7 نوع محتوای سئو
محتوای سئو میتواند باعث افزایش بازدید از وب سایت شما و کسب رتبه اول گوگل شود.7 نوع محتوای سئو در این صفحه از سایت جام ارژنگ برای افزایش بازدید و فروش بیشتر آمده است.

انواع محتوای سئو
1-پست های بلاگ مهمان.
2-اینفوگرافیک.
3-ویدیو.
4-محتوای پرطرفدار و ترند.
5-تصاویر بهینه سازی شده.
6-متن بلند و بیشتر از 1000 کلمه.
7-لینک های داخلی و خارجی.
محتوای سئو مهمترین ابزار برای کسب رتبه اول در موتورهای جستجو و بویژه گوگل است.
محتوا ستون فقرات سئو است
آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا برخی از وب سایت ها به طور مداوم در نتایج جستجو رتبه بالایی دارند در حالی که برخی دیگر برای دیده شدن تلاش می کنند؟ پاسخ در قدرت محتوای سئو نهفته است.
محتوای سئو عصای جادویی است که ترافیک را جذب می کند، موتورهای جستجو را مغناطیسی می کند و وب سایت شما را به بالای نتایج جستجو سوق می دهد.
اما چه نوع محتوایی می تواند از این قدرت استفاده کند؟
بیایید به محتوای سئو بپردازیم و هفت نوع اساسی را که ستون فقرات یک استراتژی محتوای موفق را تشکیل میدهند بررسی کنیم.
نکات کلیدی و مهم سئو
محتوای سئو در اشکال مختلفی از جمله وبلاگ های کوتاه و بلند، تصاویری مانند اینفوگرافیک، راهنماها و موارد دیگر وجود دارد که هر کدام نقش های متفاوتی را در جذب مخاطبان شما ایفا می کنند.
یک استراتژی محتوای سئو موثر شامل انواع مختلفی از محتوا مانند مقالات طولانی برای عمق و جزئیات، پست های کوتاه برای اطلاعات مختصر و مطالب برای یادگیرندگان بصری است که همگی با کلمات کلیدی مرتبط و تعامل کاربر در ذهن بهینه شده اند.
محتوای تعاملی، ویدیوها و راهنماهای نحوه انجام به طور قابل توجهی با افزایش تعامل کاربر، زمان ماندن و ارائه منابع ارزشمند و جامع که به سؤالات و ترجیحات کاربر میپردازد، به موفقیت سئو کمک میکنند.

تاثیر محتوای بلند بر سئو
محتوای طولانی معمولاً محتوایی در نظر گرفته میشود که بیش از 1000 کلمه دارد و بنابراین میتواند به یک موضوع وارد شود، بینش کاملتری را به خوانندگان ارائه دهد و رتبه شما را در نتایج جستجوی Google در این فرآیند بهبود بخشد.
با این حال، چرا گوگل اینقدر محتوای طولانی را دوست دارد؟
زیرا شما پاسخ جامعی به جستجوی کاربر ارائه میدهید و خزندههای جستجوی Google بحث عمیق و مفصل در مورد موضوعات را در اولویت قرار میدهند. اگر شما مخزن قابل توجهی از اطلاعات مربوط به یک کلمه کلیدی خاص را بدون پر کردن کلمات کلیدی ارائه می دهید، چرا این کار را نمی کنند؟

محتوای طولانی، به دلیل ماهیت طولانی بودن، همچنین بازدیدکنندگان را برای مدت طولانی تری در سایت شما نگه می دارد، تمام اطلاعات لازم را برای خوانندگان بالقوه در یک مکان واحد جمع می کند و شما را به عنوان یک مرجع قابل اعتماد در یک موضوع خاص قرار می دهد.
ایجاد محتوای طولانی با ارزش

خزیدن عمیق توسط موتورهای جستجو و کاربران به طور یکسان مورد علاقه است و یک ابزار محتوای قوی سئو را ایجاد می کند، اما ایجاد محتوای طولانی با کیفیت بالا بیش از افزودن کلمه سوپ به مقاله شما را شامل می شود. مستلزم این است:
تحقیق کنید
ارائه اطلاعات عمیق
ایجاد مرجعیت
جذب ترافیک بیشتر
افزایش تعامل بازدیدکنندگان
کسب بک لینک و ایجاد قدرت
سوال این است، اگر هزاران کلمه می نویسید، چگونه می توانید کلمات کلیدی را بدون اینکه اجباری به نظر برسد، بسازید؟
کلمات کلیدی دم دراز
کلمات کلیدی دم بلند نسبت به کلمات کلیدی کوتاه تر و عمومی تر خاص تر و کمتر رقابتی هستند (و همچنین 70٪ از ترافیک جستجو را تشکیل می دهند). گنجاندن آنها در محتوای خود ارتباط آن را افزایش می دهد و دید آن را در نتایج جستجو بهبود می بخشد.
اگر به دنبال ایجاد رهبری فکری در یک منطقه هستید، محتوای طولانی به شما امکان فرار از آن را می دهد.
محتوای کوتاه بصورت بلاگ

با وجود توانایی محتوای طولانی برای ارائه بینش جامع، محتوای کوتاه وب سایت دارای مجموعه ای از مزایای منحصر به فرد خود است.
در اینجا برخی از مزایای محتوای سئوی کوتاهتر آورده شده است:
سریع مصرف شود
اطلاعات مختصر ارائه می دهد
خوانندگان را با توجه کوتاهتر جذب میکند
دارای پتانسیل رتبه بندی برای کلمات کلیدی کم رقابت است
محتوای کوتاه می تواند به شکل صفحات محصول، وبلاگ ها و صفحات فرود در میان دیگران باشد.
اهمیت محتوا برای سئو
زمانی بود که ارائه محتوای با کیفیت بزرگترین اولویت سئوکاران نبود.
نگرانی آنها در آن زمان عمدتاً شامل پر کردن وب سایت ها با کلمات کلیدی و انجام انواع ترفندها بود به این امید که موتورهای جستجو متوجه وب سایت هایی شوند که روی آنها کار می کنند و رتبه های برتر را در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) به آنها بدهند.
تا آنجا که به سئوکاران مربوط می شود، محتوا واقعاً اهمیتی نداشت، زیرا وب سایت های بی شماری با محتوای اساساً بی فایده در آن روزها در صدر SERP قرار داشتند.
خوشبختانه، گوگل با اجرای تغییرات الگوریتم تغییر بازی در سال 2011، این مهمانی را متوقف کرد. محتوای وب که زمانی نادیده گرفته شده بود، از آن زمان جایگاه واقعی خود را به عنوان پادشاه بازیافته است، و سئوکاران اکنون مطمئن می شوند که وب سایت هایشان چیزی جز محتوای با کیفیت بالا که برای کاربران موتورهای جستجو مرتبط و مفید است، ندارند.
از نظر فنی، می توانید هر محتوایی را که می خواهید در وب سایت خود منتشر کنید. با این حال، برخی از انواع محتوا شانس بیشتری برای جلب توجه و رتبه بندی توسط گوگل و همکاران دارند. در اینجا انواع محتوایی که برای سئو بهترین هستند آورده شده است.
اینفوگرافیک یا کلام نوشتاری
بسیاری از مردم کلام نوشتاری را دوست دارند، اما افراد بیشتری خواندن اطلاعاتی را که می توانند راحت تر پردازش کنند، ترجیح می دهند. اینفوگرافیک ها این فرصت را برای آنها فراهم می کند، زیرا آنها عکس های فوری گرافیکی از اطلاعاتی هستند که بیان آنها در قالب مقاله به چند هزار کلمه نیاز دارد.
خوانندگان همچنین بیشتر احتمال دارد اینفوگرافیک ها را به اشتراک بگذارند، و این به آن فرصتی می دهد تا ویروسی شود و منبع واقعی بک لینک باشد.
محتوای پرطرفدار
مطمئناً موضوعات پرطرفدار دوام چندانی ندارند، اما محبوبیت آنها اغلب به اندازه کافی برای جذب ترافیک به سایت شما در مدت زمان کوتاهی است. میتوانید از محتوای پرطرفدار برای کمک به راهاندازی محصولات جدید یا تبلیغ محصولات موجود استفاده کنید.
اگر زمان بندی مناسبی برای محتوای خود داشته باشید، می توانید از اخبار داغ و موضوعات داغ برای جذب کاربران بیشتر و لینک های با کیفیت استفاده کنید. این فرآیند به “جنگ خبری خبری” معروف است.
جک خبری تاکتیکی است که از طریق یافتن داستان بزرگی که همه درباره آن صحبت می کنند و ارائه تحلیل یا زاویه ای که به برند شما مرتبط است، خود را به سرفصل های بزرگ روز تزریق کنید.
مزایای زیادی برای ایجاد محتوای اخبار جک وجود دارد:
شما می توانید نام و محتوای خود را در بین مخاطبان بیشتری نسبت به حالت عادی قرار دهید
شما باید تخصص و رهبری فکری را نشان دهید
میتوانید وبسایت و / یا نام تجاری خود را بهعنوان مکانی برای بهروزرسانیهای صنعت خبرساز به نمایش بگذارید

