• سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان
  • تبلیغات گوگل

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

مجری تبلیغات آنلاین در اینترنت

مجری تبلیغات آنلاین در اینترنت

مجری تبلیغات در فضای وب یعنی کسی که ارائه دهنده انواع تبلیغات آنلاین بصورت طراحی سایت و سئو و یا تبلیغات در شبکه های اجتماعی است.

در باره تبلیغات آنلاین بیشتر بدانیم.

تبلیغات آنلاین چه معنایی دارد ?
تبلیغات آنلاین یک استراتژی بازاریابی است که شامل استفاده از اینترنت به عنوان رسانه برای به دست آوردن ترافیک وب سایت و هدف و رساندن پیام‌های بازاریابی به مشتریان مناسب است . تبلیغات آنلاین برای تعریف بازارها از طریق کاربردهای منحصربفرد و مفید صورت می‌گیرد .
از اوایل دهه ۱۹۹۰ افزایش چشمگیری در رشد تبلیغات آنلاین وجود داشته‌است که به استانداردی برای سازمان‌های کوچک و بزرگ تبدیل شده‌است .
تبلیغات آنلاین نیز به عنوان تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجیتال شناخته می‌شوند .

مزیت اصلی تبلیغات آنلاین

مزیت اصلی تبلیغات آنلاین ترویج سریع اطلاعات محصول بدون محدودیت‌های مرزی جغرافیایی است . چالش اصلی ، زمینه تکامل تبلیغات تعاملی است که چالش‌های جدیدی را برای تبلیغ کنندگان آنلاین به وجود می‌آورد .
تبلیغات آنلاین از طریق یکی از وسایل نقلیه مشترک زیر خریداری می‌شوند :
هزینه برای هر هزار ( CPM ) : تبلیغات زمانی که پیام‌ها در معرض مخاطبان خاص قرار می‌گیرند .
هزینه برای هر کلیک ( CPC ) : تبلیغ هر بار یک کاربر روی آگهی‌های خود کلیک می‌کند.
هزینه برای هر اقدام ( CPA ) : تبلیغات تنها زمانی پرداخت می‌شود که یک اقدام خاص ( به طور کلی یک خرید ) انجام می‌شود .
نمونه‌هایی از تبلیغات آنلاین عبارتند از تبلیغات بنر ، صفحات نتایج موتور جستجو ، آگهی‌های شبکه‌های اجتماعی ، اسپم پست الکترونیکی، تبلیغات طبقه‌بندی‌شده آنلاین ، تبلیغات متنی .

آیا تا به حال به یک تصویر در اینستاگرام ضربه زدید ، به یک ویدئو در فیس بوک واکنش نشان داده ، یا یک نتیجه جستجو در گوگل را کلیک کرده‌اید ، تنها برای اینکه متوجه شوید که این یک تبلیغ است ؟
شاید اصلا ً متوجه نشدید که این یک تبلیغ برای همه است.
بیش از هر زمان ، آگهی‌ها می‌توانند متنی ، مرتبط ، هدفمند ، و مفید باشند به گونه‌ای که قبلا ً هرگز نمی‌توانستند . به طور خلاصه ، امروزه تبلیغات راضی هستند .
اما دورنمای تبلیغات آنلاین در حال تغییر است .
سکوهای جدید ، انواع آگهی و قابلیت‌های هدف‌گیری شده همیشه در حال رشد هستند .

تبلیغات آنلاین : چگونه تبلیغات اینترنتی موثر را ایجاد کنیم تبلیغات آنلاین تبلیغاتی یکی از موثرترین راه‌ها برای کسب و کارها برای همه اندازه‌ها برای توسعه دسترسی , یافتن مشتریان جدید , و متنوع کردن جریان‌های درآمدی آن‌ها است .
با این همه گزینه‌های موجود - از تبلیغات کلیکی گرفته تا نمایش آنلاین تبلیغات و تبلیغات در برنامه تبلیغاتی - تبلیغات آنلاین می‌تواند برای تازه‌واردها ترسناک باشد ، اما لزومی ندارد .

تبلیغات آنلاین کلیکی

تبلیغات آنلاین : وقتی به تبلیغات آنلاین فکر می‌کنید , احتمال بسیار خوبی وجود دارد که شما به تبلیغات جستجوی پرداختی فکر می‌کنید . search , یا PPC - یکی از معمول‌ترین و effective انواع تبلیغات آنلاین است .
تبلیغات آنلاین گوگل ادوردز تصویر را از طریق گوگل تبلیغ می‌کند.
جستجوی پولی به شما این امکان را می‌دهد که از عبارات و عبارات مرتبط استفاده کنید تا زمانی که آن‌ها به جستجوهای جستجوی خاص در گوگل یا بینگ وارد می‌شوند ، تبلیغات مبتنی بر متن به کاربران نمایش داده شوند . این عبارات و عبارات به عنوان کلمات کلیدی شناخته می‌شوند و اساس تبلیغات PPC را تشکیل می‌دهند . تبلیغ برای کلمات کلیدی به عنوان بخشی از یک مزایده . این تضمین می‌کند که همه تبلیغ کنندگان شانس منصفانه ای دارند که تبلیغات آن‌ها به کاربران نمایش داده شود ، به جای آن‌هایی که دارای بزرگ‌ترین بودجه‌های تبلیغاتی هستند.
کلمات کلیدی باید به شدت مرتبط با کسب‌وکار شما باشد ، سازمان‌یافته و با گروه‌های تبلیغاتی منطقی که از نوع کمپین جدا شده و با نوع مطابقت درست تنظیم می‌شوند تا در زمان مناسب برای کمپین مناسب به بازدیدکنندگان مناسب نمایش داده شوند .

گوگل سرچ تبلیغ گوگل آگهی‌های تبلیغاتی آنلاین هستند که در کنار صفحه نتایج موتور جستجو ظاهر می‌شوند زمانی که کاربران جستجوی کلمه کلیدی در گوگل را جستجو می‌کنند . این تبلیغات , PPC , هستند , یا تبلیغات بر روی هر کلیک , که در آن تبلیغ کنندگان برای هر تبلیغ کلیک می‌کنند . تبلیغات جستجوی PPC گوگل از طریق پلت فرم آگهی گوگل تبلیغ می‌شود , که به تبلیغ کنندگان اجازه می‌دهد تا بر روی کلمات کلیدی , متن آگهی صنعت , بودجه تعیین‌شده , و بیشتر تبلیغ کنند . 

تبلیغات آنلاین در فیس بوک

تبلیغات آنلاین در فیسبوک
فیس بوک شبکه اجتماعی محبوب‌ترین سرگرمی آنلاین برای بزرگسالان در سرتاسر جهان است و تبلیغ کنندگان استراتژی‌های خود را برای هدف قرار دادن مشتریان در جایی که زمان خود را صرف می‌کنند، یعنی در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و توئیتر ایجاد کرده‌اند . فعالیت‌های تبلیغاتی اجتماعی به طور مشابه به جستجو پرداخت ، با استثنا قابل‌توجه که تبلیغ کنندگان ، نه کاربران ، از این ابتکار عمل می‌کنند - تبلیغ کنندگان باید " جستجو " برای کاربران را به جای دیگر روش‌ها " جستجو " کنند .
یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت تبلیغات اجتماعی ، بیواسطه بودن با آن است که تبلیغ کنندگان می‌توانند مشتریان بالقوه را هدف قرار دهند ، و این اصل پشتیبان بسیاری از پلت فرم‌های تبلیغاتی اجتماعی و محصولات است . تبلیغات می‌توانند کاربران را با صدها پارامتر ، از داده‌های دموگرافیک ( مانند سن ، جنسیت ، درآمد ، سطح تحصیلات و وضعیت تاهل ) برای مرور ترجیحات و رفتار اجتماعی هدف قرار دهند .
فیس بوک به تبلیغ کنندگان اجازه می‌دهد تا کاربران را براساس سطح تحصیلات تحصیلی و حتی مدارس خاص مورد هدف قرار دهند .
تبلیغ کنندگان همچنین می‌توانند کاربران را براساس انواع صفحات و پروفایل آن‌ها هدف قرار دهند ، چیزهایی را که می‌خرند ، و خبرهایی که می‌خوانند . این مخاطبان سفارشی می‌توانند از داده‌های مشتری موجود تا لیست‌های ایمیل ، که فیس بوک و تویی‌تر می‌توانند با داده‌های آن‌ها در مورد این کاربران صحبت کنند تا نگرش‌های بیشتری درباره رفتارشان نشان دهند .

تبلیغات فیس بوک در بسیاری از اشکال مختلف وجود دارد , هر کدام مزایا و معایب منحصر به فردی را برای تبلیغ کنندگان در جستجوی بازار در فیس بوک ارایه می‌کنند . 
تبلیغات بازار در ستون‌های کناری سایت فیس بوک با تیتر ، کپی و یک تصویر ظاهر می‌شوند .
boosted Posts تبلیغات فیس بوک هستند که به تبلیغ کنندگان اجازه می‌دهند تا یک نرخ ثابت را برای ارتقا یک پست آلی منفرد در صفحه کسب‌وکار فیس بوک خود پرداخت کنند . این پست ارتقا یافته به هواداران و دوستان بیشتری از یک پست معمولی می‌رسد .