هر کاری و شغل و حرفه ای برای خودش رازهایی دارد که اصطلاحاً به آن فوت کوزه گری گویند.
اما هر مجهولی و هر ناشناخته ای را نمیتوان راز نامید زیرا اصولا راز چیزی است که بر همگان کشف نشده نیست و قابل درک نمیباشد و توان دسترسی به آن برای عموم مردم فراهم نیست.
بهینهسازی موتور جستجو یک بخش کلیدی از رشد محصول محور است . این کار فراتر از استراتژی محتوا نویسی سئو است و شامل تیمهای بازاریابی , محصول و مهندسی شما است تا مخاطبان هدف خود را به تلاش و در نهایت خرید - محصول تان جلب کند .
شش راز بزرگ سئو را که اکثر وب سایت ها و متخصصان سئو در باره آن حرف زده اند عبارتند از:
مطالبی که در این صفحه میخوانید:
باز کردن رتبه بالاتر در نتایج موتور جستجو هدف هر استراتژیست سئو است .
در صنعت بازاریابی تاکتیکهای سئو فراوان وجود دارد . با این حال , شناسایی تاکتیکهای بهینهسازی که منحصر به فرد و دستنخورده رقبای شما هستند , چالش برانگیز است .
وقتی از ایدههای منحصر به فرد و خارج از کادر سئو استفاده میکنید , شانس خود برای رتبهبندی بالاتر در جستجوی ارگانیک را افزایش میدهید .
زمانی که یک وب سایت در بالای نتایج موتور جستجو ظاهر میشود , مردم را متقاعد میکند که وب سایت قابلاعتماد است .
با سرمایهگذاری در سئو , کسب و کارها میتوانند اعتماد مشتریان خود را به دست آورند و در صنعت خود رهبران شوند .
سئو همچنین به کسب و کارها کمک میکند تا از حوزههای مشهور ارتباط کسب کنند و در نتیجه یک پروفایل ارتباطی قوی ایجاد کنند. یک پروفایل backlink خوب میتواند اعتبار کسبوکار شما را به طور قابلتوجهی افزایش دهد .
نحوه جستجو مصرف کنندگان برای محصولات و خدمات به طور قابلتوجهی رشد کردهاست .
امروزه مردم برای یافتن اطلاعات , مقایسه گزینهها و تصمیمگیری خرید به موتورهای جستجو تکیه میکنند .
مقایسه تلفنها
با به روز ماندن با بهترین شیوههای سئو , کسب و کارها میتوانند حضور آنلاین خود را با رفتار و ترجیحات مصرفکننده در حال تکامل همسو کنند .
کسب و کارهایی که در سئو سرمایهگذاری میکنند و حضور آنلاین قوی تری دارند بیشتر احتمال دارد رقبای خود را از بین ببرند , سهم بیشتری از ترافیک ارگانیک جذب کنند , و یک مزیت رقابتی در بازار دیجیتال کسب کنند .
علاوه بر این , برای کسب و کارهایی که مشتریان محلی را هدف قرار میدهند , اجرای استراتژیهای سئو محلی میتواند به کسب مزیت رقابتی کمک کند .
بهینهسازی وب سایت شما برای کلمات کلیدی محلی , ادعا و بهینهسازی فهرست کسبوکار گوگل من , و گرفتن بازبینیهای مثبت میتواند به شما کمک کند که به طور برجسته در نتایج جستجوی محلی ظاهر شوید .
اولین راز سئو برای کسب رتبه و حضور قوی در صفحه اول گوگل یافتن کلمات کلیدی مناسب هستند.
کلمات کلیدی یکی از عناصر کلیدی سئو هستند که ترافیک و تبدیلات را به وب سایت شما هدایت میکنند .
در نتیجه , تحقیق و تجزیه و تحلیل عمیق قبل از اینکه روی کلمات کلیدی خاصی قرار بگیرید , لازم است .
شما میتوانید بهترین کلمات کلیدی سئو را با استفاده از ابزار تحقیق کلید واژه SEOptimer پیدا کنید .
دو راه برای انجام تحقیق وجود دارد . شما میتوانید با کلمات کلیدی یا با دامنه جستجو کنید.
برای مثال , شما میتوانید کلید واژه اولیه خود را وارد کنید و ابزار کلمات کلیدی بیشتری را در ارتباط با کلیدواژه بذری شما پیشنهاد خواهد کرد .
شما همچنین میتوانید دامنه رقیب خود را وارد کنید و ابزار همه کلمات کلیدی که در آن رتبه رقیب شما قرار دارد را فهرست خواهد کرد. نه تنها این , شما میتوانید ترافیک تخمینی را یک کلیدواژه خاص به وب سایت ببینید .
لیستی از تمام کلمات کلیدی بالقوه رانندگی با طوفان فکری و تحلیل رقیب تهیه کنید.
از دیدگاه کاربر مانند کلماتی که هنگام جستجوی محصولات و خدمات مربوط به برند شما احتمالا ً در موتورهای جستجو وارد میشوند , فکر کنید . کلمات کلیدی مترادف , دم کوتاه , دم بلند و متغیر را در نظر بگیرید.
گوگل بلافاصله محتوای با کیفیت بالا و مرتبط را بالای fold نشان میدهد تا کاربران را درگیر کند و اطلاعاتی را که در جستجوی آن هستند , به آنها بدهد .
این میتواند شامل معرفی مختصر , نکات کلیدی یا خلاصهای از محتوای اصلی صفحه وب باشد .
یک تیتر مسحور کننده و غنی از کلیدواژه به طور برجسته در بالای صفحه وب خود قرار دهید .
این تیتر باید توجه بازدیدکنندگان را جلب کند و آنها را تشویق کند که به خواندن یا بررسی بقیه محتوای شما ادامه دهند .
یک تماس روشن و قابلاجرا ( cta ) را در بالای fold قرار دهید تا کاربران را به سمت اقدام مورد نظر هدایت کنید , چه در حال خرید باشد , چه در حال امضای خبرنامه و چه در تماس با کسبوکار خود . شرکت cta باید از نظر بصری برجسته باشد و بازدیدکنندگان را تشویق کند تا گام بعدی را بردارند .
بخش بزرگی از ترافیک وب سایت شما از طریق دستگاههای تلفن همراه به دست میآید , بنابراین اطمینان حاصل کنید که محتوای بالای آن موبایل بهینهشده و منجر به تجربه استثنایی کاربر میشود .
شما همچنین باید شامل مدرک اجتماعی و شهادت مشتریان برای توسعه اعتماد به برند و اعتبار میان حضار در اولین برداشت باشید .
اتصال داخلی یا لینک داخلی یک راز سئو و یکی از ارزشمندترین روشهای سئو است زیرا ناوبری سایت شما را بهبود میبخشد , تجربه کاربر را افزایش میدهد , حقوق لینک را توزیع میکند و موتور جستجو را تقویت میکند .
با فراهم کردن لینک درون محتوای شما که منجر به صفحات مرتبط در وب سایت شما میشود , کاوش موضوعات مرتبط یا یافتن اطلاعات اضافی که به آنها علاقه دارد را برای بازدیدکنندگان آسانتر میکنید . این کار میتواند تجربه کاربر آنها را افزایش دهد و آنها را تشویق کند که زمان بیشتری را در سایت شما بگذرانند .
آنها همچنین به توزیع سهام لینک یا " آبمیوه لینک " در سراسر وب سایت شما کمک میکنند .
ارزش لینک به ارزش یا قدرت منتقلشده از یک صفحه به صفحه دیگر از طریق پیوندها اشاره دارد. با اتصال به صفحات مهم در وب سایت , اهمیت آنها را برای موتورهای جستجو نشان میدهید .
این کار میتواند به افزایش قدرت و قابلیت دید آن صفحات کمک کند و به طور بالقوه رتبهبندی آنها را بهبود بخشد .
هنگامی که به صورت استراتژیک استفاده می شود، بهینه سازی موتور جستجو (سئو) می تواند مزایای بسیاری را برای کسب و کارها فراهم کند، از جمله افزایش ترافیک وب و سرنخ های واجد شرایط بیشتر که از طریق قیف فروش می آیند. در هسته خود، سئو این پتانسیل را دارد که توجه ارگانیک بیشتری را به کسب و کار شما جلب کند - به این معنی که هیچ هزینه ای برای شما ندارد. درک اصول اولیه سئو می تواند به شما کمک کند تا محتوای جذاب و با رتبه بالا را برای دستیابی به مخاطبان هدف خود به گونه ای که نیازهای آنها را برآورده می کند ایجاد کنید. با درک و اجرای بهترین شیوه های سئو، رشد کسب و کار و تعامل بیشتر را متوجه خواهید شد.
اگر سئو موضوعی است که علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد آن هستید، یک بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ تحت رهبری مربی می تواند شما را از طریق این اصول راهنمایی کند تا بتوانید آنها را در کسب و کار خود به کار ببرید – یا با این مهارت های بسیار مورد نیاز، حرفه جدیدی را شروع کنید!
بهینهسازی موتور جستجو مجموعهای از شیوههایی است که هر سازنده محتوا میتواند برای کمک به رتبهبندی برخی صفحات وب خاص در نتایج جستجو (به عنوان مثال، نزدیکتر کردن محتوا به بالای صفحه اول در هر سایت موتور جستجو، جایی که کاربران احتمال بیشتری برای دیدن آن دارند، استفاده کند. و روی آن کلیک کنید). این روشها میتوانند ترافیک بیشتری را به وبسایت شما بیاورند که هم دید و هم درآمد شما را افزایش میدهد. با این حال، توجه به این نکته مهم است که سئو کاری نیست که یک بار انجام دهید و فراموش کنید. سئوی موثر باید به روشی استاندارد برای نحوه ایجاد محتوای جدید و به روز رسانی محتوای موجود برای تجارت خود تبدیل شود.
از آنجایی که اکثر جستجوها از طریق گوگل انجام می شود، سئو به شدت بر روی رتبه بندی بالا در نتایج جستجو تمرکز دارد. در واقع، بیش از 95 درصد از جستجوهای تلفن همراه با استفاده از گوگل از سال 2018 تا 2019 انجام شده است. در دنیای پرپیوند امروزی، بازدیدکنندگان وب سایت انتظار دارند پاسخ هایی را که جستجو می کنند در چند نتیجه اول بیابند. برای افزایش موثر ترافیک، صفحه وب شما باید در ده نتیجه برتر قرار گیرد – هر چه صفحه شما بالاتر ظاهر شود، احتمالاً تعداد کلیکهای بیشتری دریافت خواهید کرد.
سئو همچنین شامل بهترین روشها برای سرعت وبسایت، شرح عکسها، پیوندها و تعامل آنلاین با دیگران است. در حالی که عوامل زیادی در بهینه سازی وب سایت نقش دارند، این منابع دیجیتال مارکتینگ رایگان می توانند روند را آسان تر کنند.
با استراتژی سئو مناسب، می توانید آگاهی از برند را افزایش دهید، درآمد شرکت را افزایش دهید و حتی اعتبار بیشتری برای کسب و کار خود به دست آورید. در زیر، ما هشت مزیت واضح را برای گنجاندن سئو در استراتژی بازاریابی شما، صرف نظر از اندازه صنعت یا شرکت، بیان کردهایم
ترافیک ارگانیک شامل بینندگانی است که وب سایت شما را از طریق موتور جستجو پیدا می کنند. برای هدایت صحیح این ترافیک، وب سایت شما باید به طور موثر بهینه شود. هدف این است که گوگل تشخیص دهد که وب سایت شما مرتبط ترین پاسخ ها را به سوالاتی که مردم می پرسند ارائه می دهد.
تقریباً 63000 جستجو در گوگل در هر ثانیه انجام می شود و با استراتژی سئوی مناسب، کسب و کار شما می تواند برای برخی از این نتایج جستجو رقابت کند. یکی از بهترین راهها برای بهبود سئو، تمرکز روی کلمات کلیدی مرتبط با کسبوکار شما و اطلاعاتی است که میخواهید با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.
خزنده های وب گوگل هر سایتی را در وب برای کلمات کلیدی خاص، رابط های کاربر پسند و قابلیت اعتماد عمومی بررسی می کنند. این ربات ها از این داده ها برای تعیین بهترین پاسخ ها برای هر پرس و جو استفاده می کنند. برای مثال، اگر در حال نوشتن پستی در مورد نرم افزار حسابداری برای سازمان های غیرانتفاعی هستید، به این فکر کنید که کاربران چگونه جستجو می کنند و از چه کلماتی استفاده خواهند کرد. اگر از کلمات کلیدی «نرمافزار حسابداری برای سازمانهای غیرانتفاعی» به درستی در پست خود استفاده کنید و کاملاً به سؤال پاسخ دهید، Google به پست شما رتبه بالاتری برای مرتبط بودن اعطا میکند.
بهعنوان شکلی از بازاریابی ورودی – برخلاف تماس سرد یا ارسال ایمیل یا تبلیغات ناخواسته – سئو یکی از مقرونبهصرفهترین راهها برای افزایش حضور آنلاین شماست. هنگامی که به صورت استراتژیک اعمال می شود، سئو به شما این امکان را می دهد که در مقابل افرادی قرار بگیرید که به دنبال محصول یا خدمات شما هستند، عبارات خاص مربوط به پست یا لیست شما را جستجو کرده اند و در نهایت در وب سایت شما قرار می گیرند. به این ترتیب، این سرنخ ها آماده شده و آماده ارتکاب هستند.
اکثریت قریب به اتفاق فعالیت های آنلاین با جستجو شروع می شود. ایمفورزا، یک پلتفرم برندینگ آنلاین، تخمین می زند که 93 درصد از تمام تجربیات آنلاین با موتور جستجو شروع می شود. در همین حال، 70 درصد از نتایج کلیک شده به جای تبلیغات پولی، ارگانیک هستند. سئو در 14 درصد مواقع منجر به فروش می شود، در حالی که تبلیغات چاپی و سایر تکنیک های بازاریابی بیرونی نرخ نزدیک به 1.7 درصد دارند.
علاوه بر این، سئو منقضی نمی شود. برخلاف تبلیغات آنلاین پولی که پس از پایان کمپین، ترافیک ایجاد نمی کنند، سئوی مدیریت شده به خوبی می تواند به مرور زمان ترافیک باکیفیت را به سایت شما بیاورد.
پیادهسازی سئو در شرکت شما میتواند زمان بر باشد، اما به احتمال زیاد مستلزم هزینههای تبلیغاتی اضافی نخواهد بود و پتانسیل افزایش درآمد کسبوکار را افزایش میدهد. یک بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ که استراتژی SEO را آموزش می دهد می تواند به شما کمک کند تا یک برنامه جامع برای افزایش دید ارگانیک خود ایجاد کنید.
شما می خواهید در صنعت خود به عنوان یک رهبر برجسته شوید، اما همچنین می خواهید به عنوان یک راه حل مناسب برای مخاطبان خود دیده شوید. با 1.88 میلیارد وب سایت آنلاین، چگونه اطمینان حاصل می کنید که مردم برند شما را می شناسند؟ استراتژی سئو یکی از بهترین راه ها برای دستیابی به این هدف است.
رتبه بندی صفحه اول در گوگل دید و اعتبار شما را افزایش می دهد. پس از اینکه محتوای خود را برای مطابقت با جستارهای جستجو بهینه کردید، باید تعداد کلیکهای بیشتری را مشاهده کنید که به افزایش سطح تعامل و اعتماد شما ادامه میدهد. شتاب ایجاد شده توسط استراتژی سئو شما می تواند زنجیره ای از رویدادها را آغاز کند که منجر به آگاهی بیشتر از برند می شود.
به خاطر داشته باشید که آگاهی از برند فقط به این نیست که مردم نام شما را بشناسند - آنها همچنین باید بدانند که برند شما چیست، چگونه می تواند به آنها کمک کند و خدماتی که ارائه می دهد. بازاریابی محتوا عبارت است از دادن اطلاعات ارزشمند به جستجوگران که آنها آن را درک کرده و به آن اعتماد دارند. آنها می دانند که می توانند با سؤالات به شما مراجعه کنند و این اعتماد می تواند به راحتی سرنخ ها را به فروش تبدیل کند.
همه صنایع دارای رقابت هستند. همانطور که می خواهید استراتژی های بازاریابی چاپی رقبای خود را مطالعه کنید، باید استراتژی های سئو آنها را نیز مطالعه کنید. وبسایتهایی مانند Moz و SEMrush به شما این امکان را میدهند که ببینید رقبای شما برای چه کلمات کلیدی رتبهبندی میکنند، چه تعداد محتوای دارند، استراتژی پیوند آنها و بسیاری موارد دیگر. هنگامی که تمرکز خود را بر روی کلمات کلیدی مرتبط با صنعت خود محدود کردید، می توانید استراتژی ایجاد کنید تا از رقبای خود پیشی بگیرید.
یکی از راههای انجام این کار این است که به دنبال فرصتهایی بگردید که رقبای شما در آن کوتاهی میکنند (به عنوان مثال، استفاده از کلمه کلیدی که برای آن رتبهبندی نمیشود). برای افزایش سئوی خود در اطراف آن کلمه یا عبارت، فرصتهای واضحی را برای خود شناسایی کنید تا در جستجوهای گوگل بیشتر دیده شوید.
تعداد جستجوهای موبایل روزانه افزایش می یابد. تا سه ماهه دوم سال 2021، 61 درصد از کل جستجوها بر روی یک دستگاه تلفن همراه انجام شده است. اما چگونه این برای مشاغل ترجمه می شود؟ اگر سایت شما برای استفاده از تلفن همراه بهینه نشده باشد، بیش از نیمی از مخاطبان هدف خود نادیده گرفته می شوند. نه تنها این، گوگل به طور خودکار یک وب سایت بهینه شده برای موبایل را بالاتر از وب سایتی که اینطور نیست رتبه بندی می کند. در حالی که وب سایت شما ممکن است در رایانه شخصی عالی به نظر برسد، زمان بارگذاری و اندازه صفحه نمایش با برندها و طرح های مختلف دستگاه های تلفن همراه به طور چشمگیری تغییر می کند، و دیگر برای کسب و کارها اختیاری نیست که حضور دیجیتالی سازگار با موبایل را توسعه دهند و حفظ کنند.
حتی با یک استراتژی سئو قوی، ایجاد اعتماد مشتری به برند شما زمان می برد. بر روی محتوای با کیفیت سرمایه گذاری کنید تا خوانندگان خود به منبعی قابل اعتماد برای اطلاعات به روز تبدیل شوند. این میتواند دید مشتریان از کسب و کار شما را بهبود بخشد و به نوبه خود رتبه شما را افزایش دهد.
گوگل فقط به دنبال کلمات خاصی برای رتبه بندی سایت شما نیست، بلکه به دنبال این است که چقدر و چقدر معتبر با مخاطبان خود تعامل دارید. Google نحوه حمایت شما از بازدیدکنندگان سایت خود را در نظر می گیرد - حتی اگر آنها در نهایت از شما خرید نکنند. استراتژی سهگانهای که گوگل برای رتبهبندی وبسایتها استفاده میکند EAT است - تخصص، اعتبار و قابل اعتماد. آنچه به آن ترجمه می شود این است: اگر محتوای شما برای مخاطبان شما بی فایده است، مهم نیست که چند بار از یک کلمه کلیدی استفاده می کنید.
تعامل زمان می برد، اما باید با سهم بازار بیشتر و رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو نتیجه دهد. با افزودن صفحات تماس، نقشه های گوگل و بخش هایی که دارای نظرات فعال هستند، ارتباط بازدیدکنندگان با شما را آسان کنید. مکالمه سالم را تقویت کنید و بازخورد محکمی بدهید. محتوایی ایجاد کنید که مردم بخواهند به اشتراک بگذارند زیرا برای آموخته های خود ارزش قائل هستند.
هنگامی که جستجوی ارگانیک را با بازاریابی پولی، ورودی یا برون گرا تکمیل می کنید، استراتژی SEO شما ممکن است به ارتفاعات جدیدی برسد. از آنجایی که محتوا مهم است، خوب است که بانکی از منابع مکتوب برای ایجاد مطالب بازاریابی که اطلاعات مفیدی را ارائه می دهد و به سؤالات مرتبط پاسخ می دهد، نگه دارید. رتبه بندی صفحه اول شما در گوگل ممکن است اعتماد مشتری بالقوه را افزایش دهد - مهم نیست که آنها در ابتدا چگونه کسب و کار شما را پیدا کردند.
نظارت بر سئوی شما همچنین به شما بینشی در مورد روندهای صنعت در هنگام توسعه می دهد. زمانی که عبارات جستجوی محبوب تغییر می کنند، خواهید دید که افراد چه اطلاعاتی را ارزشمندتر می دانند و چه چیزی آنها را از تعهد به خرید باز می دارد. با نظارت دقیق بر رتبه بندی گوگل و سئو، نکات دردناک باید آشکار شوند.
اگر کسبوکار شما در تبلیغات جستجوی پولی نیز شرکت میکند، اگر آگهی پولی شما در رتبههای برتر گوگل قرار بگیرد و رتبه سئوی ارگانیک شما بالا باشد، سایت شما میتواند بیش از یک بار در صفحه اول نتایج جستجو ظاهر شود. تبلیغات پولی ابتدا با نتایج جستجوی ارگانیک مستقیماً در زیر ظاهر می شوند.
مجله سئو یک مجموعه در سایت جام ارژنگ در باره آخرین دستآوردهای بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو است.
مجله سئو چندین هدف را در سایت جام ارژنگ دنبال میکند:
در مجله سئو آخرین مقالات،اخبار و نظرات کارشناسان و متخصصان برجسته سئو به اطلاع کاربران سایت میرسد.
آموزش های ویدئویی و دروس آموزشی از وب سایت های معتبرو تصاویر و نرم افزارهای سئو در مجله سئو بتدریج قرار داده میشود.
•سئو برای بهینهسازی موتور جستجو کوتاه است , به این معنی که فرآیند بهبود کیفیت ترافیکی که در وب سایت خود از موتورهای جستجوی خودکار دریافت میکنید .
•سئو ترافیک پرداختنشده را هدف قرار میدهد که به عنوان نتایج جستجوی طبیعی یا ارگانیک نیز شناخته میشود .
•سئو کلید استراتژیهای بازاریابی آنلاین است . تفاوت بین seo و هر موتور جستجو دیگر واقعا ً بین تبلیغات پرداختشده و پرداختنشده است.
•فیلترهای سئو و نحوه کار موتورهای جستجو از طریق الگوریتمهای کامپیوتری و تعیین اینکه افراد به دنبال چه چیزی هستند را بررسی میکنند. •کلمات کلیدی همچنین یک جز تایپ شده در موتورهای جستجو هستند که در آن موتورهای جستجو میتوانند به هدف مخاطب هدفمند برسند .
• اگر کسی در ناحیه شما در جستجوی " چشم پزشکی نزدیک من " باشد , " تزریق کننده نزدیک من " , " بوتاکس نزدیک من " , آقای گوگل این کلمات کلیدی را دریافت میکند و آنها را در جستجوهای محبوب فیلتر میکند .
همراه با این کلمات کلیدی , داشتن یک شرکت بازاریابی دیجیتال که محتوای وبلاگ ماهانه همراه با محتوای سئو با کیفیت بالا را به شما ارائه خواهد داد , نتایج سئو را بهبود خواهد بخشید .
•یک کمپین بازاریابی موفق همچنین ممکن است به ساخت صفحات وب با کیفیت بالا برای تعامل و ترغیب کاربران اینترنتی به رفتن به سایت شما بستگی داشته باشد.
سئو و بهینهسازی موتور جستجو به ایجاد آگاهی از برند برای کسبوکار کوچک شما کمک میکند چون جستجو کنندگان به احتمال زیاد به وب سایتی که در صفحه اول جستجوی گوگل قرار دارد اعتماد دارند .
هدف سئو آوردن ترافیک بیشتر و هدایت به وب سایت و همچنین داشتن رتبهبندی بالا در نتایج آنلاین است . این بازدید کنندگان میتوانند به طور بالقوه به مشتریان تبدیل شوند , بسته به این که شما چطور کسبوکار خود را اداره میکنید و قصد دارید آنها را مشتریان خود کنید .
یکی از مزایای سئو داشتن یک وب سایت دوستانه کاربر است که سریع , قوی و صاف برای کاربران است تا به دنبال چه چیزی هستند و به آن دسترسی پیدا کنند .
یک وب سایت تمیز با ساختار خوب و تکنیکال باعث خواهد شد که کاربران بازدید کننده میخواهند وب سایت را برای مدت طولانی ببینند و بخواهند کتاب بالقوه بخوانند .
گنجاندن سئو مشتریان بیشتری و نرخ تبدیل را نیز به همراه خواهد داشت. وب سایتهای بهینهشده سئو سریعتر بار میکنند و خواندن آنها آسان است و نمایش چندین نوع دستگاه خواهد داشت .
وب سایتهایی که هدایت آنها آسان است , به احتمال زیاد توجه مشتریان بالقوه را جلب میکنند که وب سایت شما را میخوانند و بازدید میکنند .
در این صفحه از مجله سئو در باره کلمات کلیدی و اهمیت آن در جستجو و هدایت کاربران مطالبی را برای کاربران عزیز قرار داده ایم.
کلمات کلیدی سئو از کلمات تکی گرفته تا عبارتهای پیچیده و برای اطلاعرسانی به محتوای وب سایت برای افزایش ترافیک جستجوی آلی مربوطه استفاده میشوند .
مخاطبین شما از آنها در جستجوی چیزی مربوط به برند شما استفاده میکنند .
وقتی به طور موثر تحقیق و بهینهسازی میکنید , کلمات کلیدی به عنوان مجرایی عمل میکنند تا مخاطبین هدف خود را به وب سایت تان متصل کنند .
فرقی نمیکند که شما این را چند بار شنیده باشید یا اولین بار بیاید , " کلمات کلیدی مردهاند " عبارتی است که راه خود را به حلقههای سئو باز میکند .
اگر شما برای سئو جدید هستید , ممکن است از دانستن کلمات کلیدی آلی که زمانی به راحتی در تجزیه و تحلیل گوگل , Adobe Omniture , یا هر پلت فرم تحلیلی دیگری قابلدسترسی بودند شگفتزده شوید .
با این حال , در سال ۲۰۱۰ وقتی گوگل به آرامی شروع به برداشتن گامهای لازم برای حذف دادههای کلیدی کرد , همه چیز تغییر کرد . در اواخر سال ۲۰۱۱ تا سال بعد مقدار قابلتوجهی از قابلیت دید کلید واژه آلی حذف خواهد شد .
بین ما ( ناخودآگاه ) که مهارتهای تفسیر بالا گوگل و تمایلات ارتباطی ما را در هنگام صحبت کردن در مقابل تایپ , پیدا میکنیم , ما به searchers بسیار صحبت و مفصل تبدیل شدهایم .
در روزگار قدیم , اگر میخواستیم بدانیم که مجله سئو چیست , افکار خود را به یک پرسش دوستانه جستجو مانند " چگونه مجله سئو را طراحی کنیم " تبدیل میکردیم . "
حالا , ما به سادگی به گوگل میگوییم چه میخواهیم : " مجله سئو چیست ؟ "
این یکی از دلایل اصلی این است که چرا ۱۵ درصد از جستجوهای گوگل تا به حال هر روز توسط گوگل شنیده نشده است .
سلام شما از طریق واتساپ با جام ارژنگ تماس گرفته اید.لطفا پیامتان را بگذارید.