اهمیت صفحه اول گوگل
در صفحه اول گوگل بودن به طور چشمگیری دید کسبوکار شما را افزایش میدهد . اغلب کاربران به صفحه اول نگاه نمیکنند و آن را به املاک اصلی تبدیل میکنند . یک رتبهبندی صفحه اول نیز اعتبار را نشان میدهد , زیرا کاربران تمایل دارند به کسب و کارهایی که گوگل به شدت رتبه میدهد اعتماد کنند.
مدیریت رتبهبندی جستجو شما هرگز برای یک کسبوکار مهم نبوده است .
در گذشته , لیست شدن در صفحه اول گوگل برای ایجاد ترافیک خوب برای وب سایت شما کافی بود .
اما این دیگر مورد نیست . حالا , همه چیز در مورد گرفتن در صفحه اول و ماندن در آنجا است .
رقابت سخت است و اگر استراتژی سئو را نداشته باشید , در ترافیک بالقوه زیادی گم میشوید .
مهم نیست که در چه صنعتی هستید ; اگر میخواهید آنلاین باشید , باید در اولین صفحه گوگل باشید .
کسب ترافیک ارگانیک در صفحه اول گوگل
برای صاحبان کسبوکار که سعی میکنند ترافیک ارگانیک را دریافت کنند , گوگل راهحل نهایی است . در اینترنت میخزد و در مورد صفحات مفید و مرتبط برای کاربران خود تصمیمگیری میکند . همه ما تمایل داریم به نتایج گوگل تکیه کنیم . برای یک صاحب کسبوکار کوچک , ممکن است در نظر گرفتن رتبه در صفحه اول گوگل بسیار دشوار باشد . با این حال گوگل به شما این امکان را میدهد که رتبه جستجو خود را به صورت رایگان افزایش دهید .
افزایش جستجو در صفحه اول گوگل
تعداد جستجو در گوگل هر روز افزایش مییابد .
جستجوگران به دنبال پاسخ به سوالات خود خواهند بود.
اگر در یک موتور جستجو هستید و به پاسخ سوال خود نیاز دارید , احتمالا ً به گوگل مراجعه خواهید کرد .
اغلب افراد روی اولین لینک که در صفحه نتایج جستجو نمایش داده میشود کلیک میکنند , که به این معنی است که نتایج بالا بیشتر توسط جستجوگران روی آن کلیک میشود .
با این حال , اگر نتایج بالا به آنچه که جستجوگر به دنبالش است مربوط نباشد , میتواند به کسبوکار یا برند شما آسیب برساند . شما میخواهید وب سایت تان با مخاطبین هدف مرتبط باشد .
صفحه اول گوگل مهم است چون دروازه پیدا کردن مشتریان جدید است . هرچه مشتری احتمالی شما را پیدا کند , بهتر است . اما , این بدان معنا نیست که هر بار کسی دنبال چیزی میگردد , آنها فقط به یک صفحه نگاه میکنند . از ۱ میلیون جستجو , ۵۰ % کاربران وب از صفحه نتایج روی یک وب سایت دیگر کلیک میکنند .
اهمیت کلمه کلیدی در صفحه اول گوگل
همه اینها به این بستگی دارد که شما چه کلیدواژه ای را هدف قرار میدهید و چقدر ترافیک در داخل لانه شما وجود دارد . شما میتوانید از ابزارهای زیادی برای کمک به افزایش بهینهسازی موتور جستجو خود استفاده کنید .
صفحه اول گوگل مهمترین صفحه برای کسبوکار شماست . اینجا جایی است که مردم به دنبال چیزهایی هستند که به آنها علاقه دارند .
صفحه اول گوگل برای سئو نیز حیاتی است . اگر در صفحه اول گوگل هستید , ترافیک بیشتری از موتورهای جستجو و نتایج جستجوی ارگانیک دریافت خواهید کرد .
هر چه ترافیک بیشتری از موتورهای جستجو داشته باشید , نوردهی بیشتری با مخاطبین هدف خود خواهید داشت .
ترافیک ارگانیک از موتورهای جستجو براساس اقدامات کاربران نشات میگیرد نه کسبوکار . این کاملا ً آزاد است , و راه عالی برای کسب و کارها برای ایجاد رهبری است .
صفحه اول جستجوی گوگل , بیشتر ترافیک شما را تقویت میکند. اگر میخواهید مطمئن شوید که وب سایت شما باقی نمانده است , باید وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید .
هدف نهایی این است که اطمینان حاصل کنید که سایت شما در سه موتور جستجوی برتر برای کلمات کلیدی مربوطه ظاهر میشود .
افزایش تعداد دیدگاه در صفحه اول گوگل
بودن در در صفحه اول نتایج جستجو , داشتن موقعیت کاری شما در یک نقطه برجسته در جاده است . افزایش تعداد دیدگاهها آگاهی از برند را بیشتر میکند . آگاهی بالاتر از برند به تبدیل تبدیل تبدیل میشود .
اکثر مصرف کنندگان قبل از تصمیمگیری خرید , تحقیقات آنلاین در گوگل انجام میدهند .
با توجه به بخش " مردم نیز سوال میکنند " , جعبههای پاسخ , و نمایش اطلاعات شرکت مانند مکان , اطلاعات تماس , توضیحات , نظرات مشتری , نقشههای گوگل و رتبهبندی , بازدیدکنندگان میتوانند با مشاهده نتایج جستجوی گوگل همه اطلاعات را در مورد کسبوکار خود کسب کنند .
این اطلاعات به آنها اجازه میدهد تا کسبوکار خود را با دیگران حتی قبل از کلیک کردن مقایسه کنند .
ایجاد محتوای با کیفیت به حضور در صفحه اول گوگل کمک میکند.
ایجاد محتوای با کیفیت بالا یکی از عواملی است که میتواند شما را در صفحه اول گوگل نگه دارد . ایجاد محتوا میتواند زمانبر باشد , اما به افزایش ترافیک جستجو و اعتماد به ساختمان ترجمه میشود . محتوای اطلاعاتی مرتبط با صنعت شما خوانندگان بیشتری را جذب میکند . محتوای خود را مطابق با نیازهای متغیر خوانندگان و علایق آنها به روز نگه دارید .