیری در مشاغل دارد
چطور میتوانید کسبوکار خود را در گوگل بالاتر ببرید . اگر در این فکر هستید که چطور کسبوکار خود را بالاتر از گوگل رتبهبندی کنید , عنصر نقشه پلتفرم میتواند همه تفاوت را ایجاد کند . دو دلیل اصلی برای این امر وجود دارد . یکی از آنها, مردم از نقشههای گوگل مستقیما ً برای جستجوی تجارتهای محلی استفاده میکنند . دوم اینکه , رتبهبندی نقشههای گوگل به این معنی است که کسبوکار شما شانس بهتری برای حضور در نتایج جستجوی " ۳ " دارد .
رتبه بندی در گوگل مپ
وقتی به نحوه رتبهبندی در کسبوکار من در گوگل نگاه میکنید , باید تعدادی از عوامل رتبهبندی را در بازی ببینید .
چندین عامل مهم محلی seo وجود دارند که نقش حیاتی در رتبهبندی نقشههای گوگل شما ایفا میکنند. خبر خوب این است که ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا بیشتر در مورد نحوه رتبهبندی روی نقشههای گوگل بدانید . این راهنمای نقشههای گوگل ۲۰۲۲ شما را از تمام نقشههای گوگل ۲۰۲۲ تکنیک عبور داده و بهترین استراتژی گوگل را کشف خواهد کرد.
این موارد شامل backlinks , ارتباط وب سایت روی صفحه , استناد و بازبینی است.
ما تمام این عوامل رتبهبندی گوگل seo را با جزئیات بیشتر بررسی خواهیم کرد.
نقش بک لینک در سئو گوگل مپ
هر راهنمای محلی که متخصصان گوگل بنویسند همیشه توصیه خواهد کرد که اگر میخواهید رتبهبندی نتایج محلی خود را در گوگل بهبود بخشید , این یک اجبار است . وقتی به سراغ افراد حرفهای سئو میروید , شروع این کارها آسان است . آنها آگاهی دارند که چگونه در جستجوی محلی گوگل با استفاده از backlinks , از جمله آن به طور طبیعی با محتوا , انتشار آن در وب سایتهایی که بیشترین ترافیک را به شما میدهند و شهرت شما را با گوگل بالا میبرند , رتبهبندی کنند .
تاکتیک های سئو گوگل مپ
تا آنجا که استراتژیهای نقشه سئو گوگل پیش میروند , اگر شما عوامل مربوط به وب سایت روی صفحه را ملاقات نکنید , شما نمیتوانید دور شوید . نقشههای گوگل و تاکتیکهای سئو در صفحه به دست میآیند . شما باید به a رتبه گوگل نگاه کنید تا ببینید قبل از انجام این تغییرات کجا هستید تا ببینید چقدر میتوانید تفاوت ایجاد کنید .
رتبه بالا در گوگل مپ
با توجه به بالا بردن رتبهبندی نتایج محلی در گوگل , استنادها نقش بزرگی ایفا میکنند . این نشاندهنده اطلاعاتی در مورد محل کسب و کارتان , نام , آدرس خیابانی , شهر , ایالت , کد پستی و نشانی اینترنتی است . سپس با توجه به این موضوع در کنار نقشه گوگل سال ۲۰۲۲ شما شانس بیشتری برای تبدیل بازدید کنندگان به وب سایت خود به مشتریان دارید .
تاثبر نظرات کاربران در سئو گوگل مپ
برای داشتن شانس بهتر در یک رتبه بالاتر در نقشههای گوگل , شما باید مطمئن شوید که در مورد کسبوکار خود نظرات فراوانی دارید . این نشان میدهد که شما میتوانید مورد اعتماد باشید . شما باید مراقب باشید که نظرات منفی باعث آسیب زیادی نمیشوند , اما از نگاه کردن به فرد یا دو فرد نترسید . شما میتوانید به شیوهای حرفهای به آنها پاسخ دهید , و به مشتریان نشان میدهد که شما مشتاق دریافت بازخورد و بهبود محصولات یا خدمات خود هستید .
اگر میخواهید کسبوکار خود را روی نقشههای گوگل قرار دهید , باید اطلاعات کسب و کارتان را به روزرسانی کنید - این امر قابلیت دید شما را افزایش میدهد , بنابراین شانس بهتری برای رتبهبندی دارید . این نیاز به دقیق و جذاب بودن دارد - شما بهتر است مطمئن شوید که آن نیز کامل است . گوگل از عوامل خود برای تعیین محل رتبهبندی شما استفاده میکند .
پس از اینکه رتبهبندی را شروع کردید , میتوانید به رتبه بالاتری برسید و به آن موقعیت برتر برسید که در آن افراد بیشتر به وب سایت شما مراجعه میکنند . این به این معنی است که به چه فاکتورهایی مواجه هستید که در حال ملاقات هستید اما نیاز به بهبود دارید و باید بیشتر بر روی آن تمرکز کنید . برای مثال , ممکن است تصاویر و یا بازنگریهای کافی بر روی لیست تان نداشته باشید .
درک رتبه بندی در گوگل مپ
حالا که درک میکنید چگونه در نقشههای گوگل بهتر رتبهبندی کنید , زمان آن است که نام تجاری گوگل خود را مطالبه کنید یا تهیه کنید - اگر قبلا ً این کار را نکرده اید . مهم است که توجه داشته باشید که فقط به این دلیل که خودتان یکی از آنها را درست نکردهاید , به این معنی نیست که در حال حاضر فهرست کسبوکار من گوگل وجود ندارد .
برای اینکه ببینید آیا کسبوکار شما در حال حاضر در گوگل وجود دارد یا خیر , به سادگی یک جستجوی سریع از نام تجاری خود انجام دهید . اگر در یک لیست در سمت راست صفحه ظاهر شود , باید این موضوع را به صورت فوری نشان دهد : " این کسبوکار را داشته باشید ? " اگر این درخواست ظاهر نشود , ممکن است قبلا ً فهرست GMB را تنظیم کرده باشید . متناوبا , ممکن است شخص دیگری ادعا کرده باشد . در مورد دوم , شما گزینه تماس با گوگل و درخواست مالکیت را دارید .
اگر فهرستی وجود ندارد و شما آماده ایجاد پروفایل جدید هستید , به سادگی از صفحه کسبوکار گوگل من بازدید کنید .
زمانی که به حساب گوگل خود وارد میشوید , برای تکمیل پروفایل GMB به یک فرم منتقل خواهید شد . از اینجا , شما باید اطلاعاتی مانند نام تجاری , شمارهتلفن , آدرس و مقوله کسبوکار ( هم اولیه و هم ثانویه ) وارد کنید .
وقتی وارد این موارد میشوید , سعی کنید همان جزئیات را در وب سایت خود بازتاب کنید . اگر آدرس کسبوکار شما در سایت تان به عنوان " خیابان تاج گذاری " نمایش داده شود , نمیخواهید " مراسم تاج گذاری و غیره " را در پروفایل GMB تایپ کنید . ثبات توسط گوگل پاداش داده میشود , بنابراین از هرگونه اختلاف اجتناب کنید - حتی اگر بیاهمیت به نظر برسند .
یکی از توصیهها در صورتی که شما به دنبال رتبهبندی در گوگل باشید , استفاده از یک کنترلکننده درجه تجاری گوگل است . شما میتوانید کشف کنید که در حال حاضر کجا هستید و چقدر بیشتر باید بالا بروید . اگر به این فکر کردهاید که چطور در گوگل بالاتر از کسبوکار خود قرار بگیرید , باید ببینید که در حال حاضر کجا هستید ; در غیر این صورت , شما نمیتوانید اهداف را تنظیم کرده و کمپین ها را به دست آورید .
راهاندازی پروفایل کسبوکار من گوگل یک چیز است , اما شما باید بدانید چگونه برای نقشههای گوگل بهینهسازی کنید . خوشبختانه , گامهای مختلفی وجود دارد که شما را به سطح بعدی نقشههای گوگل میرساند . این روش بهینهسازی نقشههای گوگل است .
انتخاب رده مناسب برای کسبوکار شما در GMB ضروری است . با انتخاب مقولهای که بهترین نماینده شرکت شما است , به گوگل و مشتریان خود میگویید دقیقا ً چه کار میکنید . این به این معنی است که کسبوکار شما در میان نتایج جستجوی درست ظاهر خواهد شد.
برای اکثریت بزرگ کسب و کارها , تصمیم دسته آسان است . برای کسانی که تحت طیف وسیعی از مقولهها قرار میگیرند , انتخاب دشوارتر میشود . در این مورد , مقوله اصلی را انتخاب کنید تا نشان دهید کسبوکار شما برای چه چیزی شناخته شدهاست , و از چندین دسته ثانویه برای لیست کردن تمام خدمات دیگر استفاده کنید. از نظر نحوه کسب و کارها در نقشههای گوگل , این آسانترین کاری است که میتوانید انجام دهید .
نتیجه سئو گوگل مپ
دلیل اصلی برای کسب و کارتان در گوگل , ایجاد آگاهی درباره کسبوکار شما است . تعدادی تاکتیک هست که شما میتوانید به آنها کار کنید تا گوگل کسبوکار را در صدر فهرست محلی قرار دهد .
گوگل مکانها همه کسبوکارهای آن اطراف را روی یک نقشه نشان میدهد که کاربران جستجوی مربوطه را انجام میدهند . در سمت راست نتایج جستجو محلی / فهرست محلی هنگام مرور از طریق یک رومیزی و در بالای فهرست محلی هنگام مرور از طریق موبایل ظاهر میشود .
بهینهسازی کار گوگل و رتبهبندی در نقشههای گوگل راهی است که برای کسب و کارهای محلی برای افزایش بازدید وجود دارد .
بهینهسازی موتور جستجو به وب سایتها کمک میکند تا محتوای خود را در بالای گوگل SERP رتبهبندی کنند . همانطور که قبلا ً میدانید , هر موقعیت خارج از صفحه اول گوگل معمولا ً یک قبرستان متروک محسوب میشود .
اگر شما صاحب یک کسبوکار محلی هستید , همین قوانین برای رتبهبندی در مورد گوگل و گزینه جستجوی گوگل استفاده میشوند . اگر کسبوکار شما در رده بالایی قرار دارد , این ها محرکهای ترافیک عظیم به وب سایت / فروشگاه و یا فروشگاه شما هستند .
بهینهسازی لیست کسبوکار گوگل به قدری قوی است که شما را بدون اینکه لزوما ً یک معامله بزرگ در مورد سئو داشته باشید , تحریک میکند .
هر چه در لیست کاری بهتر باشد , قابلاعتمادتر میشوید . هر چه اعتماد بیشتری به دست آورید , تاثیر کسبوکار شما بر مخاطب هدف قویتر خواهد بود.
همانطور که قبلا ً اشاره کردیم , یک وب سایت ساده پیششرط ایجاد یک حساب تجاری من یا اضافه کردن کسبوکار شما به نقشههای گوگل نیست . با این حال , همیشه برای داشتن یک وب سایت تجاری در طولانیمدت مفید است .
بنابراین , اگر شما در مورد اینکه چطور در نقشههای گوگل ظاهر شوید , درک کسبوکار گوگل و فاکتورهای رتبهبندی مکانهای گوگل ضروری است . ما امیدواریم که شما این پست را دنبال کنید تا یاد بگیرید که چطور کسبوکار خود را در گوگل انجام دهید تا رتبه بالاتری را کسب کرده و رتبهبندی را از طریق لیست کسبوکار محلی گوگل انجام دهید .
چرا رتبه بالا در گوگل مپ مهم است
اگر صاحب یک کسبوکار هستید که محصولات و خدمات را به مخاطبان محلی میفروشد , تامین یکی از ۳ نقطه برتر در فهرست نقشههای گوگل , که به نام بستههای نقشههای گوگل نیز شناخته میشود , بسیار مهم است .
رتبه بالاتر در گروه نقشههای گوگل که در میان ۳ موقعیت برتر گروه نقشهها ظاهر میشوند , به کسبوکار شما یک نوردهی آنلاین بزرگ نمیدهد , بلکه باعث بهبود علائم , بازدید از سایت , تماسهای تلفنی و دیگر تبدیلات مطلوب نیز میشود .
برای مثال , اگر یک رستوران در افسریه تهران داشته باشید , اگر در ۳ نقطه بالا در جستجوی محلی گوگل در آن ناحیه قرار بگیرید , صدای پای بیشتری خواهید داشت .
دلیل آن زمانی است که مردم محلی در جستجوی " رستورانهای نزدیک من " هستند , لیست تجاری شما حتی قبل از اولین لیست ارگانیک به عنوان بخشی از گروه محلی گوگل در صدر قرار میگیرد .
پیشتر , گوگل ۷ فهرست محلی برتر را در فهرست نقشههای گوگل نشان میداد . با این حال , اکنون تنها سه گزینه انتخاب میکند که بهترین آنها برای جستجوی مرتبط است . اگر میخواهید نتایج بیشتری ببینید , باید روی گزینه " نتایج بیشتر " کلیک کنید .
بنابراین برای دستیابی به حداکثر نوردهی , اعتبار بهتر , تناسب بیشتر و جریان ترافیک بالا , کسبوکار شما باید در ۳ نقطه برتر در جستجوهای محلی گوگل ظاهر شود .
اگرچه چندین فاکتور رتبهبندی گوگل برای بررسی وجود دارد , عوامل خاصی میتوانند مستقیما ً بر رتبهبندی گوگل شما تاثیر بگذارند .