• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

طراحی سایت چیست

طراحی سایت چیست

طراحی وب یک فرآیند توسعه وب برای ایجاد یک وب سایت است که بر روی عوامل زیبایی‌شناسی مانند چیدمان ، رابط کاربری و دیگر تصاویر بصری تمرکز می‌کند تا وب سایت را از نظر بصری جذاب و آسان کند . طراحی وب از برنامه‌ها و ابزارهای مختلف برای رسیدن به ظاهر مورد نظر ، مانند Dreamweaver ، فتوشاپ و بسیاری دیگر استفاده می‌کند . به منظور ایجاد طراحی برنده ، طراحان وب باید در مورد مخاطب خود ، هدف وب سایت و درخواست بصری طراحی فکر کنند .

طراحی وب به طراحی وب سایت‌هایی اشاره دارد که در اینترنت نمایش داده می‌شوند . آن معمولا ً به جنبه‌های تجربه کاربر از توسعه وب سایت به جای توسعه نرم‌افزار اشاره می‌کند . طراحی وب قبلا ً بر طراحی وب سایت‌ها برای مرورگرهای دسکتاپ تمرکز داشت ؛ با این حال ، از اواسط دهه ۲۰۱۰ ، طراحی مرورگرهای موبایل و تبلت بسیار مهم شده‌است .
یک طراح وب در ظاهر ، چیدمان ، و در برخی موارد محتوای وب سایت کار می‌کند . به عنوان مثال ، ظاهر مربوط به رنگ‌ها ، فونت و تصاویر مورد استفاده است . صفحه‌بندی به این که چگونه اطلاعات ساختار یافته و طبقه‌بندی می‌شود ، اشاره می‌کند . طراحی وب خوب آسان است ، از نظر زیباشناسی خوشایند است و برای گروه کاربری و برند وب سایت مناسب است . بسیاری از صفحات وب با تمرکز بر روی سادگی طراحی شده‌اند ، به طوری که هیچ اطلاعات اضافی و عملکردی که ممکن است حواس کاربران را پرت کرده یا اشتباه کند، وجود ندارد . از آنجا که سنگ تاج یک طراح وب سایتی است که برنده می‌شود و اعتماد مخاطبین هدف را افزایش می‌دهد ، و از آنجا که ممکن است نکات بالقوه پریشانی کاربر را حذف کند ، یک بررسی انتقادی است .
دو مورد از رایج‌ترین روش‌ها برای طراحی وب سایت‌هایی است که روی دسکتاپ و موبایل کار می‌کنند و طراحی انطباقی هستند . در طراحی واکنشی ، محتوا به طور پویا بسته به اندازه صفحه نمایش حرکت می‌کند ؛ در طراحی انطباقی ، محتوای وب در اندازه‌های چیدمان که با اندازه‌های صفحه معمولی مطابقت دارند ثابت شده‌است . حفظ یک چیدمان که تا آنجا که امکان پذیر است ، برای حفظ اعتماد کاربر و تعامل ضروری است . با توجه به طرح پاسخگویی ممکن است مشکلاتی در این زمینه وجود داشته باشد، طراحان باید مراقب از دست دادن کنترل چگونگی ظاهر کار خود باشند . اگر آن‌ها مسیول محتوی باشند ، در حالی که ممکن است نیاز به گسترش مهارت خود داشته باشند ، از مزیت کنترل کامل محصول نهایی بهره‌مند خواهند شد .

تبلیغات آنلاین

تبلیغات آنلاین

امروزه برای کسب و کاره‌ای کوچک , تبلیغات آنلاین یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای رانندگی ترافیک و افزایش فروش است . در حالی که شما ممکن است از ابزارها و راه‌حل‌های ارایه‌شده توسط گوگل و فیس بوک استفاده کنید , می‌توانید در سایر فرصت‌های تبلیغاتی که نتایج تاثیرگذار را ارائه می‌کنند , گم شوید . بیش از ۴۸ میلیون نفر در آمریکا از گوگل برای جستجو استفاده نمی‌کنند - آن‌ها از شبکه جستجوی مایکروسافت استفاده می‌کنند .
استفاده از راه‌حل‌های تبلیغاتی آنلاین از تبلیغات مایکروسافت می‌تواند به شما کمک کند تا از این بازار بهره‌برداری کنید ، کاربران را به مشتریان تبدیل کنید ، و نتایج کلی کسب‌وکار خود را بهبود بخشید . ببینید چگونه می‌توانید از تبلیغات مایکروسافت برای طیف وسیعی از راه‌حل‌های تبلیغاتی آنلاین استفاده کنید .

تبلیغات آنلاین از تبلیغات نادرست نوار کناری نوار کناری در دوران اولیه اینترنت تا گستره‌ای از راه‌حل‌های پیچیده رشد کرده‌است . در حالی که بسیاری از این تبلیغات برای سال‌ها استفاده می‌شوند , پیشرفت‌های اخیر منجر به استفاده از تبلیغات بیش از حد هدفمند و تبلیغات بومی ارزشمندی شده‌اند که تجربه کاربر را در خط مقدم حفظ می‌کنند .

اینترنت بازاریابان را به مشتریان در سراسر کشور و سراسر جهان متصل می‌کند . اگر شما به صورت آنلاین تبلیغ کنید , قوانین و دستورالعمل‌هایی را به خاطر داشته باشید که از مصرف کنندگان در حفظ اعتبار اینترنت به عنوان رسانه بازاریابی کمک می‌کند . علاوه بر این , در صورتی که شما کامپیوترها , نرم‌افزار , برنامه‌ها , یا محصولات یا خدمات دیگر را می‌فروشید , استانداردهای تبلیغ به کار برده می‌شوند . 

شبکه اجتماعی محبوب‌ترین سرگرمی آنلاین برای بزرگسالان در سرتاسر جهان است و تبلیغ کنندگان استراتژی‌های خود را برای هدف قرار دادن مشتریان در جایی که زمان خود را صرف می‌کنند, یعنی در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و توئیتر ایجاد کرده‌اند . فعالیت‌های تبلیغاتی اجتماعی به طور مشابه به جستجو پرداخت , با استثنا قابل‌توجه که تبلیغ کنندگان , نه کاربران , از این ابتکار عمل می‌کنند - تبلیغ کنندگان باید " جستجو " برای کاربران را به جای دیگر روش‌ها " جستجو " کنند .
یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت تبلیغات اجتماعی ، قویتر بودن با آن است که تبلیغ کنندگان می‌توانند مشتریان بالقوه را هدف قرار دهند ، و این اصل پشتیبان بسیاری از پلت فرم‌های تبلیغاتی اجتماعی و محصولات است . تبلیغات می‌توانند کاربران را با صدها پارامتر ، از داده‌های دموگرافیک ( مانند سن ، جنسیت ، درآمد ، سطح تحصیلات و وضعیت تاهل ) برای مرور ترجیحات و رفتار اجتماعی هدف قرار دهند .

 

تبلیغات گوگل ادز

تبلیغات گوگل ادز

تبلیغات جستجوی گوگل آگهی‌های آنلاین هستند که در کنار صفحه نتایج موتور جستجو ظاهر می‌شوند زمانی که کاربران جستجوی کلمه کلیدی در گوگل را جستجو می‌کنند . این تبلیغات ، PPC ، هستند ، یا تبلیغات بر روی هر کلیک ، که در آن تبلیغ کنندگان برای هر تبلیغ کلیک می‌کنند . تبلیغات جستجوی PPC گوگل از طریق پلت فرم آگهی گوگل تبلیغ می‌شود ، که به تبلیغ کنندگان اجازه می‌دهد تا بر روی کلمات کلیدی ، متن آگهی صنعت ، بودجه تعیین‌شده ، و بیشتر تبلیغ کنند . 

تبلیغات دیجیتال از یک رویکرد مناسب برای شرکت‌های جدید نوآور به عنوان بخشی حیاتی از هر استراتژی بازاریابی دیجیتال تبدیل شده‌است .
این روزها ، کسب و کارها از همه شکل‌ها و اندازه‌ها ، از فروشگاه‌های کوچک مادر و پاپ تا مارک‌های بین‌المللی بزرگ ، به تبلیغات گوگل تبدیل می‌شوند تا مشتریان جدیدی را از طریق بزرگ‌ترین موتور جستجو وارد کنند .
اما فقط به این دلیل که کسب و کارها به نمایش تبلیغات و تبلیغات گوگل تمایل دارند ، ضرورتا ً به این معنا نیست که شما باید کورکورانه از آن پیروی کنید .
بازاریابی دیجیتال تماما ً در مورد رسیدن به مشتریان بالقوه در مکان مناسب با پیغام مناسب در زمان مناسب است . استفاده از یک پلت فرم تبلیغاتی می‌تواند به شما در رسیدن به این هدف کمک کند ، اما اگر کمپین شما با استفاده از کلمات کلیدی بی‌ربط  مخاطبین اشتباه ، می‌تواند به هدر دادن پول کمک کند .

گوگل در هر روز بیش از ۵ میلیارد نفر را بازرسی می‌کند . این تعداد زیادی از مردم به دنبال چیزی می‌گردند و بسیاری از آن‌ها به دنبال چیزی برای خرید هستند .
زمانی که تبلیغ خود را با تبلیغ گوگل تبلیغ می‌کنید ، می‌توانید از آن جمعیت عظیم استفاده کنید . اما این تنها چیزی نیست : شما همچنین می‌توانید از مزایای دیگر مخاطبان گوگل از جمله Gmail inboxes ، ویدیوهای یوتیوب ، و بیش از ۲ میلیون وب سایت و برنامه‌هایی که شبکه نمایش گوگل را تشکیل می‌دهند لذت ببرید . این ها با هم ، بیش از ۹۰ % از همه کاربران اینترنت را در سراسر جهان نشان می‌دهند .

تنها یک چیز بهتر از دسترسی به مخاطبان بیشتر وجود دارد : داشتن دسترسی به مخاطبان مناسب . این یک مزیت دیگر تبلیغات با تبلیغ گوگل است . شما می‌توانید کلمات کلیدی عملکرد برای برند خود یعنی آن‌هایی که بیش‌ترین قصد خرید را دارند را هدف قرار دهید .
شما همچنین می‌توانید هدف‌گیری تبلیغ خود را براساس نوع افرادی که به احتمال زیاد به آن تبدیل می‌شوند ، اصلاح کنید . شما می‌توانید تبلیغات گوگل را براساس سن ، جنسیت ، محل و علایق خود هدف قرار دهید - شما را قادر می‌سازد تا در مخاطب ایده‌آل خود به صفر برسید .

راه‌اندازی یک کمپین گوگل ادز یک راه موثر برای هدایت ترافیک از موتور جستجو به وب سایت شما است .
همچنین می‌تواند نقش حیاتی در افزایش دسترسی به تبلیغات بازاریابی شما ایفا کند ، به خصوص اگر این یک فعالیت بازاریابی کوتاه‌مدت است که در آن سئو و دیگر فن‌آوری‌های بازاریابی دیجیتال نیز می‌توانند نقشی ایفا کنند .
البته اگر متخصص در خانه را نداشته باشید ، می‌تواند به استخدام یک شریک گوگل برای تحقیقات کلیدی بپردازد و یک کمپین تبلیغاتی جستجوی گوگل یا کمپین فروش را به نیابت از شما راه‌اندازی کند .
مهم نیست چه کسی تبلیغات شما را مرتب می‌کند ، تا زمانی که آن‌ها می‌دانند چه کاری انجام می‌دهند و آن‌ها قادر به نظارت و اصلاح آگهی‌های شما به عنوان زمان گذشته‌است .
هنوز قانع نشده ؟ خوب ، باید این کار را بکنی .
افرادی که در معرض نمایش تبلیغات قرار دارند ۱۵۵ درصد بیشتر در جستجوی برند و بخش خاص هستند و میانگین برند ۲ دلار در درآمد برای هر ۱ دلار که آن‌ها در تبلیغات جستجوی گوگل سرمایه‌گذاری می‌کنند ، ایجاد می‌کند .
سئو ارگانیک هم این کار را کاهش نمی‌دهد . در حقیقت ، برای بسیاری از کلمات کلیدی رقابتی ، سه نقطه اصلی آگهی حدود ۴۰ % از کل کلیک در صفحه را دریافت می‌کنند .
گوگل از هر دو تبلیغات نمایشی پشتیبانی می‌کند ، از طریق دو میلیون صفحه نمایش شبکه نمایش ، و تبلیغات متنی ، در صفحه نتایج موتور جستجو . تخمین زده می‌شود که این شرکت دارای ۱۸ درصد از تمامی تبلیغات رسانه‌ای ، هم آنلاین و هم خارج از کشور است .

 

 

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page