• مجری تبلیغات

جام ارژنگ:مرکز تبلیغات،طراحی سایت و سئو

جام ارژنگ با بیش از 1000 نمونه سایت در صفحه اول گوگل

تبلیغات در صفجه اول گوگل از چه میزان اهمیتی برخوردار است؟دنیای بازاریابی در سال‌های اخیر به طور چشمگیری تغییر کرده‌است و تبلیغات گوگل یکی از پلتفرم هایی است که این تبدیل را هدایت کرده‌است . تبلیغات گوگل که قبلا ً به نام گوگل ادوردز شناخته می‌شد , یک سکوی پرداخت به ازای هر کلیک ( PPC ) است که به صاحبان کسب‌وکار یا متخصصان بازاریابی اجازه می‌دهد برند خود را در وب تبلیغ کنند . با تبلیغات روی سکویی که بیش از ۲۵۹ میلیون بازدید کننده منحصر به فرد , ۴.۸ میلیارد تعامل روزانه و بیش از ۵ میلیارد پرس و جو در روز وجود دارد , هیچ شکی نیست که تبلیغات گوگل می‌تواند به شما کمک کند تا به اهداف خود برسید . برای نگاهی دقیق‌تر به این موضوع بخوانید که چرا باید از تبلیغات گوگل و نحوه استفاده موثر از پلت فرم برای کار برای کسب‌وکار خود استفاده کنید !

گوگل ادز چیست

گوگل ادز چیست

تقریبا ً هر بار که شما یک آگهی برای صفحه فرود یک شرکت یا رتبه محصول را در نتیجه جستجوی اول , دوم یا سوم گوگل می‌بینید , تنها نتیجه seo خوب نیست بلکه احتمالا ً یک کمپین تبلیغاتی گوگل است . از طریق آگهی‌های گوگل , یک شرکت برای مشتریانی که در جستجوی اصطلاحات مرتبط در جستجوی گوگل و نقشه‌ها هستند , آگهی می‌دهد . زمانی که این شرکت یک کمپین تبلیغاتی ماهانه برگزار می‌کند , آن‌ها می‌توانند یک کلاه تبلیغاتی که گوگل از آن پیروی خواهد کرد , و همچنین مخاطبان هدف را در سطح جهانی یا محلی انتخاب کنند. این ابزار بازاریابی دیجیتال راه خوبی برای هر کسب و کاری برای دریافت پیام‌های معنادار در مقابل مخاطبان هدف است . همانطور که کمپین در حال اجرا است , شما نتایج قابل‌اندازه‌گیری مانند کلیک وب سایت ارائه می‌دهید .

در صفحه اول گوگل تبلیغات کنیم

Image

انواع تبلیغات گوگل

کمپین جستجو در گوگل

کمپین ‌های جستجوی مبارزات انتخاباتی دقیقا ً همان چیزی هستند که به نظر می‌رسند . مبارزات جستجوی گوگل به بازاریابان و برندها اجازه می‌دهد تا آگهی‌های متنی را که در سراسر گوگل قرار دارند اجرا کنند و به افرادی نشان داده می‌شوند که به دنبال اقلام یا محصولات خاص هستند . هنگام ایجاد یک کمپین جستجو , برندها و بازاریابان تبلیغات متنی را براساس آنچه که دوست دارند جستجو شوند , ایجاد می‌کنند . برای مثال , اگر یک برند که محصولات مبتنی بر صوت را به فروش می‌رساند , می‌خواست یک کمپین جستجو برای یک مورد خاص مانند هدفون اجرا کند , کمپین جستجو برای هدف قرار دادن کاربران در جستجوی هدفون یا محصولات مرتبط با headphone ایجاد خواهد شد .

کلمات کلیدی در گوگل

کلمات کلیدی هنگام توسعه کمپین تبلیغاتی جستجو شما , ایجاد یک فهرست کلیدی مهم است . کلمات کلیدی کلمات و عباراتی هستند که بهتر است محصول یا سرویس شما را توصیف کنند که انتخاب می‌کنید به تعیین زمان و مکان تبلیغ تان کمک کنید . شما باید با کیفیت بالا , کلمات کلیدی مرتبط برای کمپین خود انتخاب کنید تا به مشتریان علاقمند کمک کنید و با سایت‌های تبلیغاتی مرتبط مطابقت دهید .
علاوه بر این , شما می‌توانید انواع تطابق را به کلمات کلیدی خود اضافه کنید , که به کنترل جستجوهای خاصی کمک می‌کند که تبلیغ شما می‌تواند با آن هماهنگ باشد . به طور کلی , یک فهرست بزرگ از کلمات کلیدی می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند تا بهتر عمل کند و به شما کمک کند از قیمت‌های بالاتر دوری کنید . کلمات کلیدی ضعیف منجر به افزایش قیمت و کاهش موقعیت تبلیغاتی می‌شوند.
در حالی که جمع‌آوری لیستی از کلمات کلیدی که به مشتریان بالقوه به محصولات , خدمات و وب سایت شما کمک می‌کند کلیدی است , استفاده از کلمات کلیدی منفی به شما کمک می‌کند این جستجو را حتی بیشتر محدود کنید . کلمات کلیدی منفی به شما اجازه می‌دهند که اصطلاحات جستجو را از کمپین ‌های خود حذف کنید و به شما کمک کنید تنها روی کلمات کلیدی که برای مشتریان شما مهم است تمرکز کنید .
هنگام انتخاب کلمات کلیدی منفی برای کمپین تبلیغاتی شما , جستجوی اصطلاحات جستجو که شبیه کلمات کلیدی شما هستند , اما برای مشتریان در جستجوی محصول یا سرویس مختلف مفید است . برای مثال , اگر کسب‌وکار شما عینک می‌فروشد , کلمات کلیدی منفی شما ممکن است " لیوان شراب " یا " لیوان نوشیدنی " باشد . این شرایط شبیه محصول شما به نظر می‌رسد , اما نمی‌خواهید عینک شما در جستجوی کسی که به دنبال خرید یک لیوان شراب است ظاهر شود . کلمات کلیدی منفی به شما این امکان را می‌دهد که تبلیغات خود را محدود کنید تا به مشتریان علاقمند برسید , اما مهم است که وقتی آن‌ها را انتخاب می‌کنید استراتژیک باشید تا به مشتریان خیلی کمی برسید .

نمایش تبلیغات گوگل

شبکه نمایش وب سایت گسترده گوگل را برای نشان دادن تبلیغات در وب سایت‌های مختلف در سراسر اینترنت به کار می‌برد . تبلیغ تجاری شما می‌تواند در وب سایت‌های طرف سوم , در بالای یک صفحه وب , در نوار کناری , یا حتی به عنوان یک قبل از فیلم‌های یوتیوب ظاهر شود. گوگل همچنین شامل قابلیت‌هایی برای تبلیغ در جی میل , پلت فرم ایمیل و در برنامه‌های تلفن همراه مختلف است.
نمایش تبلیغات مزایای زیادی برای کسب و کارها دارد . برای یک نفر , شرکای گوگل با میلیون وب سایت و به بیش از ۹۰ % از کاربران اینترنت می‌رسد , که به اطمینان از این که تبلیغات تجاری شما تا حد امکان در مقابل اکثر چشم‌ها قرار می‌گیرند , کمک می‌کند . مزیت دیگر تبلیغات نمایش این است که آن‌ها از نظر سبک و قالب‌بندی انعطاف‌پذیر هستند , که تنوع را فراهم می‌کند و اجازه تست a / b را می‌دهد . تبلیغات را می‌توان برای gif , به شکل متن , یک ویدئو یا تصویر استاتیک قالب‌بندی کرد.
تبلیغات نمایش نه تنها سبک و فرمت متفاوتی ارائه می‌دهند , بلکه انواع مختلفی از تبلیغات نمایشی نیز وجود دارند :

کمپین خرید در گوگل

یک کمپین خرید به خرده فروشان اجازه می‌دهد تا محصولات و موجودی خود را به شیوه‌ای بسیار بصری ارتقا دهند و همچنین ترافیک را افزایش دهند . با اشاره به مثال هدفون , اگر کسی کلمه " هدفون " را جستجو کند , تبلیغات خرید شما می‌تواند در صفحه نتایج جستجو از گزینه خاص انتخاب شما ظاهر شود . تبلیغات خرید جزئیات بیشتری نسبت به آگهی جستجو یا متنی ارائه می‌دهند. برای مثال , تبلیغات خرید جزئیات اضافی مانند تصویر محصول , قیمت , عنوان و نام فروشگاه را فراهم می‌کنند. از آنجا که آگهی‌های خرید جزئیات بیشتری ارائه می‌دهند , خرده‌فروش قادر است تا به همان شکل که مصرف کنندگان می‌دانند و دقیقا ً درک می‌کنند که آن‌ها چه چیزی را کلیک می‌کنند , رهبری qualified را تضمین کند .

تبلیغات ویدئویی در گوگل

آگهی‌های ویدیویی آن‌هایی هستند که در یک صفحه ویدئویی یوتیوب یا به شکل قبل از اینکه بتوانید ویدئوی مورد نظر را ببینید ظاهر می‌شوند . اگرچه این ها ممکن است شبیه به نمایش تبلیغات به نظر برسند , گوگل به جای تبلیغات گسترده‌تر در شبکه نمایش , گزینه انتخاب آگهی‌های ویدئویی را ارائه می‌دهد . این تبلیغات می‌توانند به عنوان تبلیغات پیش رول skippable ظاهر شوند , آن‌هایی که پس از ورود به یک جستجو در سکوی یوتیوب یا در همپوشانی بنر ظاهر می‌شوند .

تبلیغات کاربردی در گوگل

مانند تبلیغات ویدیویی , تبلیغات برنامه کاربردی نیز در شبکه نمایش گنجانده می‌شوند اما می‌توانند برای مبارزات هدفمند مورد استفاده قرار گیرند . برای این ها , برنامه‌ها متن و دارایی شما را تولید می‌کنند و تبلیغ را برای شما فراهم می‌کنند . این الگوریتم ترکیب‌های مختلفی از این روش‌ها را آزمایش کرده و از ترکیبات دیگری که اغلب بهترین عملکرد را دارند , استفاده می‌کند. برنامه‌های کاربردی واقعا ً فرآیند تبلیغ را برای شما ساده می‌کنند , و تبلیغ برنامه‌های شما در میان بزرگ‌ترین ویژگی‌های گوگل از جمله جستجو , گوگل بازی , یوتیوب , کشف در جستجوی گوگل و شبکه نمایش گوگل را آسان می‌کنند.
بهترین بخش در مورد تبلیغات گوگل این است که شما آزادی تست و انتخاب بهترین کار برای کسب‌وکار خود را از طریق آزمایش و خطا دارید . هر یک از این تغییرات تبلیغاتی فهرست‌شده می‌تواند به کسب و کارها کمک کند تا به اهداف خود برسند , بسته به نوع توجهی که کسب‌وکار می‌خواهد جذب کند , بودجه کسب‌وکار , و آنچه که ارائه می‌دهند .

گوگل ادز چگونه کار میکند

گوگل ادز چگونه کار میکند

حالا که می‌دانید تبلیغات گوگل چیست و انواع تبلیغات موجود , ممکن است در این فکر باشید که آن‌ها چطور کار می‌کنند . اول , وقتی یک شرکت شروع به فعالیت تبلیغاتی گوگل می‌کند , آن‌ها باید مشخص کنند که کدام یک از سه هدف زیر را هدف قرار می‌دهند :
افزایش تماس‌ها برای هدایت بازدیدکنندگان بیشتر به فروشگاه شما افراد را به وب سایت تان هدایت می‌کند یا صفحه دوم , شرکت باید تعیین کند که آیا نسخه آگهی به طور جهانی تحویل داده خواهد شد یا مخاطبان محلی را انتخاب خواهد کرد . گام بعدی این است که به گوگل بگوییم چه چیزی این کسب‌وکار را با ارائه تصاویر یا سه جمله کوتاه منحصر به فرد می‌کند . گوگل از این جملات به ایجاد نسخه آگهی کمک خواهد کرد . در نهایت , بودجه خود را تعیین خواهید کرد که گوگل از آن برای پیش‌بینی موفقیت کمپین استفاده خواهد کرد , و سپس زنده خواهد ماند ! با زمان و آزمایش کافی , و همانطور که افراد بیشتری روی تبلیغات کمپین PPC کلیک می‌کنند , کسب‌وکار شما به تحقق بودجه از پیش تعیین‌شده خود نزدیک‌تر خواهد شد . شما نه تنها به بودجه خود خواهید رسید , بلکه هر چه کمپین PPC دریافت کند , رتبه نتیجه جستجو شما نیز افزایش خواهد یافت و شما را به نقطه جستجوی بالا در گوگل نزدیک‌تر خواهد کرد .

افزایش ترافیک ارگانیک با تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل یکی از بهترین ابزارهای تولید سرب است . اگر کمپین ‌های شما به درستی راه‌اندازی شوند , این پتانسیل را دارد که به شدت هدفمند و واجد شرایط به وب سایت شما ارسال کند , فرم را انتخاب کند , یا یک ویژگی آنلاین دیگر . گوگل ads همچنین به یک کسب‌وکار اجازه می‌دهد تا بر روی افرادی که به طور خاص به دنبال چیزی هستند که می‌خواهند تمرکز کند . این به این معنی است که جستجوهای کسب‌وکار شما می‌توانند به طور مداوم اصلاح شوند تا تنها افرادی که می‌خواهند محصولات یا سرویس‌های شما را خریداری کنند از طریق این سکو به وب سایت شما فرستاده شوند .

نمایش تبلیغات گوگل روی موبایل

با قابلیت‌های موبایل و رومیزی , آگهی‌های گوگل یک راه موثر برای هدایت ترافیک مناسب به کسب‌وکار شما از طریق بهینه‌سازی محصولات و خدمات شما در گوگل است , در حال حاضر مشتریان ایده‌آل در جستجوی مشابهی هستند . با مبارزات درست , یک کسب‌وکار می‌تواند شاهد افزایش ترافیک وب سایت , افزایش حجم تماس و افزایش دیدارهای درون فروشگاه باشد .
در طول زمان , کسب و کارها می‌توانند از تبلیغات گوگل داده‌ها برای تجزیه و تحلیل و بهبود مبارزات انتخاباتی استفاده کنند تا به افراد بیشتری برسند و به تمام اهداف خود برسند . صرف‌نظر از اندازه کسب‌وکار یا منابع موجود , تبلیغات می‌توانند متناسب با هر بودجه باشند , و هزینه‌ها می‌توانند در هر زمانی متوقف یا متوقف شوند .
نه تنها این , بلکه صدها شرکت با استفاده از تبلیغات گوگل برای ترویج کسبوکار خود وجود دارند , و این امر ایجاب می‌کند که کسب و کارها برای پیشبرد رقبای خود کمپین ‌هایی را توسعه دهند . در اینجا برخی مزایای اضافه استفاده از تبلیغات گوگل در استراتژی بازاریابی دیجیتال کسب‌وکار شما آورده شده‌است :

مطالب بیشتری بخوانید

مجری سئو کیست

با دسترسی و قدرت آن در میان سایر موتورهای جستجو , تبلیغات گوگل یکی از قدرتمندترین ابزارهای تبلیغاتی است که یک کسب‌وکار می‌تواند از آن استفاده کند. از مبارزات جستجو گرفته تا تبلیغات خرید , راه‌های زیادی برای ایجاد بهترین کمپین برای کسب‌وکار و مخاطبان شما وجود دارد . با استفاده از تمام ویژگی‌های تبلیغات گوگل , هیچ سوالی وجود ندارد که بتوانید یک کمپین بازاریابی موفق برای کسب‌وکار خود ایجاد کنید .
جام ارژنگ مجری تبلیغات گوگل با طراحی سایت و سئو عالی میتواند سایت شما را در صفحه اول گوگل با کلیدواژه های درخواستی قرار دهد.

مجری تبلیغات گوگل

درک مخاطبین شما مقابله با مشتریان و درک آنچه که می‌خواهند را آسان‌تر می‌کند . در حالی که انجام این کار معمولا ً دشوار است و نیازمند تحقیقات زیادی است , تبلیغات گوگل اطلاعاتی در مورد عادات و الزامات مشتری که صاحبان کسب‌وکار در مورد آن فکر می‌کنند , به دست می‌دهد . این شامل اطلاعاتی است که مشتریان کلیدی برای پیدا کردن وب سایت , محل , وسایلی که استفاده می‌کنند , و روزها و روزه‌ای هفته جستجو می‌کنند . شما می‌توانید از این اطلاعات برای تغییر محصولات و خدمات خود و یا اصلاح تلاش‌های بازاریابی استفاده کنید تا بودجه شما در تبلیغات به افرادی که علاقه‌ای به کسب‌وکار شما ندارند هدر نرود .
پتانسیل برای یک roi بالا بر خلاف دیگر استراتژی‌های بازاریابی , آگهی‌های گوگل باعث می‌شود که تبلیغ کنندگان فقط برای تبلیغات که مردم روی آن کلیک می‌کنند پول بپردازند . زمانی که تبلیغات گوگل خود را بهینه کردید , می‌توانید بازده بالایی در سرمایه‌گذاری ( roi ) داشته باشید , که ممکن است با استراتژی‌های دیگر دیده نشده باشید . با این حال , این زمان می‌برد . برای گرفتن تصویری روشن‌تر از آنچه که به کسب‌وکار شما بهترین نتایج را می‌دهد , شما باید به طور مداوم تبلیغات خود را تست کرده و پی‌گیری کنید , که آگهی گوگل برای آن عالی است , چون تمام داده‌های لازم برای محاسبه roi , و همچنین کلیک کردن تبلیغات را فراهم می‌کند .

فرم تماس با پشتیبانی جام ارژنگ

تبلیغات کلیکی گوگل

تبلیغات کلیکی

...

چرا در صفحه اول گوگل تبلیغات کنیم

تبلیغات صفحه اول گوگل

...

چرا در صفحه اول گوگل تبلیغات کنیم

تبلیغات صفحه اول گوگل

...

مجری تبلیغات

جام ارژنگ : طراحی سایت ، سئو