تبلیغات موثر به مشتریان بالقوه می رسد و آنها را از محصولات یا خدمات شما مطلع می کند. در حالت ایده آل ، تبلیغات باید توجه مشتریان احتمالی را به خود جلب کند و آنها را ترغیب به استفاده از محصول شما کند. صرف نظر از روش ، تمام تبلیغات شما باید واضح باشد و به طور مداوم بیانگر موقعیت موقعیت تجاری بی نظیر شما باشد.

با تبلیغات موثر آشنا شویم

چه چیزی یک تبلیغ را موثر می کند

هر کسب و کاری منحصر به فرد است و اهداف و اهداف خاص خود را دارد. در نتیجه، هر شرکتی تعریف خاص خود را از اینکه چه چیزی یک تبلیغ را موثر می کند، خواهد داشت.

به عنوان مثال، یک شرکت جدید که به دنبال ایجاد نامی برای خود در یک فضای رقابتی است، ممکن است تبلیغاتی را که بیشترین بازدید را داشته باشد، بسیار موثر در نظر بگیرد. اینها تبلیغاتی هستند که آگاهی از برند تجاری را به حداکثر می‌رسانند.

در همین حال، شرکتی که قبلاً شهرت ثابتی دارد ممکن است چندان به دیدگاه‌ها اهمیت ندهد. برای این تجارت، همه چیز در مورد کلیک ها و تبدیل هاست. یک تبلیغ اگر نرخ تبدیل بالایی داشته باشد، حتی اگر افراد کمتری پیام را ببینند، مؤثرتر است.

 بسیاری از افرادی که به آنها دسترسی پیدا می‌کنید علاقه‌ای به محصول یا خدمات تبلیغ‌شده ندارند، بنابراین درصد زیادی از کسانی که در معرض تبلیغات قرار می‌گیرند به پیام پاسخ نمی‌دهند. در تبلیغات دیجیتال، وب‌سایت‌های حاوی محتوای تخصصی (مثلاً هواپیماهای مدل) به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهند که محصولات خود را به مخاطبان وفادار و توجه نشان دهند. در فضای رسانه های اجتماعی، فیس بوک با بررسی فعالیت وب کاربران و شبکه های آنها، محتوای تبلیغاتی را به مخاطبان هدف ایده آل ارائه می دهد. تبلیغات جستجوی پولی، مشتریانی را به شرکت‌هایی می‌فرستد که قبلاً برای محصولاتشان «در بازار» هستند، همانطور که با استفاده از کلمه کلیدی آنها مشخص می‌شود.

در طول 15 سال گذشته، تعداد کانال های تلویزیونی افزایش یافته است. اما تغییر مهم‌تر، رشد تصاعدی در وب‌سایت‌هایی است که خود را با تبلیغات پشتیبانی می‌کنند، به غیر از جذب سریع تبلیغات جستجوی پولی.

تبلیغ کنندگان نه تنها به دلیل توانایی آنها در هدف قرار دادن مشتریان، بلکه به دلیل هزینه کمتر در مقایسه با رسانه های سنتی، به سمت رسانه های دیجیتال جدید نقل مکان کرده اند. علاوه بر این، رسانه‌های دیجیتال به شرکت‌ها اجازه می‌دهند تا تبلیغات و کلیک‌های جستجو را به فروش پایین‌دستی متصل کنند، ویژگی Danaher و Dagger (2013) نشان می‌دهند که از رسانه‌های سنتی دوری می‌کند. ستورامان، تلیس و بریش (2011) قانع‌کننده‌ترین راه را برای شرکت‌ها برای نشان دادن اثربخشی تبلیغات، پیوند دادن تلاش به فروش نشان می‌دهند. به نوبه خود، محققان می توانند از دو روش برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات استفاده کنند: آزمایش های میدانی و مدل های اقتصادسنجی.

آزمایشات میدانی

هدف‌گیری و هدف‌گیری مجدد مشتریانی که احتمال بیشتری برای پاسخگویی به پیشنهادات دارند، روشی که به طور فزاینده‌ای رایج است، باعث می‌شود تبلیغات مؤثرتر از آنچه هست به نظر برسد. لامبرشت و تاکر (2013) ، در مجله تحقیقات بازاریابی برنده جایزهمقاله، مقایسه پاسخ تبلیغاتی بین مشتریانی که در معرض تبلیغات بنری استاندارد قرار گرفته‌اند و تبلیغات بنری هدف‌گیری مجدد نشان داد که تبلیغات نمایش‌دهنده محصولاتی که قبلاً مشاهده شده‌اند، شش برابر موثرتر در ایجاد فروش هستند. با این حال، مصرف‌کنندگانی که تبلیغات هدف‌گیری مجدد دریافت می‌کنند، قبلاً تمایل به محصول را نشان داده‌اند. بنابراین، محققان به‌طور تصادفی مصرف‌کنندگان را به یک گروه درمانی که آگهی‌های بازهدف‌شده و خاص محصول را می‌دید و گروه کنترلی که آگهی‌های دسته‌بندی محصول عمومی را مشاهده می‌کردند، اختصاص دادند. آنها دریافتند که تبلیغات هدفمند کمتر از تبلیغات عمومی مؤثر است، زیرا مشتریان در مراحل مختلف قیف خرید هستند، و در حالی که تبلیغات هدفمند در نزدیکی خرید به خوبی کار می کنند، برای گروه بزرگتری از مشتریانی که جستجوی خود را آغاز می کنند مؤثر نیستند.

استفاده از آزمایش‌های میدانی برای تعیین اثربخشی تبلیغات متعاقباً شکوفا شد، با مطالعاتی که از «تبلیغات روح» در Google ( جانسون، لوئیس، و Nubbemeyer 2017 ) و فیس‌بوک ( گوردون و همکاران 2019) برای ایجاد گروه‌های کنترل تصادفی‌سازی شده استفاده کردند. به عنوان مثال، صحنی (2016) از یک آزمایش میدانی برای نشان دادن تبلیغات دیجیتال برای یک رستوران استفاده کرد که باعث افزایش فروش در رستوران‌های رقیب شد که غذاهای مشابه ارائه می‌دهند.

در هر مورد، این آزمایشات میدانی نشان داده است که تشخیص اثرات تبلیغاتی اغلب دشوار است. به عنوان مثال، مطالعه تبلیغات فیس بوک توسط گوردون و همکاران (2019) 15 کمپین را مورد بررسی قرار داد و نشان داد که تنها هشت کمپین افزایش آماری قابل توجهی در فروش ایجاد کردند.

مدل های اقتصاد سنجی

مطالعات جانسون، لوئیس، و Nubbemeyer و گوردون و همکارانش همچنین چالش های طراحی آزمایشی برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات دیجیتال را برجسته می کند. مشتریان انفرادی از اینترنت به روش های مختلف استفاده می کنند و ارائه دهندگان تبلیغات دیجیتال را از طریق فرآیندهای منحصر به فرد حراج آنلاین ارائه می دهند. بنابراین مدل‌های اقتصادسنجی یک رویکرد همه‌کاره برای سنجش اثربخشی تبلیغات ارائه می‌کنند. و در حالی که مطالعات آزمایش میدانی به بررسی یک رسانه در یک زمان محدود شده است، مدل های اقتصادسنجی به محققان اجازه می دهد تا اثربخشی را در چندین رسانه مقایسه کنند.

محققان می توانند از مدل های اقتصادسنجی برای بررسی داده های سری زمانی مانند تبلیغات هفتگی یا ماهانه و سوابق فروش استفاده کنند. Dinner، van Heerde و Neslin (2014) اثرات تبلیغات سنتی و دیجیتالی را بر فروش درون فروشگاهی و آنلاین برای یک خرده فروش لباس مجلل در طول 103 هفته مطالعه کردند. این خرده‌فروش حدود 85 درصد از فروش خود را در فروشگاه انجام داد و محققان سه رسانه را بررسی کردند: سنتی (یعنی کل هزینه‌ها برای روزنامه‌ها، مجلات، رادیو، تلویزیون و بیلبوردها)، تبلیغات بنری آنلاین و جستجوی پولی. آنها دریافتند نمایش آنلاین و جستجوی پولی موثرتر از تبلیغات سنتی است. اگرچه شرکت‌ها ممکن است انتظار داشته باشند تبلیغات دیجیتال فقط بر فروش آنلاین تأثیر بگذارد، محققان دریافتند که بر فروش در فروشگاه‌ها نیز تأثیر گذاشته است.

محققان همچنین می‌توانند از مدل‌های اقتصادسنجی برای بررسی داده‌های تک منبعی استفاده کنند که قرار گرفتن در معرض تبلیغات در سطح فردی را به فروش مرتبط می‌کند، استراتژی که توسط Danaher و Dagger در سال 2013 استفاده شد. آنها 10 نوع رسانه مورد استفاده توسط یک خرده‌فروش بزرگ را بررسی کردند: تلویزیون، رادیو، روزنامه، مجلات، تبلیغات نمایشی آنلاین، جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی، کاتالوگ ها، پست مستقیم و ایمیل. محققان دریافتند که رسانه های سنتی و جستجوی پولی به طور موثر باعث فروش می شوند، در حالی که نمایش آنلاین و تبلیغات رسانه های اجتماعی این کار را نکردند.

تبلیغات چند رسانه ای، چند کانالی و چند برندی

Danaher و همکاران (2020) همچنین از داده‌های تک منبعی استفاده کردند اما آن را به چندین برند خرده‌فروش، دو کانال خرید و سه رسانه (ایمیل، کاتالوگ و جستجوی پولی) گسترش دادند. آن‌ها داده‌ها را از یک خرده‌فروش تخصصی در آمریکای شمالی جمع‌آوری کردند که عمدتاً پوشاک می‌فروشد، جایی که 80 درصد فروش در فروشگاه‌ها انجام می‌شد. خرده فروش مادر دارای سه برند نسبتاً متمایز بود که به طور مستقل فعالیت می کردند. آنها داده‌های مشتریان را در یک پایگاه داده ترکیبی جمع‌آوری کردند و به آنها اطلاعاتی در مورد فروش هر خرده‌فروش-برند در یک دوره دو ساله دادند.

محققان دریافتند ایمیل‌ها و کاتالوگ‌های یک برند خرده‌فروش تاثیر منفی بر برندهای خرده‌فروش رقیب در این دسته داشتند. جستجوی پولی تنها بر روی برند خرده‌فروش متمرکز تأثیر گذاشت. با این حال، کاتالوگ‌های رقبا اغلب بر فروش کانونی خرده‌فروشی-برند تجاری در میان مشتریان همه کانال تأثیر مثبت می‌گذارند. محققان همچنین مشتریان را بر اساس برند خرده‌فروش و استفاده از کانال تقسیم‌بندی کردند و نشان دادند مشتریانی که از چندین برند خرده‌فروش خرید می‌کنند و هر دو کانال خرید پاسخگوترین گروه به تبلیغات چندرسانه‌ای بودند.

خلاصه

در محیط کسب و کار معاصر با کانال های رسانه ای رو به افزایش اما بودجه های تبلیغاتی ثابت، شرکت ها باید بتوانند اثربخشی تبلیغات را اندازه گیری کنند. بسیاری از کسب‌وکارها هزینه‌های تبلیغاتی خود را به سمت رسانه‌های دیجیتال سوق داده‌اند، اما مطالعات متعدد نشان می‌دهد که رسانه‌های سنتی همچنان موثر هستند.

چگونه مدیران بازاریابی تصمیم می گیرند که چه چیزی برای شرکت آنها بهترین است؟ شرکت‌های رسانه دیجیتال مانند گوگل و فیس‌بوک روش‌های آزمایش میدانی داخلی را برای بررسی اثربخشی تبلیغات ارائه می‌کنند. برای مطالعات چندرسانه‌ای، تحلیلگران می‌توانند مدل‌های اقتصادسنجی را در هر محیطی که داده‌های سری زمانی یا تک منبعی در دسترس هستند، اعمال کنند.

نکاتی برای تبلیغات موثر

آنچه می گویید و نحوه بیان آن در کلمات، صداها یا تصاویر می تواند برای موفقیت تبلیغاتی شما حیاتی باشد. هدف تبلیغات شما این است:

  • حواست باشه
  • درک شود
  • تحریک اقدام (مانند پرس و جو یا بازدید از فروشگاه شما)
  • دستیابی به یک نتیجه (مانند فروش).

نکات زیر به شما در رسیدن به این اهداف کمک می کند.

نکات کلی

  • یک قالب متمایز و قابل تشخیص برای تبلیغات خود ایجاد کنید. در استفاده از این سبک ثابت قدم باشید.
  • نام تجاری خود را به طور برجسته نشان دهید.
  • اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما به خوبی سازماندهی شده و به راحتی قابل پیگیری است.
  • همیشه اطلاعات مرتبطی را که ممکن است مشتریان بالقوه شما بخواهند بدانند درج کنید. به عنوان مثال ساعات کاری یا آدرس مغازه شما.
  • ارتباط مشتریان با شما را آسان کنید — آیا می خواهید از وب سایت شما بازدید کنند، تلفن یا ایمیلی برای شما ارسال کنند یا به فروشگاه شما بیایند؟
  • اگر قیمت های خود را درج می کنید، مطمئن شوید که به راحتی پیدا می شوند و به خاطر سپردن.
  • اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات تماس، اطلاعات محصول و قیمت ها به روز و دقیق هستند.
  • از زبان ساده و مستقیم با کلمات روزمره که به راحتی قابل درک هستند استفاده کنید.
  • به مشتریان خود بگویید چگونه می توانید به آنها در رفع نیازها یا خواسته هایشان کمک کنید.
  • پیشنهاد فروش منحصر به فرد خود را روشن کنید.
  • پیام، سبک و قالب خود را برای مخاطب هدف خود تنظیم کنید.

روزنامه ها، مجلات، دایرکتوری ها، پست مستقیم و بیلبوردها

  • از یک تیتر با جمله بندی قوی یا یک گرافیک به یاد ماندنی برای جلب توجه استفاده کنید.
  • مطمئن شوید که گرافیک ها با کیفیت هستند تا هم رنگی و هم سیاه و سفید خوب به نظر برسند.
  • متن بیش از حد اضافه نکنید، زیرا اکثر خوانندگان فقط آگهی شما را برای اطلاعات کلیدی اسکن می کنند.

تلویزیون

  • ایده را روی صفحه نمایش دهید و با اطلاعات بیشتر از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید (مثلاً یک تبلیغ چاپی یا بروشور که مستقیماً به خانه بیننده تحویل داده می شود).
  • سعی نکنید هر محصولی را روی صفحه نمایش دهید - هدف تبلیغاتی به یاد ماندنی باشد، نه طاقت فرسا.
  • از بازیگران حرفه ای (یا هنرجویان بازیگری) یا صداپیشگی هنرمندان به جای خانواده و دوستان استفاده کنید.

رادیو

  • آن را ساده نگه دارید و سعی نکنید ایده های زیادی را در یک نقطه 30 ثانیه ای بیان کنید - یک ایده اصلی به احتمال زیاد به خاطر سپرده می شود.
  • مزایای یک محصول، قیمت و نام تجارت خود را تکرار کنید تا شنوندگان آن را فراموش نکنند.
  • به جای اینکه خودتان این کار را انجام دهید از یک هنرمند (یا دانشجو) حرفه ای استفاده کنید.

برخط

  • به این فکر کنید که چه چیزی به صورت آنلاین بهترین کار را می کند — فقط یک آگهی چاپی نگیرید و آن را آپلود نکنید. شما ممکن است فقط یک عنوان و یک لینک به وب سایت خود بخواهید.
  • از آنجایی که خواندن روی صفحه به آسانی در نسخه چاپی نیست، مطمئن شوید که تبلیغات شما تمیز و بی نظم باشد.
  • از زبان مخاطبان هدف خود استفاده کنید تا آنها را درگیر نگه دارید.

تبلیغات به منظور اطلاع رسانی ، آموزش ، ترغیب و یادآوری افراد درباره محصول یا مشاغل شما است. برای موفقیت تبلیغات باید با سایر ابزارهای بازاریابی و عناصر تجاری همکاری کنند. تبلیغات باید وقفه ای داشته باشد - یعنی باید باعث شود که از مرور روزنامه یا فکر کردن به روز خود به اندازه کافی برای خواندن یا شنیدن آگهی خودداری کنید. تبلیغات همچنین باید معتبر ، منحصر به فرد و به یاد ماندنی باشد تا بتواند کار کند. مانند همه حمایت های بازاریابی م ،ثر ، باید بر اساس یک استراتژی موقعیت یابی محکم ساخته شود. سرانجام ، برای هرگونه کمپین تبلیغاتی ، باید پول کافی برای تهیه برنامه رسانه ای برای فرکانس تبلیغات ، مهمترین عنصر برای به خاطر سپاری آگهی ، هزینه شود.

تبلیغات دهان به دهان تا زمانی وجود داشته است که بشریت کالا و خدمات را با یکدیگر ارتباط داده و معامله کرده اند. تبلیغات شفاهی م effectiveثرترین شکل در نظر گرفته می شود. دارای ویژگی های مطلوب از اعتبار قوی ، سطح توجه بالای مخاطبان و استقبال دوستانه از مخاطبان است. این ویژگی دارای مکالمه باز با پرسش و پاسخ در مورد محصول ، انگیزه های روانی برای خرید ، خاطره انگیز بودن ، کارآیی و تکرار است. تبلیغات دهان به دهان اطلاعات محصول را به بسیاری از خریداران بالقوه دیگر (و حتی ممکن است شامل تظاهرات آزمایشی تبلیغاتی و نمونه گیری رایگان باشد) ، بدون هیچ هزینه ای یا بدون هیچ هزینه ای برای کسب و کار ، منتقل می کند. در صورت امکان ، یک تجارت کوچک باید یک برنامه تبلیغاتی بسازد که منجر به تبلیغات دهان به دهان شود. مشتریان راضی بهترین تبلیغات شما هستند.

از برخی جهات ، تبلیغات رسانه ای معمولی (به عنوان مثال ، تبلیغات Miller Lite "کمتر پر کننده/بیشتر مزه") تنها به عنوان یک کاتالیزور برای دستیابی به تبلیغات دهان به دهان و افزایش فروش عمل می کند. تبلیغات موفق چندین برابر بیشتر از تعداد تبلیغات تبلیغاتی از طریق دهان به دهان به دست می آید.

چگونه تبلیغات موثر انجام دهیم

دستورالعمل های موفقیت آمیز در تبلیغات

در اینجا برخی از دستورالعمل ها برای ایجاد تبلیغات به یاد ماندنی که واقعا فروش دارند ، آورده شده است:

  • اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما "در استراتژی" با موقعیت کسب و کار شما هستند. یک استراتژی موقعیت یابی خوب ، شناسایی مخاطب هدف مناسب برای تبلیغات شما را به همراه فهرستی از ویژگی ها و مزایای معنی دار تضمین می کند. این می تواند دلایلی را برای برتر و منحصر به فرد بودن محصول همراه با "شخصیت" تبلیغاتی ارائه دهد.
  • یک پیام ساده و واحد ارسال کنید. مردم در به خاطر سپردن نام کسی مشکل دارند چه برسد به یک پیام تبلیغاتی پیچیده. از اصل "KISS" برای پیام های تبلیغاتی استفاده کنید: "ساده نگه دارید ، احمقانه". برای تبلیغات چاپی ، هرچه تیتر ساده تر باشد ، بهتر است. و هر عنصر آگهی دیگر باید از پیام عنوان پشتیبانی کند ، خواه آن پیام "قیمت" ، "انتخاب" ، "کیفیت" یا هر مفهوم دیگر باشد.
  • با سبکی دوست داشتنی بچسبید. تبلیغات دارای شخصیت و سبک هستند. Pillsbury Doughboy تبدیل به یک نماد محبوب می شود. Quiznos "میمون های اسفنجی" تقریباً مارک را غرق کرد. یک سبک و شخصیت دوست داشتنی پیدا کنید و حداقل یک سال یا بیشتر از تبلیغات با آن بمانید. تغییر سبک تبلیغات و شخصیت بیش از حد ، خریداران بالقوه را گیج می کند. همچنین با خاطره پذیری مبارزه می کند.
  • معتبر باشید. اگر می گویید کیفیت یا ارزش شما "بهترین" است و به وضوح اینطور نیست ، تبلیغات مرگ شما را سرعت می بخشد ، نه تجارت شما را افزایش می دهد. همچنین باید از شناسایی و تحقیر رقابت جلوگیری کرد. این به طور بالقوه گیج کننده و منحرف کننده است و ممکن است با وفادار کردن خریداران به محصولات رقابتی و نه کمتر ، به شما حمله کند.
  • درخواست فروش کنید. از خریداران دعوت کنید تا به فروشگاه شما بیایند ، برای اطلاعات بیشتر ارسال کنند یا برای اطلاعات و سفارشات در آگهی تماس بگیرند. اطلاعات قابل مشاهده در آگهی را برای خرید مشتریان بالقوه ارائه دهید: محل ، شماره تلفن ، ساعت کار فروشگاه ، کارت های شارژ پذیرفته شده و غیره.
  • اطمینان حاصل کنید که تبلیغات رقابتی است. مشقت را بنویس. تبلیغات رقابتی را در رسانه هایی که قصد تبلیغ در آنها را دارید بررسی کنید. مطمئن شوید که تبلیغ شما از تبلیغات رقابتی متمایز است. می توانید از قضاوت شخصی ، قرار گرفتن در معرض آزمون آگهی برای گروه کوچکی از خریداران هدف (به عنوان مثال ، تحقیقات کیفی) یا روشهای کمی کمی گران قیمت و پیچیده استفاده کنید. تبلیغات را برای منحصر به فرد بودن ، به خاطر سپردن ، اعتبار و انگیزه خرید مقایسه کنید.
  • مطمئن شوید که تبلیغات حرفه ای به نظر می رسد. اگر وقت و استعداد دارید ، گرافیک کامپیوتری و نرم افزار انتشار دسکتاپ می توانند الگوهایی با ظاهر حرفه ای برای ایجاد تبلیغات چاپی با ظاهر خوب ارائه دهند. با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری گران قیمت و خلاق ، از نمایندگی های محلی یا استودیوهای هنری که دارای متخصصان مجرب هستند ، کمک نوشتاری ، هنری و گرافیکی را در نظر بگیرید. آنها ممکن است در طولانی مدت در وقت و هزینه شما صرفه جویی کرده و نتایج بهتری داشته باشند. تبلیغات الکترونیکی (به عنوان مثال ، تلویزیون ، رادیو ، اینترنت) و تبلیغات در فضای باز بهتر است به حرفه ای ها سپرده شود تا با پرداخت هزینه یا درصدی از دلارهای رسانه ای (به طور کلی 15 درصد از هزینه ناخالص رسانه) هزینه ، نوشتن ، تولید و خرید کنند.
  • راستگو باشید. هر رسانه تبلیغاتی را که انتخاب می کنید ، مطمئن شوید که پیام شما اخلاقی و صادق است. قوانین سختگیرانه ای در مورد شیوه های فریبنده و تبلیغات کاذب وجود دارد.

از تبلیغات کم هزینه و بدون هزینه نهایت استفاده را ببرید

کارهای زیادی وجود دارد که می توانید در زمینه تبلیغات ، تبلیغات و تبلیغات انجام دهید که هزینه کمی دارد یا هیچ. و وقتی آنقدر موفق می شوید که بتوانید تکنیک های تبلیغاتی پیچیده تری را بپردازید ، راه هایی وجود دارد که تا اندازه ای می توانید میزان تاثیر این روش ها را در رشد کسب و کار شما اندازه گیری کنید. مثل همیشه ، نگرانی اصلی این است که تبلیغات آنچه را که باید انجام دهد انجام دهد: باعث شود افراد بیشتری از کسب و کار شما خرید بیشتری انجام دهند.

کسب و کار ارجاع را پرورش دهید

تبلیغات موثر نیازی به هزینه هنگفت ندارد ، مشروط بر اینکه پول خود را عاقلانه خرج کنید. همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، تبلیغات دهان به دهان نه تنها قدیمی ترین نوع تبلیغات است ، بلکه همچنان یکی از موثرترین آنها است. برای کمک به تشویق تبلیغات شفاهی ، دائماً از مراجع درخواست کنید. بسته به ماهیت کسب و کار شما ، ماندن در تماس با مشتریان می تواند با حفظ نام شما در ایجاد مراجعات کمک کند. بسیاری از مشاغل خدمات شخصی ، مانند حسابداران و مشاوران املاک ، کارت های تولد و تعطیلات را برای مشتریان خود ارسال می کنند. سایر مشاغل ، مانند آرایشگاه ، به مشتریانی که ارجاعی را برای مشتریان جدید ارائه می دهند ، تخفیف یا گواهی هدیه ارائه می دهند.

تبلیغات خوب از نظر ظاهر و پیام سازگار است. این بدان معناست که شما باید یک لوگوی ساده بسازید و از آن در تمام مواد چاپی برای شناسایی شرکت خود استفاده کنید. مطالب چاپ شده شامل مواردی مانند کارت ویزیت ، سربرگ ، بروشور ، بروشور ، گواهی هدیه است. لوگوی شما نیز باید در وب سایت شما ظاهر شود.

از کارت ویزیت خود استفاده کنید

کارت های ویزیت جذاب و آموزنده ای که شامل لوگوی شما هستند را چاپ کنید و آنها را به طور مداوم در همه جا ارسال کنید! اگر برای کسب و کار شما مناسب است ، از کارت خود به عنوان گواهی تخفیف یا مشوق دیگر استفاده می کنید. گزینه دیگر این است که تعدادی کارت روی پشت مغناطیسی چاپ کنید تا بتوانید آن را روی یخچال مشتری خود قرار دهید.

برخی از گواهی های هدیه را چاپ کنید. اینها به مشتریان اجازه می دهد تا شما را با مشتریان جدید آشنا کنند. از آنجایی که برای محصول یا خدمات از قبل دستمزد دریافت می کنید ، اینها با جریان نقدی سازگار هستند.

بروشورها می توانند مشتریان را در تجارت شما بفروشند

بروشورها به شما امکان می دهند جزئیات فریبنده ای در مورد محصول یا خدمات خود ارائه دهید. بروشور سه تایی ساده (موجودی) ممکن است از تأمین کنندگان سفارشات پستی مانند Paper Direct خریداری شود . این نوع سهام در برش ها و رنگ های جذاب عرضه می شود. می توان نرم افزار الگویی را تهیه کرد که به شما اجازه می دهد از رایانه خود برای تولید بروشورهای درجه یک با حداقل هزینه استفاده کنید. به علاوه ، بسیاری از تأمین کنندگان ، مانند Paper Direct ، قالب های فوراً بارگیری شده را ارائه می دهند.

هنگام طراحی بروشور خود بر ساده ، در عین حال چشم نواز تمرکز کنید. تیتر خود را برجسته کنید. از گرافیک استفاده کنید. تا آنجا که می توانید در این قطعه هویت به مشتری خود اطلاعات با کیفیت بدهید. آن را به روز نگه دارید و در صورت امکان شخصی سازی کنید (با نوشتن در حاشیه یا تأکید بر مواردی که ممکن است برای مشتری احتمالی خاص جالب باشد).

اگر بودجه کمی بیشتر دارید ، سراغ یک قطعه چهار رنگ صاف بروید. شما به چاپگری احتیاج دارید که بتواند چهار رنگ را از هم جدا کند ، بنابراین اگر در بازار شهرهای کوچک با خدمات کمی از فناوری پیشرفته هستید ، ممکن است بخواهید با یک شرکت ملی متخصص در انجام کوتاه مدت تماس بگیرید. شرکت هایی مانند FedEx Office کارهای با کیفیت بالا و نسبتاً کم هزینه ای را برای مشاغل کوچک انجام می دهند. آنها همچنین نمونه های زیادی برای به جریان انداختن ایده های خلاقانه شما دارند.

بروشورها رویای کارآفرین صرفه جو هستند

می توانید آنها را بسیار ارزان روی رایانه خود ایجاد کنید ، یا چاپخانه محلی شما می تواند آنها را برای شما انجام دهد. شما می توانید به هر میزان که دوست دارید از چاپگر رنگی یا موجودی کاغذ رنگی قدیمی استفاده کنید. آنها را پر از اطلاعات کرده و روی هر تابلو اعلاناتی که پیدا می کنید و به شما فضا می دهد ، ارسال کنید. این وسایل جلب توجه آسان برای توزیع فله ، همچنین می توانند به عنوان چمدان یا درج کیسه ای برای قرار دادن صورتحساب ها یا هنگام ارسال نامه به پرداخت کنندگان به تامین کنندگان خود استفاده شوند. در حقیقت ، بدون درج بخشی از قطعات فروش کوچک ، هیچ چیزی از مشاغل خود ارسال نکنید. از مزیت پیک بک روی آن تمبر پستی استفاده کنید. قرار دادن دسته ای از آگهی ها در ساختمان لابی ها و قرار دادن آنها در زیر برف پاک کن ها اغلب انجام می شود ، اما اگر از این روش های توزیع استفاده می کنید ، باید مایل باشید برخی را از خود دور کنید.

آویزهای درب بسیار م remainثر باقی می مانند

چوب لباسی به طور گسترده ای توسط مشاغل فست فود و تحویل خانه و خدمات استفاده می شود. اگر این رسانه را انتخاب می کنید ، سهام را خراب نکنید. آن را سنگین کنید تا دستگیره های در را نزند و محله را آشغال نکند. یک کوپن یا انگیزه دیگر به چوب لباسی اضافه کنید - در حقیقت ، بسیاری از مشاغل از خود آویز در به عنوان کوپن استفاده می کنند. Paper Direct و FedEx Office هر دو دارای الگوهای موجود هستند و می توانند چاپ را انجام دهند. آویزهای درب یک راه خوب برای تمرکز بر روی یک بازار هدف خاص است که توسط منطقه جغرافیایی آنها مشخص شده است.

شماره تلفن ها می توانند تبلیغات موثری باشند

همانطور که در این اینترنت و اقتصاد مبتنی بر تلفن های هوشمند شگفت آور به نظر می رسد ، یک استاندارد تبلیغات محلی قدیمی همچنان مهم است. یک نظرسنجی در سال 2011 ، به سفارش انجمن جستجوی محلی (سابقاً انجمن صفحات زرد) نشان داد که 78 درصد از پاسخ دهندگان در طول یک سال گذشته از راهنمای چاپ صفحات زرد استفاده کرده اند. هنگامی که "صفحات زرد" اینترنتی در ترکیب قرار گرفت ، 84 درصد از مشورت با فهرست صفحات زرد خبر دادند. این بدان معناست که ، علیرغم هیاهو در مورد فیس بوک و توییتر ، و همچنین نیاز طولانی مدت به یک وب سایت جذاب ، تبلیغات در فهرست تلفن همچنان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

با این حال ، تبلیغات دایرکتوری قطعاً ارزان نیست. ناشران این فهرستها دستورالعملهای دقیقی دارند که تشخیص تبلیغات خود را از تبلیغات رقبا بدون صرف هزینه زیاد برای شما دشوار می کند. اگر از این نوع تبلیغات استفاده می کنید ، بررسی کنید که آیا خانوارهای منطقه شما فهرست راهنمای منتشر شده توسط بیش از یک شرکت را دریافت می کنند یا خیر. هزینه تبلیغات ، مانند بازار ارائه شده متفاوت است. سعی کنید یکی را انتخاب کنید که مشتریان بالقوه شما را با کمترین هزینه به بهترین نحو مورد هدف قرار دهد.

تمام قیمت آنها را دریافت کنید و مغز نمایندگان را برای اطلاعات و مشاوره انتخاب کنید. (اما زمینه فروش را برای مشاوره اشتباه نگیرید.) در انتخاب دسته بندی لیست خود بسیار دقت کنید. آیا می خواهید خود را به عنوان "پیتزا" یا "رستوران" یا "حمل و نقل" معرفی کنید؟ حتی اگر مجبورید برای خرید آن هزینه کنید ، اگر می توانید تنها یک فهرست یک خطی را خریداری کنید ، به فهرست نوع پررنگ بروید. اگر بتوانید آن را مدیریت کنید ، اگر سالانه در حال اجرا باشید ، تبلیغات نمایشی احتمالاً سود زیادی خواهد پرداخت. در صورت امکان از حاشیه های سیاه قوی استفاده کنید و بیشترین اندازه را برای پول بدون قربانی کردن محل قرار دهید. اگر بودجه می تواند از عهده آن برآید ، از استفاده از تعداد زیادی کپی و استفاده از تصاویر و رنگ نترسید (رنگ قرمز جایگزین معمول است).

سعی کنید در تبلیغات خود به کسب و کار خود احساس محکم ، قابل اعتماد و قابل اعتماد بدهید. در صورت لزوم ، بگویید بیمه شده اید یا ذکر کنید که مدت زیادی در تجارت بوده اید. هر سرویسی را که می توانید به آن فکر کنید و همچنین ساعات کاری خود را لیست کنید و به مکان خود استرس وارد کنید تا افراد بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. نماینده ناشر راهنمایی و نمونه هایی از آنچه می توانید انجام دهید به شما ارائه می دهد ، اما سعی کنید در صورت امکان کمی اصالت را بدست آورید.

شماره های رایگان باعث افزایش تماس با مشاغل می شود

شماره های رایگان این امکان را به مشتری می دهد تا بدون نیاز به پرداخت هزینه تلفن با شما تماس بگیرد. در ابتدا ، تماس های رایگان همه "800" شماره بودند. در حال حاضر ، این عددی است که با هر یک از این کدهای سه رقمی شروع می شود: 800 ، 888 ، 877 ، 866 یا 855. هزینه رایگان تلفن شما ممکن است کمتر از آن چیزی باشد که شما فکر می کنید زیرا بیش از 800 "سازمان مسئول" ( "RespOrgs") توسط کمیسیون ارتباطات فدرال مجاز به صدور شماره های رایگان است. از آنجا که RespOrgs طیف وسیعی از فروشگاه های بزرگ مانند Home Deport را برای همه شرکت های بزرگ بی سیم اجرا می کند ، بداند دقیقاً به چه چیزی نیاز دارید (چند تماس در روز ، چند تماس در ماه و چند دقیقه در هر تماس) و انجام خریدهای مقایسه ای جدی کاملا ضروری است به عنوان مثال ، یک بسته ممکن است 500 دقیقه با 18 دلار در ماه با هر دقیقه اضافی 20 سنت هزینه ارائه دهد ،

همه گزینه های رسانه چاپی را کاوش کنید

تبلیغات کوچک و طبقه بندی شده در روزنامه ها یا مجلات محلی می تواند راه خوبی برای دسترسی به خریداران شما باشد. به یاد داشته باشید که افراد طبقه بندی شده کم رتبه بندی شده اند ، به ویژه در آخر هفته ها. (دلالان خودرو و نمایندگی های املاک به دلایلی این صفحات را پر می کنند.) اگر یک آگهی طبقه بندی شده را در دسته بندی مناسب قرار دهید و آن را به طور مداوم اجرا کنید ، احتمالاً پاسخی به اندازه کافی قوی خواهید داشت که حداقل هزینه آگهی را بپردازید. به

قوانین مشابه در مورد آگهی های کوچک نمایش داده می شود. یادگیری آنچه شما ارائه می دهید را برای خریداران آینده خود آسان کنید. اگر می توانید آگهی خود را از هم جدا کنید. تبلیغ را در نشریه مناسب اجرا کنید: تکالیف خود را انجام دهید ، آن مجموعه های رسانه ای را بخوانید. در صورت اجازه فضا ، با دادن شماره تلفن ، آدرس و جزئیات موقعیت مکانی ، برای خریدار بسیار آسان کنید که به پیشنهاد شما پاسخ دهد.

مجموعه های رسانه ای را از همه نشریات محلی خود (و هر نشریه منطقه ای یا ملی که ممکن است بخواهید به عنوان الگو استفاده کنید) تهیه کنید. به آنچه آنها ارائه می دهند و به چه قیمتی توجه کنید. کیت رسانه دسترسی جمعیتی و جغرافیایی نشریه و همچنین اطلاعات نرخ را در اختیار شما قرار می دهد.

خبرنامه خود را ایجاد کنید

بسته به ماهیت کسب و کار شما ، ایجاد خبرنامه شخصی شما می تواند راهی م effectiveثر برای دسترسی به مشتریان باشد. خبرنامه شما می تواند ترکیبی از متن تبلیغاتی و اطلاعاتی باشد که لوگو و هویت شما را به مشتریان شما یادآوری می کند و شما را با آنها در ارتباط نگه می دارد. می توانید در هزینه های پست صرفه جویی کنید ، از لیست مشتریان ایمیل استفاده کنید و خبرنامه را در وب سایت خود در دسترس داشته باشید. فقط مطمئن شوید که تصویر خود را در هر کجا که در چاپ دیده می شود ثابت نگه دارید و تا آنجا که ممکن است آن را مشاهده کنید.

علائم و صفحات هویت شما را منتقل می کند

علامت گذاری یک جزء کلیدی برای ایجاد و تداوم هویت شما است. بیلبوردها ، چراغ های جستجو ، چراغ های جستجو و خط نویسی عجیب و غریب هستند. بهتر است با تمرکز بر روی علائم روی زمین بیشتر به شما خدمات ارائه شود. کتابهای کبریت یا جعبه هایی با لوگو و اطلاعات حیاتی همیشه راه حل صرفه جویی بودند ، اما امروزه سیگار کشیدن رو به کاهش است. بنابراین چیزهای متفاوتی مانند جعبه هایی با خلال دندان کوچک را به جای کبریت امتحان کنید. این امر در چندین بازار ، به ویژه در رستوران های مجلل ، بسیار موفق بوده است. زنجیرهای کلیدی ، قلم و مداد و تقویم ها حق بیمه و تخصص تبلیغاتی هستند. اگر برای نوع تجارت شما مناسب هستند ، ارزش آنها به دلار تبلیغاتی می رسد. مردم از آنها استفاده می کنند. آنها معمولاً به کشو یا سبد زباله نمی رسند.

برچسب های سپر ، بادکنک ، دکمه ها ، برچسب ها و حتی تی شرت ها نمونه هایی از علائم ویژه تبلیغاتی هستند که کار می کنند. کیسه های کاغذی یا پلاستیکی و بسته بندی تابلوهای تبلیغاتی اقتصادی نیز می سازند. نام ، نشان و پیام خود را روی هر چیزی که می توانید ، در هر طرف چاپ کنید. فرصتی را برای بیان حرف خود از دست ندهید. برچسب های ارسال یک رسانه کامل هستند. همه کسانی که ایمیل شما را اداره می کنند بدون هیچ هزینه ای آگهی شما را می بینند.

همچنین "مارک گذاری" خودروهای خود را در نظر بگیرید. ماشین ها و کامیون ها بیلبوردهای مسافرتی فوق العاده ای هستند. شما به راحتی می توانید یک منبع علامت مغناطیسی پیدا کنید که می تواند یک علامت لاستیکی انعطاف پذیر را برای اتصال به کامیون شرکت شما یا ماشین شخصی شما ایجاد کند. وقتی برای مشاغل شرکت استفاده نمی شود ، فقط علامت را بردارید. لباس کارکنان یکی دیگر از علائم است. لوگو و هویت شما باید شامل تمام جنبه های ممکن کسب و کار شما باشد. تی شرت ها نشانه های بسیار خوبی هستند که حتی مشتریان شما نیز می توانند از آن استفاده کنند.

تابلوهای داخلی و خارجی باید روشن شوند تا از هر فرصتی برای دیده شدن استفاده کنند. نئون دوباره محبوب می شود و کارهای خلاقانه ای در این رسانه انجام می شود.

تابلوهای خواننده ، آن علائم با استفاده از حروف جداگانه ، بنابراین می توانید پیام را به دلخواه تغییر دهید ، اگر در موقعیت مناسب ، روشن و نگهداری قرار بگیرید بسیار مفید هستند. احکام منطقه بندی اغلب استفاده از تابلوهای خواننده را محدود می کند. این علائم می توانند قابل حمل ، بر روی چرخ ها ، به شیوه ای که بنام "بنای یادبود" یا به طور معمول در ارتفاع بالا بر روی یک تیر قرار می گیرد ، روی زمین قرار گیرند. تغییر مکرر پیام و اجتناب از غلط املایی ، تأثیر آنها را در تجارت شما افزایش می دهد.

هشدار

هنگام ایجاد پوسترها و بنرها ، توجه داشته باشید که استفاده از تمام حروف بزرگ گاهی خوانایی را مختل می کند و مطمئن شوید که از نظر غلط املایی و دستوری به طور دقیق بررسی کنید.

نمایشگرهای نقطه خرید باعث فروش می شوند

نمی توان بر اهمیت نمایشگرهای POP بیش از حد تاکید کرد. خرید ضربه ای حجم زیادی از فروش محصولات را به خود اختصاص می دهد. مشاغل خدماتی همچنین می توانند از برخی از تکنیک های POP استفاده کنند ، به ویژه هنگام استفاده از برنامه های افزودنی به خدمات معمولی مانند "ماشین من را واکس بزنید تا زمانی که آن را نگه دارید تا روغن را تعویض کند". اما در حوزه محصول است که POP پادشاه است.

اغلب این تولیدکنندگان هستند که هزینه تبلیغات POP را پرداخت می کنند. ارائه خرده فروشی با صفحه نمایش جذاب ، هزینه ای است که هر تولیدکننده ای آن را به خوبی خرج می کند ، اگر خرده فروشی را مجاب کند که محصول را مشخص کرده و مصرف کننده آن را به صورت ناگهانی خریداری کند.

POP می تواند به شکل آویزان ، علائم ، پوسترها ، بنرها ، قفسه های نمایش سفارشی ، نورپردازی ویژه یا مانیتورهای ویدئویی با حلقه های تبلیغاتی در طول روز پخش شود. کوپن های نوار برگشت و ثبت (که در پشت رسید صندوق چاپ شده است) خوب است که در مکان POP ارائه شود تا در آینده مشتری به تجارت شما تحریک شود. POP حتی مجله تجاری خود را دارد ، Shopper Marketing ، و وب سایت های متعددی وجود دارد که اطلاعات POP را ارائه می دهند ، مانند  موسسه بازاریابی در فروشگاه . اگر شما خرده فروش یا سازنده کالاهای مصرفی هستید ، باید فرصت هایی را که POP ارائه می دهد مطالعه کنید.

کاتالوگ و بازاریابی تلفنی می تواند فروش را افزایش دهد

پست مستقیم و کاتالوگ همچنان محبوب هستند. با وجود افزایش خرید آنلاین این که آیا از تبلیغات پست مستقیم استفاده می کنید یا کاتالوگ خود را تهیه می کنید ، اطلاعات جمعیتی لیست پستی (پایگاه داده) کلید موفقیت است. شرکت هایی مانند LL Bean ، Land's End و Eddie Bauer استاد بازاریابی پایگاه داده هستند. اگر امیدوار هستید که در این زمینه شروع به کار کنید ، توصیه ما این است که کار را خیلی کوچک شروع کنید و طاقچه خود را به یک سوزن باریک کنید.

خطرات دیگری نیز برای پست مستقیم وجود دارد ، فراتر از تهیه لیست مناسب و ایجاد یک قطعه چاپ واضح ، مختصر و جذاب. شما باید خدمات 800 شماره ای بی عیب و نقص را با اپراتورهای مشتری مدار که اولین خط تماس شما با مشتریان شما هستند ، حفظ کنید. سپس باید اطمینان حاصل کنید که خدمات تحویل شما سریع است ، انبار شما به خوبی موجود است ، انتخاب کنندگان سفارش شما بدون اشتباه و خط مشی های بازگشت کالا شما صحیح است. علاوه بر این ، شما باید مدیریت موجودی واقعا عالی داشته باشید. در ابتدا ، ممکن است بخواهید از خانه تکمیل استفاده کنید. این شرکت ها می توانند تماس ها را بگیرند ، فرایند اعتباری مشتریان را مدیریت کنند و حتی در صورت تمایل محصول را ارسال کنند. این هزینه بسیار سنگین است ، اما ممکن است ارزش آن را داشته باشد تا زمانی که پایه ای بسازید.

بازاریابی تلفنی مزایا و معایبی دارد

گاهی اوقات هیچ چیزی مانند یک تماس تلفنی قدیمی قدیمی برای برقراری ارتباط نیست. بازاریابی تلفنی انواع مختلفی دارد. به تماس تلفنی به عنوان راهی برای ارائه اطلاعات یا حفظ ارتباط نگاه کنید و از تصور آن به عنوان راهی برای بستن فروش خودداری کنید. این به شما فرصتی برای تماس فردی می دهد اما خطر سرزده بودن را به همراه دارد. برای یک مشاغل کوچک ، بهتر است با افرادی تماس بگیرید که توسط مشتریان فعلی یا مخاطبین شبکه به آنها مراجعه کرده اید. تماس با مشتریان فعلی برای تشکر از آنها برای کسب و کارشان و اطلاع از محصولات یا ایده های جدیدی که ممکن است داشته باشید ، راه خوبی برای برقراری ارتباط با پایگاه مشتریان از قبل واجد شرایط است.

توجه داشته باشید که بسیاری از افراد از دریافت تماس های بازاریابی تلفنی در لیست ملی تماس نگیرید که توسط کمیسیون تجارت فدرال نگهداری می شود ، خودداری کرده اند. اشتباه نکنید که با افرادی که در لیست هستند تماس بگیرید. برای دسترسی به لیست ، هزینه های بازاریابی تلفنی دریافت می شود.

صرف نظر از نوع بازاریابی الکترونیکی که استفاده می کنید ، شما باید نتایج را ردیابی کرده و تلاش خود را برای به دست آوردن بهترین بازده سرمایه گذاری خود ، مانند هرگونه اقدام بازاریابی ، دنبال کنید.

نمایشگاه های تجاری و کراوات فرصت های تبلیغاتی تخصصی را ارائه می دهند

نمایشگاه های تجاری برای برخی از انواع مشاغل عمده فروشی و تولیدی و همچنین مشاغلی که کالا و خدمات را مستقیماً به سایر مشاغل ارائه می دهند ضروری است. طراحی صفحه نمایش ، محل غرفه و پست های قبل و بعد از نمایش تا درجه بالایی از پیچیدگی (و هزینه) انجام می شود. یک شخص تجاری کوچک که در فکر استفاده از این نوع تبلیغات است ، بهتر است با انجمن تجاری یا حرفه ای صنعت خود تماس بگیرد و همچنین نسخه ای از نحوه مشارکت سودآور در نمایشگاه ها ، توسط رابرت کانیکو ، که توسط دارتنل منتشر شده است را دریافت کند.

پیوند با مشاغل دیگر ، بازپرداخت آگهی تعاونی از تأمین کنندگان که محصولات آنها را می فروشید و باشگاه خریداران مکرر همه در محیط تبلیغات فعلی رواج بیشتری پیدا کرده است. یکی از روندهای در حال ظهور این روزها این است که مشاغل کوپن های رقبای خود را بپذیرند یا حتی درخواست کنند. هاردی تقریباً همیشه کوپن های Burger King ، Arby's و دیگر زنجیره های فست فود رقابتی را می پذیرد. وقتی به این موضوع فکر می کنید ، پذیرش کوپن های رقبا یا برآوردن تخفیف آنها ، راهی عالی برای حفظ مشتریان بدون نیاز به راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی گران قیمت برای مقابله با رقبای خود است. بگذارید آنها پول را برای درجهای چهار رنگ مستقل یا تبلیغ بزرگ در روزنامه یکشنبه خرج کنند.

جایگزین های تبلیغاتی با هزینه بالاتر را در نظر داشته باشید

بازاریابی مستقیم از طریق پست های صندوق پستی و درج های مستقل می تواند در رسیدن به مشتریان بسیار مثر باشد. با این حال ، این روش همچنین می تواند گران باشد. اگر فکر می کنید که محصولات می توانند با موفقیت به بازار شما برسند ، با یکی از توزیع کنندگان بزرگ تماس بگیرید و بیاموزید که امتحان این نوع برنامه چقدر برای شما هزینه دارد. رهبران صنعت Valassis Retail Marketing Systems (Red Plum) و Val-Pak هستند . اگر به تازگی شروع به کار کرده اید ، ممکن است بخواهید کمی صبر کنید تا در این مسابقه ریاضی کد پستی شرکت کنید ، اما آن را به عنوان فرصتی برای آینده در نظر داشته باشید.

اگر آنقدر بزرگ شده اید که در روزنامه ها یا مجلات اصلی یا در رادیو یا تلویزیون به تبلیغ بپردازید ، آژانس تبلیغاتی داخلی خود را تشکیل دهید و از پورسانت معمول 15 درصدی صرفه جویی کنید. انجام این کار به آسانی چاپ برخی از سربرگ ها با نامی مانند آژانس تبلیغاتی XYZ است. اگر قصد دارید بسیاری از این کارها را انجام دهید یک حساب جاری چک جداگانه داشته باشید. این روش استاندارد برای مشاغل متوسط ​​است که خرید تبلیغات خود را انجام می دهند.

البته ، اگر می توانید هزینه آن را بپردازید ، می توانید یک آژانس تبلیغاتی حرفه ای استخدام کنید و قبل از اینکه خودتان وارد شوید طناب ها را یاد بگیرید. گاهی اوقات پولی که در خرید رسانه های خوب برای شما ذخیره می کنند ممکن است کمیسیون آنها را جبران کند. در صفحات زرد خود بگردید و با چند شرکت مصاحبه کنید. تجارت تبلیغاتی یک حرفه بسیار مردم محور است ، بنابراین فردی را پیدا کنید که دارای شخصیتی باشد که بتوانید با او کار کنید. اگر محصول یا خدمات شما به این نوع تبلیغات کمک کند ، آنها می توانند اطلاعات تجاری را طراحی و قرار دهند. و شبکه های خرید خانگی را فراموش نکنید.