بهبود سئو با 10 استراتژی
بهبود سئو و رسیدن به صفحه اول گوگل با 10 استراتژی عنوان این صفحه از سایت جام ارژنگ است.بهبود سئو میتواند باعث کسب رتبه در صفحه اول گوگل و افزایش بازدید و فروش گردد.
بهبود سئو با بروزرسانی محتوا
بهبود سئو از طریق بروزرسانی محتوا یکی از مهمترین ابزار کسب رتبه در صفحه اول گوگل است.
بازاریابان محتوا مدت زیادی است که بازی «نوشتن و انتشار مداوم محتوای جدید» را انجام می دهند و فراموش می کنند که به روز رسانی محتوای قدیمی آنها می تواند یکی از بهترین راه ها برای افزایش سئو باشد.
این یکی از بهترین راه ها برای تقویت Domain Authority و خزیدن در SERP ها (صفحه نتایج موتور جستجو) است. چون همه ما نمی خواهیم در صفحه یک قرار بگیریم؟!
گوگل و سایر موتورهای جستجو سایت ها را می خزند و صفحات را در محتوای شما فهرست می کنند. با به روز رسانی محتوای قدیمی، می توانید سرعت خزیدن این ربات ها در وب سایت شما را افزایش دهید. هرچه محتوای قدیمیتر بیشتر خزیده شود، قابل جستجوتر میشود و دید وبسایت شما را در این فرآیند افزایش میدهد.
این همچنین قابلیت اعتماد وب سایت و امتیاز تازگی محتوا را افزایش می دهد که باعث افزایش سئو و افزایش رتبه کلی شما می شود.
نکته: ابزار ممیزی SEO رایگان ما محتوای وب سایت را تجزیه و تحلیل می کند و توصیه هایی را برای استفاده از صفحات با اولویت بالا و دریافت نتایج سئو بهتر، مانند بهبود عناوین سئو، توضیحات متا، پیوندهای عنوان و غیره ارائه می دهد.

کدام مقالات را باید به روز کنید و کدام را به حال خود رها کنید؟
نه، همه محتوای قدیمی وب سایت شما نیازی به به روز رسانی ندارند.
بین محتوای موضوعی و محتوای همیشه سبز تفاوت وجود دارد. برخی از مقالات بسیار موضوعی هستند (مثلاً اخبار شرکت)، که استفاده مجدد از این نوع مقالات را بسیار سخت می کند.
از طرف دیگر، محتوای همیشه سبز کمی راحت تر به روز می شود. این مقالات برای مقاومت در آزمون زمان نوشته شده اند و به طور هدفمند برای رتبه بندی در موضوعات خاص جستجو و کلمات کلیدی مرتبط نوشته شده اند.
- آیا محتوای من همچنان به کسب و کار یا محصول من مرتبط است؟
- شرکتها اغلب از پیشنهاد اولیه خود دور میشوند یا مخاطب جدیدی را هدف قرار میدهند. این می تواند محتوای قدیمی را نامربوط یا حتی منسوخ کند
- آیا محتوای من پتانسیل بیشتری برای حجم جستجو نسبت به کلمه کلیدی فعلی دارد؟
- باید بررسی کنید که آیا کلمه کلیدی اصلی به طور بالقوه می تواند ترافیک ماهانه را بیشتر از آنچه مقاله در حال حاضر از طریق جستجوی ارگانیک دریافت می کند افزایش دهد.
- آیا محتوای خود را برای افزایش ترافیک جستجوی ارگانیک برای یک کلمه کلیدی خاص نوشتم؟
- گاهی اوقات مقاله ای برای رویدادهای خاص نوشته می شود (به یاد داشته باشید: محتوای موضوعی). به روز رسانی چنین مقالاتی فایده ای ندارد زیرا این کار بازدیدکنندگان اضافی پس از خود رویداد به همراه نخواهد داشت.

چگونه با محتوا سئو را بهبود بخشیم
هیچ قانون سخت و سریعی در مورد بهینه سازی محتوای شما وجود ندارد. با این حال، یک نقطه شروع خوب می تواند ممیزی محتوای فصلی باشد.
بر اساس اهمیت ترافیکی که محتوا به وب سایت شما هدایت می کند، به دنبال روندهای نزولی در ترافیک باشید. به عنوان مثال، فرض کنید یک وبلاگ با موفقیت سرنخ های واجد شرایط بازاریابی ایجاد کرده است و شاهد کاهش ترافیک است. در این صورت، باید آن را بهروزرسانی و بهینهسازی کنید تا هم ترافیک و هم سرنخها را افزایش دهید.
اکنون که دلایل، انواع محتوایی که باید بهروزرسانی میشوند و تعداد دفعات بهروزرسانی محتوای قدیمیتر روشن شدیم، در اینجا ده راه برای بهروزرسانی محتوای قدیمی برای تقویت سئوی بازاریابی آنلاین وجود دارد.
آیا نمی دانید چگونه سئو را بهبود بخشید؟ دست از حدس زدن بردارید! به بینشهای عملکرد جستجوی بیدرنگ دسترسی داشته باشید، محتوای رو به زوال را شناسایی کنید و فرصتهای محتوای جدید را از داشبوردهای بصری کشف کنید. آن را رایگان امتحان کنید.
چگونه سئو را بهبود بخشیم
بهینه سازی موتور جستجو (سئو) در مورد کمک به موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ است تا:
پیدا کردن اطلاعاتی که در وب سایت خود منتشر می کنید (محتوای وب)
وب سایت خود را در برابر وب سایت های مشابه رتبه بندی کنید.
موتورهای جستجو سعی می کنند مرتبط ترین محتوای وب را پیدا کنند که با عبارت جستجوی کاربر مطابقت داشته باشد. شما می توانید با درک این که چگونه سایت خود را برای عبارات جستجو رتبه بندی بهتری انجام دهید:
مشتریان محصولات و خدمات شما را جستجو می کنند
موتورهای جستجو تصمیم می گیرند که کدام محتوا مرتبط تر است.
بهبود سئو دارای استراتژی متنوع و متعددی است که باید تمام ابزار و عناصر آنرا در نظر گرفت.
بهبود سئو با درک مشتریان
مانند بازاریابی سنتی، بهبود سئوی وب سایت شما با درک نحوه رفتار مشتریان شروع می شود. به عنوان مثال، دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است مشتری به دنبال محصول یا خدماتی باشد:
- آگاهی: مشتری از مشکلی آگاه است که نیاز به رفع آن دارد. آنها شروع به جستجو برای راه حل های بالقوه با استفاده از عبارات جستجوی گسترده می کنند. به عنوان مثال، “بهبود سئو”
- توجه: مشتری مشکل خود را درک می کند و اکنون به دنبال راه حل هایی است که به بهترین وجه نیازهای او را برآورده کند. آنها ممکن است شروع به استفاده از کلمات کلیدی جستجو کنند که شامل مکان، ویژگی محصول یا نوع محصول است. به عنوان مثال، “کسب رتبه با سئو”
- خرید: مشتری آماده خرید است و به طور کلی می داند که از چه کسی خرید خواهد کرد. آنها اغلب مستقیماً ارائه دهنده خدمات را جستجو می کنند. به عنوان مثال، ‘خرید هاست ارزان’
درک رفتار جستجوی مشتریان به شما ایده ای از کلمات کلیدی برای هدف در محتوای وب شما می دهد.

بهبود سئو برای کسب رتبه
بهبود سئو با استفاده از ابزارهای آماری مانند گوگل وبمستر میتواند باعث کسب رتبه در صفحه اول گوگل باشد.
اگر میخواهید در صفحه اول گوگل به کسب و کار آنلاین بپردازید حتما باید از یک سئو قوی بهره مند شوید.