جام ارژنگ:مرکز تبلیغات،طراحی سایت و سئو
جام ارژنگ با بیش از 1000 نمونه سایت در صفحه اول گوگل
بلاگر یا وبلاگ نویس
بلاگر یا وبلاگ نویس
بلاگر یا وبلاگ نویس کسی است که به طور منظم برای یک مجله یا وب سایت آنلاین مینویسد . بلاگرها فعالیت های متعددی در صنعت،مد و اجتماعی دارند.
بلاگر یا وبلاگ نویس مسئول نوشتن , ویرایش , پست کردن و ترویج مطالب در قالب پستهای وبلاگ است . آنها ایدههایی برای محتوای گفتهشده و به حداکثر رساندن ترافیک وب سایت با استفاده از کلمات کلیدی بهینهسازی موتور جستجو تولید میکنند. وبلاگ نویس چه میکند ؟
یک وبلاگ نویس شخصی یک وب سایت را نگه میدارد که ممکن است شامل مطالب دفتر خاطرات , عکسها و لینکهای دیگر باشد . چنین وبلاگ سابقهای از این است که چگونه وبلاگ نویس روزهای تعطیلات , تعطیلات آخر هفته , کتابها و فیلمهایی که او تماشا میکند و غیره را سپری میکند . وبلاگ نویسان مد ممکن است عکس از لباسها و یا لینک به سایتهای خرید بگیرند و وبلاگ نویسان فرهنگ پاپ ممکن است برنامههای تلویزیونی شب گذشته را مرور کنند. بلاگر از وبلاگ میآید که اولین بار در سال ۱۹۹۸ به عنوان مختصر نویسی برای وبلاگ استفاده شد.
وبلاگ چیست
وبلاگ نوعی وب سایت است که در آن نویسنده یا گروهی از نویسندگان دیدگاههای خود را در یک موضوع خاص به اشتراک میگذارند . میتواند برای استفاده شخصی یا برای اهداف تجاری باشد .
بلاگ ها به طور منظم با محتوا به روز میشوند و پستها معمولا ً به ترتیب ترتیب زمانی معکوس نمایش داده میشوند , با جدیدترین پستهای موجود در بالای صفحه .
هدف از پستهای وبلاگ ارائه اطلاعات ارزشمند به گونهای است که خواندن آن آسان و رایگان باشد . این اولین گام برای ایجاد اعتماد با خوانندگان است تا بتوانید آنها را در آینده به مشتریان تبدیل کنید .
برای مثال , اگر وبلاگ غذایی دارید , و پست بلاگ درباره دستور العملهای مورد علاقه خود بنویسید , خوانندگان شما در آن محتوای آزاد ارزش پیدا خواهند کرد . سپس , در آینده , این خوانندگان احتمالا ً کتابهای آشپزی شما را خریداری خواهند کرد .
چیزی که در وبلاگ خود مینویسید به شما بستگی دارد . در اینترنت برای هر موضوعی مانند سفر , سلامت و سلامتی , مالی , مذهب , باغبانی , بازیهای ویدیویی و غیره وبلاگ وجود دارد .
اما برای جذب مخاطبان وفادار , بهتر است به یک موضوع خاص که به عنوان یک جایگاه وبلاگ نیز شناخته میشود , پایبند باشید .
زمانی که تصمیم میگیرید درباره چه چیزی بنویسید , باید شروع به انتشار پستهای بلاگ به طور منظم کنید .
وبلاگ نویس کیست
وبلاگ نویس شخصی است که مطالب را در وبلاگ یا وبلاگ کوتاه مینویسد . نوشتن در وبلاگ اغلب وبلاگ نویسی نامیده میشود . برای مثال , اگر یک وبلاگ در wordpress دارید و یک پست درباره روز خود ایجاد کنید , در مورد روز خود " وبلاگ نویسی " میکنید .
وبلاگ نویسی خدماتی است که به کاربران اجازه ایجاد وبلاگها را میدهد . با استفاده از یک رابط بصری که نیازی به کدگذاری ندارد , کاربران میتوانند صفحات وب میزبانی شده بر روی ارائه دهنده dns یکپارچه ایجاد کنند. وبلاگ نویس در ابتدا توسط آزمایشگاههای Pyra در ۲۳ اوت ۱۹۹۹ آغاز شد و اکنون متعلق به گوگل است که در ۱۷ فوریه ۲۰۰۳ این سرویس را دریافت کرد.
داشتن اینترنت در اختیار ما چیز شگفت انگیزی است - هرگز پیش از آن افراد متوسط قادر به رسیدن به مخاطبان جهانی با چنین سهولت در راه وبلاگ نویسی نبوده اند . در واقع میلیونها وبلاگ آنلاین وجود دارد و وبلاگ نویسان میتوانند هر روز با هزاران یا حتی صدها هزار نفر ارتباط برقرار کنند !
وبلاگ نویسی به سرعت یکی از محبوبترین راههای برقراری ارتباط و گسترش اطلاعات و اخبار شدهاست . بلاگ ها میتوانند برای استفاده شخصی , کسبوکار , اخبار و شبکه استفاده شوند .
وبلاگ چگونه بوجود آمد
در ابتدا وبلاگها به عنوان وبلاگ شناخته میشدند . از آنها استفاده میشد تا مردم بتوانند درباره فعالیتهای روزمره خود بنویسند . وظایف روزمره آنها برای سایتهای کوچک خود , جایی که نظرات , داستانها , عکسها و فیلمهای خود را ثبت میکردند , راضی شدند . برخی از این سایتهای کوچک در ادامه به دست آمدند و سرگرمی وبلاگ نویسی به دنیا آمد .
وبلاگ نویس بودن شبیه به یک هنرمند مستقل بودن است - چه نویسنده , عکاس , یا متصدی اطلاعات باشید , یک وبلاگ میتواند به یک مخاطب خاص یک نگاه نزدیک به یک سوژه خاص ( یا سوژه ) بدهد .
این " هنر " میتواند هر چیزی از نوشتهها , دستورالعملها , عکسها , ویدیوها , کتابهای الکترونیکی , ارتباط با اطلاعات دیگر , یا هر چیزی که میتوانید به آن فکر کنید باشد . این چیز شگفت انگیزی است . طبقهبندی زیادی وجود ندارد و این به وبلاگ نویسان مقدار باورنکردنی اکتشاف خلاقانه میدهد .
کارهای وبلاگ نویس
کارهای مختلفی وجود دارد که وبلاگ نویسان میتوانند برای حفظ وبلاگ و مخاطبان خود انجام دهند :
- ایجاد محتوای تازه و اصلی چند بار در هفته
- از تصاویری استفاده کنید که به درستی محتوای آنها را تعریف میکنند
- بررسی دیگر وبلاگها با محتوای مشابه و مطالب مرجع بزرگ
- ایجاد حضور رسانههای اجتماعی - توییتر , فیس بوک , اینستاگرام , Pinterest و غیره
- تمام تغییرات را در هر یک از بسترهای رسانههای اجتماعی حفظ کنید
- به روز رسانی صفحه اعتبار آنها با تمام رسانهها و mentions اصلی
- محتوای آنها را در رسانههای اجتماعی به اشتراک بگذارید و مکالمه تشویق کنید
- نظرات , اسپم را مدیریت کنید و به هر کدام پاسخ دهید
- وبلاگ مهمان یک یا دو بار در ماه با ایجاد محتوای جدید برای وبلاگ دیگر
- اجرای آرام انتهای پشتی ( پلتفرم , متصل شوندهها , طراحی , کد )
- بهینهسازی صفحات بالا , پستهای بلاگ بالا , خدمات و صفحات محصول
- فرصتهای تحقیقاتی مانند تبلیغ کنندگان و تحقیقات تبلیغاتی
بلاگرها و وبلاگ نویسان میتوانند در صفحه اول گوگل به تجارت و رونق کسب و کار خود رونق بیشتری ببخشند.