جام ارژنگ:مرکز تبلیغات،طراحی سایت و سئو
جام ارژنگ با بیش از 1000 نمونه سایت در صفحه اول گوگل
راهکار روزانه سئو
راهکار روزانه سئو شامل چه مواردی میشود
راهکار روزانه سئو شامل اعمالی است که باید مرتب انجام شود.سئو روزانه وظایفی است که بر عهده یک سئوکار حرفه ای است.
بسیاری از مردم تصور میکنند که جستجو به عنوان یک ابزار است , چون بخش جداییناپذیر بازاریابی است , هم برای عملیاتهای کوچک مادر و هم برای شرکتهای بزرگ جهانی . با این حال تعداد کمی از مردم آن را به طور مفصل درک میکنند , به خصوص بهینهسازی موتور جستجو یا سئو . بیشتر بازاریابان تمایل دارند فکر کنند که چند کلید کلیدی در برخی صفحات وب این کار را انجام خواهند داد , اما سئو موفق بسیار بیشتر از آن است .
راهکار روزانه سئو بر چه اساسی است
راهکار روزانه سئو بر چه اساسی انجام میشود. واقعیت این است که شما واقعا ً باید ورودی و خروجی و پیچیدگیهای جستجوی ارگانیک را بدانید تا وب سایتها و صفحات وب را به خوبی رتبهبندی کنید. کسب و کارهای فهیم میدانند که اگر میخواهند در صفحه نتایج جستجو برنده شوند , به فردی در کارکنان نیاز دارند که بیشتر از اصول اولیه بداند و بنابراین آنها به دنبال یک متخصص سئو هستند تا این اتفاق بیفتد .
در نتیجه , تقاضا برای کارشناسان سئو قوی است . سئو با توجه به بینش هوشمندانه و بیشترین مهارت بازاریابی دیجیتال مورد نیاز است . براساس گزارش, بیش از ۱ ۰,۳۰۰ شغل مرتبط با سئو در ایالاتمتحده و ۸,۴۰۰ شغل در بریتانیا وجود دارد.در هند, بیش از ۵,۷۰۰ شغل به یک سئوکار نیاز دارد.
اگر شما به سئو یا بازاریابی دیجیتال وارد شده اید , و به دنبال راهی برای انتقال شغل خود به سطح بعدی هستید , برای هیجان بیشتر یا دستمزد بالاتر یا هر دو , به دنبال مسیر شغلی متخصص سئو باشید . متخصصان سئو وب سایتها را بهینهسازی کرده و محتوا و ارتباطات را بر روی سکوهای مختلف مدیریت میکنند .
تحلیل داده ها اولین راهکار روزانه سئو است
یکی از مهارتهای ضروری که یک متخصص سئو باید داشته باشد , تحلیل مهارتها است . انتظار میرود که یک متخصص سئو توانایی کسب اطلاعات در مورد چه زمانی , چه زمانی , چه کسی و کجا و چگونه پرسشهایی که معمولا ً در کنار آنها ظاهر میشوند را داشته باشد .
برای مثال , افزایش ترافیک آلی را در نظر بگیرید . کار یک کارشناس سئو این است که به گزارش پرونده نگاه کند و نشان دهد که کدام تاکتیکها مسئول افزایش ناگهانی هستند . آنها همچنین به قطرات رتبهبندی در زمانهای اخیر برای ردیابی علل ریشهای آن مشکل خاص نگاه خواهند کرد . آنها از صدها و هزاران کلید کلیدی برای شناسایی بهترین راهحل ممکن برای این عقبنشینی استفاده خواهند کرد.
مهارت تحقیق لازمه سئو است
پس از تحلیل , مهارت دوم باید مهارت تحقیق باشد . یه متخصص سئو خیلی تحقیق میکند رایجترین شکل تحقیق با استفاده از تحلیل کلید واژه آغاز میشود. این برنامه بینش ضروری برای ایجاد بنیاد استراتژیک برای مبارزات انتخاباتی را فراهم خواهد کرد. با این حال , در سئو , متخصصان تحقیقات بیشتری انجام میدهند . خواندن آخرین اخبار و به روز رسانی در مورد سناریوهای دنیای کنونی مرتبط با تکنولوژیهای موتور جستجو خوب است .
کنترل کدها از وظایف روزانه سئو است
لازم نیست که یک کدنویس حرفهای یا یک برنامهنویس برای حفظ در حوزه سئو باشد . امروزه کاربردهای اصلی سئو اغلب در سیستمهای cms ساخته میشوند .
با این حال , داشتن دانش پایه از کدگذاری و تکنولوژیهای مرتبط , مزیت دیگری خواهد بود. این کار به متخصصان کمک خواهد کرد تا نگاهی خوب به کد منبع وب سایت داشته باشند . علاوه بر این , به تعیین ویژگیهای کلیدی مربوطه نیز کمک میکند .
ارتباط روزانه در سئو
ارتباط در حوزه سئو بسیار اساسی است . لازم است که فعالانه با اعضای تیم خود ارتباط برقرار کنید تا اطمینان حاصل کنید که مقدار مناسبی از کار انجامشده و تعیین کنید که آیا دستورها شما انجام میشوند یا خیر .
علاوه بر آن , شما باید مفاهیم پیچیده را برای مشتریان یا مشتریانی توضیح دهید که ممکن است ایده فنی درباره نحوه کار در این موضوع نداشته باشند . همچنین ایجاد مطالبی که باید به کاربران وب سایت شما مرتبط باشند ضروری است . بنابراین , مهارتهای ارتباطی عالی بسیار مهم هستند که در حوزه شما رقابتیتر باشند .
مفاهیم جدید سئو
با توجه به پیشرفت تکنولوژی , یادگیری مفاهیم جدید ضروری است و تا به امروز با سناریوها و شرایط دنیای کنونی هماهنگ است . بنابراین , شما باید یک ایده دقیق از سئو و تمام اطلاعات جدید که در مورد آن پدیدار میشوند داشته باشید . یک مهارت یادگیری سریع میتواند به شما کمک کند تا شغل خوبی در حوزه سئو کسب کنید .
مهارت های متخصص سئو
یک متخصص سئو علاوه بر مهارتها باید توانایی رسیدگی به مسئولیتهای زیر را داشته باشد :
برنامهریزی در JavaScript , css , و html برنامههای PPC را اجرا میکنند تا درآمد کسبوکار آگاه از ساختار سایت را افزایش دهند و سئو فنی دائما ً رتبهبندی را پیگیری کرده و استراتژیهای بازاریابی محتوا را برای نظارت بر الگوریتمهای تنظیمشده توسط موتورهای جستجوی مختلف ادغام کند .
سئو واقعی خیلی بیشتر از کلمات کلیدی است . در مورد تمام اجزای مختلف که بخشی از استراتژی سئو هستند فکر کنید و روشن خواهد شد که روزهای شما میتوانند تنوع زیادی داشته باشند . یک روز معمولی احتمالا ً شامل ترکیبی از کارهای سئو خواهد بود .
گوگل به طور مداوم تغییراتی را در الگوریتمهایی ایجاد میکند که تعیین میکنند وب سایتها چگونه کار میکنند , اما کلمات کلیدی را از معادله حذف نکرده است . کلمات کلیدی هنوز نقطه شروع بیشتر جستجوها هستند . به عنوان یک متخصص سئو , شما تحقیقات کلیدی برای تعیین محبوبیت , رقابت و ارتباط انجام خواهید داد , بنابراین میتوانید بهترین لیست ممکن کلمات کلیدی را برای تمرکز بر روی آن ایجاد کنید .
سئو بیش از کلمات کلیدی میگیرد و بهینهسازی بخشی از نقش شما به عنوان یک متخصص سئو خواهد بود . این شامل هر دو بهینهسازی روی صفحه است , تا اطمینان حاصل کنید که محتوای کیفیت , فراداده خوب , ساختار html تمیز , لینکهای داخلی , و صفحاتی که به سرعت بار میکنند را سرو میکنید . همچنین شامل تست عناصر مختلف برای تعیین نحوه بهبود نرخ تبدیل شما در هر صفحه وب دادهشده میشود .
به عنوان یک متخصص سئو , فرصتها سازمان یا مشتری شما هستند و انواع مختلفی از مبارزات را در یک زمان انجام میدهند و ترافیک را به وب سایت شما هدایت میکنند . شما میخواهید بدانید کدام ترافیک از کدام منبع آمدهاست . برای مثال , ممکن است کسی در یک خبرنامه یا در یک توییت روی لینک کلیک کند. آنها ممکن است از یک پست فیس بوک یا از یک آگهی به وب سایت شما برسند . شما نشانیهای اینترنتی منحصر به فرد برای این منابع ایجاد خواهید کرد تا بتوانید دقیقا ً مشخص کنید که ترافیک از کجا میآید .