سئو دوستانه از 0 تا 100
سئو دوستانه 0 تا 100 در این صفحه از سایت جام ارژنگ مورد بحث قرار گرفته است.سئو دوستانه یعنی صفحه وب سایت شما دارای یک محتوا با طول مناسب باشد و موضوع صفحه با عنوان آن مرتبط باشد.

سئو دوستانه
سئو دوستانه نوع محتوایی است که به گونه ای ایجاد می شود که به موتورهای جستجو کمک می کند رتبه آن را بالا ببرند. اگرچه برخی از بازاریابان فکر میکنند که این بدان معناست که باید با کلمات کلیدی پر شود، اما واقعاً برای کمک به موتورهای جستجو برای یافتن، درک و اتصال محتوای شما به موضوعی است که میخواهید پوشش دهید.
آیا می خواهید کسب و کار شما بدون افزایش بودجه بازاریابی خود رشد کند؟ سپس مطمئن شوید که محتوای سئو دوستانه تولید می کنید.
وب سایت های بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو (سئو) با اعتبار قوی و نمایه بک لینک خوب در موتورهای جستجو رتبه بالاتری دارند.
اگر وبسایت شما در صفحه اصلی نمایش داده شود، کلیکها، اشتراکگذاریها، لایکها و تعامل مشتری بیشتری دریافت خواهید کرد.
اگر هیچ کس صفحه شما را پیدا نکرد، حتی بهترین مقالات نوشته شده نیز بی معنی هستند.
نیازی به گفتن نیست، اگر می خواهید کسب و کارتان رونق بگیرد، باید مطمئن شوید که محتوای سئو دوستانه می نویسید.

سئو دوستانه چه مفهومی داره
سئو دوستانه نوع محتوایی است که به نحوی ایجاد میشود که به موتورهای جستجو کمک میکند آن را رتبهبندی کنند.
اگرچه برخی از بازاریابان فکر می کنند که این بدان معناست که باید با کلمات کلیدی پر شود، اما واقعاً به این معنی است که به آنها کمک کند تا موتورهای جستجو محتوای شما را پیدا کنند، بفهمند و به موضوعی که می خواهید پوشش دهید، متصل کنند.
سئوی دوستانه محتوای شما بسیار بیشتر از صرفاً اسپری کردن کلمات کلیدی در اطراف پست ها، ویدیوها و سایر اشکال محتوا است.
استفاده از سرفصل ها و سرفصل های فرعی چندین کار را برای بهینه سازی سئو انجام می دهد.
اولاً، نوشتن شما را آسانتر میکند و بنابراین خواندن آن را برای خوانندگان آسانتر میکند. مردم بیشتر تمایل دارند چیزهایی را به اشتراک بگذارند که خواندن آنها آسان است.

محتوای سئو دوستانه چیست
ممکن است از خود بپرسید که نوشتن محتوای سئو دوستانه و سئو دقیقا چیست؟ خوب سئو مخفف کلمه Search Engine Optimization است که همانطور که مشخص است روشی است که توسط هر شرکت برتر در جهان استفاده می شود. این شامل بهینه سازی یک وب سایت و محتوای مرتبط با آن به گونه ای است که بتوان آن را به راحتی در نتایج جستجوی بزرگترین موتورهای جستجو پیدا کرد.
برای درک واضح تر، مفید است که گوگل را به عنوان یک فروشگاه، صفحه نتایج به عنوان ویترین فروشگاه و همه موارد داخل فروشگاه را مانند هر وب سایتی در اینترنت در نظر بگیرید. در حال حاضر، برای اینکه توسط عموم دیده شود، هر کالا برای یافتن مکانی برای دیده شدن در جلو ویترین فروشگاه رقابت می کند. فروشگاه الزامات خاصی دارد که اقلام می توانند موقعیت ویترین را نگه دارند و این بستگی به اقلام دارد که با خواسته های فروشگاه مطابقت داشته باشند.
بنابراین محتوا کجا با سئو مطابقت دارد؟ اگر محتوا به معنای هر چیزی است که می تواند در وب مشاهده یا مصرف شود، پس محتوای سئو هر محتوایی است که با هدف خاص جذب ترافیک از موتورهای جستجو ساخته شده است.
سئو دوستانه میتواند به وب سایت شما کمک کند تا در صفحه اول گوگل در بهترین جایگاه قرار بگیرید.
با سئو دوستانه میتوانید کالا و خدمات خود را در صفحه اول گوگل رایگان تبلیغات کنید.

سئو دوستانه یا seo friendly
•سئو دوستانه یعنی یک وب سایت در تمام سیستمها براحتی و بدون درهم ریحتگی نمایش داده شود.
•سئو دوستانه یعنی ساختار یک پست واضح و قابلیت خوانایی داشته باشد.
•سئو دوستانه یعنی ایجاد نوعی از محتوا که موتورهای جستجو به راحتی آنرا درک کرده و رتبه وب سایت را بالا ببرد.
•سئو دوستانه یعنی صفحه وب سایت شما دارای یک محتوا با طول مناسب باشد و موضوع صفحه با عنوان آن مرتبط باشد.
اگر میخواهید وب سایت خود را به بهترین نحو سئو کنید و در صفحه اول گوگل قرار بگیرید با جام ارژنگ تماس بگیرید.
مطالبی که در این صفحه از سایت جام ارژنگ در باره سئو دوستانه میخوانید:
- سئو دوستانه صد در صد به سایت شما کمک میکند
- سئو صفر تا صد در جام ارژنگ
- صفر تا صد سئو دوستانه
- نقش لینک داخلی در سئو
- نقش محتوای سایت در سئو
- با سئو دوستانه در صفحه اول گوگل باشید
- چرا سئو دوستانه مهم است
- سئو دوستانه آرتیکل اول
مطمئن شوید که محتوای دوستانه سئو را تولید میکنید .
محتوای سئو دوستانه یا seo friendly نوع محتوایی است که به روشی ایجاد میشود که به موتورهای جستجو کمک میکند تا آن را رتبهبندی کنند . اگرچه برخی بازاریابان فکر میکنند که این به این معنی است که باید با کلمات کلیدی پر شود , واقعا ً به آنها کمک میکند تا موتورهای جستجو پیدا کنند , درک کنند و محتوای خود را به موضوعی که سعی دارید پوشش دهید متصل کنند .
وب سایتهای موتور جستجو بهینه ( seo ) با قدرت ثابت و رتبه پروفایل backlink خوب در موتورهای جستجو بالاتر است .
اگر وب سایت شما در صفحه اصلی نمایش داده شود , شما کلیک , سهام , دوست و تعامل مشتری بیشتری خواهید داشت .
اگر کسی صفحه شما را پیدا نکند , حتی بهترین مقالات نوشته شده بیفایده هستند .
نیازی به گفتن نیست , اگر میخواهید کسب و کارتان رونق پیدا کند , باید مطمئن شوید که مطالب سئو دوستانه را مینویسید .
تفکر و پیشبینی زیادی وجود دارد که به نوشتن محتوای قوی سئو میپردازد .
اما وقتی اصول اولیه را یاد بگیرید و آنها را در فرآیند تولید محتوای خود قرار دهید , خواهید دید که نتایج خوبی بدون اضافه کردن به حجم کاری شما ایجاد خواهد کرد .
این کار را با برخی فعالیتهای تبلیغاتی مانند فرستادن خبرنامههای بازاریابی ایمیلی به لیست تماسها و یک قیف بازاریابی خوب انجام دهید , و خوب است که بروید .
سئو صفر تا صد در سایت جام ارژنگ
دوستی سئو به چه معناست ؟
محتوای دوست سئو نوع محتوایی است که به روشی ایجاد میشود که به موتورهای جستجو کمک میکند تا آن را بالاتر رتبهبندی کنند .
اگرچه برخی بازاریابان فکر میکنند که این به این معنی است که باید با کلمات کلیدی پر شود , واقعا ً به آنها کمک میکند تا موتورهای جستجو پیدا کنند , درک کنند و محتوای خود را به موضوعی که سعی دارید پوشش دهید متصل کنند .
همانطور که در این مقاله میخوانید , ایجاد مطالب دوستانه سئو بسیار بیشتر از اسپری کردن کلمات کلیدی در اطراف پستهای شما , ویدئو و دیگر اشکال محتوا است .
اگر میخواهید یک سئو 100 در صد موفق برای وب سایت خود داشته باشید با جام ارژنگ تماس بگیرید.
صفر تا صد با سئو دوستانه (seo frienly)
اگر میخواهید سئو را از صفر تا صد برای وب سایت خود انجام دهید باید مطمئن شوید سئو دوستانه و قواعد آنرا رعایت میکنید.
استفاده از عناوین خبری و زیر عنوان ها کارهای متعددی را برای بهینهسازی seo انجام میدهد .
اول اینکه, نوشتن شما را خواناتر میکند و بنابراین خواندن برای خوانندگان شما آسانتر میشود. مردم احتمال بیشتری دارند چیزهایی را که خواندن آنها آسان است به اشتراک بگذارند .
همین مساله برای رباتهای موتور جستجو نیز صادق است. زمانی که در سایت شما سینهخیز بروید , تیترهای خبری شما را خواهند شناخت و از آنها برای درک بهتر محتوای شما استفاده میکنند , مانند کدام بخش مهمترین و غیره .
همچنین داشتن عنوان و زیر عنوان اشباع کلید واژه را افزایش میدهد , اما به یاد داشته باشید که از آن برای بازی سیستم سو استفاده نکنید .
نقش لینک داخلی و خارجی در سئو
لینک داخلی و خارجی یکی از عناصر مهم سئو دوستانه است که میتواند 100 در 100 در کسب رتبه و رسیدن به صفحه اول گوگل مهم باشد.
یکی از راههای رتبهبندی موتورهای جستجو , تعداد backlinks است که به دست میآورند .
محتوای خوب تمایل زیادی به لینک دارد – هم داخلی و هم خارجی .
اگر میخواهید ترافیک را هدایت کنید و محتوای قدیمیتر خود را بالاتر ببرید , نمیتوانید فراموش کنید که از پستهای جدیدتر به آنها لینک دهید .
این کار به رباتهای موتور جستجو – و افراد – کمک میکند تا بهترین مقالات شما را پیدا کنند .
به علاوه , ارتباط با وب سایتهای با کیفیت بالا , اعتبار وب سایت شما را افزایش میدهد . هر چه لینکها بهتر باشند , صفحه شما در نتایج جستجو رتبه بیشتری خواهد داشت .
همچنین استفاده از منابع معتبر در بدن متن شما اعتماد را به خوانندگان شما ایجاد میکند .
محتوای سایت شما باید طولانی باشد
محتوا نویسی یکی از مهمترین روش های کسب رتبه در صفحه اول گوگل است
گوگل در چند سال گذشته نشان دادهاست که اولویت بیشتری به محتوای طولانیتر و با کیفیت بالاتر میدهد . هدف آنها ارائه بهترین پاسخهای ممکن به کاربران است و این مساله اغلب به داشتن پستهای که کاملترین پاسخ را به درخواست کاربر میدهند , منجر میشود .
نوشتن ۳۰۰ کلمه دیگر کافی نیست . اما این مساله همچنین در مورد آبیاری محتوای شما نیست .
نگاهی به گزارشهای تجزیه و تحلیل گوگل خود بیندازید و ببینید کدام پست بیشترین تعامل را برای شما ایجاد میکند . کدام یک از آنها بیشتر بازدید میشوند و کدام یک برای طولانیترین مدت خوانده میشوند . و سپس , کدام یک از آنها بیشترین تبدیلات را تولید میکند , یعنی خبرنامه های علامت دار .
سپس از آن اطلاعات برای پیدا کردن روشی استفاده کنید که بهترین کار را برای آشیان شما انجام میدهد .
با سئو دوستانه در صفحه اول گوگل باشید
سایت شما باید در تمام سیستم ها مانند موبایل،تبلت،لپ تاپ و کامپیوتر بخوبی قابل نمایش باشد.
تصاویر برای جذاب کردن محتوای شما ضروری هستند . احتمال خرید افراد از شرکتی که وب سایت آنها عکسهای جذاب و مرتبط دارد بسیار بیشتر است .
شما میتوانید عکسها را با اضافه کردن کلمات کلیدی به فایلهای تصویر و ارائه برچسبهای alt بهینه کنید.
دقت کنید که اندازه عکس را نیز بهینه کنید . عکسهایی که خیلی بزرگ هستند زمان بار را کاهش میدهند و به seo آسیب میرسانند .
بدون به خطر انداختن دید یا کیفیت تصویر را تا حد ممکن کوچک کنید . بسیاری از ویراستاران تصویر به شما اجازه خواهند داد که این کار را با ویژگیهای توکار آنها انجام دهید . اگر شما آن را نگرفته اید , یک جایگزین برنامه Squoosh است , یک ابزار رایگان که به شما اجازه میدهد فایلهای تصویر خود را به سرعت تغییر اندازه دهید و فشرده کنید .
چرا سئو دوستانه مهم است؟
♥افزایش اعتبار – یک وب سایت سئو دوستانه به ساخت اعتبار برند کمک خواهد کرد , زیرا کاربران معمولا ً نتیجه جستجوی بالا را به عنوان مرجع در جایگاه خود میبینند .
بهبود تجربه کاربر – گوگل و دیگر موتورهای جستجو تجربه کاربر را به عنوان یکی از مهمترین عوامل رتبهبندی میبینند . در نتیجه , یک طراحی وب سئو دوستانه رضایت کلی کاربر را بهبود میبخشد .
•کاهش هزینهها – سئو یک روش مقرونبهصرفه برای تولید پیشتاز و فروش است . این کار میتواند با کاهش نیاز شما به تبلیغات پرداختشده یا دیگر تاکتیکهای بازاریابی به شما کمک کند تا در طولانیمدت پول خود را پسانداز کنید .
•افزایش وب سایتهای دوستدار ترافیک – سئو پتانسیل رتبهبندی بیشتر در نتایج موتور جستجو و رانندگی بیشتر را دارد , زیرا نتیجه بالا معمولا ً حدود ۳۲ درصد از کل کلیک را به خود اختصاص میدهد .
•ایجاد یک وب سایت سئو دوستانه به دلیل به روز رسانی مکرر الگوریتم نیازمند کار مداوم است. علاوه بر این , ممکن است زمانی برای بهبود رتبه خود داشته باشید .
ویژگیهای یک وب سایت سئو دوستانه
در اینجا برخی از ویژگیهای مهم یک وب سایت آورده شدهاست که برای موتورهای جستجو بهینه شدهاست .
عنوان سایت سئو دوستانه چگونه است
توصیف عنوان و صفحه یک وب سایت باید محتوای سئو را برای یک وب سایت به رتبه بالا در هنگام سوال کردن کلمات کلیدی مرتبط با موتورهای جستجو برساند . عنوان و توصیف صفحه نیز باید منحصر به فرد باشد تا از تکرار محتوا جلوگیری شود.
طول ایدهآل برای عناوین صفحه ۶۰ نویسه است در حالی که توصیف صفحه نباید از ۱۵۰ کاراکتر تجاوز کند . از کلمات کلیدی مرتبط برای عناوین و توضیحات صفحه استفاده کنید اما مراقب باشید که آنها را که یکی از روشهایی است که به شدت توسط موتورهای جستجو تنبیه میشود , پر نکنید .
سرعت بارگذاری سایت در سئو دوستانه
سرعت بارگذاری وب سایت یکی از عناصر مهم سئو دوستانه است.چقدر سریع بارهای وب سایت در رتبهبندی موتورهای جستجو قرار دارند . سرعت بار صفحه بر تجربه کاربر تاثیر میگذارد و موتورهای جستجو از این اطلاعات در رتبهبندی وب سایتها برای کلمات کلیدی خاص استفاده میکنند.
تحقیقات نشان میدهد که افراد ممکن است وقتی بیش از ۳ ثانیه طول میکشد تا بار کنند وب سایت را ترک کنند و به دلیل سرعت کم بار , نرخ بالا بازتاب را نشان دهند , این وب سایت جریمه خواهد شد و رتبهبندی ضعیفی در SERPs خواهد داشت . موتورهای جستجو از کاربران خود میخواهند که زمان خوبی را به صورت آنلاین داشته باشند و به همین دلیل است که وب سایتهایی که برای بار کردن بیش از حد طول میکشند را فهرست میکنند .
یک وب سایت ممکن است برای بار کردن برای آن دارای عناصر بصری سنگین مانند تصاویر و ویدیوهایی باشد که سرورها را مجبور به اجرای درخواستهای متعدد http هنگام راهاندازی آنها میکند . بنابراین , Webmasters باید با استفاده از این رسانهها مراقب باشند تا مطمئن شوند وب سایت آنها روشن است . تصاویر و ویدئوها به بهبود جذابیت بصری وب سایتها کمک میکنند , اما webmasters نباید از آنها در محتوای seo استفاده کند زیرا میتواند تجربه کاربر را با دشوار کردن بار کردن وب سایتها خراب کند .
نشانی اینترنتی سایت سئو دوستانه
نشانیهای اینترنتی صفحات مختلف وب سایت نیز میتوانند برای بهبود عملکرد موتور جستجو یک وب سایت استفاده شوند . توصیف نشانی اینترنتی باید حاوی کلمات کلیدی مناسب برای شناسایی و رتبهبندی وب سایت در هنگام انجام جستجو باشد . محتوای نشانی اینترنتی باید در حالت پایینتر با عبارات جداگانه جدا شده از خط خط باشد .
ساختار محتوای سئو دوستانه
صفحات وب باید یک ساختار محتوای سئو دوستانه برای افزایش تجربه کاربر داشته باشند. موتورهای جستجو از نرخ بازتاب برای وب سایتهای لیست از صفحات نتایج موتور جستجو استفاده میکنند و به همین دلیل صفحات وب نیاز به یک ساختار خوب با جریان منطقی دارند که کاربران را به صرف وقت بیشتر در وب سایت ترغیب میکند .
صفحات باید یک تیتر و یک منوی داشته باشند که هدایت صفحه را برای کاربران آسان میکند . محتوای صفحه باید به درستی با عناوین فرعی ساختار یافته شود که پیدا کردن آنچه که به دنبال آن هستند برای بازدیدکنندگان آسان خواهد بود .
تصاویر و ویدئوها جذابیت وب سایتها را بهبود میبخشند , اما ما نباید بیش از حد از آنها استفاده کنیم , زیرا این کار میتواند با آهسته کردن وب سایتها , UX را خراب کند .
محتوای خوب ترافیک را به یک وب سایت هدایت میکند. از سوی دیگر , محتوای نوشتاری ضعیف , بازدیدکنندگان را تعقیب میکند و به سرعت بالایی منجر میشود که دلیل کافی برای گوگل است تا به وب سایت رتبه پایینی در جستجو بدهد . بنابراین , Webmasters باید تلاش کند تا محتوای شگفت انگیزی ایجاد کند که با مخاطبان وب سایت تشدید میشود .
محتوای منتشر شده در یک وب سایت نیز نباید در هیچ جای دیگری در وب جهانی یافت شود . موتورهای جستجو وب سایتها را با محتوای تکراری مجازات میکنند و به همین دلیل است که webmasters باید بر انتشار محتوای منحصر به فرد تاکید کند . ابزارهای آنلاین مانند Copyscape میتوانند برای بررسی منحصر به فرد بودن محتوای وب سایت که قرار است منتشر شود , استفاده شوند .
سئو دوستانه باعث افزایش ترافیک میشود
وب سایتهایی که از نکات نوشتاری سئو دوستانه پیروی میکنند میتوانند ترافیک ارگانیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنند . با احتمال بیشتر کاربران آنلاین در ۳ وب سایت برتر که پس از جستجو ظاهر میشوند , وب سایتها در صورت بهینهسازی وب سایتهای خود برای موتورهای جستجو بازدیدکنندگان بیشتری دریافت میکنند .
استراتژیهای برجسته در بالا استفاده از وب سایت شما را برای مردم آسان میکند و این کار تجربه کاربر را به شدت افزایش میدهد . بازدیدکنندگان بیشتر در وب سایتها میمانند و این امر تا حد امکان سرعت بازتاب وب سایت را پایین نگه میدارد .
کاربران آنلاین به وب سایتهایی که رتبه بالاتری در SERPs دارند , اعتماد دارند. با استراتژیهای سئو که در بالا ذکر شد , اعتبار برند شما افزایش خواهد یافت و این به شما کمک خواهد کرد تا با محصولات و خدمات خود به افراد بیشتری برسید .
وب سایتهای دوستدار سئو همیشه ترافیک ارگانیک ایجاد میکنند و این امر نیاز به تبلیغات پرداختشده برای هدایت بازدیدکنندگان به یک وب سایت را کاهش میدهد . صاحبان وب سایت مجبور به پرداخت مبلغ زیادی برای کمپین های PPC یا سایر استراتژیهای بازاریابی آنلاین نخواهند بود و قادر خواهند بود این پول را در سایر خیابانها مانند پالایش محصول سرمایهگذاری کنند .
راهنمای کامل سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو
سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو، کم هزینه ترین و موثرترین راه برای هدایت ترافیک به وب سایت شما است. اما سئو دقیقا چیست و چگونه کار می کند؟ چگونه می توانید سئو را برای شما کارساز کنید؟ این چیزی است که در این راهنما یاد خواهید گرفت.
برای بسیاری از ما امروزه، زمانی که به چیزی نیاز داریم – چه پاسخ، یک ایده، یک محصول، یک استراتژی یا یک خدمت – با پرسیدن از موتورهای جستجو شروع می کنیم. گوگل به تنهایی 3.5 میلیارد جستجو در روز دریافت می کند. بنابراین همانطور که موتورهای جستجو در زندگی ما اهمیت پیدا کرده اند، آنها نیز جزء لاینفک بسیاری از استراتژی های بازاریابی کسب و کار شده اند. در واقع، جستجوی ارگانیک به عنوان بالاترین کانال بازگشت سرمایه توسط 49 درصد از بازاریابان در نظر گرفته شده است.
سئو دوستانه چیست
محتوای سئو پسند نوع محتوایی است که به گونه ای ایجاد می شود که به موتورهای جستجو کمک می کند رتبه آن را بالا ببرند. اگرچه برخی از بازاریابان فکر میکنند که این بدان معناست که باید با کلمات کلیدی پر شود، اما واقعاً برای کمک به موتورهای جستجو برای یافتن، درک و اتصال محتوای شما به موضوعی است که میخواهید پوشش دهید.
همیشه خوب است که از همان ابتدا شروع کنید زیرا ممکن است از خود بپرسید که نوشتن محتوای سئو و سئو دقیقا چیست؟ خوب سئو مخفف کلمه Search Engine Optimization است که همانطور که مشخص است روشی است که توسط هر شرکت برتر در جهان استفاده می شود. این شامل بهینه سازی یک وب سایت و محتوای مرتبط با آن به گونه ای است که بتوان آن را به راحتی در نتایج جستجوی بزرگترین موتورهای جستجو پیدا کرد.
برای درک واضح تر، مفید است که گوگل را به عنوان یک فروشگاه، صفحه نتایج به عنوان ویترین فروشگاه و همه موارد داخل فروشگاه را مانند هر وب سایتی در اینترنت در نظر بگیرید. در حال حاضر، برای اینکه توسط عموم دیده شود، هر کالا برای یافتن مکانی برای دیده شدن در جلو ویترین فروشگاه رقابت می کند. فروشگاه الزامات خاصی دارد که اقلام می توانند موقعیت ویترین را نگه دارند و این بستگی به اقلام دارد که با خواسته های فروشگاه مطابقت داشته باشند.
بنابراین محتوا کجا با سئو مطابقت دارد؟ اگر محتوا به معنای هر چیزی است که می تواند در وب مشاهده یا مصرف شود، پس محتوای سئو هر محتوایی است که با هدف خاص جذب ترافیک از موتورهای جستجو ساخته شده است.
تحقیقات کلمات کلیدی سئو
- بنابراین اولین قدمی که برای انجام سئو و نوشتن محتوا بردارید چیست؟ البته تحقیق کنید این شاید ضروری ترین مرحله در کل فرآیند باشد. مقدار نامحدودی از ابزارها و منابع در اختیار شما وجود دارد که باید قبل از شروع هر گونه محتوای مرتبط با سئو کاملاً آماده باشید.
موضوع – قبل از شروع نوشتن، داشتن دانش خوب از موضوع مقاله یا پست وبلاگ ضروری است. تحقیق در این مورد را می توان با اسکن 10 نتیجه برتر گوگل از مقالاتی که بر یک موضوع متمرکز هستند انجام داد. شما متوجه خواهید شد که رقبای شما در مورد چه چیزی می نویسند و چه عناصری را باید در قطعه خود بگنجانید.- کلمات کلیدی – کلمات کلیدی در مرکز چیزی هستند که ترافیک جستجوی ارگانیک را هدایت می کنند، بنابراین باید از قبل به خوبی تحقیق شوند. ابزارهایی مانند Semrush و Ahrefs در این شرایط دوست شما هستند، آنها می توانند کلمات کلیدی را بر اساس موضوع مقاله شما نشان دهند. آیا باید از کلمات کلیدی یکسانی برای هر صفحه استفاده کنم؟ در حالت ایدهآل، شما میخواهید در هر صفحه یک کلمه کلیدی اصلی را هدف قرار دهید که باید در تمام بخشهای تأثیرگذار محتوای شما یا «نقاط داغ» مانند عنوان، مقدمه و زیرنویس ظاهر شود.
- مردم همچنین می پرسند – یکی دیگر از حوزه های تحقیق، تجزیه و تحلیل ویژگی “مردم نیز می پرسند” در جستجوهای گوگل است. این سؤالات به طور خاص وجود دارند زیرا تقاضا برای پاسخ به این نوع سؤالات وجود دارد. بنابراین برخی از سوالات را بگنجانید و در مقاله یا پست وبلاگ خود به آنها پاسخ دهید.
- مردم همچنین می پرسند – یکی دیگر از حوزه های تحقیق، تجزیه و تحلیل ویژگی “مردم نیز می پرسند” در جستجوهای گوگل است. این سؤالات به طور خاص وجود دارند زیرا تقاضا برای پاسخ به این نوع سؤالات وجود دارد. بنابراین برخی از سوالات را بگنجانید و در مقاله یا پست وبلاگ خود به آنها پاسخ دهید.
- طول – طول ایدهآل یک محتوای بهینه شده برای سئو کاملاً به حوزه موضوعی بستگی دارد. برخی موضوعات طولانی تر از بقیه هستند زیرا به جزئیات و تجزیه و تحلیل بیشتری نیاز دارند. بنابراین بهترین راه برای فهمیدن اینکه محتوای سئو پسند من چقدر باید باشد چیست؟ پس از اینکه کلمات کلیدی اصلی مقاله خود را در کادر جستجوی Scrape the SERP وارد کردید، تجزیه و تحلیل فوق العاده ای از عناوین و تعداد کلمات رقبا در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان یک قاعده کلی، شما می خواهید حداقل با تعداد کلمات رقبای برتر خود برابر باشید تا شانس کسب رتبه بالا را داشته باشید.