10 منفعت واقعی سئو وب سایت برای کسب و کارها
سئو برای تمام کسب و کارها منفعت دارد.10 منفعت واقعی سئو برای کسب و کارها در این صفحه از سایت جام ارژنگ آمده است.چرا باید سایت خود را سئو کنیم.
آیا باید در بهینهسازی موتور جستجو سرمایهگذاری کنم ؟ سئو در سال ۲۰۲۴ ارزش واقعی ارائه میدهد ؟ سئو واقعا ً عامل مهمی در رشد کسبوکار است ؟ صاحبان کسبوکار که برای رشد شرکت خود از طریق انواع کانالهای بازاریابی دیجیتال آماده شدهاند , ممکن است مزایای اینترنت ارگانیک را کمتر بدانند .
در ادامه به بررسی ۱۰ مزیت خدمات بهینهسازی موتور جستجو (سئو)برای کسب و کارها با هدف افزایش دید و ارائه ارزش برای مخاطبان هدف میپردازیم .
سئو دید وب سایت را بالا میبرد.
۱. سئو کشف آلی و دید آلی وب سایت با کیفیت بالا را افزایش میدهد که منجر به افزایش ترافیک وب سایت میشود . بهینهسازی موتور جستجو بسیار هدفمند و مشتری محور است . یک استراتژی seo موثر به تحویل صفحات وب شما به مخاطبان مربوطه از طریق جستجوهای مربوطه کمک خواهد کرد. از آنجا که کاربران در حال حاضر به دنبال چیزی هستند که شما باید ارائه دهید , دید آلی ترافیک با کیفیت بالا را بدون تلاش برای جلب یا متقاعد کردن بازدیدکنندگان به وب سایت شما هدایت میکند .
سئو در بازاریابی بسیار مهم است
۲. سئو در ارزیابی کانالهای بازاریابی دیجیتال , بازده سرمایهگذاری ( roi ) یک توجه مهم است . در حالی که نتایج سئو زمان میبرد , یک استراتژی با کیفیت بالا در نهایت roi تاثیرگذار را ارائه میدهد .
با این حال , اگر وب سایت شما در پایین صفحه دو , سه , چهار , یا نه به هیچ وجه وجود نداشته باشد , موتور جستجو سرعت نزدیک % , تقریبا ً ۱۲ % بیشتر از بازاریابی سنتی را ارائه میدهد . از سوی دیگر , اولین لیست گوگل ارگانیک ۳۹.۸ درصد از کل ترافیک جستجو را دریافت میکند .
قابلیت دید موتور جستجو به طور مستقیم با افزایش ترافیک وب و افزایش درآمد مرتبط است و roi را به یکی از مهمترین مزایای سئو برای بسیاری از شرکتهایی تبدیل میکند که متعهد به استقرار تلاش لازم هستند .
سئو باعث اعتبار میشود
۳. سئو رتبهبندی اعتبار را در صفحه اول گوگل بهبود میبخشد که نشاندهنده اعتبار مشتریان آینده است.
گوگل وب سایتها را براساس دهها سیگنال روی صفحه و خارج از صفحه شامل محتوا , سرعت وب سایت و قابلیت استفاده همراه رتبهبندی میکند. در حالی که اکثر مصرف کنندگان احتمالا ً این سیگنالها را در نظر نمیگیرند , کاربران انتظار دارند که گوگل ابتدا محتوای مربوطه و ارزشمندی را تحویل دهد . بیشتر آنها به طور ضمنی به الگوریتم اعتماد دارند و ۷۵ % کاربران به صفحه دو حرکت نمیکنند .
اعتماد در اختیار موتور جستجو و یک محصول یا سرویس با کیفیت بالا ایجاد میشود که در میان بازدیدکنندگان اعتبار ایجاد میکند .
سئو متوقف نمیشود
۴. تلاشهای سئو را پس از ساعات کار متوقف نمیکند . پس از اتمام بودجه , مانند تبلیغات پرداختشده , محتوا ناپدید نمیشود . رتبهبندی بهدستآمده از طریق سئو وب سایت شما را ۲۴ / ۷ ارتقا میدهد , و از مزایای مطلق جستجوهای گوگل ( حداقل ) ۶۰,۰۰۰ که هر ثانیه اتفاق میافتد , بهره میبرد.
سئو منحصر به فرد است , چون به شرکت شما اجازه میدهد تا در حالی که به دنبال شما میگردند به کاربران برسد - نه روی یک بیلبورد که در راه خروج از شهر دیده میشود .
سئو باعث ایجاد وفاداری میشود
۵. سئو کل بازاریابی محتوای قیف بازاریابی را هدف قرار میدهد که توسط سئو هدایت میشود , شامل انواع متنوعی از انواع محتوا است که هر مرحله از قیف بازاریابی را هدف قرار میدهند . در حالی که یک پست وبلاگ قیف بالا یا پست وسط قیف در ابتدا تبدیل نخواهد شد , محتوای مانند این باعث ایجاد وفاداری و آگاهی میشود که منجر به تبدیل میشود .
سئو مخاطب را هدف قرار میدهد.
۶. سئو به کل مخاطب هدف شما توجه دارد.سئو نه تنها برای سازمانهایی که یک مخاطب هدف دارند . بهینهسازی موتور جستجو به همان اندازه برای شرکتهایی که مخاطبان مختلف را هدف قرار میدهند , موثر است , شاید با همان سرویس .
برای مثال , یک شرکت نصب استخر ممکن است به مالکان خانهها و مشتریان تجاری , دو مخاطب جداگانه خدمات دهد . سئو به سازمانها اجازه میدهد تا از طریق تحقیق کلید واژه قصد محور به هر دو مخاطب برسند . صفحات خدمات جداگانه میتوانند ایجاد شوند , یکی عبارت کلیدی " خدمات سئو در تهران " و دیگری " خدمات تخصصی سئو " را هدف قرار میدهد . "
سئو تجربه کاربر را بهینه میکند
۷. سئو تجربه کاربر را بهینه میکند یک جز حیاتی از سئو و یک فاکتور مهم رتبهبندی گوگل است . مجله موتور جستجو توضیح میدهد : " گوگل یاد گرفتهاست که چگونه یک تجربه مطلوب یا نامطلوب کاربر را تفسیر کند و تجربه مثبت کاربر به یک عنصر محوری برای موفقیت یک وب سایت تبدیل شدهاست . "
یک کاربر گوگل انتظار دارد که درخواست او در چند لحظه پاسخ داده شود . یک مهمان که سوار بر یک وب سایت میشود و با تجربه ضعیف کاربر ( مانند ناسازگاری تلفن همراه یا رگبار پاپ آپ ) ملاقات میکند , در عرض چند ثانیه ترک خواهد کرد . نرخهای بالا بازتابی به گوگل میگویند که صفحه وب برای کاربر ارزشمند نیست و منجر به رتبهبندی پایینتر میشود .
سئو موفقیت تبلیغات کلیکی را افزایش میدهد
۸. سئو موفقیت PPC را افزایش میدهد و با همکار میکند . رتبهبندی وب سایت در بالاترین نتایج جستجوی پرداختشده و در میان رتبه اول ارگانیک , مشتریان فرصتهای بیشتری را برای بازدید از وب سایت و تقویت اعتبار برند فراهم میکنند . علاوه بر این می توان از دادههای سئو برای آگاه کردن و بهینهسازی استراتژی PPC استفاده کرد.
سئو استراتژی بازاریابی بلند مدت است
۹. سئو یک استراتژی بازاریابی بلند مدت است در حالی که کیفیت سئو اغلب تاثیر کسبوکار را در سال اول نشان میدهد , تلاشهای سئو در طول زمان ترکیب خواهد شد و منجر به افزایش نتایج برای چندین سال میشود . در واقع , بزرگی نتایج سئو مربوط به بودجه , تلاش و زمان متعهد به آن است . اگر یک شرکت سئو نتایج آنی را وعده میدهد , محتاط باشید .
پیادهسازی استراتژی سئو - مانند ایجاد محتوا و بهینهسازی روی صفحه - و تسلط بر الگوریتم گوگل زمان صرف میکند . به جای انداختن حوله زمانی که شاهد دستاوردهای عظیم در چوب نیستید , صبور باشید و به روشهای انتخابی خود متعهد بمانید . تغییر رخ خواهد داد . برای دیدن بهترین نتایج seo , آماده باشید تا آن را به عنوان سرمایهگذاری با بازده بلند مدت قابلتوجه در نظر بگیرید .
سئو کلید جستجوی دید است
۱۰. سئو کلید جستجوی دید است که ما در یک عصر دیجیتال غیرقابلانکار زندگی میکنیم . سازمانهایی که قصد ایجاد یک حضور برند موثر را دارند باید در وب قابلمشاهده باشند . با این حال , اگر شما در صفحه اول نیستید , احتمالاً شما کلیک یا تبلیغ برند خود را به کسی نخواهید داد .
بهترین زمان برای شروع استراتژی سئو سال گذشته بود , اما ارزش جستجوی ارگانیک و سئو سالم بخش عمدهای از بازاریابی بزرگ در سال ۲۰۲۴ و فراتر از آن است !