توسعه محتوای سئو در 6 حرکت
توسعه محتوای سئو را بهتر بشناسیم.اگر میخواهید از وب سایت خود کسبوکار کسب کنید , باید رتبهبندی موتور جستجو بهتری داشته باشید . رتبهبندی موتور جستجو شما به کیفیت محتوای شما , نحوه سازماندهی آن و نحوه ترکیب کلمات کلیدی اولیه و ثانویه و اصطلاحات جستجو بستگی دارد .
رتبهبندی موتور جستجوی ارگانیک شما به توسعه تدریجی محتوای شما بستگی دارد . شما نمیتوانید به طور ناگهانی ۲۰۰ صفحه وب یا پست بلاگ به وب سایت خود اضافه کنید و سپس امیدوار باشید که در عرض یک هفته رتبهبندی تان بهبود یابد . در واقع این میتواند گوگل را به فعالیتهای شما مشکوک کند . محتوای سئو در طول یک دوره طولانی توسعه مییابد . آن در یک زمان یک پست , یک مقاله در یک زمان , یک صفحه وب منتشر و توزیع میشود .
تمام آنچه که لازم است محتوای ارزشمندی است , این چیزی است که باید روی آن تمرکز کنید .
با این حال , نویسنده محتوای خوب بودن به این معنی نیست که شما همچنین میتوانید موتورهای جستجو را خوشحال کنید .
چگونه خدمات توسعه محتوای سئو میتواند رتبهبندی موتور جستجوی ارگانیک شما را بهبود بخشد.
قبل از شروع توسعه محتوای سئو این 6 حرکت برای پیشرفت کار رتبه بندی سئو لازم است.
1-لیستی جامع از کلمات کلیدی اولیه و ثانویه خود تهیه کنید.
2-لیستی جامع از کلمات کلیدی بلند خود تهیه کنید.
3-لیستی جامع از اصطلاحات جستجو برای مشتریان و مشتریان احتمالی خود تهیه کنید تا محصول یا سرویس خود را پیدا کنید.
4-کلمات کلیدی فردی و اصطلاحات جستجو را در نظر بگیرید , موضوعات جذاب را شکل دهید و سپس محتوای اطراف آن موضوعات را توسعه دهید.
5-دقت کنید که محتوای موجود به طور کامل موتور جستجو بهینهسازی شدهباشد اما بیش از حد بهینه نیست ( این میتواند به رتبهبندی موتور جستجو شما آسیب برساند ).
6-لینک کردن به دیگر پستهای وبلاگ , صفحات وب و مقالات برای آسانتر کردن موتور جستجو برای خزیدن به تمام محتوای شما.
بهترین راه سئو توسعه محتواست
بهترین راه برای ایجاد محتوای دوستدار موتور جستجو نوشتن به زبانی است که مخاطب هدف شما استفاده میکند . برای مثال , اگر مشتریان هدف ما به دنبال " نویسنده محتوا " یا " سازنده محتوا " باشند , بهینهسازی محتوای وب سایت ما برای " خالق محتوا " منطقی نیست .
این به این معنی نیست که ما به طور کامل عبارت دوم را نادیده میگیریم چون برخی افراد ممکن است به دنبال آن باشند . اما اکثریت آنها به دنبال گزینههای قبلی هستند .
کسی که پیشرفت محتوای سئو را خوب میشناسد . او میداند که چگونه از زبان مشتریان و مشتریان هدف به شیوهای جذاب استفاده کند .
او میداند که چگونه عبارت یا عباراتی را که برای پیدا کردن محصولات و خدماتی که در حال نوشتن آن است , استخراج کند.
او از اهمیت ترافیک موتور جستجو هدفمند آگاه است و او همچنین میداند که برای استفاده استراتژیک از کلمات کلیدی مهم شما بدون " محتوا " از کجا استفاده کند .
یک توسعهدهنده با تجربه محتوای سئو درک میکند که کسبوکار شما باید محتوای با کیفیت بالا را به طور مداوم منتشر کند. محتوای شما باید معتبر , مرتبط و دارای عمق و قدرت کافی برای حمل پیام برند تان بر روی شانههایش باشد .
6 روش بهبود سئو
در اینجا 6 روش برای بهبود بهینهسازی موتور جستجو برای وب سایت تان به عنوان یک توسعه دهنده و بهبود دسترسی و نتایج صفحه شما آورده شدهاست.
سئو مخفف بهینهسازی موتور جستجو است. " به عبارت ساده , این به معنای فرآیند بهبود سایت شما برای افزایش دید خود هنگام جستجوی محصولات یا خدمات مرتبط با کسبوکار شما در گوگل , بینگ و دیگر موتورهای جستجو است. هر چه صفحات شما در نتایج جستجو بهتر دیده شوند , احتمال بیشتری وجود دارد که توجه و جذب مشتریان احتمالی و موجود را به کسبوکار خود جلب کنید .
1-درک کنید که کاربران به دنبال چه چیزی هستند . رقابت خود را برای انتخاب کلمات کلیدی که میخواهید صفحات خود را برای آن رتبهبندی کنید , بررسی کنید . همیشه به یاد داشته باشید که کلمات کلیدی طولانیتر به معنای رقابت کمتر است.
2-شما باید مخاطبین هدف خود را بهتر از دیگران بشناسید . محتوای خود را با نیازهای کاربر خود در نظر بگیرید . به کاربران خود آموزش دهید و مرتبط باشید . حتی بهتر , آن را طولانیتر از ۶۰۰ کلمه نگه دارید اما متن خود را با کلمات کلیدی پر نکنید - از کلمات مترادف استفاده کنید .
3-توضیحات متا به موتورهای جستجو کمک میکند بفهمند محتوای شما در مورد چیست . مهم است که آنها را در برچسب سر قرار دهید و عنوان صفحه , توصیف صفحه و محتوا , ظاهر رسانههای اجتماعی و بیشتر را توصیف کنید .
4-نشانیهای اینترنتی صفحات از کلمات کلیدی سود میبرند , مسیرهای معناداری به آنها میدهند . اگر قبلا ً یک صفحه با نشانی اینترنتی بد منتشر کردهاید , مطمئن شوید که آن را به روز رسانی کرده و کاربران را هدایت کنید .
5-از متون لنگر استفاده کنید! اگر میخواهید توانایی crawlers را برای شاخص کردن صفحات وب سایت خود و بهبود محتوای UX به بخشهای صفحه خود بهبود دهید , ارتباط داخلی مهم است . صفحات لینک وب سایت شما بین یکدیگر با استفاده از متن معنادار و مرتبط .
6-متن جایگزین توسط خوانندگان صفحه نمایش خوانده میشود که توسط افراد آسیبدیده بصری استفاده میشوند . استفاده از متن alt نه تنها دسترسی را بهبود میبخشد , بلکه به موتورهای جستجو کمک میکند تا درک کنند که تصاویر شما درباره چه چیزی هستند .
توسعه سئو چگونه است
برای توسعه سئو و فراگیری بیشتر آن یکی از آسانترین راهها برای به روز ماندن در جدیدترین روندها , بهترین الگوها و مطالعات موردی خواندن مرتب وبلاگها و خبرنامه های seo است . شما میتوانید از متخصصان یاد بگیرید , از استراتژیهای آنها الهام بگیرید و ابزارها و تکنیکهای جدیدی را کشف کنید که میتوانند به شما کمک کنند وب سایت یا پروژههای خود را بهینه کنید . برخی از وبلاگهای محبوب سئو و خبرنامههایی که میتوانید از آنها استفاده کنید.
بهترین راه برای یادگیری سئو تمرین آن در وب سایت یا پروژه خودتان است . شما میتوانید یک وبلاگ , یک پورتفولیو , یک صفحه فرود , یا هر نوع وب سایت دیگری ایجاد کنید که شما علاقه دارید و اصول و تکنیکهایی را که یاد گرفتهاید به کار ببرید . شما میتوانید با کلمات کلیدی مختلف , meta , فرمت های محتوا , ساختار سایت , سرعت و عوامل دیگری که بر عملکرد سئو تاثیر میگذارند , آزمایش کنید . همچنین میتوانید از ابزارهای رایگان مانند تجزیه و تحلیل گوگل , کنسول جستجوی گوگل و Insights گوگل برای نظارت و بهبود نتایج سئو استفاده کنید .
توسعه سئو و بهینهسازی موتور جستجو روشی برای بهبود کیفیت و کمیت ترافیک به وب سایت یا صفحه وب شما در جستجوهای ارگانیک ( غیر پرداختشده ) با استفاده از تکنیکهایی است که به وب سایت شما در صفحات نتایج موتور جستجو کمک میکند . هدف سئو این است که مطمئن شوید وب سایت شما در رتبه بالا قرار دارد تا افراد بیشتری آن را ببینند . هر چه دید بهتری داشته باشید , وب سایت شما مشتریان احتمالی و موجود را به کسبوکار شما جذب میکند .
سئو مهم است زیرا ترافیک را هدایت میکند و به وب سایت شما هدایت میکند. بدون ترافیک , احتمال فروش کمتری دارید که منجر به درآمد میشود . استفاده از سئو به شما این امکان را میدهد که زمانی که آنها فعالانه در جستجوی اطلاعات درباره محصول یا سرویس شما هستند به مردم برسید . سئو موثر شما را در بالای جستجو قرار میدهد زمانی که مخاطبین هدف شما آماده تصمیمگیری برای خرید هستند - این نقطه خوبی برای تبدیل از بازدید کننده وب سایت به مشتری است .
محتوا پادشاه است
تولید محتوا در دنیای امروز پادشاه است. به عنوان صاحب کسبوکار , دیگر نمیتوانید به تکنیکهای بازاریابی سنتی متکی باشید . مشتری مدرن بیش از محصولات، تبلیغات میخواهد , آنها اطلاعات , سرگرمی , و ارزش را میخواهند . جایی است که خلق محتوا به نمایش گذاشته میشود . در این صفحه, دلایل ضروری بودن تولید محتوا را برای کسبوکار شما را بررسی میکنیم . چه تازه شروع کنید و چه بخواهید استراتژی بازاریابی خود را تغییر دهید , این مقاله برای شماست .
برای تولید محتوا محتوای خود را ایجاد نکنید - چیزی از ارزش برای بینندگان خود فراهم کنید . شاید کاری ایجاد کنید که مخاطبین خود را در یک موضوع خاص آموزش دهد . یا شاید به آنها دوز روزانه طنز یا سرگرمی بدهید . زمان خود را ارزشمند کنید .
سازگار بودن در ارائه مطالب شگفتانگیز باعث خواهد شد که آنها باز گردند و شما و سرویسهای شما را بشناسند . هر چه کسی بیشتر در دیدن محتوای شما سرمایهگذاری کند , آشنایی و اعتماد به نفس آنها با شما بیشتر میشود .
با تولید محتوای جدید به طور مداوم , شما در حال ساختن کتابخانهای از تصاویر و منابع شگفتانگیز هستید که برند شما را تعریف میکنند . تمام این قطعات محتوی با هم چیزی هستند که نام تجاری شما را ایجاد میکند . هر بار که کسی بر روی مقاله یا تصویر شما کلیک میکند , شما نام را القا میکنید . وقتی آنها با برند شما بیشتر آشنا میشوند , احتمال بیشتری وجود دارد که با محصولات یا سرویسهای شما درگیر شوند .
هر بار که یک قطعه جدید از محتوای خود را به اشتراک میگذارید , شانس خود را برای گرفتن کار در مقابل چشمان جدید افزایش میدهید . هر چه وب سایت تان و یا صفحات وب سایتهای ارتباط جمعی بیشتری دریافت کنید , مشتریان احتمالی بیشتری خواهید داشت .تولید محتوای ارزشمند نیز میتواند به شما کمک کند تا با هدایت مخاطبین خود به صفحات خاصی در وب سایت خود , که میتواند منجر به فروش بیشتر شود , مشتریان خود را ایجاد کنید .
تولید محتوا نباید کپی باشد
تولید محتوا نباید در مورد تغییر یک محتوا در یک حالت جدید باشد بلکه باید شخصیت برند خود را نشان دهید . این شامل ارزش شرکت شما نیست , بلکه به اشتراک گذاشتن آنچه که میدانید و متخصص آن هستید . توییت کردن آگهی درباره محصول و استفاده کورکورانه از روند هشتگ به مشتری نشان نمیدهد که شما در زمینه خود متخصص هستید . فیلم برداری از یک فیلم چگونه نشان میدهد که چگونه به نتایج دست یابد , نمونهای از محتوای کیفی است که مخاطبان را درگیر میکند .
سعی کنید به تولید محتوایی فکر کنید که به مصرف آن علاقه دارید . همچنین میتوانید بپرسید که تیم شما چه فکری دارد . شانس این است که اگر شما از ایجاد آن هیجانزده نباشید , احتمالا ً مشتریان شما برای خواندن یا دیدن آن هیجانزده نخواهند بود . در حالی که داشتن محتوا مهم است , کیفیت نیز بخش مهمی از پازل است که نباید نادیده گرفته شود . کیفیت یکی از راههای دستیابی به اهداف از طریق تولید محتوا است.
چرا تولید محتوا مهم است
تولید محتوا تولید اطلاعات یا مواد بازاریابی برای مخاطبان است . تولید محتوا در بازاریابی اغلب شامل محتوای اطلاعاتی یا آموزشی همراه با پیامرسانی برند است.
پیشرفتهای دیجیتال به فرآیند تولید محتوا اجازه دادهاند که در چند سال گذشته به صورت نمایی رشد کند . گامهای متعدد تولید محتوای کیفی , از افکار فکری گرفته تا سنجش عملکرد , با استفاده از نرمافزار تولید محتوا , کمتر دشوار شدهاند .
چون این روزها کمبود محتوا وجود ندارد , و سازندگان محتوا فقط بازاریابان نیستند . یک کودک ۱۰ ساله یک داستان Snapchat ایجاد میکند در حالی که یک دختر ۴۵ ساله یک collage عکس میسازد تا آخرین سفر جادهای خود را به اشتراک بگذارد .
تولید محتوا آگاهی از برند ایجاد میکند : ایجاد محتوای سازگار که با پیام برند شما همسو است , کتابخانهای از منابع ارزشمند ایجاد میکند که مخاطبین شما شروع به ارتباط با شما میکنند . در طول زمان , با افزایش دید برند , جامعه مصرفکننده و اعتماد رشد خواهند کرد .
مخاطبین قیف بالا ( توفو ) و قیف میانی ( MoFu ) را درگیر میکنند : چون محتوای دیجیتال زیادی وجود دارد , ضروری است که مصرف کنندگان قبل از آماده خرید با برند درگیر شوند .
تولید محتوا از بهینهسازی موتور جستجو پشتیبانی میکند : با سئو, مصرف کنندگان شانس بیشتری برای پیدا کردن محتوای شما دارند . محتوای جذاب میتواند اولین نقطه تماس مخاطب شما باشد و آنها را به تصمیم خرید مثبت نزدیکتر کند.
اعتماد و تخصص ایجاد کنید : برای تخصص در زمینه خود با محتوای سازگار و موثر شهرت پیدا کنید . برای کمک به مشتریان برای حل مشکلاتشان .
تولید محتوای عمومی
همانند تولید محتوای عمومی , نوشتن محتوا میتواند زمینههای زیادی را پوشش دهد . یک نویسنده محتوای خاص ممکن است در محتوای وب , کپی وب , شعارها , مقالات وبلاگ , کتابهای الکترونیکی , مطالب تبلیغاتی یا حتی محتوای طراحیشده برای تبلیغات آفلاین تخصص داشته باشد.
با این حال , بسیاری از نویسندگان محتوای آزاد در انواع مختلف محتوا ماهر هستند , چون بسیاری از شرکتها به دنبال کسی هستند که بتواند تمام پایههای نوشتاری آنها را پوشش دهد .
این روزها فیلم به اندازه نوشتن در مورد محتوای تقاضا محبوب و با ارزش است , به طوری که videographers با استعداد میتوانند کاری را که از طرف مشتریان انجام میدهند , انجام دهند .
سازندگان ویدیو عبارتند از استعداد تمرکز رسانههای اجتماعی مانند YouTubers . با این حال , این رده شامل فیلمسازان کوتاه و بلند فرم , تولید کنندگان ویدیو , سردبیران ویدیو , سازندگان انیمیشن ویدیو , متخصصان محتوا و بسیاری دیگر نیز میشود.
محتوای نوشته شده زمانی موثرتر است که همراه با عکسهای بصری مناسب , مانند عکاسی از سهام باشد .
برای مثال , یک تصویر پیشرو بزرگ به جذب خواننده کمک میکند و آنها را برای آنچه که میخواهند بخوانند آماده میکند , در حالی که تصاویر اضافی میتوانند یک متن را روشنتر یا روشنتر کنند .
تصاویر , ویدئو , گرافیک , و دیگر تصاویر بصری به شکستن پستهای شما کمک میکنند , همچنین خواندن و skim آنها را آسانتر میکنند .
یک تولیدکننده محتوا با استعداد عکاسی ممکن است در تولید عکاسی سهام , و همچنین منابع سفارشی برای مشتریان تخصص داشته باشد.
بازاریابی و تولید محتوا
بازاریابی و تولید محتوا میتواند دشوار باشد . دیدگاههای مخاطب برای کشف , استراتژی تنظیم , محتوای ایجاد , و سپس اندازهگیری و گزارش نتایج وجود دارد . با اکثریت قابلتوجهی از شرکتها که اکنون از نوعی بازاریابی محتوا استفاده میکنند , بعید است از صفر شروع کنید . اما کسب و کارهای جدید و یا متخصصان جدید ممکن است نیاز به بینشی در مورد اصول اولیه داشته باشند - و هی , حتی طرفداران قدیمی میتوانند از هر زمان به زمان دیگر سود ببرند .
چه شما از ابتدا ایجاد کنید و چه سعی کنید استراتژی محتوای خود را بهبود بخشید , استراحت کنید که تلاشهای سازگار با دادهها در نهایت پرداخت خواهند کرد . برخی بازاریابان این اثر چرخ را در نظر میگیرند . " در حالی که انرژی و زمان و تلاش زیادی برای شروع نیاز دارد , بدون اینکه پاداش زیادی را ببینید , زمانی که به طور مداوم محتوا را کنار بگذارید و از رتبهبندی جستجو بالا بروید , شروع به رشد نمایی فروش و پیشرو خواهید کرد .
ارسال محتوای کیفیت به طور مداوم بخش مهمی از خلق محتوا است . یک مثال کوچک را میتوان با بسامد پست بلاگ مشاهده کرد : شرکتهایی که پستهای پست ۱۶ یا بیشتر وبلاگ را در ماه ارسال میکنند ۳.۵ برابر بیشتر از شرکتهایی که ۴ یا کمتر پست بلاگ در ماه دارند .
به یاد داشته باشید که بهترین سازندگان محتوا میدانند که تمام محتوای آنها میتواند جالب باشد و بر روی سکوهای مختلف برای به دست آوردن بیشترین بنگ برای باک شما استفاده شود. نه تنها این , بلکه میتوانید محتوای ایجاد شده را بازیافت و استفاده مجدد کنید.
محتوای رقابتی
قبل از تولید محتوا به رقبای خود نگاه کنید و ببینید چه نوع محتوایی را به اشتراک میگذارند . چه پاسخهای عمومی میبینید؟ به ایجاد اینفوگرافیک خاص خود توجه کنید که مختص کسبوکار شما است .
شما حتی میتوانید ببینید رقبای شما برای چه چیزی رتبهبندی میشوند و کدام صفحات در سایتهای آنها بیشترین رقابت را به شما میدهند . این امر به شما اجازه میدهد تا به طور استراتژیک در مورد نوع بعدی تولید محتوا برای کار خود فکر کنید . اگر آنها وب سایتی داشته باشند که به خوبی رتبهبندی شود , شاید یک پست اجتماعی یا ویدئو در آن موضوع نیز به همان مخاطبان برسد؟
این امر ما را به سوی کسی سوق میدهد که باور داریم باید در هسته خلق محتوا باشد , مخاطب . آنها وقتی راه حلی مثل راهحل شما پیدا میکنند به دنبال چه پرسشها و دیدگاههایی میگردند ؟ چه شما لباس میفروشید و چه یک سکوی فروش دیگری دارید , مخاطبین شما اغلب سفر خرید خود را با سوالات و موتور جستجو آغاز میکنند . با یک حساب رایگان میتوانید ببینید که آنها دقیقا ً چه سوالاتی و کلمات کلیدی را دنبال میکنند .
با این بینش , خود را جای خود بگذارید و کمی طوفان مغزی انجام دهید . فکر میکنید به چه نوع محتوایی کشیده میشوند ؟ بخش بزرگی از تولید محتوای کیفی این است که بدانید چه کسی این محتوا را خلق میکند .
چگونه محتوا را توسعه دهیم
توسعه محتوا باید بر اساس یک استراتژی و راهکار تعیین شده از قبل بر اساس اهداف و انگیزه ایجاد یک وب سایت است.
- محتوا باید بر اساس حقیقت و واقعیت باشد.
برای توسعه یک محتوا در هر زمینه ای که تمایل داشته باشیم اصل اول این است که آن محتوا بر اساس واقعیت و حقیقت باشد تا کاربران به اشتباه نیندازد.
فضای آنلاین و اینترنت مالامال از اخبار و اطلاعات ناصحیح است که فقط برای جذب کاربر ایجاد شده است.
اگر محتوای ما حاوی موضوعات غیر واقعی و بر مبنای حدس و گمان و با اطلاعات غیر مستند باشد باعث بی اعتماد شدن کاربران میگردد.
- محتوا نباید خشک و بیروح باشد.
یکی از معمترین جنبه های یک محتوا جذاب بودن آن است.
جذاب بودن محتوا را میتوان از طریق ایجاد ویدئو،اینفوگرافیک،عکس و انیمیشین و هرچیزی که باعث شود کاربران در حالت متنوعی آن موضوع را دریابند.
گاهی اوقات یک تصویر میتواند گویای هزاران کلمه باشد یا یک ویدئوی جذاب میتواند کاربران را درگیر محتوای شما نماید.