• سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان
  • تبلیغات گوگل

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

راهنمای نهایی تبلیغات در سال 2021

راهنمای نهایی تبلیغات در سال 2022

راهنمای نهایی تبلیغات در در سال 2022 عنوان این صفحه از جام ارژنگ مجری تبلیغات است.

در این صفحه در باره اهمیت تبلیغات و مزایای آن و چگونگی ایجاد استراتژی تبلیغات صحبت میکنیم.

تبلیغات به طور قابل‌توجهی نوردهی برند شما را به مشتریان مرتبط افزایش می‌دهد .

تبلیغات آنلاین قابلیت‌هایی برای هدف‌گیری پیشرفته ارایه می‌دهند که می‌توانند بازدهی سرمایه را افزایش دهند .

تبلیغات مستقیما ً بر فروش و درآمد برای بسیاری از تجارت‌های کوچک تاثیر می‌گذارد.

اعداد واضح هستند : تبلیغات یک سرمایه‌گذاری کلیدی برای کسب و کارها هم بزرگ و هم کوچک است . شرکت‌های سراسر جهان بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار در سال صرف تبلیغات می‌کنند و تبلیغات دیجیتالی به طور خاص در سال ۲۰۲۱ به رشد بیش از ۱۰ درصد ادامه خواهد داد . اما چرا تبلیغات مهم است ? هفت فایده تبلیغاتی را کشف کنید که نشان می‌دهد چقدر می‌تواند برای تجارت‌های کوچک باشد .

7 مزایای تبلیغات را بشناسیم

از راه‌اندازی یک محصول و یا سرویس جدید برای بیرون آوردن برند خود به جهان , کمپین ‌های تبلیغاتی می‌توانند به شما کمک کنند به افراد مناسب دسترسی پیدا کنید .
تبلیغات نوعی از تبلیغات پرداخت‌شده است که به پیام اصلی شما توجه می‌کند ، و گام بعدی مهم برای بازاریابی استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال است . این کار نوردهی شما را افزایش می‌دهد تا به شما در رسیدن به اهداف تجاری خود کمک کند ، چه شما می‌خواهید پایه مشتری خود را بسازید یا به سرعت حجم فروش خود را افزایش دهید . حتی اگر یک آژانس تبلیغاتی را استخدام نکنید ، می‌توانید از تبلیغات در روش‌های زیر بهره ببرید .

تبلیغات عامل آگاهی از برند است

یکی از نتایج مستقیم تبلیغات افزایش آگاهی از برند ، محصول و یا سرویس شما است . مشتریان احتمالی احتمالا ً قبل از اینکه به یاد داشته باشند چند بار به کسب‌وکار شما خواهند آمد و کمپین ‌های تبلیغاتی به شما در رسیدن به این هدف کمک خواهند کرد .
بازاریابان اغلب از تبلیغات پرداخت‌شده برای نه تنها در مقابل افراد بیشتر استفاده می‌کنند ، بلکه برای رسیدن به همان افراد چندین بار در طول زمان استفاده می‌کنند . بسیاری از سکوهای دیجیتال از trackers به نام " استفاده می‌کنند تا مشخص کنند چه کسی قبلا ً تبلیغ شما را دیده‌است . به لطف این اطلاعات ، کسب و کارهایی مانند شما قادر هستند که همان بیننده را جذب کنند . با این دسترسی مداوم ، شما می‌توانید به خوبی در بازار هدف خود شناخته شوید .

تبلیغات عامل اطلاع رسانی به مصرف کننده

فراتر از ساده ساختن آگاهی ، تبلیغات به شما کمک می‌کند به مصرف کنندگان در مورد این که محصول یا سرویس شما به آن‌ها کمک می‌کند و آنچه که نام تجاری شما برای آن است ، آموزش دهید . شما می‌توانید از کمپین ‌های تبلیغاتی برای درک عمیق‌تر در مورد همه چیز از ماموریت شرکت تان به ارزش آنچه می‌فروشید ، استفاده کنید .
همانطور که بازار هدف شما بیشتر در مورد کسب‌وکار شما درک می‌کند ، آن‌ها یک ارتباط قوی‌تر با برند شما را احساس می‌کنند ، و شما را یک قدم به فروش نزدیک‌تر کرده و به شما در ایجاد اعتماد و وفاداری مشتری کمک می‌کنند .
همچنین می‌توانید از کمپین ‌های تبلیغاتی برای آموزش مصرف کنندگان در مورد موضوعات مربوط به کسب‌وکار خود استفاده کنید . برای مثال ، یک کمپین بازاریابی لوله‌کشی می‌تواند یک تبلیغ رسانه اجتماعی را اجرا کند که شامل an درباره یک هک ساده برای تعمیر یک توالت است . با انجام این کار ، می‌توانید دید خود را به عنوان یک متخصص صنعت افزایش دهید و همچنین مصرف کنندگان را وادار به یادگیری بیشتر در مورد برند خود کنید .

تبلیغات عامل معروفیت و شهرت است

تبلیغات به شما این امکان را می‌دهد که شهرت کسب‌وکار کوچک خود را افزایش دهید . هر دو تبلیغات آفلاین و هم آنلاین می‌توانند برجستگی پیام‌های کلیدی شما را افزایش دهند - اگر که می‌خواهید مخاطبین هدف خود داشته باشند - و جنبه‌های خوب شرکت شما را برجسته کنند .
تبلیغاتی که احساس of را به وجود می‌آورند ، تاثیر ثابت شده بر رشد فروش دارند ، بنابراین تبلیغات می‌تواند بر ادراک تاثیر بگذارد . به عنوان مثال ، اگر یک نوردهی منفی داشته باشید ، یک تبلیغ را اجرا کنید که بخش مثبتی از کسب‌وکار شما را برجسته می‌کند می‌تواند مشتریان بالقوه را از توجه ناخواسته دور کند .

تبلیغات باعث پیداکردن مشتریان جدید است

پیدا کردن مشتریان جدید یک ضرورت رشد کسب‌وکار است . تبلیغات مهم است زیرا می‌تواند به شما کمک کند تا به افراد بیشتری در میان مخاطبین هدف خود با پیغامی که مستقیما ً به آن‌ها مراجعه می‌کنند , برسید .
تبلیغات آنلاین - از جمله تبلیغات رسانه‌های اجتماعی ، تبلیغات Yelp و دیگران - به خصوص برای دستیابی به این روزها برای مشتریان حیاتی است . از طریق تبلیغات آنلاین ، شما مجبور نیستید از مخاطبین گسترده‌ای که با رسانه‌های تبلیغاتی سنتی مانند تبلیغات چاپی یا تلویزیون می‌خواهید ، درخواست کنید . تبلیغات دیجیتال به شما این امکان را می‌دهد که به طور خاص به افرادی که با آمار دقیق ، آمار و علایق اصلی شما مطابقت می‌کنند ، برسید .

همانطور که به بخش‌های بسیار ویژه‌ای از بازار هدف خود دست پیدا می‌کنید , بدون هدر دادن پول نقد بر روی کسانی که علاقمند نیستند - شما می‌توانید پیام‌های بسیار مورد هدف را برای بازگشت بهتر به سرمایه‌گذاری ( ROI ) ارسال کنید. به همین دلیل , تبلیغات می‌تواند یکی از موثرترین راه‌های افزایش مشتریان و تبدیل مشتریان جدید به برند شما باشد .
برای مثال ، اگر شما یک تجارت تعمیر اتومبیل برای وسایل نقلیه لوکس داشته باشید ، می‌توانید از تبلیغات استفاده کنید تا به طور خاص ساکنان کم‌درآمد ناحیه اطراف خود را هدف قرار دهید . به جای بازاریابی خدمات شما بر روی یک بیلبورد و یا در یک مجله - که توسط یک مخاطب عمومی بیشتر دیده می‌شود - شما هر دلار را محاسبه خواهید کرد .

تبلیغات باعث حفظ مشتریان است

حفظ مشتری پایه و اساس رشد کسب‌وکار است . شما به مشتریان وفادار و بازگشتی نیاز دارید - اینها کسانی هستند که برند شما را دوست دارند , شما را از طریق کلمه دهان به شما ارجاع می‌دهند , و احتمالا ً پول بیشتری را صرف محصول و یا سرویس شما خواهند کرد .
تبلیغات موثر ، کسب‌وکار را با تبدیل توجه مشتریان به شما تکرار می‌کنند . شما می‌توانید از کمپین ‌های تبلیغاتی برای retarget اعضای مخاطبین هدف خود ، از جمله افرادی که در حال حاضر در پایگاه مشتری شما هستند ، استفاده کنید . همان طور که شما به طور مداوم به خریداران خود یادآوری می‌کنید - شاید علاقه آن‌ها به محصولات جدید یا قیمت‌گذاری تخفیف برای اعضای وفادار را جلب کنید - آن‌ها به شما احساسی مرتبط با شما خواهند داشت و به جای آن که به رقبای خود مراجعه کنید ، از شما خرید می‌کنند .

تبلیغات عامل موفقیت در رقابت است

مهم نیست که شما چه نوع کسب و کاری دارید ، شما رقبای خود را دارید . همیشه برندها برای توجه به مصرف کنندگان یک‌سان رقابت می‌کنند . حتی اگر شما ندانید که این رقبا چه کسانی هستند ، شانس خوبی وجود دارد که آن‌ها از جمله بسیاری از برندها هستند که به صنعت تبلیغات میلیارد دلاری کمک می‌کنند .
در این حالت ، تبلیغات مهم است زیرا همه این کار را انجام می‌دهند . اگر از تبلیغات استفاده نمی‌کنید تا برند خود را در جلوی ذهن مردم قرار دهید ، رقبای شما با کمال میل در کانون توجه قرار خواهند گرفت . و اگر در سایه‌ها بیش از حد طولانی بمانید ، ارتباط ذهن مصرف کنندگان را از دست خواهید داد .
ماندن در رقابت - به ویژه در صنایع اشباع‌شده - تماما ً در مورد نوردهی مداوم است . فراتر از دسترس شما به تدریج و یا از طریق کلمات دهان ، تبلیغ می‌تواند به شما کمک کند به آن دست یابید .

تبلیغات عامل کمک به رشد کسب و کار است

در پاسخ به این پرسش " چرا تبلیغات مهم است ? " بی‌توجهی به اثرات آن بر فروش فراموش خواهد شد . تبلیغات ابزار قدرتمندی برای کمک به کسب و کاره‌ای کوچک هستند که برای زنده ماندن و پیشرفت به کسب درآمد نیاز دارند .
تبلیغات نمایندگی مجاز می‌توانند به طور مستقیم بر فروش تاثیر بگذارند و مشتریان بیشتری را مستقیما ً به فروشگاه فیزیکی ، وب سایت و حتی صفحات خاص محصولات خود هدایت کنند . تبلیغات جستجوی دیجیتال به تنهایی به کسب و کارها کمک می‌کند تا حدود ۱۱ دلار در ازای هر دلار خرجشده سود ببرند . تبلیغات هر رسانه می‌تواند به شما کمک کند تا محصولات و خدمات را به فروش برسانید و ارزش هر مشتری را افزایش دهید .
بسیاری از گزینه‌های تبلیغاتی دیجیتالی به شما این امکان را می‌دهند که بودجه خود را تنظیم کنید و تنها زمانی که کلیک می‌کنید , از قبیل گزینه‌های pay ( PPC ) پرداخت کنید . به این ترتیب , تبلیغات می‌تواند نقش بزرگی در بهبود خط کلی شرکت شما ایفا کند . همان طور که تبلیغ به شما کمک می‌کند به بازدهی بالایی برسید , درآمد بیشتری خواهید داشت که می‌توانید در کسب‌وکار خود برای چرخه مداوم تبلیغات و رشد سرمایه‌گذاری کنید .

تبلیغات و برند سازی

همانطور که علامت‌های تجاری بیشتر و بیشتری وارد بازار می‌شوند ، کسب و کارها برای جلب توجه مخاطب هدف خود با مصرف کنندگانی که گزینه‌های بیشتری نسبت به قبل دارند شروع به مبارزه می‌کنند .
بنابراین ، چرا وقتی این اتفاق می‌افتد مهم است ؟
به بیان ساده ، فرد متوسط حداقل ۵،۰۰۰ آگهی در روز می‌بیند که به این معنی است که آن کاملا ً برای آگهی‌های برند شما ممکن است تا به مخاطبان زیادی برسد در حالی که نقاط فروش منحصر به فرد محصولات و یا کسب و کارها را تنها در چند دقیقه یا حتی چند ثانیه می‌رساند .
دقت کنید که آیا برای شروع کار تبلیغ می‌کنید یا برای شرکتی که برای آن کار می‌کنید ، هیچ‌کس نمی‌تواند انکار کند که تبلیغات یک جنبه ضروری از هر کسب‌وکار است .
با این حال ، تبلیغات بیشتر از آن چیزی است که فکر می‌کنید . در پایان این مقاله ، شما می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد این که چگونه تبلیغات بر روی کسب‌وکار شما تاثیر می‌گذارد و به شما کمک می‌کند به اهداف سازمانی خود برسید ، پیدا کنید .

تبلیغات از طریق اینترنت

از طریق اینترنت , چاپ , پخش , یا رسانه در فضای باز , آگهی‌های تبلیغاتی که شما دیدید تلاش‌هایی است که شرکت‌ها برای افزایش آگاهی از برند خود و همچنین جذب مصرف کنندگان برای خرید کالاها و خدمات خود انجام می‌دهند .
همانطور که تبلیغات به کسب و کارها کمک می‌کند تا به تعداد زیادی از مخاطبین خود دسترسی داشته باشند ، مشتریان بیشتری قادر به کشف محصولات و خدماتی هستند که شرکت شما در هنگام درک ویژگی‌های کلیدی آن در عرض چند دقیقه یا حتی چند ثانیه ارائه می‌دهد .
همه باید بدانند که نیازها و نیازهای مصرف‌کننده به طور مداوم در حال تغییر است و با تبلیغات در مورد کسب‌وکار یک فرد ، آگاهی از برند خود را بالا می‌برد و حتی ممکن است یک روز یک گروه مخاطب بالقوه را کشف کند .

تبلیغات هدایت کننده آگاهی است

در گذشته , به عنوان یک کسب‌وکار جدید و یا کسب‌وکار جدید , تنها می‌توان به تبلیغات برای هدایت آگاهی و دسترسی به مخاطبان هدف خود تکیه کرد. تبلیغات نه تنها برای بسیاری از کسب و کاره‌ای جدید کمک می‌کند ; تبلیغات همچنین به کسب و کارهایی کمک می‌کند که سال‌ها طول می‌کشد تا به بخشی از بازار جدید دسترسی پیدا کنند که نتوانسته اند به آن نفوذ کنند .
به عنوان مثال ، مشتری شما می‌خواهد به دنبال ایده‌های دکور خانه باشد بدون این که قصد خرید چیزی را داشته باشد . هدف اصلی تبلیغات در این مرحله ، فروش یک فروش نیست بلکه افزایش آگاهی در مورد محصولاتی است که شما قادر به تامین نیازهای آن‌ها هستید .

تبلیغات انتقال دهنده اطلاعات است

زمانی که به راه‌اندازی محصول جدید ، ارتقا آینده ، یا افزایش آگاهی در مورد محصولات یا خدماتی که شرکت شما باید به کاربر نهایی ارائه کند ، فکر می‌کنید ، آیا تا به حال به تبلیغ فکر کرده‌اید ؟
تبلیغات نه تنها سریع‌ترین راه برای انتقال دقیق اطلاعات یک محصول به یک مشتری است ، بلکه شرکت شما را قادر می‌سازد تا بر حالت‌های توزیع که در سه گروه گسترده تحت تملک ، در تملک و کسب‌شده ، طبقه‌بندی می‌شوند ، کنترل داشته باشد . همچنین تنها رسانه‌ای است که یک کسب‌وکار کنترل کامل را در زمانی که می‌خواهند پیام خود را در زمان مناسب دریافت کنند ، کامل کرده‌است .
از آنجا که تبلیغ به فرد اجازه می‌دهد کنترل را بر روی حالت‌های توزیع به دست آورد ، برای راهنمای برند شرکت آسان‌تر خواهد بود تا در طراحی تبلیغ گنجانده شود .

تبلیغات مشتریان را هدف قرار میدهد

برای راه‌اندازی بخش کردن تقسیم‌بندی مخاطبین خود ، ابتدا می‌توانید بر رفتارهای خرید گذشته مشتریان هدف خود نگاه کنید و آن‌ها را براساس الگوهای خرید آن‌ها و محصولاتی که آن‌ها خریداری می‌کنند ، تقسیم‌بندی کنید . با انجام این کار ، شما قادر خواهید بود که نیازهای مشتری را پیش‌بینی کنید و قبل از اینکه حتی متوجه شوند آن را به آن‌ها نشان دهید .
در پی رفتارهای خرید گذشته باید مراقب کانال‌های اصلی اجتماعی باشید که مصرف کنندگان شما از آن استفاده می‌کنند . با درک اینکه چگونه مصرف کنندگان محتوای شما را جذب می‌کنند، برند شما قادر به گرفتن اولویت‌های آن‌ها خواهد بود و قطعا ً می‌تواند در طولانی‌مدت کمک کند چون شما می‌دانید چگونه محصولات و خدمات خود را به گروه‌های مختلف مخاطبین تبلیغ کنید .

یک نکته برای اطمینان این است که تبلیغات هر کسب‌وکار فرصتی برای انتقال یک پیام از این که چگونه می‌خواهند مردم برند خود را درک کنند ، می‌دهد . یک تصویر خوب زمانی ایجاد می‌شود که یک کسب‌وکار با موفقیت افراد را وادار به گسترش عبارات کلامی مثبت می‌کند ، زیرا اعتبار را در اطراف برند ایجاد می‌کند و اعتماد مصرف کنندگان نسبت به آن را افزایش می‌دهد .
همچنین تبلیغات باعث ایجاد آگاهی می‌شود که در نهایت ارزش برند شما را خواهد داشت و در دراز مدت به ارزش ویژه برند منجر خواهد شد. اگر می‌خواهید محبوبیت و آگاهی از محصولات خود را اندازه‌گیری کنید ، این جایی است که ذهن درگیر آن می‌شود . ذهن به عنوان میزان آگاهی مصرف‌کننده و یا شهرت برند و یا سازمان خود تعریف می‌شود و با میزان ذکر شده توسط مردم یا رسانه‌ها اندازه‌گیری می‌شود .