جام ارژنگ:مرکز تبلیغات،طراحی سایت و سئو
جام ارژنگ با بیش از 1000 نمونه سایت در صفحه اول گوگل
راهنمای تبلیغات هدفمند
تبلیغات هدفمند چیست
تبلیغات هدفمند شکلی از تبلیغات آنلاین است که بر ویژگیهای خاص , علایق و ترجیحات مصرفکننده تمرکز دارد . تبلیغ کنندگان این اطلاعات را با پیگیری فعالیت شما در اینترنت کشف میکنند.
تبلیغات همه جا آنلاین است , اما ما در نادیده گرفتن آن بسیار خوب شدهایم . برای جلب توجه ما , تبلیغ کنندگان با به یاد آوردن آنچه که به صورت آنلاین میخوانیم و میخریم , با استفاده از این اطلاعات برای فروش چیزهایی که فکر میکنند ما دوست داریم , با عادات بصری دیجیتالی ما سازگار شدهاند . در حالی که ممکن است عجیب به نظر برسد , این عمل که تبلیغات هدفمند نامیده میشود , بسیار رایج شدهاست .
تبلیغات هدفمند,اهمیت تبلیغات هدفمند,تعریف تبلیغات هدفمند,مجری تبلیغات هدفمند,معرفی تبلیغات هدفمند,ابزار تبلیغات هدفمند,شکل تبلیغات هدفمند,انواع تبلیغات هدفمند,متخصص تبلیغات هدفمند,مشاورتبلیغات هدفمند
تبلیغات هدفمند چگونه کار میکند
تبلیغات هدفمند را میتوان تهاجم به حریم خصوصی دانست . با این حال , به یاد داشته باشید که تمام اطلاعاتی که به اینترنت ارسال میکنید را میتوان ردیابی کرد , چه درخواست موتور جستجو , به روز رسانی رسانههای اجتماعی , یا وب سایتهایی که بازدید میکنید . و اگر بتوان آن را ردیابی کرد , این اطلاعات ممکن است به شکل یک آگهی هدفمند به شما باز گردند .
هر چه تبلیغ کنندگان درباره شما بیشتر بدانند , بیشتر در مورد عادتهای خرید شما فکر میکنند . سن , جنسیت , درآمد , وضعیت روابط : تبلیغ کنندگان هر چیزی را که میتوانند دریافت کنند , اگر به این معنی باشد که میتوانند چیزی به شما بفروشند , میگیرند .
تبلیغات هدفمند , یا هدف تبلیغاتی , راهی برای بازاریابان برای ارائه مشتریان با تبلیغات است که ویژگیهای خاص , علایق و رفتار خرید آنها را منعکس میکند . این کار به طور کلی با استفاده از دادههای مشتری برای بخشبندی مخاطبان با عواملی مانند جمعیت شناختی پایه , علایق خرید و یا رفتار مرور , و سپس ایجاد تبلیغات منحصر به فرد متناسب با هر بخش مخاطب انجام میشود.
به جای قرار دادن یک تبلیغ عمومی در هر جایی بر روی وب , یک تبلیغ هدفمند از نظر استراتژیکی برای رسیدن به مخاطب مشخص براساس رفتار مشتریان گذشته و دیگر دادهها قرار داده میشود .
تبلیغات هدفمند مزایای زیادی را برای بازاریابان و مصرف کنندگان فراهم میکند. بیشتر و بیشتر , مصرف کنندگان به دنبال پیامهای شخصی , محصولات و خدمات مرتبط با نیازها و خواستههای خود هستند . بنابراین , زمانی که مصرفکننده تبلیغاتی را میبیند که به آنها در یک سایت یا پلت فرم مربوط میشود , آنها اغلب بازدید یا استفاده میکنند , بیشتر به آنچه که شما باید ارائه دهید علاقمند میشوند . محتوای شخصی شده برای آنها مفید است , که به نوبه خود برای شما مفید است , زیرا هر چه مخاطبان هدف شما بیشتر با تبلیغ شما درگیر شوند , احتمال بیشتری وجود دارد که شما رهبری , تبدیل و فروش را افزایش دهید - هر چه هدف بازاریابی شما باشد .
اگر تبلیغات یک برند عمومی یا نامناسب باشند , مشتریان بالقوه متوجه خواهند شد . پر کردن مرورگر مشتری با تبلیغاتی که با علایق آنها صحبت نمیکنند یا چیزی که شخصا ً مرتبط است , تنها به درک و شهرت برند در میان مصرف کنندگان آسیب میرساند . در مقابل , برندها میتوانند با ارائه تبلیغات مرتبط و محتوای ارزشمندی به مخاطبان که به احتمال زیاد از آنها قدردانی میکنند , شهرت خود را بهبود بخشند . این بخش مهمی از تبلیغات آگاهی از برند است . این کار به افزایش شناخت مشتریان با ارزش بالا و ایجاد برند با ارزش ویژه قوی برند در جایگاه خود کمک میکند .
تبلیغات هدفمند هر قطعه خلاقانه و محتوایی را که یک برند به اینترنت منتشر میکند به حداکثر میرساند . تبلیغات عمومی پاداش کم و اغلب پرهزینه نسبت به مزایای واقعی آن است , اما هدف قرار دادن به تمرکز منابع روی بیشتر گروههای مخاطب کمک میکند . با استفاده از اتوماسیون پایه برای انتشار آگهب های که متناسب با هر بخش مخاطب هستند , تبلیغات هدفمند بیشتر تبلیغات را از پیدا کردن مشتریان بالقوه بالا و جذب آنها به برند میگیرد .
تبلیغات هدفمند بر دادههای جمعآوریشده درباره مشتریان , استفاده از گرایشها جمعیتی , علاقه و رفتار برای نزدیک کردن مشتریان به روشی که ترجیح میدهند درگیر شوند , تکیه دارند . استفاده از دادههای مشتری را از خرید مشتری خارج کرده و هزینههای کاربران را کاهش میدهد .
تبلیغات هدفمند زمینه ای
تبلیغات هدفمند زمینهای به بازاریابان کمک میکند تا محتوای آگهی را در کنار محتوای دیگر قرار دهند که مربوط به چیزی است که تبلیغ میشود . به جای چسباندن تبلیغات در سراسر وب در مکانهایی که ربطی به برند یا محصول ارائهشده ندارند , هدف زمینهای با محتوای آگهی مطابقت دارد . این کار تجربه یکپارچه تری برای مشتریان ایجاد میکند که به آنها کمک میکند به آنها بگویند که محصول شما به چیزی که به آن علاقه دارند مربوط است . مثالی از تبلیغات زمینهای یک برند کفش ورزشی است که در وبلاگ درباره دویدن و آموزش تبلیغ میکند . معمولا بازاریابان یک تبلیغ ایجاد میکنند و آن را با کلمات کلیدی خاص مرتبط میکنند , که ناشر تبلیغ برای مطابقت با موقعیت مربوطه اسکن میکند .
تبلیغات هدفمند رفتاری
تبلیغات هدفمند رفتاری شبیه تبلیغات زمینهای است , اما رفتار کاربر و فعالیت مرور زمانی که تبلیغات را در اینترنت قرار میدهد را در نظر میگیرد . در این نوع هدفگیری تبلیغاتی , شما میتوانید تبلیغات را براساس تاریخچه جستجو یا مرور آنها برای مشتریان قرار دهید . عوامل دیگری که میتوانند هدفگذاری رفتاری را شکل دهند عبارتند از : لینکهای کلیک شده, خرید , زمان صرفشده در صفحات وب و رسانههای اجتماعی .
رسانههای اجتماعی به کانون تبلیغات و تجارت الکترونیک تبدیل شدهاند , به این نکته که بسیاری از خریداران اکنون ترجیح میدهند به جای وب سایت برند یا در فروشگاه خردهفروشی از طریق رسانههای اجتماعی خرید کنند . به همین دلیل در میان دیگران , ثابت نگه داشتن تبلیغات شما در میان رسانههای اجتماعی مهم است , و ویژگی تبلیغات اجتماعی مرتبط ما دستیابی به این ثبات را آسانتر میکند . هدف رسانههای اجتماعی به برندها کمک میکند تا از رفتار مصرف کنندگان در وب , موتورهای جستجو و سایتهای رسانههای اجتماعی برای ارائه تبلیغاتی که منعکسکننده منافع مصرفکننده است , استفاده کنند. هدف قرار دادن رسانههای اجتماعی نیز میتواند نوعی هدف رفتاری در نظر گرفته شود .
در اکوسیستم بازاریابی دیجیتال امروزی , مشتریان به دیدن تبلیغات در طول مرور خود عادت دارند که اغلب از شناخت کامل تبلیغات دست میکشند . به همین دلیل , برندها باید استراتژیهای بازاریابی را توسعه دهند که در آن مشتریان را با محتوا و پیامرسانی شخصی مواجه میکنند که نشاندهنده درک از خواستههای مصرفکننده در ارتباط با یک محصول خاص است .
تبلیغات هدفمند را بشناسیم
تبلیغات هدفمند نوعی تبلیغات اینترنتی است که پیامهای تبلیغاتی را با توجه به ویژگیها , علایق و ترجیحات خاص خود به مشتری تحویل میدهد . برندها این اطلاعات را با ردیابی پروفایل مصرف کنندگان و فعالیت در اینترنت دریافت میکنند.
برای قرار دادن یک تبلیغ آنلاین هدفمند , باید یک کمپین را در یک شبکه تبلیغاتی راهاندازی کنید . این شبکهها تبلیغات را براساس دادههای خود نشان میدهند - جمعیتی , تاریخچه خرید و یا رفتار دیجیتال .
سکوهای تبلیغاتی میتوانند دادهها را از منابع مختلف جمعآوری کنند. معمولترین آنها کوکی ها در وب سایتهایی هستند که شما آنها را مرور کردهاید . کوکیها فایلهای کوچکی هستند که اطلاعات را در مورد اقدامات یا خریدهای خود ذخیره میکنند و آنها را به خدمات یا اشخاص ثالث منتقل میکنند .
منبع دیگر اطلاعات در مورد شما موتورهای جستجو هستند . آنها به تحلیل سوالات جستجو و عادات کاربران برای استفاده از این دادهها برای نشان دادن آگهیهای پرداختشده در صفحه نتایج موتور جستجو میپردازند .
در نهایت , سکوهای تبلیغاتی اطلاعات خود را از پروفایل های رسانههای اجتماعی دریافت میکنند. شبکههای اجتماعی اطلاعاتی درباره سن , جنسیت , باورها , ترجیحات و غیره شما ذخیره میکنند .
با شناخت ویژگیهای اصلی و رفتار آنلاین , سکوهای تبلیغاتی میتوانند تبلیغات هدفمند را در وب سایتهای مختلف نشان دهند .
برندها اغلب از تبلیغات هدفمند برای نشان دادن محصولاتی که قبلا ً بررسی کردهاید استفاده میکنند . این کار به کسب و کارها کمک میکند که علاقه شما را به بازگشت به وب سایت و خرید محصول جلب کنند .