7 مزیت سئو برای مشاغل کوچک
سئو چه مزیت هایی برای مشاغل کوچک و کسب و کارها دارد؟با 7 مزیت سئو برای مشاغل کوچک آشنا شویم.مزایای سئو را بشناسیم و کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنیم.
بهینهسازی موتور جستجو ( سئو ) یک استراتژی بازاریابی دیجیتال قدرتمند برای کمک به وب سایت شماست و کسبوکار برای جستجوگران آنلاین آشکارتر میشود . این کار آن را یک کانال عالی برای بازاریابی کسبوکار و محصولات شما میسازد , حتی اگر کسبوکار کوچکی هستید .
در این مقاله ما فواید سئو برای کسب و کارهای کوچک را به شما نشان خواهیم داد .
فرآیند سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو
بهینهسازی موتور جستجو ( سئو ) فرآیند بهینهسازی یک سایت یا محتوای آن برای بهبود رتبه و قابلیت دید آن در صفحات نتایج موتور جستجو است . اهداف اصلی سئو این است که خزیدن , درک و رتبهبندی سایت و یا محتوای جستجوی مرتبط را برای موتورهای جستجو آسانتر کنید . انجام این کار باعث میشود افراد بیشتری محتوای شما را وقتی آنلاین جستجو میکنند پیدا کنند و منجر به ترافیک ارگانیک بیشتری شوند.
فهرست 7 مزیت سئو
در اینجا بطور اشاره ای و مختصر با 7 مزیت سئو برای مشاغل کوچک آشنا میشویم.
1-افزایش دید در صفحه نتایج جستجو یکی از مهمترین مزایای سئو این است که دید شما را در SERPs افزایش میدهد . دید در SERPs بسیار مهم است چون رقابت زیادی در SERPs وجود دارد .
مهمترین هدف یک وب سایت دیده شدن در صفحه اول گوگل است تا کاربران و بازدیدکنندگان بیشتری به وب سایت شما سرازیر شده و احتمال جذب مشتری و فروش شما افزونتر گردد.
2-مزیت دیگر سئو برای کسب و کارهای کوچک این است که میتواند به افزایش آگاهی از برند کمک کند . آگاهی از برند به میزان آشنایی مخاطبین هدف شما با برند شما و اینکه آنها به راحتی میتوانند آن را تشخیص دهند , اشاره میکند. این برای رشد کسبوکار حیاتی است . هر چه افراد آشنا با برند شما بیشتر آشنا باشند , احتمال تجارت با شما بیشتر خواهد بود .
سئو به افزایش آگاهی از برند شما کمک میکند زیرا هر چه محتوای شما در موتورهای جستجو بالاتر باشد , چشمانداز شما با برند شما بیشتر میشود . سئو به شما فرصتهای زیادی برای گرفتن سایت , محصولات و سایر مطالب در مقابل مخاطبین هدف میدهد .
3-بیشتر مزایای سئو اثر اسنوبال دارند , به ویژه سود ترافیک با کیفیت بالا . ترافیک با کیفیت بالا منجر به کیفیت بالا و افزایش فروش میشود .
این بزرگترین فایده سئو است چون هزینههای خرید مشتری شما را کاهش میدهد .
از آنجا که هدف اصلی سئو کمک به کشف بیشتر توسط مخاطبین هدف است , رتبهبندی ابزار بالا برای رسیدن به افراد بیشتری است که به محصول یا سرویس شما علاقمند هستند . و اگر شما کارت سئو را درست بازی کنید , ممکن است حتی یک قطعه از آن را نیز به نام موقعیت صفر بگذارید . این اولین رتبه ارگانیک پس از تبلیغات است و املاک بیشتری در SERPs دریافت میکند .
4-کانال بازاریابی مقرونبهصرفه بیشتر کسب وکارهای کوچک و استارت آپ لوکس بودجههای بازاریابی گسترده را ندارند . و به همین دلیل است که سئو باید یکی از بهترین کانالهای بازاریابی شما باشد . به این دلیل است که نه تنها موثر است , بلکه در مقایسه با دیگر کانالهای بازاریابی مانند تبلیغات پرداختشده نیز مقرونبهصرفه است .
یک راه که سئو میتواند به شما کمک کند تا پول پسانداز کنید این است که میتوانید سئو را خودتان بسازید با ابزارها و متصل شوندههای سئو راست , شما میتوانید به راحتی طراحی , توسعه و استقرار کمپین های خود را بدون استخدام یک متخصص سئو طراحی کنید .
عامل دیگری که سئو را مقرونبهصرفه میسازد این است که به دنبال نتایج برای سالها است . مطمئنا , شما ممکن است نیاز به انجام برخی کارهای نگهداری و نگهداری در سایت خود به طور منظم داشته باشید , اما هر کمپین بدون اینکه مجبور شوید یک سنت دیگر را صرف کنید , به ترافیک شما ادامه خواهد داد . این به این معنی است که شما با وجود هزینه زیاد , بازده بالایی در سرمایهگذاری دارید .
5-رهبری , نیروی حیاتی هر کسبوکار است , به ویژه کسب وکارهای کوچک که به دنبال شکستن به یک بازار رقابتی هستند . به همین دلیل است که یک کمپین سئو به خوبی اجرا شده در شما ترافیک هدفمند را به سایت شما هدایت میکند .
این ترافیک هدفمند به احتمال زیاد به مشتریان پرداختشده تبدیل میشود تا ترافیک از کمپین های پرداختشده , چون ورودی ورودی با انتخاب به سایت شما میآید . محتوای شما آنها را جذب میکند چون آنها آن را ارزشمند مییابند . در نتیجه , آنها احتمال بیشتری دارند که به پرداخت مشتریان تبدیل شوند .
دلیل دیگر این است که سئو یک استراتژی قدرتمند تولید سرب است که مردم نتایج ارگانیک را بر موتورهای جستجو برای تبلیغات پرداختشده ترجیح میدهند . به همین دلیل است که ۶۸ درصد از تمام تجربیات آنلاین با موتور جستجو آغاز میشوند. و به همین دلیل است که نتایج جستجوی ارگانیک بهتر میشود .
6-رتبهبندی موتورهای جستجو برای کاربران نشان میدهد که برند شما به اندازه کافی معتبر است که با موتورهای جستجو مورد اعتماد قرار گیرد . علاوه بر این , دیدن برند و محتوای شما در صفحه اول گوگل حس اعتماد به مخاطبین هدف شما را القا میکند .
سئو علاوه بر کمک به ایجاد اعتبار به شما کمک میکند که خود را به عنوان یک مقام در حوزه خود ایجاد کنید . هر چه افراد بیشتری محتوای شما را پیدا کنند , بیشتر شما را در موقعیت خود مرجع میدانند .
هر دوی این جنبههای سئو را میتوان بیشتر تقویت کرد , نه تنها با رتبهبندی بالا در SERPs بلکه با داشتن لیست جستجو شما شواهد اجتماعی را نشان میدهد .
7-اگر شما یک کسبوکار مبتنی بر خدمات یا فروش کالا اجرا کنید , مخاطبین هدف شما در محل جغرافیایی شما هستند . به همین دلیل , ممکن است وسوسه کننده باشد که فکر کنید نیازی به سرمایهگذاری زیاد در سئو ندارید .
تحقیقات نشان میدهد که ۴۶ درصد از تمام جستجوهای گوگل دارای قصد محلی هستند . همچنین نشان میدهد که ۹۷ درصد کاربران موتور جستجو به دنبال یک کسبوکار آنلاین محلی بودهاند .
به خصوص اگر یک کسبوکار محلی هستید , باید سئو را برای مشتریان خود آسان کنید تا کسبوکار خود را پیدا کنند . برای مثال , شما میتوانید طرح کسبوکار محلی را برای کمک به موتورهای جستجو برای شناسایی حوزه کسبوکار و سرویس خود اضافه کنید .