سئو گوگل مپ 0 تا 100

سئو گوگل مپ چیست و چه تاثیری در کسب و کار ما دارد؟گوگل مپ به شما کمک می کند آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید.در این صفحه از سایت جام ارژنگ به مزایای سئو گوگل مپ پرداخته ایم.نقشه های گوگل علاوه بر راهنمایی مکان و یافتن آدرس نقش مهمی در کسب و کار آنلاین و معرفی محصولات و خدمات ما دارد.

سئو گوگل مپ

ویدیو سئو گوگل مپ

گوگل مپ یکی از ابزار مهم بازاریابی آنلاین برای هر کسب و کاری محسوب میشود.

در این قسمت یک فیلم آموزشی 5 دقیقه ای برای کاربران گرامی قرار داده ایم.

سئو گوگل مپ میتواند شما را در فهرست 3 گانه قرار دهد تا میلیونها بازدیدکننده به شما دسترسی داشته باشند.

سئو گوگل مپ (local seo) بهترین گزینه کسب و کار محلی بشمار میرود.

گوگل مپ چه مزیتی دارد؟

فهرست نقشه های گوگل یا گوگل مپ شما یک ابزار بازاریابی مهم برای کسب و کار شما است.

این می تواند به شما کمک کند تا توسط مشتریان جدید شناسایی شوید، بالاتر از رقبا قرار بگیرید و کسب و کار بیشتری ایجاد کنید—همه به صورت رایگان.

اما این مزایا واقعاً تنها در صورتی قابل دستیابی هستند که فهرست شما دارای دید قوی باشد، و فقط به این دلیل که کسب و کار شما در یک منطقه فهرست شده است به این معنی نیست که گوگل به طور خودکار آن را برای جستجوهای آن منطقه رتبه بندی می کند.

سئو گوگل مپ

سئو گوگل مپ مشاغل

پیدا شدن در گوگل مپ برای مشاغل محلی بسیار مهم است، اما بهینه سازی برای جستجوی محلی می تواند بسیار دشوار باشد.با پیروی از برخی از بهترین شیوه‌های سئوی کلیدی گوگل مپ، می‌توانید دید خود را افزایش دهید و ترافیک بیشتری را به محل اصلی خود هدایت کنید.

در این راهنمای سایت جام ارژنگ، نکات کاربردی برای افزایش رتبه‌بندی گوگل مپ خود، از راه‌اندازی و تأیید نمایه کسب‌وکار Google خود تا ایجاد پیوندهای محلی و اعمال نفوذ در تولید مرور، یاد خواهید گرفت.

سئو گوگل مپ
سئو گوگل مپ

چرا سئو گوگل مپ مفید است

گوگل مپ که 72 درصد از کاربران رابط نقشه از آن استفاده می‌کنند و به آن اعتماد دارند، به وضوح گزینه‌ای است که می‌تواند به مشتریان بالقوه کمک کند محصولات و خدمات شما را پیدا کنند. همچنین منبع بالقوه عظیمی از ترافیک با کیفیت بالا و فوق العاده قابل تبدیل برای صاحبان مشاغل محلی است.


بنابراین، بله، گوگل مپ برای سئو عالی است. راه هایی که می تواند به شما کمک کند تلاش های سئو فعلی و آینده خود را افزایش دهید عبارتند از:


1-ارائه نقشه های قابل جاسازی که می تواند عملکرد وب سایت و صفحات فرود شما را افزایش دهد.


2-راه دیگری برای انتشار محتوای تازه مانند ویدیوها، مقاله ها و عکس ها در اختیار شما قرار می دهد.


3-به شما امکان می دهد رسانه خود را برای ارتباط بیشتر و هدف گیری دقیق تر برچسب جغرافیایی کنید.


4-ارتباط شما با روشی جدید برای تبلیغات از طریق گوگل.

سئو گوگل مپ

سئو گوگل مپ چرا مهم است

سئو گوگل مپ چه اهمیتی دارد و چگونه میتواند به کسب و کارهای محلی کمک کند.در حالی که اینترنت می‌تواند شما را به کسب‌وکارهای سرتاسر جهان متصل کند، مردم همچنان برای یافتن محصولات و خدمات نزدیک به گوگل مپ متکی هستند.

هنگامی که سئوی خود را بر روی نقشه های گوگل متمرکز می کنید، می توانید در بسته نقشه بسیار مورد علاقه ظاهر شوید، که سه کسب و کار را به تصویر می کشد که یک درخواست جستجو را برآورده می کند. این موقعیت بسیار مطلوب است – وقتی بسته 3 گوگل مپ در نتایج جستجو ظاهر می شود، 44٪ از کلیک ها را در یک صفحه ایجاد می کند. به علاوه، از آنجایی که گوگل بسته نقشه را از صفحه یک بیرون می‌کشد، در نتایج جستجوی ارگانیک زیر آن نیز ظاهر می‌شوید.


کسب‌وکارهایی که در گوگل مپ رتبه‌بندی می‌شوند، علاوه بر لذت بردن از افزایش دید، تجربه کاربری بی‌نظمی را درست در صفحه نتایج جستجو ارائه می‌کنند. مشتریان به موقعیت مکانی، ساعات کاری، نظرات و سایر جزئیات دسترسی سریع دارند که باعث کاهش اصطکاک و تشویق به تبدیل می شود. بیش از سه چهارم افرادی که در تلفن هوشمند خود به دنبال یک کسب و کار محلی بودند، در عرض یک روز از یک مکان فیزیکی بازدید کردند و تقریباً از هر 10 نفر از این مصرف کنندگان، سه نفر کیف پول خود را برای خرید بیرون کشیدند.

سئو گوگل مپ

چرا گوگل مپ را سئو کنیم

بسته گوگل مپ، همچنین به عنوان بسته محلی یا بسته 3 شناخته می شود، یک ویژگی در نتایج جستجوی گوگل است که سه فهرست برتر کسب و کار محلی مرتبط با درخواست کاربر را نشان می دهد. هنگامی که شخصی یک سرویس یا نوع کسب و کار را جستجو می کند، Google Map Pack نقشه ای را با سه فهرست کسب و کار نشان می دهد.

نتایج جستجو همچنین شامل نام، آدرس، شماره تلفن، نظرات و پیوندی به وب‌سایت یا مسیرهای آنها است. این ویژگی به طور برجسته در بالای صفحه نتایج جستجو، اغلب بالای نتایج جستجوی ارگانیک قرار می گیرد. این امر آن را برای کسب و کارهای محلی با هدف جذب مشتریان در منطقه خود بسیار ارزشمند می کند.

علاوه بر این، بسته نقشه تحت تأثیر عواملی مانند نزدیکی، ارتباط، و حضور آنلاین کسب و کار قرار دارد. به عنوان مثال، نظرات و بهینه سازی نمایه کسب و کار گوگل. به طور کلی، نقش مهمی در استراتژی‌های سئوی محلی برای کسب‌وکارهایی دارد که به دنبال افزایش دید خود هستند.

سئو گوگل مپ

نمایش مشاغل محلی با گوگل مپ

بر کسی پوشیده نیست که ظاهر شدن کسب و کار شما در گوگل مپ می تواند به شما برتری نسبت به رقبای خود بدهد و مشتریان بیشتری را از طریق درب یا تلفن همراه کند. سئوی نقشه های گوگل مجموعه ای قدرتمند از تکنیک ها برای کسب و کارهایی است که به دنبال دیده شدن در “پک نقشه” بسیار مهم گوگل هستند.


بسته نقشه محلی فهرست نقشه‌ای است که قبل از نتایج جستجوی ارگانیک پیوند آبی «کلاسیک» نشان داده شده است و مکانی چشمگیر و بسیار قابل مشاهده برای دیده شدن کسب و کار شما است.
اما با وجود شرکت‌های بسیار زیادی که برای فهرست نقشه‌ها رقابت می‌کنند، چه کاری می‌توانید انجام دهید تا مطمئن شوید فهرست گوگل مپ کسب‌وکارتان برجسته است؟


در این پست وبلاگ، ما بررسی خواهیم کرد که سئو و بازاریابی نقشه های گوگل چیست و در مورد اینکه چرا ممکن است برخی از لیست های تجاری رقبای شما در نتایج جستجوی بسته نقشه ظاهر شوند، بحث خواهیم کرد.
ما همچنین نکاتی را در مورد رتبه بالاتر در نتایج جستجو ارائه خواهیم داد و در مورد مزایای بهینه سازی سئوی Googleگوگل مپبرای افزایش حجم سرنخ ها برای شرکت شما بحث خواهیم کرد.

مزایای سئو گوگل مپ

نشان دادن کسب و کار شما در بالای گوگل مپ برای منطقه مورد نظر شما می تواند یک تغییر بازی باشد. ما مزایای برتر را به اشتراک خواهیم گذاشت تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا ارزش تلاش برای شکست دادن رقبا و کسب مقام را دارد یا خیر.


ظاهر شدن در گوگل مپ یک تقویت بزرگ برای تلاش‌های سئوی محلی است. به این دلیل که این ویژگی مشاغل را بر اساس نزدیکی، ارتباط و کیفیت نمایه گیگابایت آنها در اولویت قرار می دهد. این امر آن را به عنصری حیاتی در استراتژی سئو محلی تبدیل می کند.


بنابراین، پر کردن نمایه خود با اطلاعات دقیق، کلمات کلیدی و نظرات مثبت ضروری است. این امر حضور جستجوی محلی شما را افزایش می دهد و همچنین به شما کمک می کند تا با سایر مشاغل محلی رقابت موثرتری داشته باشید.


برای کسب‌وکارهایی که مکان‌های فیزیکی دارند، ظاهر شدن در گوگل مپ می‌تواند منجر به افزایش قابل توجه ترافیک و فروش شود. بسته نقشه نه تنها موقعیت یک کسب و کار را بر روی نقشه نشان می دهد، بلکه دسترسی آسان به مسیرها را نیز فراهم می کند.

از این رو، زمانی که شما پیدا کردن مکان فیزیکی خود را برای آنها آسان کنید، احتمال بیشتری برای بازدید از آنها وجود دارد.
این سهولت دسترسی، همراه با نمایان بودن نظرات و اطلاعات تماس، کاربران را تشویق می‌کند تا زمانی که آماده خرید یا بازدید از فروشگاه هستند، کسب‌وکار شما را انتخاب کنند. به این فکر کنید که چه چیزی باعث می شود یک کسب و کار را بر دیگری انتخاب کنید؟ این ترجیحات برای مشتریان شما نیز اعمال می شود.


قرار گرفتن در گوگل مپ می تواند اعتبار کسب و کار را افزایش دهد. این به این دلیل است که کاربران اغلب مشاغل موجود در گوگل مپ را قابل اعتمادتر و معتبرتر می دانند. این تا حدودی به دلیل گنجاندن نظرات و رتبه‌بندی‌های مشتریان است.
به طور کلی، نظرات مثبت می تواند به طور قابل توجهی بر تصمیمات مصرف کننده تأثیر بگذارد و آنها را بیشتر در انتخاب کسب و کار فهرست شده در گوگل مپ نسبت به مشاغلی که چنین نیستند، افزایش دهد. علاوه بر این، این واقعیت که گوگل این مشاغل را برای نمایش برجسته انتخاب کرده است، می تواند به عنوان نوعی تأیید باشد.

سئو گوگل مپ

با سئو گوگل مپ بازاریابی کنیم

با افزایش استفاده از دستگاه های تلفن همراه، بسته گوگل مپ به ویژه برای مشاغلی که کاربران تلفن همراه را هدف قرار می دهند مفید است. جستجوهای تلفن همراه اغلب دارای هدف محلی هستند، مانند یافتن یک رستوران یا فروشگاه در نزدیکی.


بسته گوگل مپ برای پاسخگویی به این جستجوها با ارائه یک صفحه نمایش کاربرپسند و بهینه شده برای موبایل طراحی شده است. این به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت کسب و کارها را پیدا کنند و با آنها تماس بگیرند. این مهم است زیرا 78٪ از جستجوهای محلی منجر به خرید آفلاین می شود.


به عنوان مثال، ویژگی هایی مانند کلیک برای تماس و دسترسی آسان به مسیرها به طور مستقیم از بسته گوگل مپ، تجربه کاربر تلفن همراه را بیشتر افزایش می دهد. برای مشاغل، این به معنای تعامل بهتر با مشتریان در حال حرکت و افزایش ترافیک محلی است.


گوگل مپ یک ابزار بازاریابی مقرون‌به‌صرفه برای کسب‌وکارهای محلی فراهم می‌کند، به‌ویژه در مقایسه با روش‌های تبلیغات سنتی. علاوه بر این، فهرست کردن در بسته نقشه رایگان است و می تواند نتایج قابل توجهی به همراه داشته باشد. این شامل افزایش دید و تعامل با مشتری بدون نیاز به بودجه بازاریابی زیاد است.

کسب‌وکارهایی که نمایه کسب‌وکار گوگل خود را به‌طور مؤثر بهینه‌سازی می‌کنند، می‌توانند با شرکت‌های بزرگ‌تر در جستجوهای محلی رقابت کنند و از این طریق زمین بازی را یکسان کنند. ماهیت ارگانیک لیست های گوگل مپ همچنین به این معنی است که مشاغل از قرار گرفتن در معرض هدفمند بهره مند می شوند. مهمتر از همه، بدون هزینه های مداوم مرتبط با تبلیغات پولی.

افزایش بازدید با سئو گوگل مپ

سئو گوگل مپ ابزاریست که بوسیله آن همه میتوانند کسب و کار شما را پیدا کنند.تاثیرگذارترین روشی که کسب‌وکارها می‌توانند از مزایای آن برخوردار شوند این است که دسترسی مشتریان بالقوه به کسب و کار شما را آسان‌تر می‌کند. مشتریان شما فقط باید نام کسب و کار شما را تایپ کنند و نقشه کاملی از مکان فیزیکی دریافت می کنند.

قابلیت جستجوی محلی گوگل مپ به کاربران این امکان را می‌دهد تا کسب و کار را فهرست کرده و آن را به همراه جزئیات تماس و سایر اطلاعات ضروری به گوگل مپ پین کنند.
در اینجا اکثر مردم این واقعیت را درک نمی کنند که نقشه های گوگل هم به عنوان یک نقشه کامل و هم به عنوان یک موتور جستجو کار می کند.

بنابراین، فهرست کردن کسب‌وکارتان در گوگل مپ بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید تا به مشتریان کمک کنید سریع‌تر به شما دسترسی پیدا کنند و در کنار آن اعتبار بالاتری برای کسب و کارتان ایجاد کنید.

سئو گوگل مپ

سئو گوگل مپ باعث هدایت ترافیک میشود

گوگل مپ منبع نهایی برای افزایش ترافیک در وب سایت شما است که بسیار هدفمند است و شما را به ارمغان می آورد. فرصت فروش ترافیکی که از موتور جستجوی گوگل می آید شامل افرادی است که می خواهند خرید کنند و افرادی که برای جمع آوری اطلاعات اینجا هستند.

از طرف دیگر، اگر ترافیک از . گوگل مپ، سپس فرد ابتدا برخی از خدمات را جستجو کرده، سپس با فهرست شما مواجه شده و سپس از وب سایت شما بازدید کرده است. به سادگی به این معنی است که آنها با قصد خرید در حال جستجو هستند.
شما ترافیک بسیار هدفمندی را برای وب سایت خود ایجاد می کنید که می تواند به شما کمک کند درآمد کسب و کار خود را همراه با بازدید کلی از وب سایت خود افزایش دهید. وقتی ترافیک بیشتری را از گوگل مپ ایجاد می کنید، قدرت کلی وب سایت بهبود می یابد که به وب سایت شما کمک می کند تا برای کلمات کلیدی رقابتی رتبه بندی کند.

اگر برای ایجاد ترافیک در گوگل مپ نیستید، زمان مناسبی برای شروع و پیشرفت آنلاین است. هنگامی که سئو وب سایت با بهینه سازی نقشه های گوگل ترکیب می شود، نتیجه تغییر می کند.

سئوی نقشه های گوگل به افزایش دید شما در نقشه های گوگل کمک می کند. پیدا کردن کسب و کار شما را برای مشتریان آسان تر می کند.
هنگامی که افراد خدمات یا محصولی را در نزدیکی آنها جستجو می کنند، می خواهید کسب و کار شما در بالای نتایج موتورهای جستجو ظاهر شود. سئوی نقشه های گوگل به شما کمک می کند تا به آن دست یابید.
این بخشی از بهینه سازی موتورهای جستجوی محلی است که بر بهینه سازی و بهبود حضور آنلاین شما برای جذب مشتریان از جستجوهای محلی مرتبط تمرکز دارد.

سئو گوگل مپ

سئو گوگل مپ چیست

نقشه های گوگل بخشی ضروری از سئوی محلی است که در آن محتوای وب سایت و لیست های تجاری خود را برای نقشه های گوگل بهینه می کنید. هنگامی که نمایه کسب و کار Google خود را با سرویس مکان خود بهینه کردید، ممکن است به طور خودکار در Google Maps ظاهر شوید.


با این حال، کارهای بیشتری جز بهینه سازی نمایه خود در «Google برای کسب و کار من» وجود دارد. وب سایت شما، عوامل خارج از صفحه و استراتژی بازاریابی محتوا، همگی در این امر نقش دارند. بهینه سازی جستجوی محلی Google برای کلمات کلیدی خاص در منطقه شما در نهایت بهترین نتایج را به همراه خواهد داشت.

استرس در مورد گوگل مپ چه فایده ای دارد؟ خوب، دلایل زیادی وجود دارد. ابتدا به آخرین باری که خدمات محلی را جستجو کردید فکر کنید و به آنچه دیدید توجه کنید.


در صفحه اول نتایج جستجوی خود، احتمالاً زمانی که «رستوران نزدیک من» یا «خشک‌شوی نزدیک من» را جستجو کرده‌اید، نقشه‌های گوگل را برای اولین بار مشاهده کرده‌اید. مهم نیست که چه نوع نتایج ارگانیک هستند، اولین ها همیشه بیشترین ترافیک را دریافت می کنند. اگر کسب و کار شما متکی به ترافیک محلی است، قرار گرفتن در اولین نتایج دنیایی از تفاوت را در سود شما ایجاد خواهد کرد.
همچنین، بسیاری از افراد مستقیماً با استفاده از گوگل مپ جستجو می‌کنند، بنابراین اگر فهرست کسب‌وکار و وب‌سایت شما برای گوگل مپ بهینه نشده باشد، یک خط ترافیک رایگان را از دست می‌دهید.


اگر کسب و کار شما به طور کامل به تجارت الکترونیک یا ترافیک وبلاگ برای نتیجه نهایی خود متکی است، نقشه گوگل اولویت اصلی نخواهد بود. با این حال، اگر به خرید حضوری یا مشتریان در منطقه خود متکی هستید، دید روی نقشه ضروری است.

چرا سئو گوگل مپ مهم است؟

چرا سئو گوگل مپ مهم است؟تحقیقات نشان می‌دهد که گوگل مپ برنامه ناوبری ترجیحی برای ۶۷ درصد از مصرف‌کنندگان است. و با توجه به اینکه مصرف کنندگان به ندرت در جستجوی مکانی برای رفتن از چند نتیجه اول گذشته اند، بسیار مهم است که مطمئن شوید فهرست نقشه های گوگل شما برای نمایش در ابتدا برای جستجوهای مرتبط بهینه شده است.

تحقیقات همچنین نشان می‌دهد که این مشتریان در فهرست‌های تجاری گوگل مپ از جستجوی کلمه کلیدی (معروف به “کشف”) اغلب (84٪ مواقع) نسبت به جستجوی نام تجاری (مستقیم”) به پایان می‌رسند.

سئو گوگل مپ
پیمایش به بالا