سئو گوگل مپ را میتوان یک فرصت استنایی از طرف گوگل برای تمامی مشاغل و کسب و کارهای کوچک و بزرگ دانست.
در گدشته بسیاری از نقشه های گوگل فقط برای پیداکردن آدرس یک خیابان و یا رفتن به شهری دیگر استفاده میکردند.
امروزه گوگل مپ با امکانات فراوانی که ایجاد کرده است تبدیل به فروشگاه سیار برای صاحبان کسب و کار شده است.
در این صفحه از سایت جام ارژنگ در باره سئو گوگل مپ از صفر تا صد مطالبی را برای خوانندگان گرامی آورده ایم.
پیدا شدن در نقشههای گوگل برای تجارتهای محلی بسیار مهم است , اما بهینهسازی جستجوی محلی میتواند طاقتفرسا باشد .
با دنبال کردن برخی از نقشههای کلیدی گوگل میتوانید دید خود را افزایش داده و ترافیک بیشتری را به محل کار خود هدایت کنید .
در این راهنما , شما نکات عملی را یاد خواهید گرفت تا رتبهبندی نقشههای گوگل خود را از راهاندازی صحیح و تایید پروفایل کسبوکار گوگل برای ایجاد ارتباطات محلی و نفوذ در نسل بازبینی افزایش دهید .
سئو گوگل مپ کلیه اقداماتی است که سبب بهتر شدن رتبه شما و جایگاه نمایش کسب کار شما در google map میشود.
•آشنایی با بهینه سازی و سئو نقشه گوگل
•ادعا و تأیید فهرست «Google برای کسبوکار من» شما.
•بهینه سازی نام، آدرس، شماره تلفن و سایر جزئیات فهرست کسب و کار شما.
•افزودن عکس با کیفیت بالا و محتوای توصیفی.
•تشویق نظرات مشتریان
•ایجاد پیوندهای محلی و نقل قول
این تصویر را بسیار روی صفحه موبایل خود دیده اید.
در تصویر بالا مشاهده میکنید که سه ردیف نام کاربری وجود دارد که معرف کسب و کار و لینک سایت آنان است.
اگر کسی در گوگل مثلا کلمه فروشنده کفش را جستجو کند همراه صفحه جستجو یک نقشه گوگل نیز ظاهر میشود.
حالا اگر شما با هر شغلی که دارید در بین این سه ردیف ظاهر شوید احتمال پیداکردن مشتریان بیشتری برایتان پدید میآید.
یکی از مزیت های عمده گوگل مپ ایجاد اعتماد در بین کاربران گوگل و جستجوکنندگانی است که به دنبال مطالب مورد نظر خود هستند.
وقتی شما پروفایل خود را در گوگل تکمیل میکنید علاوه بر نقشه محل کار شما و تصاویر مرتبط،شماره تلفن شما نیز باید مورد تایید قرار بگیرد.
مردم وقتی دقیقاً روی نقشه گوگل آدرس و شماره تلفن شما را میبینند میدانند که مراحل احراز هویت توسط گوگل را انجام داده اید.
سئو گوگل مپ باعث میشود که شما در دید بیشتری قرار بگیرید و کاربران بیشتری شما را ببینند.
از مزایای سئو گوگل مپ با شما بیشتر خواهیم گفت.
سئو گوگل مپ به بهینهسازی لیست کسبوکار و وب سایت شما برای رتبهبندی بیشتر در نقشههای گوگل و نتایج جستجوی محلی اشاره دارد. این کار میتواند به رانندگی ترافیک بیشتر , تماسهای تلفنی و فروش برای تجارتهای محلی کمک کند.
•مراجعه , تماس و فروش بیشتر از سوی جستجوگران نزدیک به آن.
•به شما کمک میکند تا از رقابت تجارتهای محلی برای تقویت کسبوکار خود به عنوان یک مرجع محلی مورد اعتماد حمایت کنید .
•درج یک نقشه گوگل در وب سایت شما میتواند چندین مزیت سئو محلی را فراهم کند.
•داشتن یک سیگنال نقشه برای جستجوی موتور که کسبوکار شما دارای موقعیت فیزیکی است که مشتریان میتوانند از آن بازدید کنند . این ارتباط جغرافیایی به شما کمک میکند تا نتایج جستجوی محلی را بالاتر بدانید .
•بازدیدکنندگان میتوانند با کلیک کردن بر روی نقشه به آسانی به مغازه شما راه پیدا کنند . این امر باعث میشود که آنها به صورت شخصی از کسبوکار شما دیدن کنند .
•نقشه گوگل جاسازیشده برای آدرس , شمارهتلفن , ساعات باز کردن و غیره , ارزش طرح را فراهم میکند .
•فهرست با نقشهها معمولا ً نرخ کلیک بالاتری دارد . با بصری کردن مکان خود , مشتریان میتوانند دقیقا ً ببینند که شما قبل از کلیک روی لیست خود کجا قرار دارید .
•بنابراین اگر یک فروشگاه یا دفتر فیزیکی دارید , اضافه کردن یک نقشه گوگل به وب سایت شما میتواند سئو محلی را تقویت کرده و ترافیک پا بیشتری را هدایت کند. نقشه تعاملی را روی صفحات تماس قرار دهید و آن را در سرصفحه یا گام برای حداکثر دید قرار دهید .
راز سئو بر کسی آشکار نیست و موتورهای جستجو بطور مدام الگوریتم های خود را تغییر میدهند.راز سئو را میتوان در 300 کلمه بیان کرد و آن در سئو داخل صفحه،خارج صفحه و سئو فنی نهفته است.
•سئو هیچ رازی ندارد و تمام تکنیک ها و استراتژی آن بر مبنای تجربه کاربری استوار است.
•راز سئو در کسب رضایت موتورهای نیست بلکه باید به رضایت کاربران موتورهای جستجو توجه کرد.
•راز سئو در بکار بردن الگوریتم و فاکتورهای اعلام شده موتورهای جستجو و رعایت دقیق تکنیک های آن است.
سایت های بسیاری از کلمه راز سئو استفاده کرده اند و آنرا تا حدود زیادی مبهم و ناشناخته و ترسناک جلوه داده اند و کاربران را از انجام آن بدون تجربه برحذر داشته اند.
بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت جمله معروفی دارد و آن این است که "محتوا پادشاه است" و این میتواند راز اصلی سئو باشد.
برخی راز سئو را در تحقیق و بررسی کلمات کلیدی و استفاده از در طول یک طول محتوای یک صفحه دانسته اند.
اما وقتی تمام این موارد را با دقت نگاه میکنیم متوجه میشویم که هیچ رازی در بین نیست و این نتیجه عدم شناخت ما از سئو است.
اصولا هر کاری راز و رمزی دارد مانند تعمیر خودرو،تعمیر وسایل خانگی،معماری و مهندسی و هزاران کسب و کار دیگر که در جامعه وجود دارد.
اما کلمه راز اصولا به مطلبی گفته میشود که برکسی آشکار نشده باشد و چون تکنیک های سئو از طرف موتورهای جستجو بیان شده بنابر این نمیتوان عبارت راز سئو را صحیح دانست.
برای اینکه یک صفحه از طرف ربات های موتورهای جستجو مورد بررسی قرار بگیرد نیاز داریم که محتوای یک صفحه بیشتر از 300 کلمه را در خود جای داده باشد.
اگر به افزونه Yoast در وردپرس توجه کنیم تا وقتی که محتوای شما به 300 کلمه نرسیده باشد سئو آنرا ناقص اعلام میکند.
باید محتوایی برای هر یک از صفحات سایت خود ایجاد کنیم که حداقل 300 کلمه داشته باشد تا از حداقل اعلام شده برای سئو برخوردار باشد.
اجرای استراتژیهای سئو میتواند به رتبهبندی وب سایت شما در صفحات نتایج موتور جستجو کمک کند که منجر به افزایش ترافیک آلی میشود. با بهینهسازی محتوا و ساختار وب سایت , میتوانید دید خود را نسبت به مشتریانی که فعالانه به دنبال محصولات یا خدمات مرتبط با صنعت خود هستند , بهبود بخشید . این افزایش دید میتواند منجر به بازدیدهای وب سایت بیشتر و در نهایت تبدیل بیشتر شود.
یکی از مزایای کلیدی سئو توانایی آن برای هدایت ترافیک همیشهسبز به وب سایت شماست . بر خلاف تبلیغات پرداختشده , که زمانی که کمپین به پایان میرسد تولید ترافیک را متوقف میکند , محتوای بهینه seo میتواند به جذب بازدیدکنندگان ادامه دهد .
وقتی وب سایت شما در صفحه اول نتایج موتور جستجو ظاهر میشود , به کاربران نشان میدهد که محصول شما قابلاعتماد و معتبر است . مردم تمایل دارند به موتورهای جستجو اعتماد کنند , بنابراین اگر وب سایت شما به خوبی رتبهبندی شود , میتواند اعتبار شما را افزایش دهد و با مشتریان بالقوه اعتماد ایجاد کند.
سئو در مقایسه با دیگر تاکتیکهای فروش بازاریابی دیجیتال یک استراتژی مقرونبهصرفه است که میتواند نتایج بلند مدت ارائه دهد . در حالی که ممکن است نیاز به سرمایهگذاری اولیه در بهینهسازی وب سایت و ایجاد محتوای کیفی داشته باشد , هزینههای نگهداری و بهینهسازی مستمر نسبتا ً پایین هستند .
در چشمانداز دیجیتال رقابتی امروز , بیشتر شرکتها از اهمیت سئو آگاه هستند . با نادیده گرفتن سئو , شما خطر افتادن پشت رقبای خود را دارید که فعالانه وب سایت خود را بهینهسازی میکنند . با اجرای استراتژیهای موثر seo میتوانید جلوتر از رقابت بمانید و اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما برای مشتریان احتمالی که در جستجوی محصولات یا خدمات در صنعت شما هستند قابلمشاهده است .
برای فعال کردن سئو سایت 8 راه اساسی وجود دارد که در این صفحه از سایت جام ارژنگ به این 8 راه اشاره میکنیم.سئو وب سایت مهمترین عامل بازاریابی آنلاین است.
1-برای سئو سایت کلمات کلیدی را در صفحه خود گسترش دهید.
2-سئو را در پیوندهای ثابت وب سایت خود قرار دهید.
3-محتوای موجود خود را پیوند دهید.
4-محتوای با کیفیت و بدون پرکردن کلمات کلیدی بنویسید.
5-تصاویر سایت خود را سئو کنید.
6-سرعت بارگذاری صفحه سایت خود را بهینه کنید.
7-وب سایت خود را برای موبایل سئو دوستانه کنید.
8-صفحات و محتوای خود را به روز کنید.
این 8 راه برای فعال شدن سئو یک وب سایت بسیار مهم و ضروریست که رعایت هرکدام میتواند به کسب رتبه و افزایش بازدید منجر شود.
آیا میدانستید که حدود ۶۴ % ترافیک ارگانیک از جستجو ناشی میشود ؟و فقط 10 % از رسانههای اجتماعی هستند . برای ایجاد موفق یک استراتژی بازاریابی دیجیتال , باید موتورهای جستجو را مدیریت کنید .
این صفحه سئو برای راهنمای مبتدیان شما را به مفهوم بهینهسازی موتور جستجو معرفی کرده و توضیح میدهد که چگونه وب سایت خود را برای افزایش ترافیک بهینه کنید .
برای درک اینکه سئو چیست , لازم است بدانید موتورهای جستجو مانند گوگل , بینگ و دیگران چگونه کار میکنند . آنها چگونه رتبهبندی جستجو خود را تعیین میکنند ؟وب سایتهای زیادی وجود دارند که موضوعات مشابهی را پوشش میدهند .
یک موتور جستجو مانند گوگل , صفحات وب شاخص ( اگر مشخص نشود ) - آن را به عنوان یکی از آن کتابهای تلفن زرد قدیمی تصور کنید , فقط به شکل دیجیتال .
هنگامی که یک وب سایت ایجاد میکنید , رباتهای موتور جستجو وب سایت خود را سینهخیز حرکت میدهند تا اطلاعات آن را درک کنند و بر این اساس آن را نمایه کنند , به طوری که در نتایج جستجوی مرتبط ظاهر شود . امروزه رباتهای موتور جستجو قادر به درک اطلاعات طبقه بندی شده ( متن , ساختار و محتوای غیر متنی ) بر روی وب سایت و شاخص شما براساس عوامل مختلفی مانند ارتباط و قدرت هستند .
در اینجا بهینهسازی موتور جستجو انجام میشود . سئو به فرآیند بهتر کردن سایت برای موتورهای جستجو اشاره میکند. در مورد بهینهسازی وب سایتها است تا موتورهای جستجو ارزش ارتباط را درک کرده و آن را براساس جستجو رتبهبندی کنند.
بخش قبلی به ما ایدهای درباره اهمیت سئو میدهد . برای درک بیشتر , به عادات جستجو خود فکر کنید .
اجازه دهید بگوییم به گوگل میروید چون میخواهید اطلاعاتی در مورد یک موضوع خاص مثلا ً " بهترین ابزار برای بازاریابی ایمیلی " پیدا کنید . شما آن را به همین شکل تایپ میکنید یا شاید فقط در " ابزارهای بازاریابی ایمیلی " تایپ کنید . فورا لیستی از نتایج را دریافت میکنید .
کدام یک را کلیک میکنید؟
تا حالا به صفحه دوم یا سوم نتایج رفته اید؟ شاید نه و اگر بله , نه زیاد .
این مثال نشان میدهد که چرا سئو مهم است . داشتن صفحات بهینه برای موتورهای جستجو به رتبهبندی کلی جستجو شما کمک میکند .
هدف شما این است که در اولین صفحه ( حتی بهتر : در چند فهرست اول ) از جستجو مشتریان خود را جستجو کنید تا ترافیک بیشتری را به سایت خود ببینید .
کلمات کلیدی نقش مهمی در سئو ایفا میکنند . یک کلید واژه موضوع اصلی مقاله شما را نشان میدهد و این چیزی است که مردم را برای پیدا کردن مقاله شما به هنگام جستجوی آنلاین برای یک موضوع مورد نظر ممکن میسازد .
کلید واژه اساسا ً چیزی است که مردم در جستجوی چیزی تایپ میکنند . به همین دلیل است که باید مطمئن شوید کلید واژه شما با هدف جستجو مخاطبین هدف شما همسو است. این میتواند یک کلیدواژه کوتاه مانند " بازاریابی دیجیتال " یا یک کلید واژه بلند دم مانند نحوه ایجاد یک کمپین تبلیغاتی دیجیتال خوب " باشد .
کلمات کلیدی کوتاهتر معمولا ً حجم جستجوی بالاتری دارند . این به این معنی است که رتبهبندی آنها برای آنها دشوارتر است . کلمات کلیدی بلند دم دارای حجم جستجوی کمتری هستند , اما در مقایسه با آنها بسیار خاص هستند . مزیت این است که شما میتوانید مخاطبان دقیق علاقهمند به آن را هدف قرار دهید . بهتر است برای ترکیبی از هر دو دنباله بلند و کلمات کوتاه برویم .
علاوه بر این , در نظر گرفتن حجم جستجو و دشواری رتبهبندی کلید واژه مورد نظر برای استفاده ایدهآل است . حجم جستجو نشان میدهد که افراد اغلب به دنبال این کلید واژه خاص میگردند . حجم جستجوی بالاتر به این معنی است که افراد بیشتر به این موضوع علاقمند هستند . از سوی دیگر , دشواری رتبه نشان میدهد که رتبهبندی نتایج موتور جستجو چقدر دشوار خواهد بود .
کلمات کلیدی حیاتی هستند , اما تنها جز بهینهسازی یک وب سایت نیستند . برای افزایش ترافیک باید روی جنبههای مهم دیگر تمرکز کنید .
سایت یک نشانی اینترنتی است که وقتی به صفحه وب دسترسی دارید میبینید . لینک های ثابت مطالب زیادی در مورد ساختار کلی وب سایت شما میگوید , آنها نباید خیلی طولانی باشند و در عین حال , به وضوح شرح دهید که صفحه وب درباره چیست . برای خواننده و همچنین برای ربات در حال خزیدن وب سایت تان .
همانطور که قبلا ً ذکر شد , رباتهای موتور جستجو همه صفحات سایت شما را سینهخیز حرکت میدهند تا موضوع سایت شما را به طور کامل درک کرده و آنها را به درستی فهرست کنید . از کلمات روشن و معنادار در نشانی اینترنتی خود استفاده کنید . برای مثال , اگر شما یک فروشگاه کتاب آنلاین دارید , صفحات خود را با لینک های ثابت بسازید تا به مردم نشان دهید که به چه چیزی دسترسی دارند و به دسترسی اطلاعات کلی کمک میکنند . این سلسلهمراتب را برای جستجوی موتورها روشن میکند و به سئو کمک میکند .
اگر پست فعلی تان به پست دیگری مربوط میشود که قبلا ً نوشته بودید , آن را لینک کنید ! خوب است که مطالب خود را به دیگر پستها و صفحات وب سایت خود اختصاص دهید . این کار با کمک به خواننده در کشف مطالب مرتبط و هدایت صفحات دیگر سایت و همچنین کمک به رباتها در نمایهسازی و دسترسی صفحات وب سایت شما , به تجربه بهتر کاربر کمک میکند .
برای سئو , باید مطالبی بنویسید که خوانندگان را درگیر میکند . مطمئن شوید که موضوع خود را به طور کامل پوشش دهید و اطلاعاتی که ممکن است مهم باشند را رها نکنید . ضروری است که به مخاطبین خود نگاهی اجمالی به موضوع مورد نظر بدهید و به نیازهای آنها پاسخ دهید .
کلمات بیشتر لزوما ً با کیفیت بالاتر برابری نمیکنند , اما همانطور که نشان میدهد این موضوع در عمق پوشش داده شدهاست , میتواند کمک کند . با توجه به نتایج بهدستآمده , بین تعداد کلمات و رتبهبندی و عمق مقاله و رتبهبندی رابطه وجود دارد .
علاوه بر پوشش کامل موضوع , نوشتن به شیوهای روشن , با این حال زیبا و محاورهای شگفتانگیز است . کلمات کلیدی خود را در تمام مقاله خود قرار ندهید تا چگالی کلیدواژه بالایی داشته باشید . تلاش برای فریب دادن سیستم با قرار دادن کلمات کلیدی در همه جا , کار نخواهد کرد و بسیاری از آنها واقعا ً برای آن جریمه خواهند شد .
موتورهای جستجو بسیار هوشمند هستند و میتوانند مواد کلیدی را تشخیص دهند .
از دیدگاه خوانایی , تصاویر بسیار مهم هستند . آنها به تجسم محتوای شما کمک میکنند و به خوانندگان کمک میکنند تا آن را قابلدرک کنند . اما آنها همچنین برای سئو مهم هستند چون به وب سایت شما کمک میکنند که سینهخیز برود . یک تصویر نمیتواند سینهخیز برود , اما چیزی که میتواند سینهخیز برود و نمایه شود تصویر alt - متن است , به عبارت دیگر توصیف تصویر .
استفاده از کلید واژه شما به عنوان تصویر alt - متن اطمینان حاصل خواهد کرد که گوگل آن را برای آن کلیدواژه خاص شاخص خواهد کرد .
آیا تا به حال متوجه تصاویری شدهاید که در بالای نتایج جستجو ظاهر میشوند ؟ آنها همچنین راه خوبی برای هدایت افراد به وب سایت شما هستند و در نتیجه نشان میدهند که وب سایت و تصاویر شما به موضوع جستجو مربوط هستند . فشرده کردن تصاویر نیز عامل مهمی است . سرعت وب سایت برای سئو حیاتی است و اندازه و فرمت تصویر میتواند نقش بزرگی در آن بازی کند . پس دقت کنید که تصاویر خود را به درستی بهینهسازی کنید . شما به راحتی میتوانید این کار را با استفاده از ابزارهای فشردهسازی تصویر انجام دهید .
سلام شما از طریق واتساپ با جام ارژنگ تماس گرفته اید.لطفا پیامتان را بگذارید.