جام ارژنگ:مرکز تبلیغات،طراحی سایت و سئو
جام ارژنگ با بیش از 1000 نمونه سایت در صفحه اول گوگل
طول محتوای سئو
طول محتوای سئو چقدر باید باشد
طول محتوای سئو 300 کلمه یا 500 کلمه قابل قبول است.براستی برای سئو چه تعداد گلمه برای محتوا قابل قبول است.
قبل از سال ۲۰۱۲ , تعداد زیادی از محتوای ضعیف کیفیت در بالاترین جستجوهای گوگل رتبهبندی شدند . این صفحات وب فرم کوتاه , مقالات و پستهای وبلاگ عموما ً فاقد جوهر بوده و با پر کردن کلید واژگان جایگاه اول را کسب کردهاند. این کار برای هر کسی که سعی میکرد تحقیقات مفصل را با استفاده از گوگل انجام دهد بسیار ناامیدکننده بود .
گوگل به دو روش به این مشکل پاسخ داد . در ابتدا , آنها یک الگوریتم جدید را معرفی کردند که برای استفاده از محتوای عمق در نتایج موتور جستجو طراحی شدهبود . دوم , معرفی الگوریتم پاندا با کاهش محتوای " نازک " و اولویتبندی محتوای پیچیده , با ارزش بالا , همه چیز را به لرزه در میآورد .
محتوای نازک در مقابل پیچیده برای سئو
محتوای نازک در مقابل پیچیده برای سئو , دقیقا ً محتوای " نازک " چیست و چگونه با محتوای پیچیده تفاوت دارد ؟ آیا این دوگانگی با طول مقاله مرتبط است ؟ به عبارت دیگر , آیا مقالات نازک همیشه کوتاه هستند و همیشه مقالات پیچیده هستند ؟ این پست در مورد تاثیر طول محتوا بر سئو بحث خواهد کرد. نکته : پاسخ آن طور که فکر میکنید ساده نیست !
حداقل محتوای سئو 300 کلمه است
۳۰۰ کلمه حداقل برای محتوای نازک سئو به نوشتن کم ارزش , تنک اشاره دارد که فاقد جزئیات یا بینش است. همچنین میتواند به محتوایی اشاره کند که از منابع دیگر کپی یا درهم ادغام شدهاست . در مقابل آن , صفحات کوتاه وب یا مقالات زیر ۳۰۰ کلمه به نظر میرسد که یک زمینه اصلاح رسیده برای نوع محتوای " نازک " گوگل در حال حاضر از آن متنفر است .
اجماع عمومی صنعت در سال ۲۰۱۸ نشان میدهد که صفحات وب , وبلاگها و مقالات باید حداقل ۳۰۰ تا ۵۰۰ کلمه برای اهداف سئو خوب باشند .
محتوای فرم بلند برای سئو
محتوای فرم بلند برای تحقیقات اخیر سئو نشان دادهاست که محتوای فرم بلند در مقایسه با نتایج موتور جستجو بالاتر است . یک مطالعه شناختهشده توسط SerpIQ از سال ۲۰۱۲ نشان داد که بالاترین میزان رتبهبندی به طور متوسط ۲۰۳۲ کلمه است. اخیرا , SEMrush اختلاف ۴۵ درصدی در طول محتوای بین ۳ صفحه برتر و صفحه در مکان بیستم را پیدا کردهاست. سه صفحه اول محتوی طولانیتر حداقل ۷۵۰ کلمه را نشان دادند . علاوه بر این , بافر طول بهینه پست بلاگ را ۱۶۰۰ کلمه یافت .
علاوه بر این , محتوای فرم بلند ممکن است به طور غیرمستقیم seo را افزایش دهد . این به این دلیل است که محتوای فرم بلند بیشتر به اشتراک گذاشته میشود یا دوست دارد . همچنین , این احتمال بیشتر وجود دارد که contain کیفیت داشته باشد که میتواند سرعت بازتاب را کاهش دهد . به نوبه خود , این احتمال وجود دارد که تبدیلات را تشویق کند .
اگر کلمات " لغو کارت Amex " را در گوگل تایپ کنید , مناسبترین و مفیدترین صفحه وب در بالای رتبه ظاهر میشود . از آنچه تا کنون شنیدهاید , ممکن است انتظار داشته باشید که صفحه اول فرم بلند باشد , یا حداقل شامل صنعت باشد - ۳۰۰ کلمه توصیه شدهاست ! با توجه به این صفحه وب تنها ۲۷ کلمه دارد - به وضوح جنبههای مهم دیگری برای الگوریتم جستجوی گوگل در کنار طول محتوا وجود دارد .
برای نشان دادن " استثنا در قانون " , بیایید وانمود کنیم که دوست دارید به دنبال کمک دستور زبان در گوگل بگردید . تایپ کردن در کوئری " run vs run " یک صفحه وب را با راهنمایی بسیار آموزنده بر روی این خطای دستوری رایج باز میگرداند . اگر به دقت نگاه کنید , خواهید دید که صفحه وب رتبه بالا در سال ۲۰۰۸ ایجاد شدهاست , و وبلاگ به طور منظم محتوا را ارسال نمیکند .
به نظر میرسد که در جنگ صفوف , ارسال منظم وبلاگ به اندازه آنچه که اغلب به باور ما منجر میشود , حیاتی نیست . در عوض , تمرکز بر ایجاد محتوای با کیفیت بالا , ارزشمند که علاقه را در طول زمان حفظ میکند , احتمالا ً مهمتر است . متخصصان بازاریابی به این نوع محتوا به عنوان محتوای همیشهسبز اشاره میکنند , زیرا ۱۰ سال بعد - پست وبلاگ هیچ یک از وظایف یا درخواست خود را از دست نداده است !
شایانذکر است که این پست حاوی 300کلمه است ! اگرچه محتوا کوتاه است - لاغر نیست . " این اطلاعات , منحصر به فرد و بسیار جذاب است .
این دو مثال به هیچ وجه منحصر به فرد نیستند . آنها به عنوان یادآور پیچیدگی الگوریتم های گوگل عمل میکنند ; وقتی به طول محتوا میرسد و سئو - هیچ قانون سیاه و سفید وجود ندارد . با این حال , پیچیدگی نباید منجر به سردرگمی کامل شود . با پیشنهاد روشهایی که اطلاعات در این مقاله را میتوان برای هدایت خلق محتوا به کار برد , آنرا به پایان رساندیم.