قیمت سئو برای حضور یک وب سایت در صفحه اول گوگل
قیمت سئو برای حضور یک وب سایت با کلمه کلیدی دلخواه در صفحه اول گوگل را نمیشود از قبل تعیین کرد.قیمت گذاری بر روی سئو بستگی به کلیدواژه و حجم رقابت دارد.
بسیاری از سایت ها جدولی برای بررسی قیمت سئو ارائه کرده اند که مشتریان با پرکردن گزینه های پرسشی به یک قیمت نجومی و سرسام آور میرسند.
قیمت گذاری بر روی سئو وب سایت به عوامل متعددی بستگی دارد که عبارتند از:
1-قیمت سئو بر اساس میزان محتوایی که قرار است برای یک وب سایت تولید شود.
2-قیمت سئو بر اساس کلمه کلیدی مورد نظر مشتری که باید حجم رقابت و تعداد کارآکتر مشخص گردد.
3-قیمت سئو به عوامل بهینه سازی درون صفحه،خارج از صفحه و فنی و تکنیکال بستگی دارد.
آنچه که میخواهیم از این صفحه در باره قیمت سئو نتیجه بگیریم تا کاربران گرامی آگاه شوند که هرگز هیچ شخص و یا شرکتی نمیتواند یک قیمت ثابت برای بهینه سازی وب سایت اعلام نماید و تمام قیمت ها بر اساس توافق انجام میشود.
در این صفحه از سایت جام ارژنگ در باره چگونگی تعیین قیمت سئو مطالبی را برای بازدیدکنندگان گرامی قرار داده ایم.
قیمت سئو توافقی است
قیمت سئو دارای یک جدول یا یک سیستم خاصی برای انجام بهینه سازی یک وب سایت نیست.
سئو بعضی از کلمات به حدی سخت و تا حدودی ناممکن است که به هیچ وجه نمیتوان قیمتی برای آن تعیین کرد.
کلمات کلیدی بلند یا دم دراز را میتوان تا حدودی از نظر هزینه مشخص کرد زیرا میزان رقابت در آنها کمتر است.
به عنوان مثال شما در کار"تولید درب و پنجره "هستید اگر بخواهید کلمه در یا پنجره و یا "درب و پنجره را سئو کنید هزینه آن با عبارت"تولید درب و پنجره در تهران"یا "تولید درب و پنجره در گیلان"بسیار متفاوت است.
نمونه دیگر کلمه"سئو"دارای قیمت بسیار بالایی است و بسیار نیز زمانبر است اما عبارت"قیمت سئو برای صفحه اول گوگل"ارزانتر و اجرای آن نیز آسانتر است.
اصولاً قیمت سئو مابین کارفرما و سئوکار بصورت توافقی انجام میشود و شرکتی که وارد قرارداد میشود تا کار بهینه سازی وب سایت را انجام دهد با توجه به بودجه سفارش دهنده و پررقابت بودن کلمه کلیدی انجام میشود.
قیمت سئو به چه عواملی بستگی دارد؟
برای اینکه بتوانیم قیمت سئو یک وب سایت را تعیین کنیم باید فاکتورهای متعددی را در نظر بگیریم که به این فاکتورها اشاره میکنیم.
۹۲ درصد از جستجوگران آنلاین فهرستی را در اولین صفحه نتایج جستجوی محلی انتخاب میکنند. اگر میخواهید توی اون صفحه باشید . برای رتبهبندی نتایج جستجوی آنلاین , باید بهای خدمات سئو را بپردازید . شما قبلا ً این را شنیدهاید , اما از خودتان هم سوال کردهاید , " آیا سئو چقدر هزینه دارد ؟ " این به عوامل متعددی بستگی دارد .
از آنجا که بهینهسازی سئو جز ضروری وب سایت کسبوکار شماست , ایده خوبی است که درک کنید قیمت خدمات سئو چگونه تعیین میشود .
1-تعداد صفحات بر قیمت سئو تاثیرگذار است
تعداد صفحات تازه ایجاد شده و بهینه مستقیما ً بر میزان قیمت سئو تاثیر میگذارد . اطمینان حاصل کنید که هر صفحه در وب سایت شما برای یک عبارت کلیدی زمان و تخصص میبرد .
لازم است که فرادادهها و محتوای هر صفحه به درستی برای الگوریتمهای گوگل همسو شوند تا صفحه شما را به عنوان ارزشمند نشان دهند . در عین حال , ضروری است که اطمینان حاصل کنید محتوای صفحه شما مفید و با خوانندگان تعامل دارد .
2- زمان استفاده از خدمات سئو
شما ضربالمثل معروف را میدانید : زمان پول است . و در این مورد , حقیقت دارد . مقدار زمان صرف بهینهسازی یا ایجاد صفحات برای انجام مستقیم تاثیر مستقیم بر میزان هزینههای سئو میشود.
البته , همه شرکتهای خدمات سئو در گزینههای قیمتگذاری خود به طور یکسان ایجاد نمیشوند , اما زمان همچنان یک عامل در هر مورد است . قیمت سئو براساس استراتژیهای قیمتگذاری چقدر تغییر میکند . شما ممکن است برای یک شرکت خدمات معتبر سئو برای بهینه نگه داشتن صفحات خود , چند ساعت پرداخت کنید . اگر بودجه دارید این کار ممکن است کارساز باشد , اما ممکن است رتبهبندی شما را در جایی که میخواهید نگه ندارد .
یا , شما میتوانید گزینه خدمات سئو را برای قرارداد یک ماهه انتخاب کنید , موافقت کنید که به یک شرکت خدمات سئو اعتماد کنید تا به طور مداوم روی صفحات خود کار کنید , محتوا را بهینهسازی کنید , فراداده را هماهنگ کنید و مطمئن شوید که رقابت تان را شکست میدهید .
3-تعداد لینک بر قیمت سئو موثر است
الگوریتمهای گوگل همیشه به روز رسانی میشوند , اما به دست آوردن backlinks هنوز حیاتی است زیرا موتورهای جستجوی فاکتور # ۱ برای تعیین نحوه رتبهبندی صفحات برای جستجوهای خاص استفاده میکنند . هر چه کیفیت وب سایت تان بالاتر باشد , سایت شما میتواند برای کلمات کلیدی مربوطه رتبه بیشتری داشته باشد , زیرا گوگل نشان میدهد که وب سایت شما قابلاعتماد و مرتبط با آن پرس و جو است , بنابراین امتیاز بالاتری در رتبهبندی به شما میدهد .
برای رسیدن به بالاترین نقطه مورد علاقه در رتبهبندی گوگل , باید ارتباطات آلی زیادی داشته باشید که به سایت شما اشاره میکنند ; اما این کار زمان و تلاش میبرد و میتواند میزان قیمت سئو را افزایش دهد .
راههایی برای نزدیکتر شدن سایت به بالا وجود دارد که ممکن است زمان زیادی نداشته باشد , بنابراین ممکن است در هنگام خرید خدمات سئو هزینه کمتری داشته باشد.
4-بروزرسانی وب سایت
اگر راهی طولانی برای بالا بردن ارزش وب سایت خود دارید , پس این افزایش قیمت سئو برای شما خواهد بود . چیزی که برای رتبهبندی سالها پیش کار کردهاست ممکن است امروز کار نکند چون الگوریتم گوگل همیشه به روز رسانی میشود . در برخی موارد , هزینه سئو ممکن است کمتر باشد اگر سئو سالها پیش به درستی انجام شدهباشد و تنها به کمی تنظیم خوب نیاز داشته باشد , یا اگر شما از ابتدا با یک وب سایت جدید شروع میکنید به جای صرف وقت برای بازسازی محل فعلی خود .
جایی که کسبوکار شما از نظر جغرافیایی و اینکه چند کسبوکار محلی دیگر که با آنها رقابت میکند , بر هزینه سئو تاثیر دارد . چند مکان هم میتوانید بر قیمت سئو تاثیر بگذارید . اگر کسبوکار شما چندین مکان دارد , صفحات بیشتری برای ذکر کردن دارید , یکی برای هر مکان , که به معنای کار بیشتر در بهینهسازی سئو محلی شما است. برای بیان ساده این موضوع , هر چه مکانهای بیشتری داشته باشید , صفحات بیشتری باید روی تبلیغ کار کنید , که هزینه بیشتری دارد .
اگر شما در یک کسبوکار بسیار رقابتی هستید , این کار حتی بیشتر از نظر رتبهبندی محلی ایجاد خواهد کرد , زیرا شما باید برای شکست رقبای خود خلاقانه تر شوید . محتوای شما باید از هر چیزی که رقبای شما با آن مواجه میشوند پیشی بگیرد و سخت کار کند تا بتوانید ارتباط بیشتری با صفحه خود داشته باشید تا کسبوکار خود را بیشتر به رقابت مرتبط کنید .
رتبهبندی بالای گوگل در دنیای وب امروز بسیار مهم است , اما این امر به طور جادویی اتفاق نمیافتد . انجام صحیح تحقیق و تخصص لازم است . چقدر قیمت سئو به میزان کاری که باید انجام دهید و اهداف بازاریابی و اهداف کسبوکار شما بستگی دارد .