جام ارژنگ:مرکز تبلیغات،طراحی سایت و سئو
جام ارژنگ با بیش از 1000 نمونه سایت در صفحه اول گوگل
آموزش سئو نیل پاتل
آموزش سئو نیل پاتل
آموزش سئو توسط نیل پاتل که یک متخصص سئو معروف و جهانی است در این صفحه از سایت جام ارژنگ قرار داده شده است.
این مطلب بطور کامل از سایت نیل پاتل برداشته شده و از زبان خود او میباشد.
می خوای همه چیز رو درباره سئو بدونی ؟ من میخواستم این راهنما را برای کمک به شما در درک اصول سئو و اینکه چطور میتواند به شما در رشد کسبوکار شما کمک کند , ایجاد کنم . برای تبدیل وب سایت , بازدیدکنندگان , به مشتریان , شما از کلمات کلیدی برای رانندگی در این ترافیک استفاده خواهید کرد . تبلیغات پرداختشده شما مجبور نیستند تمام کارهای سخت را انجام دهند ( یا فقط پول هدر میدهید ) . قبل از اینکه به شما یاد بدهم که چطور کار میکند و چگونه این کار را انجام دهید , بیایید ابتدا به تعریف سئو بپردازیم و سپس به نحوه کار سئو میپردازیم .
سئو چیست
سئو مخفف بهینهسازی موتور جستجو است. سئو فرآیند برداشتن گامهایی برای کمک به وب سایت یا بخشی از رتبه محتوای بالاتر در گوگل است .
تفاوت کلیدی بین سئو و تبلیغات پرداختشده این است که سئو شامل رتبهبندی " ارگانیک " است که به این معنی است که شما در آن فضا پول نمیدهید . برای سادهتر کردن آن , بهینهسازی موتور جستجو به معنای گرفتن یک قطعه از محتوای آنلاین و بهینهسازی آن است , بنابراین موتورهای جستجو مانند گوگل آن را به بالای صفحه نشان میدهند وقتی کسی دنبال چیزی میگردد .
از این طرف نگاش کن . وقتی کسی " lasagna گیاهی " را در گوگل تایپ میکند , به احتمال زیاد به دنبال دستور پخت , مواد اولیه و دستورالعمل در مورد چگونگی ساخت آن است . اگر مقالهای در مورد درست کردن lasagna گیاهی بنویسید , میخواهید که مردم دستورالعمل شما را پیدا کنند . برای هر کسی که آن را پیدا کند , باید بالاتر از همه وب سایتهای دیگر با دستور العملهای مربوط به lasagna گیاهی قرار دهید . کار آسانی نیست , اما این چیزی است که بازاریابی سئو در مورد آن است .
اجازه دهید حتی بیشتر از این آن را تجزیه کنیم : اکثر جستجوهای آنلاین با موتور جستجو مانند گوگل آغاز میشوند . در واقع , ۷۵ درصد از آن جستجوها از گوگل آغاز میشوند.
برای درک بهتر اینکه چگونه میتوانید محتوای خود را در موتورهای جستجو بالاتر ببرید , باید ابتدا بفهمید که جستجو چگونه کار میکند .
هدف نهایی این مقاله کمک به شما برای درک ins و outs جستجو است تا بتوانید محتوای خود را برای رتبهبندی بالاتر در گوگل بهینهسازی کرده و چشم بیشتری بر روی پستهای خود بردارید .
سئو داخل صفحه و سئو خارج صفحه
زمانی که به سئو گستردهتر میرسد , دو مسیر به همان اندازه مهم وجود دارد : سئو در صفحه و سئو خارج صفحه .
سئو در صفحه در مورد محتوای ساخت برای بهبود رتبهبندی شماست . این موضوع برای گنجاندن کلمات کلیدی در صفحات و محتوای شما , محتوای سئو با کیفیت بالا به طور منظم , و اطمینان از این که metatags و عناوین شما غنی از کلمات کلیدی و خوب نوشته شده در میان عوامل دیگر هستند , پایین میآید .
سئو خارج از صفحه , بهینهسازی است که خارج از وب سایت شما اتفاق میافتد , مانند کسب backlinks . این بخش از معادله شامل ایجاد روابط و ایجاد افراد محتوایی است که میخواهند به اشتراک بگذارند . با وجود این که خیلی از legwork را در بر میگیرد , اما برای موفقیت فنی seo ضروری است .
سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید
من همیشه بازی کارآفرینی بلند مدت را بازی کردهام , و معتقدم راه رفتن است . با این حال , این مورد برای همه نیست . برخی ترجیح میدهند که منافع سریع را بگیرند و به چیز دیگری بروند .
وقتی به seo میرسد , رفتن به سود سریع اغلب به عنوان "سئو کلاه سیاه " شناخته میشود . افرادی که سئو کلاه سیاه را اجرا میکنند تمایل دارند از تاکتیکهای زیر کاه مانند کلمات کلیدی استفاده کنند و به سرعت به رتبهبندی بپردازند . ممکن است برای کوتاهمدت کار کند و کمی ترافیک به سایت شما بدهد , اما بعد از مدتی گوگل جریمه میشود و حتی سایت شما را سیاه میکند تا هرگز رتبه ندهید .
از سوی دیگر , سئو کلاه سفید راهی برای ایجاد یک کسبوکار آنلاین پایدار است . اگر از این طرف seo را انجام دهید , روی مخاطبین انسانی خود تمرکز خواهید کرد .
شما سعی خواهید کرد بهترین محتوا را به آنها بدهید و با بازی براساس قوانین موتور جستجو به راحتی در دسترس قرار دهید .
ریسک های سئو کلاه سیاه
محتوای تکراری : وقتی کسی سعی میکند یک کلید واژه خاص را رتبهبندی کند , ممکن است محتوای موثر موجود را از صفحات دیگر کپی کند تا سعی کند در این موضوع مرتبط باشد . گوگل penalizes که این کار را میکنه . همچنین ریسک cannibalization کلید واژه وجود دارد , که در آن شما چندین صفحه از همان سایت دارید که برای رتبهبندی با یکدیگر رقابت میکنند .
متن نامرئی و کلمات کلیدی : سالها پیش , یک استراتژی کلاه سیاه شامل یک تن کلمات کلیدی در پایین مقالات شما بود , اما آنها را به رنگ پسزمینه تبدیل کرد . این استراتژی شما را به سرعت در لیست سیاه قرار میدهد . همین امر برای پر کردن کلمات کلیدی که به آنها تعلق ندارند نیز صادق است . یک مثال دیگر از stuffing کلمات کلیدی , مقالهای است که سعی دارد تا حد ممکن یک کلید واژه را در جایی که جملات غیرطبیعی به نظر میرسند , درج کند.
Cloaking و تغییر مسیر : وقتی نوبت به تغییر مسیر میرسد , راه درست و اشتباهی برای انجام آن وجود دارد . راه اشتباه خرید مجموعهای از دامنههای غنی از کلیدواژه و هدایت همه ترافیک به یک سایت است . روش درست استفاده استراتژیک از آنها برای اجتناب از cannibalization کلیدی یا بهبود تجربه کاربر است .
با این حال چیزی مثل سئو کلاه خاکستری وجود دارد. این به این معنی است که به اندازه سفیدی کلاههای سفید خالص یا معصوم نیست , اما به اندازه تکنیکهای کلاه سیاه که میتوانند باشند , egregiously نیست . تو سعی نمیکنی کسی رو فریب بدی یا عمدا ً سیستم رو با کلاه خاکستری بازی کنی . با این حال , شما سعی دارید یک مزیت متمایز کسب کنید .
ببینید , استانداردهای گوگل آنطور که دوست دارند روشن نیستند . بسیاری اوقات حتی ممکن است چیزهای متناقض بگویند . برای مثال , گوگل گفتهاست که طرفدار وبلاگ نویسی مهمان برای ساخت پیوندها نیستند .
حالا , وبلاگ نویسی مهمان برای رشد برند شما چطور است? اگر این کار را برای ایجاد آگاهی انجام دهید , ترافیک با کیفیت بالا را به سایت خود برگردانید , و به نام خانه در این صنعت تبدیل شوید ?
در دنیای seo , این کار در مورد کاری که انجام میدهید زیاد نیست , بلکه این کار را چگونه انجام میدهید . اگر شما در حال خرید پستهای مهمان در سایتهایی هستید که هیچ ارتباطی با موقعیت خود ندارند و یک دسته لینک را spamming , جریمه خواهید شد . اگر در حال ایجاد پستهای منحصر به فرد مهمان هستید که برای خوانندگان در سایتهایی که به شما مربوط هستند ارزش قائل هستند , خوب خواهید بود , و آبمیوه لینک به خوبی به سایت شما جریان خواهد داشت .
نقل قول های نیل پاتل
"Create content that teaches. You can’t give up. You need to be consistently awesome." ~ Neil Patel
" ایجاد محتوایی که تدریس میکند . تو نمیتونی تسلیم بشی . باید همیشه فوقالعاده باشی . نیل پاتل
نقل قول دوم نیل پاتل
"Sometimes when you follow your dream; it opens the door for others to be able to follow theirs." ~ Neil Patel
گاهی اوقات وقتی از خواب خود پیروی میکنید , در را باز میکند تا دیگران بتوانند از رویای خود پیروی کنند . نیل پاتل