مجری تبلیغات گوگل

مجری گوگل کیست(google manager)؟مجری تبلیغات اصولا به کسی گفته میشود که درآمدش اختصاصا از طریق اجرای پروژه های تبلیغاتی باشد.مجری گوگل در تبلیغات صفحه اول گوگل.

مجری تبلیغات گوگل

وظایف مجری گوگل

مجری تبلیغات گوگل وظایفی در رابطه با مشتریان و نحوه ارائه مشاوره برای بهترین بازدهی را دارد.

  • مجری تبلیغات در صفحه اول گوگل برای بهبود کیفیت تبلیغات وظایف مهمی بر عهده دارد که عبارتند از:
  • مشاوره با مشتریان برای تعیین نیازها و اینکه چه روشی برای ارائه خدمات را برگزیند.
  • نظارت بر تمام مراحل تبلیغات از شروع مانند تحقیقات تا اتمام و حصول نتیجه بر مبنای استراتژی تعیین شده.
  • مدیریت حساب‌های کلیدی تخصیص‌داده‌شده و ارتباط بین مشتریان و بخش‌های داخلی .
  • پاسخ به سوالات مشتری و حل مسائل به موقع .
  • نظارت و هماهنگی تیم‌های طراحی و همچنین کمک به ورودی خلاقانه .
  • تحقیق درباره فعالیت‌های تجاری مشتریان برای سفارشی کردن تبلیغات.
  • شناسایی فرصت‌های کسب‌وکار جدید و کمک به گسترش فعالیت‌های کسب‌وکار .
  • ایجاد و حفظ شبکه‌های حرفه‌ای قوی و مشارکت .
  • آماده‌سازی بودجه کمپین و برنامه‌های کاری , همچنین تعیین بازه‌های زمانی پروژه .
  • مستندسازی فرآیندهای کمپین و حفظ همزمان روندهای صنعت .
مجری گوگل
مجری تبلیغات گوگل

هدف تبلیغات گوگل چیست

• برای اینکه وب سایت خود را به بالاترین نقطه گوگل ببرید , ابتدا باید بفهمید که گوگل واقعا ً به دنبال چه چیزی است.
• هدف اصلی گوگل حفظ اعتماد کاربر است .


چرا این مهم است ؟ چون اعتماد کاربر به دلار تبدیل می‌شود . در واقع , بیش از ۸۰ درصد درآمد گوگل از تبلیغات گوگل است .
بنابراین , گوگل چگونه این اعتماد را به دست می‌آورد ؟ با دادن بهترین پاسخ به سوالات , چه از طریق تبلیغات پرداخت‌شده و چه نتایج جستجوی ارگانیک .
مجری گوگل چه وظایفی دارد؟


گوگل از یک رویکرد چند وجهی برای رتبه‌بندی وب سایت‌ها استفاده می‌کند. شامل وب سایت‌های سینه‌خیز باز برای نمایه‌سازی است . از آنجا , این یک شیرجه عمیق در یک دسته از عوامل است : مواد محتوای پشت سایت شما , کیفیت محتوای شما , و اینکه شما در دنیای آنلاین چقدر مشهور هستید .

چرا صفحه اول گوگل مهم است

  • چرا باید به فرود در صفحه اول گوگل اهمیت دهید ؟
    ♣ کسب و کارتان در صفحه اول گوگل مزایای زیادی دارد :
    ♦ تقویت دید وب سایت شما ترافیک هدفمند را جذب می‌کند .
    ♥ افرادی که فعالانه به دنبال راه‌حل‌هایی هستند که تعامل کاربر را با تغییر در محتوای شما افزایش می‌دهند.
    ☻ اگر فروش آنلاین یا تولید محتوا دارید یعنی که شما شروع به معامله بزرگی می‌کنید که اعتماد را بین مخاطبین شما تقویت می‌کند .

  • وقتی یک کمپین جستجوی پرداخت‌شده راه‌اندازی می‌کنید , آگهی‌های گوگل شما می‌توانند فورا ً در بالای نتایج جستجو برای کلمات کلیدی که هدف قرار می‌دهید ظاهر شوند – نیازی به انتظار نیست . این دید فوری نیاز به کشف موتور جستجو و نمایه‌سازی مرتبط با سئو را نادیده می‌گیرد.
    سئو یک ماراتن است , نه یک سرعت , معمولا ً تا ۶ ماه طول می‌کشد تا واقعا ً وارد شود . اما بر خلاف تبلیغات پرداخت‌شده گوگل , که به محض اینکه شما پرداخت پول را متوقف می‌کنید تبلیغات شما در صفحه اول گوگل نمایش داده میشود.
    اما وقتی هدف شما تبلیغات در صفحه اول گوگل از طریق وب سایتتان است باید سایت خود را سئو کنید.
    محتوای خود را تغییر دهید تا بالاترین حد و در نقطه‌ای که سایت شما را برای سرعت بخشیدن به زمان بار برای تجربه بهتر کاربر که به قوانین سئو چسبیده , آسان کند.

برای صاحبان کسب‌وکار که سعی می‌کنند ترافیک ارگانیک را دریافت کنند , گوگل راه‌حل نهایی است . در اینترنت می‌خزد و در مورد صفحات مفید و مرتبط برای کاربران خود تصمیم‌گیری می‌کند .

همه ما تمایل داریم به نتایج گوگل تکیه کنیم . برای یک صاحب کسب‌وکار کوچک , ممکن است در نظر گرفتن رتبه در صفحه اول گوگل بسیار دشوار باشد . با این حال گوگل به شما این امکان را می‌دهد که رتبه جستجو خود را به صورت رایگان افزایش دهید .

اگر در صفحه اول گوگل قرار نگیرید , در ترافیک زیادی گم می‌شوید . یک مطالعه نشان می‌دهد که ۴۱ % افراد از موتور جستجو برای یافتن تجارت‌های محلی استفاده می‌کنند و ۷۱ % این کار را برای خدمات b2b انجام می‌دهند . پس چرا رتبه‌بندی نمی‌کنید ؟ اگر شما در صفحه اول گوگل ظاهر نشده اید , ممکن است به این دلیل باشد که کسب‌وکار شما برای موتورهای جستجو بهینه نیست , و شما استراتژی سئو موثر در آن ندارید .

صفحه اول گوگل

صفحه اول گوگل مهم‌ترین صفحه برای کسب‌وکار شماست . اینجا جایی است که مردم به دنبال چیزهایی هستند که به آن‌ها علاقه دارند . صفحه اول گوگل برای seo نیز حیاتی است . اگر در صفحه اول گوگل هستید , ترافیک بیشتری از موتورهای جستجو و نتایج جستجوی ارگانیک دریافت خواهید کرد . هر چه ترافیک بیشتری از موتورهای جستجو داشته باشید , نوردهی بیشتری با مخاطبین هدف خود خواهید داشت .


ترافیک ارگانیک از موتورهای جستجو براساس اقدامات کاربران نشات می‌گیرد نه کسب‌وکار . این کاملا ً آزاد است , و راه عالی برای کسب و کارها برای ایجاد رهبری است .
صفحه اول جستجوی گوگل , بیشتر ترافیک شما را تقویت می‌کند. اگر می‌خواهید مطمئن شوید که وب سایت شما باقی نمانده است , باید وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید . هدف نهایی این است که اطمینان حاصل کنید که سایت شما در سه موتور جستجوی برتر برای کلمات کلیدی مربوطه ظاهر می‌شود .


snippets که به عنوان snippets غنی نیز شناخته می‌شوند , قسمت‌هایی از صفحه وب شما هستند که در نتایج جستجوی گوگل ظاهر می‌شوند تا فوراً به درخواست کاربر پاسخ دهند . یک قطعه غنی می‌تواند به شکل یک جدول , مراحل , تعاریف یا فهرست باشد .


بهترین راه برای نگه داشتن وب سایت در صفحه اول بردن یک جعبه جزئی است . یک جعبه جزئی برنامه‌ای است که کده‌ای جزئی شما را سازماندهی می‌کند . شما به راحتی می‌توانید با پاسخ دادن به برخی سوالات رایج در مخاطبین هدف خود یا داشتن عنوانی با یک سوال مشترک , یک جعبه را به دست آورید . پاسخ را می‌توان به صورت فصلی غنی , مانند یک راهنمای گام‌به‌گام یا یک میز ارائه کرد.

مجری تبلیغات گوگل کیست

به عنوان یک مدیر کل (GM) برای جستجوی Google، تیمی را ایجاد خواهید کرد که بر ایجاد یک استراتژی اختصاصی برای جستجوی Google متمرکز است. شما مسئول تنظیم چشم انداز و استراتژی برای جستجوی گوگل، ایجاد نقشه راه اجرا و عملیات نقشه راه خواهید بود. شما یک تیم متقابل از مدیران محصول، مهندسان نرم افزار، مدیران برنامه، متخصصان تجربه کاربر و غیره را رهبری خواهید کرد.

الگوی توصیف مجری گوگل

به عنوان مجری گوگل , شما مسئول مدیریت و بهینه‌سازی تبلیغات گوگل مشتریان برای هدایت تبدیل و دستیابی به اهداف تجاری آن‌ها خواهید بود . شما داده‌های عملکرد را تجزیه و تحلیل خواهید کرد , تحقیق کلیدی انجام دهید , کپی آگهی ایجاد کنید , و استراتژی‌های مناقصه را برای اطمینان از حداکثر roi اجرا کنید.

همچنین با مشتریان هم‌کاری نزدیکی خواهید داشت تا گزارش‌ها و توصیه‌های منظم برای بهبود مستمر کمپین , ایجاد روابط قوی و اعتماد ارائه دهید. مهارت‌های ارتباطی قوی , توجه به جزئیات و اشتیاق به بازاریابی دیجیتال برای موفقیت در این نقش ضروری هستند .

مجری گوگل
مجری گوگل در صفحه اول

شرح شغلی مجری گوگل

هنگام نوشتن شرح شغلی برای مجری گوگل , بر برجسته کردن مهارت‌ها و شایستگی‌های کلیدی مورد نیاز برای این نقش تمرکز کنید . از زبان شفاف برای توصیف موقعیت و مسئولیت‌های آن استفاده کنید و مطمئن شوید که اطلاعات مربوط به فرهنگ شرکت و هر جنبه منحصر به فرد این شغل را در بر می‌گیرد . بر فرصت رشد و توسعه تاکید کنید و تصویری از اینکه موفقیت در این نقش چگونه به نظر می‌رسد ترسیم کنید.

مدیران حساب آگهی‌های گوگل مسئول مدیریت تبلیغات آنلاین برای مشتریان هستند . این شامل راه‌اندازی , بهینه‌سازی و نظارت بر فعالیت‌ها برای افزایش تبدیلات و roi است. آن‌ها تحقیقات کلیدی را انجام می‌دهند , نسخه آگهی بنویسند و داده‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کنند تا تصمیمات آگاهانه بگیرند . مدیر موفق حساب آگهی‌های گوگل باید با تبلیغات گوگل , دانش seo و مهارت‌های ارتباطی قوی برای ارتباط موثر با مشتریان تجربه کند . برای مثال , یک مدیر حساب کاربری گوگل ممکن است با یک مشتری کار کند تا یک کمپین تبلیغاتی ایجاد کند که راه‌اندازی محصول جدید را ارتقا دهد و تنظیمات هدف‌گذاری را تنظیم کند تا به یک مخاطب خاص برسد .

شخصی با نقش مدیر حساب آگهی‌های گوگل معمولا ً در بخش بازاریابی یا تبلیغات یک سازمان کار می‌کند . به طور روزانه , آن‌ها با اعضای مختلف تیم مانند تیم بازاریابی دیجیتال , سازندگان محتوا , طراحان گرافیک و تحلیلگران داده هم‌کاری نزدیکی دارند . تعاملات آن‌ها همچنین ممکن است به بخش‌های دیگر مانند تیم‌های فروش و محصول نیز گسترش یابد تا همسویی استراتژی‌های بازاریابی با اهداف کلی کسب‌وکار تضمین شود. آن‌ها معمولا ً به مدیر یا مدیر ارشد در بخش بازاریابی یا تبلیغات , مانند مدیر بازاریابی دیجیتال , مدیر بازاریابی , یا رئیس تبلیغات گزارش می‌دهند .

کلمه کلیدی مجری گوگل

مجری تبلیغات گوگل را هرگاه کسی بشنود و یا بخواند فقط یک موضوع در ذهن او پدید میآید و آنهم شرکت ها و افرادی که در کار تبلیغات کلیکی یا (ppc) هستند.

شرکت هایی هستند که میتوانند با ارائه پنل و دریافت شارژ در ازای کلیک آگهی مشتریان را در صفحه اول گوگل قرار دهند.

اما کلمه مجری گوگل را وقتی به فارسی جستجو میکنید بیشتر در باره موسس و یا کارمندان . همکاران گوگل صحبت کرده و آنان را معرفی کرده است.

اما مجری تبلیغات گوگل میتواند یک موضوع دیگر را در بر داشته باشد و آن هم افراد،شرکت ها و مجموعه هایی هستند که با طراحی سایت و سئو و ایجاد سایت های تبلیغات رایگان یا پولی فعالیت دارند.

مجری تبلیغات گوگل میتواند انواع تبلیغات را  ارائه نماید که به چند مورد بصورت خلاصه اشاره میکنیم.

•تبلیغات متنی که بصورت متن بوده و توسط سفارش دهنده به نمایش درمیآید.

•تبلیغات بنری یکی از سرویس های گوگل ادز است که به مشتریان خود اجازه میدهد تبلیغات خود را در قالب بنر نمایش دهند.

•تبلیغات ویدئویی که میتواند معرفی محصولات و یا خدمات یک شرکت باشد.

تمام این روش های تبلیغاتی را که به آن اشاره کردیم میتوان از فعالیت های مجری گوگل برشمرد.

با مجری گوگل تبلیغات کنیم

مجری تبلیغات گوگل باید دارای مهارت های تحلیلی قوی و توانایی تفسیر داده ها برای تصمیم گیری استراتژیک باشد. آنها باید مهارت های ارتباطی عالی داشته باشند و بتوانند به طور موثر با مشتریان و تیم های داخلی همکاری کنند. آنها باید بتوانند چندین حساب را به طور موثر مدیریت کنند و وظایف را برای رعایت ضرب الاجل ها اولویت بندی کنند.

به‌عنوان مجری تبلیغات گوگل، مسئولیت مدیریت و بهینه‌سازی کمپین‌های Google Ads مشتریان برای افزایش تبدیل و دستیابی به اهداف تجاری آن‌ها را بر عهده خواهید داشت. شما داده‌های عملکرد را تجزیه و تحلیل می‌کنید، تحقیقات کلمات کلیدی را انجام می‌دهید، نسخه تبلیغاتی ایجاد می‌کنید و استراتژی‌های مناقصه را برای اطمینان از حداکثر بازگشت سرمایه اجرا می‌کنید.

همچنین برای ارائه گزارش‌ها و توصیه‌های منظم برای بهبود مستمر کمپین، ایجاد روابط قوی و اعتماد، با مشتریان همکاری نزدیک خواهید داشت. مهارت های ارتباطی قوی، توجه به جزئیات و اشتیاق به بازاریابی دیجیتال برای موفقیت در این نقش ضروری است.

پیمایش به بالا