• مجری تبلیغات

جام ارژنگ:مرکز تبلیغات،طراحی سایت و سئو

جام ارژنگ با بیش از 1000 نمونه سایت در صفحه اول گوگل

سئو کلمات طولانی

سئو کلمات طولانی long tail seo

سئو کلمات طولانی راهی قوی برای کسب رتبه است.سئو دم بلند یا سئو کلمات کلیدی طولانی را بررسی کنیم.

سئو طولانی,سئو کلمات کلیدی طولانی,سئو دم دراز,سئو دم بلند,سئو دراز,سئو بلند,سئو طولانی چیست,کلمات کلیدی بلند

سئو کلمات طولانی long tail seo روشی برای ایجاد ترافیک وب سایت ارگانیک با ارزش بالا است . کلمات کلیدی بلند دم را هدف قرار می‌دهد که عبارت جستجو هستند که شامل سه یا چند کلمه است . آن‌ها همچنین دارای حجم جستجو و نرخ رقابت کم‌تر و نرخ تبدیل بالاتری نسبت به کلمات کلیدی دم کوتاه هستند .

کلمات کلیدی بلند چیست

کلمات کلیدی بلند دم شامل سه یا چند کلمه هستند. در مقایسه با کلمات کلیدی دم کوتاه که شامل یک تا دو کلمه است , کلمات کلیدی دم بلند مفاهیم گسترده و مفاهیم کاربر را هدف قرار می‌دهند . در نتیجه کلمات کلیدی بلند دم دارای حجم جستجوی پایین , نرخ رقابت و هزینه هر کلیک ( cpc ) هستند .
چرا بازاریابان آن‌ها را کلمات کلیدی بلند دم می‌نامند ?
اگر شما حجم جستجوی دنباله بلند و کلمات کلیدی دم کوتاه را روی یک گراف رسم کنید , کلمات کلیدی دنباله بلند شما در " انتهای دنباله " گراف شما به دلیل حجم جستجو پایین ظاهر می‌شوند - و این کلمات به دلیل حجم جستجوی پایین , یک تصویر ایجاد می‌کنند .
با این حال , مثالی از یک کلید واژه دم بلند چیست ؟
تصور کنید که کسی به دنبال " سازمان‌های غیرانتفاعی " می‌گردد . " انواع مفاهیم شامل این جستجو , از خواستن اهدا , داوطلب یا کار با یک سازمان غیرانتفاعی است. یک مثال مشابه , جستجو , " نکات بازاریابی " است که می‌تواند شامل نکاتی برای بازاریابی محتوا , بازاریابی ایمیلی و بیشتر باشد.
کلمات کلیدی : سازمان‌های غیرانتفاعی و نکات بازاریابی - کلمات کلیدی کوتاه هستند .
با هم به آن‌ها ملحق شوید , به " توصیه‌های بازاریابی برای سازمان‌های غیرانتفاعی " و یک هدف روشن وجود دارد . جستجوگر می‌خواهد توصیه‌هایی برای بازاریابی پیدا کند که در سازمان‌های غیرانتفاعی کاربرد دارند . به همین دلیل است که این کلیدواژه مثالی از یک کلید واژه دم بلند است .

5 دلیل سئو کلمات کلیدی طولانی

حدود ۷۰ درصد از کل ترافیک جستجو از کلمات کلیدی بلند دم حاصل می‌شود . بنابراین , اگر کلمات کلیدی بلند دم را در استراتژی سئو هدف قرار ندهید , در ترافیک ارزشمند مصرف کنندگان در مخاطبین هدف خود گم شده‌اید .
در اینجا پنج دلیل بسیار قانع‌کننده برای سئو کلمات کلیدی طولانی آورده شده‌است :

۱. اگر می‌خواهید زودتر به مخاطبین هدف خود برسید , سریع‌تر به مخاطبین هدف خود برسید , به جای اینکه بعد از آن , seo می‌تواند کمک کند . در مقایسه با کلمات کلیدی دم کوتاه , کلمات کلیدی دم بلند بر قصد یا انگیزه خاصی که پشت یک جستجو وجود دارد , تمرکز می‌کنند.
در مقایسه , کلید واژه بلند دم , " انواع سیستم‌های تهویه مطبوع " هدفی خاص در پشت آن دارد . جستجوگر می‌خواهد در مورد انواع مختلف سیستم‌های تهویه مطبوع یاد بگیرد , که این کار را برای تیم یا آژانس بازاریابی دیجیتال شما آسان‌تر می‌کند تا در استراتژی سئو بلند که به این جستجو پاسخ می‌دهد , محتوا را توسعه دهد .
در نتیجه , برای کسب‌وکار شما مفید است که به انگیزه‌های پشت کلمات کلیدی مختلف مانند انواع سیستم‌های تهویه مطبوع نگاه کنید . با تمرکز بر کلمات کلیدی بلند دم , شما با کاربرانی ارتباط برقرار می‌کنید که می‌دانند آن‌ها چه می‌خواهند .

۱. اگر می‌خواهید زودتر به مخاطبین هدف خود برسید , سریع‌تر به مخاطبین هدف خود برسید , به جای اینکه بعد از آن , seo می‌تواند کمک کند . در مقایسه با کلمات کلیدی دم کوتاه , کلمات کلیدی دم بلند بر قصد یا انگیزه خاصی که پشت یک جستجو وجود دارد , تمرکز می‌کنند.
در مقایسه , کلید واژه بلند دم , " انواع سیستم‌های تهویه مطبوع " هدفی خاص در پشت آن دارد . جستجوگر می‌خواهد در مورد انواع مختلف سیستم‌های تهویه مطبوع یاد بگیرد , که این کار را برای تیم یا آژانس بازاریابی دیجیتال شما آسان‌تر می‌کند تا در استراتژی سئو بلند که به این جستجو پاسخ می‌دهد , محتوا را توسعه دهد .
در نتیجه , برای کسب‌وکار شما مفید است که به انگیزه‌های پشت کلمات کلیدی مختلف مانند انواع سیستم‌های تهویه مطبوع نگاه کنید . با تمرکز بر کلمات کلیدی بلند دم , شما با کاربرانی ارتباط برقرار می‌کنید که می‌دانند آن‌ها چه می‌خواهند .
۲. رقابت جستجو را کاهش دهید زمانی که یک کلید واژه اهداف مختلف دارد - یا حتی معانی چندگانه - اغلب سطح بالاتری از رقابت دارد . این کار رقابت برای شرکت شما و برای یک کلید واژه که ممکن است حتی نتایجی را که می‌خواهید , مانند درخواست یک نقل‌قول یا یک علامت برای خبرنامه ایمیل شما , هدایت نکند , دشوار می‌سازد .
همچنین لازم به ذکر است که شما نه تنها با رقبا رقابت می‌کنید , بلکه در صنایع مختلف نیز شرکت خواهید داشت اگر این کلید واژه معانی مختلفی داشته باشد . یک مثال واژه کلیدی " شمشیربازی " است که می‌تواند به ورزش یا مانع اشاره کند.
کلمات کلیدی بلند دم , جستجوهای کم‌تر و مفاهیم باریک‌تر , کم‌تر رقابتی هستند . رقابتی که شما انجام می‌دهید حتی ممکن است وب سایت آن‌ها را برای موتورهای جستجو و کاربران بهینه نکرده باشد , که به این معنی است که وقتی از آن‌ها استفاده کنید , چالش کمتری خواهید داشت .
برای مثال , یک کاربر که به دنبال یک شرکت شمشیربازی است , اما جستجوی آن‌ها را با کلمات کلیدی , " شمشیربازی " آغاز می‌کند , اگر مربی ورزش باشید از وب سایت شما دیدن نخواهد کرد . در این سناریو , شما وب سایت خود را برای یک کلید واژه رقابتی که حتی نتایج رانندگی هم ندارد , بهینه‌سازی می‌کنید .
حتی اگر ترافیک به دست آورید و از کلمات کلیدی دم کوتاه راهنمایی کنید , آن‌ها احتمالا ً کم‌تر از چیزی هستند که شما با تمرکز بر روی بلند دم seo کسب می‌کنید . مطالعات نشان می‌دهد که کلمات کلیدی بلند دم , نرخ تبدیل بیش از ۳۵ درصد را نشان می‌دهند .
با بهینه‌سازی وب سایت تان برای اصطلاحات جستجوی مرتبط , شما در حال رقابت و رتبه‌بندی کلمات کلیدی هستید که بیش‌ترین ارزش را به کسب‌وکار شما می‌دهند . حتی بهتر - شما خودتان را به عنوان یک رهبر صنعت معرفی می‌کنید .

 

مجری تبلیغات

جام ارژنگ : طراحی سایت ، سئو