• سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان
  • تبلیغات گوگل

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

مجله دیجیتال

مجله دیجیتال

مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل دارای ایندکس بسیار بالایی است مجله دیجیتال یک نشریه الکترونیکی قابل انتشار در وب است.

مجله دیجیتال اینترنتی در تعریف کلی

مجله دیجیتال اینترنتی یک مجله در منتشر شده اینترنت ، از طریق سیستم بولتن بورد و دیگر اشکال شبکه های کامپیوتری عمومی است.

یکی از اولین مجلاتی که از قالب مجله چاپی به آنلاین تبدیل شد، مجله کامپیوتر Datamation بود .

یک مجله آنلاین برخی از ویژگی ها را با یک وبلاگ و همچنین با روزنامه های آنلاین به اشتراک می گذارد .

 

مجله دیجیتال

مجله دیجیتال یا مجله آنلاین

مجله دیجیتال-که در غیر این صورت به عنوان مجله آنلاین یا روزی روزگاری به عنوان مجله الکترونیکی شناخته می شود-مجله ای است که به صورت دیجیتالی با استفاده از وب یا یک برنامه منتشر شده است.

برخلاف مجلات چاپی ، مجلات دیجیتال می توانند شامل پیوندها ، تصاویر با وضوح بیشتر ، ویدئو ، صدا و انیمیشن های وب باشند. آنها همچنین می توانند از توزیع ارزان تر و گسترده تر نسبت به مجلات چاپی استفاده کنند.

مجلات دیجیتال توسط مجموعه های متنوعی از سازمانها ، از شرکتها و دانشگاهها ، تا ناشران غیر انتفاعی و سنتی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته اند.

مجله دیجیتال

مزایای استفاده از مجلات دیجیتال چیست؟

مجله محصول چند منظوره ای عالی برای تجارت شما است. این فرصت های زیادی را برای توسعه فعالیت های بازاریابی و تقویت استراتژی توزیع محتوا به شما می دهد . و وقتی مجله شما آماده شد ، می توانید از آن برای اهداف مختلف استفاده کنید:

  • ایجاد ارتباط گسترده تر: این یک راه عالی برای افراد بیشتر است تا با شما و محصولات و خدمات شما آشنا شوند. شما می توانید مجلات خود را از طریق تمام کانال هایی که در اختیار دارید ، اعم از وبلاگ ، رسانه های اجتماعی ، وب سایت یا خبرنامه ، به اشتراک بگذارید . بهترین ایده ها را برای قسمت های یک و دو خبرنامه خود بخوانید . 
  • ایجاد روابط: مجلات بین کسب و کار شما و مخاطبان اعتماد ایجاد می کنند. مجلات ارزش زیادی برای مشتریان علاقه مند ارائه می دهند ، زیرا می توانند به راحتی اطلاعاتی در مورد خدمات ، صنعت و تجارت شما کسب کنند.
  • وضعیت متخصص: داشتن یک مجله با کیفیت به شما فرصت بزرگی می دهد تا به عنوان یک متخصص و تأثیرگذار در حوزه کاری خود شهرت کسب کنید. این بیشتر کار می کند تا یک وبلاگ ، اما اگر واقعاً به دنبال آن باشید ، سود بیشتری دریافت خواهید کرد.

 مجله دیجیتال


مجلات دیجیتال خیره کننده را فوراً شروع کنید

هنگامی که مجله دیجیتالی خود را ایجاد کردید ، فرایندی را آماده خواهید داشت که برای همه شماره های بعدی منتشر شود. بنابراین ساخت مجلات بدون هیچ گونه ناامیدی و نگرانی به یک فرآیند خلاقانه و الهام بخش تبدیل خواهد شد.

مجلات دیجیتالی به دلایل مختلف بسیار آسانتر از مجلات فیزیکی هستند: نیازی به نگرانی در مورد تدارکات و هزینه تحویل فیزیکی مجله ، هزینه های چاپ ، چاپ اشتباه یا اطلاعات قدیمی نیست. و اگر تا به حال خواسته اید نحوه ایجاد یک مجله آنلاین با صفحات تلنگر را بیاموزید ، بسیاری از سازندگان مجله های دیجیتال این کار را به شما اجازه می دهند. 

و آنها به شما کمک می کنند تا در دنیای نشر دیجیتال رقابتی بمانید ، در حوزه خود صاحب قدرت شوید و تعداد زیادی خواننده وفادار به دست آورید. ارزش امتحان کردن دارد ، درست است؟

مجله دیجیتال

بهترین ابزار برای ساخت مجلات دیجیتال

همه بهترین ابزارها چه ویژگی مشترکی دارند؟ استفاده از آنها بسیار راحت است و به شما امکان می دهد مجلات دیجیتال را سریع و آسان تهیه کنید. بنابراین این ابزارها را برای هر سطح مهارت بررسی کنید و هر آنچه را که بیشتر مناسب شماست انتخاب کنید.

  1. Lucidpress . یک برنامه طراحی گرافیکی آسان که به شما امکان می دهد طرح بندی چند صفحه ای داشته باشید ، تمام مواد مارک تجاری خود را مدیریت کرده و هنگام ساختن مجلات به صورت مرحله به مرحله از آنها استفاده کنید. این برنامه دارای انواع قالب مجلات با عناصر قابل تنظیم مانند فونت ، رنگ و تصاویر است. به نحوه ایجاد یک مجله ایمیل در Lucidpress نگاه کنید.
  2. Canva . یک برنامه طراحی وب آسان که به شما امکان می دهد مجلات دیجیتال را بدون تلاش زیاد بسازید. این کتابخانه کتابخانه ای بزرگ از الگوها را به شما ارائه می دهد و تنها کاری که باید انجام دهید این است که مورد دلخواه خود را انتخاب کرده و با توجه به نیاز خود سفارشی کنید. می توانید با راهنمای کامل آنها در زمینه ایجاد مجله شروع کنید.
  3. Adobe InDesign CC . نرم افزار طراحی حرفه ای برای کامپیوتر و مک. این معروف ترین و پرکاربردترین نرم افزار برای ایجاد طرح بندی چند صفحه ای است و اولین انتخاب برای بسیاری از بازاریابان ، طراحان و ناشران است. اگر قبلاً در InDesign کار می کنید ، یک آموزش دقیق در مورد نحوه ایجاد مجله را بررسی کنید.
  4. کتاب نویس . نرم افزار چاپ کتاب که مجموعه ای از قابلیت های خلاقانه را برای کاربران مبتدی و پیشرفته ارائه می دهد. این به شما امکان می دهد متن یا تصاویر خود را اضافه کنید ، از الگوهای با طراحی بالا برای مجلات ، مجلات و روزنامه های محبوب استفاده کنید یا با چیدمان خود شروع مجدد کنید. در مورد کار در Bookwright اینجا بیشتر بدانید .


اگر می خواهید مجلات آنلاین از PDF ایجاد کنید ، FlippingBook Online می تواند کمک بزرگی باشد. این یک سرویس آنلاین است که به شما امکان می دهد مجلات قانع کننده ای با تجربه خواندن عالی ، جلوه صاف ورق زدن صفحه و مشاهده راحت در هر دستگاهی بسازید . FlippingBook گالری طرح های حرفه ای آماده ، رنگ ها و زمینه های سفارشی را ارائه می دهد و فرصتی برای اضافه کردن نام تجاری ، فیلم ها و پیوندهای شخصی شما است.

چک لیست برای مبتدیان - چگونه مجلات دیجیتالی جذاب بسازیم

یک مجله خوب طراحی شده دارای عناصر ثابتی است که در کل طرح ، از جلد تا جلد به اشتراک گذاشته شده است. چنین طرح های موضوعی مشخصه یک مجله حرفه ای و دقیق برنامه ریزی شده است.

بنابراین اگر در مورد نحوه ساخت مجله آنلاین فکر می کنید ، در اینجا یک چک لیست وجود دارد که به شما در طراحی یک طرح زیبا و سازگار کمک می کند.

  • جلد مجله نقش مهمی در جذب خوانندگان دارد - به عنوان یک ابزار بازاریابی قوی عمل می کند. بله ، مجلات واقعاً از روی جلد قضاوت می شوند. بنابراین با استفاده از عکاسی با تاثیر زیاد و یک سربرگ چشم نواز ، جلد خود را قانع کننده کنید. یک قاعده خوب این است که یک عنوان اصلی و بیش از پنج عنوان فرعی را نمایش ندهید تا از چیدمان تمیز اطمینان حاصل کنید.
  • پالت رنگ - یک تا سه رنگ را انتخاب کنید و از آنها به طور مداوم برای عناوین ، متون و پس زمینه استفاده کنید. بسیاری از طرح های مجله های م colorثر از رنگ به میزان کم استفاده می کنند و نشان می دهند که رنگ های ساده با رنگ های جسورانه بیشتر از یک پالت روشنایی رنگین کمان قابل توجه است.
  • تایپوگرافی - از حروف تایپ ، وزن و اندازه های ثابت استفاده کنید. هنگامی که آنها را انتخاب کردید ، در کل مجله و شماره های بعدی نیز با آنها بمانید. این به خوانندگان شما کمک می کند تا فوراً شما و سبک منحصر به فرد شما را بشناسند.
  • شکل و گرافیک - از اشکال یکسان یا حاشیه های تصویر و دیگر عناصر گرافیکی در مجله استفاده کنید.
  • سبک شماره گذاری صفحات و سرصفحه های اجرا نیز باید سازگار باشد.

بهترین چیزها در مورد مجلات دیجیتال

نگاهی به چند سال گذشته ، زمانی که مجلات دیجیتالی هنوز در مراحل ابتدایی خود بودند و هنوز مفهومی اثبات شده نبودند ، بسیار شگفت انگیز است. امروزه ، تقریباً همه ناشران چاپی نسخه دیجیتالی محصول خود را دیر یا زود ارائه می دهند.

ناشران هنگام ایجاد مجلات دیجیتالی خود در تلاش برای ایجاد بهترین محصولات دیجیتالی ممکن برای مخاطبان خود ، فرمت ها و ویژگی های مختلفی را آزمایش کرده اند.

 نرم افزار انتشار مجلات دیجیتال مانند سایر موارد در حوزه دیجیتال جدید به سرعت در حال پیشرفت است.

آنچه مسلم است این است که دسترسی به داده ها و آمار کاربران برای ناشران دیجیتالی از اهمیت بالایی برخوردار است.

 در این عصر نشریات تخصصی ویژه و گروههای رسانه های اجتماعی مورد علاقه خاص ، ضروری است که ناشران خوانندگان خود را مانند گذشته بشناسند.

 هرکسی که مجله دیجیتالی منتشر می کند یا قصد انتشار آن را دارد باید از آمار کاربران برنامه مطلع باشد که بازخورد و اثبات موفقیت یا عدم موفقیت یک نشریه خاص را ارائه می دهد.

گسترش مجله دیجیتال

مجله دیجیتال چگونه رشد پیدا کرد 

تنها چند سال از پذیرش گسترده رایانه لوحی می گذرد و رقابت برای دلارهای تبلیغاتی تبلت - برای جایگزینی دلارهای چاپی در حال کاهش - شدید است. با این وجود ، تلفن های هوشمند از تبلت ها به عنوان رسانه ترجیحی برای دسترسی به محتوای تلفن همراه پیشی گرفته اند و ناشران مجلات دیجیتالی باید هنگام ایجاد برنامه های تلفن همراه و نسخه های دیجیتال آن را در نظر بگیرند. محدودیت های اندازه صفحه نمایش گوشی های هوشمند تنها یکی از مواردی است که هنگام استفاده از ویژگی ها ، ایجاد یا ساخت مجله دیجیتال باید به آن توجه کرد.

چگونه مجله دیجیتال ایجاد کنیم

نکاتی که هنگام ایجاد مجله دیجیتال پویا باید مورد توجه قرار گیرد

- خواندن روی رایانه لوحی یا تلفن هوشمند بدون تصاویر و عکس های زیبا چه خواهد بود؟ حوصله سر بر.

- استفاده صحیح از فونت ضروری است. یک فونت خوب انتخاب شده خواندن را آسان تر می کند و همچنین نشریه را به عنوان حرفه ای و به خوبی اجرا می کند. فونت صحیح واقعا مارک یا محصول شما را مشخص می کند.

- مجله دیجیتال شما نباید شبیه "چاپ مجدد دیجیتالی" یک محصول کاغذی باشد. یک مجله دیجیتالی صیقلی ترکیبی مطلوب از محتوای منحصر به فرد و یک تجربه تعاملی عالی برای کاربران است.

- بهینه سازی اندازه فایل ضروری است تا مطمئن شوید که نشریه شما به شیوه ای مناسب در چندین دستگاه خوانده می شود. این یکی فقط عقل سلیم است. مجله باید خوانا باشد ، مهم نیست از کدام دستگاه برای خواندن آن استفاده می شود.

-تبلیغاتی که با نام تجاری شما و خوانندگان ارتباط داشته باشد نتایج بسیار مثبت تری به همراه خواهد داشت و حتی به عنوان یک مزیت ارزش افزوده تلقی می شود. این یک برد برای ناشر ، تبلیغ کننده و خواننده است!

- پیشنهاد شده است که توجه خوانندگان مجله دیجیتال تا حدی کوتاهتر از کسانی است که نسخه های کاغذی می خوانند. در حالی که این می تواند درست باشد یا نمی تواند باشد ، فکر خواندن یک سند 200+ صفحه در رایانه لوحی یا تلفن هوشمند می تواند یک کار دلهره آور باشد. محتوای مجلات دیجیتال باید با این حساب تنظیم شود.

مجلات دیجیتال در حال بازگشت هستند. 

برای اکثر خوانندگان ، این ممکن است عجیب به نظر برسد. سالهاست که مجلات دیجیتال بدترین جنبه های نشر دیجیتال را نشان می دهند.

بسیاری از مجلات دیجیتالی به نظر می رسد که بعداً ضعیف اجرا شده اند و یافتن آنها دشوار است ، خواندن آنها سخت و از نظر بصری جالب نیست.

معمولاً مجلات دیجیتال مانند مجله چاپی می خوانند ، اما بدتر. 

خبر خوب این است که این وضعیت در حال تغییر است. تیم های انتشارات و بازاریابی به طور فزاینده ای روی محتوای با کیفیت بالا سرمایه گذاری می کنند ، که به رونق مجدد در انتشار مجلات دیجیتال کمک کرده است. 

این تیم ها بر ایجاد تجربیات فراگیر خواندن بومی در وب متمرکز شده اند. آنها با احساس "وب PDF" بسیار مجلات دیجیتال بسیار آشنا هستند. یک مثال عالی از کالج امپریال لندن آمده است . 

پس از نه ماه انتشار داستانهای دیجیتالی ، Imperial 142 average میانگین بازدید از صفحات متوسط ​​و 50 average متوسط ​​زمان بیشتر در صفحه را مشاهده کرد. 

مجلات دیجیتالی از زمان ظهور خود "دیجیتال" وجود داشته اند و از آن زمان مراحل مختلفی را از فلاپی دیسک ها تا Flash (RIP) طی کرده اند. 

امروزه پنج روش اصلی برای ایجاد مجله دیجیتال وجود دارد. مدلی که انتخاب می کنید به خوانندگان ، بودجه ، استراتژی بازاریابی و مدل کسب و کار شما بستگی دارد. 

مجله PDF تعبیه شده

همه ما با کلیک روی مجله آنلاین و مشاهده - با آه - مشاهده کرده ایم که به صورت PDF تعبیه شده منتشر شده است.

طیف وسیعی از خدمات وجود دارد که به PDF ها اجازه می دهد تا در یک وب سایت جاسازی شوند و سازمان هایی که برای ایجاد نسخه دیجیتالی مجله خود عجله دارند اغلب ابتدا از این روش استفاده می کنند.

نتیجه غالباً نسخه ای از نسخه مجله چاپی به صورت تلنگر و یا پیوندی به یک فایل PDF است. 

متأسفانه ، PDF های جاسازی شده - و به طور کلی فایل های PDF - یک تجربه کاربری دیجیتالی وحشتناک را ایجاد می کند. آنها به ویژه در دستگاه های تلفن همراه ضعیف هستند. آنها تجزیه و تحلیل قابل اعتماد ارائه نمی دهند. آنها نیز معمولاً در دسترس نیستند ؛ آنها با SEO عالی نیستند ؛ و آنها به طور کلی به خوبی جایگزین ها عمل نمی کنند.

نتیجه گیری:  ما می دانیم که تیم های محتوا گاهی اوقات PDF ها را دوست دارند ، اما آنها به سادگی برای مخاطبان دیجیتال مدرن مناسب نیستند. ما در پست خود در مورد کاهش PDF بیشتر در مورد محدودیت های آنها منتشر کرده ایم .

برنامه سیب یا اندروید

گزینه بعدی برای ایجاد یک مجله دیجیتال ، ساخت یک برنامه مجله است. نکته جالب در مورد برنامه ها این است که آنها یک تجربه عالی در تلفن همراه ، از جمله iphone ، ipad و دستگاه های Android ایجاد می کنند. آنها همچنین توزیع داخلی خود را در App Store و Google Play Store ایجاد کرده اند. 

با این حال ، هزینه ساخت یک برنامه سفارشی برای اکثر تیم های محتوا بسیار زیاد است و الگوهای برنامه عمومی - که ارزان تر هستند - همیشه نیازهای شما را برآورده نمی کند. اگر به ساختن یک برنامه علاقه دارید ، باید مطمئن باشید که می توانید یک استراتژی قوی برای بدست آوردن آن برنامه در مقابل خوانندگان خود داشته باشید.

نتیجه گیری : برنامه ها می توانند شگفت انگیز به نظر برسند ، اما ایجاد و نگهداری آنها بسیار گران است. همچنین متمایز کردن برنامه شما از دیگران دشوار است. 

مجله الکترونیکی Kindle

با ظهور Kindle آمازون ، بسیاری از ناشران سنتی ترجیح دادند نسخه های الکترونیکی مجلات خود را با استفاده از غرفه خبری Kindle توزیع کنند. خواندن این مجلات بر روی دستگاه های Kindle بسیار آسان است و برای کسانی که از خواندن بر روی صفحه نمایش های روشن خسته شده اند ، خواندن خوبی است. 

متأسفانه ، مجلات الکترونیکی Kindle از نظر عملکرد بسیار محدود هستند. شما قادر نخواهید بود بسیاری از تصاویر را وارد کنید و بسیاری از خوانندگان آنها را به صورت رنگی تجربه نخواهند کرد. 

نتیجه گیری:  این یک مدل خوب برای مجلات تأسیس شده است که محتوای بسیار "نویسنده" منتشر می کنند. اما تجربه بصری ضعیف است و مخاطبان عموماً به کاربران قدرتمند Kindle محدود می شوند. 

مجموعه ای از پست های منتشر شده در CMS

برای کسانی که مایل به دریافت محتوای مجله خود به صورت آنلاین هستند ، یک گزینه ساده این است که از CMS موجود خود استفاده کرده و هر پست را در یک آدرس URL منحصر به فرد منتشر کنید. با یک صفحه فرود که نمایانگر "فهرست مطالب" و جلد آن مجله است ، خوانندگان می توانند مجله شما را به همان شیوه ای که در محتوای دیگر وب وجود دارد ، حرکت دهند. 

هرچند مجله شما معمولاً با محتوای کوتاه منتشر شده در وبلاگ شما متفاوت است. به طور کلی ، مقالات مجلات توجه بیشتری - و منابع - به تولید خود می پردازند. این منجر به محتوای با کیفیت بالاتر می شود ، که هدف آن تأثیر بیشتر از مقالات وبلاگ یا اخبار معمولی است. 

به همین دلیل ، بسیاری از تیم های محتوا تمایلی به انتشار این محتوا با استفاده از ارائه بصری وانیلی CMS ندارند. 

نتیجه گیری : این گزینه خوبی برای تیم های محتوا است که می خواهند محتوای خود را به سادگی در اسرع وقت به وب برسانند ، هر چند بعید است که با تأثیر محتوای بصری چشمگیر و همهجانبه مطابقت داشته باشد.

انتشار دیجیتال داستانهای دیجیتالی همه جانبه بصری

آخرین گزینه ایجاد یک نشریه دیجیتالی از داستانهای بصری همهجانبه است. این داستانها معمولاً دارای یک ارائه بصری بدون حواس پرتی با رسانه ای با وضوح بالا هستند. آنها همچنین اغلب از تکنیک های قصه گویی بصری پیشرفته مانند انیمیشن مبتنی بر پیمایش استفاده می کنند. 

از مزایای داستان سرایی همهجانبه می توان به زمان بیشتر در صفحه ، نرخ پرش کمتر و نرخ کلیک و تبدیل بهتر اشاره کرد. در مطالعات موردی Shorthand می توانید در مورد این مزایا بیشتر بخوانید  . 

داستانهای دیجیتال فراگیر معمولاً با استفاده از یک پلت فرم انتشار دیجیتال ساخته می شوند. هنگام انتخاب بستر ، عوامل مختلفی را باید در نظر گرفت ، که ما در این پست ، مقدمه ای بر بسترهای قصه گویی دیجیتال ، بیان کردیم  .

نتیجه گیری: قصه گویی دیجیتالی همهجانبه کاملاً پاسخگو و قابل دسترسی است و راهی عالی برای به دست آوردن نتایج بهتر از محتوای مجله شما است. برخی از سیستم عامل ها دارای برنامه هایی هستند که اجازه می دهد داستانهای نامحدودی داشته باشند ، که مقیاس بندی تولید محتوای مجله دیجیتال شما را آسان تر می کند.

 

چرا مجله دیجیتالی ایجاد کنیم؟

 

6 دلیل اصلی وجود دارد که ممکن است بخواهید یک مجله دیجیتالی ایجاد کنید

1) می خواهید از چاپ فاصله بگیرید.
مجلات چاپی عالی هستند ، اما تولید آنها نیز گران است. همچنین ، نسل های جوان به طور فزاینده ای در درجه اول - و حتی تنها  - با محصولات دیجیتال درگیر می شوند 

2) شما می خواهید مجله چاپی خود را تکمیل کنید.
گاهی اوقات ، چاپ برای بسیاری از خوانندگان موجود شما مناسب است ، به ویژه اگر عمدتا از نسل قدیمی تر باشند. در این مورد ، بسیاری از سازمانها یک "نسخه دیجیتال" از مجله چاپی ایجاد می کنند ، که گاهی اوقات می تواند به عنوان تولید کننده سرب عمل کند. این یک راه خوب برای افزایش دسترسی شما بدون از بین بردن خوانندگان چاپی موجود است.

3) شما مجله جدیدی راه اندازی می کنید.
مگر اینکه یک کانال توزیع قوی داشته باشید ، بهترین راه حل شما برای راه اندازی مجله جدید این است که ابتدا دیجیتالی شوید.

 
 
 

4) شما می خواهید دسترسی نامحدود را تضمین کنید.
چاپ یک قالب عالی است - اما نمی تواند به راحتی مقیاس بندی شود. اگر می خواهید محتوای شما تا حد ممکن توسط افراد دیده شود ، بهترین روش دیجیتال است. همانطور که بسیاری از ناشران قدیمی راه سخت را کشف کرده اند ، دشوار است که یک مقاله چاپی در رسانه های اجتماعی ویروسی شود. 

5) شما می خواهید درآمد ایجاد کنید.
همانطور که دو دهه اخیر رسانه ها به ما نشان داده اند ، بهترین راه برای درآمدزایی از محتوای دیجیتالی ، ایجاد محتوای برتر برای مشترکین است. قیمت اشتراک مجله دیجیتال بسته به نوع شما می تواند بسیار متفاوت باشد. صرف نظر از این ، مردم هزینه محتوایی را که در وب به نظر می رسد و خوانده می شود ، پرداخت نمی کنند. در مورد درآمدزایی از محتوا در راهنمای کسب درآمد از محتوا بیشتر بخوانید .

6) داستان نویسی برای محصول یا خدمات شما.
آخرین دلیل برای ایجاد یک مجله دیجیتالی ایجاد محتوایی است که به شما در فروش محصول یا خدمات شما کمک می کند. داستان سرایی همه جانبه یک راه عالی برای آموزش و سرگرمی مشتریان بالقوه است ، زیرا آنها را در قیف فروش خود هدایت می کنید. درباره قصه گویی برند بیشتر بدانید .

اکنون که اصول اولیه را پوشش دادیم ، بیایید با ده نکته در مورد چگونگی ساخت یک مجله دیجیتال موفق به ادامه راهنمای خود برویم. 

1. خواندن را آسان کنید

 

تعداد زیادی مجلات دیجیتال کمی بیشتر از PDF هستند که برای مرورگرهای وب مدرن بهینه شده اند.

در حالی که این نشریات مجلات چاپی را با موفقیت تقلید می کنند - از جمله توانایی ورق زدن افقی صفحات - آنها به طور کلی تجربه خواننده ضعیفی دارند. 

چرا این هست؟ اولین نسل مجلات دیجیتالی در واقع نسخه های مشتق شده عناوین چاپی بودند. به جای اینکه مجله خود را برای خوانندگان آنلاین مجدداً مورد استفاده قرار دهند ، تیم های انتشاراتی از ساده ترین راه حل استفاده کردند ، این بود که به سادگی PDF مجله خود را به سازنده مجله آنلاین صادر کنند. 

در حالی که این امر برای تیم های شلوغ نشر منطقی به نظر می رسد ، تعداد زیادی مجله تولید کرده است که خواندن آنها می تواند ناامید کننده باشد. 

یک راه حل این است که محتوای مجله خود را با استفاده از نرم افزاری طراحی و مهندسی کنید که بیشترین استفاده را از وب مدرن داشته باشد. پلتفرم های قصه گویی دیجیتالی مدرن به تیم های انتشارات و بازاریابی اجازه می دهد تا تجربه های خواندن عالی را ایجاد کنند - بدون اینکه شما مجبور به استخدام طراح وب یا توسعه دهنده باشید. 

دانشگاه کوئینزلند مدتهاست مجله تماس را منتشر کرده و داستانهای دیجیتالی شگفت انگیزی را تولید کرده است. یکی از موارد مورد علاقه تیم Shorthand Fear vs Reality است که تحقیقات مربوط به برخورد کوسه ها در استرالیا را پوشش می دهد. این قطعه از ویدئو ، عکاسی و نقشه های متحرک بسیار استفاده می کند - همه آنها به زیبایی روی هر دستگاهی که خواننده روی آن می خواند ، به زیبایی ارائه شده است. 

اگر به دنبال ساخت مجله دیجیتال هستید ، سعی نکنید رفتار و طرح چاپ را تقلید کنید. 

در عوض ، هنجارهای انتشار وب را بپذیرید. هر قسمت از محتوا را در آدرس اینترنتی خود منتشر کنید. در صورت نیاز به هم پیوند دهید. شامل تصاویر ، ویدئوها و تجسم داده های با وضوح بالا. در مرورگر بومی سازی کنید. ایجاد اینفوگرافیک تعاملی و سایر عناصر بازاریابی تعاملی . از بارگذاری سریع صفحه اطمینان حاصل کنید. برای همه نمای ها و دستگاه ها بهینه سازی کنید. 

این در حال حاضر یک لیست طولانی است و ما تازه شروع به کار کرده بودیم. متأسفانه ، هیچ یک از اینها را نمی توان انجام داد - یا به خوبی انجام داد - با PDF بارگذاری شده. 

انتشار دیجیتالی یک فرصت بزرگ برای ناشران سنتی و بازاریابان است. ما مدتی است که در عصر اطلاعات به سر می بریم و دنیای دیجیتال هنوز با سرعت پیچ و تاب در حال تکامل است. بر اساس داده های سال 2018 ، تقریباً 45.3 درصد از مصرف کنندگان آمریکایی مجله دیجیتالی را مطالعه کرده اند ، مطالب با ارزش بالا هرگز تقاضای بیشتری نداشته است .

مجلات آنلاین به ناشران چاپی اجازه می دهند سهم خود را از مخاطبان عظیمی از بومیان دیجیتالی که منتظر کشف محتوای آنها هستند ، بیابند. بازاریابان مشاغل کوچک و متوسط ​​می توانند مجلات آنلاین را در ترکیب بازاریابی محتوایی خود قرار دهند. این قالب با کیفیت بالا و عمیق می تواند آگاهی از نام تجاری را افزایش داده و مشتریان بیشتری را وارد خط فروش کند.

اگر آماده راه اندازی مجله آنلاین برای شرکت خود هستید ، این راهنما برای شما مناسب است. درباره این قالب و مراحل لازم برای آماده سازی نشریات خود برای راه اندازی بیشتر بیاموزید.

  • به تجزیه و تحلیل خواننده دسترسی داشته باشید:  اگر وثیقه کاغذی یا نشریات چاپی ارسال می کنید ، هیچ راهی ندارید که بدانید پس از اینکه در دست خوانندگان شما قرار گرفت ، چه اتفاقی می افتد. با داشتن یک مجله آنلاین در بستر مناسب انتشار ، می توانید تجزیه و تحلیل دقیق دریافت کنید. ببینید خوانندگان چقدر با مقالات شما درگیر می شوند و وقت خود را با خواندن چه صفحاتی می گذرانند. این معیارها بازخورد فوری به شما می دهند تا بتوانید با هر مسئله محتوای تأثیرگذارتر ایجاد کنید.
  • ایجاد منابع درآمد اضافی:  یک مجله آنلاین می تواند به همه انواع ناشران در دستیابی به منابع جدید درآمد کمک کند. ناشران چاپی می توانند مشترکان جدیدی را که رسانه های دیجیتالی را ترجیح می دهند جذب کنند. آنها همچنین می توانند از طریق تبلیغات دیجیتالی مناسب درآمد کسب کنند.
  • تبلیغ محصولات یا خدمات:  بازاریابان اغلب از مجلات آنلاین به عنوان نوعی بازاریابی محتوای عمیق استفاده می کنند. آنها ممکن است سرگرمی یا اطلاعات مفیدی را به مشتریان هدف خود ارائه دهند و در تبلیغات محصولات و خدمات خود در طول راه فلفل بزنند.

صنایعی که از انتشارات آنلاین بهره مند می شوند

مشاغل در بسیاری از صنایع از نشریات آنلاین به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوا استفاده می کنند. برخی از آن شرکتها عبارتند از:

  • ناشران سنتی: ناشرانی  که مدتهاست مجلات چاپی ایجاد می کنند که خوانندگان مورد علاقه آنها هستند ، می توانند در چشم انداز دیجیتال به مخاطبان جدیدی دست یابند. نسخه آنلاین می تواند یک رایگان رایگان برای مشترکین چاپی باشد یا به عنوان یک اشتراک مستقل برای بومیان دیجیتال در دسترس باشد.
  • موسسات آموزش عالی: مدارس می توانند از مجلات دیجیتال برای اخبار فارغ التحصیلان یا اهداف بازاریابی عمومی استفاده کنند. این دارایی ها که به طور منظم منتشر می شوند ، می توانند اخبار دانشگاه را به فارغ التحصیلان ، دانشجویان ، اساتید ، اهداکنندگان و سایر ذینفعان تحویل دهند.
  • لیگ های ورزشی:  کسانی که در صنعت ورزش هستند می توانند با یک خبرنامه ماهانه هواداران خود را در جریان اخبار مهم تیم ها قرار دهند یا با مجله ای دیجیتالی محتوای اختصاصی برای دارندگان بلیط فصل خود تولید کنند.
  • شرکت های مسافرتی و تفریحی: هتل ها ، استراحتگاه ها و کمیسیون های گردشگری دولتی و محلی می توانند از مجلات دیجیتالی برای پوشش رویدادهای محبوب و جاذبه های محلی استفاده کرده و عموما خوانندگان را به بازدید تشویق کنند.
  • انجمن ها: انجمن های صنفی  و تجاری دوست دارند اعضای خود را در جریان اخبار صنعت ، کنفرانس های آینده و سایر ابتکاراتی قرار دهند که سازمان شروع به کار می کند. مجله آنلاین یک راه عالی برای تعامل با اعضا است.

 

10 گام برای ایجاد مجله آنلاین

10 گام برای ایجاد مجله آنلاین

فکر می کنید مجلات دیجیتال برای شما مناسب است؟ بیایید در مورد نحوه راه اندازی یکی برای مشاغل خود صحبت کنیم.

1. اهداف مجله دیجیتال خود را مشخص کنید

اولین چیزها - در تلاش برای دستیابی به چه چیزی هستید؟

تعیین اهداف خود اولین قدم در هر پروژه است. مانند هر نشریه ، مجله آنلاین از شما می خواهد که در مورد نوع مخاطبی که می خواهید به آن دسترسی پیدا کنید تصمیم گیری کنید. این شامل نحوه دوست داشتن خوانندگان با محتوای شما می شود. به عنوان مثال ، یک مجله دیجیتالی که به دنبال جذب مشترک است متفاوت از یک مقاله آنلاین که برای فروش محصول طراحی شده است ، متفاوت عمل می کند.

صرف نظر از هدف اصلی شما ، بخش حیاتی دیگر راه اندازی مجله آنلاین ، تعیین صدا و سبک کلی نام تجاری شما است. اغلب می توانید این کار را با ایجاد شیوه نامه یا استانداردهای برند انجام دهید.

در مورد لحن کلی حضور آنلاین خود زود تصمیم بگیرید و به آن پایبند باشید. هنگامی که موفق می شوید ، می توانید یک تیم قابل اعتماد را برای کمک به تحمل حجم کار و حفظ وفاداری به نام تجاری خود انتخاب کنید.

2. تعیین کنید چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند

چگونه می توانید برنامه ای برای موفقیت پایدار از طریق تمایز ارزشمند تهیه کنید؟ برخی از عناصر کلیدی مورد نیاز برای یک تجارت مجله آنلاین پایدار وجود دارد. اما مهمتر از همه ، شما باید بدانید که چگونه در یک چشم انداز شلوغ رسانه های دیجیتال قرار خواهید گرفت.

آیا محتوای شما یا عناصر خلاق شما منحصر به فرد خواهد بود؟ آیا تاکتیک های بازاریابی شما متفاوت خواهد بود؟ و آیا این عناصر برای مخاطبان شما ارزشمند خواهد بود؟ همه ما باید این سوالات را بپرسیم. محتوایی که ایجاد می کنیم باید برای خوانندگان جذاب و مفید باشد ، بنابراین به احتمال زیاد بازدیدکنندگان و اشتراکات را جلب می کند.

هنگامی که پیشنهاد ارزشی خود را آشکار کردید و آن را برای بخشی از مخاطبان هدف خود ارزشمند ارزیابی کردید ، یافتن یک بستر بصری و جذاب برای میزبانی محتوای شما بسیار مهم است.

3. بودجه ای تنظیم کرده و بازده سرمایه گذاری خود را برآورد کنید

بسته به اهداف شما برای ایجاد مجله دیجیتال ، بودجه شما می تواند کاملاً متفاوت به نظر برسد. اگر شما یک ناشر سنتی هستید که قبلاً محتوا را برای یک نشریه چاپی تولید می کنید ، دیجیتالی شدن آن به یک پلت فرم انتشار ، برخی فناوری ها و مهارت های فنی مرتبط نیاز دارد. اگر مجله دیجیتالی را از ابتدا راه اندازی می کنید ، باید بودجه ای را برای سردبیر ، نویسندگان ، طراحان و سایر کارکنان برای مدیریت تولید محتوا اختصاص دهید.

هنگامی که محتوای خود را در دست دارید ، تمایز اصلی هزینه در بستری است که شما انتخاب می کنید. با کمترین هزینه ، می توانید مجله خود را به صورت PDF به صورت رایگان منتشر کنید. با این حال ، هنوز باید راهی برای میزبانی آنلاین آن پیدا کنید ، بنابراین حتی این روش نیز یک گزینه بدون هزینه واقعی نیست. سایر بسترهای نشر ارزان قیمت ممکن است حقوق کار شما را حفظ کرده یا تبلیغات خود را در نشریه شما نمایش دهند.

برای بهترین بازده سرمایه گذاری (ROI) ، توصیه می کنیم از سطح متوسط ​​شروع کنید. ارائه تجربه کاربری بهتر و دسترسی به تجزیه و تحلیل خوانندگان به شما کمک می کند تا مخاطبین دیجیتالی خود را در طول زمان افزایش دهید. ابزارهای انتشار مجله Flipbook یک راه حل عالی برای قیمت میان رده ارائه می دهند ، در حالی که ابزارهای چاپ و طراحی ریسپانسیو با سطح بالا ROI شما را با یک تجربه کاربری بسیار جذاب افزایش می دهد.

4. شناسایی بهترین بستر

هر گزینه انتشار مزایا و محدودیت های خاص خود را ارائه می دهد. در نهایت ، این شما هستید که تصمیم می گیرید چه چیزی برای برند شما بیشتر منطقی است. در حالی که مقرون به صرفه بودن مهم است ، همچنین باید برای تجربه ای تأثیرگذار تلاش کرد که خوانندگان شما را بیشتر به خود بازگرداند.

انواع رایج مجلات دیجیتال

هنگام انتخاب بستر برای خود

هنگام انتخاب بستر برای مجله خود ، با در نظر گرفتن آنچه در آنجا وجود دارد شروع کنید. راه حل های انتشار دیجیتال زیادی وجود دارد و هر کدام مزایا و معایب متفاوتی را ارائه می دهند. گزینه های شما برای ایجاد مجلات دیجیتال بصورت آنلاین عبارتند از:

  • مجلات فلش:  در مقطعی ، مجلات فلش یک راه محبوب برای ارائه تجربیات غنی و جذاب از مشاهده دیجیتال بودند. آنها ورق زدن صفحه را در کنار محتوای چند رسانه ای ارائه کردند. از آنجایی که  Adobe اعلام کرد Flash  در سال 2020 به پایان می رسد ، مجلات فلش در حال حاضر به گذشته تبدیل شده اند.
  • مجلات PDF:  تقریباً راه دیجیتالی شدن این است که مجله خود را به صورت PDF منتشر کنید. این گزینه ممکن است به سادگی کلیک روی "انتشار به عنوان PDF" در نرم افزار طراحی سند شما باشد. با این حال ، این روش دارای اشکالاتی است. فایلهای PDF ابتدا تلفن همراه نیستند و اصطکاک را به تجربه کاربر اضافه می کنند. از آنجا که آنها یک طرح ثابت دارند ، بینندگان موبایل اغلب برای مشاهده آن باید بر روی رقص انگشتان "خرج کردن ، بزرگنمایی و کشیدن" تسلط داشته باشند. آنها همچنین تجزیه و تحلیل کمی فراتر از تعداد بارگیری سند دریافت می کنند.
  • مجلات برنامه های بومی:  ناشران با مخاطبان وفادار که مایل به دانلود یک برنامه جداگانه برای مشاهده محتوا هستند ، می توانند با مجلات دیجیتالی خود تجربه ای خیره کننده برای اولین بار در تلفن همراه ایجاد کنند. در حالی که آنها تلاش زیادی برای توسعه انجام می دهند ، بازده بالایی دارد. ناشران می توانند تجربه دیجیتالی را کنترل کنند ، محتوای چند رسانه ای را شامل شوند ، از تبلیغات هدفمند استفاده کنند و خوانندگان خود را با اعلان ها درگیر کنند.
  • مجلات Flipbook:  همچنین به عنوان ماکت دیجیتال نامیده می شود ، یک Flipbook تجربه چاپ سنتی را تقلید می کند. اسناد همانطور که در چاپ هستند ظاهر می شوند و تجربه رضایت بخشی از ورق زدن صفحات را ارائه می دهند. آنها یک راه حل هزینه میانی هستند که تجربه را از PDF سنتی بالاتر می برد. آنها همچنین تجزیه و تحلیل خوانندگان پیشرفته را در اختیار ناشران قرار می دهند.
  • مجلات HTML5:  این نشریات از کد نویسی یک وب سایت استفاده می کنند و امکان طراحی واکنش گرا را فراهم می کنند. متن و گرافیک به هر اندازه صفحه نمایش برای تجربه کاربری عالی از هر نقطه تغییر می کند. آنها می توانند به صورت آنلاین میزبانی شوند و نیازی به بارگیری ندارند. به علاوه ، آنها تجزیه و تحلیل دقیق و انعطاف پذیری فوق العاده ای در طراحی ارائه می دهند.

بیایید نگاه عمیق تری به برخی از گزینه های در اختیار شما داشته باشیم.

تفاوتهای PDF و Flipbook چیست؟

PDF یک پلت فرم پرکاربرد برای به اشتراک گذاری محتوای دیجیتالی است. ارزان و آسان برای سفارشی سازی است ، اما فاقد تأثیر کلی است. یک PDF استاندارد از نظر تعامل بسیار مطلوب است و می تواند هنگام خواندن بر روی یک دستگاه تلفن همراه باعث ناامیدی جدی شود. همه ما درد ناشی از نیشگون گرفتن را برای بزرگنمایی روی صفحه تلفن خود می دانیم.

علاوه بر این ، پس از بارگیری ، PDF دیگر قابل ردیابی نیست زیرا تجربه به صورت آفلاین حرکت می کند. در زمانی که اطلاعات مربوط به خوانندگان شما بسیار مهم است ، PDF ها می توانند شما را در سرما از بین ببرند.

Flipbook ها یک راه حل کاربردی تر ارائه می دهند که در آن می توانید احساس مجله چاپی را با فرمت دیجیتالی بازسازی کنید. این برای محیط دسکتاپ عالی است و در تبلت ها به خوبی کار می کند. با این وجود ، مانند PDF ، برای دستگاه تلفن همراه کمی چالش برانگیز است ، زیرا بستن برای بزرگنمایی اغلب یک ضرورت است.

به این ترتیب ، PDF ها و فلیپ بوک های معمولی گزینه های ارزان تری را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد محتوای منتشر شده را کنترل کنید. آنها ممکن است در ضربه و سهولت استفاده کوتاهی کنند.

در اینجا نمونه ای از flipbook نروژی Cruise Lines را در پلت فرم nxtbook4 ما پیدا خواهید کرد. توجه به این نکته ضروری است که ما با ارائه گزینه هایی برای نسخه متنی پیمایش محتوا ، از رابط استاندارد flipbook فراتر می رویم. این به خواننده اجازه می دهد تا محتوا را بدون زوم کردن مشاهده کند.

چه زمان و چگونه باید از برنامه ها برای مجله دیجیتال خود استفاده کنید؟

اگر سازگاری با تلفن در اولویت شماست ، برنامه ها یک افزودنی عالی برای اشتراک مجله آنلاین شما هستند. آنها همچنین به شما در درک تعامل کاربر کمک می کنند ، زیرا قادر خواهید بود موثرترین مطالب خود را ردیابی کنید.

استفاده از یک برنامه بومی دارای مزایا و معایب بیشماری است. اول ، به شما اجازه می دهد تا بخشی فعال از فرایند طراحی باشید. برنامه های سازگار با تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی ، استفاده از آنها آسان است و تجربه ای یکپارچه را ارائه می دهند. نکته منفی این است که ایجاد آنها می تواند چالش برانگیز باشد و اغلب هزینه بر است - مخصوصاً اگر تیمی ندارید که مطمئن شوید نرم افزار بدون مشکل اجرا می شود.

اگر یک برنامه بومی پلتفرم دلخواه شماست ، درباره نحوه Nxtbook Media می توانید این کار را برای شما راحت تر کنید.

برنامه اشتراک یک گزینه دیگر برای کسانی است که تیم توسعه دهندگان برنامه ندارند. در این سناریو ، مجله آنلاین شما در یک برنامه در کنار نشریات مختلف دیگر وجود دارد. به دلیل محبوبیت این پلتفرم ها و بازاریابی که از طرف شما توسط مالک برنامه انجام می شود ، ممکن است بینندگان بیشتری دریافت کنید.

متأسفانه ، این امر توانایی شما در کنترل طراحی و عملکرد نشریه را محدود می کند. قوانین پلتفرم ممکن است محتوای شما و نحوه اشتراک گذاری آنها را محدود کند. همچنین ، توسعه دهنده برنامه اشتراک ، مقدار زیادی از اشتراک مجله آنلاین شما را خواهد گرفت. در برخی موارد ، وقتی محتوای خود را در یک برنامه اشتراک قرار می دهید ، حقوق آن را واگذار می کنید. حروف بزرگ را حتما بخوانید!

راه حل مجله اینترنتی پاسخگو چیست؟

مجلات دیجیتال واکنش گرا با هر دستگاهی سازگار هستند. در اصل ، صرف نظر از اینکه روی چه دستگاهی هستید ، محتوا بازخوانی می شود. این بدان معنی است که دیگر نیازی به زوم ندارید! با استفاده از این فناوری ، خوانندگان شما می توانند به طور کامل در بازسازی طرح روی میز مشارکت کرده و اندازه آن را به گونه ای تغییر دهند که در مصرف محتوای فعلی آنها بهترین تناسب را داشته باشد. این سیستم عامل ها حتی می توانند شامل ویدئو و صدا نیز باشند. آنها برای هر محتوایی که می توانید تولید کنید آماده هستند. با پشتیبانی از رسانه های غنی و مشاهده تلفن همراه ، آنها می توانند به طور م engaثر میزان مجله را افزایش دهند.

درست مانند کتابهای تلنگر و برنامه ها ، این مجلات پاسخگو داده هایی را ارائه می دهند که برای بهبود انتشارات به شما بازخورد می دهد. با استفاده از این داده ها ، می توانید رفتار خوانندگان خود را پیگیری کرده و متناسب با آن مطالب خود را تهیه کنید.

آیا علاقه مند هستید که یک مجله آنلاین پاسخگو چگونه به نظر برسد؟ بررسی کار ما با دیزنی و سازگاری پلت فرم پاسخگو بسیار خود ما ، PageRaft.

5. ایجاد طرح محتوا

برخی از مارک های تجاری که قصد ورود به چشم انداز انتشار دیجیتال را دارند ، در حال حاضر محتوای شایسته یک مجله آنلاین را ایجاد می کنند. اگر قبل از ایجاد نشریه خود گیر کرده اید یا به پشتیبانی نیاز دارید ، منابع عالی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند.

به راحتی می توانید نویسندگان محتوا را به صورت آنلاین پیدا کنید ، و سایت هایی وجود دارد که  شما را با نویسندگان بزرگی که مشتاق مشارکت هستند ، مرتبط می کند. عکسها و فیلمهای موجود نیز راههای عالی برای افزایش جذابیت سایت یا مجله شما هستند. تصاویر  Unsplash ، Pexels  و Pixabay برخی از موارد مورد علاقه ما هستند.

قبل از اینکه بدانید ، بر هنر ایجاد محتوا مسلط خواهید شد ، و حتی ممکن است لازم باشد تیم ویراستاران و طراحان خود را برای کمک به حفظ مجله آنلاین رو به رشد خود گسترش دهید. ما معتقدیم شما می توانید آن را انجام دهید!

6. در مورد ساختار مجله خود تصمیم بگیرید

داشتن ساختار از پیش تعیین شده برای مجله شما ، مدیریت آن را آسان تر می کند. شما همیشه می دانید که برای پر کردن هر شماره به چند مقاله و صفحه محتوا نیاز دارید. همچنین برخی موضوعات منظم را خواهید داشت که می دانید باید به آنها بپردازید. فهرست مطالب خود را به بخشهای مربوط به خواننده خود تقسیم کنید - مانند "رویدادهای جاری" ، "هنر و فرهنگ" و "ورزش" ، یا هر آنچه برای طاقچه شما منطقی است. تصمیم بگیرید که چند مقاله یا صفحه در هر بخش قرار می گیرد.

همچنین ایده خوبی است که هر مسئله را ترسیم کنید. اگر قصد ایجاد مجله ای به سبک flipbook دارید ، در نظر بگیرید که چگونه صفحات چپ و راست در هر صفحه با یکدیگر صحبت می کنند. محدودیت صفحه یا تعداد کلمات را تنظیم کنید تا به شما در مدیریت بهتر مقالاتی که چندین صفحه را شامل می شوند و نحوه ظاهر شدن آنها در طرح نهایی کمک کند. ممکن است اسلات از پیش تعیین شده ای برای تصاویر پاشنده یا تبلیغات تمام صفحه داشته باشید.

اگر قصد ایجاد یک مجله تعاملی با طراحی پاسخگو را دارید ، محصول نهایی شما کاملاً شبیه یک نسخه چاپی معمولی نخواهد بود. کاربران با پیمایش یا کشیدن صفحه به چپ به راست حرکت خواهند کرد. هر مقاله در یک صفحه قرار می گیرد ، که خواننده می تواند در آن بی نهایت پیمایش کند. بنابراین ، لازم نیست با هر مقاله محدودیت صفحه یا تعداد کلمات مشخص کنید. آنها می توانند به مدت کوتاهی یا به اندازه لازم برای پوشش عمیق داستان باشند و تصاویر می توانند در هر کجا که دوست دارید ظاهر شوند.

با داشتن یک مجله پاسخگو ، اصلی ترین دغدغه شما ایجاد نشریه برای داشتن مقالات کافی خواهد بود. از آنجایی که هر قطعه فقط یک "صفحه" را اشغال می کند ، مهم نیست چقدر طول بکشد ، شما به تنوع گسترده ای از مقالات فردی برای چاپ مقاله نیاز دارید. شما همچنین می خواهید به نحوه قرار دادن تبلیغات و چگونگی از بین بردن جریان مقالات خود توجه کنید. تبلیغات می توانند یک صفحه کامل را اشغال کنند یا به صورت ستون های نازک بین دو مقاله ظاهر شوند.

7. عناصر طراحی را انتخاب کرده و استراتژی نام تجاری ایجاد کنید

برخی از مشهورترین مجلات چاپی در واقع بخشی از لوگوهای خود را با عکس هایی که روی جلد آنها ظاهر می شود مبهم می کنند. دلیل این امر این است که این ناشران بر مارک تجاری به خوبی تسلط یافته اند و تماشاگران حتی نیازی به خواندن عنوان برای تشخیص فوری آن ندارند. در حالی که ممکن است نشریه شما نیازی به برجسته شدن در چاپ نداشته باشد ، طراحی مجله دیجیتال به همان اندازه مهم است. یک سبک بصری سازگار به خوانندگان کمک می کند تا با نام تجاری شما ارتباط برقرار کرده و به خاطر بسپارند.

هویت بصری شما نشان دهنده این است که شما از چه چیزی دفاع می کنید و محتوای شما برای چه کسانی جذابیت دارد. با ارسال یک استراتژی برند ، هر بار بر ارسال پیام مناسب تمرکز کنید ، همراه با یک کتاب قوانین تجاری که همه طراحان ، نویسندگان و ویراستاران شما باید از آن پیروی کنند.

فونت ها ، رنگ ها ، عکاسی را در نظر بگیرید

فونت ها ، رنگ ها ، سبک عکاسی و عناصر گرافیکی را که می خواهید با نام تجاری خود مرتبط کنید در نظر بگیرید.

علاوه بر عناصر طراحی ، استراتژی نام تجاری شما باید شامل دستورالعمل هایی برای استفاده از زبان ، مانند لحن صدا و انتخاب کلمه باشد. حتي غني ترين مجله چند رسانه اي نيز با محتواهاي خوب و م consistentثر نوشته مي شود. اطمینان حاصل کنید که همه آنها پیام درستی ارسال می کنند و احساس می کنید که توسط یک نفر نوشته شده است ، حتی اگر تیم شما صدها نفر قوی باشد.

8. برخی از مدلهای درآمد مجله را در نظر بگیرید

شما به احتمال زیاد یک مجله آنلاین ایجاد می کنید زیرا این یک پولساز بالقوه است . اگر مدیر بازاریابی در یک تجارت کوچک هستید ، یک نشریه دیجیتال با کیفیت بالا می تواند سنگ بنای استراتژی بازاریابی محتوایی شما باشد. با جذب مخاطب ، مشتری مشتری خود را نیز گسترش می دهید. اگر مقالاتی را به عنوان مشاغل اصلی خود منتشر می کنید ، چندین راه بالقوه برای کسب درآمد از محتوای خود دارید. برخی از گزینه های شما عبارتند از:

مدل اشتراک

درست مانند مجلات چاپی ، می توانید در ازای دسترسی ، هزینه اشتراک ماهانه یا سالانه از مخاطبان خود دریافت کنید. موفق ترین ناشران طیف وسیعی از سطوح و گزینه های اشتراک را ارائه می دهند. یک طرح همه جانبه در بالاترین سطح ممکن است به خوانندگان اجازه دهد به نشریات دیجیتالی ، فیلم های منحصر به فرد و محتوای اضافی دسترسی داشته باشند. برخی از طرح های اشتراک ممکن است چاپ را با دیجیتال ترکیب کرده و به خوانندگان اجازه دهند به هر دو نسخه دسترسی داشته باشند. گزینه های دیگر ممکن است به خوانندگان اجازه دهد فقط به نسخه دیجیتالی دسترسی داشته باشند.

مدل تبلیغاتی

یکی دیگر از راه های کسب درآمد از محتوای خود تبلیغات است. مجلات رایگان اغلب دارای خوانندگان بیشتری هستند زیرا در دسترسی به آنها اصطکاکی وجود ندارد. برخی از مردم اینترنت را وسیله ای برای اطلاعات رایگان می دانند و ممکن است مایل به پرداخت اشتراک برای چیزی نباشند که معمولاً رایگان دریافت می کنند. ناشرانی که نیازی به اشتراک ندارند از تبلیغات به عنوان منبع درآمد اصلی خود استفاده می کنند. ناشران دوره ای 9.68 میلیارد دلار درآمد در سال 2019 تنها از طریق فروش آگهی به دست آوردند.

مارک های مناسب هزینه خوبی خواهند داشت تا در مقابل مخاطب مناسب قرار بگیرند. ناشران با توسعه مخاطبان وفادار ، زمینه مناسبی را برای تبلیغ کنندگان ایجاد می کنند. آنها می توانند تبلیغات را مستقیماً جاسازی کنند یا مقالات حمایت شده ایجاد کنند که محتوای با کیفیت را با نام تجاری یا نام محصول ترکیب می کند.

دیوارهای پرداخت

اگر خواننده ای برای مشاهده مجله شما باید اشتراک داشته باشد ، احتمالاً وقتی برای اولین بار سعی می کند به محتوای شما دسترسی پیدا کند ، با یک دیوار پرداخت مواجه می شود. Paywall مانعی است که به نشریات شما اجازه می دهد در موتورهای جستجو رتبه بندی شوند بدون اینکه به خوانندگان اجازه دهند قبل از پرداخت آن را ببینند. آنها ممکن است هزینه دسترسی به مقاله مجزا را بپردازند یا برای دسترسی نامحدود اشتراک بپردازند.

همچنین می توانید paywall خود را طوری تنظیم کنید که بصورت پاره ای در مجله شما ظاهر شود. این به خوانندگان طعم محتوای شما را قبل از درخواست هزینه برای ادامه می دهد. علاوه بر این ، می توانید دیواره پرداخت را طوری تنظیم کنید که پس از مشاهده تعداد خاصی از مسائل یا مقالات شروع به کار کند.

مجلات به عنوان نسل اصلی

بازاریابان محتوا ممکن است درگیر فروش یا کسب درآمد از انتشارات خود نباشند. در عوض ، آنها از مقالات مفید برای متقاعد کردن مشتریان برای خرید محصولات یا خدمات خود استفاده می کنند. یک مجله دیجیتال ممکن است محتوای برتر در آن استراتژی باشد. در حالی که مشتریان بالقوه هنوز می توانند بدون پرداخت هزینه به آن دسترسی داشته باشند ، اما در عوض ایمیل یا اطلاعات تماس خود را ارائه می دهند. این استراتژی بازی طولانی را انجام می دهد. خود محتوا می تواند در سفر خریدار به آنها کمک کند و تیم بازاریابی اکنون اطلاعات تماس خود را دارد که می تواند از آنها برای ارسال بیشتر مواد بازاریابی به روش خود استفاده کند.

9. ایجاد یک استراتژی بازاریابی دیجیتال

پس از ایجاد مجله خود ، باید توزیع را در نظر بگیرید. مخاطبان شما چگونه آن را پیدا خواهند کرد؟ چگونه می توانید یک مخاطب وفادار بسازید؟ یک استراتژی بازاریابی محکم برای انتشار شما باید شامل پنج مرحله باشد:

  • برای راه اندازی آماده شوید:  ابتدا ، تعداد بارگیری هایی را که می خواهید در ماه اول دریافت کنید ، تعیین کنید. افرادی را که به احتمال زیاد نشریه شما را می خوانند و راه اندازی خود را در جایی که احتمالاً آن را می بینند اعلام می کنند ، در نظر بگیرید. اگر قبلاً در وب سایت و کانال های رسانه های اجتماعی خود موارد زیر را دنبال کرده اید ، راه اندازی خود را در آنجا تکان دهید. به دنبال فرصت های مطبوعاتی باشید که بتوانید برای مجله جدید خود پیش بینی کنید.
  • ایجاد سر و صدا: به محض انتشار مجله شما ، با جمع آوری نظرات ، حرکت را ادامه دهید. به وبلاگ ها و داوران در طاقچه خود ایمیل بزنید و از آنها بخواهید که شما را بررسی کنند. اگر یک برنامه مستقل ایجاد کرده اید ، از بارگیری کنندگان خود بخواهید نظرات و رتبه بندی ها را در فروشگاه برنامه بگذارند.
  • تبلیغ در همه کانال ها:  دکمه هایی را به خبرنامه ایمیل خود اضافه کنید که کاربران را مستقیماً به نشریه جدید شما هدایت می کند. تکه هایی از مقالات خود را در رسانه های اجتماعی ارسال کنید و دنبال کنندگان خود را به مطالعه بیشتر تشویق کنید.
  • اجازه دهید خوانندگان شما پیش نمایش کنند:  در حالی که مشتریان یا پیروان فعلی شما ممکن است اولین مشترکان شما باشند ، مجله شما همچنین باید به شما در افزایش مخاطبان کمک کند. راهی پیدا کنید تا به بازدیدکنندگان جدید اجازه دهید به اوج خود برسند تا احتمال اشتراک آنها افزایش یابد.
  • از تجزیه و تحلیل خواننده استفاده کنید: با هر شماره ای که منتشر می کنید با کمک داده های دقیق بهتر شوید. نگاه کنید که خوانندگان شما تا چه مدت با محتوای شما در ارتباط هستند و چه مقالاتی بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند. با استفاده از این داده ها ، می توانید مجله ای ایجاد کنید که خوانندگان شما از تعامل با آن لذت بیشتری می برند. با برآوردن نیازهای مخاطبان ، وفاداری خود را افزایش داده و به جستجوی خوانندگان جدید ادامه می دهید.

10. با یک متخصص صنعت صحبت کنید

محتوای اینترنتی به سرعت در حال رشد است و از این رو ، رقابت برای چشم خوانندگان نیز افزایش می یابد. اکنون وقت آن است که فراتر از یک PDF نگاه کنید و از تجربه مجله آنلاین تعاملی استفاده کنید که واقعاً توجه مخاطبان را جلب می کند.

Nxtbook Media دو راه حل عالی برای چاپ دیجیتال ارائه می دهد که می توانید برای مجله آنلاین خود استفاده کنید. نرم افزار nxtbook4 ما یکی از بهترین ناشران flipbook را برای تجربه کاربر ارائه می دهد. ما همچنین بسترهای کاملاً پاسخگو PageRaft را برای تولیدکنندگان محتوا که اولین تجربه دیجیتالی را بر عهده دارند ، ارائه می دهیم. ما دوست داریم در مورد نیازهای انتشار دیجیتالی شما بیشتر با شما چت کنیم و به شما نشان دهیم که نرم افزار ما چه کاری می تواند انجام دهد. با خیال راحت برنامه نمایشی بدون تعهد را برنامه ریزی کنید  تا بتوانید ببینید مجله دیجیتالی شما چقدر می تواند عالی باشد.