• سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان
  • تبلیغات گوگل

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

گوگل بهترین موتور جستجو

گوگل بهترین موتور جستجو

گوگل بهترین و قویترین موتور جستجوی جهان است حضور در صفحه اول گوگل میتواند باعث رونق تجارت شود در این پست اهمیت تبلیغات گوگل را بررسی کرده ایم.

گوگل چیست

گوگل جایی است که میلیون ها نفر در سراسر جهان برای پاسخ به سوالات خود ، بزرگ و کوچک ، ابتدا روی می آورند. اگر خوش شانس باشند ، معمولاً آنها را در اولین نتایج برگشتی پیدا می کنند. به همین دلیل وب سایت هایی که در بالای صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل قرار دارند ، 36.4 درصد از ترافیک وب سایت های دارای رتبه پایین را از دست می دهند. 

بهینه سازی سایت برای گوگل

بهینه سازی موتورهای جستجو سنگ بنای موفقیت های بازاریابی ورودی است ، اما چه زمانی وب سایت خود را واقعاً بهینه شده می نامید؟ بهترین بهترینها؟ بالای پشته؟

خوب ، اگر نتوانید وب سایت خود را در صفحه اول جستجوی کلمات کلیدی مربوطه نشان دهید ، ممکن است هیچ ترافیکی از موتورهای جستجو دریافت نکنید.

گوگل ، پرکاربردترین موتور جستجوی روی کره زمین ، بزرگترین فرصت برای بازاریابان ورودی است.

در واقع ، بر اساس SearchEngineWatch.com ، وب سایت هایی که در رتبه اول قرار دارند 36.4 درصد از ترافیکی را که وب سایت های دارای رتبه پایین از دست داده اند ، به خود اختصاص می دهند.

اما ، سوالی که بعد مطرح می شود این است که چگونه می توان به قله رسید؟

اگر بتوانید بهترین شیوه های SEO (و برخی از این پیشنهادات ) را پیاده سازی کنید ، رسیدن به آن ، پیشی گرفتن از رقبای خود و یا حتی " رتبه صفر " طولی نمی کشد .

ایجاد فرصت های شغلی در گوگل

وقتی شخصی برای هر عبارت خاصی جستجو می کند ، 10 نتیجه را در صفحه اول نشان می دهد. نتایج بر اساس تعدادی از مسائل مانند سرعت سایت ، بک لینک ، نرخ بازگشت و بسیاری عوامل دیگر است.

بنابراین ، اگر بتوانید به بالای صفحه اول نتایج گوگل برسید ، می تواند فرصتی عالی برای شما و کسب و کار شما باشد.

با این حال به یاد داشته باشید که رسیدن به قله تنها نیمی از راه است: ماندن در صدر به همان اندازه سخت است. اساساً موفقیت سئو شما به این بستگی دارد که آیا می توانید وب سایت خود را در بین ده سایت برتر قرار دهید یا خیر ، و سپس اینکه آیا می توانید آن را در آنجا نگه دارید یا خیر.

موقعیت بالا در گوگل باعث ترافیک بیشتر میشود

یکی از موتورهای جستجوی برتر بعد از گوگل ، بینگ ، گزارش می دهد که وب سایت های بالای 42 درصد از ترافیک را دریافت می کنند. دومی 11 درصد و سومی فقط 8 درصد می گیرد. بنابراین ، به وضوح نشان می دهد که چرا وب سایت شما باید در بالای صفحه قرار گیرد.

اساساً ، تصویر مشابه با سایر موتورهای جستجو از جمله گوگل یکسان است. اگر وب سایت شما در بالا قابل مشاهده شود ، به معنای اصالت و اعتماد بیشتر است که عناصر آشکاری برای مشتریان بیشتر و ترافیک هستند .

حضور در صفحه اول گوگل افزایش کسب و کار است

افزایش رتبه بندی SERP (صفحه نتایج موتورهای جستجو) نه تنها توانایی کسب و کار شما در ایجاد ترافیک و رهبری را افزایش می دهد ، بلکه درجه ای را که مخاطبان شما کسب و کار شما را معتبر می دانند افزایش می دهد.

داده ها نشان می دهد که بازدیدکنندگان وب تصور می کنند که چند وب سایت اول در بالای SERP از مشاغل معتبرتر در صنعت خود هستند. این اساساً یک بازی روانشناسی است که به شما امتیاز می دهد.

اما اگر رقبای بزرگی داشته باشید ، قرار گرفتن در صدر ممکن است بسیار دشوار شود. بنابراین چه کسب و کار شما یک کسب و کار بزرگ باشد یا یک تجارت کوچک محلی ، مطمئنا رتبه بهتر اعتبار کسب و کار شما را افزایش می دهد.

حضور در صفحه اول گوگل باعث کاهش هزینه ها میشود

به عنوان یک بازاریاب ورودی ، شما باید قبلاً بدانید که هزینه های بازاریابی ورودی برای تولید بر اساس سرنخ اندک است. اساساً به این دلیل است که اکثر هدایایی که بازاریابان ورودی ایجاد می کنند مستقیماً از موتورهای جستجو هستند. بنابراین ، هرچه SERP شما بهتر باشد ، کسب و کار شما پتانسیل بیشتری دارد. موقعیت های برتر SERP می تواند هزینه تبلیغات شما را به طور م reduceثر کاهش دهد. این امر تأثیر قابل توجهی بر بازاریابی رسانه های اجتماعی شما نیز دارد. اما ، یکی از مشکلات بازاریابی موتورهای جستجو این است که ممکن است بلافاصله به نتیجه نرسید. اگر تعداد انگشت شماری از رقبا وجود داشته باشد ، ممکن است مجبور باشید مدت زیادی منتظر بمانید. اما ، در مقایسه با سایر مشاغل مانند شرکت های غول پیکر ، موفقیت کسب و کار کوچک شما عمدتا می تواند از موتورهای جستجو گرفته شود.

در نهایت ، رتبه بندی موتورهای جستجو یک دارایی اجتناب ناپذیر برای هر بازاریاب ورودی است. اگر هنوز در صفحه اول نتایج Google ظاهر نشده اید ، کمی بیشتر تلاش کنید. سپس موفقیت از آن شما خواهد بود.

رشد تجارت با گوگل

همه ما می خواهیم تجارت ما خوب پیش برود و مشتریان جدید را به راحتی جذب کرده و درآمد بیشتری کسب کند. شما روش های مختلفی را برای بازاریابی مشاغل خود امتحان کرده اید و یاد گرفته اید که این روزها قرار گرفتن در معرض دید در صفحات نتایج موتورهای جستجو یکی از بهترین روش ها برای جذب کسب و کار است. رتبه بندی صفحات اول برای افزایش بازدیدکنندگان از وب سایت شما بسیار مهم است. مهمترین دلیلی که می خواهید رتبه اول صفحه را دریافت کنید این است که برای همه افرادی که به دنبال محصول یا خدمات شما هستند قابل مشاهده باشد. به هر حال ، گوگل موتور جستجو شماره 1 است و تقریباً 12 میلیارد جستجو در ماه ارائه می دهد. تقریباً 1.17 میلیارد جستجوگر منحصر به فرد در هر ماه از آن استفاده می کنند. این بیشترین مورد استفاده در ایالات متحده است که 67.5 share سهم بازار جستجوی ایالات متحده و 87.1 share سهم بازار جستجوی تلفن همراه را در اختیار دارد. همچنین باید توجه داشته باشید که93 درصد از تصمیمات خرید با جستجوی آنلاین شروع می شود.

کلید اصلی ایجاد ترافیک به وب سایت شما از طریق گوگل دستیابی به رتبه اول صفحه است زیرا وب سایت های صفحه اول 91.5 درصد از ترافیک گوگل را به خود اختصاص می دهند . اکثر مصرف کنندگان واقعا زحمت جستجوی صفحه اول را ندارند. اگر وب سایت شما در صفحه دوم قرار دارد ، باید 4.8 درصد ترافیک را با سایر وب سایت های آن صفحه به اشتراک بگذارید. در صفحه 3 ، درصد ترافیک به 1.1 drops کاهش می یابد.

نقش کلیدواژه ها در گوگل

2. عبارتهای جستجو یا کلمات کلیدی که انتخاب می کنید اهمیت دارد. برخی از کلمات کلیدی در بین مصرف کنندگان واقعی محبوبیت بیشتری نسبت به سایرین دارند ، بنابراین استفاده از ابزارهایی که به شما کمک می کند دریابید کدام کلیدواژه ها با کمترین رقابت بهترین مکان را دارند. به عنوان مثال ، کلمه کلیدی A ممکن است 10000 جستجو در ماه داشته باشد در حالی که کلمه کلیدی A فقط 100 جستجو در ماه دارد. داشتن رتبه 1 برای کلمه کلیدی B ممکن است 32 کلیک برای شما به همراه داشته باشد اما شماره 11 برای کلمه کلیدی A می تواند 100 کلیک برای شما به همراه داشته باشد.

نکته پایانی این است که بودن در صفحه اول نشان می دهد که وب سایت شما یکی از مرتبط ترین و بهترین برای یک کلمه کلیدی خاص یا عبارت جستجو است. و بهترین بودن هدفی است که باید برای آن تلاش کنید. ارائه آنچه مخاطبان شما در پی آن هستند در حالی که از آخرین دستورالعمل های SEO برای رتبه بندی خوب پیروی می کنید ، شانس دستیابی به رتبه 1 در Google را افزایش می دهد.

 مزیت حضور در صفحه اول گوگل

صفحه جستجوی گوگل به عنوان جام مقدس SERPs (صفحات نتایج موتورهای جستجو) در نظر گرفته می شود . این به این دلیل است که مردم این روزها حتی به خود زحمت نمی دهند صفحه دوم گوگل را بررسی کنند. اگر آنها در صفحه اول موضوعات مرتبط خود را نیافتند ، به سادگی عبارات جستجوی خود را تنظیم می کنند. بنابراین رتبه بندی بهتر گوگل برای تبلیغ کسب و کار شما ضروری است. قرار گرفتن در صفحه اول گوگل دارای مزایای بسیاری مانند بازدید بیشتر از وب سایت شما ، مشتریان جدید و افزایش مشارکت است.

وقتی وب سایت تجاری شما در صفحه اول Google ظاهر نمی شود ، شانس کمتری برای کسب بازده بیشتر سرمایه گذاری خواهید داشت. حضور در صفحه اول گوگل به شما حداکثر دید آنلاین و فروش بیشتر را می دهد.

برای غلبه بر رقابت ، کسب و کار شما باید به راحتی در اینترنت پیدا شود. و فقط رتبه بندی بهتر گوگل می تواند در این زمینه به شما کمک کند. این مقاله به اهمیت حضور در صفحه اول گوگل و نحوه رتبه بندی بهتر گوگل در افزایش شناخت برند شما می پردازد.

معرفی کسب و کار در گوگل

با حضور در صفحه اول Google ، کسب و کار خود را به مشتریان جدید نشان دهید:
هر زمان که ما چیزی را در Google جستجو می کنیم ، فقط 10 نتیجه را در صفحه اول نشان می دهد. این مفهوم تقریباً شبیه به این است که فقط 10 نفر برتر برای تجارت خود در جاده اصلی جایی پیدا می کنند و دیگران در خیابان های فرعی بدون ترافیک. بنابراین هنگامی که به بالای صفحه برسید ، فرصت های زیادی را برای تجارت شما باز می کند.

رتبه بندی Google ممکن است به بسیاری از مسائل مانند سرعت سایت ، SEO ، بک لینک یا نرخ بازگشت بستگی داشته باشد . بنابراین مهم است که آن را در صفحه اول Google قرار دهید زیرا تجارت شما را در مقابل مشتریان جدید قرار می دهد.

معروفیت برند تجاری توسط گوگل

رتبه بندی گوگل به موارد زیادی مانند SEO ، سرعت سایت ، تبلیغات سایت و غیره بستگی دارد و این فقط به صورت جادویی اتفاق نمی افتد. شما باید روی تبلیغات ، تبلیغات سایت ، وبلاگ ها و سایر موارد سرمایه گذاری کنید تا به رتبه 10 برسید. وقتی وب سایت شما رتبه بالاتری دارد ، به این معنی است که افراد بیشتری شرکت شما را می بینند و با محصولات شما آشنا می شوند. حداقل 75 of مردم تصمیم به خرید نمی گیرند مگر اینکه شما رایج ترین نامی باشید که در رسانه های اجتماعی یا صفحات Google ظاهر شده است.

اهمیت حضور در صفحه اول Google به معنای قرار گرفتن بیشتر در معرض کسب و کار شما و افزایش شناخت برند شما است. بنابراین بسیار منطقی است که برای رتبه بندی بهتر گوگل سرمایه گذاری کرده و دید کسب و کار خود را افزایش دهید.

رتبه بندی برتر در گوگل

بازدیدکنندگان معمولاً پیوندهای اولیه صفحات نتایج جستجو را معتبرتر می دانند. این چیزی بیش از یک بازی روانشناسی نیست که به شما امتیاز می دهد. آنها فقط چند لینک اول را قبل از تصمیم گیری در مورد خرید بررسی می کنند. بنابراین حضور در صفحه اول گوگل نه تنها به کسب و کار شما رونق می بخشد ، بلکه اعتماد بازدیدکنندگان وب سایت شما را نیز جلب می کند.

حضور در صفحه اول گوگل یک تکه کیک نیست. شما باید مقدار زیادی بک لینک ، نرخ پرش کمتری کسب کنید و وب سایت شما باید از موتورهای جستجو بهینه شده باشد. بستگی به بزرگ یا کوچک بودن کسب و کار شما ندارد ، تا زمانی که وب سایت شما رتبه بهتری در گوگل داشته باشد ، اعتبار کسب و کار شما را افزایش می دهد.