جام ارژنگ:مرکز تبلیغات،طراحی سایت و سئو
جام ارژنگ با بیش از 1000 نمونه سایت در صفحه اول گوگل
آیا تبلیغات صفحه اول گوگل بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال شماست ؟
تبلیغات گوگل بزرگترین سکوی تبلیغات جهان است
چرا تبلیغات گوگل مهم است
دلیل کلیدی که تبلیغات جستجوی گوگل برای بازاریابان دیجیتال مهم است ( و شرکتهایی که تبلیغ میکنند ) این است که آنها در حالی که به طور فعال به دنبال یک محصول یا سرویس هستند , به مردم تبلیغات میدهند . این را با یک آگهی تلویزیونی مقایسه کنید. شما برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را در یک عصر یکشنبه تماشا میکنید و در طول زمان استراحت یک تبلیغ برای یک محصول تمیز کننده جدید نشان داده میشود . این تبلیغ , صرفنظر از اینکه آیا به شما مربوط است یا نه , مشاهده شما را قطع کردهاست و هیچ انتخابی در مورد این موضوع ندارید . در حالی که با جستجوی گوگل تبلیغ شما تنها یک تبلیغ برای تمیز کردن محصولات خواهید دید که به طور فعال به دنبال یک محصول یا کلمات کلیدی یا عبارات مشابه به آن محصول هستید ( بیشتر روی کلمات کلیدی بعدا ) . اصطلاحی که معمولا ً برای این کار استفاده میشود " قصد جستجو " است . هدف جستجو تنها دلیل این است که چرا بسیاری از تبلیغ کنندگان دیجیتال به شبکه آگهی گوگل میروند و بودجه خود را به این سکوی مهم اختصاص میدهند .
آیا تبلیغات گوگل موثر است؟
جواب ساده این است بله . اگر آگهیهای گوگل کار نمیکردند , تبلیغ کنندگان , آژانسهای بازاریابی , شرکتها و افراد از اجرای تبلیغات دیجیتال در این پلت فرم بازاریابی دیجیتال دست کشیدند . اما ! آنها همیشه کار نمیکنند و همیشه حرکت درستی برای هر شرکت نیستند . به همین دلیل است که تلاش زیادی باید قبل از شروع یک کمپین به مرحله هدفگذاری و برنامهریزی برود . زمانهایی وجود دارد که در نگاه اول به نظر میرسد یک کمپین میتواند بسیار پرهزینه باشد و یا حجم جستجوی کافی در اطراف کلمات کلیدی انتخابشده شما وجود نداشته باشد , اما با تحقیقات بیشتر ما اغلب برخی میوههای با ارزش آویزان را کشف میکنیم . به عنوان مثال , اگر صنعت شما بسیار جا گیر باشد و چرخههای فروش طولانی داشته باشد , در آن صورت اصطلاحی که تنها ۱۰ جستجو در ماه دریافت میکند میتواند یک حرکت استراتژیک برای شما باشد تا در مقایسه با یک مورد جستجو در ماه هدف قرار گیرد . زیبایی تبلیغات گوگل این است که شما تنها زمانی پرداخت میکنید که تبلیغ تان دیده و کلیک میشود تا زمانی که یک کمپین تبلیغاتی خوب فکر کردهاید , بودجه بسیار کمی وجود دارد .
تبلیغات در گوگل با سئو
حضور در تبلیغات صفحه اول گوگل تنها از طریق گوگل ادز انجام نمیشود بلکه بهترین راه برای حضور دائمی در صفحه اول گوگل سئو است.
وقتی سایت خود را سئو کنید و با کلید واژه درخواستی به صفحه اول گوگل برسید ماندگاری شما میتواند دائمی و بدون هزینه باشد.
گوگل ادز بزرگترین سکوی تبلیغات
آیا گوگل ادز بزرگترین سکوی تبلیغاتی است ?
گوگل ادز یکی از قدرتمندترین کانالهای بازاریابی دیجیتال است که امروزه برای بازاریابان در دسترس است . نه تنها تبلیغات گوگل بزرگترین سکوی تبلیغاتی است که تا به حال وجود داشتهاست . برای مثال , در سال ۱۱۰.۸ , اکثریت درآمد ۱۱۰.۸ میلیارد دلاری گوگل از طریق سکوی تبلیغاتی آن که در آن زمان به نام گوگل ادوردز شناخته میشد , تولید شد . گوگل از طریق دانش و جمعآوری فعالیت اینترنتی مردم و روش نسبتا ً مستقیم ایجاد تبلیغات که میتواند در سطح جهانی با کلیک یک دکمه راهاندازی شود , یک سیستم تبلیغاتی اکو مانند دیگر ایجاد کردهاست .
هزینه تبلیغات در صفحه اول گوگل
هزینه مربوط به تبلیغات گوگل به عوامل مختلفی وابسته است .
برای یک کمپین جستجو ( یعنی جایی که تبلیغات شما در صفحه نتایج جستجوی گوگل ظاهر میشوند ) , به سطح رقابت برای کلمات کلیدی انتخابشده شما در منطقه انتخابی شما بستگی خواهد داشت . به عنوان مثال , اگر قرار بود در سراسر جهان کلمه کلیدی " آگهی گوگل " را پیشنهاد کنم , میتوانید مطمئن باشید که برای رتبهبندی بالاتر از گوگل باید هر بار که تبلیغ من کلیک میشود , قیمت بالایی پرداخت کنم . نه تنها پرهزینه خواهد بود , بلکه من ترافیک ناخواسته زیادی را برای افرادی جذب خواهم کرد که به سادگی میخواهند در مورد وب سایت آگهی گوگل یاد بگیرند یا دسترسی داشته باشند . در حالی که اگر من رویکرد تاکتیکی تری اتخاذ کنم و بجای آن اصطلاح " آگهی گوگل برای b2b " را هدف قرار دهم و تنها بر روی ایرلند تمرکز کنم , این یک کمپین بسیار مقرونبهصرفهتر برای اداره کردن و ترافیک به سایت من خواهد بود ( به عنوان یک آژانس بازاریابی b2b ) . داشتن یک انتخاب کلید واژه استراتژیک در هنگام در نظر گرفتن یک کمپین جستجو از اهمیت بالایی برخوردار است و ارزش انجام گامهای زمانی و کافی را دارد تا این بخش از پروژه قبل از راهاندازی یک کمپین را به درستی بررسی کند. انتخاب کلید واژه اساس تمام تبلیغات شماست .
در حالی که ما همیشه مبارزات جستجو را توصیه میکنیم تا زمانی که حجم جستجوی ماهانه کافی در اطراف کلمات کلیدی انتخابی وجود داشته باشد , گزینههای هزینه کمتر دیگری نیز در پلت فرم آگهی گوگل وجود دارد .
نمایشهای نمایش و ویدیو میتوانند ثابت کنند که یک کمپین بسیار مقرونبهصرفه و سودمند برای بسیاری از شرکتها برای اجرای در زمان ایجاد آگاهی و تا حدودی ایجاد رهبری است. اگر چه هدف هرگز به اندازه ظاهر شدن تبلیغ شما دقیق نخواهد بود وقتی که یک نوع از کلمات کلیدی انتخابشده شما به یک موتور جستجو تبدیل شود , نمایش و تبلیغات ویدئویی میتواند فقط برای نشان دادن یک مخاطب متمرکز و هدفمند تمرکز شود . به سادگی به دلیل هزینه پایین و آگاهی از برند عالی این نمایش دیجیتال و دستور آگهیهای ویدیویی , ما به مشتریان خود توصیه میکنیم که برخی از بودجه بازاریابی دیجیتال خود را به این مناطق اختصاص دهند .
آیا گوگل ادز بهترین کانال تبلیغات است
آیا گوگل ادز بهترین کانال تبلیغات است؟
باز هم , این براساس تعدادی از متغیرها است . بودجه شما , مخاطبان شما , محصول یا سرویس شما چیست و ظرفیت شما برای رسیدگی به درخواستهای فروش چیست ? قطعا , ما معتقدیم که تبلیغات گوگل و دامنه آنها از خدمات تبلیغاتی دیجیتال ارزش اکتشاف بیشتر کسب و کارها را دارد , اما اغلب به مشتریان گزینههای جایگزین و استفادههای جایگزین برای بودجههای بازاریابی آنها مشاوره میدهیم . بسته به بخش شما ممکن است نتایج عالی در فیس بوک داشته باشید , و با هدف دقیق آنها در مدیر تبلیغات فیس بوک , حتی شرکتهای b2b خالص هم میتوانند در اینجا موفق باشند . یا برای بسیاری از شرکتهای b2b , ما آنها را به سمت کمپین های پرداختشده در linkedin بر روی گوگل اشاره میکنیم , به خصوص اگر تلاشهای بازاریابی دیجیتال بسیار متمرکز باشند .
بازاریابی دیجیتال یک جعبهابزار بزرگ است که با ابزارهای مختلفی برای انجام کار پر شدهاست . انتخاب ابزار مناسب برای شغل مناسب این است که چرا شرکتها برای کمک به آنها در برنامهریزی و اجرای کمپین های دیجیتالی خود با آژانسهای بازاریابی حرفهای کار میکنند .
چون شما نمیخواهید تمام روز را صرف تلاش برای محکم کردن پیچ با چکش کنید!
باز هم , این براساس تعدادی از متغیرها است . بودجه شما , مخاطبان شما , محصول یا سرویس شما چیست و ظرفیت شما برای رسیدگی به درخواستهای فروش چیست ? قطعا , ما معتقدیم که تبلیغات گوگل و دامنه آنها از خدمات تبلیغاتی دیجیتال ارزش اکتشاف بیشتر کسب و کارها را دارد , اما اغلب به مشتریان گزینههای جایگزین و استفادههای جایگزین برای بودجههای بازاریابی آنها مشاوره میدهیم . بسته به بخش شما ممکن است نتایج عالی در فیس بوک داشته باشید , و با هدف دقیق آنها در مدیر تبلیغات فیس بوک , حتی شرکتهای b2b خالص هم میتوانند در اینجا موفق باشند . یا برای بسیاری از شرکتهای b2b , ما آنها را به سمت کمپین های پرداختشده در linkedin بر روی گوگل اشاره میکنیم , به خصوص اگر تلاشهای بازاریابی دیجیتال بسیار متمرکز باشند .
بازاریابی دیجیتال یک جعبهابزار بزرگ است که با ابزارهای مختلفی برای انجام کار پر شدهاست . انتخاب ابزار مناسب برای شغل مناسب این است که چرا شرکتها برای کمک به آنها در برنامهریزی و اجرای کمپین های دیجیتالی خود با آژانسهای بازاریابی حرفهای کار میکنند .
چون شما نمیخواهید تمام روز را صرف تلاش برای محکم کردن پیچ با چکش کنید!
آرتیکل تبلیغات گوگل
مجری گوگل
مجری گوگل
مجری گوگل در تبلیغات صفحه اول
مجری تبلیغات اصولا به کسی گفته میشود که درآمدش
...مجری گوگل
مجری گوگل
مجری گوگل در تبلیغات صفحه اول
مجری تبلیغات اصولا به کسی گفته میشود که درآمدش
...