چرا ایمیل داشته باشیم
ایمیل یا پست الکترونیکی در یاهو و گوگل عبارتست از اکانت پست الکترونیکی که برای استفاده از مزایای تبلیغات به کار میرود.چرا باید ایمیل داشته باشیم؟
در دنیای امروز با گسترش فزاینده استفاده از تلفن همراه و ساخت هزاران اپلیکیشن برای ثبت نام در شبکه های اجتماعی نیاز به ایمیل دارید.
ایمیل یک سیستم ارتباطی است که کاربران اینترنت میتوانند برای انتقال اطلاعات و یادگیری بیشتر در مورد چیزهایی که در آن علاقهمند هستند , به کار گیرند . این دلایل مهم هستند : استفاده گسترده : ایمیل مهم است زیرا بسیاری از افراد ممکن است روزانه از آن برای ارتباط با دیگران استفاده کنند و اطلاعات بیشتری در مورد کسبوکار کسب و کارها کسب و کارها کسب و کارها کسب کنند .
ایمیل ابزار قدرتمند بازاریابی است
ایمیل یک ابزار قدرتمند بازاریابی است . و ایمیل با امضا میتواند راه خوبی برای اضافه کردن یک تماس شخصی باشد . اگر برای امضاهای ایمیل جدید هستید , ممکن است تعجب کنید که آنها چه هستند و چرا برند شما به آنها نیاز دارد . و اگر از امضاهای شرکتی استفاده کنید , ممکن است در حال حاضر از آنها بیشتر استفاده نکنید . در این پست , شما مبنا را بر روی امضاهای ایمیل و آنچه که برای بدست آوردن آن ایستادگی میکنید , خواهید گرفت , از جمله این راهحل بسیار ناچیز اما قدرتمند در آمیخته بازاریابی .
ایمیل چه تاثیری میتواند در بازاریابی داشته باشد
امضاهای ایمیل برای مدت طولانی در اطراف بودهاند و شرکتها و افراد به طور گسترده از آنها استفاده میکنند .
امضای حرفهای ایمیل باعث میشود که پیغامهای ایمیل تان رسمی به نظر برسند و به شما کمک میکند تا اعتماد به مشتریان خود را ایجاد کنید .
امضای ایمیل ممکن است قدیمی به نظر برسد , اما مزایای بسیار جالبی دارد . رسانههای اجتماعی گزینه خوبی برای بسیاری از بازاریابان b2b هستند . با این حال , جایگزین کانال بازاریابی ایمیلی نیست .
سه برابر بیشتر از هر دو پروفایل وب سایت فیس بوک و توییتر رسانههای اجتماعی وجود دارد . فقط همین . شما شش برابر بیشتر از تویتر میتوانید از طریق ایمیل کلیک کنید .
بنابراین هر برند باید از راهحلهای امضای ایمیل برای افزایش اثربخشی ارتباطات تجاری خود استفاده کند .
آیا شما از امضاهای ایمیل استفاده میکنید و فواید زیادی که با آنها میآید را میدانید ؟
ایمیل یک کانال ارتباطی قوی و مطمئن است
بهترین ایمیل را که ارسال میکنید , به عنوان یک کانال ارتباطی یک به یک , با افراد , برندها و کارمندان محبوب باقی بمانید زیرا :
کار میکند و هنوز هم بسیار مرتبط است !
استفاده , قابلدسترسی و بسیار موثر هنگام ارسال پیغام از یک فرد به فرد دیگر آسان است .
ایمیل مدتها است که یک کانال ارتباطی به یک کانال ارتباطی برای افراد بودهاست و در سالهای آینده به همین شکل خواهد بود .
امضاهای حرفهای ایمیل به شما کمک میکنند از هر ایمیلی که ارسال میکنید بیشتر استفاده کنید . دریافت کنندگان شما گاهی پیامی را که برای آنها ارسال میکنید به اشتراک میگذارند .
به این فکر کنید که کارمندان شما روزانه به چه تعداد میرسند . استفاده از امضای ایمیل به این معنی است که شما راههای بیشتری برای فروش بیشتر و افزایش درآمد برای کسبوکار خود اضافه میکنید .
ایمیل بر کسب و کار تاثیرگذار است
اولین برداشت خوب و حرفهای از امضای ایمیل تان اولین فرصت است که باید اولین تاثیر خوب را به عنوان یک کسبوکار بگذارید .
از جمله امضای هر پیام ارسالی باعث میشود که شما از جمعیت بیرون بایستید .
این باعث میشود که پیامهای شما از زمانی که ندارید حرفهای به نظر برسند .
امضاهای ایمیل استفاده از پرچمهای شخصی , هدفمند و غیر نفوذی برای تبلیغ برند و محصولات شما را ممکن میسازند .
امضای ایمیل شما یک ابزار برندسازی است که میتواند تاثیر بلند مدتی داشته باشد . قرار دادن آرم شرکت , وب سایت , دستههای رسانههای اجتماعی , نشانی اینترنتی وبلاگ یا حتی یک لینک زمانبندی برای آسانتر کردن ارتباط مشتریان با شما مکان خوبی است .
ایمیل هویت یک شرکت است
هویت و آگاهی برند خود را هر بار که یک ایمیل بدون امضای ایمیل ارسال میکنید , ارتقا دهید تا برند خود را به یک مخاطب سرد و گرم از طریق امضای شرکتی ارتقا دهید .
امضای ایمیل شما مانند کارت کسبوکار شما کار میکند . به جای تحویل کارت , امضای حرفهای شما کار معرفی شما و نحوه دسترسی افراد به شما را انجام میدهد . آیا این یک ویژگی هیجانانگیز نیست که شما باید آن را برای قرار دادن برند برای دید بهتر در نظر بگیرید ؟
همچنین امضا اعتبار شما را تعیین میکند و ارزش شما را قبل از دریافت کنندگان افزایش میدهد .
شما میتوانید با اضافه کردن فقط لوگوی شرکت و لینک به وب سایت کسبوکار خود , امضای ایمیل خود را ساده نگه دارید . همچنین میتوانید اطلاعات بیشتری مانند پیشنهادها جدید یا رویدادهای آتی اضافه کنید. امضاهای ایمیل شما گیرندگان خود را مطلع نگه میدارند و به چشم اندازهای اجازه میدهند که بدانند در آینده چه باید کرد .