جام ارژنگ

 

جام ارژنگ جام ارژنگ جام ارژنگ

مزایای 10 گانه سئو را بشناسیم

مزایای سئو برای هر کسب و کاری در دنیای دیجیتال شناخته شده و غیر قابل انکار است.سئو میتواند با کمک به وب سایت شما برای حضور در صفحه اول گوگل و تبلیغات کالا و خدمات به شما کمک کند.با جام ارژنگ مزایای سئو را درک کنید.

مطالبی که در این صفحه از سایت جام ارژنگ در باره مزایای سئو میخوانید به شرح زیر است:

  1. سئو بازاریابی دیجیتال شما را بهبود می‌بخشد .
  2. اعتبار شما را افزایش میدهد
  3. سئو هدایت ترافیک بیشتر به سایت شماست
  4. سئو تبلیغات 24 ساعته سایت شماست
  5. سئو افزایش بازاریابی محتواست
  6. سئو سطح آگاهی از برند شماست
  7. مزیت هفتم سئو افزایش فروش است
  8. سئو به تبلیغات کلیکی کمک میکند
  9. سئو عامل برنده شدن در رقابت است
  10. سئو بخشی از بازاریابی دیجیتال است

مطمئن نیستید که آیا کسب‌وکار شما باید در بهینه‌سازی موتور جستجو (سئو) سرمایه‌گذاری کند ؟ به عنوان یک استراتژی بازاریابی دیجیتال مرکزی , دلایل زیادی برای سرمایه‌گذاری در سئو و حتی یک آژانس سئو وجود دارد تا آگاهی از برند را افزایش دهد , به مشتریان بیشتری برسد و درآمد بیشتری به صورت آنلاین کسب کند .
به همین دلیل است که در سایت جام ارژنگ فهرستی از ۱۵ مزیت بزرگ سئو را تهیه کرده‌ایم , از افزایش اعتبار شما تا حداکثر کردن استراتژی تبلیغاتی شما . به خواندن ادامه دهید تا فهرست کامل مزایای سئو را که با یک استراتژی آمده‌است کشف کنید!

مزیت سئو # ۱ : سئو بازاریابی دیجیتال شما را بهبود می‌بخشد .

اولین مزیت در لیست مزایای سئو در حال بهبود بازاریابی دیجیتال شما است .
زمانی که شما در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنید , می‌خواهید بالاترین بازده سرمایه‌گذاری ( roi ) را کسب کنید . با یک استراتژی هوشمندانه و رقابتی seo , می‌توانید انتظار یک roi تاثیرگذار را داشته باشید .
چرا ؟
هنگامی که به موتورهای جستجو می‌رسد , آن‌ها نرخ تقریبا ً ۱۵ درصد برای مشتریان جدید ارائه می‌دهند .
به نظر نمی‌رسد زیاد باشد , اما وقتی آن را با بازاریابی سنتی مقایسه می‌کنید - که کم‌تر از دو درصد است - این یک مزیت بزرگ seo است . این بدان معناست که می‌توانید نرخ تبدیل سرب خود را تقریبا ً ۱۳ درصد افزایش دهید .
برای این کار , تصور کنید که میانگین رهبری شما حدود ۸۰۰ دلار ارزش دارد و حدود ۲۰ مشتری جدید در ماه امضا می‌کنید .
با بازاریابی دیجیتال و seo , شما ۲۳ مشتری جدید را در ماه امضا خواهید کرد - که به معنی دلار در ماه اضافی است , که به معنی ۲۸,۰۰۰ دلار درآمد اضافی در سال است. برای بسیاری از شرکت‌ها , افزایش درآمد یکی از بزرگ‌ترین مزایای seo است .
با این حال , درآمد اضافی از جستجو به seo بستگی دارد . اگر وب سایت شما در پایین نتایج جستجو در صفحه دو , سه یا چهار قرار گیرد , کاربران کسب‌وکار شما را پیدا نخواهند کرد . آن‌ها به صفحه اول نتایج پایبند خواهند بود , که به این معنی است که شما از گوگل و یا هر موتور جستجو دیگری راهنمایی نخواهید کرد . همچنین به این معنی است که شما هم نخواهید دید که ۲۸,۰۰۰ دلار اضافی درآمد داشته باشید.

مزیت دوم سئو:اعتبار شما را افزایش میدهد

یکی از بهترین مزایای سئو  این است که چگونه اعتبار شما را در میان مصرف کنندگان افزایش می‌دهد . رتبه‌بندی در صفحه اول نتایج جستجو به کاربران نشان می‌دهد که گوگل یا موتور جستجو دیگری مانند بینگ به وب سایت شما اعتماد دارد .
به همین دلیل است که درصد کاربران به صفحه اول نتایج جستجو پایبند هستند . آن‌ها به موتورهای جستجو برای فیلتر کردن نتایج برای آن‌ها اعتماد دارند و وب سایت‌های spammy را حذف می‌کنند.
گوگل , همچنین سایر موتورهای جستجو , این را درک می‌کنند , به همین دلیل از سیگنال‌های روی صفحه و خارج از صفحه برای رتبه‌بندی وب سایت‌ها استفاده می‌کنند . این سیگنال‌ها , که می‌توانند از محتوایی که با سرعت وب سایت خود ایجاد می‌کنید , مشخص کنند که وب سایت شما ایمن و معتبر است .
آن‌ها همچنین تاکید می‌کنند که صفحه وب شما به درخواست کاربر پاسخ می‌دهد , مانند " چگونه یک واحد ac داخل را تمیز کنید . راه دیگری که seo می‌تواند اعتبار شما را افزایش دهد ? با بهینه‌سازی لیست کسب‌وکار گوگل . این فهرست که در جستجوهای محلی و جستجوهای خاص برای کسب‌وکار شما ظاهر می‌شود , جزئیات شرکت شما را به کاربران می‌دهد .
همچنین می‌تواند از کاربران گوگل بازبینی شود . این بررسی‌ها برای ایجاد اعتبار و همچنین رانندگی فروش مهم هستند . خریداران اعتماد زیادی به بررسی‌ها دارند , به همین دلیل درصد از مصرف کنندگان می‌گویند که بازبینی‌های آنلاین نظر خود را درباره خرید یک محصول تغییر داده‌اند . این فوق‌العاده است و با seo می‌توانید تاثیر بازبینی‌های شرکت خود را به حداکثر برسانید .

مزیت سوم سئو هدایت ترافیک بیشتر به سایت شماست

زمانی که به اهمیت سئو می‌رسد , توانایی آن برای رانندگی ترافیک با کیفیت بالا به وب سایت شما مزیت بزرگی است .
سئو همچنین به شما کمک می‌کند تا ترافیک با کیفیت بیشتری به وب سایت خود برسید . برخلاف بازاریابی سنتی , بازاریابی دیجیتال ابزارهای hyper ارائه می‌دهد .
به جای پرداخت یک بیلبورد و امید به اینکه مخاطبین هدف شما آن را ببینند , می‌دانید که آن‌ها وب سایت شما را در نتایج جستجو می‌بینند .

مزیت چهارم سئو تبلیغات 24 ساعته سایت شماست

درک تاثیر سرمایه‌گذاری شما چه در تبلیغات و چه در بازاریابی مهم است . به همین دلیل است که شما می‌توانید بر موفقیت استراتژی‌های خود نظارت کنید .
بهترین بخش این است که شما می‌توانید به تحلیل‌های بازاریابی دیجیتال خود در زمان واقعی دسترسی داشته باشید . با تجزیه و تحلیل گوگل و دیگر ابزارهای تجزیه و تحلیل وب , ارزیابی عملکرد استراتژی‌های seo آسان است .
چند معیار برای پایش عبارتند از ترافیک وب سایت , نرخ بازتاب , تبدیلات و زمان در سایت . نرم‌افزار بازاریابی مانند MarketingCloudFX می‌تواند نظارت بر استراتژی سئو را آسان‌تر کند .
همچنین می‌تواند بازاریابی دیجیتال شما را اندازه بگیرد , و همچنین بینش عملی در مورد کمپین شما ارائه دهد - که هر دوی آن‌ها رویکرد شما را به سئو افزایش می‌دهد .

مزیت پنجم سئو افزایش بازاریابی محتواست

افزایش بازاریابی محتوا , سئو را برای کسب و کارها ارزشمندتر می‌سازد . با بازاریابی محتوا , که شامل طیف وسیعی از انواع محتوا , از infographics گرفته تا راهنماهای پست‌های وبلاگ است , شما در هر مرحله از قیف بازاریابی خود با مصرف کنندگان ارتباط برقرار می‌کنید .
در حالی که کاربران بالای قیف ( توفو ) یا میانه محتوای قیف ( MOFU ) را می‌خوانند , مانند یک پست بلاگ در مورد هزینه‌های یک واحد ac , در نهایت تبدیل نخواهند شد .
به همین دلیل بازاریابی محتوا - که به seo بستگی دارد - ۵۴ درصد بیشتر از بازاریابی سنتی سود می‌برد . بهترین بخش این است که مصرف کنندگان عاشق این رویکرد هستند.
بیش از ۶۰ درصد از مصرف کنندگان شرکت‌هایی را که محتوای اصلی برای آن‌ها ایجاد می‌کنند , ترجیح می‌دهند , که هم چنین می‌توانند به ایجاد آگاهی از برند و وفاداری به کسب‌وکار شما کمک کنند . این مزیت بهینه‌سازی موتور جستجو , یک مزیت برد برای مصرف کنندگان و همچنین شرکت‌ها است .

مزیت ششم سئو سطح آگاهی از برند شماست

مزیت بعدی در لیست مزایای سئو چیست ؟ سطح بهتر آگاهی از برند در میان ارزشمندترین خریداران شما . همانطور که مصرف کنندگان از طریق قیف خرید حرکت می‌کنند , آن‌ها جستجوهای متفاوتی انجام می‌دهند .
اگر شرکت شما در نتایج جستجوی خود ظاهر شود , آگاهی از برند آن‌ها را برای کسب‌وکار شما افزایش می‌دهد . حتی بهتر , اعتماد آن‌ها به شرکت شما را می‌سازد .
با بازاریابی محتوا و استراتژی سئو , شما به مشتریان نشان می‌دهید که بیش از یک محصول یا ارائه‌دهنده خدمات هستید . شما همچنین منبع ارزشمندی برای اطلاعات صنعتی هستید که ارزش خود را به مخاطبان افزایش می‌دهد . اگر شما در بازاریابی ویدئویی سرمایه‌گذاری کنید , می‌توانید تلاش‌های آگاهی از برند خود را نیز supercharge .
چرا ? وقتی کاربران یک ویدئو را تماشا می‌کنند , انجمن برند آن‌ها تقریبا ً درصد افزایش می‌یابد - تا مطمئن شوید که کاربران فیلم‌های شما را می‌بینند , با این حال , شما باید آن‌ها را برای جستجو بهینه‌سازی کنید . با seo می تونی این کار رو بکنی
بنابراین , وقتی به مزایای سئو می‌رسد , این چیزی است که نمی‌خواهید نادیده بگیرید .

مزیت هفتم سئو افزایش فروش است

یکی از مهم‌ترین مزایای سئو افزایش فروش , رهبری و سهم بازار است که شرکت‌ها می‌بینند , که همچنین مزیت هم‌کاری با یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات سئو است .
شما خریداران را می‌بینید که وارد مغازه شما می‌شوند یا سفارشات محصول از انبار شما خارج می‌شوند . این افزایش به خاطر رتبه شما در نتایج جستجو رخ می‌دهد .
با ظاهر شدن در صفحه اول نتایج جستجو برای کلمات کلیدی با ارزش بالا که توسط مخاطبین هدف شما مورد استفاده قرار می‌گیرند , می‌توانید از مصرف کنندگان که بیش‌ترین اهمیت را به شما دارند , کلیک و بازدید کنید .
برای قرار دادن ارزش رتبه‌بندی در صفحه اول در نظر بگیرید که اولین لیست در نتایج جستجو ۳۳ درصد از کل ترافیک جستجو را به خود اختصاص می‌دهد . اگر کلید واژه " نصب نرم‌کننده هوای مرکزی " را هدف قرار دهید , که حجم جستجو در ماه دارد , بیش از ۴۰۰ بازدید در ماه دریافت خواهید کرد .
همه این دیدارها منجر به فروش نمی‌شوند , اما می‌توانید به برخی از آن‌ها اعتماد کنید .

سئو به تبلیغات کلیکی کمک میکند

اگر بازاریابی دیجیتال را در استراتژی کسب‌وکار خود وارد کنید , احتمالا ً در برخی موارد در تبلیغات PPC سرمایه‌گذاری خواهید کرد . در حالی که PPC یک استراتژی پرداخت‌شده و سئو یک استراتژی non است , آن‌ها با هم خوب کار می‌کنند - به همین دلیل شما باید در مورد هم‌کاری این دو فکر کنید . با این حال سئو چگونه به کمپین ‌های PPC شما کمک می‌کند ?
یکی , با سئو و PPC , شما حضور خود را در موتورهای جستجو تقویت می‌کنید . وب سایت شما نه تنها در بالای نتایج جستجوی پرداخت‌شده ظاهر می‌شود , بلکه وب سایت شما نیز به صورت ارگانیک است .
که به کاربران دو فرصت برای بازدید از وب سایت می‌دهد , به علاوه بر برند شما تاکید می‌کند . مزیت دیگر seo این است که می‌توانید از داده‌های seo برای مبارزات PPC استفاده کنید .
برای مثال , یک صفحه وب که منجر به تغییر شکل می‌شود , ممکن است ارزش را افزایش دهد اگر آن را در کمپین PPC وارد کنید . حتی بهتر است که صفحه فرود یک کلید واژه با هزینه پایین برای هر کلیک ( cpc ) را هدف قرار دهد .

سئو عامل برنده شدن در رقابت است

زمانی که به اهمیت سئو در رقابت می‌رسد , توانایی آن برای کمک به شما در outrank بزرگ‌ترین رقبای شما یک مزیت بسیار بزرگ است .
با ۸۰ درصد کاربران که برای تحقیق در مورد خرید محصول به اینترنت تکیه دارند , انتظار دارند رقبای شما در seo و دیگر استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند .
به همین دلیل است که اگر از سئو صرف‌نظر کنید , می‌توانید انتظار فروش و سهم کلی بازار خود را داشته باشید . زمانی که کاربران به دنبال درخواست‌های مربوط به خدمات یا صنعت خود می‌گردند , وب سایت شما ظاهر نخواهد شد - و اگر این کار را انجام دهد , احتمالا ً در صفحه دوم , سوم یا چهارم قرار خواهد گرفت .
با این حال تنها ۲۵ درصد کاربران از صفحه اول نتایج جستجو عبور می‌کنند که سود بالقوه شما را کاهش میدهند و منجر به آن می‌شوند . به همین دلیل است که اگر می‌خواهید با رقبای خود رقابت کنید , seo ضروری است . در seo سرمایه‌گذاری کنید و همچنین یک استراتژی هوشمندانه ایجاد کنید , و می‌توانید toughest رقبای خود را outrank .
حتی اگر کسب و کارهای در صنعت شما از سئو استفاده نکنند , این یک مزیت بزرگ برای شرکت شما است اگر شما اولین شرکت هستید .

سئو بخشی از بازاریابی دیجیتال است

اگر در بازاریابی دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنید , سئو احتمالا ً بخشی از استراتژی شماست . با این حال , این کار مبارزات کلی شما را به چندین روش تقویت می‌کند. علاوه بر این , تمرکز بیشتر بازاریابی دیجیتال مانند بازاریابی محتوا , بازاریابی ویدیویی و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را افزایش می‌دهد .
با ایجاد یک استراتژی جامع بازاریابی دیجیتال و نیز یک استراتژی بازاریابی دیجیتال پایدار , شما رقابت خود را در بازار آنلاین افزایش می‌دهید . این می‌تواند به عنوان یک مزیت مهم در رقابت در یک بازار سخت یا در مقابل رقبای با منابع بیشتر از شرکت شما عمل کند.
بعلاوه , یک استراتژی بازاریابی دیجیتال قوی‌تر به معنای یک roi بزرگ‌تر است. با بازگشت بهتر از تلاش‌های بازاریابی دیجیتال , می‌توانید دوباره در موفقیت شرکت سرمایه‌گذاری مجدد کنید . چه تصمیم بگیرید استراتژی seo را بهبود بخشید , تیم داخل خانه خود را توسعه دهید یا منابع شرکت خود را افزایش دهید , می‌توانید از آن سرمایه‌ها برای بهتر کردن کسب‌وکار خود برای مصرف کنندگان استفاده کنید .

جام ارژنگ

سلام شما از طریق واتساپ با جام ارژنگ تماس گرفته اید.لطفا پیامتان را بگذارید.

... تماس با واحد پشتیبانی
Close and go back to page

جام ارژنگ