جام ارژنگ

 

جام ارژنگ جام ارژنگ جام ارژنگ

مهارت 10 گانه متخصص سئو 

با متخصص سئو و مهارت 10 گانه یک متخصص سئو آشنا بشویم تا هنگامیکه نیاز به استخدام متخصص سئو داشتیم اصول کار را واقف باشیم.

متخصص سئو کیست و چه مهارتی دارد؟چگونه استخدام یک متخصص سئو میتواند به پیشرفت سایت و کسب رتبه در صفحه اول گوگل کمک کند.؟

اگر بخواهیم یک متخصص سئو را استخدام کنیم چه الزاماتی را باید در نظر بگیریم و چه شرایطی را میتوانیم برقرار نماییم؟

متخصص سئو چه مهارت هایی دارد

اگر میخواهید سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانید با جام ارژنگ تماس بگیرید.

متخصص سئو باید توانایی تجزیه و تحلیل داده آماری ارائه شده از طرف گوگل وبمستر و گوگل آنالایتیکس را داشته باشد.

متخصص سئو باید اهل تحقیق و بررسی باشد و از نحوه بکارگیری کلیدواژه ها برای رقابت با خبر باشد.

این پست در  وب سایت highervisibility.com  ابتدا در مارس منتشر شد . در ژانویه ۲۰۲۴ برای صحت و جامعیت به روز شد .
چه کسی را استخدام کنید که کمپین سئو را اداره کند و چه مسئولیت خود را برعهده بگیرد , مهارت‌های خاصی باعث موفقیت موتور جستجوی بلندمدت می‌شود .
در حالی که مجموعه مهارت سئو بسیار متنوع است , شایستگی‌های اصلی وجود دارد که همه کارشناسان جستجوی آلی باید داشته باشند .
بنابراین , چه در حال ارزیابی تناسب یک ارائه‌دهنده خدمات سئو خاص باشید و چه در حال بررسی توانایی‌های خود باشید , ۱۷ مهارت زیر را در نظر داشته باشید .

در این صفحه در باره متخصص سئو و معرفی چند متخصص برتر سئو مطالبی را ارائه کرده ایم.با جام ارژنگ همراه باشید.

مهارت های 10 گانه متخصص سئو

متخصص سئو باید الگوریتم های موتورهای جستجو را درک کند

۱. متخصص سئو درک الگوریتم ‌های موتور جستجو و رتبه‌بندی عوامل سئو با کسب وب سایت‌ها برای رتبه‌بندی بهتر موتورهای جستجو , باعث اکسب درآمد می‌شود . به همین دلیل هر متخصص سئو به ارزش زمان شما باید پیچیدگی‌های موتورهای جستجو مانند وب سایت‌های رتبه گوگل و بینگ را درک کند.
این به معنای داشتن درک محکمی از عوامل شناخته‌شده رتبه‌بندی است. این معیارها عبارتند از الگوریتم‌های موتور جستجو برای تعیین محل رتبه‌بندی در نتایج جستجو و شامل عواملی مانند سرعت سایت , ارتباط کلید واژه , کیفیت backlink و تجربه کاربر .
اما تنها دانستن اینکه این عوامل چگونه بر عملکرد seo تاثیر می‌گذارند کافی نیست . از آنجا که موتورهای جستجو به طور منظم الگوریتم‌های رتبه‌بندی خود را اصلاح می‌کنند تا دقت و تناسب نتایج را بهبود بخشند , یک متخصص ارشد سئو به سرعت استراتژی‌های خود را با آخرین روش‌های بهترین seo تطبیق می‌دهد .

متخصص سئو در صفحه اول گوگل

متخصص سئو نیاز به تفکر انتقادی دارد

هیچ دو استراتژی سئو کاملا ً یک‌سان نیستند . هر وب سایت با چالش‌ها و فرصت‌های منحصر به فرد همراه است. به همین دلیل ,یک متخصص سئو نیاز به توانایی تفکر خلاقانه و انتقادی برای دستیابی به بهترین نتایج برای هر پروژه جدید را دارد .
یک متخصص با تجربه سئو به سرعت مسائل خاص پیش روی یک وب سایت را درک خواهد کرد. این ارزیابی می‌تواند شامل بررسی جامع تجزیه و تحلیل وب سایت برای درک رفتار کاربر و عملکرد سایت , تحقیق در استراتژی‌های رقبا برای شناسایی آنچه که برای آن‌ها خوب کار می‌کند , یا یک حسابرسی تفصیلی برای ارزیابی کیفیت و تاثیر لینک‌های خارجی باشد .
با این حال تفکر انتقادی فراتر از تشخیص دقیق مشکلات در یک وب سایت است . همچنین در مورد شناسایی بهترین رویکردها برای پرداختن به آن‌ها است . یک متخصص سئو باید استعداد ارائه و پیاده‌سازی راه‌حل‌های نوآورانه , پیش‌بینی مشکلات بالقوه و انطباق استراتژی‌های خود را در صورت نیاز داشته باشد.

متخصص سئو را چگونه بشناسیم

متخصص سئو باید اولویت بندی وظایف کند

اولویت‌بندی اینکه کدام وظایف و استراتژی‌های اولویت‌بندی برای اجرای یک برنامه موفق سئو حیاتی است . از آنجا که همه وظایف بازده یکسانی ندارند , درک اینکه کدام یک از آن‌ها اولویت‌بندی می‌شوند , می‌تواند به طور قابل‌توجهی اثربخشی کمپین را افزایش دهد .
به عنوان یک قاعده , وظایف با دشواری پایین و تاثیر بالا باید در کوتاه‌مدت اولویت‌بندی شوند . اینها می‌توانند شامل " میوه آویزان پایین " مانند بهینه‌سازی برچسب عنوان , بهبود سرعت سایت , یا ایجاد پروفایل تجاری گوگل برای سئو محلی باشند.
کارهای با تاثیر بالا که نیازمند منابع گسترده‌تر هستند , معمولا ً به تمرکز طولانی‌مدت نیاز دارند . برای مثال , تولید backlinks یکی از دشوارترین و - جنبه‌های فرآیند سئو است , اما برای بهبود رتبه‌بندی شما کاملا ً ضروری است .
backlinks با کیفیت بالا لینک‌های دیگر وب سایت‌های معتبر در زمینه یا صنعت شما هستند . موتورهای جستجو این backlinks را به عنوان تایید سایت شما تفسیر می‌کنند . این قراردادها بیشتر به سمت توانایی شما در رتبه‌بندی زمانی که از وب سایت‌های معتبر می‌آیند , حساب می‌کنند .
همانند همه چیز سئو , آنچه به عنوان یک اولویت محسوب می‌شود همیشه در معرض تغییر است . یک استراتژیست موثر سئو همچنان به نیازمندی‌های پروژه , داده‌های جدید , روندهای صنعت , و به روز رسانی الگوریتم جستجو پاسخ خواهد داد.

متخصص سئو باید بر داده ها مسلط باشد.

مدیریت پروژه سئو

مدیریت پروژه سئو فقط در مورد ساخت لینک , افزایش سرعت بارگذاری یک وب سایت , یا پیدا کردن عبارت صحیح کلید واژه نیست . همچنین در مورد برنامه‌ریزی , اجرا و مدیریت موثر پروژه‌ها است تا بتوانید در چارچوب زمانی تعیین‌شده به اهداف خود برسید .
حتی اگر خودتان کار کنید , به یک سیستم خوب روغن‌کاری شده برای برنامه‌ریزی کارهایتان و اندازه‌گیری پیشرفت نیاز دارید . اینجا جایی است که مدیریت پروژه شروع به بازی می‌کند .
مدیریت پروژه رشته مدیریت و هماهنگی تمام منابع شما ( دانش seo , سرمایه , مردم , اطلاعات و غیره ) برای دستیابی به اهداف شما تا حد امکان است .

مهارت های مدیریتی متخصص سئو

متخصص سئو برای ارائه بهترین نتایج برای مشتریان خود به مهارت‌های مدیریت پروژه جامد نیاز دارد . این مهارت‌ها عبارتند از :
• مدیریت تکلیف : تخصیص و پی‌گیری وظایف اولویت در طول ارتباطات چرخه عمر پروژه سئو : 
• تسهیل ارتباطات تیم و مشتری برای اطمینان از اینکه همه در یک صفحه در مورد استراتژی‌ها , انتظارات و هر گونه تغییر در حوزه پروژه قرار دارند .
• مدیریت تیم : چگونگی تخصیص مسئولیت‌ها و هماهنگی کارای کار ( مسئولیت‌ها براساس نقاط قوت و تخصص هر عضو تیم و ارائه راهنمایی و پشتیبانی مستمر .
• مدیریت زمان : با موفقیت اجزای مختلف پروژه را متعادل کنید , بازه‌های زمانی را ملاقات کنید , و از صرف زمان زیادی بر روی کاره‌ای با تاثیر پایین اجتناب کنید .
• مدیریت ریسک : شناسایی ریسک‌های درگیر در پروژه‌های سئو ( مانند تغییرات الگوریتم , تغییر روند بازار , یا مسائل وب سایت فنی ) و تهیه برنامه‌های اقتضایی .
• فن‌آوری : اجرای نرم‌افزار مدیریت پروژه مناسب برای مدیریت موثر تمام تیم کاری .

متخصص سئو باید اهل تحقیق باشد

تحقیق جز اصلی هر برنامه موفق سئو است .
متخصصان سئو نه تنها باید به دنبال به روز رسانی الگوریتم , تغییر در رفتار کاربر و فناوری‌های در حال ظهور باشند , بلکه باید تحقیقات خاصی را متناسب با نیازهای منحصر به فرد هر کمپین انجام دهند .
تحقیق خاص پروژه شامل بررسی دقیق استراتژی‌های رقیب , بررسی کامل تجزیه و تحلیل وب سایت و تحلیل دقیق کلمات کلیدی است.
هنگامی که به تحقیق کلید واژه می‌رسیم , هدف باید شناسایی عباراتی باشد که هم به کسب‌وکار و هم مخاطب شما مربوط هستند و هم تقاضای جستجوی بالایی دارند .
به یاد داشته باشید , اگر مدیر سئو توصیه می‌کند که کلمات کلیدی که ربطی به محصول یا سرویس شما ندارند را هدف قرار دهید , شانس این است که آن‌ها در برخی تاکتیک‌های سئو کلاه سیاه درگیر شوند . ما قول می‌دهیم که این امر در طولانی‌مدت , یا با جذب مخاطبان اشتباه و یا دریافت جریمه موتور جستجو , نتیجه معکوس خواهد داشت.

متخصص سئو باید مهارت تحلیلی داشته باشد.

متخصص سئو باید مهارت‌های تحلیلی قوی برای ساخت و ارزیابی اثربخشی کمپین ‌های سئو را داشته باشد .
آشنایی با ابزارهایی مانند تجزیه و تحلیل گوگل و کنسول جستجوی گوگل برای ردیابی ترافیک وب سایت , شناسایی نواحی بهبود و اندازه‌گیری اثربخشی کلی استراتژی‌های seo خاص ضروری است . متخصصان باید بدانند که چگونه معیارهای مختلف مانند ترافیک ارگانیک , رتبه‌بندی کلمات کلیدی , نرخ کلیک , نرخ بازتاب و بار صفحه را کشف کنند.
به یاد داشته باشید , مهارت واقعی تنها توانایی خواندن داده‌ها نیست . این توانایی تفسیر روابط علت و معلولی درون داده‌ها است تا بتوانید تاثیر استراتژی‌هایی که اجرا می‌کنید را ارزیابی کنید . هر حرفه‌ای سئو باید آماده باشد تا استراتژی خود را در پاسخ به آنچه داده‌ها می‌گویند , متمرکز کند.

متخصص سئو باید داده ها را مدیریت کند.

تجزیه و تحلیل موثر مدیریت داده‌ها بدون مدیریت اثربخش داده‌ها غیرممکن است . در حالی که اغلب ابزارهای تجزیه و تحلیل کار خوبی برای متراکم کردن و ارائه داده‌ها در قالب قابل هضم انجام می‌دهند , متخصصان سئو اغلب نیاز دارند تا مجموعه داده‌های خود را از منابع مختلف ترکیب و سفارشی کنند تا بینش‌های عمیق‌تر کشف شود.
تمام مزایای سئو باید با استفاده از نرم‌افزار صفحه‌گسترده مانند مایکروسافت اکسل راحت باشند . آن‌ها باید بدانند که چگونه از فرمول‌ها و عملکردهای مختلف برای دستکاری و تجزیه و تحلیل داده‌ها استفاده کنند و در تصویرسازی داده‌ها با نمودارها و نمودارها ماهر باشند . تصویرسازی به ویژه برای انتقال داده‌های پیچیده برای مشتریان و تصمیم گیرندگان داخلی مهم است .

متخصص سئو باید توانایی تصمیم گیری داشته باشد

توانایی تصمیم‌گیری سریع و آگاهانه برای حرکت کمپین ‌های سئو در جهت درست ضروری است .
از آنجا که منابع همیشه محدود هستند و هیچ روش قطعی برای موفقیت سئو وجود ندارد , کارشناسان باید بر قضاوت مستقل خود تکیه کنند و بینش مبتنی بر داده‌ها را با تجربه عملی متعادل کنند .
آزمایش و آزمایش بخش ذاتی فرآیند seo هستند . همیشه روشن نیست که گزینه a یا گزینه b انتخاب درستی است . اغلب بهترین رویکرد در این شرایط , تست کردن محتمل‌ترین گزینه و انطباق استراتژی شما با توجه به نتایج است . هرچه سریع‌تر تست کنید , سریع‌تر می‌توانید یاد بگیرید و در صورت نیاز درس بگیرید .
برای تصمیمات بزرگ‌تر , ممکن است لازم باشد که متخصصان سئو با دیگر اعضای تیم و سهامداران مشورت کنند. اما برای اکثر تصمیمات در مقیاس کوچک‌تر , سرعت و تست تمایل به پیشرفت سریع‌تر نسبت به تعویق انداختن تصمیم به کمیته دارند .

فهرست مطالبی که در این صفحه متخصص سئو آورده ایم.

مهارت 10 گانه متخصص سئو

متخصص سئو و تفکر انتقادی

اولویت بندی متخصص سئو

مدیریت پروژه سئو

مهارت های مدیریتی متخصص سئو

تحقیقات متخصص سئو

 

جام ارژنگ

سلام شما از طریق واتساپ با جام ارژنگ تماس گرفته اید.لطفا پیامتان را بگذارید.

... تماس با واحد پشتیبانی
Close and go back to page

بنر فوتر

جام ارژنگ