مجری تبلیغات - 0 تا 100 مجری تبلیغات اینترنتی
- مجری تبلیغات وظیفه تعیین استراتژی برای پیشبرد اهداف یک کسب و کار را بر عهده دارد.
- مجری تبلیغات وظیفه مشاوره با مشتریان برای تعیین نیازها و ترجیحات تبلیغاتی آنها بر عهده دارد.
- نظارت بر تمام مراحل کمپین تبلیغاتی، از جمله تحقیقات صنعتی، توسعه محصول، نمایش ها، راه اندازی کمپین و رویدادهای تبلیغاتی از وظایف مهم مجری تبلیغات است.
- مجری تبلیغات مسئولیت مدیریت حساب های کلیدی اختصاص داده شده و برقراری ارتباط بین مشتریان و بخش های داخلی را باید بخوبی ایفا نماید.
- پاسخگویی به سوالات مشتریان و حل مشکلات به موقع در حوزه وظایف مجری تبلیغات است.
- نظارت و هماهنگی تیم های طراحی، و همچنین مشارکت در ورودی خلاق از اهم وظایف یک مجری تبلیغات است.
- مجری تبلیغات وظیفه تحقیق در مورد فعالیت های تجاری مشتریان برای سفارشی سازی کمپین های تبلیغاتی را دارا میباشد.
- وظیفه مجری تبلیغات شناسایی سرنخ های کسب و کار جدید و کمک به گسترش فعالیت های تجاری است.
- نقش مجری تبلیغات در ایجاد و حفظ شبکه ها و مشارکت های حرفه ای قوی.
- تهیه بودجه کمپین و برنامه کاری و همچنین تعیین ضرب الاجل پروژه نیز وظیفه یک مجری تبلیغات خلاق است.
16 مهارت مجری تبلیغات
- مهارت های ارتباطی شفاهی و نوشتاری عالی.
- نگرش فعالانه، با توانایی استفاده از ابتکار و انعطاف پذیری.
- مهارت های سازمانی عالی.
- توانایی کار تحت فشار و جذب سریع مقادیر زیادی از اطلاعات، در عین حال حفظ توجه به جزئیات.
- مهارت های کار تیمی موثر برای کار با طیف وسیعی از افراد از جمله برنامه ریزان حساب کاربری و برنامه ریزان رسانه.
- تأثیرگذاری و مهارت های مذاکره هنگام برنده شدن در تجارت جدید.
- آگاهی تجاری.
- درک اینکه چه چیزی یک تبلیغ خوب را می سازد.
- تاب آوری و توانایی مقابله با مشکلات و انتقاد سازنده.
- آگاهی از چگونگی توسعه تبلیغات و بازاریابی در پرتو فناوری های جدید ارتباطی.
- توانایی ارائه و توضیح طیفی از ذینفعان.
- آشنایی با شبکه های اجتماعی و استراتژی ها.
- مهارت های بین فردی و ایجاد رابطه.
- خلاقیت – توانایی ارائه ایده برای کمپین ها و راه هایی برای تبلیغ برندها.
- توانایی نظارت، تجزیه و تحلیل و گزارش داده ها و نتایج کمپین ها.
- همچنین ممکن است به توانایی مدیریت بودجه نیاز داشته باشید.
کارهای روزانه مجری تبلیغات
مسئولیتهای مجری تبلیغات شامل مدیریت حساب کاربری و کمپینهای تبلیغاتی و اطلاعرسانی واضح پیشرفت به همه افراد درگیر است. مجری تبلیغات با سرپرستان و مدیران بازاریابی برای اجرای کمپین های تبلیغاتی و پیگیری سرنخ های فروش همکاری می کند. برای دستیابی به اهداف فروش ممکن است بیش از 40 ساعت در هفته کار کنید.
نقش مجری تبلیغات متفاوت است
نقش های مجری تبلیغات از شرکتی به شرکت دیگر بسیار متفاوت است. در آژانسها، مدیران باید تولید کمپینهای تبلیغاتی مختلف را برای تعداد زیادی از تبلیغکنندگان مختلف (مشتریانشان) هماهنگ کنند. در حالی که در شبکه های تبلیغاتی به سادگی فضای تبلیغاتی را می فروشند. در تبلیغکنندگان، تیمهای داخلی آنها روشهای جدیدی را برای برقراری ارتباط با محصولات و برندها از طرف شرکتی که برای آن کار میکنند، توسعه میدهند.
مجری تبلیغات معمولاً بخشی از یک تیم بازاریابی بزرگتر هستند که هدف آنها افزایش آگاهی از محصولات، برندها و خدمات جدید از طریق کمپین ها و پروژه ها است. مدیران تمایل دارند به روش های عملی و نه استراتژیک درگیر شوند، اما آنها اغلب در چندین جنبه از یک کمپین درگیر هستند. در نتیجه، آنها احتمالاً مسئولیت زیادی دارند و باید اولویتهای زیادی را کنار بگذارند.
این نقش معمولاً شامل مقدار زیادی کار بازاریابی آنلاین و دیجیتال است، زیرا کارفرمایان معمولاً یک وب سایت و حساب های رسانه های اجتماعی را اداره می کنند. به این ترتیب، مدیران ممکن است نیاز به بررسی تحلیلها و ارائه دورههای عمل مناسب، تولید محتوای نوشتاری و چندرسانهای و مدیریت پرداخت به ازای کلیک (PPC) و تبلیغات برنامهای داشته باشند - احتمالاً به یک مدیر رسانه اجتماعی در انجام این وظایف کمک میکنند. به این ترتیب، آشنایی و آگاهی از روش های بازاریابی دیجیتال و آنلاین مفید است.