مزایای 10 گانه سئو را بشناسیم
مزایای سئو برای هر کسب و کاری در دنیای دیجیتال شناخته شده و غیر قابل انکار است.سئو میتواند با کمک به وب سایت شما برای حضور در صفحه اول گوگل و تبلیغات کالا و خدمات به شما کمک کند.با جام ارژنگ مزایای سئو را درک کنید.
مطالبی که در این صفحه از سایت جام ارژنگ در باره مزایای سئو میخوانید به شرح زیر است:
- سئو بازاریابی دیجیتال شما را بهبود میبخشد .
- اعتبار شما را افزایش میدهد
- سئو هدایت ترافیک بیشتر به سایت شماست
- سئو تبلیغات 24 ساعته سایت شماست
- سئو افزایش بازاریابی محتواست
- سئو سطح آگاهی از برند شماست
- مزیت هفتم سئو افزایش فروش است
- سئو به تبلیغات کلیکی کمک میکند
- سئو عامل برنده شدن در رقابت است
- سئو بخشی از بازاریابی دیجیتال است
مطمئن نیستید که آیا کسبوکار شما باید در بهینهسازی موتور جستجو (سئو) سرمایهگذاری کند ؟ به عنوان یک استراتژی بازاریابی دیجیتال مرکزی , دلایل زیادی برای سرمایهگذاری در سئو و حتی یک آژانس سئو وجود دارد تا آگاهی از برند را افزایش دهد , به مشتریان بیشتری برسد و درآمد بیشتری به صورت آنلاین کسب کند .
به همین دلیل است که در سایت جام ارژنگ فهرستی از ۱۵ مزیت بزرگ سئو را تهیه کردهایم , از افزایش اعتبار شما تا حداکثر کردن استراتژی تبلیغاتی شما . به خواندن ادامه دهید تا فهرست کامل مزایای سئو را که با یک استراتژی آمدهاست کشف کنید!
مزیت سئو # ۱ : سئو بازاریابی دیجیتال شما را بهبود میبخشد .
اولین مزیت در لیست مزایای سئو در حال بهبود بازاریابی دیجیتال شما است .
زمانی که شما در استراتژیهای بازاریابی دیجیتال سرمایهگذاری میکنید , میخواهید بالاترین بازده سرمایهگذاری ( roi ) را کسب کنید . با یک استراتژی هوشمندانه و رقابتی seo , میتوانید انتظار یک roi تاثیرگذار را داشته باشید .
چرا ؟
هنگامی که به موتورهای جستجو میرسد , آنها نرخ تقریبا ً ۱۵ درصد برای مشتریان جدید ارائه میدهند .
به نظر نمیرسد زیاد باشد , اما وقتی آن را با بازاریابی سنتی مقایسه میکنید - که کمتر از دو درصد است - این یک مزیت بزرگ seo است . این بدان معناست که میتوانید نرخ تبدیل سرب خود را تقریبا ً ۱۳ درصد افزایش دهید .
برای این کار , تصور کنید که میانگین رهبری شما حدود ۸۰۰ دلار ارزش دارد و حدود ۲۰ مشتری جدید در ماه امضا میکنید .
با بازاریابی دیجیتال و seo , شما ۲۳ مشتری جدید را در ماه امضا خواهید کرد - که به معنی دلار در ماه اضافی است , که به معنی ۲۸,۰۰۰ دلار درآمد اضافی در سال است. برای بسیاری از شرکتها , افزایش درآمد یکی از بزرگترین مزایای seo است .
با این حال , درآمد اضافی از جستجو به seo بستگی دارد . اگر وب سایت شما در پایین نتایج جستجو در صفحه دو , سه یا چهار قرار گیرد , کاربران کسبوکار شما را پیدا نخواهند کرد . آنها به صفحه اول نتایج پایبند خواهند بود , که به این معنی است که شما از گوگل و یا هر موتور جستجو دیگری راهنمایی نخواهید کرد . همچنین به این معنی است که شما هم نخواهید دید که ۲۸,۰۰۰ دلار اضافی درآمد داشته باشید.
مزیت دوم سئو:اعتبار شما را افزایش میدهد
یکی از بهترین مزایای سئو این است که چگونه اعتبار شما را در میان مصرف کنندگان افزایش میدهد . رتبهبندی در صفحه اول نتایج جستجو به کاربران نشان میدهد که گوگل یا موتور جستجو دیگری مانند بینگ به وب سایت شما اعتماد دارد .
به همین دلیل است که درصد کاربران به صفحه اول نتایج جستجو پایبند هستند . آنها به موتورهای جستجو برای فیلتر کردن نتایج برای آنها اعتماد دارند و وب سایتهای spammy را حذف میکنند.
گوگل , همچنین سایر موتورهای جستجو , این را درک میکنند , به همین دلیل از سیگنالهای روی صفحه و خارج از صفحه برای رتبهبندی وب سایتها استفاده میکنند . این سیگنالها , که میتوانند از محتوایی که با سرعت وب سایت خود ایجاد میکنید , مشخص کنند که وب سایت شما ایمن و معتبر است .
آنها همچنین تاکید میکنند که صفحه وب شما به درخواست کاربر پاسخ میدهد , مانند " چگونه یک واحد ac داخل را تمیز کنید . راه دیگری که seo میتواند اعتبار شما را افزایش دهد ? با بهینهسازی لیست کسبوکار گوگل . این فهرست که در جستجوهای محلی و جستجوهای خاص برای کسبوکار شما ظاهر میشود , جزئیات شرکت شما را به کاربران میدهد .
همچنین میتواند از کاربران گوگل بازبینی شود . این بررسیها برای ایجاد اعتبار و همچنین رانندگی فروش مهم هستند . خریداران اعتماد زیادی به بررسیها دارند , به همین دلیل درصد از مصرف کنندگان میگویند که بازبینیهای آنلاین نظر خود را درباره خرید یک محصول تغییر دادهاند . این فوقالعاده است و با seo میتوانید تاثیر بازبینیهای شرکت خود را به حداکثر برسانید .
مزیت سوم سئو هدایت ترافیک بیشتر به سایت شماست
زمانی که به اهمیت سئو میرسد , توانایی آن برای رانندگی ترافیک با کیفیت بالا به وب سایت شما مزیت بزرگی است .
سئو همچنین به شما کمک میکند تا ترافیک با کیفیت بیشتری به وب سایت خود برسید . برخلاف بازاریابی سنتی , بازاریابی دیجیتال ابزارهای hyper ارائه میدهد .
به جای پرداخت یک بیلبورد و امید به اینکه مخاطبین هدف شما آن را ببینند , میدانید که آنها وب سایت شما را در نتایج جستجو میبینند .
مزیت چهارم سئو تبلیغات 24 ساعته سایت شماست
درک تاثیر سرمایهگذاری شما چه در تبلیغات و چه در بازاریابی مهم است . به همین دلیل است که شما میتوانید بر موفقیت استراتژیهای خود نظارت کنید .
بهترین بخش این است که شما میتوانید به تحلیلهای بازاریابی دیجیتال خود در زمان واقعی دسترسی داشته باشید . با تجزیه و تحلیل گوگل و دیگر ابزارهای تجزیه و تحلیل وب , ارزیابی عملکرد استراتژیهای seo آسان است .
چند معیار برای پایش عبارتند از ترافیک وب سایت , نرخ بازتاب , تبدیلات و زمان در سایت . نرمافزار بازاریابی مانند MarketingCloudFX میتواند نظارت بر استراتژی سئو را آسانتر کند .
همچنین میتواند بازاریابی دیجیتال شما را اندازه بگیرد , و همچنین بینش عملی در مورد کمپین شما ارائه دهد - که هر دوی آنها رویکرد شما را به سئو افزایش میدهد .
مزیت پنجم سئو افزایش بازاریابی محتواست
افزایش بازاریابی محتوا , سئو را برای کسب و کارها ارزشمندتر میسازد . با بازاریابی محتوا , که شامل طیف وسیعی از انواع محتوا , از infographics گرفته تا راهنماهای پستهای وبلاگ است , شما در هر مرحله از قیف بازاریابی خود با مصرف کنندگان ارتباط برقرار میکنید .
در حالی که کاربران بالای قیف ( توفو ) یا میانه محتوای قیف ( MOFU ) را میخوانند , مانند یک پست بلاگ در مورد هزینههای یک واحد ac , در نهایت تبدیل نخواهند شد .
به همین دلیل بازاریابی محتوا - که به seo بستگی دارد - ۵۴ درصد بیشتر از بازاریابی سنتی سود میبرد . بهترین بخش این است که مصرف کنندگان عاشق این رویکرد هستند.
بیش از ۶۰ درصد از مصرف کنندگان شرکتهایی را که محتوای اصلی برای آنها ایجاد میکنند , ترجیح میدهند , که هم چنین میتوانند به ایجاد آگاهی از برند و وفاداری به کسبوکار شما کمک کنند . این مزیت بهینهسازی موتور جستجو , یک مزیت برد برای مصرف کنندگان و همچنین شرکتها است .
مزیت ششم سئو سطح آگاهی از برند شماست
مزیت بعدی در لیست مزایای سئو چیست ؟ سطح بهتر آگاهی از برند در میان ارزشمندترین خریداران شما . همانطور که مصرف کنندگان از طریق قیف خرید حرکت میکنند , آنها جستجوهای متفاوتی انجام میدهند .
اگر شرکت شما در نتایج جستجوی خود ظاهر شود , آگاهی از برند آنها را برای کسبوکار شما افزایش میدهد . حتی بهتر , اعتماد آنها به شرکت شما را میسازد .
با بازاریابی محتوا و استراتژی سئو , شما به مشتریان نشان میدهید که بیش از یک محصول یا ارائهدهنده خدمات هستید . شما همچنین منبع ارزشمندی برای اطلاعات صنعتی هستید که ارزش خود را به مخاطبان افزایش میدهد . اگر شما در بازاریابی ویدئویی سرمایهگذاری کنید , میتوانید تلاشهای آگاهی از برند خود را نیز supercharge .
چرا ? وقتی کاربران یک ویدئو را تماشا میکنند , انجمن برند آنها تقریبا ً درصد افزایش مییابد - تا مطمئن شوید که کاربران فیلمهای شما را میبینند , با این حال , شما باید آنها را برای جستجو بهینهسازی کنید . با seo می تونی این کار رو بکنی
بنابراین , وقتی به مزایای سئو میرسد , این چیزی است که نمیخواهید نادیده بگیرید .
مزیت هفتم سئو افزایش فروش است
یکی از مهمترین مزایای سئو افزایش فروش , رهبری و سهم بازار است که شرکتها میبینند , که همچنین مزیت همکاری با یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات سئو است .
شما خریداران را میبینید که وارد مغازه شما میشوند یا سفارشات محصول از انبار شما خارج میشوند . این افزایش به خاطر رتبه شما در نتایج جستجو رخ میدهد .
با ظاهر شدن در صفحه اول نتایج جستجو برای کلمات کلیدی با ارزش بالا که توسط مخاطبین هدف شما مورد استفاده قرار میگیرند , میتوانید از مصرف کنندگان که بیشترین اهمیت را به شما دارند , کلیک و بازدید کنید .
برای قرار دادن ارزش رتبهبندی در صفحه اول در نظر بگیرید که اولین لیست در نتایج جستجو ۳۳ درصد از کل ترافیک جستجو را به خود اختصاص میدهد . اگر کلید واژه " نصب نرمکننده هوای مرکزی " را هدف قرار دهید , که حجم جستجو در ماه دارد , بیش از ۴۰۰ بازدید در ماه دریافت خواهید کرد .
همه این دیدارها منجر به فروش نمیشوند , اما میتوانید به برخی از آنها اعتماد کنید .
سئو به تبلیغات کلیکی کمک میکند
اگر بازاریابی دیجیتال را در استراتژی کسبوکار خود وارد کنید , احتمالا ً در برخی موارد در تبلیغات PPC سرمایهگذاری خواهید کرد . در حالی که PPC یک استراتژی پرداختشده و سئو یک استراتژی non است , آنها با هم خوب کار میکنند - به همین دلیل شما باید در مورد همکاری این دو فکر کنید . با این حال سئو چگونه به کمپین های PPC شما کمک میکند ?
یکی , با سئو و PPC , شما حضور خود را در موتورهای جستجو تقویت میکنید . وب سایت شما نه تنها در بالای نتایج جستجوی پرداختشده ظاهر میشود , بلکه وب سایت شما نیز به صورت ارگانیک است .
که به کاربران دو فرصت برای بازدید از وب سایت میدهد , به علاوه بر برند شما تاکید میکند . مزیت دیگر seo این است که میتوانید از دادههای seo برای مبارزات PPC استفاده کنید .
برای مثال , یک صفحه وب که منجر به تغییر شکل میشود , ممکن است ارزش را افزایش دهد اگر آن را در کمپین PPC وارد کنید . حتی بهتر است که صفحه فرود یک کلید واژه با هزینه پایین برای هر کلیک ( cpc ) را هدف قرار دهد .
سئو عامل برنده شدن در رقابت است
زمانی که به اهمیت سئو در رقابت میرسد , توانایی آن برای کمک به شما در outrank بزرگترین رقبای شما یک مزیت بسیار بزرگ است .
با ۸۰ درصد کاربران که برای تحقیق در مورد خرید محصول به اینترنت تکیه دارند , انتظار دارند رقبای شما در seo و دیگر استراتژیهای بازاریابی دیجیتال سرمایهگذاری کنند .
به همین دلیل است که اگر از سئو صرفنظر کنید , میتوانید انتظار فروش و سهم کلی بازار خود را داشته باشید . زمانی که کاربران به دنبال درخواستهای مربوط به خدمات یا صنعت خود میگردند , وب سایت شما ظاهر نخواهد شد - و اگر این کار را انجام دهد , احتمالا ً در صفحه دوم , سوم یا چهارم قرار خواهد گرفت .
با این حال تنها ۲۵ درصد کاربران از صفحه اول نتایج جستجو عبور میکنند که سود بالقوه شما را کاهش میدهند و منجر به آن میشوند . به همین دلیل است که اگر میخواهید با رقبای خود رقابت کنید , seo ضروری است . در seo سرمایهگذاری کنید و همچنین یک استراتژی هوشمندانه ایجاد کنید , و میتوانید toughest رقبای خود را outrank .
حتی اگر کسب و کارهای در صنعت شما از سئو استفاده نکنند , این یک مزیت بزرگ برای شرکت شما است اگر شما اولین شرکت هستید .
سئو بخشی از بازاریابی دیجیتال است
اگر در بازاریابی دیجیتال سرمایهگذاری میکنید , سئو احتمالا ً بخشی از استراتژی شماست . با این حال , این کار مبارزات کلی شما را به چندین روش تقویت میکند. علاوه بر این , تمرکز بیشتر بازاریابی دیجیتال مانند بازاریابی محتوا , بازاریابی ویدیویی و بازاریابی رسانههای اجتماعی را افزایش میدهد .
با ایجاد یک استراتژی جامع بازاریابی دیجیتال و نیز یک استراتژی بازاریابی دیجیتال پایدار , شما رقابت خود را در بازار آنلاین افزایش میدهید . این میتواند به عنوان یک مزیت مهم در رقابت در یک بازار سخت یا در مقابل رقبای با منابع بیشتر از شرکت شما عمل کند.
بعلاوه , یک استراتژی بازاریابی دیجیتال قویتر به معنای یک roi بزرگتر است. با بازگشت بهتر از تلاشهای بازاریابی دیجیتال , میتوانید دوباره در موفقیت شرکت سرمایهگذاری مجدد کنید . چه تصمیم بگیرید استراتژی seo را بهبود بخشید , تیم داخل خانه خود را توسعه دهید یا منابع شرکت خود را افزایش دهید , میتوانید از آن سرمایهها برای بهتر کردن کسبوکار خود برای مصرف کنندگان استفاده کنید .