• سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان
  • تبلیغات گوگل

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

مجله دیجیتال

فهرست مطلب

مجله دیجیتال را بشناسیم

مجله دیجیتال یک نشریه آنلاین است که قابلیت پخش مدیا را دارد.در باره مجله دیجیتال بیشتر بدانیم.

چگونه با کلیدواژه مهم و حیاتی مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل قرار بگیریم.

مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل از ایندکس بسیار بالایی برخوردار بوده و روزانه میلیونها جستجو را بدنبال دارد.

در این صفحه در باره مجله دیجیتال آنلاین و نحوه طراحی و کسب درآمد از مجله دیجیتال مطالبی را ارائه کرده ایم.

مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل با سئو ارزان

با گسترش اینترنت و سهولت انجام جستجو بسیاری از ابزارها تقریبا از رده خارج شده اند و یا اینکه استفاده کمتری دارند.کارت ویزیت و کاتالوگ و مجلات تبلیغاتی چاپی نیز ازین دسته اند.امروزه مردم تمام نیازهای خود را از طریق مراجعه به صفحه اول گوگل بر طرف میکنند.وجود میلیونها سایت و دهها هزار فروشگاه اینترنتی گواه این مطلب است.

بریده ای از فیلم صورت زخمی آل پاچینو در صفحه مجله دیجیتال

در ادامه این صفحه از مجله دیجیتال ویدئوهای سرگرم کننده فراوانی قرار داده شده است.

طراحی و چاپ مجله دیجیتال

یکی از پدیده های جدید که بسیار پرطرفدار است طراحی مجله دیجیتال آنلاین است.بسیاری از وب سایت ها تقریبا شبیه یک مجله هستند که در باره مسایل مختلفی تولید محتوا میکنند.

مجله ديجيتال,مجله ديجيتال حرفه اي,مجله ديجيتال سئو,مجله ديجيتال لباس,مجله ديجيتال بازي,مجله ديجيتال فوتبال,مجله ديجيتال گوگل,مجله ديجيتال سايت,مجله ديجيتال سينما

بریده سریال پیکی بلایندرز در مجله دیجیتال

البته مجلات چاپی هنوز هم طرفداران خو.د را دارند ولی بسیار کمتر شده است.شما اگر از یک فروشگاه دار بپرسید که چه محصولاتی ارائه میدهد بلافاصله نشانی سایت خود را بیان میکند.مجلات چاپی مانند مجله بازی،مجله مد ،مجله ورزشی و صدها مجله دیگر اکنون جایگاه خود را در اینترنت میبینند.

مجله دیجیتال فیلم و سینما در صفحه اول گوگل

مردم دیگر نیازی به پرداخت پول برای خرید روزنامه و مجله نمیدهند.تمامی اخبار اجتماعی ،ورزشی،اقتصادی،سیاسی و رویدادهای بزرگ جهانی مانند جام جهانی فوتبال،المپیک و برگزاری جایزه اسکار همه از طریق اینترنت قابل دسترسی است است.

مجله نقد فیلم که در قدیم چاپ میشده اینک تبدیل به مجله دیجیتال آنلاین شده است.

مجله مد که معرف لباسهای جدید سال مردانه و زنانه بود اکنون تبدیل به یک مجله دیجیتال اینترنتی گردیده است.

مجله ديجيتال,مجله ديجيتال حرفه اي,مجله ديجيتال سئو,مجله ديجيتال لباس,مجله ديجيتال بازي,مجله ديجيتال فوتبال,مجله ديجيتال گوگل,مجله ديجيتال سايت,مجله ديجيتال سينما

فهرست مطالب مجله دیجیتال در این صفحه

  1. مجله دیجیتال در یک نگاه کلی.
  2. مشخصه اصلی مجله دیجیتال.
  3. سایت های اشتراک مجله دیجیتال.
  4. فواید یک مجله دیجیتال آنلاین کدامند؟
  5. چگونه مجله دیجیتال انتشار دهیم؟
  6. کنترل دسترسی خواننده مجله دیجیتال.
  7. ایجاد منبع درآمد از مجله دیجیتال.
  8. ارتقای محصولات در مجله دیجیتال.
  9. جذب مخاطب جدید در مجله دیجیتال.
  10. بازاریابی عمومی در مجله دیجیتال.
  11. مجله دیجیتال ورزشی.
  12. مجله دیجیتال شرکت های توریستی.
  13. مجله دیجیتال اتحادیه ها
  14. شناسایی اهداف مجله دیجیتال.
  15. تعیین خط مشی مجله دیجیتال.
  16. بودجه بندی مجله دیجیتال
  17. نقش Pdf در انتشار مجله دیجیتال.
  18. اپلیکیشن مجله دیجیتال
  19. راه‌حل مجله  دیجیتال چیست ?
  20. ایجاد پلن محتوا در مجله دیجیتال.
  21. ساختار مجله دیجیتال.
  22. علامت تجاری مجله دیجیتال.
  23. شکل اشتراک مجله دیجیتال.
  24. تبلیغات در مجله دیجیتال
  25. پرداخت اشتراک در مجله دیجیتال.
  26. بازاریابی در مجله دیجیتال.
  27. ایجاد استراتژی بازاریابی در مجله دیجیتال.
  28. ظهور مجله دیجیتال در قدیم.
  29. انواع مجله دیجیتال.
  30. اهمیت جلد مجله دیجیتال.
  31. سبک نگارش در مجله دیجیتال.
  32. نرم افزار طراحی مجله دیجیتال.
  33. چگونگی انتشار مجله دیجیتال.
  34. اصول و زیر بنای مجله دیجیتال.
  35. گزینه های انتشار مجله دیجیتال.
بریده ای از سریال پیکی بلایندر با بازی کیلیان مورفی
 فیلم موطلایی شهرما با هنرمندی محمدعلی فردین
 نمایی از فیلم امیر ارسلان نامدار با هنرمندی محمد علی فردین
   
   
   
   
   
   
   

مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل

مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل دارای ایندکس بسیار بالایی است مجله دیجیتال یک نشریه الکترونیکی قابل انتشار در وب است.

مجله دیجیتال و چه تفاوتهایی با مجله چاپی دارد.

مجله ديجيتال,مجله ديجيتال آنلاين,مجله ديجيتال ارزان,مجله ديجيتال هنري,مجله ديجيتال سينمايي,مجله ديجيتال فيلم,مجله ديجيتال اينستاگرام,مجله ديجيتال چيست,مجله ديجيتال اينترنتي

در این صفحه از سایت جام ارژنگ مزایای مجله دیجیتال و تفاوت های آن با مجلات چاپی و چگونگی طراحی یک مجله دیجیتال در اینرنت را بررسی کرده ایم.

با رشد اینترنت و طراحی سایت و استفاده از گوشی تلفن همراه مجله دیجیتال بسرعت جای مجله چاپی را گرفت.

سهولت دسترسی به مجله دیجیتال و قابلیت اشتراک و ملاقات مخاطبان بیشتر و انتشار سریع و فرامرزی بودن مجله دیجیتال از مشخصه های بارز آن است.

مجله دیجیتال چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیرد

مجله دیجیتال نیازی به انبار کردن نسخه های فروش نرفته ندارد.

مجله دیجیتال نیازی به سیستم توزیع در مکان های مختلف یک شعر یا یک کشور ندارد.

مجله دیجیتال قابلیت انعطاف در محتوا را دارد اگر مطلبی اشتباه منتشر شد به سرعت قابل ادیت و ویرایش است.

مجله دیجیتال قابلیت پخش مدیا را دارد و مهمتر از همه اینکه در تلفن های همراه قابل مشاهده و خواندن است.

مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل

مجله دیجیتال در یک نگاه کلی

یک مجله آنلاین مجله‌ای است که در اینترنت , از طریق سیستم‌های اعلانات و دیگر انواع شبکه‌های کامپیوتری عمومی منتشر می‌شود . برخی از مجلات آنلاین که از طریق وب گسترده جهانی پخش شده‌اند خود را webzines می‌نامند . که یک اصطلاح تخصصی است که به طور مناسب برای مجلات کوچک و خبرنامه‌های توزیع شده توسط هر روش الکترونیکی , برای مثال , از طریق پست الکترونیکی استفاده می‌شود . برخی از گروه‌های اجتماعی در هنگام اشاره به منابع توزیع‌شده به صورت الکترونیکی از عبارات cyberzine و hyperzine استفاده می‌کنند . به طور مشابه , برخی از مجلات آنلاین ممکن است به خودشان به عنوان " مجلات الکترونیکی " یا " مجلات الکترونیکی " اشاره کنند تا مخاطبان آن‌ها را منعکس کرده یا عبارات جایگزین و املای آن‌ها در جستجوهای آنلاین را ثبت کنند .

چگونه مجله دیجیتال را سئو کنیم

یک مجله دیجیتال آنلاین برخی از ویژگی‌ها را با یک وبلاگ و همچنین با روزنامه‌های آنلاین در میان می‌گذارد , اما معمولا ً می‌تواند با رویکرد خود نسبت به کنترل سرمقاله , متمایز شود . مجلات به طور معمول دارای ویراستاران یا هیات‌های تحریریه هستند که مطالب ارسالی را بررسی کرده و یک تابع کنترل کیفیت را اجرا می‌کنند تا مطمین شوند که همه مطالب انتظارات ناشران و خوانندگان را برآورده می‌کنند . بسیاری از ناشران بزرگ در حال حاضر تولید مثل چاپ دیجیتال را از طریق خدمات اینترنتی مختلف برای یک هزینه ارائه می‌کنند . این ارایه دهندگان خدمات همچنین به مجموعه‌های آن‌ها از این فرمت دیجیتال به عنوان مجلات آنلاین و گاهی به عنوان مجلات دیجیتالی اشاره می‌کنند .

مجله دیجیتال مجری تبلیغات در گوگل.

مشخصه اصلی مجله دیجیتال

مجله های دیجیتال برای خواندن از جلو به عقب طراحی شده‌اند . آن‌ها پوشش و یک میز محتوی را دارند . مجلات در مجموعه‌ای از مقالات تنظیم شده‌اند . قرار نیست پورتال‌ها از جلو به پشت خوانده شوند , و به هیچ وجه خطی نیستند . کاربران ممکن است در مقاله‌ای که از طریق جستجو و هایپر لینک در مسیر خود در عرض چند ثانیه از سایت پیدا کرده‌اند , شروع کنند . هیچ جدول واقعی از محتویات وجود ندارد , هر چند که در شکل دسته‌ها , صفحات موضوع و مقالات مرتبط قرار دارد .

مجله دیجیتال آنلاین در صفحه اول گوگل

زمانی که یک مجله دیجیتال می‌شود و به یک app تبدیل می‌شود ، زنده می‌شود . و این برای برخی ناشران بسیار ترسناک است . ناگهان ، تبلیغات برای تبلیغ کنندگان ارزش بیشتری پیدا می‌کنند ، زیرا آن‌ها می‌توانند کلیک شوند . محتوا بیشتر غنی می‌شود زیرا می‌تواند به مراجع و مولفان در وب نیز تعمیم داده شود . محتوای زنده را می‌توان در یک مجله جای داد ، بنابراین محتوای ویرایشی در تاریخ انتشار نهایی متوقف نمی‌شود .
و اگر برای این نوع از پروژه تحول یا توسعه آماده نیستید ، آنگاه مجله شما به طور ناگهانی باستانی شده‌است .
بسیاری از ناشران این وضعیت ، با عجله برای بالا نگه داشتن نسخه کپی دیجیتالی ، عجله دارند .

مجله دیجیتال و درآمد آنلاین در گوگل.

سایت های اشتراک مجله دیجیتال

وب سایت‌های اشتراک یک مجله دیجیتال نیز ممکن است به شکل و اندازه دیگری باشد در این قالب ، یک مجله اینترنتی و کتابخانه آن به عنوان اشتراک فروخته می‌شوند . آن دسترسی به مسایل مجله را به صورت آنلاین در قالب HTML فراهم می‌کند .
بسیاری از مردم به هر وب سایتی مراجعه می‌کنند که نسخه مجله و محتوای مجله را به عنوان یک کتابخانه در اختیار دارد ؛ با این حال ، اگر محتوا در یک فرمت مجله‌ای سازمان دهی نشده باشد و موضوعات قابل دیدن یا بارگیری نباشند ، با معیارهای اصلی برای یک وب سایت web یا وب سایت اشتراک همخوانی ندارد .

مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل

یک مجله دیجیتال که به عنوان یک مجله الکترونیکی یا zine شناخته می‌شود , شبیه به همتای چاپ آن است , اما به جای اینکه روی کاغذ چاپ شود , در یک فرمت دیجیتال منتشر می‌شود . این کتاب می‌تواند روی یک کامپیوتر خوانده شود , بنابراین یک مجله دیجیتال می‌تواند از تکنولوژی دیجیتال استفاده کرده و انیمیشن و پیوندها را در این مجله اضافه کند تا آن را آموزنده و یا بهتر ببیند . هزینه چاپ حذف شده‌است و قیمت چاپ به شدت کاهش می‌یابد , بنابراین اکثر مجلات دیجیتال به همان میزان تبلیغاتی که مجلات چاپ می‌کنند نیاز ندارند . برخی از مجلات دیجیتال با یک مجوز چاپ زمانی برای کسانی که مجلات کاغذی را ترجیح می‌دهند می‌آیند , اما این همیشه درست نیست , و یک نفر می‌تواند به طور ناخواسته قانون کپی‌رایت را با چاپ  نقض کند .

مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل.

مجلات دیجیتال و مجلات چاپ سنتی همگی متفاوت نیستند . هر دو نوع نوعا ً یک تیم از نویسندگان , ویراستاران و طراحان دارند ; هر دو معمولا ً یک موضوع خاص را دنبال می‌کنند , که هر دو می‌توانند در مورد هر چیزی باشند ; و هر دو می‌توانند با کشیدن خوانندگان وفادار , پول بگیرند . بزرگ‌ترین تفاوت میان این دو , رسانه ایست که در آن مجله تحویل داده می‌شود . از این تفاوت , بسیاری از تفاوت‌های کوچک دیگر نیز آشکار می‌شوند .

مجله ديجيتال,مجله ديجيتال آنلاين,مجله ديجيتال ارزان,مجله ديجيتال هنري,مجله ديجيتال سينمايي,مجله ديجيتال فيلم,مجله ديجيتال اينستاگرام,مجله ديجيتال چيست,مجله ديجيتال اينترنتي

یک مجله چاپ نمی‌تواند شامل یک لینک باشد که یک خواننده برای بازدید از یک وب سایت کلیک می‌کند ، اما یک مجله دیجیتال می‌تواند . انتشارات دیجیتال همچنین می‌تواند شامل animations و دیگر انواع فایل مانند کدهای منبع یا فایل‌های تصویر برای دانلود باشد، که همتای چاپی آن نمی‌تواند تولید کند . این به مجله دیجیتال اجازه می‌دهد که تعاملی باشند ، اما برخی از زین ها این ویژگی‌ها را ندارند ، یا به این دلیل که طراحان اطلاعات کافی برای ایجاد انیمیشن ندارند و یا به این دلیل که می‌خواهند روی آن تمرکز کنند شبیه به یک مجله چاپ هستند .

مجله ديجيتال,مجله ديجيتال آنلاين,مجله ديجيتال ارزان,مجله ديجيتال هنري,مجله ديجيتال سينمايي,مجله ديجيتال فيلم,مجله ديجيتال اينستاگرام,مجله ديجيتال چيست,مجله ديجيتال اينترنتي
مجلات دیجیتال نیازی به چاپ ندارند ، که یکی از هزینه‌های اصلی مرتبط با اجرای یک مجله است ، بنابراین مجلات دیجیتال معمولا ً هزینه‌های سربار کمتری دارند . این می‌تواند انجمنی برای بسیاری از نویسندگان و کاربرانی فراهم کند که می‌خواهند یک مجله بسازند ، اما نمی‌توانند از پشتیبانی مالی برای ساخت نسخه چاپی بهره‌مند شوند . در عین حال ، طراحان ممکن است نیاز به حقوق بالاتر داشته باشند ، چون کاره‌ای بیشتری را می‌توان برای تهیه مجله دیجیتال برای انتشار نیاز داشت .
بسیاری از خوانندگان ترجیح می‌دهند که یک تکه کاغذ در دست خود داشته باشند و ممکن است بخواهند مجله دیجیتال را چاپ کنند .

مجله دیجیتال نشریه آنلاین در گوگل

فواید یک مجله دیجیتال آنلاین کدامند

به بیان ساده , یک مجله دیجیتال دارای ویژگی‌های مشابهی به عنوان یک مجله چاپ است , اما از تکنولوژی چاپ دیجیتال استفاده می‌کند تا بتواند بر روی یک وسیله الکترونیکی مثل کامپیوتر , تبلت , یا تلفن همراه مصرف شود .
فواید زیادی برای استفاده از یک مجله دیجیتال وجود دارد . صرفه‌جویی عظیم در هزینه‌های چاپ و friendliness از همه آشکارتر است . با توجه به تکنولوژی مورد استفاده ، مجلات دیجیتال می‌توانند فواید کاربردی و کاربردی داشته باشند . برای مثال ، آن‌ها ممکن است شامل انیمیشن‌های ، هایپر لینک‌ها ، ویدیو و دیگر محتوای پویا باشند .
ممکن است تعجب کنید اگر یاد بگیرید که اولین مجلات دیجیتال در دهه ۱۹۸۰ تولید شدند ! Diskzines ( یا diskmags ) مجلاتی بودند که بر روی دیسک نرم از طریق پست و خواندن روی یک کامپیوتر توزیع شده‌بودند . PCLife یکی از اولین کسانی بود که مجلات را در این قالب ایجاد کرد . این مجله یک برنامه اجرایی بود که شامل موسیقی ، انیمیشن و اشکال مختلف چند رسانه‌ای می‌شد .

مجله ديجيتال,مجله ديجيتال آنلاين,مجله ديجيتال ارزان,مجله ديجيتال هنري,مجله ديجيتال سينمايي,مجله ديجيتال فيلم,مجله ديجيتال اينستاگرام,مجله ديجيتال چيست,مجله ديجيتال اينترنتي

مجله‌های آنلاین یا مجلات دیجیتال هستند که به میزبانی ، توزیع و خواندن آنلاین هستند . در حالی که آن‌ها برخی از ویژگی‌ها را با روزنامه‌های آنلاین و بلاگ ها به اشتراک می‌گذارند ، رویکرد ویرایشی بیشتر شبیه یک مجله سنتی است .
به خاطر هزینه پایین آن‌ها در مقایسه با چاپ ، مجلات آنلاین را می‌توان به عنوان یک تکنولوژی آشوبگر دید . بسیاری از ناشران مجلات یا نسخه‌های آنلاین مجلات خود را ایجاد کرده‌اند ( به عنوان نسخه دیجیتالی شناخته می‌شوند ) و یا منحصرا ً به فرمت دیجیتال تبدیل شده‌اند .
راحتی نسبی تولید مجلات آنلاین دیجیتال همچنین فضای انتشار دیجیتال را باز کرده و به هر کسی اجازه ایجاد ، انتشار و توزیع مجلات آنلاین آن‌ها و دستیابی به خوانندگان گسترده را می‌دهد .

مجله ديجيتال,مجله ديجيتال آنلاين,مجله ديجيتال ارزان,مجله ديجيتال هنري,مجله ديجيتال سينمايي,مجله ديجيتال فيلم,مجله ديجيتال اينستاگرام,مجله ديجيتال چيست,مجله ديجيتال اينترنتي

چگونه مجله دیجیتال انتشار دهیم

انتشار دیجیتال یک فرصت عظیم برای ناشران سنتی و بازاریابان به طور یک‌سان ارائه می‌دهد . ما الان به مدت زمانی در عصر اطلاعات بودیم و دنیای دیجیتال هنوز هم به سرعت پیچ‌وتاب می‌خورد . با توجه به داده‌های سال ۲۰۱۸ , با در نظر گرفتن تقریبا ً ۴۵.۳ درصد از مصرف کنندگان آمریکایی در ۳۰ روز گذشته یک مجله دیجیتال را می‌خوانند , محتوای استراتژی با ارزش بالا هرگز با تقاضای بالاتر نبوده است .
مجلات آنلاین اجازه می‌دهند ناشران چاپی سهم خود از مخاطبان انبوه بومیان دیجیتال را که منتظر کشف محتوای آن‌ها هستند را پیدا کنند . بازاریاب‌های کسب‌وکار کوچک و متوسط می‌توانند مجله‌های آنلاین را در ترکیب بازاریابی محتوی خود استفاده کنند . این فرمت با کیفیت بالا می‌تواند آگاهی از برند را گسترش داده و مشتریان بیشتری را به بخش فروش هدایت کند .
اگر برای شروع یک مجله آنلاین برای شرکت تان آماده هستید ، این راهنما برای شما مفید است . در مورد این فرمت اطلاعات بیشتری کسب کنید و قدم‌های لازم برای رسیدن به انتشارات خود را برای پرتاب آماده کنید .

مجله ديجيتال,مجله ديجيتال آنلاين,مجله ديجيتال ارزان,مجله ديجيتال هنري,مجله ديجيتال سينمايي,مجله ديجيتال فيلم,مجله ديجيتال اينستاگرام,مجله ديجيتال چيست,مجله ديجيتال اينترنتي

کنترل دسترسی خواننده مجله دیجیتال

کنترل دسترسی به خواننده : اگر کاغذی یا انتشارات چاپ‌شده را ارسال کنید , هیچ راهی برای دانستن آنچه که زمانی که آن‌ها در دستان خوانندگان خود هستند , ندارید . با یک مجله آنلاین در زمینه انتشار صحیح , می‌توانید تجزیه و تحلیل‌های دقیقی انجام دهید . ببینید که چه زمانی خوانندگان با مواد شما دست و پنجه نرم می‌کنند و چه صفحاتی را صرف مطالعه زمان خود می‌کنند . این معیارها بازخورد فوری به شما می‌دهند , بنابراین شما می‌توانید محتوای تاثیرگذار بیشتری را با هر مساله ایجاد کنید .

مجله ديجيتال,مجله ديجيتال آنلاين,مجله ديجيتال ارزان,مجله ديجيتال هنري,مجله ديجيتال سينمايي,مجله ديجيتال فيلم,مجله ديجيتال اينستاگرام,مجله ديجيتال چيست,مجله ديجيتال اينترنتي

ایجاد منبع درآمد از مجله دیجیتال

ایجاد منابع درآمد اضافی : یک مجله آنلاین می‌تواند به همه انواع ناشران کمک کند که منابع جدیدی از درآمد را به دست آورند . ناشران چاپ می‌توانند مشترکین جدیدی را که رسانه‌های دیجیتال را ترجیح می‌دهند , جذب کنند . آن‌ها همچنین می‌توانند از طریق تبلیغات دیجیتال به خوبی درآمد کسب کنند .

مجله ديجيتال,مجله ديجيتال آنلاين,مجله ديجيتال ارزان,مجله ديجيتال هنري,مجله ديجيتال سينمايي,مجله ديجيتال فيلم,مجله ديجيتال اينستاگرام,مجله ديجيتال چيست,مجله ديجيتال اينترنتي

ارتقای محصولات در مجله دیجیتال

ارتقا محصولات و خدمات : بازاریابان اغلب از مجلات آنلاین به عنوان شکلی از بازاریابی محتوی عمق استفاده می‌کنند . آن‌ها ممکن است اطلاعات مفید یا مفیدی را برای مشتریان هدف خود و فلفل در تبلیغات برای محصولات و خدمات خود در طول مسیر فراهم کنند .

مجله ديجيتال,مجله ديجيتال آنلاين,مجله ديجيتال ارزان,مجله ديجيتال هنري,مجله ديجيتال سينمايي,مجله ديجيتال فيلم,مجله ديجيتال اينستاگرام,مجله ديجيتال چيست,مجله ديجيتال اينترنتي

جذب مخاطب جدید در مجله دیجیتال

ناشران سنتی : ناشران که مدت‌های طولانی در حال ایجاد مجلات چاپی هستند ، خوانندگان شان می‌توانند به مخاطبان جدید در دنیای دیجیتال دسترسی داشته باشند. یک نسخه آنلاین می‌تواند یک پیشنهاد عالی برای مشترکین چاپی یا در دسترس باشد به عنوان یک اشتراک مستقل برای بومیان دیجیتالی .

مجله ديجيتال,مجله ديجيتال آنلاين,مجله ديجيتال ارزان,مجله ديجيتال هنري,مجله ديجيتال سينمايي,مجله ديجيتال فيلم,مجله ديجيتال اينستاگرام,مجله ديجيتال چيست,مجله ديجيتال اينترنتي

بازاریابی عمومی در مجله دیجیتال

موسسات آموزش عالی : مدارس می‌توانند از مجلات دیجیتالی برای اهداف و اهداف بازاریابی عمومی استفاده کنند . این دارایی‌ها به طور منظم منتشر می‌شوند , این دارایی‌ها می‌توانند اخبار دانشگاهی را به فارغ التحصیلان , دانشجویان , استادان , اهدا کنندگان و سایر ذینفعان ارائه دهند .

مجله ديجيتال,مجله ديجيتال آنلاين,مجله ديجيتال ارزان,مجله ديجيتال هنري,مجله ديجيتال سينمايي,مجله ديجيتال فيلم,مجله ديجيتال اينستاگرام,مجله ديجيتال چيست,مجله ديجيتال اينترنتي

مجله دیجیتال ورزشی

لیگ‌های ورزشی : افراد در صنعت ورزشی می‌توانند طرفداران خود را در اخبار تیم مهم با یک خبرنامه ماهانه به روز رسانی کنند و یا محتوای منحصر به فرد برای دارندگان بلیط فصل خود با یک مجله دیجیتال تولید کنند .

مجله ديجيتال,مجله ديجيتال آنلاين,مجله ديجيتال ارزان,مجله ديجيتال هنري,مجله ديجيتال سينمايي,مجله ديجيتال فيلم,مجله ديجيتال اينستاگرام,مجله ديجيتال چيست,مجله ديجيتال اينترنتي

مجله دیجیتال شرکت های توریستی

شرکت‌های مسافرتی و تفریحی : هتل‌ها , اقامتگاه‌ها و کمیسیون‌های گردشگری محلی می‌توانند از مجلات دیجیتال برای پوشش رویداده‌ای مشهور و جاذبه‌های محلی استفاده کنند و عموما ً خوانندگان را تشویق به ملاقات می‌کنند.

مجله ديجيتال,مجله ديجيتال آنلاين,مجله ديجيتال ارزان,مجله ديجيتال هنري,مجله ديجيتال سينمايي,مجله ديجيتال فيلم,مجله ديجيتال اينستاگرام,مجله ديجيتال چيست,مجله ديجيتال اينترنتي

مجله دیجیتال اتحادیه ها

اتحادیه‌های تجاری و تجاری مثل این هستند که اعضای خود را در اخبار صنعت , کنفرانس‌های آتی و دیگر ابتکارات که سازمان به آن آغاز می‌کند , به روز کنند . یک مجله آنلاین یک راه عالی برای استخدام اعضا است .

مجله ديجيتال,مجله ديجيتال آنلاين,مجله ديجيتال ارزان,مجله ديجيتال هنري,مجله ديجيتال سينمايي,مجله ديجيتال فيلم,مجله ديجيتال اينستاگرام,مجله ديجيتال چيست,مجله ديجيتال اينترنتي

شناسایی اهداف مجله دیجیتال

در ابتدا اهداف مجله دیجیتال خود را شناسایی کنید - در تلاش برای انجام چه کاری هستید ?
واضح است که تعریف کردن اهداف شما اولین قدم در هر پروژه است . مانند هر نشریه ، یک مجله آنلاین به شما نیاز دارد که در مورد اینکه چه نوع مخاطب قرار است دست پیدا کنید ، تصمیم بگیرید . این شامل این می‌شود که چگونه دوست دارید خوانندگان با محتوای شما درگیر شوند . به عنوان مثال ، یک مجله دیجیتال که به دنبال سود بردن است ، متفاوت از یک قطعه آنلاین است که برای فروش محصول طراحی شده‌است .
صرف‌نظر از هدف اولیه تان ، بخش حیاتی دیگری از شروع یک مجله آنلاین این است که صدای شما و سبک کلی برند شما را تعریف کند . شما اغلب می‌توانید این کار را با ایجاد صفحات سبک و یا استانداردهای برند انجام دهید .
در ابتدا درباره لحن کلی حضور آنلاین خود تصمیم بگیرید و به آن وفادار بمانید . زمانی که موفق شدید ، می‌توانید یک تیم قابل‌اعتماد برای کمک به حمل بار کار به هنگام باقی ماندن به نام تجاری خود به دست آورید .

مجله ديجيتال,مجله ديجيتال آنلاين,مجله ديجيتال ارزان,مجله ديجيتال هنري,مجله ديجيتال سينمايي,مجله ديجيتال فيلم,مجله ديجيتال اينستاگرام,مجله ديجيتال چيست,مجله ديجيتال اينترنتي

تعیین خط مشی مجله دیجیتال

تعیین کنید چه چیزی شما را منحصر به فرد می‌کند چطور می‌توانید یک برنامه برای موفقیت پایدار را از طریق تمایز ارزشمند ایجاد کنید ؟ برخی از عناصر کلیدی مورد نیاز برای کسب‌وکار یک مجله آنلاین پایدار وجود دارد . با این حال ، از همه مهم‌تر ، باید متوجه شوید که چگونه در یک چشم‌انداز رسانه‌ای شلوغ خواهید ماند .
آیا محتوای شما یا عناصر خلاق تان منحصر به فرد است ؟ آیا تاکتیک‌های بازاریابی شما متمایز خواهد شد ؟ و آیا این عناصر برای مخاطب شما ارزشمند خواهند بود ؟ همه ما باید این سوال‌ها رو بپرسیم . محتوایی که ما ایجاد می‌کنیم باید به همان اندازه برای خوانندگان برجسته و مفید باشد تا به احتمال زیاد بازدیدها را به خود جلب کند .
زمانی که گزاره ارزش خود را کشف کردید و آن را به عنوان یک بخش از مخاطب هدف خود امتحان کردید ، یافتن یک پلت فرم شهودی و جذاب برای میزبانی محتوای خود بسیار مهم است .

مجله ديجيتال,مجله ديجيتال آنلاين,مجله ديجيتال ارزان,مجله ديجيتال هنري,مجله ديجيتال سينمايي,مجله ديجيتال فيلم,مجله ديجيتال اينستاگرام,مجله ديجيتال چيست,مجله ديجيتال اينترنتي

بودجه بندی مجله دیجیتال

بودجه‌بندی و برآورد سرمایه خود را بسته به اهداف خود برای ایجاد یک مجله دیجیتال تعیین کنید , بودجه شما می‌تواند کاملا ً متفاوت به نظر برسد . اگر شما یک ناشر سنتی هستید که از قبل محتوای یک دوره‌ای چاپی را تولید می‌کند , دیجیتالی کردن آن به یک سکوی انتشار , برخی از فن‌آوری‌های مرتبط و مهارت‌های فنی نیاز دارد . اگر شما یک مجله دیجیتال را از روی زمین شروع می‌کنید , باید برای یک سردبیر , نویسندگان , طراحان و دیگر کارکنان برای مدیریت محتوا بودجه‌بندی کنید .
هنگامی که شما محتوای خود را در دست داشته باشید ، تفاوت اصلی در سکویی است که انتخاب می‌کنید . بر روی یک بودجه می‌توانید مجله خود را به صورت رایگان به عنوان PDF منتشر کنید . با این حال ، شما هنوز باید راهی برای میزبانی آن به صورت آنلاین پیدا کنید ، بنابراین حتی این روش یک گزینه با هزینه واقعی نیست . سایر سکوهای انتشار هزینه پایین ممکن است حقوق کار شما را حفظ کرده و یا تبلیغات خود را در داخل انتشارات نمایش دهند .
برای بهترین بازده سرمایه ارائه یک تجربه کاربر بهتر و دسترسی به تجزیه و تحلیل به شما کمک خواهد کرد که مخاطبان دیجیتالی خود را به مرور زمان افزایش دهید . ابزارهای انتشار مجله Flipbook ، راه حلی عالی برای یک قیمت متوسط ارایه می‌دهند ، در حالی که ابزارهای انتشار طراحی با کیفیت بالا ، بازدهی سرمایه شما را با تجربه بسیار جذاب کاربر بالا می‌برند .

نقش Pdf در نتشار مجله دیجیتال

PDF یک پلت فرم گسترده برای به اشتراک گذاری محتوای دیجیتال است . سفارشی کردن ارزان و ساده برای سفارشی کردن است , اما فاقد تاثیر کلی است . PDF استاندارد مقدار زیادی برای فعل و انفعال متقابل دارد و می‌تواند منجر به سرخوردگی جدی در هنگام خواندن روی یک دستگاه تلفن همراه شود . همه ما از درد فشار برای زوم کردن بر روی صفحه گوشی خود می‌دانیم .
علاوه بر این ، یک‌بار دانلود شده، یک PDF دیگر نمی‌تواند پی‌گیری شود چون تجربه برون‌خط است . در زمانی که اطلاعات درباره خوانندگان تان بسیار مهم است ، PDF ها می‌توانند شما را در سرما احساس کنند .
flipbooks یک راه‌حل کاربردی تر ارائه می‌دهند که در آن شما می‌توانید در حقیقت احساس یک مجله چاپ را در فرمت دیجیتال ایجاد کنید . این برای محیط رومیزی بسیار عالی است و بر روی لوح‌ها به خوبی عمل می‌کند . با این حال ، مانند PDF ، تبدیل به کمی چالش در یک دستگاه تلفن همراه می‌شود ، به طوری که فشار برای زوم اغلب یک ضرورت است .
به این ترتیب ، PDF ها و flipbooks های معمول گزینه‌های کاهش قیمت پایینی دارند که به شما اجازه می‌دهد تا محتوای منتشر شده را کنترل کنید . آن‌ها ممکن است در اثر ضربه و سهولت استفاده کم شوند .
در اینجا شما الگویی از خطوط کروز (کروز ) نروژی را در پلت فرم nxtbook4 پیدا خواهید کرد . مهم است که توجه داشته باشیم که ما با دادن گزینه‌ها برای نسخه متنی scrolling محتوا , از رابط استاندارد flipbook فراتر می‌رویم . این به خواننده اجازه می‌دهد تا محتویات را بدون فشار برای زوم ببیند .

اپلیکیشن مجله دیجیتال

چه زمانی و چگونه باید از Apps برای مجله دیجیتال خود استفاده کنید ?
اگر سازگاری تلفنی اولویت شما باشد ، برنامه‌های کاربردی زیادی برای به اشتراک گذاری مجله آنلاین شما وجود دارد . آن‌ها همچنین به شما کمک می‌کنند که تعامل کاربر را درک کنید ، چون شما قادر خواهید بود most محتوای خود را پی‌گیری کنید .
با یک app محلی مزایا و معایب فراوانی دارد . اول ، به شما این امکان را می‌دهد که بخشی فعال از فرآیند طراحی باشید . با گوشی‌های هوشمند و تبلت سازگار هستند ، استفاده از برنامه‌ها آسان است و یک تجربه بدون درز ایجاد خواهد کرد . عیب این است که آن‌ها می‌توانند برای ایجاد و اغلب گران‌قیمت چالش برانگیز باشند - به خصوص اگر یک تیم اختصاصی ندارید تا مطمئن شوید که app به آرامی ادامه دارد .
اگر یک app محلی پلت فرم ارجح شما است ، بیشتر در مورد این که چگونه رسانه چگونه می‌تواند این کار را برای شما آسان‌تر کند ، مطالعه کنید .
یک app اشتراک گزینه دیگری برای کسانی است که فاقد یک تیم از توسعه دهندگان برنامه هستند . در این سناریو ، مجله آنلاین شما در یک app در کنار سایر انتشارات دیگر وجود دارد . شما ممکن است به خاطر محبوبیت این سکوها و بازاریابی که از طرف مالک برنامه انجام می‌شود بیننده بیشتری به دست آورید .
متاسفانه ، این امر توانایی شما برای کنترل طراحی و قابلیت انتشار را محدود می‌کند . قوانین سکو ممکن است چیزی را محدود کنند و اینکه چطور محتوای خود را به اشتراک بگذارید . همچنین ، توسعه توسعه دهنده برنامه اشتراک ، بخش عمده‌ای از اشتراک را به مجله آنلاین شما خواهد برد . در برخی موارد ، شما حق خود را در زمانی که آن را روی یک app اشتراک می‌گذارید ، به شما واگذار می‌کنند . دقت کنید که آن چاپ زیبا را بخوانید !

مجله دیجیتال آنلاین

راه‌حل مجله مجله دیجیتال چیست ?
magazines دیجیتال با هر وسیله‌ای سازگار هستند . به طور خلاصه ، مهم نیست که چه نوع دستگاهی هستید ، محتوا reflow خواهد شد . این به این معنی نیست که فشار بیشتری برای زوم کردن وجود ندارد ! با استفاده از این تکنولوژی ، خوانندگان شما می‌توانند به طور کامل در بازسازی طراحی روی رومیزی مشارکت داشته باشند، و آن را به تجربه مناسب در مصرف محتوای فعلی خود تبدیل کنند . این سکوها حتی می‌توانند ویدیو و صدا هم داشته باشند . آن‌ها برای هر چیزی که شما می‌توانید تولید کنید آماده هستند . با حمایت از رسانه‌های غنی و مشاهده متحرک ، آن‌ها می‌توانند به طور موثر تعامل مجله را افزایش دهند .
درست همانطور که flipbooks و برنامه‌ها این کار را می‌کنند ، این مجلات پاسخگو اطلاعاتی را ارایه می‌دهند که به شما بازخورد می‌دهد تا انتشار خود را بهبود بخشد. با استفاده از این اطلاعات می‌توانید رفتار خوانندگان خود را پی‌گیری کرده و رضایت خود را براساس آن برآورده کنید .

ایجاد پلن محتوا در مجله دیجیتال

۵. یک برنامه محتوای ایجاد کنید که برخی برندها در حال برنامه‌ریزی برای ورود به چشم‌انداز انتشار دیجیتال هستند , در حال حاضر محتوای یک مجله آنلاین را ایجاد می‌کنند . اگر پیش از ایجاد نوشته خود گیر کرده‌اید و یا نیاز به پشتیبانی دارید , منابع بزرگی وجود دارند که می‌توانند به آن‌ها کمک کنند .
شما می‌توانید نویسندگان محتوا را به راحتی به صورت آنلاین پیدا کنید ، و سایت‌هایی وجود دارند که شما را با نویسندگان بزرگ که مشتاق مشارکت هستند ، ارتباط دهند. عکس‌های و فیلم‌ها همچنین روش‌های عالی برای افزایش جذابیت سایت یا مجله شما هستند . تصاویر from ، Pexels و Pixabay برخی از موارد مورد علاقه ما هستند .
قبل از اینکه شما آن را بدانید ، هنر ایجاد محتوا را به دست خواهید آورد و حتی ممکن است نیاز داشته باشید که تیم خود را از سردبیران و طراحان توسعه دهید تا به شما کمک کنند که مجله آنلاین رو به رشد خود را حفظ کنید . ما معتقدیم که شما می‌توانید این کار را انجام دهید !

ساختار مجله دیجیتال

درباره یک ساختار برای مجله خود تصمیم بگیرید که یک ساختار از پیش تعیین‌شده برای مجله شما مدیریت آن را آسان‌تر می‌کند . همیشه خواهید دانست که چند مقاله و صفحات محتوای مورد نیاز برای پر کردن هر موضوع چیست . همچنین برخی از موضوعات مرتبطی خواهید داشت که می‌دانید باید آن را تحت پوشش قرار دهید . فهرست مندرجات خود را به بخش‌هایی تقسیم کنید که مرتبط با خواننده تان هستند مانند " رویداده‌ای فعلی " , " هنر و فرهنگ " و " ورزش " , یا هر چیزی که برای niche منطقی باشد . مشخص کنید که چند مقاله یا صفحات در هر بخش مناسب خواهند بود .
همچنین این ایده خوبی است که هر موضوعی را بررسی کنید . اگر در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد یک مجله سبک flipbook هستید ، در نظر بگیرید که چگونه صفحات سمت چپ و راست روی هر پخش با یکدیگر صحبت می‌کنند . تعداد صفحات و یا تعداد کلمات را تنظیم کنید تا به شما کمک کند مقالاتی را مدیریت کنید که چندین صفحه را در بر می‌گیرد و اینکه چطور در چیدمان نهایی ظاهر می‌شوند . شما ممکن است چند جا از پیش تعیین‌شده برای تصاویر پاشیدن یا تبلیغات کامل صفحه داشته باشید .

اگر در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد یک مجله تعاملی با طراحی واکنشی هستید , محصول نهایی شما شبیه یک نسخه چاپی معمولی نخواهد بود . کاربران با حرکت لغزش یا حرکت به سمت راست حرکت خواهند کرد . هر مقاله متناسب با یک صفحه خواهد بود که خواننده می‌تواند به طور نامحدود به پایین بلغزد . بنابراین نیازی نیست که به یک حد صفحه خاص یا تعداد کلمه با هر مقاله برخورد کنید . آن‌ها می‌توانند به اندازه کافی کوتاه یا تا حد لازم برای پوشش دادن داستان در عمق باشند , و عکس‌ها هر جا که دوست دارید ظاهر شوند .
با یک مجله مسئول ، نگرانی اصلی شما به ساختاربندی نشریه برای داشتن مقالات کافی خواهد بود . از آنجا که هر قطعه فقط یک صفحه را اشغال خواهد کرد ، مهم نیست که چقدر طول بکشد، شما به انواع گسترده‌ای از مقالات انفرادی برای تجزیه و تحلیل این نشریه نیاز خواهید داشت . همچنین می‌خواهید به تبلیغ خود توجه کنید و اینکه چگونه جریان مواد شما را تجزیه و تحلیل می‌کند . آگهی‌ها می‌توانند یک صفحه کامل را اشغال کرده و یا به صورت یک ستون نازک بین دو مقاله ظاهر شوند .

علامت تجاری مجله دیجیتال

مولفه‌های طراحی و انتشار مجله دیجیتال را انتخاب کرده و یک استراتژی علامت تجاری ایجاد کنید . برخی از مشهورترین مجلات چاپ در واقع بخشی از لوگوی خود را با عکس‌های سر و شانه خود که بر روی جلد آن‌ها ظاهر می‌شوند ، پنهان می‌کنند . به این دلیل است که این ناشران حتی نیازی به خواندن آن ندارند و تماشاچیان نیازی به خواندن آن ندارند . در حالی که چاپ شما ممکن است نیازی به ایستادن در بالای سر راه چاپ چاپی ندارد ، طراحی مجله دیجیتال نیز به همان اندازه مهم است . یک سبک بصری سازگار به خوانندگان کمک خواهد کرد تا با شما ارتباط برقرار کنند و برند شما را به یاد بیاورند .
هویت بصری شما به آن چه که برای آن می‌ایستید و چه کسی درخواست استیناف می‌دهد ، ارتباط برقرار خواهد کرد . بر روی ارسال پیام درست هر بار با توسعه یک استراتژی برند ، کامل با یک کتاب از قواعد برای تمام طراحان ، نویسندگان و ویراستاران تان برای پی‌گیری ، تمرکز کنید .

فونت ها , رنگ‌ها , سبک عکاسی و عناصر گرافیکی را در نظر بگیرید که می‌خواهید با برند خود ارتباط داشته باشید .
علاوه بر عناصر طراحی ، استراتژی برند شما نیز باید شامل دستورالعمل‌های استفاده از زبان ، مانند لحن صدا و انتخاب کلمه باشد . حتی جدیدترین مجلات multimedia با محتوای نوشته شده و سازگار هدایت خواهند شد . مطمئن شوید که همه چیز پیام درست را ارسال می‌کند و احساس می‌کند که توسط یک فرد نوشته می‌شود ، حتی اگر تیم شما صدها قوی باشد .

شکل اشتراک مجله دیجیتال

مدل اشتراک , همانند مجلات چاپی , شما می‌توانید هزینه اشتراک ماهانه یا سالانه را در ازای دسترسی شارژ کنید . موفق‌ترین ناشران , طیف وسیعی از ردیف‌های اشتراک و گزینه‌ها را ارایه می‌دهند . یک برنامه همه‌جانبه در بالاترین ردیف ممکن است به خوانندگان امکان دسترسی به نشریات دیجیتال , ویدیوهای انحصاری و محتوای اضافه را بدهد . برخی برنامه‌های اشتراک ممکن است چاپ با دیجیتال را ترکیب کنند و اجازه دهند خوانندگان به هر دو نسخه دسترسی داشته باشند . گزینه‌های دیگر ممکن است به خوانندگان اجازه دسترسی به نسخه دیجیتالی را بدهند .

تبلیغات در مجله دیجیتال

مدل تبلیغات راه دیگری برای کسب درآمد در مورد محتوای شما تبلیغات است . مجلات رایگان اغلب خوانندگان بیشتری دارند , زیرا هیچ اصطکاکی در دسترسی به آن‌ها وجود ندارد . برخی از مردم به اینترنت به عنوان وسیله‌ای برای آزاد کردن اطلاعات فکر می‌کنند و ممکن است مایل به پرداخت اعانه برای چیزی که معمولا ً رایگان می‌گیرند نباشند . ناشران که نیاز به اشتراک ندارند از تبلیغات به عنوان منبع اصلی درآمد خود استفاده می‌کنند . ناشران ماهانه حدود ۹.۶۸ میلیارد دلار را در سال ۲۰۱۹ به تنهایی از طریق فروش تبلیغ تولید کردند .
نام‌های تجاری مناسب برای رسیدن به مخاطب مناسب به خوبی پرداخت خواهند شد. با توسعه یک گوشه ، مخاطب وفادار ، ناشران زمین حاصلخیزی را برای تبلیغ کنندگان پرورش می‌دهند . آن‌ها می‌توانند تبلیغات را به طور مستقیم تعبیه کرده یا مقالات حامی مالی را که محتوای کیفیت را با برند یا ذکر محصول ترکیب می‌کنند ، ایجاد کنند .

پرداخت اشتراک در مجله دیجیتال

 اگر یک خواننده باید اشتراک داشته باشد تا مجله شما را ببیند ، احتمالا ً زمانی که برای اولین بار سعی می‌کنند به محتوای شما دسترسی داشته باشند ، یک درگاه پرداخت را ملاقات خواهند کرد .این مانعی است که به انتشارات شما اجازه می‌دهد تا در موتورهای جستجو ، بدون اجازه دادن به خوانندگان ، قبل از پرداخت آن را ببینند . آن‌ها ممکن است برای دسترسی نامحدود به مقاله فردی پول بپردازند و یا اشتراک دسترسی نامحدود را پرداخت کنند .
همچنین می‌توانید درگاه پرداخت را سفارشی کنید تا از طریق مجله خود ظاهر شوند . این به خوانندگان ، قبل از این که از آن‌ها بخواهید تا هزینه ادامه کار را پرداخت کنند ، ذوق و سلیقه شما را به خوانندگان می‌دهد . علاوه بر این ، شما می‌توانید the را سفارشی کنید تا بعد از اینکه تعداد معینی از مسایل و یا مقالات را مشاهده کرده‌اند ، شروع به کار کنند .

بازاریابی در مجله دیجیتال

مجلات به عنوان بازاریابان محتوای نسل سرب ممکن است در تجارت فروش یا کسب درآمد از انتشارات خود نباشند . در عوض , آن‌ها از مقالات مفیدی برای متقاعد کردن مشتریان برای خرید محصولات یا خدمات شان استفاده می‌کنند . یک مجله دیجیتال ممکن است در این استراتژی از محتوای ویژه برخوردار باشد . در حالی که آینده ممکن است بدون پرداخت پول به آن دسترسی داشته باشد , آن‌ها ایمیل خود را ارائه می‌دهند و یا اطلاعات تماس خود را با هم مبادله می‌کنند . این استراتژی بازی طولانی را بازی می‌کند . خود محتوا می‌تواند به جلو بردن آن‌ها در طول سفر خریدار کمک کند , و تیم بازاریابی اکنون با اطلاعاتی تماس می‌گیرد که می‌توانند از آن‌ها برای ارسال مطالب بازاریابی بیشتر به روش خود استفاده کنند .

ایجاد استراتژی بازاریابی در مجله دیجیتال

یک استراتژی بازاریابی دیجیتال را زمانی ایجاد کنید که مجله خود را ساختید , باید توزیع را در نظر بگیرید . مخاطبین تان چگونه آن را پیدا می‌کنند ? چطور می‌توانید یک مخاطب وفادار را پیدا کنید ? یک استراتژی بازاریابی محکم برای انتشار شما باید شامل پنج مرحله باشد :
آماده‌سازی برای راه‌اندازی : اول ، یک هدف مشخص کنید برای این که چند دانلود در ماه اول دریافت کنید . افرادی را در نظر بگیرید که به احتمال زیاد چاپ شما را می‌خوانند و پرتاب شما را در جایی که احتمال دارد آن را ببینند اعلام می‌کنند . اگر شما پیش از این در وب سایت خود و کانال‌های رسانه‌های اجتماعی به دنبال آن بودید ، شروع به دست انداختن به آنجا کنید . به دنبال فرصت‌های رسانه‌ای بگردید که در آن می‌توانید انتظار برای مجله جدید خود را داشته باشید .
همهمه ایجاد کنید : به محض اینکه مجله شما زنده می‌شود ، با جمع‌آوری نظرات ، حرکت را حفظ کنید . بلاگ ها و کامنت ها ها را در جایگاه خود قرار دهید و از آن‌ها بخواهید که شما را بررسی کنند . اگر یک app به تنهایی ایجاد کرده‌اید ، از downloaders بخواهید که نظرات و رتبه‌های فروشگاه برنامه را ترک کنند .
تبلیغ همه کانال‌ها : اضافه کردن دکمه‌ها به خبرنامه ‌های ایمیل تان که کاربران را مستقیما ً به انتشارات جدید شما می‌برد . تکه‌هایی از مقالات خود را در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرده و پیروان خود را تشویق به خواندن بیشتر کنید .
اجازه دهید پیش‌نمایش خوانندگان خود را نشان دهید : در حالی که مشتریان یا followers فعلی شما ممکن است اولین مشترکین شما باشند ، مجله شما همچنین باید به شما کمک کند تا مخاطبین خود را پرورش دهید . راهی پیدا کنید تا به بازدیدکنندگان جدید اجازه دهید تا به اوج خود برسند و احتمال آن را افزایش دهند .
استفاده از تجزیه و تحلیل خواننده : بهتر است هر موضوعی را که با کمک داده‌های دقیق منتشر می‌کنید ، چاپ کنید . به این نگاه کنید که خوانندگان شما تا چه مدت با محتوای شما دست و پنجه نرم می‌کنند و چه موادی از همه محبوب‌تر هستند . با این اطلاعات ، می‌توانید magazine را که خوانندگان تان از تعامل با آن لذت می‌برند ایجاد کنید . با ارضا نیازهای مخاطبین خود ، وفاداری را افزایش خواهید داد و به یافتن خوانندگان جدید ادامه خواهید داد .

ظهور مجله دیجیتال در قدیم

هنگامی که مجلات دیجیتال برای اولین بار در دهه ۹۰ وارد عرصه بازاریابی آنلاین شدند , آن‌ها تنها نسخه‌های دیجیتالی مجلات چاپی بودند . دیگر نه !
در حال حاضر، آن‌ها عموما ً به عنوان نسخه‌های دیجیتالی بدون انتشار اولیه چاپ می‌شوند . مجلات دیجیتال قبلا ً شبیه همتایان چاپ خود بودند ، اما اکنون آن‌ها می‌توانند به سادگی یک PDF استاتیک یا به عنوان یک تجربه تعاملی مهیج باشند .
مجلات دیجیتال مانند تبلیغات وب سایت‌های ارتباط جمعی یا صفحات فرود برای یک برند نیستند . آن‌ها یک دارایی فروش نیستند ، مثل بروشور . هدف از یک مجله دیجیتال ، برقراری ارتباط ، مطلع کردن و یا سرگرمی است .
به علاوه ، انواع محتوا که تبلیغاتی نیستند تمایل به انجام بهتر دارند . به همین دلیل است که ۹۰ % از موفق‌ترین بازاریابان با اولویت‌بندی نیازهای اطلاعاتی مخاطبان خود بر پیغام‌های فروش نتایج بهینه کسب می‌کنند .

انواع مجله دیجیتال

انواع  مجلات دیجیتال در بسیاری از اشکال مختلف ظاهر می‌شوند . پس بسیار مهم است که مشخص کنید کدام نوع از مجله دیجیتال برای کسب‌وکار شما مناسب است .
همانطور که قبلا ً ذکر کردیم ، مجلات دیجیتال از زمان آغاز خود تکامل‌یافته اند - آنچه که زمانی به عنوان PDF های استاتیک آغاز شد که بازتابی از مجلات چاپی است ، به یک ابزار بازاریابی و ابزار ارتباطی مستقل برای کسب و کارها در صنایع مختلف تبدیل شده‌است .
در طول سال‌ها ، قابلیت بهبود یافته در مورد دستگاه‌های تلفن همراه آسان‌تر خواهد بود . سپس آن‌ها فعال‌تر شدند و اکنون یک مجله دیجیتال می‌تواند یک تجربه کامل باشد .
سبک صفحه دیجیتال را انتخاب کنید که بیش‌ترین احساس را برای اهداف خود داشته باشد، و نوع محتوایی که متناسب با صدا و ارزش‌های برند شما است را انتخاب کنید .

اهمیت جلد مجله دیجیتال

مهم‌ترین عنصر طراحی مجله شما پوشش جلویی است ، اولین چیزی که مردم می‌بینند . این پوشش مشخص می‌کند که آیا کسی مجله دیجیتال شما را در نظر خواهد گرفت یا خیر . دومین قسمت از مهم‌ترین بخش طراحی چیدمان صفحات داخلی است که مشخص می‌کند آیا آن‌ها مجله شما را می‌خوانند یا خیر .
برای پوشش جلویی ، آن را به شیوه‌ای منحصر به فرد طراحی کنید که از سایر مجلات در همان جایگاه برجسته باشد و تاثیر بزرگی بر مخاطب می‌گذارد . در هنگام طراحی یک پوشش جلویی ، ترجیحات مخاطبین هدف خود را در نظر بگیرید . برای مثال ، اگر مخاطب شما یک کارآفرین جوان پرانرژی است ، پس باید از یک شکل کارآفرین موفق به عنوان جلد مجله برای جذب خوانندگان بیشتر استفاده کنید . هنگامی که پوشش your آماده است ، می‌توانید به سمت دیگر مراحل ایجاد محتوای صفحه دیجیتالی خود حرکت کنید .

سبک نگارش در مجله دیجیتال

مجله دیجیتال شما باید زیباترین محتوا را عرضه کند که توجه مخاطبین خود را جلب کند . عمدتا ً سه نوع محتوا براساس هدف آن‌ها وجود دارد : جالب , درگیر شدن و ارائه بینش‌های مفید . شما می‌توانید یکی از آن‌ها را برجسته کنید , اما چرا همه این سه را با هم مخلوط نکنید ? هدف ارائه محتوای مفید و سرگرم‌کننده برای خوانندگان تان .
اگر وقت ندارید که محتوای خود را کنار بگذارید ، یک نویسنده ماهر را با مهارت‌های مناسب استخدام کنید .
همچنین باید اطمینان حاصل کنید که محتوای صفحه دیجیتالی شما دارای سبک نگارش عادی و قالب‌بندی است . به این ترتیب خوانندگان شما را گیج نمی‌کند . 

نرم افزار طراحی مجله دیجیتال

در مقایسه با خواندن یک کتاب یا مجله حقیقی برای پیدا کردن اطلاعات مفید ، یک نفر در حال حاضر ترجیح می‌دهد به نشریات آنلاین نگاه کند . تعداد خوانندگان آنلاین افزایش‌یافته است و این در نهایت دامنه انتشار دیجیتال را بهبود بخشیده‌است . امروزه مجله دیجیتال بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است که این نشریه را به اشتراک می‌گذارد ، آن را محبوب‌تر کرده‌است . اکنون بیشتر مجلات و کتاب‌ها برای دسترسی به اینترنت عرضه می‌شوند .
مجلات دیجیتال ارزان‌تر هستند , دسترسی گسترده‌تر و سود بیشتری را نسبت به سرمایه‌گذاری ارائه می‌دهند . از آنجا که anyshipping , کاغذ یا مرکب یا هزینه مواد شیمیایی وجود دارد , قیمت آن‌ها نسبت به نوع چاپی بسیار ارزان‌تر است . با استفاده از نرم‌افزار مجله دیجیتال می‌توانید publications دیجیتال دوستانه را طراحی کنید که می‌تواند به راحتی با همه موتورهای جستجوی مشهور مانند Google تهیه شود و راه دیگری برای جلب خوانندگان به آدرس message.View شما برای هر نوع اطلاعات می‌تواند به سرعت به مجلات دیجیتال برسد .
برای جمع‌بندی می‌توان گفت که مجلات آنلاین بسیار ارزشمندتر از مجلات معمولی هستند . مجله دیجیتال آنلاین همچنین به ناشران امکان می‌دهد که شامل ویدئو , صدا , پیوندها , چوب‌الف‌ها , جستجو و additionalfeatures باشند . حال , چگونه می ‌توان یک مجله دیجیتال آنلاین ایجاد کرد ? شما قطعا ً فرآیند ایجاد یک مجله بر پایه وب را برای هر نظر خسته‌کننده نخواهید یافت , به عنوان یک نرم‌افزار که به طور کلی به عنوان Creator دیجیتال aXmag شناخته می‌شود , گزینه‌های انتشار دیجیتال کامل را ارائه می‌دهد .
بنابراین شما می‌توانید فقط aXmag را انتخاب کنید تا برای خودتان یک مجله دیجیتال بسازید . این نرم‌افزار فایل‌های PDF شما را به شکل فلاش یا دیجیتال تبدیل می‌کند تا آن را به صورت آنلاین آزاد کند, به این منظور که خواننده در هر زمان که بخواهد , مطالب مجله دیجیتال شما را منتشر کند . بعد از تبدیل فایل PDF به نوع دیجیتال , مجله برخط به یک نگاه جستجوی خالص نیاز دارد . اگر هنوز روی مجلات چاپی کار می‌کنید , پس باید آن را به مجلات دیجیتالی آنلاین تبدیل کنید . امتحان کنید و ما اطمینان حاصل کنیم که آن رشد خواهد کرد . با این حال , همیشه به یاد داشته باشید که به axmag , یا نرم‌افزاری که ممکن است انتشار مجله دیجیتال را به همان آسانی که خواهد بود, ایجاد کنید .

چگونگی انتشار مجله دیجیتال

تحویل محتوای دیجیتال را می‌توان در اشکال مختلف بسته‌بندی کرد , مانند flip , اپلیکیشن ها, html , وبلاگ‌ها , pdf , etc. .
هر چند که هر گونه انتشار a4 در دسترس , به صورت دیجیتالی در دسترس است , اما ناوبری را برای هر خواننده‌ای که سعی در خواندن آن در دستگاه‌های صفحه کوچک دارد , خسته‌کننده و رسوا می‌کند . این یک عامل است که می‌تواند زمان‌های بسیار کمی را ثبت کند . مانع دیگر , غلبه بر محدودیت‌های زمانی کوتاه‌مدت برای هر گونه محتوای خواندن آنلاین است . پس چگونه می‌توانیم درگیری را افزایش دهیم ?
در " انجام دادن " این کار " " ارزش زیادی از زمان , تلاش و پول صرف کرده‌اید , اولین نکته برای توجه این است که رفتار خواننده باید در نظر گرفته شود . زمانی که درک کردید , می‌توانیم به این فکر کنیم که چگونه می‌توانیم نوع محتوایی که شما از طریق بهینه‌سازی محصول ارائه می‌کنید را ارائه کنید تا خوانندگان بتوانند بیش از آنچه که ممکن است به آن بپردازند .
با تمرکز بر روی یک مجله دیجیتالی , آن‌ها روی کامپیوترهای رومیزی , لپ‌تاپ‌ها , تبلت و گوشی‌های هوشمند خوانده می‌شوند . تحقیقات ما نشان می‌دهد که محدوده مورد توجه بسیار کم‌تر از خواندن محتوای مشابه در مجله چاپی است .
سوالی که این سوال مطرح می‌کند این است که چگونه می‌توانیم تعداد صفحات را به حداکثر برسانیم تا زمان مورد توجه کوتاه‌تر را به اشتراک بگذاریم , و محتوای خود را متعادل کنیم, خوانندگان را تشویق کنیم تا موضوعات بیشتری را بخوانند ?
نشانه‌ها در جایی پیدا می‌شوند که مشتریان از ما خواسته‌اند تا مسائل چاپی را آپلود کرده و به سادگی در معرض قرار گرفتن دیجیتالی قرار گیرند. این آمار نشان می‌دهد که نرخ حذف خواننده معمولا ً حول صفحات 15 , مجلات و 30 برای عنوان‌های کوچک با اندازه صفحه قرار می‌گیرد . این تفاوت به این دلیل است که صفحات کوچک‌تر , ناوبری کمتری را جذب می‌کنند, با این حال هر دو فضای کلی مشابهی دارند . به نظر می‌رسد که یک مجله آنلاین کوچک‌تر به نظر می‌رسد مکان خوبی باشد ; با این حال , ده صفحه دیگر می‌تواند خوانندگان را به پایان تشویق کند . با احساس قابلیت هضم بیشتر , تبدیل تعاملی صفحات , که در آن با ناوبری کم‌تر به آن گره خورده‌اند , همه اینها برای کمک به افزایش تعامل خواننده ترکیب می‌شوند .
کیک خود را داشته باشید و آن را بخورید در حالی که ما پیشنهاد کاهش اندازه و pagination مجله فعلی تان را نداریم , به خصوص اگر در چاپ باشد , ارزش بررسی فرصت‌های موجود را دارد . به عنوان مثال , چرا نباید یک نوع دیگر از نسخه‌های فرعی و یا عنوان چاپ تان را در نظر بگیرید ?
انتظار می‌رود هر مجله‌ای بتواند یک نقطه شروع , میانه و پایانی داشته باشد, بنابراین اگر شما ثروتی از محتوای منحصر به فردی دارید که می‌خواهید آن را به صورت آنلاین در نظر بگیرید , ممکن است برای پشتیبانی از فعالیت رسانه‌های اجتماعی تان منتشر شود . همچنین می‌تواند به عنوان یک signpost برای نشریه چاپی شما عمل کند . شما می‌توانید موضوعات موضوعی را در طول سال , با محتوای موجود , به دنبال جلب حمایت اختصاصی , یا استفاده از آن به عنوان پلت فرم برای نشان دادن محصولات جدید به عنوان راهی برای نمایش محصولات جدید به عنوان راهی برای نشان دادن راه‌های جدید و دستیابی به مخاطبان گسترده‌تر و بکر , قرار دهید .
به عنوان نمونه‌ای از یک عنوان دیجیتال اختصاصی , ما یک مجله تعمیرات و نگهداری خطوط هوایی تولید می‌کنیم , اما با محتوای بسیار زیادی برای پخش , تقسیم می‌شود ; MRO و عملیات . در وهله اول , با خوانندگانی که متخصصان خطوط هوایی بر روی این حرکت در سراسر جهان هستند , ضروری بود که با این انتشار با رفتارهای مورد انتظار خواننده ازدواج کرد . در نتیجه , متوسط زمان خواندن معمولا ً بیش از ده دقیقه است, حتی با pagination توسعه‌یافته برای جا دادن به وفور تبلیغات . برخی از تبلیغ کنندگان با فرصت‌های بازاریابی گسترده در هر دو عنوان ظاهر می‌شوند .

مجلات دیجیتال ابزاری مفید و انعطاف‌پذیر برای متخصصین بازاریابی امروزی , ارائه بهترین ترکیب دو جهان ارائه می‌دهند . راحتی و سرعت دیجیتال به عمق و اختیار مجلات پیوست .
آن‌ها می‌توانند به عنوان یک پلت فرم برای ارایه یک مخاطب با محتوای دیجیتالی به طور منظم تعریف شوند . این محتوا دقیقا ً چه شکلی است ، چگونه انتشار به طور منظم رخ می‌دهد و در جایی که عرضه شروع می‌شود و تمام می‌شوند ، همه سیال هستند .
آن‌ها به خصوص برای حفظ هنگام برقراری ارتباط با مخاطبان مناسب ارزشمند هستند . افراد دارای عضویت ، کسب و کارها ، مشتریان ، سازمان‌های تجاری ، فارغ التحصیلان ، workforces و حتی گروه‌های علاقمند غیر رسمی می‌توانند به طور موثر دست یابند ، در حالی که طبیعت دیجیتال مجلات ، رشد ارگانیک را به مخاطبان گسترده‌تر تشویق می‌کند .
اما آن‌ها چه هستند ، تفاوت بین گزینه‌های مختلف چیست و چگونه می‌توانید آن‌ها را به سود خود تبدیل کنید ؟

اصول و زیر بنای مجله دیجیتال

اصول مجلات دیجیتال عبارت " مجله دیجیتال " , یک " نرم‌افزار مجله دیجیتال " است , و " نرم‌افزار مجله دیجیتال " , " برنامه مجله دیجیتال " و " برنامه‌های مجله دیجیتال " , زمانی که شما گوگل را معرفی می‌کنید , متداول است .
نگاهی سرسری نشان می‌دهد که چه چیزی می‌تواند به مجموعه گیج‌کننده‌ای از گزینه‌ها تبدیل شود . تفاوت بین pageturners ، flipbooks ، microsites ، برنامه‌های تعاملی و یا هر کدام از انواع دیگر پلت فرم‌های دیگر چیست ؟
به طور کلی ، تمام موارد بالا ، نسخه‌های بالقوه یک مجله دیجیتال هستند . این به این معنی است که هر کسی که یک مجله دیجیتال را مد نظر داشته باشد می‌تواند ابزار مناسب برای رسیدن به مخاطب خود انتخاب کند .
هزینه‌ها و قیمت‌گذاری به طور طبیعی بسته به خدمات اشتراک پلت فرم که شما با آن کار می‌کنید ، متفاوت است ، اما به طور کلی هزینه‌های درگیر در یک مجله دیجیتال به طور قابل‌توجهی کم‌تر از یک نسخه چاپی است .
گزینه‌ها روی یک طیف وجود دارند که با میزان زمان ، تلاش ، پول و غیره مورد سنجش قرار می‌گیرد و شما می‌خواهید محصول را وارد کنید . یک پیشنهاد پیچیده با اجزای چندگانه نیازمند ورودی بیشتر است . قرار دادن نیازهای مخاطبین و اشتها برای اولین بار به شما کمک می‌کند ارزیابی کنید که چه چیزی مورد نیاز است .
این محدوده همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا the ROI را از محتوای خود تنظیم کنید . اگر یک pageturner ساده را تولید می‌کنید ، یک دارایی ساده به دست می‌آورید که می‌تواند به راحتی توسط کسانی که در مورد رسانه‌های دیجیتال ولرم هستند ، به کار رود . اگر یک مجموعه از داستان‌ها را می‌نویسید و انواع مختلفی از محتوا را تولید کنید - برای مثال ، ویدئو ، webinars ، پست‌های اجتماعی و بلاگ ها - شما می‌توانید از آن در چندین سطح مختلف استفاده کنید و بنابراین به افراد بیشتری و یا افراد با انتظارات بیشتر برسید .

گزینه های انتشار مجله دیجیتال

گزینه‌های مجله دیجیتال به ترتیب Pageturners و flipbooks ( مانند PageSuite و FlipSnack ) ( مانند PageSuite و FlipSnack ), اگرچه مقادیر زیادی از هر دو ارایه می‌شوند ) یک رویکرد ارزان و سنتی ارائه می‌دهند و اغلب نسخه‌های مستقیم مجلات چاپ موجود را به شکل دیجیتالی ارایه می‌دهند .
آن‌ها تمایل دارند از کم‌ترین ویژگی‌ها پشتیبانی کنند ، اما این به این معنی است که چیزهای کمتری برای " استراحت " و تقاضاهای کم‌تر روی پهنای باند در وهله اول وجود دارد . با اینکه امروزه گزینه‌های محبوب کمتری وجود دارند ، اما هنوز استفاده‌های خود را دارند و نباید به طور خودکار نادیده گرفته شوند .
در همین حال ، microsites وب سایت‌های ساده هستند که در آن‌ها می‌توانید محتوای خود را پست کنید، برای جست و جوی طبیعی بهینه شوید ، که برای استراتژی‌های رشد گرا عالی هستند . آن‌ها می‌توانند با استفاده از گوگل ، با تمام منافعی که شامل می‌شود ، شاخص شوند و زمانی که افراد به دنبال عبارات کلیدی می‌گردند ، آن‌ها را به صورت آنلاین یافت . The می‌توانند تنها بایستند و یا به عنوان شاخه‌ای از وب سایت منظم خود عمل کنند . اگر تنها باشد ، باید تاثیر تقسیم کردن مخاطبین خود را از وب سایت اصلی خود در نظر بگیرید . سفر کاربر نیاز به کمی تفکر دارد .
برنامه‌های کاربردی می‌توانند یک روش سرگرمی و متمایز برای ارایه محتوا فراهم کنند ، اما مانند هر برنامه کاربردی ، این گزینه نیازمند تعهد فعالانه ‌تر از مخاطبین است . آن‌ها نه تنها باید آن را دانلود کرده و نصب کنند ، بلکه به طور منظم آن را باز کنند . اگر بتوانید محتوای آن را به طور مرتب به روز رسانی کنید و این مطالب به روز رسانی‌های وب سایت‌های ارتباط جمعی ، خبرنامه‌ها و هشدارهای برنامه را به روز رسانی کنید ، شما مخاطبین خود را تشویق خواهید کرد تا app را بررسی کرده و بررسی کنید که چه چیزی جدید است .

کلیدواژه های مجله دیجیتال در گوگل

مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل

 

 

مجله دیجیتال آنلاین را بهتر بشناسیم 

مجله دیجیتال امروزه قابلیت های انعطاف پذیری را در اختیار تمام صاحبان صنعت و بازاریابان و عموم خوانندگان قرار میدهد.

مجله دیجیتال را در واقع میتوان به بستری برای انتقال اطلاعات بصورت آنلاین و با سرعت و کیفیت بالا تعریف کرد که هر لحظه میتواند از طریق تلفن همراه در دسترس همگان باشد.

مبانی مجله دیجیتال

در اینترنت کلیدواژه ها فراوانی مانند" مجله دیجیتال سکوی پرتاب تجارت" یا "مجله دیجیتال ورزشی" یا مجله دیجیتال بازیهای کامپیوتری و نظایر اینها فراوان است.

این بدان معناست که اشتیاق بسوی مجله دیجیتال روزبروز در حال افزایش است.

وجود دهها هزار مجله دیجیتال آنلاین گواه این موضوع است که خوانندگان میتوانند مجله دیجیتال تخصصی مورد نظر خود را به سرعت پیداکنند.

هزینه های مجله دیجیتال بستگی به پلتفرمی دارد که از آن استفاده میکنید.

اما بطور قعط و یقین میتوان گفت که هزینه های مجله دیجیتال آنلاین بسیار ارزانتر از مجله دیجیتال چاپی است.

گزینه های مجله دیجیتال

یکی از مهمترین گزینه های جذاب مجله دیجیتال قابلیت پخش مدیا است .

ویدئو،فیلم،انیمیشن و موسیقی های فراوانی را میتوان در یک مجله دیجیتال بارگذاری کرده تا اوقات فراغت خوانندگان را پر کند.

اشتراک در مجله دیجیتال آنلاین یکی از مهمترین موضوعات قابل توجه کاربران است.

وقتی شما در مجله دیجیتال آنلاین عضو میشوید خبرنامه آن تمام تغییرات و بروز رسانی ها و محتوای جدید را به اطلاع شما میرساند و بدین ترتیب شما از اخبار و رویدادهای موضوع تخصصی خود دائم باخبر خواهید بود.

درج آگهی در مجلات دیجیتال نیز یکی از موضوعات جالب و گیراست و هرگاه شما بخواهید آگهی در مجله دیجیتال انتشار دهید با محدودیت روبرو نخواهید بود.

رشد فزاینده مجله دیجیتال

این شگفت‌انگیز است که چند سال به عقب نگاه کنیم , زمانی که مجلات دیجیتال هنوز در دوران کودکی شان بودند , و هنوز یک ایده ثابت نشده بودند . امروزه , مشخص شده‌است که تقریبا ً همه ناشران چاپی یک نسخه دیجیتالی از محصول خود را به جای بعدها عرضه خواهند کرد .
ناشران در تلاش برای ایجاد بهترین محصولات ممکن برای مخاطبان خود ، در حال آزمایش با فرمت‌های مختلف و ویژگی‌های مختلف هستند . نرم‌افزار نشر مجله دیجیتال بسیار شبیه هر چیز دیگری در عرصه دیجیتال جدید ، به سرعت در حال تحول است .
آنچه مسلم است این است که در دسترس بودن داده‌ها و آمار کاربر بیش‌ترین اهمیت را برای ناشران دیجیتال دارد . در این عصر نشریات niche خاص و گروه‌های رسانه اجتماعی خاص ، الزامی است که ناشران خوانندگان خود را مانند همیشه بشناسند . هر کسی که یک مجله دیجیتال منتشر کند ، یا برنامه‌ریزی برای انتشار ، باید با استفاده از آمار کاربر برنامه را منتشر کند ، که بازخورد و اثبات موفقیت یا شکست یک انتشار خاص را فراهم می‌آورد .
اما چند سال بعد از پذیرش گسترده کامپیوتر تبلت و رقابت برای خرید قرص دلار - به جای کاهش دلارهای چاپی - سخت است . با این حال ، گوشی‌های هوشمند به اندازه رسانه ترجیح داده‌شده برای دسترسی به محتوای تلفن همراه دور و دورتر هستند ، و ناشران مجله دیجیتال باید در هنگام ایجاد برنامه‌های کاربردی تلفن همراه و نسخه‌های دیجیتالی آن را مورد توجه قرار دهند . محدودیت‌های اندازه صفحه گوشی هوشمند تنها یکی از چیزهایی است که با توجه به ویژگی‌ها ، ایجاد یا ایجاد یک مجله دیجیتال ارزش توجه را دارد .

نکات مهم مجله دیجیتال

در اینجا نکات مهمی در باره مجله دیجیتال آنلاین وجود دارد که توجه به آن میتواند در استراتژی شروع به طراحی یک مجله دیجیتال موثر باشد.این نکات مهم در باره مجله دیجیتال آنلاین عبارتند از:

  •  چه چیزی در یک لوح یا یک گوشی هوشمند می‌تواند بدون تصاویر و عکس‌های زیبا باشد ? کسالت‌آور است.
  • استفاده از فونت‌های مناسب ضروری است . یک فونت خوب انتخاب‌شده مطالعه را آسان‌تر می‌کند و همچنین انتشار را به عنوان حرفه‌ای و به خوبی اجرا می‌کند . فونت درست واقعا ً برند یا محصول شما را تعریف می‌کند .
  • مجله دیجیتال شما نباید مانند یک " تجدید چاپ دیجیتال " یک محصول کاغذی باشد . یک مجله دیجیتال صیقل یافته ، ترکیبی بهینه از محتوای منحصر به فرد و یک تجربه کاربر تعاملی است .
  • بهینه‌سازی اندازه فایل برای اطمینان از اینکه انتشار شما می‌تواند به روش مناسبی برای چندین ابزار خوانده شود ضروری است . این یکی عقل سلیم است . این مجله باید خوانا باشد , مهم نیست که کدام دستگاه برای خواندن آن مورد استفاده قرار گیرد .
  • تبلیغات که ارتباطی با برند و خوانندگان شما دارند , نتایج مثبت ‌تری خواهند داشت و حتی یک مزیت ارزش افزوده محسوب خواهند شد . این یک برد برای ناشر , advertiser و خوانندگان است.
  • پیشنهاد شده‌است که محدوده توجه خوانندگان مجله دیجیتال تا حدی کوتاه‌تر از آن دسته از کسانی است که نسخه‌های کاغذی را می‌خوانند . در حالی که این مورد ممکن است یا نمی‌تواند درست باشد , فکر خواندن یک سند ۲۰۰ صفحه‌ای روی یک لوح یا گوشی هوشمند می‌تواند یک کار دلهره‌آور باشد . مطالب مجله دیجیتال باید با این موضوع در نظر گرفته شود .