جام ارژنگ:مرکز تبلیغات،طراحی سایت و سئو
جام ارژنگ با بیش از 1000 نمونه سایت در صفحه اول گوگل
بازاریابی نقشه های گوگل
بازاریابی نقشه های گوگل
بازاریابی و سئو گوگل مپ یکی از روش های موثر در صفحه اول گوگل است.چگونه با سئو گوگل مپ در صفحه اول گوگل قرار بگیریم.سئو گوگل مپ چه تاثیری در تجارت ما دارد.
سئو گوگل مپ مهمترین راه بازاریابی برای مشاغل و کسب و کارهای کوچک است.
سئو گوگل مپ یکی از مهمترین کلیدواژه های حستس است که بیشترین صاحبان وب سایت ها تمایل دارند تا از طریق گوگل مپ به صفحه اول گوگل برسند.
اگرچه درست است که بسیاری از مصرف کنندگان مدرن ترجیح میدهند خدمات و محصولاتی را خریداری کنند که در صورت امکان به صورت آنلاین نیاز دارند , اما گاهی اوقات هیچ راهحل محلی انجام نخواهد داد .
و در حالی که برخی از مشتریان شما ممکن است گاهی به دوستان یا خانواده مراجعه کنند , میتوانید شرط ببندید که هنوز از گوگل برای دیدن گزینههای آنها استفاده میکنند .
آنها در جستجوی مکانهای ناهار محلی در پرواز هستند که در محلههای ناآشنا پیدا میشوند . آنها در جستجوی بهترین مکانیک شهر هستند که برای تعمیرات اضطراری به جایی نیاز دارند .
سئو یا بازاریابی نقشه گوگل
فهرست بندی نقشههای گوگل یک ابزار بازاریابی مهم برای کسبوکار شما است . این کار میتواند به شما کمک کند که توسط مشتریان جدید کشف شوید , بالاتر از رقبا بایستید , و کسبوکار بیشتری ایجاد کنید - همه به صورت رایگان . اما این مزایا تنها در صورتی قابلدستیابی هستند که لیست شما قابلیت دید قوی داشته باشد , و فقط به این دلیل که کسبوکار شما در یک منطقه لیست شدهاست به این معنی نیست که گوگل به طور خودکار آن را برای جستجو در آن منطقه رتبهبندی خواهد کرد .
زمانی که برای پیدا کردن و انتخاب شدن در بازار فعلی ما میآید , گزینههای متعددی وجود دارد که میتوانید پول خود را به صورت آنلاین در آن قرار دهید . با این حال , با جستجوی اکثر مشتریان در گوگل برای انتخاب یک کسبوکار و افزایش نمایی جستجوهای " نزدیک به من " , نقشههای گوگل یکی از کارآمدترین روشهای ثبت سهم بازار به عنوان یک کسبوکار محلی است .
بازاریابی نقشههای گوگل فرآیند استفاده از نقشههای گوگل است تا کسبوکار شما را برای مشتریان راحتتر کند و انتخاب کند. از آنجا که ما به طور منظم با تجارتهای محلی کار میکنیم , میبینیم که چگونه نقشههای گوگل به کسب و کارهای جمعآوری و تبدیل رهبری کمک میکند . اما ما همچنین میدانیم که این نوع بازاریابی تنها زمانی کار میکند که شما آن را به صورت استراتژیک قرار دهید . به همین دلیل است که ما این لیست از نکات را برای کمک به شما در بازاریابی نقشههای گوگل مانند یک کسبوکار محلی تدوین کردهایم - و آن را برای شما کارساز میسازد .
چرا سئو گوگل مپ ضروری است
گوگل تخمین میزند که کاربران هر ماه ۳ میلیارد جستجو برای هتلها و ۱ میلیارد جستجو برای فروشگاههای پوشاک انجام میدهند. اکثر این کاربران همان روز از یک فروشگاه در آن نزدیکی دیدن میکنند. نقشههای گوگل نیز به طور کامل بر بخش ناوبری تسلط دارند , با وفاداری نزدیک به ۶۷ % کاربران گوشی هوشمند . مصرف کنندگان بیش از دو برابر بیشتر از هر سایت دیگری از گوگل برای کشف و انتخاب یک کسبوکار محلی استفاده میکنند. و سه نتیجه جستجوی آلی بالا , که معمولا ً " بسته نقشه گوگل " نامیده میشود , ۷۵ % از کلیک را دریافت کنید .
همه این روندها نشان میدهند که seo محلی یا بهینهسازی موتور جستجو , در بازاریابی دیجیتال - به ویژه برای تجارتهای محلی - اهمیت دارد . seo محلی در مورد بهینهسازی محتوا است به طوری که کسبوکار شما در صفحات نتایج موتور جستجوی محلی ( SERPs ) بیشتر از رقبای شما در منطقه محلی به نظر میرسد . زمانی که ادعا میکنید لیست کسبوکار خود را فهرست کردهاید و گوگل نقشه بازاریابی را در اولویت قرار میدهید , رتبهبندی شما افزایش خواهد یافت و نرخ تبدیل افزایش خواهد یافت .
نقشههای گوگل که توسط ۷۲ درصد از کاربران رابط نقشه مورد استفاده قرار میگیرند , به وضوح گزینه شکست دادن در هنگام کمک به مشتریان بالقوه برای پیدا کردن محصولات و خدمات شماست . همچنین منبع بالقوه بزرگی از ترافیک با کیفیت بالا و غیرقابل تبدیل برای صاحبان کسبوکار محلی است .
بنابراین , بله , نقشههای گوگل برای seo عالی است . راههایی که میتواند به شما کمک کند تا تلاشهای فعلی و آتی seo را انجام دهید عبارتند از :
تهیه نقشههای گوگل که قابلیت وب سایت شما و صفحات فرود را افزایش میدهد , به شما یک خیابان دیگر برای انتشار مطالب جدید مانند ویدئو , مقالات و عکسهایی میدهد که به شما اجازه میدهند رسانه خود را برای ارتباط بیشتر و هدفگیری دقیقتر شما با راه جدیدی برای تبلیغ کنید .
سئو چیست
سئو مجموعهای از روشهای طراحیشده برای بهبود ظاهر و موقعیت یابی صفحات وب در نتایج جستجوی آلی است . برجستهترین راهی که افراد میتوانند محتوای آنلاین , استراتژی سئو را پیدا کنند , به شما کمک خواهد کرد تا ترافیک بیشتری را در وب سایت خود با افزایش دید کاربران در هنگام جستجوی اطلاعات درباره چیزی خاص و یا گشتن همزمان در سایتهای مختلف به دست آورید !
کاوشگر از یک صفحه وب شناختهشده شروع میشود و از لینکهای داخلی به صفحات داخل آن سایت و صفحات خارجی پیروی میکند و اطلاعات مربوط به تمام محتوایی که میتواند در اینترنت پیدا کند را جمعآوری میکند . این فرآیند به موتورهای جستجو مانند گوگل یا بینگ کمک میکند تا درک کنند که هر وب سایت با استفاده از کلمات کلیدی در عناوین آنها و دیگر دادههای حساس به بافت , چه اطلاعاتی دارد , که تواناییهای جستجوی بهتری را در میان سکوهای مختلف , از جمله دستگاههای تلفن همراه که بیشتر افراد در حال مرور میکنند , ایجاد میکند !
اینترنت عمیقا ً بر نحوه تحقیق و یافتن کسبوکار تاثیر گذاشتهاست . نقشههای گوگل در سال ۲۰۰۵ راهاندازی شد و به یک ابزار ضروری برای بازاریابان آنلاین با واسط آسان استفاده تبدیل شد که به شما اجازه میدهد هر مکان یا آدرس خیابانی را به سرعت مشخص کنید - حتی اگر هیچ خیابانی قابلرویت نباشد ! برای موفقیت در این صنعت بریدن گلو , باید اطمینان حاصل کرد که کسبوکار آنها از بقیه متمایز است و رتبه گوگل بالاتری نسبت به هر شرکت دیگر دارد .
سئو گوگل مپ فرآیند بهینهسازی وب سایت شما برای نمایش در گوگل 's است . هر چه ترافیک بیشتری از موتورهای جستجو به دست آورید , شانس بهتری برای رتبهبندی ارگانیک و افزایش آگاهی از برند برای کسب و کارهایی که میخواهند خدمات یا محصولات خود را ابتدا نشان دهند , زمانی که مشتریان بالقوه شروع به جستجوی اطلاعات آنلاین درباره آنها میکنند .
اطلاعات دقیق کلید موفقیت در کسبوکار من گوگل است . ضروری است که پروفایل های آنلاین خود را سازگار نگه دارید تا مشتریان بالقوه بتوانند شما را پیدا کنند . برای مثال , شماره تماس تلفنی و آدرس ایمیل باید با آنچه در گوگل اطلاعات حساب من ( GMB ) ظاهر میشوند مطابقت داشته باشند ! اطمینان حاصل کنید که پروفایل خود را مرتب و دقیق نگه دارید تا مشتریان احتمالی بتوانند آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند !
گوگل کسبوکار من ابزار قدرتمندی است که میتواند کسبوکار محلی شما را در اینترنت ارتقا دهد . شما میتوانید از مرحله تایید موقعیت خود در راهاندازی کسبوکار من گوگل صرفنظر کنید . اگر میخواهید از آن در سراسر کشورها یا مناطق مختلف استفاده کنید , بدون محدودیت در مورد این که چه نوع محتوایی برای کاربران در سایر مکانها ظاهر خواهد شد, مفید است زیرا هیچ روش درستی سنجی وجود ندارد ! شما به هیچ روش تایید نیازی ندارید , که این سرویس را به ویژه اگر میخواهید حضور بینالمللی بدون محدودیت داشته باشید , مفید میسازد ! شما میتوانید بسته به آنچه راحتتر است , از طریق تماسهای تلفنی یا مکالمات ویدئویی انتخاب کنید! گوگل همیشه به دنبال راههایی برای کمک به رشد کسبوکار خود است , که به این معنی است که آنها ابزارهای مختلفی در دسترس دارند .
شیوه های بازاریابی گوگل مپ
از شیوههای بازاریابی مبتنی بر مکان زیر بر روی گوگل استفاده کنید تا کسبوکار خود را به اولین مقصد آنلاین و آفلاین برای تقریبا ً همه جستجوگران تبدیل کنید. از آنجا که ۹۲ درصد از کلیک روی گوگل در صفحه اول نتایج ایجاد میشود , کسب و کارتان در صفحه اول میتواند ترافیک شما را به سرعت بالا ببرد .
بیشتر صاحبان کسبوکار آجر و ملات از قبل میدانند که نقشههای گوگل راهی مفید برای ارائه اطلاعات اولیه در مورد شرکت شما و جایی که در آن قرار دارید است . آنچه به برند شما یک پا را بالا میبرد درک روشهای مختلف برای بهینهسازی پروفایل کسبوکار گوگل برای سئو محلی است .
این همچنین زمان خوبی برای دو برابر کردن این است که تمام اطلاعات شما - شامل شمارهتلفن , محل کسبوکار و دیگر اطلاعات تماس - کاملا ً دقیق هستند . گوگل با ارائه بهترین اطلاعات ممکن به کاربران اختیار خود را میگیرد , بنابراین داشتن جزئیات نادرست میتواند به رتبهبندی شما آسیب برساند .
در حالی که این ممکن است واضح به نظر برسد , از این که چه تعداد فهرست اطلاعات نادرست یا قدیمی دارند یا اطلاعاتی که به طور مداوم تحت نظارت و به روز نمیشوند شگفتزده خواهید شد . مهم است که گاهی جزئیات مکان خود را بررسی کنید تا دقت را تضمین کنید , و مطمئن شوید که کاربران سعی نکرده اند کسبوکار شما را تغییر دهند .
تاثیر تصاویر در سئو گوگل مپ
شما همچنین باید شامل استفاده از تصاویر در لیست کسبوکار خود در استراتژی بازاریابی نقشههای گوگل نیز باشید . 32 % بازاریابان میگویند که تصاویر بصری مهمترین شکل محتوا برای کسبوکار خود هستند , و نقشههای گوگل استثنا نیستند . مهم نیست که شما چه نوع کاری دارید , عکسهای جذاب , چشمان کاربران را به لیست شما جلب میکنند در حالی که به شما این شانس را میدهد که نقشههای گوگل تان seo را بهبود بخشید .
ممکن است تعجب کنید که اگر تصاویر هیچ کلمهای ندارند seo چگونه میتواند بهبود یابد ? خوب , تصاویر فاقد کلمات دقیقا ً نباید در اینترنت درست باشند . یک استراتژی بازاریابی دیجیتال مشترک , اضافه کردن فراداده به تصاویر شما برای افزایش رتبه شما بدون اینکه کلمات کلیدی را مستقیما ً برای جستجوگران مرئی کنید .
اگر تصویری از دفتر یا فروشگاه خود را بر روی یک دستگاه تلفن همراه آپلود کنید , ممکن است در حال حاضر فراداده در مورد مکان فیزیکی گرفتهشده داشته باشد . با استفاده از نقشههای گوگل میتوانید متن alt را اضافه کنید که شامل کلمات کلیدی و همچنین برچسب مکان است.
در حالی که بسیاری از جستجوهای گوگل در جستجوی مکانهای نزدیک برای یک نوع محصول یا سرویس خاص هستند , شما و رقبای شما احتمالا ً در نزدیکی فرد جستجوگر قرار میگیرند . نزدیکی تنها یکی از عوامل بسیار زیادی است که گوگل برای نمایش نتایج جستجو استفاده میکند . در این موارد , میتوانید با رتبهبندی بالاترین رتبه از نظر رتبهبندی و بررسی , تساوی را بشکنید .
بازبینیهای گوگل از همیشه مهمتر هستند . 88 درصد از مصرف کنندگان میگویند که بررسی در کشف یک کسبوکار محلی بر آنها تاثیر میگذارد . تقریبا نیمی از مصرف کنندگان مایل به سفر بیشتر و پرداخت بیشتر برای حمایت از یک کسبوکار با بازبینیهای بالاتر هستند . و تنها بازبینیهای بالاتر , نقطه خالی نیست که مشتریان را به دست میآورد . در هنگام مطالعه , مشتریان به دنبال ۱ میگردند . کیفیت خدمات یا محصول , 2 . قیمتهای خوب و 3 . خدمات مشتری خوب . 83 درصد از مصرف کنندگان فکر میکنند که بررسیها باید اخیرا ً و مرتبط باشند تا به آنها توجه داشته باشند , و ۶۸ درصد از مصرف کنندگان به یک رتبه بازبینی بالا اعتماد ندارند مگر اینکه تعداد بالایی از بررسیها وجود داشته باشد . کسب و کارها باید هدف بازبینی کیفیت , تنوع و مدیریت برای رقابت باشند .
در حالی که بازبینی مشتری تنها عامل تعیین رتبه شما در صفحه جستجو نیست , آنها نقش بزرگی در تعریف گوگل درباره ارتباط شما در منطقه دارند . آنها نه تنها بر نتایج جستجوی سنتی تاثیر میگذارند , بلکه رتبهبندی شما را وقتی که محلیها با ارتباط و رتبهبندی جستجو میکنند بالا میبرند .
نقش کلیدواژه در سئو گوگل مپ
فرادادهها تنها جایی نیست که میتوانید در کلمات کلیدی تایپ کنید . همچنین میتوانید کلمات کلیدی را به هر توصیف مشتری روبرو اضافه کنید که برای لیست نقشههای گوگل خود تایپ میکنید . برای مثال , اگر شما یک کسبوکار کوچک متخصص ساختوساز هستید , میخواهید که کسبوکار شما نتایج محلی را برای جستجوهای نزدیک من نشان دهد . در این مثال , شما میخواهید شرایط جستجو مانند " پیمانکار نزدیک من " و " سازندگان در منطقه من را هدف قرار دهید . "
زمانی که از شما خواسته میشود یک توصیف کوتاه برای کسبوکار خود ایجاد کنید , سعی کنید در چند کلید کلیدی که میخواهید در عین حال معرفی را طبیعی کنید , مناسب باشید . هر جای دیگری که مناسب میبینید , مانند بخش " دسته " یا " برچسب " خود را انجام دهید .
برای تحقیق کلید واژه , با سرویس در مکان ( SiL ) شروع کنید. این به این معنی است که تمام محصولات یا خدماتی که ارائه میکنید را در نهایت اضافه کنید . برای مثال ساختوساز در بالا , شما با " ساختوساز در نیویورک " یا هر جایی که کسبوکار شما قرار دارد شروع میکنید . سپس برای تمام خدمات خود از کادربندی تا تعمیر تجهیزات آشپزخانه و تعمیر آسیبهای آب تکرار کنید.
تحقیقات نشان میدهد که نقشههای گوگل یک برنامه ناوبری ارجح برای ۶۷ % مصرف کنندگان است . و با توجه به اینکه مصرف کنندگان به ندرت به دنبال یافتن مکان برای رفتن هستند , لازم است مطمئن شوید که لیست نقشههای گوگل شما برای نشان دادن اولین بار برای جستجوهای مربوطه بهینه شدهاست .
تحقیقات همچنین نشان میدهد که این مصرف کنندگان در فهرست کسبوکار نقشههای گوگل از یک کلید واژه ( معروف به کشف ) بیشتر ( 84 % زمان ) جستجو میکنند تا از جستجوی نام تجاری ( معروف به مستقیم ) . که گفته میشود , مهم است که لیست شما در نقشههای گوگل رتبه بالایی برای این اصطلاحات داشته باشید که مشتریان احتمالی شما در حال جستجو هستند .
دومین گام در کسب و کارتان برای رتبهبندی بالاتر روی نقشههای گوگل , ادعای لیست کردن شما است . این به این دلیل است که زمانی که لیست لیست خود را ایجاد میکنید , تمام چیزی که میتوانید ارائه کنید نام , رده و مکان است ; اما وقتی ادعا میکنید لیست لیست خود را تهیه میکنید , میتوانید جزئیات بیشتری در مورد کسبوکار خود فراهم کنید و اطلاعات بیشتری در مورد لیست کنید . به علاوه , شما نمیتوانید هیچ کدام از گامهای دیگر در این راهنما را انجام دهید اگر لیست شما ادعا نشده باشد .
گوگل ابزار قدرتمندی است که میتواند به شما در رشد کسبوکار کمک کند . اگر مشتریان بالقوه در جستجوی خدمات در منطقه محلی خود باشند , احتمالا ً شما را نیز خواهند یافت ! اطمینان حاصل کنید که اطلاعات صحیح در مورد محصولات یا تواناییهایی که شما ارائه میدهید , زمانی که کسی در گوگل جستجو میکند , بیش از همیشه منجر به فروش و فروش بیشتری خواهد شد - همه به لطف اینترنت قابلرویت هستند , جایی که بیش از ۸۰ درصد مصرف کنندگان اول میروند .
گوگل نقشه seo روشی است که کسبوکار شما را در نقشههای گوگل برای کلمات کلیدی خاص قابلمشاهده میسازد. همانطور که ممکن است از این نام حدس زده باشید , هدف در اینجا بهینهسازی یک موسسه است به طوری که نزدیک یا نزدیک به آن به نظر میرسد وقتی کسی این شرایط را جستجو میکند تا جایی را که نیاز به رفتن دارند پیدا کند !
برچسب های گوگل مپ
گوگل مپ,موقعیت مکانی من در گوگل مپ,دانلود گوگل مپ,دانلود گوگل مپ فارسی برای موبایل,تعیین جهت قبله با گوگل مپ,ثبت مکان در گوگل مپ,دانلود گوگل مپ با لینک مستقیم,نقشه تهران گوگل مپ,ثبت مکان در گوگل مپ با گوشی,نقشه مترو تهران روی گوگل مپ,گوگل مپ ماهواره ای,گوگل مپ آنلاین,گوگل مپ اندروید,گوگل مپ انگلیسی,گوگل مپ ایفون,
گوگل مپ ایرانی,گوگل مپ برای ماشین,گوگل مپ با کیفیت بالا,گوگل مپ برای کامپیوتر,گوگل مپ برای ویندوز,گوگل مپ با صدای فارسی,گوگل مپ به روز,گوگل مپ برای ویندوز 10,گوگل مپ به زبان فارسی,بهترین گوگل مپ,گوگل مپ ماهواره ای سه بعدی,گوگل مپ پیشرفته,گوگل مپ پرو,گوگل مپ ثبت مکان,گوگل مپ ثبت,گوگل ارث ثبت نام,چگونه در گوگل مپ ثبت کنیم,چرا مکان در گوگل مپ ثبت نمیشود,ثبت در گوگل مپ,گوگل مپ جدید,گوگل مپ جهانی,گوگل مپ جی پی اس,گوگل مپ جاوا اسکریپت,گوگل مپ جدیدترین نسخه,جایگزین گوگل مپ,جدیدترین نسخه گوگل مپ,جستجو در گوگل مپ با مختصات,گوگل مپ چیست,گوگل مپ چگونه کار میکند,گوگل مپ چگونه ترافیک را تشخیص می دهد,چگونه گوگل مپ را فارسی کنیم,چگونه از گوگل مپ استفاده کنیم,چرا گوگل مپ کار نمیکند,چگونه گوگل مپ را سه بعدی کنیم,چگونه از گوگل مپ لوکیشن بفرستیم,چگونه در گوگل مپ راه برویم,گوگل مپ حرفه ای,حذف مکان در گوگل مپ,حذف عکس از گوگل مپ
حذف لوکیشن از گوگل مپ,حذف مکان در گوگل مپ با گوشی,حل مشکل گوگل مپ اندروید